Tékozló Homár

Keleten az árgarancia változatlan

2006.10.10. 14:29 | jackyll | Szólj hozzá!

Láttunk mi már falon árgaranciát, de már ott is keményen kellett küzdeni érte. Gusztáv levelébõl kiderül, hogy máshol sem jobb a helyzet:

Sok éves barkácsolós-építkezõs múlttal és 4 évnyi ausztriai munkavállalással a hátam mögött engedjétek meg, hogy azzal kezdjem, hogy mûködik a titokzatos ÁRGARANCIA - nyugaton. A 4 nagyobb barkácsáruházláncból kettõben adnak árgaranciát (ami eleve vicces, de annál jobb nekünk, vásárlóknak). Vettél, vagy vennél valamit, amirõl kiderül: másutt olcsóbb, és ezt valahogy(!) többé-kevésbé hitelt érdemlõen bizonyítani tudod. Lehet az szórólap, prospektus, számla, igazolás, bármi. Ha az ügyfélszolgálatnál kettõnél többen állnak sorban, kijön az irodából még valaki segítõkészen, mosolyogva. Magától értetõdõ természetességgel tölti ki a papírokat és további szép napot kíván, hisz tudja: addíg van munkája, amíg TE, a VEVÕ elégedett vagy, és visszajössz legközelebb is. Ugyanezen áruházláncok hazai lerakatainál sajnos másképp fest a helyzet.

Történetesen néhány tekercs tetõfóliára volt szükségem, ami ez alkalommal az OBI-ban volt a legkedvezõbb áron, ám a szükségesnél 2 tekerccsel kevesebb volt raktáron. Sebaj, irány az óbudai Baumax, ahol ugyan drágább, de hát ÁRGARANCIA! Hosszú sor az információnál, 1 ember foglalkozik a vásárlókkal, 3 üldögél. Óvatos kérdésemre, hogy esetleg tudna-e valaki más is segíteni, udvariatlan nem a válasz. Mikor végre sorra kerülök, kiderül, hogy az egy órával korábban a konkurenciánál kiállított számla nem megfelelõ bizonyíték az árgarancia érvényesítéséhez, szórólap kell. Próbálom többször is elmagyarázni, hogy ez egy mezei, nem akciós termék, ami történetesen szórás nélkül is olcsóbb, de itt volna ez a számla, amin a termék és a vonalkód is azonos ugye.... A közben odahívott vezetõ sem mutat eleinte semmiféle rugalmasságot, de végül a határozott fellépés és a panaszkönyvbe idõközben megkezdett bejegyzés megteszi a hatását. (Bár még elhangzik: most akkor vagy panasz, vagy árgarancia!)

Megjegyzem: nem elszigetelt jelenségrõl van szó, a gyõri áruházakban ugyanaz a rugalmatlanság, ugyanaz a fennhéjázó, kioktató stílus, a panaszkönyvbe írt bejegyzésre semmi reakció. Pedig onnan már csak pár km a határ....

Üdvözlettel:

Gulyás Gusztáv Budapest - Gyõr - Graz

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása