Tékozló Homár

Hímnõs júzerrel reklámozza a Messengert a Microsoft

Microsoft/online reklám

2006.12.20. 09:16 | szily | Szólj hozzá!

Hogy a Microsoft reklámosai által elképzelt nyelvi mezõn belül maradjunk, „királyul kajás” Endre és Barbara, a két mai fiatal, akik arra lettek kitalálva, hogy a mai fiatalok között népszerûsítsék az ismert csevegõprogramot. Sõt, Endre nemcsak hülyén beszél, hanem dudái is vannak, és nem lehetetlen, hogy olyan nemi bélyege is, amit a Práterben a cigány osztálytársaink nindzsának neveztek.

(Mindig szoktunk ezer levelet kapni, hogy a pina az ’mindzsa’, de a Práterben úgy mondták, hogy értelme is legyen.) Szóval a Windows Live Messenger oldalon két kamufiatal, Endre és Barbara csetelnek, de mindkettejüknek csajfeje van. Ennél is jobb azonban, hogy egy rövid dialógusban kétszer is azt mondják, hogy király. Kedves Ismeretlen Kreatív! Innen üzenjük, hogy a „király” jelzõt éles beszédhelyzetben akkor hallottuk utoljára, amikor Gábor barátunk, az államfõk ismert tolmácsa hirtelen ötlettõl vezérelve meghúzta a 15 éves szanyi közértpénztáros csajt, aki a kopulálás elõtt azzal kápráztatta el a kákabélû pesti értelmiségit, hogy azt mondta neki: „Hátulról király!” Úgyhogy vigyázzanak ezzel a királyozással. Csak jóindulatból mondjuk, hogy azt se mondja senki, hogy rulez meg hogy baró, a buláról nem is beszélve, sõt a lúzerezés is kimenõben van a divatból. Ja, és olyat, hogy „kajás vagyok”, csak Mágenheim Julcsi ejtene ki a száján.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása