Tékozló Homár

Márkaszervizrõl jót vagy semmit

2007.01.05. 12:17 | jackyll | komment

Csak az Apple-vásárlók készülhetnek lélekben laptopjuk 1-2-3 hónapos szervizelésre vagy máshol sem sokkal jobb a helyzet? Gábor egy szerviznek dolgozik, és szerinte csak a jószerencse segíthet, ha javításról van szó, bármilyen márkát válasszon az ember:

Egy dolgot elfelejtett közölni a cikkel kapcsolatban (apple gépek szervízelése): Acer notiknak Ön szerint van itthon szervíze? Sony-nak? Asusnak akad, 1 (vajon milyen gyorsan javíthatják :D), Fujitsunak pl 3, amibõl 1 céghez fél világért se szabad vinni, mert szarabb lesz a gép, mint amikor szervízbe vitte és egy fusi gép nem egyszer szorul javításra :D, többiek is kb 1-2 hónap alatt tudják javítani jó esetben.

A cég ahol dolgozom, õk is min 15 napot mondanak és ott csak a saját gépeket javítjuk, azaz amit tõlünk vesznek. Hadd ne soroljam, hogy egyes márkáknak milyen a szervízük. Bár egyet igen: Dell. Nagy márka mint tudjuk, neki is egy szervíze van gyakorlatilag ahová lehet vinni, Hp-nak csupa kis szervíze van, ahol megint csak nem jobb a helyzet.

Én azt tenném csak hozzá, hogy kis országunk sajnos ahhoz nagyon kicsi, hogy nagy változások legyenek itt. A gyártókat messze nem érdekli kelet Európa, ez van, nem vagyunk piac szerintük. Nem egy márkát kell lehurrogni, amikor nem csak az ilyen, hanem gyakorlatilag az összes. Apple gépet használok, de nem védeni akarom, mert szemétség, hogy ennyire szar a szervízük, de sajnos én jól látom, hogy az összes márka ilyen. Nem lehet jól választani e téren még nálunk sajnos.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása