Tékozló Homár

Öntörvényû futárok a GLS-nél

2007.03.10. 12:36 | mvmv | 4 komment

A GLS futárja reggel felébred, majd úgy dönt, az Indexnél biztosan nem dolgoznak, úgyhogy nem hozza ki a kolléga csomagját. Alant a szomorú történet a hiába várt dobozról:

Kezdhetném azzal, hogy a GLS futárszolgálatot eddig mint megbízható, ügyfélbarát céget ismertem, de valójában csak a héten kerültem velük elõször kapcsolatba, és a találkozás, mondjuk így, elég visszásra sikerült. Röviden összefoglalva: kedden adtak föl nekem egy csomagot Miskolcon, ennek elvileg másnapra Budapesten kellett volna lennie. Pénteken azért már elkezdtem telefonálgatni, hogy biztos föladták-e, kiderül, hogy igen, kérdezzek rá a GLS-nél.

Rákérdezek, a kifejezetten segítõkész ügyfélszolgálatos hölgy elõ is keresi nekem a gépbõl, kiderül, hogy szerdán kiszállították a csomagot, de a futár visszavitte "nem rendelték" megjegyzéssel. (Na most, ha az illetõ eljut a irodáig, ahol egyébként egész nap bent ültem, hamar kiderült volna, hogy márpedig rendelték, de úgy tûnik, ez nem sikerült neki.) Ügyfélszolgálat: sajnos visszaküldték a feladónak, mert már nem tárolnak semmit, rendeljem meg újra. Oké, rendelem, persze. Hogyne. Miskolcon szerencsére proaktívak voltak, mire odatelefonáltam, már újra feladták a csomagot, ismét a GLS-sel, szombatra ott is kell lennie. Mivel most szombat úgyis munkanap, kezdtem reménykedni, hogy másodszorra már sikerül kihozni, de Önök már sejthetik, hogy korán örültem.

Ugyanis biztos, ami biztos, szombat délelõtt rátelefonáltam a GLS-re, hogy megadjam a számomat, hátha újra egy tájékozódásképtelen futár jön, így legalább föl tud hívni. Rendben, feljegyezték (ismét kedves, segítõkész hölgy), de ezt a csomagot csak hétfõn viszik. Na de miért, tettem föl ezen a ponton az adekvát kérdést. Hát mert a sofõr úgy ítélte meg, hogy szombaton úgysincs senki az irodában, úgyhogy otthagyta, és kiment nélküle. Igen, már mindenki elment, nem tudják kiszállítani. Hétfõn viszik. Sajnálják. Ezen a ponton rámutattam, hogy a futárjaik mintha néha túl keveset, másszor túl sokat gondolkodnának, és hogy mi a jó úristenért hiszi azt egy sofõr, hogy egy munkanapon nem lesz senki egy irodában, illetve egyáltalán miért õ dönt ilyesmirõl. Továbbá felhívtam a figyelmüket, hogy ennyi idõ alatt gyalog el lehet hozni Miskolcról egy csomagot. Sajnálják, tegyek panaszt. Tessék, itt van.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2008.01.07. 17:15:51

így jártál. ne várd el mindentől, hogy rendesen működjön...

csumpi12 2016.06.15. 15:03:26

Az én történetem hasonló:
1. eset: kiszállítanak, de csak a munkaidő közepén, ezért szabit veszek ki, végül mégis késő délután jön. Flegmázik, bunkózik és mindenen csak problémázik a futár. Végül még én érzem magam kellemetlenül, hogy igénybe veszem a szolgáltatásukat, ezzel problémát okozva a futárnak...
2. eset: hangfalat várunk vissza a szervizből, újabb szabi, egész nap várakozás, gyors átadás, futár elrohan, semmi papír. Látom sérült a doboz sok helyen, és a benne lévő hangfalnak a sarka összezúzva. Futár elérhetetlen, központ szerint nem az ő hibájuk, de felhívja a futárt, aki elmondása szerint nem emlékszik, hogy sérült lett volna a csomag, de nem tud visszajönni a kárjegyzőkönyvet felvenni, se most, se máskor...
Korábban én is azt gondoltam, hogy ez egy megbízható cég... hát nem. Legközelebb inkább a Posta! ;)

Gildemor 2018.10.03. 17:05:10

Hűha, vannak itt cifra dolgok. Én eddig csak azon akadtam fenn, hogy mi a francért lehet megadni nekik alkalmas időpontokat a kézbesítésre, ha magasról tesznek rá. Ma pl. kértem, hogy vagy 16-után jöjjenek, vagy ha nem megoldható, akkor a következő napon ahogy nekik jó. Erre csörög 14-kor a telefon: "Itt vagyok a ház előtt!" - Mondom oké, de akkor is ma 16-ig dolgozom. "De egy pillanatra nem tudok átugrani?" - No comment

kalman13 2020.02.24. 10:52:27

Nem csak a futárok öntörvényűek ha nem az ügyfélkezelésen dolgozok is.
Reggel 8 kor hiv a futár hogy jó reggelt GLS mondom miben segíthetek? Mondja csomagot vinnék. Mondom rendben 10 után.
- Futár de neki most jó.
- Én ezzel az a gond hogy nem vagyok a megadott címen és értesítést se kaptam arról hogy ma csomagom érkezik.
- Futár de az nem lehet.
- Mondom pedig nem kaptam.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot bemutatkozok mondom mi a gond hogy nem kaptam értesítést. Közlik nekik csomagszám kell. Mondom rendben de honnan ha nem kaptam értesitést. Mondja hívjam fel a futárt és kérjem el. Ok felhívtam, elkértem. Visszahívom az ügyfélszolgálatot mindent elmesélek elölről megadom a csomagszámot ezután kinyomja a telefont rá 10 percre jön az sms a kézbesítés értesítésről. Visszahívom őket mondom késve kaptam meg az értesítést és a futár már nem jön. Erre az ügyfélszolgálat na és majd viszi másik nap az értesítést meg megkapta nem. Ezután megint lerakta a telefont.

Sokszor hoztak már ki csomagot nem volt sosem gond de most hogy hibáztak mindent rám az ügyfélre akarnak hárítani. Gratulálok ehhez a tisztességes ügyfélkezeléshez.
süti beállítások módosítása