Tékozló Homár

Vörös teknóveszedelem az Aranybikában

2007.04.03. 12:24 | homár sebibaba | komment

Dexter68 olvasónk katona is volt annakidején, méghozzá Lentiben, de a debreceni Aranybika kedvezményes árú szolgáltatásai olyannyira lehervasztották, hogy az egész civisvárossal szakított. A Hajós Alfréd tervezte szecessziós, négycsillagos, elegáns, játékos formavilágú, patinás, de örökifjú, megújuló, etcetera szálloda szomorú rögvalóságával (lsd még amõbadiszkó) alant ismerkedhet:

Debrecenben hosszúhétvégéztünk családilag, a nagymúltú és hangzatos nevû Cívis Grand Hotel Aranybikában. A mi esetünkben nagyon olcsó volt a szállás, mert egy eksön keretében népszerûsíteni gondolták a szállodát, ezért öten megkaptuk két éjszakára az apartmant 17e Ft ért, amúgy viszont 28e/éjszaka szezonban. De szerintem ez nem mentesít a minõségi elvárások alól, a szolgáltatás színvonalát tekintve utólag ezt a pénzt is módfelett sajnáltuk.

A szállodában az új bútorok gyönyörûek, de ezzel be is fejezzük a szálloda dicséretét. A nyílászárók kb. 30 éve lehettek lemázolva, falak itt-ott leverve, a törött ablaküveg elé egy másikat szögeltek, de oda se neki, nem juthat mindenre pénz és energia. Cserébe hideg volt. Nem kicsit, nagyon. Takaró nem volt a szobában, csak paplanhuzatba csomagolt, összenemezesedett, saccra legalább 30 éves plédek. Katonaviselt vagyok, Lentiben védtem a hazát, mint a Szily fõhomár, ezek után az ember minden szálláson tud aludni, ha hagyják :o)))) A recepción kértünk még a csodapokrócokból, felkészültünk a fagyhalál túlélésére, majd a szomorú körülményekkel megbékélve gyanútlanul elszunnyadtunk.

Fél egy magasságában azt álmodtam, hogy potyautasok vagyunk a Titanicon és a gépházban húztuk meg magunkat. Kb. 7-es erõsségû fejfájással, rémültes dübörgésre ébredtem, az egész család ébren volt már és nyöszörögtek. A nejem rémülten elszaladt a recepcióhoz a pokoli lárma okát megtudakolni. Ott felvilágosították, hogy az épületben diszkó is üzemel és a kéretlen zakatolás kb. ötig tart. Panaszkodásunkra adtak egy kulcsot egy másik apartmanhoz, ami a szálló csöndesebb részén van. Tehát éjjel fél egykor elkezdtük költözni, kiságy, málha, de mi eredetileg nem kalandtúrára fizettünk be.

Az új apartmanban kiderült, hogy ott bezzeg meleg van, és ott bezzeg van rendes takaró is. És ott bezzeg van edény a konyhában, és ott bezzeg van mikró is. Én úgy voltam vele, hogy reggel pakolunk és jövünk haza, mert ennél még az is pihentetõbb, ha itthon dolgozom. De aztán rávettek a többiek, hogy maradjunk. Megnéztem a szálloda aljában a kiírást. Diszkó minden nap van, de hétköznap csak kettõig. Jó lehet annak, aki gyanútlanul oda megy aludni, az akció keretében ingyenes zenei szolgáltatást is kap.

Legközelebb max akkor utazom Debrecenbe, ha pulykakast akarok venni. De az is lehet, hogy inkább hozatok valakivel.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.