Hogyan préseljünk ki a T-onlineból akciós árakat? Gondolom sokak fejében megfordult ez a gondolat, talán ennél jóval naturálisabb formában is. Nos megmondom. Mondjuk fel a az előfizetési csomagunkat.
1. Letölthető a honlapjukról egy űrlap, amit ki kell tölteni. Megkérdezik többek között, hogy miért akarom felmondani. Mivel nincsen olyan rubrika, hogy "kurva drága és szar az egész" ikszeljük be a "Drága a szolgáltatás" nevű okot.
2. Miután elpostáztuk a felmondást, várjunk 5-6 napot.
3. Telefonon fog felkesni egy kedves hölgy és udvariasan érdeklődik, hogy miért akarjuk elhagyni a T-internetet.Itt már nem kell keretek közé szorítnai magunkat, válaszoljuk a "kurva drága és..." kezdetű okot nyugodtan. Erre még udvariasabb lesz és lőn csoda, ami eddig nem sikerült erővel, fohásszal, az most meg fog történni. Felkínál olyan árakat, amik sokkal kedvezőbbek a normális tarifáknál, mondván ezek "speciális kedvezmények hűséges felhasználónknak". (Itt lehet hogy nem árt, ha kb 8 éve fizetsz nekik havi 12e Ft-ot, ami ellenségek közt is több mint egy misi. De ezzel nem dicsekszem, mert így kiszámolva ölég nagy balfasznak állít be engem)
4. Ezután két opció van:
a) el lehet fogadni a felkínált kedvezményes árakat, és újra 1 évet alá kell írni. ezt én nem választottam.
b) Meg lehet kérdezni, hogy miért pont most kerülnek elő ezek a kedvezmények amikor alapvető lenne, hogyha lemegy a csomagom ára, akkor AUTOMATIKUSAN nekem is kevesebbet számláznak, ugyanúgy mint a friss usereknek, főleg, hogy nem írtam alá hűségkedvezményt az utóbbi 1 évben. De nem, a kedves T-Biznisz -nél az a default hogy azt az árat fizetem, amit 2 éve aláírtam, (kíváncsi vagyok, hány évtized múlva vennék észre magukat) hacsak nem pirítok rájuk néha, hogy ejnye uraim, ha nem csökkentitek le a díjat, akkor kilépek-belépek, mint a windozban.
5. Tegyük le a telefont és vonjuk le a T-anulságot: "Azt hiszem ezt hívják kifejezetten nem etikus üzleti magatartásnak."
Akciós T-online csomag kilépőknek
László egy egyszerű módszert talált arra az esetre, ha az előfizető megunja, hogy a T-online neki még vmi évekkel ezelőtti brutális havidíjat számláz, miközben akciósan már sokkal olcsóbb lenne:
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó. 2007.06.27. 11:10:29
ZePY 2007.06.27. 11:11:38
vomit 2007.06.27. 11:11:57
BöszmeBivaly 2007.06.27. 11:12:00
Amúgy évekig én is így voltam, hogy miért fizetek többet, mint az új belépők, de mostmár ez elmúlt nagyjából.
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó. 2007.06.27. 11:17:58
hurka gyurka 2007.06.27. 11:19:16
lOc (a pasztafáriánus) 2007.06.27. 11:25:05
lOc (a pasztafáriánus) 2007.06.27. 11:26:22
., (törölt) 2007.06.27. 11:30:35
Az igazsághoz tartozik, hogy első alkalommal, ténylegesen meg kellett szüntetnem, hogy utána kevezményesebb előfizetést válszthassak.
Természetesen ez sem ment szopás nélkűl, hiszen az első 3 hónap ingyen van, azt jelenti, hogy a 29. nap jönnek ki, és nagyvonaluan arra a hónapra nem kell már fizetnem, mert az az első hónap!
., (törölt) 2007.06.27. 11:32:02
Az igazsághoz tartozik, hogy első alkalommal, ténylegesen meg kellett szüntetnem, hogy utána kevezményesebb előfizetést válszthassak.
Természetesen ez sem ment szopás nélkűl, hiszen az első 3 hónap ingyen van, azt jelenti, hogy a 29. nap jönnek ki, és nagyvonaluan arra a hónapra nem kell már fizetnem, mert az az első hónap!
soseleszekelső 2007.06.27. 11:43:27
Ugyanannyit fizetek 3 éve, de 512KB-ről közben automatikusan felemelték 4MB-re a sávszélességet. Ez is valami.
Majmász Gedeon 2007.06.27. 11:45:05
Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.06.27. 12:03:39
Mária 2007.06.27. 12:17:37
lcutti 2007.06.27. 12:19:14
Nyilatkozzanak ők, hogy hűségesen fognak szolgálni engem a pénzemért vazze.
Anubisz (törölt) 2007.06.27. 12:25:12
KopaszMercis 2007.06.27. 12:33:52
Secnir 2007.06.27. 12:36:37
Ellenben: ha bemegyek, tömeg fogad, órákat kell sorban állnom, az ügyfélszolgálatos csak azért nem köp szembe mert sajnálja tőlem a nyálát, nos az ilyennél én két forintért is gecizek (bocs).
Ami az érdekes, az elsőre példát maszek(!) autószerelőnél láttam meg egy informatikai cégnél (nagy kék), a másodikra meg mindenki tud példát mondani.
szivesen köcsög 2007.06.27. 12:41:50
Mária 2007.06.27. 12:55:50
homár molla2 2007.06.27. 12:58:41
Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2007.06.27. 13:10:59
DaveSlim 2007.06.27. 13:23:01
Én is netszolgáltatónál dolgozom és higgyétek el, hogy fontos nekünk, hogy az ügyfél nálunk maradjon és amennyiben az ÜGYFÉL JELZI, hogy át akar térni kedvezményesebb havidíjra, szó nélkül megoldjuk. Nincs kapacitás egyesével minden lejárt ügyfelet hívogatni, ajánlatot tenni, törvényileg pedig nem lehet azt megcsinálni, hogy
Secnir 2007.06.27. 13:26:53
most gondolj bele, nem fogadnád normálisabban a rossz híreket így? Nem ez volna az elfogadott? továbbmegyek - nem ez volna az európai hozzáállás? nézd meg csak pl. a boltok közötti különbséget: a tesó meg ósan nagyáruház. kosz van, jóllakot egér van, rablás van, a vevő le van sza*va. kisbolt pláne vidéken? bemész. rádmosolyognak, kedves szavak stb. tudniillik ő azt akarja, hogy jól érezd magad és legközelebb is visszamenj. ha jól érzed magad nem foglalkozol azzal, hogy a sör 10 forinttal drágább mint a nagynál. maga a tudat, hogy embernek néznek jólesik, és ennek fejében megengedem azt hogy drágább legyen.
más:
egy magánrendelőbe járok fogászatra rendszeresen (igaz ott van recepció meg belgyógyászat meg minden, gyakorlatilag egy kis kórház), ott ugyanez van csak kávé nincs a felsoroltakból. Nem is idegeskedem, mint az SZTK-ban 20 éve. nem is nézem ki jött előbb meg utóbb, mert időre megyek. nincs kosz, mert takarítják naponta kétszer az egész épületet. a wc tiszta, csillog-villog. nem üvöltöznek pakisztáni hordák a folyosón. IGAZ: FIZETNI kell a szolgáltatásokért. de akkor inkább ezért, mint az x kórház-körzeti rendelőjében való várakozásért. nem?
DaveSlim 2007.06.27. 13:27:18
Feri nagyapa 2007.06.27. 14:04:52
Feri nagyapa 2007.06.27. 14:09:25
Folyamatosan figyelni kell, mikor jár le a szerződés (amit egyébként már nem alakíthatnának át automatikusan a szolgáltatók határozatlan idejűvé, igenis fel kell hívniuk az ügyfél figyelmét), aztán lehet lépni.
hrcs_123 2007.06.27. 14:22:13
Layosh 2007.06.27. 14:32:26
Én tavaly mondtam fel a céges netem a T-nél és semmi telefonos ajánlat nem volt. 9 éve voltam a hűséges szolgájuk(még matávnettel kezdtem, aztán axelero).
Hálából az e-mail címem is azonnal megszüntették(semmi türelmi idő).
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.06.27. 15:26:00
DE:
Kávé, kultúrált várakozó terem (nem értem minek időre is lehet menni) és GYEREK JÁTSZÓ SAROK !!!
Amúgy meg mivel 1,5 éve vagyok hűséges vásárló az akciós csomagból is adtak valami párszáz foriint engedményt.
A T-Matávnál meg a Csevőm mellé rádumáltak egy opcióra.. na jó, használom is, de most figyelj: az opció is 1 év hűségnyilatkozattal jár, tehát nem veheted le, de nem is köttetheted ki a vonalat !!! Ráadásol van rá 1 hónap kipróbálás ami nem tartozik az egy évbe bele...
Focew 2007.06.27. 22:23:35
nikii 2007.06.27. 22:46:31
borovi 2007.06.27. 23:40:23
Jack__Bauer 2007.06.28. 01:12:46
Vicc az, hogy már épp nézelődtem, hogy melyik szolgáltatónál lenne érdemes előfizetésre váltanom, szal jókor jött...
Jack__Bauer 2007.06.28. 01:14:33
Szóval, ha leakadsz rajta, azzal csak magad égeted... ;)
nikii 2007.06.28. 09:58:39
Lajszlo 2007.06.28. 11:51:14
gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2007.06.28. 14:02:52
a multikat azért találták ki, hogy bevételt termeljenek a szolgáltatásaikkal, nem azért, hogy a seggeteket nyalogassák.
aki meg olyan hülye, hogy nem képes néha átnézni a papírjait, az meg is érdemli, hogy többet fizessen.
amiről szó van, valóban az ügyfélmegtartás.
mondjuk annyira nem ajánlgatnám, mert nem minden esetben keresik fel az ügyfelet...lehet, h egyszerűen 8 napon belül lecsapják, és aztán nézegethetsz...
valaki beszélt itt a 70 e. ft-os kötbérről: felkészült lehetsz, már jó régen nincs kötbér, szerződésbontási van, az 36 e. ez is csak azért, mert gyakran volt többszázezres a kötbér, amit /természetesen/ sokan nem tudtak kifizetni, és amit a cég kénytelen volt elengedni.
mellesleg a hűségidő sem csak azért van, h szopasson a cég: mikor adsl-t vagy kábelt rendelsz, a cég "bérbe veszi" a vonaladat egy évre a távközlési szolgáltatótól. ha 3 hónap múlva felmondod, kurva sokat buknak.
különben ha ennyi bajotok van a tonlájnnal, miért veszitek igénybe? mehetnétek az invitelhez, vagy sok más helyre, ahol a hűségidő lejárta után, ha nem jelzel feléjük azonnal, AZONOS áron rádbasznak még egy év hűséget.
ha az kell, menjetek.
ha az kell, hogy délután/este/hétvégén ne legyen ügyfélszolgálat (szinte mindenhol igy van), menjetek.
sokan fikázzátok a szolgáltatás minőségét is: nos, lehet menni máshova. a hivatalos mutatók szerint a mai napig a tonlájnnak a legjobbak a rendelkezre állási adatai.
2003 eleje óta van tonlájnos (matávnet, axelero) netem, 1* volt kimaradás (valami villám csapott a fejállomásba), vagy 5* szüneteltettek számlatartozás miatt, 1* volt reklamációm, amire válaszoltak, és jogosnak ítélték.
amit mondani tudok, annyi, hogy legyen annyi eszetek, hogy belenéztek az ÁSZF-be.
Ennyi.
vtec 2007.06.28. 20:10:11
bigcheese 2007.06.28. 21:24:11
karatekutya 2007.06.29. 00:03:23
Bigcheese - nincs harag, de hát ha nem teccik, ne használd, van még 20 másik szolgáltató, csontagy ide vagy oda.
Szerződés elolvasása - Jó magyar szokás az, hogy odafirkantjuk az aláírásunkat minden szarra amit papírra írtak, oszt később meg ordítozunk, hogy ezt+azt nem is láttuk. Ezt úgy hívják, hogy butaságadó.
Multi seggnyalás - egy multi szegmentálja a piacot, és arra darabra koncentrál a legnagyobb energiával (pénz vagy seggnyalás), ahonnan a legnagyobb eredményt várja. Ha Te beleesel ebbe a szegmensbe, akkor alul jön a kellemes meleg. Ha nem esel bele, akkor szaros marad a segged. Minden cég így működik, kivéve talán a Vöröskereszt.
Rival · http://www.rivalcomp.hu 2007.06.29. 10:26:01
Rival · http://www.rivalcomp.hu 2007.06.29. 12:07:01
jusuf 2007.06.29. 13:31:43
noob 2007.07.01. 08:43:38
Kutyi 2007.07.01. 12:07:05
A jelenlegi szolgáltatóm 12 ezerért lényegesen gyorsabb szolgáltatást biztosít (4MB)és ingyen telefonálok -- ez a fele ilyen gyors szolgáltatással +telefon a t-mobilnál 18-20 ezerbe került.
Többek közt a piszok ügyfélszolgálat is oka volt a távozásnak, mert olyan hülye embereket összeültetni mint azok nagyon nehéz !
Az új szolgáltatónál amikor az ügyfélszolgálat nem tudott valamiben segíteni, akkor visszahívott - tmobilnál félre tesz és hallom hogy a háttérben megy a duma....agyatlan banda. Biztos most sok ügyfelet veszítettek !
Kutyi 2007.07.01. 12:16:04
karatekutya 2007.07.01. 13:38:39
Ha a T-Mobile-tól elmész, olyan probléma, hogy "nem engedik be a központba" nagyon nem fordulhat elő, mivel minden mobilszolgáltatónak saját központja, rendszere, blablablája van.
Mellesleg a mobiltelefonon a "gyorsabb szolgáltatás" kifejezésnek sincs túl sok értelme.
Reméljük nem kötöttél egy alternatív mobilszolgáltatóval 4 Mb-ra szerződést :-) (max. 4 Mbit-re, és inkább internet szolgáltatóval, és internetre)
karatekutya 2007.07.01. 13:44:50
Ez a világ lejárt, ez a gondolkodásmód inkább a rendszerváltás előtti időszakra jellemző. Olyan, hogy "gondoskodó vállalat" nem létezik. TE kötöttél szerződést, NEKED kell tudni, hogy mennyit fizetsz, NEKED kell tudni, hogy mikor jár le a szerződésed, és NEKED kell odacsapni az asztalra, hogy márpedig ha nem kapsz jó árat, akkor elmész a cégtől. Nem megsértődni kell, hogy nem hívtak fel, hogy "itt van az olcsóbb ár, csak minket válassz."
Minden termék/szolgáltatás pontosan annyit ér, amennyit fizetnek érte. Ha neked megfelelő az internet szolgáltatód azért az árért amit fizettél érte, akkor meg pláne ne sírj, hogy milyen szemetek. Nem ők szemetek, TE vagy alultájékozott.
Ha tudsz olyan piacot, ahol a kereskedők maguktól kezdi el lenyomni a saját áraikat és dobálják az arra elhaladók után az egyre kisebb árakat, akkor szólj. Holnaptól ott vásárolok.
bigcheese 2007.07.02. 23:38:52
pont a te gondolkodásmódod maradi.
Jaijai 2007.07.07. 18:21:14