Tékozló Homár

Re: Magyarországra csak a szart hozzák - Dr. Batz válaszol

2007.07.03. 14:10 | jackyll | komment
Tegnapi kétségbeesett papucsvásárlónk levelére reagált a Dr. Batz kereskedelmi igazgatója. Konstruktív és információban gazdag leveléből kiderül, hogy az üzletvezetők kérésére van mindenhol egy darab papucs méretenként, mert drága a bérleti díj, illetve azon belül azért karcosak a 38-39-es méretű termékek, mert azt teszik ki mindenhova (sztenderd nőilábméret), hogy ne kelljen feleslegesen a raktárba járkálniuk az eladóknak. Ezután gyengéd fikázásba fordul a kereskedelmi igazgató, mondván ők nem kapnak vissza sérült árut, naiv ügyfél semmiféle bizonyítékkal nem támasztotta alá panaszlevelét (gondolom itt a fotóval, sorszámmal dokumentált hibás árukészletet hiányolja), de még a boltok nevét sem írta össze. Ráadásul bátran "nem adott meg semmilyen eléretőséget e-mail címén kívül" és nem várta meg a válaszát, mielőtt a Homárnak elküldte a panaszt. Mivel a homáros levelek mintegy 4-5 százalékára érkezik értékelhető hivatalos válasz, arra bíztatunk mindenkit, nyugodtan írják meg panaszaikat, majd szólunk, ha időközben durván feljavul ez az arány. Most viszont következzen a válaszlevelek gyöngye:
Sajnálattal olvastam alábbi levelét termékeinkkel kapcsolatban. Mivel azonban több dologban nem értünk egyet, kénytelen vagyok kiigazítani állításait, illetve magyarázatot adni az alábbi néhány kérdésre:

Termékeink kizárólag a legjobb minőségű, válogatott bőrökből készülnek, többszörös ellenőrzés után, manufakturális körülmények között. Ez azt jelenti, hogy nem egy gépsor készíti őket, ahol esetleg észrevétlenül végigszaladhatna egy-egy rossz termék, hanem többszáz magyarországi dolgozónk készíti őket kézzel, illetve javarészt kézi működtetésű gépekkel annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb minőségű termékeket tudjuk előállítani. Termékeinkkel kapcsolatban megjegyezném továbbá, hogy a selejtszázalék kevesebb, mint 1%, ami az összes konkurens márkánál alacsonyabb.

Ami a raktárkészletet illeti, a piacon uralkodó irreálisan magas bérleti díjak miatt, az üzletek a lehető legkisebb raktárt alakítják ki a helységekben. Sajnos ezért nem tudunk nagymennyiségű árút szállítani üzeletinkbe, az üzletvezetők kérésére a boltokban minden méretből egy darab van. Hogy vevőink a fentiek ellenére ne szenvedjenek hiányt megfelelő méretű termékekben, hetente kétszer töltjük fel az üzletek árukészletét, ami a cipős piacon szintén egyedülálló. Vevőink legnagyobb részére olyan mértékű márkahűség jellemző, hogy otthonaikban 8-10 pár Dr.Batz papucs várja őket, szezonváltáskor pedig köszönőlevelek százait kapjuk, melyben a vásárlók elégedettségüket fejezik ki, és termékeinkhez való hűségükről biztosítanak bennünket. Magyarországon kívül termékeink számos országban megállják a helyüket, többek között az Egyesült Arab Emirátusokban is. Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy ha Dubaiban, a világ leggazdagabb piacán a termékeink versenyképesek tudnak maradni, akkor ugyanezen termékek magyarországi forgalmazását semmiképp' sem nevezhetjük "Európai selejtforgalmazásnak".

A hibás termékek méretével kapcsolatban érdekelne, hogy megnézett-e más méretet az adott papucsból, vajon ellenőrizte-e, hogy a többi is sérült-e. Mivel a női lábméretek közül köztudottan a 38-as és 39-es a leggyakoribb, ezért az üzletben dolgozók az állványra értelemszerűen ezeket a méreteket teszik ki ahelyett, hogy a 36-os méret megtekintése után minden vevőnek a raktárból kelljen kihozni a 38-39-es papucsot. Én ebben nem találok semmi kivetnivalót, hiszen ők is csak emberek, és egyikünk sem szeret feleslegesen dolgozni. Mindemellett ellenőreink folyamatosan járják az országot, és ha nem megfelelő minőségű terméket látnak az állványon, azonnal kicseréltetik, nyilván ilyen esetekben első körben az adott pár másik felét hozzák ki mintaként. Talán ez a magyarázat arra, hogy a raktárból kihozott termék karcos, bár erről pontos információt a szóban forgó -meg nem nevezett- boltok tudnának adni. Ami igazán érdekes azonban, hogy hozzánk nem érkeznek vissza nagy mennyiségben karcos papucsok, pedig az Ön -semmiféle bizonyítékkal alá nem támasztott- állítása szerint ezekből elég sok van.

A fentiek mellett "örülünk", ha a mintaként kihelyezett papucsok karcosak, ez ugyanis azt jelenti, hogy termékeink olyan nagy számú vásárló érdeklődésére tartanak számot, hogy a puszta "nézegetéstől", a le-fel pakolástól, és a napi többszáz felpróbálástól sérülnek, mégha csak kicsit is. Nyilvánvaló, ha termékeink nem lennének ennyire jó minőségűek, vásárlóink már elpártoltak volna tőlünk, és mindez nem így lenne, csupán porosodnának a polcon, mint a konkurens cégek termékei.

A számlán feltüntetett megnevezéssel kapcsolatban pedig csupán annyi lenne az észrevételem, hogy ez aztán igazán nem cégünket, vagy a termékeinket minősíti. Hogy egy egyszerű párhuzammal érzékeltessem, mire gondolok: a MOL vezérigazgatóságát sem vonhatjuk felelősségre azért, hogy a franchise rendszerben működő benzinkutak pénztárgépe milyen színű papírra nyomtat, vagy hogy a törvény által előírt kötelező információkon kívül bármi mást feltüntetnek-e a fizetési bizonylaton.

Amennyiben bármiféle kétsége van a fent leírtak felől, szeretettel meghívjuk gyárunkba, hogy saját szemével győződjön meg a gyártás mikéntjéről. Ehhez azonban sajnos további egyeztetés szükséges, ugyanis igazi bátor internetes véleménynyilvánítónak megfelelően nem adott meg semmilyen eléretőséget e-mail címén kívül.

Bár az ügyintézést nem tartom korrektnek (előbb olvashatták az emberek a Homáron a levelet, mint ahogyan a mi reakciónkat megvárta volna), hogy biztosítsam jóindulatunk, és ügyfélközpontúságunk felől, amennyiben megadja postacímét, személyesen garantálom Önnek, hogy postán elküldjük Önnek a kívánt terméket az Ön által megjelölt méretben.

Üdvözlettel,
Makó László
Kereskedelmi Igazgató
Dr.Batz
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.07.03. 14:34:58

Hogy lehet, hogy egy ilyen retardált kereskedelmi igazgató?
Csak egy dolog:
Ha a nagy érdeklődés miatt kopnak el a polcon a papucsok, akkor vagy nagyon szar a minőségük, vagy próba után senki nem veszi meg őket. Akkor ugyanis újat hoznának helyettük, nem?

Dr. Kix 2007.07.03. 14:34:59

Ez a Makó egy pöcs. Faszán égeti magát és vele együtt a cégét is... ha ez neki jó, hát legyen. Persze ha a többi vezetői székben is hasonló pöcsamdarak tanyáznak, akkor mind1.

pazzo · http://pazzo.hu 2007.07.03. 14:35:44

Én is szívesen megnézném a gyárat.Végre egy normális cég.Ezentúl is ezt a márkát veszem.Nekem bejött.÷)

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2007.07.03. 14:37:36

\\\"...köszönőlevelek százait kapjuk...\\\"
Na igen, de hol a bizonyíték erre?
Elfelejtette mellékelni a feladók címeit :)
Küldje el az összes levelet a homárnak :D

Énbiz' · http://nemcsalokadot.blogspot.com/ 2007.07.03. 14:37:43

Tisztelt Dervenkál Egon!
Részben egyetértek, de egyoldalúnak látom az álláspontját.
Bármilyen üzlet két fél között jön létre. Mindegy, hogy tejet vásárol, vagy 4-es metrót. Mind a két félnek tisztelni illenék egymást, és egyiknek sem megalázkodni. A vásárló sem tehet bármit kénye és kedve szerint, mindkét félnek kötelessége tiszteletet tanusítania a másik iránt.

marsellus wallas (törölt) 2007.07.03. 14:39:31

f*szok!!!

Vevőink legnagyobb részére olyan mértékű márkahűség jellemző, hogy otthonaikban 8-10 pár Dr.Batz papucs várja őket,

persze, mert mindennnapo szétmegy egy db.. és felkészültek..

höhö

mw

bizonytalan  2007.07.03. 14:41:36

Scholl is szétesik, de legalább megcsinálják.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2007.07.03. 14:42:10

és annak a 4-5%-nak 80-90% is durván fikázó, lenéző, kioktató stílusban íródik...elvétve olvashatunk egy-egy "elnézést".
Ez vajh'mikor változik meg? Ebből élnek, nem? Kellene már egy kis agymosás a vezetőknek is, akik a múlt rendszerben szocializálódtak!

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2007.07.03. 14:43:54

Ja.Ha a mekiben félig megzabált hambit kapsz;ne csinálj műsort.Azért van,mert másnak is ízlik.

Sato2558 2007.07.03. 14:53:11

"Magyarországra csak a szart hozzák"

Nem hozzák!!!!
Itt gyártják!

Taurusz 2007.07.03. 14:53:31

Csatlakozom az előttem írókhoz! Csak annyit tennék hozzá, hogy kereskedelmi igazgató helyett mehetne benzin locsolni valamelyik " franchise rendszerben működő benzinkutak" egyékére. Sokkal jobb lenne mindenkinek. A saját cégét sem járatná le (ennyire), meg nekünk sem kellene a marhaságait olvasni (hogy finoman fogalmazzak).
Ja, és én is hiányolom a ker. ig. úr címét, leánykori nevét, fogorvosa otthoni számát, cipőméretét, és közvetlen felettese nevét. Ha már egy netező csak a mail címét írja, Ő, mint főfőnök hogyan igazolta magát, hogy tényleg ő küldte a levelet, nem Béla bá a második emeletről?

Dervenkál Egon 2007.07.03. 14:54:29

Kedves picsábamán!

Nem kezdenék itt információs és egyébb asszimetriákról fecserészni, de azért azt hadd mondjam el: a vásárló igenis megtehet egy csomó mindent kénye kedve szerint. Ha a megvenni kívánt termék nem tetszik, nyugodtan szót emelhet, sőt nyilvánosan fikázhat is. A kereskedő viszont, akár tetszik akár nem két dolgot tehet: csendben marad, vagy tesz valamit a kritizált termék ügyében. Még akkor is ha idióta a vásárló és nincs igaza (mert akkor is igaza van).
Egy extrém példa, amin itthon röhögünk, pedig tényleg: karibi hajóút. Minden kabinban ki van írva, hogy az 1-800-as (ingyenes) számok a a hajóról nem hívhatók ingyen, mert a műhold kell, meg nem is amerikában van az amerikai. Amikor kiszámlázzák az utasnak a végén a lebeszélt x perc árát, az elkezd kiabálni: "márpedig én csak 1-800-as számokat hívtam". Az ügyfélszolgálatos pedig micsinál? Mosolyogva közli, hogy rendben hölgyem, most nem kell kifizetnie ezt a 200 dollárt, de legközelebb szíveskedjék figyelni a tájékoztatókra (közben pedig magában elmondja, hogy a jók kurva anyádat te idióta ribanc), és csak mosolyog. És mit gondol az ügyfél? Vagy azt, hogy ugye, hogy igazam van, vagy azt, hogy jól átvertem a hülye hajótársaságot, de a lényeg, hogy legközelebb is ide fog befizetni (hátha megint átverheti őket).
Persze, hogy nem az utasnak volt igaza. Az ilyet fel kéne rúgni a Holdig. De nem a szolgáltatónak, kereskedőnek stb.

Tisztelettel: Dervenkál

_pierre_ 2007.07.03. 14:54:31

Aha.
"Magyarországon kívül termékeink számos országban megállják a helyüket, többek között az Egyesült Arab Emirátusokban is."
Nyilván ott azért nem nézik f@sznak a vásárlót, hanem csontig benyalnak, hogy megnyerjék az ügyfelelet/kedves vásárlót és megvegye a terméket. Itthon viszont még mindig MINDEN "szolgáltatás" úgy működik, hogy nem ők vannak értünk, hanem úgy gondolják, hogy mi vagyunk őértük...
Ez egy kicsit fura, nem? bár belegolndolva, itt magyarisztánban (direkt kicsivel, csakazértis) minden t meg lehet tenni - bár aki hagyj, az meg is érdemli... ha szerencsénk van, betévedünk egy olyan boltba vásárolni, ahol nem utolsó fégernek/henyélő herének/unatkozó milliomosnak néznek a "magasan képzett" (tiszletet a kivételnek) eladók...
Már elnézést, de az ÉN pénzemből élnek?!
Ébresztő!!!
És legjobb védekezés a támadás, úgy látszik, MBA-n még mindig ezt okítják...
Congratulations, my friend.
Mikor vágjuk ki ezt a rothadó mételyt?!

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.07.03. 15:03:40

Hát ez szánalmas :-)

"Sajnos ezért nem tudunk nagymennyiségű árút szállítani üzeletinkbe, az üzletvezetők kérésére a boltokban minden méretből egy darab van. Hogy vevőink a fentiek ellenére ne szenvedjenek hiányt megfelelő méretű termékekben, hetente kétszer töltjük fel az üzletek árukészletét, ami a cipős piacon szintén egyedülálló."

*** Hát ez az árukészletezés tényleg egyedülálló :-)

"otthonaikban 8-10 pár Dr.Batz papucs várja őket, szezonváltáskor pedig köszönőlevelek százait kapjuk, melyben a vásárlók elégedettségüket fejezik ki"

*** Nekem 17 pár Scholl figyel a polcon. A két hét minden napjára jut egy és 3 a bevásárláshoz meg a beachre vegyesen. Mutatós :-)

"termékeink számos országban megállják a helyüket, többek között az Egyesült Arab Emirátusokban is."

*** Fasza. csak itt nem arabok élnek, hanem magyarok, akiknek nincs arra pénze, hogy a melléfogásnál vegyenek még 8-10 pár Batzot.

"A fentiek mellett 'örülünk', ha a mintaként kihelyezett papucsok karcosak, ez ugyanis azt jelenti, hogy termékeink olyan nagy számú vásárló érdeklődésére tartanak számot, hogy a puszta 'nézegetéstől', a le-fel pakolástól, és a napi többszáz felpróbálástól sérülnek, mégha csak kicsit is."

*** A vevők meg méginkább örülnek :-) Napi többszáz felpróbálás mellett meg minimum méretenként és szinenként 2-3 pár kellene belőlük, de az erősebb méretekből, a 37/38-as méretekből 5. Tehát matematikailag komissiózzunk össze egy alapot egy új modellből (kis eltérések lehetnek a divatszinek szerint. nyilván a kapatosabbol dupla kell, főleg szezonban):

SZINENKÉNTI KOMISSIÓ ALAP
35 1pár 36 2pár 37 3pár 38 4pár 39 3pár 40 2pár 41 2pár 42 1pár 43 1pár
Mert vannak 35-ös és 43 lábú csajok is.

Egyéb esetben egy erős nap után 3 napra bezér a bolt? Persze, ha a boltba havi egy ember téved be akkor elég a méretenkénti 2 átlag. Mellesleg a komissió értéke nagyker áron egy divatmárkából (pl Diesel) 19párx15EUR. Akinek meg nincs pénze boltot vinni, az ne vágjon bele.

kritikusolvaso 2007.07.03. 15:05:02

a fogyasztovedelem forumaban olvastam korabban ezt a bejegyzest egy hasonlo termekkel kapcsolatban, most megkerestem nektek:):

www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?s=5d42efdf66c5a56622e044257856053e&showtopic=381&view=findpost&p=20863

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.07.03. 15:18:16

Messze van, mint Makó az elégedett vevőtől. Hú ez szar!

Énbiz' · http://nemcsalokadot.blogspot.com/ 2007.07.03. 15:20:37

Tisztelt Dervenkál Egon!
Természetesen jogában áll a vásárlónak nyilvánosan fikázni bármilyen terméket még akkor is, ha a termék adott esetben hibátlan. Meg is teszik ezt sokan, önmagukat lejáratva. Nincs ezzel semmi baj, jogállamban elképzelhető.
Szerintem sokkal emberibb megoldás a problémát megbeszélni, ha nincs megoldás akkor odébbállni.
Szabad országunkban sokan hiszik, hogy "az ÉN pénzemért bármit megtehetek...". Az sokszor eszükbe se jut, hogy akivel üvöltenek az üzletben, az szintén egy másik ember, aki -jóhiszeműen feltételezve- a munkáját végzi.
Mégegyszer mondom: alapvető tisztelet a másik ember iránt, sajnos ez hiányzik sok emberből.

További magyar hang 2007.07.03. 15:33:25

Teljes logikai bukfenc:
A legikább keresett méretet rakják ki a polcra, de mivel azt senki nem veszi meg, mert karcos meg sérült, ezért a leginkább keresett méretből adnak el a legkevesebbet. Mert ugye mindegyikből csak egy pár van a boltokban.
Ez a válaszlevél amúgy is nagyon LOL - lenne, ha nem lenne szánalmas.

homár molla2 2007.07.03. 15:34:11

ha jól értem, egy héten egy méretből maximum 3-at bírnak eladni üzletenként? báze, akinek 10 pár van otthon (nyilván egyforma méretű), az 4 hétig járt ugyanabba a doktorbaccba, vagy végigtúrázott 10 üzletet? feltételezve, hogy rajta kívül nem vásárol más abban a méretben olyan papucsot. haha!
ez vagy pénzmosoda, vagy a csőd szélén áll.

2007.07.03. 15:39:30

Az emírségekben is csak 1 db van minden méretből?

disco diva 2007.07.03. 15:48:02

Uzenem az EMirsegekbol hogy ezt a termeket meg csak soha nem is lattam. Mit hozong itt az Emirsegekkel? Azert mert ugysem tudja senki leellenorizni?? ha. mondja melyik melyik boltban aruljak, elmegyek, megnezem az itteni kiszolgalast. Riportot is irok rola ha kell. Micsoda stilus!!

Dervenkál Egon 2007.07.03. 15:57:43

picsábamán!

Nem vitatva az igazadat, azt hadd tegyem még hozzá: a vevőnek semmi köze ahhoz, hogy milyen nehéz a kereskedőnek. Ahhoz sincs semmi köze, hogy az alkalmazott/boltos stb. direkt geciségből vagy hozzá nem értésből (vagy gazdasági kényszerből) okoz kellemetlenséget. Ha a fentiek bármelyike fennáll, szerintem nyugodtan be lehet csukni a boltot. Én megértem, hogy a szakképzett eladó több pénzbe kerül, hogy a nagy raktárkészlet szintén. Mondom: megértem. De nem fogadom el! Tolerancia zéró. Mivel ahogy írtam, hazánkban nem kínálat van hanem 2 tucat importőr "diktálata", ezért mindegy hány bolt kereskedik, mindegyikben ugyanazt lehet megkapni. Remélem, minél inkább rádöbbentjük őket arra, hogy itt "farkastörvények" vannak, annál inkább észreveszik, hogy minden egyes vásárló fontos, mindegy hogy hülye, vagy maga a megértő és kegyes úristen.

Tisztelettel, Dervenkál

Secnir 2007.07.03. 16:12:57

nemtom, de Makó úr teljesen normálisan válaszolt. Nem feledni, hogy ő egy kereskedelmi igazgató, s ő azért felel hogy a termék normálisan kikerüljön a piacra. Azt, hogy a piacon a többi kisker hogyan adja el, hogyan próbálja meg eladhatóvá tenni, ahhoz neki csak annyi köze van, hogy az ő renoméját rontja, pl. bélabácsi cipőboltjában eladnak egy ronggyá taposott drbatzot, akkor azt mondják, hogy milyen szar minőségű a batz. NEM a bélabácsiboltja a szemét, hanem a batz. (kivétel ezalól, ha a batz saját márkaboltja pl.)

Innentől kezdve minden más szöveg csak ténynélküli fikázás. Aki ismeri a kereskedelmet, az nem ír ilyen hülyeségeket, talán egy vagy két normális hozzászólást láttam itt, a többi faszság.
Amúgy Makó úrnak üzenem: esetleg meg lehet azt tenni, hogy minden méretből szállítanak minden üzletbe, és mondjuk csak a felét fizetteti ki a kiskerrel, a másik felét hitelbe otthagyja. Ha el tudta adni, kifizeti. Így örül a vásárló mert van raktárkészlet, amiből tud válogatni, örül a kisker, mert nem kell az egészet kifizetnie, örül a drbatz, mert nagy a forgalma és nem a saját raktáraiban kell tárolnia a cuccot. Egyedül az a dolgozó nem örül, akinek idézem:
-"ahelyett, hogy a 36-os méret megtekintése után minden vevőnek a raktárból kelljen kihozni a 38-39-es papucsot. Én ebben nem találok semmi kivetnivalót, hiszen ők is csak emberek, és egyikünk sem szeret feleslegesen dolgozni."
Tisztelt Makó úr! nem szeretnek feleslegesen dolgozni ez igaz, de nekik kell. tudniillik ez a munkájuk, nem pedig kereskedelmi igazgatók....

j311 2007.07.03. 16:30:23

"A fentiek mellett "örülünk", ha a mintaként kihelyezett papucsok karcosak, ez ugyanis azt jelenti, hogy termékeink olyan nagy számú vásárló érdeklődésére tartanak számot, hogy a puszta "nézegetéstől", a le-fel pakolástól, és a napi többszáz felpróbálástól sérülnek, mégha csak kicsit is."

Öööö... Gyász?
A, használt papucsot árul a bolt, mert ha naponta többszázan felpróbálják (nyilván ezrek állnak sorba, hogy megtehessék) és sérül az a kurva papucs akkor az már nem új, hiszen naponta többszázan felpróbálják. Fejenként 5-6 lépés az már napi 1000-1500, tehát egy hét után olyan a kirakati papucs mintha elsétéltak volna benne Záhonyból Győrbe. Nyilván a vásárló nem ilyet akar.
B, új papucsot árul a bolt. Felvállalja, hogy elbukja a próbadarab árát, de a vevőnek mindig 100%-osan új papucsot ad el raktárról. Nem olyat amit előtte naponta több százan használtak néhány percig.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.07.03. 16:41:55

Secnir!
Nem hívnak téget véletlenül Makónak? : )

lOc (a pasztafáriánus) 2007.07.03. 16:54:17

"az üzletek a lehető legkisebb raktárt alakítják ki a helységekben."
helyesen:
"az üzletek a lehető legkisebb raktárt alakítják ki a helyiségekben."

Dervenkál Egon 2007.07.03. 16:59:54

Scenir

lehet, hogy mindez csak tény nélküli fikázás. Miért kéne bárkinek is tudnia a vásárlók közül, hogy hogyan megy a cipő nagykerben a kiszállítás, hogy a kiskereskedő, hogyan szenvedi ki a költségeit?
"Aki ismeri a kiskereskedelmet..." Nem akarom ismerni a kiskereskedelmet!!!!!
Azt akarom, hogy ha bemegyek egy boltba és meglátok egy cipőt, tv-t, akármit és tetszik, levehessem a polcról, kifizethessem, és gond nélkül használhassam. Ha pedig mégis gond van, azt a szabályok betartása mellett a kereskedő, gyártó, szervíz, ügyfélszolgálat azonnal orvosolja. Ennyi.

Megintcsak, Dervenkál

Szakyster 2007.07.03. 17:18:57

Dervenkál Egon: csak bólogatásommal tudom kifejezni egyetértésemet

A szerelő 2007.07.03. 17:36:34

Hogy te milyen hülye vagy Dervenkál Egon! Talán ha egy kicsit is belegondolnál, hogy mennyire faragatlan sötét bunkó vagy, nem pofáznál ilyen mocskot itt. Egy szart tehet meg mindent a vevő. Azért mert van, sajnos elég sok átverés, lehúzás, azért még nem kell ám megszivatni minden szolgáltatót. Az, hogy te egy iszonyú nagy buta köcsög vagy, az abból is kiderül, hogy meg sem fordul a fejedben, hogy az olyan primitív állatokat, mint te, mennyire lenézik az általad seggnyalóknak nézett emberek. Az olyanoknak, mint te, köpködik meg a pizzáját, jól lehúzzák, ha szolgáltatnak neki .... stb, szóval az általad egyáltalán emberszámba se vett "másik" oldal ott szúr ki az ilyen barommal, ahol csak tud. Nyilvánosan ez a kellemetlen ügyfél kategória, maguk között a patkány a legenyhébb kifejezés.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.07.03. 18:02:26

Az ilyen szerelők szoktak mindhova csak egyszer menni.

Szuka · http://nosteny.blog.hu/ 2007.07.03. 18:08:39

Szomorú, hogy egy kereskedelmi igazgatót ennyire nem érdekli az ügyfele valós problémája. Szánalmas, ahogy próbál védekezni és támadni.

A lett-volna-vevő ugyanis papucsot akart. Nem azt kritizálta, hogy miképp készülnek, hanem hogy miképp vannak a polcon. Nem az érdekli, hogy hány rabszolga és hogyan dolgozik a gyárban, hanem papucsot akart. És normális számlával.

Elhiszem, hogy azt mégse lehet leírni egy levélben, hogy ja, hát igen. kib. drága a termék, 3 évente egyet adunk el, annak örömére mindig pezsőg bontunk és higgyjük el, nem lesznek ennyitől részegek, ezért olyan kopott a kiállított darab, ami a polcon van, és ezért van belőle összesen egy, méretenként.

De erről nem a vevő tehet. Teremtsenek normális körülményeket. A legtöbb vevő teljesen normálisan áll hozzá az eladókhoz, a vásárlás körülményeihez. És mit kapunk érte? Átvernek, megalázóan, pökhendien beszélnek és egy nevenincs senki igazgató ugat utána levélben. Persze a látószervében azt a hajógerincnyi gerendát észre nem venné...

Igen, szar az élet, pocsék a munkahely, de ez van, ezt kell csinálni. Vagy nem kell csinálni, ám akkor nincs mit enni. De az ügyfeleknek jár annyi tisztelet, hogy ha nem is mosolygunk rájuk fülig érően, de ne rajtuk töltsük ki a frusztrációnkat, mert akkor annyi ügyfél se lesz, és a cég eljut a leépítés gondolatáig.

Az üzletek címét jogosan kérte el, bár egy kis gúglizással maga is megkeresheti. Nézzen csak a körmükre, hiszen az ő hitelét rontják. (amikor ő a saját hitelét rontja az magánügy).

Jonas-R 2007.07.03. 18:09:53

Azért a ló másik oldalára sem érdemes átesni. Szerintem ez a válaszlevél normális, és viszonylag korrekt is. Egészen ritka az ilyen, és abban viszont igaza van, hogy illett volna megvárni a hivatalos választ, akár megnyugtatja az illetőt akár nem. Valószínűleg a cég jobban örült volna egy kimerítő tájekoztatásnak arról, hogy mely boltokra érdemes odafigyelnie. És esetleg megoldható lenne abból a fránya 38-39 -es nőiből mitadisten KETTŐ darabot tartani a boltokban :) Hamárhomár....

(itt jegyzem meg halkan, hogy volt már rossz tapasztalatom ezzel a márkával, "nem rendeltetés szerű használattal visszaküldte a KERMI, aztán a cég viszont kicserélte... szóval itt speciel talán nem a márkát kell szapulni, mert ők meglepően normálisan viszonyultak a vevőhőz a kereskedelmi pontal ellentétben. )

vakrepülés 2007.07.03. 18:15:57

Dervenkál Egon,te mekkora egy szánalmas ,sajanálatraméltó kis köcsög vagy,teljesen felháborodtam a leveleiden. Én több éve használom a Dr. Batz termékeit és semmi panaszom nincs rájuk,9-10órát járkálok minden és a Batz papucsom tökéletesen bírja,bár ezt gondolom hiába mondom neked, te biztos egész nap a pöcsödet vakarod a számítógép elött és marhára ráérsz ilyeneket írogatni. Azért vagyok így felháborodva mert ez az első papucs amiben nem fáj a lábam, a nagymamám is ezt hordja és több családtagom is és mindenki teljesen meg van elégedve vele.

Jonas-R 2007.07.03. 18:17:04

Szuka, látom neked ezt a disztribuciós rendszert egyszer el kéne magyarázni. De mivel a leveled második felével önmagadat is cáfolod... inkább hagyjuk.

Az ég szerelmére szerintetek egy gyártónak mit kéne tenni ? Vagy szóval mit tehet akkor, ha az elárusítóhely ilyen szinten bánik a vevőkkel/termékekkel? Elég visszás helyzet ha belegondoltok, mert nekik kell eladni a te termékedet, szóval sokat cseszegetni nem lehet őket, viszont ha meg nem teszel semmit, akkor azt tesznek a vevőkkel a te márkaneved alatt amit akarnak. (például eladják a szart is..)

Amit te mint vevő tehetsz, hogy azt a boltot jutalmazod ahol normálisan bánnak veled. Ahol pedig valami nem-normálisat tapasztalsz ott jelzed ... hangsúlyozom jelzed!!! a termék gyártójának, hogy itt-és-itt ezt tapasztaltad és szerinted ez nem tesz túl jót a márkának. És ebben az esetben NAGYON NAGYON meg fogják köszönni.

a fenenagy hőbörgés helyett ha csak minden negyedik kommentező belegondolna a pontos helyzetbe már elöbbre tartanánk. SZERINTEM.

kritikusolvaso 2007.07.03. 18:36:49

Újra és újra meglep, hogy mindig vannak emberek akik képesek kardoskodni a szar mellett. Ez a magyarság önszivatasa. Ha egyszer egységesen kepesek lennenk fellepni, akkor talán a kereskedők is átgondolnák a dolgot es maskep reagalnanak.

tiram 2007.07.03. 18:39:50

Az Igazgató Úr jól tenné, ha elmenne egy ma divatos tréninfre, ahol megtanítanák, hogyan kell kommunikálni az elégedetlen ügyfelekkel.

1. szabály: aki elégedetlen a termékkel és/vagy a céggel, annak nem kezdem el tömjénezni egyiket sem (bizonyíték nélkül), mert csak még idegesebb lesz.

2. komolyan veszem a vevő panaszát és meglátom a valós problémát (jelen esetben: nem tudott - pedig nagyon akart - magának lábbelit venni)

3. meglátom a vevő szinte erőn felüli fáradozását, amivel meg szerette volna szerezni a terméket (üzletről üzletre járt, jobban tudja, hol lehet Batzot kapni, mint az Igazgató Úr)és köszönetemet fejezem ki ezért

4. sajnálatomat fejezem ki, amiért nem sikerült papucsot vásárolnia és elnézést kérek a jogos (de csak a jogos) panaszokért. Itt: kis raktárkészlet miatti áruhiány, számlázási problémák,

5. biztosítom arról, hogy intézkedem arról, hogy ez a jövőben ne forduljon elő

6. javaslatot teszek a probléma megoldására

7. megkérem, hogy a jövőben milyen formában jelezze az elégedetlenségét (itt utalhat esetleg leheletfinoman arra, ha a T. vevő nem megfelelően viselkedett) Ekkora már "érzéstelenítve" van a "beteg" (a vevő) és meg is fogja ígérni, hogy legközelebb nem fikázik.

Ennyi.
Az Igazgató Úr mindennek az ellenkezőjét tette. Én már vásároltam régebben Batz papucsot. Jó volt, szerettem, de bevallom, elment a kedvem tőle. Pedig mostanában gondolkodtam rajta, hogy veszek még egyet. De meggondoltam magam. Mást veszek. Nincs kedvem egész napot túrázni egy karcos példányért.

THX1138 2007.07.03. 18:45:43

Sziasztok! A kedves lett-volna-vevő (köszi, Szuka) ezt írta: "A boltok mindegyike azt állította, hogy minden modellből méretenként csak egy van, ha elviszik, akkor rendelnek másikat." Ezek szerint, mivel a sérült papucsot nem veszi meg senki (emlékezzetek: az egyik boltban volt egy másik leendő vevő, aki szintén nem lett vásárló), akkor nem is rendelnek utána, következésképpen mindig azt az egy minőségileg kifogásolható terméket tartja a bolt? Vagy van egy palimadár, aki "nekem így is jó, sőt pont ezt kerestem" felkiáltással elviszi és boldog? Egyébként tisztelem a vásárlót az elszántságáért: 7 boltot felkeresni és semmit nem vásárolni nem semmi! Majd megkapni, hogy erre semmi bizonyítékkal nem támasztotta alá állítását. Hmm... Legközelebb fényképezni (fotóbolt?)! Ajánlom magamat. THX1138

Tomek123 2007.07.03. 18:59:11

Olvasom ezt a sok negatív hozzászólást, és mindenki csak szarozik... ez a pár ember akinek nem tetszik a Dr.Batz papucs, az minek foglalkozik azzal, hogy ezt megossza mindenkivel. Tartsa meg magának a véleményét. Ez a pár ember aki szarozik, csináljon jobbat, megnézem majd hogy hogyan oldja meg a készletet a boltokban.
Ráadásul azt sem értem, hogy mi a baj ezekkel a Papucsokkal, nekem is van, és semmi bajom nincs vele, kényelmes, és megállja a helyét az utcán is, otthon is.. Akinek meg nem tetszik, az - már mondtam - csináljon jobbat.

tiram 2007.07.03. 19:06:52

Itt nem a minőségről folyik a vita. Egy komment volt, aki lehúzta, asszem több nem.
Tök másról van szó.

kritikusolvaso 2007.07.03. 19:20:10

Tomek123 te biztos ebbe a postba akartal beirni?
nem a minoseggel van a baj

Dervenkál Egon 2007.07.03. 19:57:28

Tisztelt patkányozók, szarozók!

Nem érdekel, hogy ki milyen papucsot hord. A fent említett terméket nem hinném, hogy a számra vettem volna (tessék már végigolvasni a kommenteket).
Volt szerencsém a kiskereskedelemben dolgozni, és nem egy alkalmazottat rúgtam ki amiatt, mert beleszart abba, amit én a dologról, vagyis a vevőkkel kapcsolatban gondolok.
Fogalmam sincs, milyen a dr. Batz papucs, sőt azt sem tudom, hogy milyen a cég hazai működése. Csupán az háborított fel, hogy a ker.igazgató elkezdi védeni a (magyar szempontból egyébként átlagosan szutyok) kiskereskedőket.

Dervenkál

Sylba 2007.07.03. 19:58:23

Mit vártatok? azt hogy megírja hogy sajnálja és hát egyszer a vevőnek is igaza van? Nem nehogy azt higgyétek. :( Nem meri megírni hogy igen a Dr Bates egy jó márka de nem itthon...sikeresen kint jártam Németországban és ott megtudod hogy mi a márka és hogy mennyibe kerül / meglepő olcsóbb. / Dr Bates-ról annyit hogy volt egy eredeti bőr papucsom és konkrétan büdős volt tőle a lábam / nem azért mert nem mosom hanem mert szar..../ előtte volt Scholl és tuti volt most egy bőr papucsom van ugyanugy gond egy szál se. Dr Bates-t elkerülőm főleg mióta közölték hogy a Scholl papucs már nem kapható itthon és hogy csak a Dr Bates a Scholl jogutudja / ezt több Dr BAtes üzletben hallottam Árkád két üzelete- gondolom ezt kapták esti mesének az eladók. / nos azóta nem használó a fent emlitett terméket.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.03. 20:27:09

"mindenből egy darab van" + "hetente kétszer töltik fel az árukészletet" = írják már ki melyik az a két nap, amikor a nép vásárolhat, mert akkor nincs hiba.

vagyis dobozból vásárolja a szerencsétlen a 11. papucsát, nem az állványról, nyitásra odamegy, megvárja a szállítót, rögtön van méret.

ha én batz lennék, bezárnám a sz.r frencsájzboltomat.

egyébként szép és nagy lábon élek, 42-es lábam van, tiszta gáz.

férfipapucsot vehetek batztól, ajánlották a frencsájznénik, meg ezek is elhagyták a szájukat:
- a férfipapucs is nagyon szép lehet egy női lábon,miért nem próbálja fel?
- szerintem nincs is nőiben 41-es
- egyébként hogy vesz magának cipőt? (Bécsben, máriahilfer, nagylábú nőknek 47-esig)

és a honlapjukon felsorolt kínálat köszönő viszonyban sincs a frencsájzboltokban kapható cucokkal

vissza a tiszapapucsot!


SkyWalker a texas-i lotyó 2007.07.03. 20:41:33

szerelő: kívánom, hogy soha, sehol ne részesülj "patkány"-nál jobb bánásmódban!
Mit szerelsz? Duguláselhárító-e vagy? Csőgörényes-e vagy?
A kereskedelemnek igenis megvannak a maga törvényszerűségei, ismerve ezeket sikerrel építhető fel egy kiskerekedelmi hálózat, szigorú szabályzattal, MINDEN eladó által kötelezően betartandó protokollal.
Akkor a vásárló számára tényleg nem lesz kérdés, miért, hogyan, mivel szolgálják ki, marad a 99,9%-os elégedettség, és a márkahűség. Neki nem kell tudni, hogy a háttérben mi zajlik, NEKÜNK, kereskedőknek kell tudnunk Őt TÖKÉLETESEN kiszolgálni.
Egyébiránt a Makó úr által írt válaszlevél korrekt - a pult túloldaláról nézve. De a Vevőt ez nem fogja utólag meghatni. Tessék előre gondolkodni, megfelelő mennyiségű mintadarabot INGYEN biztosítani a boltoknak, esetleg bizományos készletet, meglátják, csodát tesz, hirtelen meg fog ugrani a forgalmuk.

Tisztelettel:

a texas-i lotyó

SkyWalker a texas-i lotyó 2007.07.03. 20:52:56

Homár!!!

Hova lett, amit írtam???

(Ha csak én nem látom, és mindenki más igen, akkor bocs...)

De azért röviden:

szerelő, a kurva anyád!

nilsholgersson 2007.07.03. 21:36:02

én egyet mondok: Makó Úr! MONNYON LE!
Különben a több száz magyarországi dolgozója fogja magát kivéreztetni és az arcbőréből készíteni a következő kollekciót. Abból véleményem szerint még jutni fog Laoszba is, nem csak az Emírátusokba.
Leégette az egész vállalatot és az embereit...

koygaviknes 2007.07.03. 21:41:50


sziasztok!
a Dr Batz igenis jó márka. 3 éve vettem egyet dolgozni,és semmi baja nincs.Eredetileg cipész vagyok,igen jó minőségű bőrből készünek (általában),arról ha valakinek izzad a lába, nem a gyártó tehet.(vékony bélésbőr így hamar tönkre mehet)16éve kereskedelemben dolgozom,de engem ugya núgy fel tud háborítani az eladók mérhetetlen tufasága.Devenkál E.ha Te lennél a munkaadóm letolnám a torkodon a PAPUCSOMAT.Pukkadj meg :)

Édes élet 2007.07.03. 22:33:35

Tudjátok, csak azt nem értem, hogy miért dőlünk be ennek az egész ostoba sárdobálásnak. Van aki elhiszi, hogy "X" néni végigjárja Budapestet és felfedezi a Dr BATZ papucsok problémáját. Szerintem ez az egész téma azért lett igy felkavarva, mert a Dr BATZ konkurenciája nem bírja az iramot. Ilyenkor be kell dobni egy "hölgynek" mondott tárgyat, felkapja rá mindenki a fejét, lehet végre szidni, akit soha nem merünk nyiltpályán. A Dr BATZ jó minőségű, ráadásul magyar termék. Sok ismerősöm szereti, nekem is van belőle. De valószínű, hogy Sholl-ék vagy Berkemann-ék, Birken-ék valamiért megpróbálják a Dr BATZ-ot lejáratni, úgytünik bármi áron. Azt gondolom a magyar vevők már évek óta meg vannak elégedve. Lehet sározni, lehet trágárkodni, persze név nélkül, a titkos név mögött, bátor dolog. MINDEN JÓT KÍVÁNOK A DR BATZ-nak

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2007.07.03. 23:29:42

Be szép is a manufakturális kézimunka!

Amúgy miért gondolják mindig egyesek, hogy ha vmelyik termékkel kapcsolatban negatív kritika merül fel, akkor biztos a konkurencia mocskolódik? Nem lehet valami szimplán szar, mindenféle konspiráció és mögöttes szándék nélkül?

Nem tudom mennyire vág témába, én vagy 4 éve vettem egy Merrel szandált, istencsászár kényelmes, elnyűhetetlen, de büdös. Molyirtóra hajazó illatot ereget. Nem nálam lett büdös, már büdösen vettem. Mikor az eladó kinyitotta a dobozt csak lestem, hogy mi a halál eregeti eme szemkönnyeztető vegyszerszagot. Meg is jegyeztem neki, mondta, hogy már közel 3 éve forgalmazzák a márkát és mindnek olyan szaga van, de a mosás majd segít rajta.
Lófaszt! Már tucatszor ki lett mosva, járt sós vízben, poshadt vízű pocsolyában, esőben, sárban, még kutyaszarba is léptem vele, persze véletlenül. A szag egy keveset tompult, de továbbra is érezhető. Nem a szag mikor "került bele", gyártás, szállítás, raktározás során, vagy esetleg egy nem említett feature.
Viszont sokat túrázok, és mikor az a szanda van rajtam egy kullancs sem mert még bepróbálkozni.
Gondolkoztam rajta, hogy eladom vmelyik kozmetikai cégnek, hogy kikísérletezzék általa az örök illat titkát.

Ez van, az egyik szakad, a másik karcos, a harmadik büdös, nem lehet minden szempontból tökéletes.

Csabszi 2007.07.04. 00:14:52

Újabb üdítő kivétel!
Káptalanfüreden töltöttük az ez évre jutó három napos szabadságunkat a feleségemmel és azóta nem értem, hogy miért sírnak 1esek. A Balaton tisztább, mint 5 éve, az árak csökkentek, a kiszolgálás korrekt, én nagyon jól éreztem magam.

Dervenkál Egon 2007.07.04. 07:22:58

Na jó!

Asszem, megyek és veszek 8-10 pár Dr.Batz papucsot. De csak ha nem karcos...

demizson bobby 2007.07.04. 08:56:08

Én az ilyen utánajárkálós, nincs a boltban, nincs méretben, hülye az eladó (de még a ker.képviselő is) esetekben szoktam azt csinálni, hogy bemegyek az első boltba és megveszek vmi mást duplaáron.

Bit Rot 2007.07.04. 09:47:22

Szerintem nagyjából korrekt a válaszlevél, de:
- nem kellett volna az anonimitást emlegetni ("csak emailcímet adott meg")
- elég rosszul van megfogalmazva, hogy a sok próbálgatástól, nézéstől karcosak a cipők

Mrs.Sveet 2007.07.04. 10:16:21

Nem lett volna egyszerűbb a legelső boltban megkérni az üzletvezetőt, hogy rendeljen neki egy pár karcmenteset, otthagy némi előleget két nap múlva bemegy érte(hetente 1-2-szer töltik az üzleteket) kifizeti, hazaviszi,boldog,nem autózza körbe a várost,nem irogat.

Mrs.Sveet 2007.07.04. 10:19:59

Már a címtől kinyílik a kasza a zsebemben,"kétségbeesett vásárló"! A hülye jelzőt kellett volna alkalmazni.Az élet más területén hogy igazodik el, ha már egy pár papucsot sem képes szerezni magának?

moli 2007.07.04. 11:04:14

egy kereskedelmi igazgato nem valaszol igy. egyszeruen nem engedheti meg maganak.

boldiii 2007.07.04. 11:06:51

Elbeszéltek egymás mellett!

A kereskedő "árút" említ, ti meg mindig "árut" akartok. Ez a gond. Én elhiszem, hogy a kereskedőnek csak a pénz számít, de nekünk meg az áru hiányzik a sztoriból.

Szóval ez égés a kereskedőnek, remélem olvassa a blogot is és anyázik magában milyen szemetek ezek az emberek, nem értik meg az ő nagy lelkét, gyönyörű fogalmazását és tökéletes helyesírását.

Hát nem. Hol van a jó minőségű, udvariasan kiszolgált áru, dirikém?

Ha eszembe jutna Batzot venni ezután, tuti nem itthon fogom keresni,...

kritikusolvaso 2007.07.04. 11:27:31

Az asszony most akart venni magának ilyen papucsot, de miután elolvasta a valaszlevelet ugy döntött hogy az egyik konkurens markat valsztja inkabb.

fruktózmütyür 2007.07.04. 11:29:32

Manufakturális körülmények? Bérrabszolgaság? XV. század? Az araboknak biztos oké.

fruktózmütyür 2007.07.04. 11:46:24

Itten nem a papucsvágyó hölgy volt a bunkó, sőt mérhetetlen márkahűségről akart tanúbizonyságot tenni, amikor hosszú vándorútját végrehajtotta. Nem kellett neki magyarázni, hogy jó a papucs! Azt akarta megvenni! Én a Baccos főnök helyében küldtem volna neki egy pár 39-est, mennyivel jobb (és hasznosabb!) lett volna, mint ez a szánalmas önajnározás!

Zaturek Manfred 2007.07.04. 11:59:55

szerelő: a kereskedelem és a szolgáltatás lényege, hogy az ügyfél (lásd még bunkó fasz), továbbá a kellemetlen ügyfél (orbitális bunkó fasz) a vevő. és mint tudjuk, a vevőnek mindig igaza van.

ne szolgáltass, ha utálod, hogy szolgáltatnod kell, mosolyognod kell, sietned kell a kedvére tenni, és ha hülye igényei vannak, akkor is csak mosolyognod lehet.

a kereskedelmi igazgató azért ostoba, mert ilyenkor azt kell mondani, hogy "nagyon sajnáljuk, mit tehetünk azért, hogy ezt megoldjuk." nincs más válasz. slussz, a magyarázkodás, kereskedelmi háttér és egyéb lófaszok senkit nem érdekelnek.

egyébként is, aki ilyenkor így vonaglik, az csak veszíthet, mert pl. a homáron itt rágjuk a papucsgittet, ahelyett, hogy már rég mindenki elfelejtette volna.

Makó László monnyon le, és alakítsatok együtt egy szolgáltató vállalkozást. Makó és Szerelő BT - ha lekúrást akar, forduljon hozzánk bizalommal! 500 forint plusz áfa = egy leköpés, 1000 Ft = jól fejbe vágjuk egy péklapáttal, a kurva anyját az ilyennek, hogy igényei vannak és nem tetszik neki vmi.

TeeCee :o) 2007.07.04. 12:28:13

Érdekes válasz volt, az tény, de hadd jegyezem meg:
1.) Nem a Batz-nál dolgozom :D
2.) Legalább válaszolt!!! Ez már (sajnos) előrelépés mostanság...
3.) Kompenzálásnak felajánlott egy gyár/manufaktúralátogatást

Hogy őszinte legyek, nem ismerem a Batz-ot, nekem 1, azaz 1 Scholl-szandálom van, és mindössze alig egy-másfél hónapja. Fogalmam sincs, hogy mennyire jó, avagy rossz. Ellenben a konkurenciát sose szabad lefikázni, ez alap.

Csövi! :o)

stiu 5 2007.07.04. 12:40:35

Azt nem értem, ha minden méretből csak 1 van, akkor az eladónak miért kéne folyton ki-be mászkálnia a raktárba, ha mondjuk egy 36-osat tesz ki...
Ráadásul szerintem pofátlanság a mintának kirakott darabot eladni. A normális cipőboltokban a raktárból hoznak ki, hogy ne a bemutatópéldányt vidd el.

A szerelő 2007.07.04. 12:46:31

SkyWalker a texas-i lotyó, a végbeledet szerelem belezőkarmolóval :) Mielőtt valamibe beleböfögsz, olvasd má el, miről van szó! Egyrészt nem mindegy, hogy mivel foglalkozok? És ha szart pucolok, akkor már nem is vagyok ember? Te ez alapján minősítesz? Ehhez a papucsos sztorihoz nem szóltam hozzá, mert nem ismerem eléggé, nem alkotok véleményt, de az ilyen sötétparasztok környezetét, mint amilyen van itt néhány (csak hogy személyeskedjünk má, Dervenkál Egon), próbálom megóvni. Akik ennyire el vannak maguktól szállva, hogy csicska nekik az egész világ, az ilyenek miatt történnek az emberi drámák, erőszakolnak tisztes családapák, törnek ki háborúk, atombombákat dobálnak (na jó, atomot lehet nem e miatt :) ). Akik farkastörvényt emlegetnek, azok pont a legalapvetőbb dolgokról feledkeznek meg, amit már jó régen próbál az emberiség építgetni. Ez a civilizáció és ez pont nem erről szól! A békés "egymásmellettélés"-ről inkább! Az ilyenek mér nem mennek a tajgába egy szál bunkóval? Na jó, vihet magával uzit is :) Ott azt tehet, amit akar. De az ilyen EMPÁTIA mentes faszkalapoktól hányingerem van. Nem lenne egyszerübb egyenrangugént kezelni az embertársainkat? Higgyétek el, csodákra képes! És még valamit ennak a kis pöcs zatureknek. Szeretem csinálni amivel foglalkozok, mert a többség tök rendes és normális, tudod, olyan emberi, de néha bejön a képbe egy-egy vérbunkó, aki azt hiszi, az ő végbelével kell foglalkoznia mindenkinek. Az ilyenek szánalmasak. Azért kösz a tanácsot, de maradok :)

toi 2007.07.04. 12:52:35

a homárra is átjött a belezőkarmoló:)

Egy Fogyasztó 2007.07.04. 13:21:43

Sikeresen végigolvastam a hozzászólásokat, hozzáteszem sok esetben jogosak a megjegyzések, de ha belegondolunk még mindig él a mondás „kell a Cirkusz a népnek”.
Az írottak Mindenkit minősítenek, álljon az kereskedelmi terület bármely oldalán DE, nem szabad elfelejteni, hogy miből is indult ki ez a „beszélgetés”.
Én csak a saját véleményemet kívánom megosztani veletek, mert szerintem Ti is Nagyon jól tudjátok mennyi a valóságalapja egy olyan dolognak, ami nem velünk történik meg, csak másodkézből halljuk.(olvassuk)
Hiszen ha nekem bármi problémám van, akkor biztosan nem ide kezdek írogatni, hanem a céggel próbálom valamilyen formában rendezni, ezzel egy dolgot ért el az illető….Aki eddig nem ezt a terméket vette, továbbra sem ezt fogja, aki pedig ezt szeretné venni, könnyen lehet, hogy az olvasottak után nem ezt teszi majd.
Én nem külföldön, hanem itthon vásároltam egy „lábbelijüket”, és Elégedett vagyok vele, szerintem k*rvajó…
Ha az „illetőnek” a téma megindításában az emberek tájékoztatása volt a cél, akkor az részben sikerült is, ezzel egyenes arányban a félrevezetés is. Nem a kerigazgató lesz aki legyártja a terméket, és nem is ő fogja nekünk a pénztár mögül eladni, hordani sem fogja helyettünk így ez ránk marad…..Feltéve ha a rengeteg fikázás után még lesz valakiben annyi erő, hogy felülemelkedik az elhangzottakon, és képes objektívan dönteni.

nilsholgersson 2007.07.04. 14:19:04

ejnye Édes Élet!
hány repedt sarkú papucsot kaptál ezért a kommentért? nem vagy te véletlenül makói?

gondolod 2007.07.04. 14:45:48

hát szerintem ez teljesen korrekt volt. örülnétek ha más cégek is ilyen rendesek lennének..

fruktózmütyür 2007.07.04. 15:35:26

Szerelő, olyan ari vagy... és olyan édi, meg kúttúrátt, tudod...

Gumidomino 2007.07.04. 15:36:22

hogy jutottunk el odáig, hogy vásárlóként nekem mindig igazam van, mert nálam van a pénz?
a józan ész hiánya hová vezet? gondolkodás nélküli droidok leszünk? nyalják ki a sejhajom, mert veszek egy doboz gyufát? tényleg ez lenne a fogyasztói paradicsom?
tényleg kell ez nekünk?
vagy inkább az arany középút? ha hülye, vagy indokolatlanul tiszteletlen vagyok, igenis kedvesen küldjenek ki az üzletből akármennyit is akarok ott elkölteni. és akkor nem megyek vissza legközelebb még hülyébben...


ez a kis eszmefuttatás természetesen nem a posztolt levéllel vagy a konkrét problémával kapcsolatban született, inkább a kommentek egy része érlelte.
GD

hanzs 2007.07.04. 15:36:49

Én jártam Dubaiban. Mivel az ott élők nagy része bevándorló pakisztáni, indiai, arab munkás és nagyon sokan éhbérért dolgoznak nem olyan nagy marketing érték, ha vesznek egy ilyen papucsot. Vagy de?

HollyFcuk 2007.07.04. 15:44:27

Nahát! Makó úr bátran elbújt "Egy Fogyasztó" nickje mögé...

Egy Fogyasztó 2007.07.04. 16:33:51

HollyFuck!

Na figyelj ide Nostredamus, ha Mindent ennyire tudni vélsz, akkor én már a pontos e heti időjárással is megelégszem :P
De frankón, csak írd le nekem a várható Tőzsdei híreket is, mert a nélkül tudod elég szarul kezdődik a hetem.
Komolyabbra véve viszont k*rvára nem tetszik, hogy valaki a sok magyar közül valami HollyPápp néven regisztrál, és megtalál egy ilyen szar szöveggel, hogy a makói nevében írkálok, na gyerekek, ez már tényleg nem arról szól ahonnan indultunk.
Viszont Gratulálok Mindenképpen, mert egy igen értékes hozzászólásoddal lett a fórum gazdagabb, akkor már csak magamat ismételném, ugye, hogy „kell a Cirkusz a népnek”.

HollyFcuk 2007.07.04. 16:51:30

Ugyan. Te is tudod, én is tudom, tetszik, nem tetszik...

renugard 2007.07.04. 17:52:18

Ilyen nagyképű majomtól akkor sem vennék árút, ha az lenne az egyetlen a piacon. Még jó, hogy van választék.

dehiszezénvagyok 2007.07.04. 18:25:25

Pff, hát h ez a Makó mekkora egy tirpák. Ez az igazi hozzáállás a vevőhöz, lekezelni és burkoltan elküldeni a p'csába. És még kikéri magának, h a levélíró nem várta meg az ő reakciójukat, válaszukat a panaszra. Jobb is, így legalább kiderült, mennyire vevőközpontú a cég. Másfelől meg mit puffog, h nincsenek megnevezve az üzletek, spec nekem a budaörsi Auchanban lévő boltról egyből eszembe jutott, melyik lehet az...
Meg ez a "napi többszáz próba miatt karcosak a papucsok" mondat...ááááááh.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.07.04. 19:21:30

Egyfelől az üzletek azonosíthatóak, másfelől akad egy apró gond a raktározásnál: Bizonyára mindenből sokat tartani nehéz, de(!) van egy apró gond, ha ami kinnt van, abból is csak egypár van, akkor azzal gond lesz. Méghozzá egy igen egyszerű oknál fogva: Valóban sokan megnézegetik, kiveszik, lerakják, karcolódni fog.

Aztán a leginkább márkahívő, leginkább meggyőzött ember sem fogja megvenni, mert karcos, sérült, és nincs belőle jó. Inkább elmegy és vásárol MÁST vagy MÁSHOL. Ergo a sérült papucs marad, több időt tölt a boltban, tovább sérül, és előbb utóbb eljut arra a szintre, hogy nem csak a leendő gondos és igényes tulajdonosok tüzetes átvizsgállásán, hanem a boltba eljutó ellenőrzés futó szemrevételezésén is fennakad.

Kijön a pár másik fele. Jobb lesz ettől a helyzet? Nem. De az eladhatatlan árú ismét eltölt egy hosszabb időt a boltban. Ergo a probléma amit itt olvasunk törvényszerűen bekövetkezik, hogy a vásárló csak máshova megy, vagy mást vásárol az helyettől függ, de ha ez a gyakorlat általános, akkor aki máshova megy, az sok helyen fut bele ebbe a problémába.

Pech.

Van egy tippem, hogy sok más gyártó nem engedi ezt a hozzáállást, ezért nem kell ilyen sűrűn árút feltölteniük, nincs is panasz, mert a gyártó, és a márka birtokosa tudja: A kereskedőnek okozott apró kellemetlenséget sokkal egyszerűbb kiváltani, mint a potenciális vásárlóknak okozott kellemetlen perceket, órákat, a nem jó példányok miatti negatív ítéleteket.

Nyilván Dubaiban ahol ez a probléma nem jelentkezik, ott az arabok elégedettek, pont azért is, mert ott nincs ilyen probléma. Itt meg van. Elégedetlen ember is van.

Az pedig amikor a kiigazítás pedig annyi, hogy "tudtunk róla, hogy gond van, de ez általános nálunk, így építjük az üzletpolitikánkat, mert a kereskedő fontosabb mint a hülye szerencsétlen vásárló, megszoptad." olyan mint kedvenc kareszunk. Nem vízilabdás, vendéglős...

feketehun 2007.07.04. 21:51:51

Sziasztok!
Már lehet hogy elkanyarodott a téma, de nem volt türelmem végigolvasni az összes bejegyzést. Amit viszont eleinte sokan írtatok, ti. hogy a vállalat vezetőjének kötelessége tisztelettel fordulni a vevő felé, és nem oltogatni, az sztem elég marhaság.
Mert mi van akkor ha Makó László bunkózik velem? Törvényt nem sértett vele, esetleg elveszített egy vevőt, ez meg nem elítélendő dolog az ő részéről, esetleg ésszerűtlenség. Mindenkinek joga van megválogatni azt hogy hol vásárol/kajál, akármi, innentől kezdve ha valaki sértve érzi magát egy cég által, akkor egyszerűen szankcionálhat: nem fogyaszt többé az adott helyen/márkából.
A fogyasztói társadalomban a vezérigazgatóknak nem kötelessége jó képet kialakítani magukról, hanem érdeke. Ha cseszteti a vevőt, magával szúr ki.
Amúgy szerintem nagyon korrekt volt Makó úr válasza, sztem ha elkezdenék anyázni mondjuk a mekinél h szar a hamburger, valszeg nem válaszolnának másfél oldalas levélben.

szasa 2007.07.05. 09:06:17

Hali!
Nem az a lényeg szerintem, hogy marketingfogás volt-e a panaszkodás a konkurenciától. Ha Makói elvtárs normálisan válaszolt volna, akkor még újabb vásárlókat is nyert volna a cég, és kihozza a maximumot a helyzetből.
De teljes gáz volt a levele. Teljesen alkalmatlan a posztjára.
Életből felmentve.

nudlee 2007.07.05. 14:07:58

Jó persze, a végletek. Ne nyalja ki a seggem a kedves eladó, mert nála vásárolok, de a kedves eladó - itt pl. épp az eladó fő fő képviselője ne viselkedjen már úgy velem, mintha a seggéből rántott volna ki...
És főleg ne nyilvánosan.
hehe.
Valszeg utána konzultált a cég marketingesével és jött az ingyenpapucs ...

Egy Fogyasztó 2007.07.05. 15:34:19

HollyFcuk

Gratulálok Sherlock...Nyertél egy papucsot, majd Watson kollégám házhoz viszi ;)

Egy Fogyasztó 2007.07.05. 18:34:26

SkyWalker a texas-i lotyó


Köszönöm az észrevételt, cukrot Neki ;)

Bár nem gondoltam volna, hogy ezt valaki elkezdi osztani, de ha itt tartunk.. :))))

Fogyi! # Egy Fogyasztó

Édes élet 2007.07.05. 23:17:02

Sziasztok Mindenkinek!

Szerintem lecsengett a téma:-)
Ostobaság, hogy a konkurencia, akik ráadásul külföldi kismultik, rajtunk vihognak.
Végre egy magyar termék, ami jó is ráadásul, erre mi magunkat röhögtetjük ki, hogy egy "csali nő" mit csinált, hogyan járt! Nehogy elhigyjétek!!!!

A Dr BATZ PAPUCS JÓ!


A sok külföldi betolakodó - SHOLL, BIRKEN, BERKEMAN - pedig már nem tudja eladni a műanyag vackát, ezért megpróbál mindet.


Legalább mi ne játszunk nekik!


JÓÉJT!

struc 2007.07.06. 14:21:19

Napi többszáz cipőpróbálás?
Végülis... A kínai piacon is annyian vásárolnak (vagy többen), mégsem a márkahűség jellemzi őket:)

Zaturek Manfred 2007.07.17. 18:38:20

Szerelő! Te vagy a néhány oldallal feljebb bemutatott Dell Okos Here elnevezésű droid. Grat.

Tanuld meg, hogy a köcsög vevőnek mindig igaza van. Otthon elpanaszolhatod az asszonykának, vagy a terápián a pszichológusnak, hogy XY mekkora bunkó volt, és hogy a tököd tele van ezekkel a köcsögökkel. De a nyilvánosság előtt, meg a boltban duma leó, mosoly marad (tehát már előtte is volt), kedvesség marad (tehát már előtte is volt), tüsténkedés marad (tehát már előtte is volt) és egy lehetőséged van: hogy kimondd a mindent megváltó mondatot. "Ne haragudjon, ha úgy érzi, hogy méltánytanság érte. Oldjuk meg ezt a problémát."

Ezzel nem azt mondtad, hogy tényleg szar a papucs, nem azt mondtad, hogy neki van a legszebb lábikrája a világon, és hogy neki sosem izzad a kurva lába, hanem azt, hogy ha szarul érzi magát vmi miatt az üzletedben, szeretnéd elmulasztani az aktuális rossz kedvét. Ennyi.

Járd a világot és nézz körül olyan helyeken, ahol a szolgáltatás valódi szolgáltatás.

aemitb 2007.07.21. 11:01:54

Nekem nagyon szimpatikus az igazgató hozzáállása.

Babo85 2007.07.27. 13:00:10

Helloka!!! Ugyebár az ember nem teheti meg a mai életben, hogy vegyen drága dolgot, de egyszer rászántam magam, hogy költök, veszek egy papucsot, ami sokáig jó lesz és ráadásul kényelmes, jaaa és nem olcsó. Megvettem egy Dr. Batzos papucsot, első nap megyek a munkahelyemre és olyan mértékben föltörte a lábam, megjegyzem nem egy helyen, hogy alig tudtam be menni. Ja és abba kellett hazamennem is. Mert ugyebár nem hordunk magunkkal még egy papucsot. Gondoltam elsőre ha feltöri nem gáz megesik, de amikor már 2.jára is feltörte, akkor egy kicsit ideges lettem, elmentem a boltba ahol vettem és kértem, hogy cseréljék ki vagy had vásároljam le stb, egyiket se lehetett. Felháborított egy kicsit. Ahol érte a lábam a papucsot ott feltörte, nem kicsit, kegyetlenül. Nos ennyit a márkáról. Márka???? nevetséges, akinek tudok szólok, hogy ne vegyen ilyen terméket, mert tuti hogy csalódna. És ne dobjunk ki rossz termékre ennyi pénzt.

Nanny Vik 2007.07.27. 21:09:46

Hat, ebbol is latszik, mennyit kell meg fejlodnie kis hazanknak.. bezzeg Angliaban mindent vissza lehet vinni, szo nelkul visszaveszik. Itt rohogogorcsot kapnanak hogyha megtudnak hogy a levalt talpu 2000 Ft-os humanicos cipot Mo-on ahelyett hogy visszavaltanak, elviszik a kis suszterukhoz ragasztgatni..

vniki24 2007.08.12. 11:26:35

A tisztelt Makó László úrnak igazán eszébe juthatott volna, hogy kitetet néhány mintadarabot, hogy a vevő ne a karcosat vásárolja. Jó néhány üzletben ez igy működik, sajnos még nem mindenütt terjedt el. Egyébként sok helyen az egészségügyi előirásokat sem tartják be. (próbazokni használata) Egy cipőboltban előttem próbálták az általam kinézett darabot, "mezitlábra" hát mondanom sem kell, otthagytam. Eszembe jutott, hogy hányan tehetik ezt nap mint nap. Én is vásárolni akartam Dr Batz papucsot, de nemhogy méretben még szinben sem volt megfelelő. Nem ismerik a barnát a divatosabb modellek esetében....Maradok az olasznál, drága, de tartós, kényelmes, jól néz ki

Routey 2007.08.15. 15:11:03

Sajnos nekem elég rossz tapasztalataim vannak a "kereskedő vs vevő" problémával kapcsolatban. Sok a "másik fél tisztelete"-vel kapcsolatos negatív élményem közül csak egyet emelnék most ki. Jártam egyszer egy kifejezetten olcsó, úgymond "100 Ft-os bolt"-ban, ahol miután szemügyre vettem a kirakott parfümöket (kiváncsi voltam, milyen illatokkal tudják elékápráztatni avásárlót, ugyanis a parfümök márkátlan voltuk ellenére nem voltak kifejezetten olcsók, olyan közép-kategóriás árban voltak.) Miután megkérdeztem az eladót, hogy "megszagolhatom e" ő előzékenyen mondta, hogy "persze" mint később kiderült, valószínüleg félreértetük egymást, ő arra gondolhatott, hogy beleszagolok a kupakba, én pedig ráfújtam egy kicsit a csuklómra. Mondjuk ő nem tette szóvá, ám feltűnt egy másik (már megjelenésében is közönségesnek ható) eladó, és kommentálta az eseményeket. Normális esetben eladó-vevő párbeszéd így hangzik: "ne haragudjon, de ne fújjon ki belőle, mert nincs tester mintánk. Ha szeretné megszagolni, a kupakba permeteztünk belőle kicsit" vevő: "Elnézést" Konkrét esetünkben ez így nézett ki: hirtelen megjelent közönséges kinézetű eladó merően néz miközben vizslatom a parfümöket, majd odafordul a másikhoz és belekezd nagymonológjába, amit a MÁSIK ELADÓNAK ismétlem a MÁSIK ELADÓNAK (véletlenül sem nekem:)) címez: "Áááá, úgy kivagyok má', tisztára fáj a fejem b*szd meg, ez a sok k*rva, szájbak*rt(!!!) vevő meg úgy felb*ssza az agyam g*ci...nézd meg b*szod,kifújkodják-(ott állok mellette) -aztán a 20. már az egészet szétfújkodja! Nem lehet megérteni, hogy azé' ilyen occsó b*szd meg me' nincs tester,vagy megveszi így, vagy mennyen valami rága 'Doccsegábáná' helyre..." e közben persze stílusosan rágózik,és az asztal sarkán ül :). Erre visszaadtam a parfümöket attól, akitől eredetileg engedélyt kértem a "tesztelés"re, udvariasan megköszöntem a lehetőséget, és kifordultam az üzletből...-mondanom sem kell, a környéket is messze elkerülöm azóta:) és még mindig Paff vagyok, a bűvös sárkány:) Jelzem, ezzel a történettel nem az olcsó üzleteket szeretném leszólni, mert drága márkaboltban is jártam úgy, hogy az eladó egyfolytában szinte szó szerint zaklatott, miután pedig megvillantottam egy 10ezrest, szokatlanul udvarias és előzékeny lett, meg is állapította, hogy milyen jól áll nekem a fekete.XD (bár azt is hozzátenném, hogy márkás helyeken tapasztalataim szerint ez ritkábban fordul elő) Végül pedig olyan kínai-bolthoz(!) is volt már szerencsém,(hogy pozitív példát is mondjak az olcsó helyekre) ahova rendszeresen betoppantam nézelődni, de soha nem vettem semmit, ennek ellenére mindig kedves volt. (amúgy kínai boltokhoz képest meglepően jó minőségű és árú termékek sorakoztak a polcokon) Majd mikor egyszer rászántam magam a vásárlásra, kerek 600 Ft-tal maradtam adós (először vásároltam, szóval egyáltalán nem voltam törzsvevő) és mikor vissza akartam tenni egy árut,kedvesen azt mondta az eladó, hogy "nyugodtan tegye el, majd máskor behozza a pénzt." Mondanom sem kell, be is vittem...

Routey 2007.08.15. 15:13:21

Sajnos nekem elég rossz tapasztalataim vannak a "kereskedő vs vevő" problémával kapcsolatban. Sok a "másik fél tisztelete"-vel kapcsolatos negatív élményem közül csak egyet emelnék most ki. Jártam egyszer egy kifejezetten olcsó, úgymond "100 Ft-os bolt"-ban, ahol miután szemügyre vettem a kirakott parfümöket (kiváncsi voltam, milyen illatokkal tudják elékápráztatni avásárlót, ugyanis a parfümök márkátlan voltuk ellenére nem voltak kifejezetten olcsók, olyan közép-kategóriás árban voltak.) Miután megkérdeztem az eladót, hogy "megszagolhatom e" ő előzékenyen mondta, hogy "persze" mint később kiderült, valószínüleg félreértetük egymást, ő arra gondolhatott, hogy beleszagolok a kupakba, én pedig ráfújtam egy kicsit a csuklómra. Mondjuk ő nem tette szóvá, ám feltűnt egy másik (már megjelenésében is közönségesnek ható) eladó, és kommentálta az eseményeket. Normális esetben eladó-vevő párbeszéd így hangzik: "ne haragudjon, de ne fújjon ki belőle, mert nincs tester mintánk. Ha szeretné megszagolni, a kupakba permeteztünk belőle kicsit" vevő: "Elnézést" Konkrét esetünkben ez így nézett ki: hirtelen megjelent közönséges kinézetű eladó merően néz miközben vizslatom a parfümöket, majd odafordul a másikhoz és belekezd nagymonológjába, amit a MÁSIK ELADÓNAK ismétlem a MÁSIK ELADÓNAK (véletlenül sem nekem:)) címez: "Áááá, úgy kivagyok má', tisztára fáj a fejem b*szd meg, ez a sok k*rva, szájbak*rt(!!!) vevő meg úgy felb*ssza az agyam g*ci...nézd meg b*szod,kifújkodják-(ott állok mellette) -aztán a 20. már az egészet szétfújkodja! Nem lehet megérteni, hogy azé' ilyen occsó b*szd meg me' nincs tester,vagy megveszi így, vagy mennyen valami rága 'Doccsegábáná' helyre..." e közben persze stílusosan rágózik,és az asztal sarkán ül :). Erre visszaadtam a parfümöket attól, akitől eredetileg engedélyt kértem a "tesztelés"re, udvariasan megköszöntem a lehetőséget, és kifordultam az üzletből...-mondanom sem kell, a környéket is messze elkerülöm azóta:) és még mindig Paff vagyok, a bűvös sárkány:) Jelzem, ezzel a történettel nem az olcsó üzleteket szeretném leszólni, mert drága márkaboltban is jártam úgy, hogy az eladó egyfolytában szinte szó szerint zaklatott, miután pedig megvillantottam egy 10ezrest, szokatlanul udvarias és előzékeny lett, meg is állapította, hogy milyen jól áll nekem a fekete.XD (bár azt is hozzátenném, hogy márkás helyeken tapasztalataim szerint ez ritkábban fordul elő) Végül pedig olyan kínai-bolthoz(!) is volt már szerencsém,(hogy pozitív példát is mondjak az olcsó helyekre) ahova rendszeresen betoppantam nézelődni, de soha nem vettem semmit, ennek ellenére mindig kedves volt. (amúgy kínai boltokhoz képest meglepően jó minőségű és árú termékek sorakoztak a polcokon) Majd mikor egyszer rászántam magam a vásárlásra, kerek 600 Ft-tal maradtam adós (először vásároltam, szóval egyáltalán nem voltam törzsvevő) és mikor vissza akartam tenni egy árut,kedvesen azt mondta az eladó, hogy "nyugodtan tegye el, majd máskor behozza a pénzt." Mondanom sem kell, be is vittem...

Routey 2007.08.15. 15:14:24

na, jó hosszú lett, ráadásul kétszer ment el XD bocsi :D

pygmalion 2007.08.19. 07:43:56

Aki az áru szót kereskedlmi igazgató létére "árú"-nak írja, le kell szakítani az ajtaját, mert sikeres ember nem lehet, s be kell hajítani egy Batz papucsot az ablakán, de előtte rá kell kötni egy téglát, hogy rájöjjön, a személyes adatok közéttétele a neten ősi román szokás...
süti beállítások módosítása