Tékozló Homár

Áruszállítás Maseratival

2007.07.23. 16:08 | jackyll | komment
Az Úr üzenete is hamarabb odaér Ferrarival, miért ne lehetne árut szállítani Maseratival? Múltkor egy csoffadt Mustangot találtunk a Rotschild előtt, de innen már csak felfelé van, úgyhogy játék! Aki először fotóz rokkant hidrogéncellás/elektromos konceptautót áruszállítás felirattal, az nyer negyedórát az Index címlapján.
Nem fogok túl sok kommentárt fűzni a két képhez, legyen elég annyi: hétfő, du 2 óra, Péterfy Sándor - Rottenbiller u. sarkán lévő CBA mellett találtam ezt a használtan is kb. 30-40 milliót érő áruszállító autót.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gellér Zoltán 2007.07.23. 16:11:59

Rokikártyára persze nem telik, színes nyomtatóra igen.
Szép, mondhatom. :)

ThomYerk 2007.07.23. 16:13:16

nem meglepő, a rotschildbe vagy hova szoktak mustanggal szállítani?

trolipotlo 2007.07.23. 16:20:59

Sztem az "áru" még többet ér, amit szállítanak vele... Persze nem látható, mert be van építve az ülésekbe.

Napiframe · http://napiframe.blogspot.com 2007.07.23. 16:22:43

Legalább van haszna az autónak...
Mondjuk, aki Maseratival áruszállítózik az nem sikeres ember. Vagy...?

blind · http://blog.coramonde.hu 2007.07.23. 16:36:43

A pofátlanságnak nincs határa. :)

trolipotlo 2007.07.23. 16:41:27

Na és aki használt Maseratit szállít? De pölö nem maradt már pénze trélerre, csak a saját kerekén tudja leszállítani a kocsit? Sztem jogos.

ThomYerk 2007.07.23. 16:52:41

bocs az offtopikért de: az index :D:D:D kvajó poén volt akárki is csinálta

blind · http://blog.coramonde.hu 2007.07.23. 16:54:59

Maseratit lehet kapni a CBA-ban? Mert akkor jogos. :)

Zoltan Baranyai · http://mindennapibetevo.blog.hu 2007.07.23. 16:59:50

Fölösleges az ablakba kitenni, mert az Audinál drágább autókat úgysem büntetik meg.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2007.07.23. 17:01:42

Na és ha megbüntetik? Na akkor mi van? Ha ez a cédula bármi alól mentesítene, nem lenne Pesten autó aminek ne lenne egy ilyen a szélvédőjén, az tuti.

Lúzer Manuel 2007.07.23. 17:11:14

Erre van egy verzióm. Lehet, hogy hasonló a helyzet, mint amikor én meglátogatom édesanyámat vidéken úgy kéthavonta 1-2 alkalommal.
Ott ugyanis a helyi önkormányzat az összes lehetséges parkolót fizetővé tette, még azokat is, amelyek a bérházak belső udvarában vannak, és annak idején kifejezetten a lakók részére készültek. Így ha odamegyek mondjuk fél napra, képtelen vagyok normálisan megállni, folyton szaladgálhatnék le és dobálhatnám a pénzt. Az sem segít, hogy anyunak van parkolójegye meg garázsa, ugyanis az ő garázsa túl kicsi az én autómhoz, az okos ÖK meg a parkolójegyet nem személyre adja, hanem autóra (mondjuk nem értem minek annak parkolójegy a kocsira, akinek van garázsa, de mindenesetre sikeresen akadályozzák meg vele, hogy arra az időre én parkolhassak, amikor ő a garázsban hagyja amúgy is a Corsáját.)
Van egy szomszédja, akivel jóban van, és a ház földszini portálján van könyvesboltja, ilyenkor el szoktuk kérni tőle az áruszállítós parkolócetlijét, hogy amíg ott vagyok, ne maceráljanak már.
Nem annyira a pénz miatt, bár engem sem vet fel, hanem egyrészt a dolog igazságtalansága miatt (ahogy simán einstandolták a lakók parkolóhelyeit az Önkormányzatnál), másrészt a fene fog folyton lemászkálni pénzt dobálni.
Lehet, hogy itt is ez történt, úgy értem, a kocsi a tulajé vagy rokonáé vagy mittudomén, és a bolt áruszállító cetlijét használja. Más kérdés, hogy az én autóm a tizedét se éri ennek...
Mellesleg ilyen áruszállítós izét bárki nyomtathat magának...

patikus 2007.07.23. 17:26:37

Zabkezelő!
Az addig O.K., hogy aki Maseratival áruszállítózik az nem sikeres ember, de próbáld meg letépni az ajtaját, vagy esetleg bedobni az ablakán egy féltéglát, amire...

232323 2007.07.23. 17:28:28

alkoholba folytom bánatom,
ma éjjel nam hat rám a józanság szava
részegen ki visz majd haza

pömpörömm

zzoci 2007.07.23. 17:36:22

Követ az aljára, és a folyóba vele.

ODIV 2007.07.23. 18:26:44

Azért nem olyan drága autó ez...használtan akár 15-20 millió között megkaphatja az ember. Egyébként miért ne lehetne 3 karton borotvapengét szállítani vele? :P

Hebelebebele 2007.07.23. 18:36:37

hát és. még nem tudta elintézni a mozgássérült kártyát. Biztos még nem olyan sikeres =D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.23. 20:14:30

A tikkgenerátor indexnyúdizájn egyenesen belezőkarmolót érdemel!
Amúgy meg nem értelek Titeket. Egy rendes frigós csőrös Scania, fullextrásan legalább 50 milka használtan is, oszt' még az utat is jobban elálja. (Mondjuk, ha rámszakadna a SzJRT, én Pestre csak felspécizett nyergesvontatóval mennék. Lökném félre a sok genya pajeróst. No meg azt próbálják meg eldemszkyzni!) Hol van ahhoz ez a gyenge szar?

Rák Attantam 2007.07.23. 20:18:36

OFF: Index front: Kábé én is vagy 3 percig kerestem a "Tékozló Homár"-linkjét, mire rátaláltam.

Hát, mondjuk úgy, ez még erősssen béta szerintem. Na jó, úgy sz*r, ahogy van, de akkor is! Mire volt ez jó? Ha már újítani van ingerület, miért nem oldják meg, hogy a cikkekhez is hozzá lehessen szólni, mint a konkurens oldalon?
(Vagy megoldották, csak én nem találtam? Azt sem...?)

ON: Nekem is van ilyen "Rakodás folyamatban" táblácskám. Mondjuk azon rajta van a telefonszámom is, mert csak akkor használom, ha vélhetően valakinek az útjában vagyok/leszek. Legalább utánam tud szólni, hogy húzzak már odébb.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.23. 20:34:22

Jó, hogy nem a lelki segély hívószámát írod ki, Rák Attantam!

Rák Attantam 2007.07.23. 20:45:11

Nyugi, Budapesten nem szoktam használni, csak emberlakta környékeken...

Sanyi 2007.07.23. 20:51:49

OFF
Regi index design sokkal jobb volt. Tegyek vissza!

monyilló 2007.07.23. 21:54:34

na és akkor most mi van!! csirkefarhátat kellett gyorsan vinnem a cbaba!!
azért király a verda!!! nemdebár???
értő???

., (törölt) 2007.07.23. 23:01:36

És? Az " anyag" nem áru?
Nem lehet a kokót Wartburg touriston szállítani, mert snassz

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.23. 23:03:35

Szerintem ez is a polgárőrös tag kocsija. Gyrosért mercivel jár, mint polgárőr, bevásárolni meg maseratival, mint áruszállító. Ritka egy tahó.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.23. 23:17:13

Szarrágó! Biztos a meg nem vett parkolójegyek árából spórolta össze a Quattroporte-ét. Le kell tépni az ajtaját és/vagy el kell vágni a (fék)kábelt!

autosave 2007.07.23. 23:49:22

biztosan nincs 20 Ft-ja parkolni annyira csóró szegény

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.24. 00:12:18

Csak üzenni kéne az ilyeneknek a megszokott módon, hogy "Ez igazán nem volt szép dolog!", rögtön lenne pénzük a parkolóórába.

Motormouth 2007.07.24. 03:04:35

sztem csak le kell tepni az ajtajat... vagy fogni egy valodi rokkant- parkolasi engedelyt (csak a nyomatek kedveert tegla kore csavarni), es nyomatekkal elhelyezni a szelvedon... vagy bekenni az egesz jarmuvet sz*ral...

mics 2007.07.24. 06:57:19

am ocskos fillerbaszo kurv@ anyjat az ilyennek, es nem az auto miatt, hanem a mentalitasert! az ur valoszinuleg nem egyetemi tanar, vagy rendes munkabol elo. valoszinuleg egy kicsit rovidebb a haja a kelletenel, es hintastrikoban nyumja ilyen melegben meg klumpaban...
kozbe meg sir, hogy szarul megy a zoldsegesbootja..

Manyizga (törölt) 2007.07.24. 08:55:38

Azonnali rétegvastagság-vizsgálatot követelek (lakáskulccsal gyorsan megvan!), hogy nem lopott/átfestett-e az autó!! :))

tommmekkk 2007.07.24. 08:59:38

elárulom, hogy én is csináltam ezt, igaz én egy kávés cégnél voltam területi képviselő és árut is vittem, szóval nem a nemfizetés miatt raktam ki az áruszállítás cédulát. (még le is volt pecsételve, aláírva a cég részéről).
DE!!!
Úgy tették rá a kék zacsit,meg a kerékbilincset, mint a szart. Nem foglalkoztak vele.

Úgyhogy ez addig megoldás, amíg valamelyik kék ruhás, centrumos rá nem teszi a büntetést.

ihatethisindapassthingy 2007.07.24. 09:04:36

Most komolyan, nem értem ezt a mentalitást. Ha én naponta meg tudom venni a nyomorult parkolójegyet a szakadt verdámhoz, ráadásul ott, ahol lakom (de nem kaphatok parkolási engedélyt, mert ahhoz állandó lakcím kellene, bérelt lakásnál pedig az érthető módon nehézkesen hozzáférhető), akkor egy olyan ember, aki az én kocsimnál 30x-40x többet érő autót vezet, miért nem tudja ezt megtenni? Biztos hazavágná a havi büdzséjét. Rihadjon meg.

2B 2007.07.24. 09:51:17

Ne az autót akarjátok tönkretenni, az nem tehet arról, hogy hova állnak vele.
A tulajjal kéne elbeszélgetni egy kicsit. Biztos vagyok benne, hogy ő lenne a legjobban felháborodva, ha az ő háza elé állna valaki ugyanezzel a módszerrel. Mondjuk egy Scania-val :)

Rák Attantam 2007.07.24. 10:44:30

Hogy én mennyire útálom az ilyen kulccsal kapirgálós kis köcsögöket!
Persze ahhoz már nem volna mersze, hogy a kocsi tulajával 20 méterről közölje: bocsánat, bácsi, de tilosban tetszik parkolni!

Seduxen (már NEM dr.) 2007.07.24. 11:05:51

Nem lehet, hogy ez az ősi román taxis batz-papucsban, csak profilt váltott?
Sok fuvar, meg troli feltartóztatás után összejött egy Maserati ára... Végül is most is fuvarozik. Csak humanoidok helyett kósher kaját. TP-nek az előzetesbe...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.07.24. 11:26:40

Mondjuk jó vicceket lehet csinálni egy 3t teherbírású raklap-emelővel is. Elég gyorsan a difi alá lehet tenni egy, a tulajhoz hasonló tuskót, ami éppen csak 1 centivel emeli meg a hajtott kerekeket. Parádés és biztonságos indulást eredményez...

Veight 2007.07.24. 12:03:22

Ha ilyen autót hordanak össze a legyek nekem, csak mert nincs, vagy mert rövid a hajam, beutalót íratok a fodrászomhoz!! Mellesleg, ha enyém az üzlet és az autó, a rakodási területre (amiért már úgyis fizetek) naná, hogy kiállok, akár egy ilyen táblával is...
Addig is, csorogjon csak a nyálatok, nekem teccik.

Seduxen (már NEM dr.) 2007.07.24. 12:09:28

Ollós barátunknak kinézhet egy személyiségi-jogi per. A rendszámot nem kitakarni. Ejnye-bejnye...

Veight 2007.07.24. 12:34:38

akartam is mondani....tnx

libsibolsi 2007.07.24. 13:23:53

szval:
1. Marx tapsikolna örömében: ez a megtestesült proletár-öntudat:-)
2. Szégyen-gyalázat. Aszittem, az emberi pofátlanságnak van vmi határa, de belátom, tévedtem.
3. Abszurdisztán a köbön. Mindenki szarik mindenkire, nekem eddig ez volt a legjobb példa rá.
4. 20 raklap Batz papucsot a szélvédőre!!!

almamag 2007.07.24. 13:37:08

Gyerekek! Jó a cikk meg minden, de mér kellett úgy elbaszni az Indexet??? Tök áttekinthetetlen!!! Olyan szar lett mint az a másik, tuggyátok melyik?!

Rák Attantam 2007.07.24. 13:43:48

Egyébként meg pofátlanság ide, kamu táblával parkolás oda, tudjátok hányszor kell megspórolni a parkolási díjat, mire összejön egy használt Maserati ára? Lehet, hogy a 89 éves tulaj még beugrott 10 deka párizsi-végért az ábécébe, mielőtt elintézi a rokkant táblácskát a kocsira.
Utána meg örül élete végéig.

ihatethisindapassthingy 2007.07.24. 14:29:32

Rák, hát nem tudom. Hány ilyen színű Maserati Quattroporte rohangálhat nálunk? Ha annyi, amennyire gondolok, akkor a faszi egy 35-40 év körüli ürge. A jó hír, hogy a múltkor nem gyorshajtott az autopályán, sőt, kénytelenek voltunk megelőzni :)

renugard 2007.07.24. 15:24:21

Engem pl sokkal jobban irritál, ha rokkant parkolóba állnak be kurva nagy dög mercibmw-k

Rák Attantam 2007.07.24. 16:40:11

Miért irritál? Egy rokkantnak csak Trabantja lehet? Lehet, hogy megvette élete álmát, a bálnamercit, utána meg sz*rrá törte a gerincét síelés közben.

Persze ha 4 kilós aranykeresztet aranykutyaláncon viselő, nem hun- vagy ugor-törzsbéli személy pattan elő a nagyautóból és feltűnően egészséges, akkor az engem is bosszant kissé.

Múltkor láttam a helyi teszkóparkolóban egy ilyet. A rokkant (akinek végülis Trabantja volt) nem tudott a számára kijelölt helyre beállni, ezért otthagyta a Trabit a bömös mögött, aki a helyén állt, keresztben. A H.M.CS. jön ki (gondolom telefon-csencselés után) a 'szkóból és b*sszázik rendesen: se előre (a szemben álló miatt), se hátra (a Trabi miatt) nem tud moccanni. Aztán elkezdte volna tologatni a sebességben hagyott Trabantot, de páran rászóltak, hogy akkor azt mégse kéne, mostmár várja meg, míg kijön a mozgássérült barátunk és odébbáll. Jött is pár perc múlva (csak újságért volt), a bömös gyerek kezdte volna mondani neki a magáét, erre az előbb rászólók közül néhányan közelebb sétáltak a Trabihoz. Erre a hős parkolóművész inkább csendben megvárta, míg a kisautó elpöfög, bevágódott a verdába és mindenét csikorgatva elhúzott.
Úgy élveztük. :))))

renugard 2007.07.24. 20:53:45

Igazad van Rák, pontosítanom kellett volna. A sztorid ötös, bár a csillag lemaradt, mert nem verték szét a bömöst szívlapáttal, pajszerral meg ekevassal.

Dócziné a ládából 2007.07.25. 10:59:15

Jól tette. Hülye banda itt már mindent meg lehet lépni. Éjjen a demokrácia. Most mit kötözködtök?:)

Rák Attantam 2007.07.25. 11:03:38

Azért, mert vidék, még nem mindenki jár szívlapáttal meg ekevassal.

Nem férnének a teszkógazdaságos cuccok a csomagtartóban...

EÖ (törölt) 2007.07.25. 15:16:34

és teszkógazdaságos szívlapátról meg teszkógazdaságos ekevasról még nem hallottatok? Nem lehettek akkor sikeres emberek.

Rák Attantam 2007.07.25. 15:49:25

Hát, tudod, mi itten a nagy magyar vidíken inkább a kisbótokba szeressük mögvásárónyija zekevastot. Tudod, hajrámagyarok meg illyesmi. Itten még eza szokás.
A teszkóba csak papírtürlőjé, mög gazdaságos kólájé járunk mink. Mög bunkó béjemvést néznyi.
süti beállítások módosítása