Két csecsemővel Dubrovnikba tartván reptéri transzfert kerestem, és a neten bukkantam a Barát-Taxi hirdetésére, mely 2700 Ft-tal a legolcsóbbnak tűnt. Voltak fenntartásaim, mivel a 15.00kor feladott rendelésre 20.30kor reagáltak, de gondoltam, végül is a másnap kora hajnali indulásról nem késtek még el, az én idegeim meg nyilván a gyerekektől és a csomagolástól nyúltak ki. A hajnali fuvarral nem is volt baj. A honlapon ígért fixáras visszfuvar taxiban megkísérelt rendelésekor azonban kiderült, hogy homokszem van a gépezetben – taxisunk közölte, hogy fogalma sincs arról, hogy ezt hogyan kell intézni.
Amikor emlékeztettem a honlapon foglaltak szerint „igénylendő" kártyára, a diszpécserével (?) folytatott megbeszélés után kelletlenül közölte – egy rendkívül viharvert Barát-taxis logóval ellátott sárga kártyát előhúzva -, hogy fizessek érte 1000 Ft-ot (nyugtaként vs. a kártya sarkára írt összeg szolgált), a járatszámot, az érkezés idejét pedig küldjem el a cég mobilszámára. Sajnos, rossz előérzetem ellenére a kért előleget kifizettem, majd még az indulás előtt elküldtem a járatszámot és azt hittem, ezzel ügyesen elintéztem a dolgot. De, nem.
A nyaralás vége előtt 2 nappal smsben – hivatkozva a másnapi! érkezésünkre – kérik a járatszámot… Persze elmentve nem volt és 12 nap elteltével senki sem emlékezett rá a világ dalmát végén is túl. Részemről sms: már megírtam július 24én, kérem nézzék meg, amúgy nem holnap, hanem holnapután érkezem. Válasz-sms (kategorikus imperatívusban): sms nem érkezett, ha nincs járatszám, nem várnak. Részemről újabb sms-ek, ezúttal haza: internet-közeliek segítség: járatszám kell! Otthonról válasz, majd délelőtt járatszám továbbít BTnak. Válasz semmi. Másnap reggel sms: ha kijöttek a csomagok, hívjam a mobilszámukat és küldenek kocsit.
No, ezt tettem is udvariasan bemutatkozva, hogy a Ferihegy 1-en várom őket. Válasz: meg volt rendelve a fuvar? Közöltem, hogy természetesen, és előleget is felvettek. Erre a telefonnál ülő fiatalember minősíthetetlenül emelt hangon közölte, hogy jövök én ahhoz, hogy Őt kioktassam, hogy képzelem, hogy vele ilyen hangon beszélek… Amúgy is, hogy merészeltem azt írni neki, hogy keresse meg a korábban küldött sms-emet. Döbbenten motyogtam, hogy én semmi sértőt nem mondtam, nem írtam, ámde kuncsaft vagyok vagy mi, és várom a megígért taxit; de ő rögtön azzal folytatta, hogy semmilyen kocsit nem küld az ilyennek, mit képzelek, ugráltassam a többi taxitársaságot, de ne őket, valamint azonnal kérjek bocsánatot (?!) a pénzért pedig menjek ki a drosztra, mert oda küldi. Felvetettem: lehetséges-e, hogy azért kezdeményez vitát, mert nem is tudná teljesíteni a vállaltakat, mire azt a választ kaptam, hogy menjek a Zóna Taxival, amúgy is napi 600 fuvart adnak át a Zónának. Megjegyeztem, hogy érzésem szerint értesítenem kell a Fogyasztóvédelmi Felügyeletet, de erre csak gúnyos kacaj volt a válasz. Hát, végül ebben maradtunk.
A továbbiakat kitalálhatjátok: 30 percig vártam hiába a megrendelt taxik megállójában a pénzemre, érdeklődő sms-emre nem jött válasz, majd felismerve azt, hogy a 'buta és hiszékeny embernek bizony ez a sorsa', illetve 'olcsó húsnak híg a leve', zsebemben a gyűrött Barát-taxis „nyugtával" beültünk a gyerekekkel egy Zóna taxiba, amely „csupán" normálisan hazahozott. CAVE BARÁT TAXI!
Amikor a Zóna Taxi a megváltó
Kriszta is meglepődött, amikor a Barát-taxi diszpécsere a két héttel előre rendelt reptéri transzferre egy sor odavissza smsezés után azt bírta mondani, hogy menjen inkább Zónával. A Homár mondjuk nem egészen érti, mire ekkora rákészülés, de a levél tényleg vicces:
A Harmadik Oldal 2007.08.13. 10:36:04
hát lehúztak
muhaha
2007.08.13. 10:37:17
blind · http://blog.coramonde.hu 2007.08.13. 10:37:44
Szerintem simán menj a fogyasztóvédelemhez, mert ez nyilván nem egyedi eset.
stleon 2007.08.13. 10:37:49
blind · http://blog.coramonde.hu 2007.08.13. 10:39:25
Anthony Other 2007.08.13. 10:39:38
stichus 2007.08.13. 10:40:15
Kozika · http://www.k-1.hu 2007.08.13. 10:42:35
legalább visszaanyáztál a diszpécsernek, hamár ekkora géntörmelék volt?
Dr Gregory House 2007.08.13. 10:44:25
2007.08.13. 10:45:32
2007.08.13. 10:47:35
Csabikuci 2007.08.13. 10:48:35
Le kell tepni az ajtajat, a diszpecsernek meg minimum egy inkalos passzt a nyakaba es ki a szigetre. :D
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.13. 10:53:51
Lehet, hogy a t.diszpécser másodállásban már az inkal beosztottja a szigeten. Valahol csak el kell lesni a stilust. Vagy ezt már tanitják szervezetten is? Mongyuk az alpári bt továbbképzés keretében fejleszti a cégek által delegált jómunkásembereket. Elképzelhetö...
Rák Attantam 2007.08.13. 10:59:40
kovácspéterke 2007.08.13. 11:22:58
Hova nem fejlődik a tudomány...
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.13. 11:26:49
báró Csekonics 2007.08.13. 11:35:26
Legközelebb meg azt javaslom, hogy hívj egy kocsit valamelyik nagy taxicégtől.
Nem barát-,haver-, span-, v. mittomén taxit... Nem is Zónát mondjuk, hanem egy normális taxicéget.
Nem akarom reklámozni én (mi a cégnél) melyik céggel vagyunk szerződésben, de semmi gond nincs velük - és csak úgy info szinten: akármelyik _normális_ (nem maffia) cégtől kérsz kocsit, pár percen belül ott van a terminál előtt, mert továbbra is a reptér mellett vár mindig néhány kocsijuk.
Max. idő, amit telefonba eddig mondtak - sűrű bocsánatkérés mellett - 10 perc volt. (Persze, ha akkor hívod, amikor a csomid feltűnik a szalagon / átjöttél az útlevélvizsgálaton, akkor pont jókor ér oda és senki nem vár senkire...)
SzigMa 2007.08.13. 11:48:30
nem várt fordulat 2007.08.13. 11:52:41
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.13. 11:56:25
pekkka 2007.08.13. 11:57:59
Gubo77 2007.08.13. 11:59:59
maccar 2007.08.13. 12:04:27
Secnir 2007.08.13. 12:16:22
motelli (törölt) 2007.08.13. 12:24:49
- sürgős papucsszállítás,
-Davidoff bevásárlás robiéktól,
- letépett ajtajú egyterűt az inkalosoknak,
- trnaszfert a dubrovniki reptérről stb.
párszor tuti csöcsre futnának
Dr Gregory House 2007.08.13. 12:25:13
Egy olyan országban, ahol mindent meg lehet tenni következmények nélkül, miért a taxis diszpécser ne tehetné meg?
A szellem kint van a palackból, a király meztelen.
Minden rendben? Mi az hogy! Nagyon is!
szófogadatlan prókátor 2007.08.13. 12:27:55
ott a pont!
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.13. 12:38:00
tapeta 2007.08.13. 12:56:59
NAGYON JÓ!!! És mennyire igaz...
Mehet a Batz-papucs!
viragszal 2007.08.13. 13:04:47
Andi
biohazard 2007.08.13. 13:06:46
bl4ze 2007.08.13. 13:08:21
Visszafele viszont az SMS-ek ellenére sem voltak ott a Ferihegyen. Telefonhívásom után elmondták, hogy Ők pedig este 10 órára mennének egy a világon nem létező VÁSOR NEVÉT beolvasva, hogy ahhoz a géphez jönnek. Mindenféle kérés ellenére sem jöttek ki, sőt még kiabáltak és LETETTÉK A TELEFONT. Utána feleségem hívta vissza Őket a saját (másik) telefonjáról és azt felvették végre. Továbbra sem voltak hajlandóak jönni értünk, csak az esti nemlétező városból érkező, nemlétező járathoz. Kiabálást mi is kaptunk, autót nem - de legalább semmiféle 1000 Forint előleget nem kaszíroztak be. Felháborító és impotens társaság, jó messze elkerülendő "CÉG".
Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.13. 13:59:33
snk 2007.08.13. 14:23:07
1. a citytaxinak van reptéri transzferára.
2. nincs olyan cég, aki a barát-taxinak besegít. ha a piaci ár feléért bereklámozott fuvarjára nem talál autót, majd a konkurencia segíti őket féláron? na ne...
viragszal 2007.08.13. 14:25:30
csak leirtam h nehogy csak negativ beirasok legyenek, mert ez igy nem igaz, vagy az, hogy lehuznak embereket, es ugye vki rossz hiret kelteni szerintem nem szep dolog...
viragszal 2007.08.13. 14:28:11
nezd, en ertem jottem tobbszor mar ok, csak tudom, hogy taxi 2000-es autoba szalltam-e be vagy masba. meg ra is kerdeztem hogy hogy mukodik ez, meg hogy en is meglepodtem.
de ameddig nem tudod a dolgokat ne allitsal be senkit hazudosnak legyszives.
oket is megkerdezheted. tapasztalat nelkul meg ne irogass!
vernarancs 2007.08.13. 14:37:17
Süsündér 2007.08.13. 14:46:35
ottikaa 2007.08.13. 14:50:35
snk 2007.08.13. 14:53:38
még egy apróság, ha már a tapasztalatot kéred számon: a taxi előrendelés minden esetben szerződésnek minősül, annak nem teljesítése természetesen jogi következményeket vonhat maga után. én az utas helyében biztosan kártérítésre perelném a "céget".
marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.08.13. 14:57:09
viragszal 2007.08.13. 15:07:15
viragszal 2007.08.13. 15:10:33
amugy meg a tapasztalatot meg csak es kizarolag a barat-taxira ertettem.
utaztal veluk?
Agent Petra 2007.08.13. 15:40:49
johevi 2007.08.13. 15:48:54
Egyébként két csecsemővel meg nem kell Dubrovnikba menni....
Píter 2007.08.13. 15:50:18
köpcöspapa 2007.08.13. 15:52:10
..Ám ha egy ilyen diszpécser került volna a sztoriba, veszem a bátorságot és befáradok megkérdezni élőben, hogy mégis mi a büdös faszt képzel?
A tökét kéne letépni nem az ajtaját.
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.13. 16:14:57
Ez jó:DDDD
ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.08.13. 16:29:05
www.ertekelem.hu/index.php?cat=271&
Amugy meg .. a jarat szam tenyleg rajta kell legyen a jegyen.. a technologia meg nem tokeletes es smsezgetesel nem mennek biztosra ..
Süsündér 2007.08.13. 17:47:43
viragszal 2007.08.13. 17:52:17
Megdobbent 2007.08.13. 17:52:21
Egyebkent szerintem pont a duplajat sms-ezted meg internetezted el egy altalam is emlitett mukodokepes tarsasag transzferenek ;>
Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2007.08.13. 18:29:22
2/a ból is annyi?
Rák Attantam 2007.08.13. 18:37:20
Ém szóltam! :)
-------------------
Repteres eset
Gyerekekkel repkedtem tengerek felett
Mert szebb heteket kerestem ezek helyett
Tengeren tespedtem, eltelt egy szebb hetem,
De esemest ellett egyszer teleszerkezetem:
"Menjen rephelyre melyre ember lett rendelve
Nemleges esetben kedves feje lesz elkenve!"
Kerek szemeket meresztve, ezer esemest keresve
Nem lelem mely esetre lett emberem megrendelve?
Szebb hetek elteltek, gyerekekkel leverten repkedek
Rephelyre letettek, de rendelt embert keresve sem lelek
Felrecsegem teleembert, merre tette rendelt emberemet?
Erre emez leteremtett, cseszegette meglepett fejemet!
Felhergelt ez eset mely ezresemet nyelte el
Eme emberek ezennel nem kereshetnek engem fel!
Eme rendelt emberek nem lettek rendnek eljegyezve?
Ezek ez esetben ne legyenek Friend-nek elnevezve!
-------------------
Süsündér 2007.08.13. 18:37:53
Süsündér 2007.08.13. 18:39:20
W84IQ 2007.08.13. 19:04:53
Igazi win-win.
viragszal 2007.08.13. 19:19:31
Ennyi. Nem a városok száma a mérvadó, mert nem egyszer történt meg, hanem sorozatosan. De mindegy, nem is idevaló!
2007.08.13. 20:10:56
Barat-Taxi 2007.08.13. 20:38:25
Előre is köszönöm!
Bántelki Lajos
viragszal 2007.08.13. 21:16:48
Kíváncsi vagyok a fejelményekre, remélem eljut idáig.
Barat-Taxi 2007.08.13. 21:19:18
Talán annyit, hogy nyugodtan tessék rendelni Barát-Taxit. Azt tudni kell, hogy amennyiben tőlünk rendelik meg taxijukat
és ha bármi okból - Pl útközben összetört az autó - akkor 1 másik taxitársaságot küldünk. DEEEE! Egyik alapelvünk,
hogy utasainkat kár nem érheti! Ha már bizalmat fektettek belénk, az a legkevesebb, hogy ugyanazon áron utazhassanak.
Ezért, ha ilyen történik utasunknak visszafizetjük a másik taxitársaság álltal használt magasabb reptéri transzfer ár különbözetét.
Ez tény, ez nálunk bevett gyakorlat.
AZ olcsó húsnak híg a leve! Ezt a vélemény szintén nem tudom osztani - legalábbis a mi példánkból.
Ha a kedves olvasók nem tudnák, árainkat azért tudjuk ilyen alacsonyan tartani, mert teljesen másképpen dolgozunk mint a többi taxitársaság.
PL: Nem bérlünk irodát! Nem fizetünk ki több 10.000 Ft bérleti díjat. Telefonkezelőink mozgáskorlátozottak, illetve kismamák
akik otthonukban végzik a rendelésfelvételt. A leadott rendeléseket utazás előtti napon minden esetben sms-ben visszaigazoljuk.
Ezzel a rendszerrel havonta sok-sok pénzt takarítunk meg. Hát, így vagyunk mi a legolcsóbban is nyereségesek.
Nem kívánok senkit arra ösztökélni - bizalmatlansága ellenére - hogy bennünket válasszon! Dehogy!
Ha nem bízik bennünk, ha szíve szerint maradna az eddig jól bevált - bár jóval drágább eddig használt taxitársaságánál - kérem, tegye ezt!
Azon utazóközönség viszont, aki nem, vagy csak rendkívül ritka alkalmakkor teheti meg, hogy taxiba üljön,
illetve azon utasaink akik bizalmat kívánnak fektetni belénk és nem feltétlen hisznek az anonim hozzászólókban - kérem,
keressenek bennünket bizalommal! Mi, mindent elkövetünk, hogy a reptérre utazván kellemesen kezdjék, majd a reptérről hazautazván velünk,
nyugodtan fejezzék be jól megérdemelt nyaralásukat!
Köszönettel, Bántelki Lajos
ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.08.13. 21:21:54
pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2007.08.13. 21:33:16
Egyszer kipróbálom, hogy mi tudnak.
Zsolt72 · http://www.budapestdailyphoto.com 2007.08.13. 22:33:00
Wickey 2007.08.13. 23:46:09
Liége egy szarkupac város. Az nem összehasonlítási alap. Tele van jöttmentekkel. Brüsszelben és Leuvenben sosem volt semmi gondom a taxisokkal, amikor csak egy-egy napra jártam arrafele (vagy buliztunk és szárazra ittuk a kocsma italkészletét.
Amúgy külföldön meg tessék autót bérelni, ocsóbb, főleg hosszú távon (mint amilyen egy többhetes tréning).
Harmadrészt ha meg trenyón voltál ki, akkor feltételezem, hogy céges keret, akkor pedig nemtökmindegy? Tessék rendes, lehetőleg a céggel keretszerződés viszonyban álló taxitársaságot használni.
Ez amúgy furcsa: itthon megy a fillérb@szás az ocsó taxistársaságokkal, Liége-ben meg széttaxizzuk a valutakeretet?? Hogy is van ez?
Én személy szerint idegzsábát kapok a gondolatától is annak, hogy például egy különösen elcseszett, 50 órás repülőút után hazaszédelgek az USA-ból mondjuk télen, és nem vár a terminál bejárata előtt a fűtött taxi... Ott nincs helye hibának, helyrajzi számig lebontanám azt a céget amelyik nem küldené ki a megrendelt kocsit.
Ez itt a reklám helye, mert megérdemlik: itthon taxi2000, külföldön meg Hertz, Neverlost navigációval :-) Nuku problemo. Igaz, nem is olcsók, hacsak nincs keretszerződésetek company rate-ra.
trewq 2007.08.14. 01:25:35
Mi a Barát-taxi mögött álló cég neve? Ha nincs mögötte cég, akkor ki állítja ki a számlát a viteldíjról, ill. az előlegről?
Mozgássérülteket gondolom csak az állami támogatás miatt alkalmaznak?
Van engedélyük a fuvarszervezésre?
Miért kerül egy Fővám-Kálvin tér fuvar (kb 500 m) 2800 Ft-ba?
Remélem tud válaszolni eme kérdésekre.
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.08.14. 01:47:39
A taxisokról ne mondj semmit Brüsszelben, Liegeben és más belga városokban (pl Charleroiban). Ismerem őket, mint a rossz pénzt. Sőt ismerek félmagyar taxist is, akinek mozigépész a családja és egy autót 55-nek mond :-) Vagy már inkább ő is belga?
Azt vettem észre, hogy minél messzebb megyünk Brüsszeltől, annál rendesebbek a taxisok. Kivéve, ha fővárosi fuvar jön szóba. Akkor lila köd és ármondás :-)
A bambasággal álcázott átvágás a kenyerük a belga taxisoknak a ki nem álló taxikról pedig nyugodtam adomázgathatnánk (részben belőlük élek). Ha érdekel pár inkorrekt cég, akkor említhetném a zaventemi autoluxot (csak neked 45 euroért belváros, ami amúgy 23-30 euro), a taxis vert és orange (egy cég) amely az előre rendelt kocsit kis sem küldi, mert minek és az ügyfél (akár legyen szó 20-as csoportról) lekési a gépet. A taxis vert legjobb szövege hasonlatos a Barát komáékhoz. 20 fős csoportnak nem álltak ki 3 minibusszal és azt ajánlották, hogy az egy óra múlva záró check-inhez fogjanak pár kocsit a Belliardon, az ugyanis forgalmas utca és persze a Wiertzen nem is állnak be estére taxik. De vannak olyan telitalpas 3 autós társaságok, akik véletlenül mindig eltévesztik az utat és így csak 15 euroval fizetsz többet. Amúgy az Autolux ott dekkol Liegeben is.
Persze tudok sok rosszat a magyarországiakról is. A City tulajáé a Zóna, amit alvállalkozokkal üzemeltet. Olyan telitalpasokból verbuvált egységplatform. Persze a Veresé lesz az Airport Minibus is a sok szakadt 700.000 km-es verdával, de betol 50 újjat és egy páncélt, mert fussa neki. A hochti meg tárogatja neki szét a zsebeit. Fix ár és fix átbaszás meg továbbra is lesz. Nem akarom szídni a körúti beülős pilótákat, de nálunk nagyob sziványokat nem látsz. Leinted, 1000 méter és máris 1000 forint. Blabla. Mindenki tudja.
Jah. Mindenzt csak azért írom le, mert van egy minibuszos cégem belgiumban és van alkalmam napi 6-8 órában szemlélni a tacisok ténykedését néhány reptéren. Mint például Liege, Eindhoven, Zaventem, Charleroi és néha Amsterdam.
És persze arra is van sztorim, amikor az utas az átverős, sőt az utas a Magyar Állam Kincstárból fizeti a számlát. Ha. Ezt majd megírom hamarosan, sőt. Más is megírja. Tehát ennek a dolognak is kér oldala van.
Ez k.rva hosszú lett, mert belehúztam.
Barat-Taxi 2007.08.14. 02:07:05
maccar 2007.08.14. 02:23:17
Megdobbent 2007.08.14. 03:17:55
geeb 2007.08.14. 08:58:19
Az viszont ilyesztő, hogy mennyi fizikai aggressziót -- na jó, csak fenyegetést. vált ki az, hogy egy diszpécser bunkó volt. Csigavér emberek.
Az is érdekes, hogy első Barát taxi melletti hozzászóló hitelességét megkérdőjelezték többen is, míg az eredeti posztét nem. (Én egyiket sem egyébként.)
gentry 2007.08.14. 10:18:37
Barat-Taxi 2007.08.14. 10:30:06
Kedves trewq!
Megnyugtatom, hogy Barát-Taxi mögött több KFT és Bt áll! Taxisaink a számlákat a saját cégük nevére ( mint kiállító ) állítják ki.
Tájékoztatom, hogy a mozgáskorlátozott kollégáinkra semmiféle támogatást nem veszünk igénybe!!
Fuvarszervezésre természetesen van engedélyünk! A Barát-Taxi mögött legalább 3 olyan cég van, mely rendelkezik ezen engedélyekkel.
A 2800 Ft-os tarifáról. Sajnos, nem tudom, hogy miről van szó! Ha lehetne, bővebben kifejteni.
Köszönöm!
Bántelki Lajos
Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.08.14. 10:44:35
copypasteblog.blogspot.com/2007/08/szigeti-veszedelem_14.html
kyanzes (törölt) 2007.08.14. 11:02:45
Palkovicsné 2007.08.14. 13:00:45
lizard4 2007.08.14. 14:47:36
A taxi pontosan a kért időben jött (ugyan nem a Barát Taxi kocsija, mert a taxis elmondása szerint valami baleset történt). A fuvar végén a fizetett összeg pontosan annyi volt, mint a foglalásnál közzétett ár. Én abszolút elégedett voltam velük, de hazafelé már nem kértem fuvart, így erről nincsen tapasztalatom. Ja, és január 1-jén BÚÉK SMS-t küldtek.
Szeptemberben ismét repülök, a post ellenére szerintem ismét őket rendelem...
Valaki más 2007.08.14. 15:04:30
báró Csekonics 2007.08.14. 15:54:54
Fuvarszervezésre természetesen van engedélyünk! A Barát-Taxi mögött legalább 3 olyan cég van, mely rendelkezik ezen engedélyekkel.
:-D
Most akkor, három, négy, öt v. esetleg mág több?
Tehát akkor mégiscsak egyéni vállalkozók (magántaxisok - van erre egy szép szleng kifejezés is...) gittegylete?
Vagy tévedek?
báró Csekonics 2007.08.14. 15:59:23
Én ugyanezt tudom mondani a City-ről: 2,5 éve elég sűrűn járok velük, egyetlen egyszer volt kicsit 'érdekes' a sofőr (azért bunkónak nem mondanám őt sem, lehet rossz napja volt, de tűréshatáron innen azért és nem túl).
Azt az egyet leszámítva korrektek, pontosak stb. Privát is őket kérem és akár ajánlom is ha valaki tanácsot kér tőlem.
Amúgy meg persze bunkó taxis mindenhol előfordulhat, meg akár talán bunkó diszpécser is (bár azt kollégái is hallják a központban) - a kérdés, hogy utána mi történik, ha reklamál az ember.
Vagy lehet hogy spanéknál egy szál diszpi van?!
Tinyó 2007.08.14. 16:12:02
mikimaus (törölt) 2007.08.14. 16:54:51
Kedves TaZ!
Egy olyan országban, ahol mindent meg lehet tenni következmények nélkül, miért a taxis diszpécser ne tehetné meg?
A szellem kint van a palackból, a király meztelen.
Minden rendben? Mi az hogy! Nagyon is!"
Kedves GH!
1998 nyarán volt egy megfigyelési ügy,melyetnagyrabecsült OV miniszterelnökünk akkora mellszélességgel nyilatkoozott oda a sajtók hadának - kérdáést már akkor sem lehetet felteni neki! -, amelyről 2003-2004-re kiderült: az egész egy komplett hazugság volt és nem másra szolgált, mint a megválasztott Fidesz-Kisgazda koalíció első 100 napjának semmittevését elleplezni.
Ja: és ki is mondta az egész 98-as kampány idején, hogy Torgyánékkal soha?
Úgyhogy ha már amúgy is "offopik" vagy, legalább legyél kissé hosszabb emlékezetű, vagyis hitelesebb, jó? ;-)
Üdv!
Maus Róbert
(Robi)
struc 2007.08.15. 00:05:54
A barátot nem ismerem:)
Georgethebig 2007.08.15. 07:19:47
Végül is a tele5 eddig rendben volt, idén teszteltük 1x a Zónát. Az is rendben volt, bár életemben még nem mentem ezen az útvonalon a retérre :)
Dr Gregory House 2007.08.15. 12:24:56
Ha én is az MSZP-től kapnám a pénzt, hogy irogassak nekik ide-oda, mint te, akkor lehet, hogy másképp látnám a dolgokat. Persze arra nem reagáltál, amit írtam, ez is jellemző rád. Csak ennyit tudsz: Ovi-bácsi sokkal rosszabb bácsi! Ettől még ti az ország túlnyomó részének elfogadhatatlanok vagytok - tartalomban és formában egyaránt. Ez van.
báró Csekonics 2007.08.15. 12:40:47
Jaj, de gáz már ez a Viki bácsi meg Fecó bácsi duma... Uncsi már a csapból is ez folyik.
Egyik sz@r másik fos és kész.
Dr Gregory House 2007.08.15. 12:51:05
Egy főúr hogy beszélhet ilyen qrvára ocsmányul? Amúgy nagyjából igazad van. Sajnos. Ezért is tart itt Hungisztán...
diszpancher 2007.08.15. 15:22:12
báró Csekonics 2007.08.15. 16:07:58
Na igen, igazad van! Mert ugyebár még az 1,2 - 10 Ft-os akcijjjóóós repjegy is 15-30kHUF mire oda jut az ember, hogy akkor oda-vissza mibe is kerül a buli illetékekkel, adókkal, stb.
Ha ezek mellé nem fér be (ha tényleg nem) egy kb. 3-4000Ft-os taxizás, akkor menjen 200-as (asszem) busszal vagy a szuper új reptéri vonattal.
(Ha kettes terminálra megy, onnan meg tudtommal nem indul fapados, szóval oda azért vastagabb árú repjegy mellé kell zsugorinak lenni.)
Nyaralásnál meg pláne: ha már megy az ember fia / lánya nyaralni (többség csak egyszer egy évben, vagy esetleg ritkábban) akkor ne vacakoljon már - majd utána egy éven át spórolhat, nem?
(Legalábbis szvsz.)
Pl. tavasszal sikerült eljutnunk párommal Párizsba. Utolsó este beültünk egy kis éttermbe (na jó, nem valami procc helyre, de nem is késdobálósba) - eszembe nem jutott volna hazajönni úgy, hogy nem próbáljuk ki... Került amibe került, de fene tudja, mikor lesz rá alkalom megint!
báró Csekonics 2007.08.15. 16:09:50
speciel a TG tejjel (mármint a tégla dobozos-kartonszámra kaphatóval) még ilyen gondom sosem volt. (azért a példát persze értem.)
Most akkor sikeres vagyok, vagy mázlista?
Rák Attantam 2007.08.15. 17:37:53
uns97 2007.08.15. 20:06:32
MyBaby 2007.08.16. 11:00:47
Tévedtem....
nepkfjb 2007.08.16. 17:16:12
hogy korán reggel a reptérre vitessük magunkat. A megbeszélt időpont előtt
öt perccel felhivtak, hogy sajnos a
taxijukba beleszaladt valaki hátulról az Üllői úton, de sebaj, küldenek egy másik taxit, egy másik cégtől. Megkérdeztem, hogy az is annyiba fog-e kerülni, mint az övék, azt válaszolták, hogy természetesen nem, és ez igy is volt. Már nem emlékszem, 1500 vagy 2000 forinttal fizettünk-e többet. Az ügyvezető úr beirásával ellentétben fel
sem merült, hogy a kompenzálnának bennünket. Természetesen túléltük a veszteséget, de mindez az igazsághoz hozzátartozik. A kihivott taxis egyébként nem is tudta, hogy nem mi, hanem a Barát taxis hivta. A repülőt elértük.
bl4ze 2007.08.17. 16:48:37
Milyen érdekes az állítólagos kivizsgálás, kártalanítás. Én 2006-ban semmi ilyet nem kaptam, csak két kollegától a kioktatást és minősíthetetlen kiabálást. Meg azt, hogy a reptéren maradtam autó nélkül, és oldhattam meg a hazajutásom ahogy akarom, tudom. A felvételt annó érdekes módon senki nem akarta visszahallgatni, azt mondták nem is rögzítik. Talán ezért mert a 2 kolléga ügyféllel ordibálni... A cégüknek nagyon rossz híre van mindenfele, talán ezen el kellene gondolkodi, illetve azon is, hogy olyan jártathoz akar kimenni nagyon képzett és intelligens kollegájuk ahol :
- adott város nem létezik a világon
- adott járatszám, időpont nem létezik
Lásd az én történetem. Talán vonják le a konzekvenciát. Az a baj, hogy az embereknek nincsen ideje benyújtani a panaszokat a megfelelő felügyelethez. Illetve ez Önöknek szerencse, nem baj. Üdvözletem!
Barat-Taxi 2007.08.17. 21:38:55
Sajnálom, azt a kellemtlenséget ami Önnel történt! Az igazság az, hogy mivel erről a konkrét ügyről nem tudok, így hozzászólási alapom sincs! Az Ön által említett időpontban mén nem voltam abban a helyzetben mint most....! Az elmúlt 1-2 évben a rendeléseink emelkedésével a technikai hátterünket is fejlesztjük. Ebbe beletartozik az iz, hogy a megrendeléseket, illetve az utasainkkal folyatott beszélgetéseinket is rögzítjük.
Cégünknek rossz híre van?! Bocsásson meg, de én ezt nem vettem észre! Rendeléseink száma dinamikusan nő, utasaink megelégedéssel veszik igénybe szolgáltatásainkat. Természetesen, mindenhol lehetnek hibák, mi sem vagyunk tökéletesek, bár törekszünk rá!
De most mondok valamit!
Szolgáltatásainkat azon kedves megrendelőinknek ajánljuk, akik elismerik munkánkat, tisztelik erőfeszítéseinket, hogy mindig a legjobb árakat alkalmazzuk. Technikai hátterünk is egyedülálló! Nincs még 1 olyan taxitársaság amely a megrendeléseket visszaigazolja sms-ben. És még számos olyan fejlesztés van folyamatban, mely utasaink biztonságérzetét növeli-növelheti. Az meg, hogy aq megrendelési cím felé haladva összetörik az autó....! No comment! Vagyis, de! Ha ilyen történik, vagy 1 bevállalt megrendelést nem tudunk teljesíteni, a legkevesebb, hogy rendelünk utasunknak 1 másik taxitársaságtól autót, és az általuk alkalmazott transzfer ár különbözetét kifizetjük.
Természetesen, minden építő, korrekt véleményt köszönettel fogadunk!
Köszönettel,
Bántelki Lajos
b.3000 2007.08.18. 16:39:34
Én csak elismeréssel tudok szólni a Barát-Taxiról! Én, állandó "használója" vagyok társaságuknak. Nagyjából, 2 hetes rendeszerességgel utazom a reptérre és mindig pontosan érkezett mind a lakásomhoz, mind a reptérre az autó. Azt írta, hogy minden építőjellegű véleményt szívesen fogad. Tessék! Amennyiben módjuk lesz rá, ajánlnám, hogy néhány autójukat cseréljék le. Vannak ugyanis a társaságuknál olyan autók, melyek 1 kicsit elhasználódottak. persze, mindenhol van ilyen, de ez csak olyan javaslat volt. A Barát-Taxinál ne legyen.
Jó ötletnek tartom az sms visszaigazolást és rendkívül kényelmes számomra, hogy amikor megérkezik az autó sms-t kapok, hogy megjött.
bl4ze 2007.08.21. 09:23:00
onkes 2007.08.22. 10:41:14
Előljáróban leszögezem, hogy igen nemes dolog a csökkent munkaképességűek foglalkoztatása, de azért az ésszerűség határai között.
Tehát:
1. sofőr: sebességmániás őrült, aki először viccesnek látszik, de aztán már ijesztő...
2. sofőr: erősen mozgássérült, csomagpakolásban sem tudott segíteni. Gyorsforgalmin közölte, hogy már régóta vezeti ezt a típust, de valahogy nem esik kézre a sebváltó, ezért ugrál a kocsi. A sávok keskenynek bizonyultak, Üllői úton már halálfélelem is volt, soha nem egyenesen mentünk! Majd Hungárián egyszerűen lefordult, és bement egy zsákutcába. Ez megint csak ijesztő volt, egyéb okok miatt. Szóval az ilyen embert támogatni kell, DE NE TESSÉK VOLÁN MÖGÉ ÜLTETNI!!!
Barat-Taxi 2007.09.07. 19:16:01
Meli 2007.10.16. 14:51:06
Barat-Taxi 2007.10.28. 04:31:59
Ez szép volt! Köszönjük! De az ugye, meg se fordult az Ön fejében, hogy ha megérkezik az sms, akkor nem válaszolunk?! Ennyi erővel, naponta több száz sms-t írhatnánk. Ugye megérti, hogy erre nem igazán van kapacitásunk. Sms-t akkor írunk, ha nem érkezik meg a járatszám és azt is érkezés előtti napon. Sajnálom a kellemetlenségét, de ahogy 1 másik társaságot fel tudott hívni, legalább megkérdezhetett volna bennünket, hogy várjuk-e. Bízton állíthatom, hogy kellemesen csalódott volna! Tisztelettel,
Bántelki Lajos
Barat-Taxi 2007.10.28. 04:37:40
TH 2009.10.13. 15:40:30
targi 2011.07.17. 18:42:10
Tisztelettel egy elégedett utas aki rájött hogy kerülje önöket messziről.
Bogárka_Apukája 2011.10.14. 14:01:13
A történet tavaly szeptemberben történt. Utazás előtt 2 nappal rendeltünk taxit a Barát-Taxitól. Azt hittük, ezzel rendben is van minden. Nem így történt.
Reggel 5 órára rendeltük a taxit. Hajnal 04, 45 körül hívott a taxitól a diszpécser, hogy az autó aki hozzánk jött volna, késni, mert az előző utasával vissza kellett fordulnia, mert az utas otthon felejtette az útlevelét.
Gondolhatjátok, 1 babszem se fért volna a hátsómba, úgy megijedtem. De mielőtt felocsúdhattam volna, közölte, hogy 1 másik taxitársaságtól küldtek autót aki kb 5, 10 percen belül itt lesz. Mondta még, hogy a 3300 ft viteldíj helyett 4300 Ft lesz a viteldíj. Ledöbbentem. Mondtam, hogy én nem számítottam erre.
Most jön a kellemes dolog!
Közölte a diszpécser, ha késik a taxi, vagy nem tudják bármi okból a visszaigazolt rendelést teljesíteni, akkor az utas ingyen utazik. Azt kérte, hogy fizessem ki a taxisnak a 4300 ftot és a reptérről hívjam őket. Odaküld 1 másik saját taxit és visszafizetik az összeget. Természetesen, nem nagyon hittem a Barát-Taxinak, de nem volt mit tennem.
Mikor kiértünk, hívtam őket. Kb 5 perc múlva érkezett 1 Barát-Taxi és sűrű elnézés kérése közepette kifizette a 4300 Ft ot. Mondta, ha kérem, akkor érkezéskor megvárnak a reptéren.
Én ha hülyének gondolnak, ha nem, megrendeltem. Bevallom, ki is fizettem a 3000 Ft ot.
Mikor megérkeztem, kicsit nyugtalanul hívtam a Barát-Taxit, de 2 csörgésre felvették. Mondtam megrendeltem a taxit és itt állok az 1 es terminálnál. A ffi akivel beszéltem, közölte, hogy 10, 12 percen belül ott az autó. Elmondta hogy hol kell várakoznom. Kb, 10 perc telt el, és jött a Barát-Taxi. Elkérték a kártyámat amin rajta volt, hogy kifizettem az utat. Ezután hazavittek budára 3000 Ft ért!!!!!
Most a legolcsóbb az 4300 Ft! Megnéztem.
Miután a keresőbe beírtam, hogy taxi reptérre, beadott 1 csomó társaságot. Igen, jelenleg a Baqrát-Taxi a legolcsóbb.
Azt is be kell vallanom, hogy nem vagyok 1 blogozós típus. Direkt ide regáltam, hogy elmondhassam a kellemetlen / kellemes történetem.
Kellemetlen, mert féltem, lekésem a repülőt. Kellemes, mert a Barát-Taxi nem hagyott cserben, kérés nélkül küldött 1 másik taxit amit, bár nekem kellett kifizetnem, de visszafizették a teljes összeget. Ráadásul az itt jó néhány azon megszólalóval kell egyetéstsek, akik azt mondták, hogy a Barát-Taxi korrekt volt velük. Velem is azok voltak.
Felhívtam néhány társaságot és azt mondták, hogy ha nem tudnak kiállni, küldenek 1 társ taxitársaságtól taxit, de nem fizetik ki még ba különbözetet sem.
Ezek ismeretéban, én is azt kell hogy írjam....
Minden kiváloan müködött!