Tékozló Homár

A Pizza Hut feketelistája

2007.10.02. 14:37 | jackyll | 91 komment
A Homár is ismer olyat, aki az olajosszivacspizzára esküszik, úgyhogy most nem ezen akadunk ki, hanemhogy a Pizza Hut listát vezet a "problémás ügyfelekről", mint amilyen  Colett:
Felkerültem a Pizza Hut feketelistájára! Nem volt nehéz dolgom. Nem kellett hozzá különböző kis piszkos trükköket alkalmaznom, mint pl. nem veszem át a pizzát v. poénból más nevére rendelek. Figyeljetek és tanuljatok!

Tegnap este a kedvesemmel gusztust kaptunk egy jó kis pizzára. Évek óta rendelünk időnként a Pizza Huttól, most is ezt tettük. Felhív, felvesz, bemutatkozik, bemutatkozik, érdeklődés akcióról, telefonszám bediktálása, rendelés, öröm, bódottság. Kb. 2 másodpercig. Az egyébként udvarias hölgy közli, hogy csak akkor tudják kiszállítani a pizzákat, ha lemegyek értük, mert neki oda van írva a nevem mellé, hogy nem hozhatják fel (második emelet). Megkérdeztem, hogy ugyan mi az oka a "rendeletnek". A hölgy közölte, hogy sajnos azt nem tudja, de csak akkor veheti fel a rendelésemet, ha lemegyek az étekért a kapuhoz. Lányos zavaromban és a már elém tárulkozó lilahagymás-sonkás pizza hatására rábólintottam.

Ezt követően csöppet sem értelmes tekintettel meséltem el kedvesemnek a történteket, aki nem volt rest és telefont ragadott. Hölgy felvesz, műszakvezető kérése. Eredmény: műszakvezető = rendelés felvevő hölgy, aki továbbra sem tud indokolni. Kérdés, csak én vagyok letiltva a felhozatalról vagy a házban mindenki? Nem tudja. Az olyan érvek sem hozták zavarba, hogy a cége egy házhozszállítást végző szolgáltató és hát nem igazán vágyunk arra, hogy a kukák szomszédságában végezzük el a tranzakciót. Ígéret: utánanéz, de most pizza jön, lemenetel szükséges.

A várakozás perceiben latolgattuk, vajon mit követhettem el a szegény futár ellen korábban. Egy nedves ronggyal (és háborgó lelkiismerettel) gyorsan lepucoltam az ajtószámot, mert nem volt jól látható. Hátha ez a gond. Saját védelmemben szeretném megjegyezni, hogy a szomszédé tökéletesen látszott, így némi logikával kikövetkeztethető hova kell jönni. Telefonom csörren, futár megérkezett, kedvesem le, futárt megkér, kocsiból szálljon ki, újabb érdeklődés tud-e valamit.

A kissé megszeppent fiatalember elmondja, hogy neki semmi gondja nem volt velünk, mert már korábban is hozott hozzánk pizzát és meg is talált minket. Ellenben van egy kolleganője, aki elég "szerencsétlen" típus és legutóbb mikor itt járt, a sötét lépcsőházban elesett és eltörött a lába. ....Fél másodperc részvét-teli tekintet, 5 perc könnyes röhögés. No, nem a szegény kolleginán röhögtünk, hanem az eljáráson. Tudom, nem a legbizalomgerjesztőbb a házunk (nyócker), és igen néha olyan is van, hogy nem ég a lámpa, de a sokat emlegetett redva Magyar Posta is megtette, hogy elemlámpával látta el a hírlapkézbesítőket és egy időben még az elemcseréről is gondoskodott. A Pizza Hutnak ez miért jelent kihívást? Abba már bele sem merek gondolni, hogy mi történhet, ha valamelyik futár ne adj' Isten gépkocsi balesetet szenved az utcánkban, és ezért többé nem vállalnak kiszállítás erre a környékre. Akkor majd mindannyian jól elzarándokolhatunk a legközelebbi Pizza Hutba, mert csak akkor vehetik fel a rendelést? Sikeres emberek-e lehetnünk-e?

Ja, és még mielőtt szó éri a ház elejét (ahol a pizzát át kell vennem), jattot mindig adtunk.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.10.02. 14:46:04

Ugyan már, házhozszállítást ígértek nem lakáshozszállítást :) És különben is, panaszkodj a közös képviselőnél a történtek miatt, mert biztos, a ház lesz a hibás.

guminőt akarok 2007.10.02. 14:48:51

zseblámpát minden pizzafutárnak

Mária 2007.10.02. 14:49:43

És addig nem lesz nálatok izzócsere, amíg a lakók szépen sorban mind ki nem törik a nyakukat a sötét lépcsőházban és más, rendesebb, igényesebb népek költöznek a helyükre?

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.10.02. 14:50:53

Na, de megfelelő mennyiségű jattot adtatok, vagy húsz jó magyar forinttal szúrtátok-e ki a szemét?

Dr. Kix 2007.10.02. 14:55:07

Na, uborkaszezon lett hirtelen?

Dr Net Elek (törölt) 2007.10.02. 14:58:44

Ha legközelebb a pizza hát felé jár a t.user, a kiszállitott pizza dobozát balanszirozza ki egy sötétben kibontott lépcsöházi féltéglával, oszt küggye be körülnézni a pizzériába. Kirakaton keresztül ofkorsz.

TCM 2007.10.02. 15:04:24

A Picca Hát a komplett XVIII (tizennyóc) kert tiltólistára rakta, mondván oda többet sose fog szállítani, merthogy megszüntette az oda vonatkozó éttermet, így kiszállítás sincs. Végülis nem egy nagy kerület, egészen aprócska.

TCM 2007.10.02. 15:05:24

Mária! A lakók kaptak zseblámpát a gondnoktól. És néha még elemcsere is van...

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.10.02. 15:06:20

Csak éjjel nem szállítaniak, vagy nappal se?

Dr Gregory House 2007.10.02. 15:09:22

Még jó, hogy pizzát rendeltél és nem egy kurvát.

s_marky 2007.10.02. 15:09:58

irigylem egyes emberek problémáit...de ezt minek?ki a f...omat érdekli ez a hülyeség?

p.nyúl 2007.10.02. 15:10:10

Próbálná ezt a Pizza Hut az USA-ban megcsinálni!
Elegem van már a szarrágó multikból, akik egyre inkább csak feltételeket diktálnak a pénzünkért.
Ja! A Pizza Hut pizzája egy nagy fos!

cyber panka 2007.10.02. 15:18:49

azért ez annyira nem nagy sztori

báró Csekonics 2007.10.02. 15:25:39

Hát akkor mi a brének nem rendeltetek máshonnét pizzát?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.10.02. 15:26:46

Aki pizzakalpagol az sikeres ember nem lehet.

Én mondanám, hogy nem jöhetnek föl a kecóhoz a pizzával én lemegyek. Le biza és nem jöhetnek föl. Az ajtóm környékére sem jöhetnek. Föl.

Biza feljönnének és dörömbüölnének, ha tilos, ha nem.

vernarancs 2007.10.02. 15:36:27

"Tegnap este a kedvesemmel gusztust kaptunk egy jó kis pizzára. Évek óta rendelünk időnként a Pizza Huttól, most is ezt tettük."

Huuu. Csak en erzek itt kurva nagy paradoxont? Jo pizzat a pidzhatbol? Pidzahat+sorhas+deszkamell.

Azert aki ugy el tud esni egy lepcsohazban, hogy eltori a labat azt nem engednem a forgalomba sem (max bacc papucsban).

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.10.02. 15:45:22

Véletnelül nem szientós volt a futárszolgálat? Ott szokták a saját balfaszságukat másra kenni.

Majmász Gedeon 2007.10.02. 15:54:50

Érdekes, hozzánk se szállít a Pizza Hut, mégse panaszkodom emiatt. Mondjuk nincs is a városban egy darab se, az is igaz...

Vas A Ló 2007.10.02. 16:19:28

- Nem hozzák fel a pizzát? Tuti?
- Nem.
- Akkor nem kell a pizzájuk, visszhall. Inkább rendelek az El Torótól.
- Asszonyom, egy pillanatra még... lehet, mégis van megoldás...

(valahogy így)

nikii 2007.10.02. 16:27:17

A Pizza Hut aaannnyyyiiirraaa sszzaaarrrr! Ha pizzára valamennyire is hasonlító dolgot akarsz enni, akkor az IlTrénóból rendelsz.

kew1n 2007.10.02. 16:38:10

igen, aki pizza hut pizzat ezik az sikeres ember nem lehet.

draga es szar...

vernarancs 2007.10.02. 16:50:47

Pizzat olaszoktol, hamburgert amerikaiaktol, kutyat kinaiaktol. Alapszabaly.

Rák Attantam 2007.10.02. 16:50:59

Különben is megmondták: ahol pizza van, ott maffia is van!
Ezek szerint nálunk elég régen... :)

titan 2007.10.02. 16:59:15

Szerintem munkahelyi balesetként kezelték, és emiatt van a hepcia, merho' az a munkáltatónak egy drága dolog ...

jimmybacsi 2007.10.02. 17:02:26

pizzát rendelni a pizzaháttól.... ááááájjjájjjjáááájjj

egyéves győri pizzahátos sztorim:
bemegyek, ajtóig eljutok, mondom bemennék, ennék...
ajtónál tábla: várjon, munkatársunk asztalához vezeti önt! (vagy negyven nyelven kiírva)munkatárs se, csáligereknek szólok, bemennék.. várjak, jön a munkatárs, mert ők NEM ENGEDHETNEK BE!!!
húsz perc után eluntam és baCCpapucsommal kezemben egy kedves étteremhez sétáltam, aholis a pizzahátos ár feléért háromfogásos remek ebédet tálaltak elebém...
most mondjátok, hogy a pizzahát nem ősi román cég!

2007.10.02. 17:10:15

jimmybácsi: persze hogy nem engedtek be mert félmeztelen voltál, egy argentin focistamezben és tavalyi inkalos passban. Mégis mit vártál ezek után ? Örülj, hogy nem vertek meg :)

Dr Net Elek (törölt) 2007.10.02. 17:22:23

Rák Attantam 2007.10.02. 16:50:59

"Különben is megmondták: ahol pizza van, ott maffia is van!"

Nekem gyanus a manus. Nyócker, sötét lépcsöház, második emelet. Oda egy bullterrier is csak szönyeg alatt mer föllopózni. Oszt ha elkapják a kanyarban a pizzást a "klántagok"?

Mylady 2007.10.02. 18:40:49

Szélkötô Kalamona 2007.10.02. 16:19:28

Hát, azért ez nem biztos, hogy így működik.
Burger King, néhány éve: elvitelre kértem a cuccost, amit (később a blokkon láttam) hallott a kiscsaj, csak éppen elfelejtette, mire összeszedte (kb. 2 perc).
Elémlökte tálcán. Mondom, elvitelre kértem.
Erre kelletlenül elémcsap egy zacskót, hogy akkor csomagoljam el.
Mondom, nemúgy van az, kérem szépen a rendelést kérés szerint teljesíteni.
Erre kiakadt, merthogy ő nem foghatja meg az ételt (mondom: heee? - hát ő rakta a tálcára)
Erre beöntötte (!) a sültkrumplit a zacsiba.
Távoztomban bátorkodtam megjegyezni, hogy siralmas a kiszolgálás, mire utánamüvöltötte, hogy akkor legközelebb menjek a McDonaldsba. :))

renugard 2007.10.02. 19:10:04

Ezt így konkrétan nem hiszem el. Létezik ilyen??? Érthetetlen.

pingpong 2007.10.02. 19:12:17

a címetek mellé megjegyzéséként fel volt tüntetve az eset és a fásult diszpécser azér kötözködött, mert a futár halálra rágja a fülét, ha nincs minden kis részlet feltüntetve. máshol elő szokott télleg fordulni, hogy hibásan adja meg a megrendelő a saját címét, ami miatt a futi a többi nála lévő címmel simán beúszik. mindez a megrendelőn csattan.

lbytesxk 2007.10.02. 19:27:34

Itt csak akkor tesznek feketelistára ha a csekk bounce, de készpénzért még akkor is lehet rendelni. Az sajna igaz hogy a Pizza Hut undoritó pizzát csinál amióta a Pepsi megvette őket

szkaccsotjeggel 2007.10.02. 20:25:58

olyan retkes az aLYtótok hogy nemlátszik rajta a szám?
igen vagy de?

Secnir 2007.10.02. 20:58:59

pizzát a pizahátból?
soha.
hamarabb csinálom meg, míg kihozzák. és azon az van, amit én szeretek. meg az asszon.

kajafogdosás:
osean tavlay november (vagy tsco). előre gondolkodám, jön a karátsonj, kéne hal, amíg el nem fogy, mert nem lesz időm a dunán horgászni. nézem a fagyasztott pulton a kínálatot, szeletelt busa stb. jön egy öregasszony (eladó)(idézőjelben):
-NE FOGDOSSA meg puszta kézzel az ÁRÚÚÚT!
mondom magmban anyád. kíváncsi voltam, milyen a fagyasztott hal mínősége, stb.
-EEEZT MÁÁÁR nem adhatom oda senkinek mer' ÖÖÖSZETAPOGATTA!!!
anyád a fogadat, azt.
-MONDJA MIT AKAR?
csendet bazmeg.
-Kérek a busából 3 szeletet, pontyból is, harcsából 10-et.
mertháthogy sütni is illik valamit, nemcsak halászleút.
ezekután bólint, és puszta kézzel, mint Toldi, megfogja a halat és bebassza egy zacskóba, majd leméri. Kisördög bújkál bennem, hogy lemérés meg a pénztár között elhagyjam a halat, dehát oly jól nézett ki.
mindenesetre lemostam, mielőtt a fagyasztóba tettem...

gelsystem 2007.10.02. 21:16:40

a sörhasnál már csak a pidzahát rosszabb......."f.by HOFI"
.
még azt a buktatésztás szemetet, amit ezek árulnak!!!!!!! fura egy gusztusod van?!?!?!?
...egyébként aki akciYOval indít, sikeres ember nem lehet: átvehetted a lépi előtt!
letépett ajtót nem hoztak hozzá alapból??-e?

gazsi 2007.10.02. 21:35:33

ezt utálják a nők a javakorabeli férfiakban:a sörhas,meg a pizzahát!!

nothing.at.all (törölt) 2007.10.02. 21:36:55

már azt hittem az lesz a sztori vége, hogy titokban molesztáltad a pizzafutárcsajt. vagy mutogatósbácsi van a lépcsőházban.

gazsi 2007.10.02. 21:37:07

bocsi,nem olvastam az előttem szólót!

Endrú Dájsz Kléj 2007.10.02. 22:26:55

Fú, micsoda kemény sztori, nem vitték ki a kaját a lakásajtóig? Eszem faszom megáll! Nem lehetsz túl sikeres ember!

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.10.02. 22:42:37

Szegeny Burger kinges p..csa biztos szar napja lehetet.. mondjuk aki 500 forintos oraberert dolgozik az sikeres ember nem lehet..

grigorij (törölt) 2007.10.02. 22:57:26

Miért, a barátnőd nem tud főzni?

az ombi 2007.10.02. 23:36:41

nekem nem hozta be a futár pizzát. Hiába kiabáltam neki, hogy éppen szarok, hozza be nyugodtan.

Stefanie · http://blog.hu 2007.10.02. 23:55:14

volt kolléga azért nem vitte fel a pizzát, mert nem kapott sörrevalót pedig a 10.-re kellett felmennie (:

Stefanie · http://blog.hu 2007.10.02. 23:56:29

mellesleg nem olyan rossz a pizza hutos pizza csak sokan szarnak rá milyen lesz a végeredmény, az idő számít...

Harvolf 2007.10.03. 00:24:07

Aki a nyóckerben lakik, az.. az.. annak azt mondom, hogy nem jó ott a levegő.

Mottó: "Főzessé anyáddal, bazmeg" (Üvegtigris 1.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.03. 00:52:57

na en a 21-en lakom es nekem sem mindig hozza fol a futar, mert nem tud bejonni a kapun, az ilyen magneskulcsos
mondjuk en kizarolag papa' johns spenotos pizzat eszem
este 6 utan felhozza mert akkor mar van biztonsagi or a kapuban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.03. 00:57:17

mondjuk Vacon viszont mindig felhozta a masodikra, de ott ajtoszma sem volt, mondtam ott kopojon ahol a bacc pacsker van a labtorlo mellett
de itt mar nem kommunikalok, csak interneten rendelem
ha nem tud bejonni felszol telefonon, na akkor kommunikalok es lemegyek
lift azert van

Harvolf 2007.10.03. 01:33:38

Én még soha nem rendeltem ételt. Ki találta ezt ki?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.03. 01:51:59

nem tudom ki talalta ki de jol tette
na most itt ulok este 8-kor nezem a tv-t/baseball/ kozben netezek es lehet ehes leszek
es akkor fogom magam es rendelek egy pizzat vagy kinait
es akkor 1 ora mulva mar nem leszek ehes

Road Runner 2007.10.03. 01:53:56

Ne haragudj, de olyan helyre en sem mennek, ahol a lepcsohazban korom sotet van, foleg ha mar egyszer egy kollega kitorte ott a labat...
Szerintem az inkabb elvarhato, hogy vilagitas legyen egy lepcsohazban, minthogy egy pizzafutar elemlapaval rohangaljon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.03. 02:20:07

na igen gyalogkakukk
meg tetszik ez a lilahagymas pizza
meg nosztalgiam van, hogy kukak vannak a kapuban
sotet a lepcsohaz
szerintem suzukival jar a pizzafutar
vagy babettaval
kozepeuropat nem lehet utanozni

Road Runner 2007.10.03. 02:45:58

Az idozitett villanykapcsolorol mar nem is beszelve :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.03. 03:34:37

tenyleg ugy meg kellett nyomni a gombot es akkor ment egy darabig
aki a9-en lakott az szopott mert addig kialudt
de az meg a kadari korszak volt, akkor meg volt vilagitas
most zseblampaval jar mindenki
ezek szerint
idozitett zseblampa, vagy labtores

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.03. 03:49:18

azert ugy vegiggondolva az ugyet a 8 kerbe tok sotet lepcsohazba, olvashatatlan ajtoszammal a tokom se viszi ki gyere le erte, ott hagytam a kukan

wwddrr 2007.10.03. 07:43:27

nem egyedi eset! en egy alvo kisvarosban elek sokszor rendeltem mar a helyi "felkapottabb" pizzazobol (2 van osszesen), jatt is mindig volt legalabb egy 100as mert nem vagyok bunko ember. egyszer tortent hogy feljott a futar en meg tizezressel fizettem volna. mondta hogy nem tud visszaadni. en meg udvarias hangnemben kozoltem vele hogy sajnos ez a legkisebb penz itthon, de ha fel oran belul visszahozza meg atveszem, menjen el valtopenzert. erre elkezdett durrogni a fazon (kb 50 eves ferfi) hogy en mit kepzelek nem fog 2x rohangalni, meg hogy ezt miert nem mondtam a telefonban? azokra a kerdeseimre hogy szerinte mit jelent a hazhozszallitas es a szorolapra szerinte ra van e irva hogy nagyobb cimlet eseten szolni kell egy "kis kocsog" valasszal elviharzott. kovetkezo rendelesnel a telefonos holgy kozolte hogy csak akkor sutik meg ha le is megyek erte, ugyanis erre a cimre mar nem szalitanak hazhoz. mondom akkor semmi problema rendelek a konkurenciatol. :D ugy latszik ezek a pizzasok mar csak ilyen hulyek :D

Kifordított kacagány 2007.10.03. 08:30:25

azt eddig is tudtam, hogy az ilyen "tömegszálláson" lakók a lakásuk ajtaján kívüli dolgokkal nem foglalkoznak. még akkor sem, ha rájuk dől a ház(mert elhanyagolják), vagy éppen az ajtajuk előtt erőszakolják meg a pizzafutárt, de hogy erre még büszkék is és minden baj okozójának a futárokat jelölik meg, azt nem gondoltam volna

sueblabla 2007.10.03. 09:20:01

Kicsi a világ! Szerintem ez a csaj azon az estén utána hozzám hozott pizzát. Szintén nyócker, azért gondolom. Már egy órája vártunk, fel is hívtam a Pizza Hutot, hogy mi van már - mondták, hogy mindjárt ott lesz. Én már olyan ideges voltam, amikor megjött, hogy alig figyeltem arra, amit beszélt. Kulcsszavak: környéken, előző cím, boka, kificamodott... A késés miatt nem adtam borravalót - ami szemétség volt tőlem, ezt rögtön beláttam, amikor felértem. De lehet, hogy most én is feketelistán vagyok?

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2007.10.03. 09:38:30

nekemmind1: van ellenpelda is bolero/vagy iltreno volt, arra nememlexem, elkerte a 10-kt hogy felvaltja, elso dobbenetemben odaadtam neki, 5 percen belul ottvolt a felvaltott penzel (es a pizzat is otthagyta nallam)

cubalibre 2007.10.03. 10:00:37

Azt a lusta fajtátokat, hogy már azt a lö...edt feneketeket sem bírjátok megemelni. Arra van eszed, meg időt, hogy irkálj.

cubalibre 2007.10.03. 10:21:39

Azt a lusta fajtátokat, hogy még lemenni se tudtok, mert olyan megeröltető. Ha már azt a műpizzát eszed, legalább mozogj előtte. Meg utána is kellene.

SzigMa 2007.10.03. 10:22:43

Interneten kell rendelni, mert ott nem tudnak azonnal visszapofázni, hogy de nem. A gép udvariasan benyeli a rendelést, ők meg majd duzzognak.
Nekem pl. elmondta a futár, hogyha telefonon rendeltem volna, akkor nem hoznak, mert a címem feketlistás körzetbe tartozik. Vadiúj ház egyébként, csak hát tőle egy kicsit lentebb kezdődik a gettó, ahol nemcsak nem fizetnek a futárnak, de örülhet, ha a nála lévő váltópénz megmarad. Taxisok is csak előre fizetéssel szállítanak ki. Mindenesetre a futár elmondta, hogy kérjek a sarki címre pizzát, mert oda csont nélkül kiviszik, csak a szomszéd ház elé kell leballagnom.

muy caliente el negro special · http://bazdmeg.blog.hu 2007.10.03. 11:14:54

ÚRISTENBAZDMEG! a szádba ne tolja be valaki a kurva ételt? elötte akarod hogy meg legyen rágva?

2 szájbabaszott emeletet nem tudsz menni a szaros pizzádért? de azért a szerencsétlen futárállat menjen fel a másodikra niggersötétben, nyóckerbe + találjon meg egy retvásmocskos ajtót amin a szám sem látszik mi?!

moli 2007.10.03. 11:19:35

en soha nem adok borravalot a futaroknak. arra van a fizetesuk. nehogymar bazdmeg egy autovezetesert kapjon penzt.
etteremben figyelnek, udvariasak, azonnal szaladnak, ha kersz barmit, az mas.

moli 2007.10.03. 11:29:31

sot, megdobbento, de mikor az "anyucika" munkaebed-vallalattol eloszor rendeltem, a futar mintha nem akart volna visszaadni, mintha borravalot akart volna. MUNKAEBEDERT, bazzeg! elottuk rendeltem mar vagy 5-6 cegtol, egyiknel se volt ilyen.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2007.10.03. 12:10:13

Privatizálni a Pizza Hutot! Biztos állami cég igazából, és ezért engedheti meg magának, hogy így packázzon az ügyfelekkel!

Egy magáncég soha nem tenne semmi ilyesmit. Ott mindig az ügyfél az első.

Andie 2007.10.03. 12:20:15

Ennél viccesebb, hogy amig a Móricznál laktam, haverral törzs-zabálók voltunk a Pizzaboy-ban. Frankó volt, hogy összeválogathattuk a feltétet, bár rendszerint ugyanazt kértük, hogy a pincér már meglátott minket, és mire leültünk, sült a 2 pizza.
Ha nem ettünk meg 100 pizzát 1 év alatt, akkor egyet sem.
No, új cég, XII ker, fogaskerekü mellett. Egyik nap nemvolt jó kaja a menzán, asszony sem főzött, hát kattint, és rendel.
Csörög nemsoká a telcsim, hogy pizzaboy, és elnézést, de nem tudnak hozzám pizzát hozni. Mondom miafasz? Merhogy odáig nem jön el a futár. Nézem a neten a térképet, XII ker félbe van pirosozva. Képzeletben rávetitem az utcahálózatot, hát a piros itt ér véget a mögöttem lévő párhuzamos utcáknál (Pethényi, stb). Mondom a srácnak, ne baszkódjon már, én vagyok az, aki a spanommal már dúrván 200 rongyot otthagytunk, hát most 1 utcán vacakol? Sajna nekik ki van adva.
Hát énis kiadtam. Az útjukat.
Tudom, nem egy hatalmas kiesés nekik ez az évi 200rongy, vagy legalábbis nemkéne, de ha még pár userrel igy bánnak...
Azota 50minutes a favorit.
Ez itt a reklám és antireklám helye vót.

Caracala77 2007.10.03. 13:33:38

nekemmind1, én a Don Pepe-ből rendeltem interneten kétszer is, de többet nem fogok. Mármint nem a DP-től :))

Ugye be kell jelölni milyen címlettel kívánsz fizetni, nos amint tapasztaltam, ez nem jelenti azt, hogy azzal is tudsz fizetni. Szóval bekattintottam a 10e Ft-os fizetést, kijött a totál szerencsétlen futár, közölte, hogy nálam kezdett, ő nem tud visszaadni, váltassam fel... Habár mindig adok jattot, közöltem vele, ez most ugrott...

A második esetben pedig kb. 3 óra alatt kaptam meg a rendelést (oly messze van a 2. kerület Duna partja a Déli pályaudvartól :)), akkor meg a netes rendelés elakadt a nyomtatójukban. Biztos, én voltam a barom, hogy nem hívtam fel őket telefonon is, de még naívan hiszek a netben... :)))

downloads 2007.10.03. 13:49:38

kedves nekemmind1, a pizzafutarnal mindig csak egy minimalis valtopenz van, evek ota, hogy ne erje meg kirabolni oket. jobb helyeken ez fel van tuntetve meg a csomagolason (pizzas dobozon) is, es kemenyen betartatjak a futarokkal a minimalis valtopenz hasznalatat. sajnos latom az agyadig nem jutnak el ilyen gondolatok, es biza inkabb menj a masik pizzeriaba a tizezreseddel, ha mar a telefonban nem tudtad elore mondani a fizetoeszkozod nagysagat...
kedves moli, gondolom szeretnek a futarok =), az olyan emberek(?) mint Te megen a nem sikeres csoportba tartoznak. gondold at dolgot (segitek), ha normalis hangnemben beszelsz a futarral, ha adsz neki elso esetben egy nagyobb borravalot, majd mindig egy minimalisat (nem egy huszasra gondoltam), akkor talan megfelelo idoben, megfelelo minosegben erkezik meg a kajad, ha tobb cimre igyekszik a futar, az elso Te leszel, mert jo kuncsaftnak tart. primitivseged hatartalan... es azert sem nem adsz neki jattot mert csak vezet? hat tudod az egyik legveszelyesebb munkakor az autovezetes, velem neked meg a munkahelyedig vagy a hetvegi hazig is stresszes az ut mar ha egyaltalan vezetsz neha... es a fizetes ugy van altalaban kalkulalva a futaroknak (mint a pincereknek is) hogy bezony a jatt is szamit, abbol veszik a benzint, tartjak fent az autot, motort (ha tudjak), mert azert az emberek egy resze ertelmesebb mint a Te fajtad, es tisztaban van vele mit miert es mennyit kell fizetni... ha mar hazhoz szallitatt elelmiszert...

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.10.03. 15:15:59

Akkor is hozza fel az ajtóig. Mi van, ha nekem van eltörve a lábam és nem tudok lemenni érte, HE?

Manyizga (törölt) 2007.10.03. 15:16:27

Ez tényleg nagyvárosi kényelem, hogy ágyba hozzák a pizzát... nevetséges probléma. :)

Borravalót nem szoktam adni, mert nekem se ad senki. Pech annak, aki tőlem várja... ;)

moli 2007.10.03. 17:13:17

downloads: huu huu, el ne sirjam mar magam, sot, magamba is nezek azonnyomban, varj....

megvolt; buszvezeto nem kap jattot, pedig ahogy mondod: a vezetes az egyik legveszelyesebb munka. huha, holnaptol az elso ajtonal szallok fel a bkv-ra.

nem-nem! mar matol!

moli 2007.10.03. 17:14:46

(latni kell, hogy a borravalo adozatlan jovedelem, ezert illegalis. szamlat se kapok rola, hu-hu)

cradbox 2007.10.03. 17:17:44

Sajnos az egész borravalózás ősi román szokás. Azt kéne porrá zúzni aki kezdte.

A borzalmas az az egészben, hogy nemhogy a pizzafutárnak, de sokszor még a pincérnek is a jatt a fizetése. Számomra ez teljesen értehetlen, miért kellene pluszban honorálni, ha valaki elvégzi a munkáját....

downloads 2007.10.03. 18:23:26

kedves moli, termeszetesen a maganugyed, es semmi kozom hozza mennyi turhat eszel meg hidegen... az a baj h meg mindig nem erted a lenyeget. en sem adok jattot sehol. nem is rendelek kiszallitast foleg kajara, ha pizzat kivanok enni, azt a szemem lattara keszitik el a teszta kinyujtasatol kezdve a felvagasaig. de ha rendelnek kiszallitasra, a sajat erdekemben eleve bekalkulalnek az arba egy kis jattot. es ahol en elek, nem illegalis a jatt... turhat hidegen pizzaval enni... igazi jo roman szokas... =) jo etvagyat hozza... =)
eljenek a buszsoforok, hajra moli! =)

jesszumpepi (törölt) 2007.10.03. 19:24:43

Nem fakadtam sírva a sztoritól.Nálunk évek óta rossz a kaputelefon.Néha rendelek pizzát,és leballagok érte a másodikról.
Nagy ügy.Oszt borravalót is adok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.03. 22:41:15

na cradbox figyelj
amerikaban oylan 2 dollar egy pincer fizetese
lehetne tob is mondjuk 15 de akkor emelni kellene az etelek-italok arat
namost innen a vendege a palya, ah jo a kiszolgalas ad 30 dollar tipset ha nem akkor semmit, viszont mivel a felszolgalo ebbol el a segget kinyalja
igy aztan jol jar a tulaj
a vendeg
meg a server is ha jol melozik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.03. 22:44:27

pizzafutar detto
sajat kocsival melozik, szinten 2 dollar korul oranknet
ha rendelek pizzat tudom, hogy plusz 4-5 dollar elbol a meghidetett arhoz kepst
es ha telleg idoben jon, mosolyog meg ha tudja fel is hozza akkor meg is kapja

Stupido Girl 2007.10.04. 01:51:56

Pár hete rendeltem pizzát (nem a pizzahuttól). Ehhez tudni kell, hogy a 2. emeleten lakom, körfolyosón, a lépcsőházzal szemben. Rendben megérkezett a pizza a lépcsőház ajtajáig, ott a pzzás fiú megáll és el kezd integetni, hogy menjek oda, mert ő nem jön ide. Először nem értettem a dolgot, integettünk egymásnak 1-2 kört, majd megúntam és odamentem. A srác zavartan elrebegte, hogy nagyon sajnálja, de erős tériszonya van :)

Loarea 2007.10.04. 10:19:40

én egyszer próbáltam meg netről pizzát rendelni, úgy tűnt minden rendben, de még egy óra múlva se jött semmi, felhívtam a pizzásokat: jónapot rendeltem - nemrendelt - de értse meg hogy rendeltem - de nálunk nem látszik - jó akkor rendelnék- sajnáljuk, de 10 után már nem lehet - de én kilenckor rendletem- de nem- hát nem visszhallás.....
és akkor kimentem a konyhába és főztem magamnak paprikáskrumplit....

Virus 2007.10.04. 15:55:11

igazán nem értem a felháborodást. kiváncsi lennék, hogy ha te, vagy a barátnőd lenne az a szerencsétlen pizzafutár, akinek amiatt törik ki a lába, mert egy hülye házban nincs világitás, akkor is igy állnál a dologhoz. én teljesen egyetértek a pizza hut-tal ebben az esetben. ha a kedves megrendelő nem tudja biztosítani, hogy normális körülmények között eljusson hozzá a pizza, akkor bizony battyogjon le ő a sötétben a kajájáért. másnap meg kezdeményezze a közös képviselőnél, vagy tudoménkinél, hogy intézkedjen.

maccar 2007.10.05. 00:31:03

én be is pereltem volna azt a putrit, ahol eltörtem volna a lábam (munka közben), mert még egy vacak villanykörtét sem voltak képesek kicserélni, és ráadásul minden tiszta kosz. nem csoda, hogy fekete listára kerültetek, ha homáros lett volna a futár, akkor nem a kaputelefonon jelzett volna, hanem egy batz papucsot vágott volna az ablakotokra, vagy egy kakidarabot. aki pedig pizzahátat eszik az sikeres ember nem lehet.

Mike36 2007.10.05. 02:35:56

nem tudsz lemászni 2 emeletet mi? szádba ne rakják bele?
egyébként is aki Pizza Hutnál eszik pizzát, nem lehet sikeres ember

Joseph Porta 2007.10.07. 11:37:05

Életemben egyszer ettem PH-ban, soha többet nem vagyok hajlandó oda betenni a lábam. A kajájuk sz@r, mocskos drága, a kóla gépi és egy örökkévalóságig tart mire összevakarják a ványadt pizzájukat ami köszönőviszonyban sincs egy valamirevaló pizzával. Úgyhogy egyes, leülhet aki ezektől rendel!

herzl_tivi 2007.12.26. 20:20:13

undorító pizzákat készít a pizzahát,tiszta olaj

motormentő 2008.02.03. 19:27:33

Hali! nekem van egy majdnem biztos tippem, miért nem viszik fel némely lakásra a pizzát. A VIII. kerben nem szivesen hagyják lent a futárok a motorjukat, mert kb 3 perc alatt lába tud kelni. Bár létezik jó vastag lánc! A tippem: legközelebb meg kell rendelni a pizzát, elfogadva hogy nem hozzák fe, de amikor felszólnak, hogy le lehet menni, közölni kell, hogy sorry, de épp most törtem el a lábam. Ők pedg megeszik a hideg pzzát, vagy mégis felviszik.
Üdv.
süti beállítások módosítása