Tékozló Homár

Nem rossz a riasztó, csak pihen

2007.10.18. 11:12 | jackyll | komment
Tutira volt már több hasonló, de nem lehet elégszer figyelmeztetni az embereket, hogy használt autót sohase vegyenek egyedül, vigyenek magukkal szakembert. Joshy pont nem így tett, hanem egyedül besétált az AAAutóhoz, ahol kinézte élete első autóját, majd hirtelen ráköltött még 100 rugót, hogy működjön is:
Gondolkoztam megírjam -e, hogyan jártam pórul az autóvásárlás során. Végül úgy döntöttem leírom, hátha más megússza az AAAutónak keresztelt kelet-európai autómaffiával való érintkezést. A neten találtam rájuk, gondoltam hajrá, menjünk csak ki Fótra és nézzük meg személyesen az autókat. Ahogy kiértem mindjárt két kigyúrt "eladó", finoman-> értékesítő kolléga (elvtárs) segített autót választani. Felmérték az igényeimet és azt is, hogy mennyit szánok a célra. Találtunk 1-2 autót, de végül úgy döntöttem mégsem itt és most (első autó lett volna). Majd egy hétig hívogattak folyamatosan, sokszor magyarul beszélni alig tudó munkatársak tettek különböző ajánlatokat. Elmentem a budaörsi AAAutóba, hogy megnézzek néhány autót. Választottam egyet. Egy Suzuki WagonR-t. Az autó jónak tűnt. Riasztó, rádió, váltózár, elektromos tükör miegymás. 80.000 KM és 990.000 Ft.-os ár.

Bementünk a hitelügyintézésre, ahol már egy kevésbbé kigyúrt kolléga fogadott minket nagy szeretettel. Este 11-ig ültünk ott. Kézségesen intézték a banki ügyeket. Az ár egy részét kp.-ban kifizettem. 2 hét után már hívtam őket, hogy kellene az autó, mire ők: Jah, persze jöjjön csak, már átírattuk stb. Érdekes már nem hívogattak olyan serényen. A zsét megkapták a banktól, az erőforrás meg gondolom ilyenkor már kell az új ügyfelekre.

Amikor odaértünk, szomorúan láttam, hogy az ígért mp3 lejátszó nem került bele az autóba. Még mindig a régi kazettás egység figyelt benne, amelybe belevolt szorúlva egy kazetta. Se ki, se be. A rádió része pedig használhatatlan volt, mert a gombok nem működtek megfelelően. Közölték, hogy adnak egyet, nem felejtették el, de nem szerelik be és majd hívnak ha lesz a raktárban. OKÉ.

Aztán átvettük az autót. Riasztó nem működött. Mire ők: "Csak ki van kapcsolva". Tudva, hogy használt az autó, gondoltam úgyis viszem szerelőhöz, majd bekapcsolja. Ott a helyszínen amúgy sem tudtak mit

mondani. Elvittem. Sokszásos üzemanyagszűrő csere, olajcsere stb. után a következők:
   1. Riasztó elvágva, működésképtelen (NEM KIKAPCSOLVA) 30.000 Ft.
   2. Világítás állító motor az egyik oldalon hiányzik. 15.000 Ft.
   3. Akkumulátor zárlatos, azonnal kuka. 14.000 Ft.

2 hét küzdelem után adtak egy CD-s lejátszót, mondva, mp3-as sosem volt, ki ígért nekem ilyen hülyeséget? Aztán kaptam egy a kommunizmusból visszamaradt keleti Luxtronic gyártmányú lejtászót. Betette a szerelő. Nem működik. A CD beszippantó mechanika úgy ahogy van kuka. Külsőleg originalnak tűnt, legalább is jó állapotban volt. Új lejátszó 30.000 Ft.

Próbáltam elérni az értékesítőt. Nem lehetett. Majd álnéven bemutatkozva, autóvásárlási szándékot színlelve, kértem, hogy XY nevű kollégát kapcsolják, mert Őt ajánlották. Hopp. 20 perc és jelentkeztek.A kolléga azt mondta, nem hiszi, hogy másképp nem értem volna el, csak csellel. Pedig nem, komolyan mondom, lehet próbálkozni. Ha az ember már vett tőlük valamit, akkor nem foglalkoznak vele.

Olyanról hogy visszatérő vevő még nem is hallottak. Egy kamu az egész. A családban sajnos más is vett tőlük autót. Magasabb kategóriában és fiatalabbat. Most 1 milliónál jár a szervizeltetése a kocsinak. Van Carlife, de gyakorlatilag megmagyarázzák (ha sikerül kapcsolatba lépni velük), hogy az erre és arra a hibára nem érvényes. Tehát nem érvényes a riasztóra, a rádióra, a lámpákra és miegymásra. Eddig összesen 0 Ft.-ot fizettek vissza. Alapszervizzel együtt már jócskán elértem az autó vételárának a 10%-át alig 1 hónap alatt.

Mindenkit nyomatékosan kérek, hogy ha mi már beleestünk ebbe a hibába, hogy NE VEGYENEK TŐLÜK AUTÓT. Ráadás, hogy a kolléga aki az autót segített kiválasztani azóta hirtelen felmondott.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nikii 2007.10.18. 11:17:02

Nem 80.000, hanem 180.000 km. Minimum. Visszatekerik.

yzzy 2007.10.18. 11:23:05

Magyarországon használt kocsit venni öngyilkosság. Mindenhol lehúznak. A kocsi vagy behozott és visszatekert, vagy itthoni, de kettőből van összerakva. Elkeserítő. Az jár jól, aki magánban vesz, lehetőleg külföldön, ha itthon, akkor csak öreg papáktól.

nikii 2007.10.18. 11:24:42

- Kérem, javítsa meg az autómon a dudát!
- De hát a fékje is rossz!
- Tudom, azért kérem, hogy javítsa meg a dudát.
www.vicc.hu/index.php?tz=9696,9698+5

Teru 2007.10.18. 11:28:37

A békávéval jobban jártál volna.

Law enforcer 2007.10.18. 11:29:09

suzuki? már kocsikat is gyárt???

Majmász Gedeon 2007.10.18. 11:30:31

Lassan írom le, hogy a süketek is megértsék:
nem 80.000, hanem 80 000
nem 990.000 Ft.-os, hanem 990 000 Ft-os

Rák Attantam 2007.10.18. 11:32:11

yzzy 2007.10.18. 11:23:05
"Mindenhol lehúznak. A kocsi vagy behozott és visszatekert, vagy itthoni, de kettőből van összerakva."

Ez is kettőből lehetett összetoldva, de itt sajnos HOSSZÁBAN lett elvágva a két, eltérő felszereltségű roncs: nem volt az egyik oldalon fényszórómagasság-állító motri, a kazi beszorult a magnóba (nyilván félbevágták azt is).

És akkor még ki sem derült, hogy kenderkóccal vannak betekerve a gyertyák, hogy ne szeleljen a moci... :D

Rák Attantam 2007.10.18. 11:38:27

Lassan írom le, hogy mégtöbben megértsék:

Nem 80.000 hanem 180 000
nem 990.000 Ft már, hanem 1 100 000.

Továbbá használtautót két, kigyúrt, kopasz, szúrós szemű és szagú, olajtól koszos kezű, autószerelő-ruhás "úriember" társaságában megyünk vásárolni!

...és az AAA-ba még akkor sem, mert azok mégkopaszabbak és mégkigyúrtabbak!

2007.10.18. 11:45:22

Ha veszel egy használtautót az a minimum, h kb a 10%-át rá kell költeni.
MERT:
- elviszed rögtön szervízbe (olajcsere, miegymás) kb 40e (szuzukinkál)
- egypár kopó alkatrész csere (fék és társai) ez is kell mert HASZNÁLTautót vettél.

Dr. Kix 2007.10.18. 11:47:20

Ez azért a naivitás magasiskolája. Minimum egy kicsit utánajárni a dolgoknak előre. (Legközelebb.)

nikii 2007.10.18. 11:50:44

Majmász Gedeon! A pont vagy a space ugyanolyan jogos elválasztó jel számban. Ha sokat kekeckedsz, pontot teszek a km után.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.18. 11:52:28

itt amerikaban nyugodtan vehetsz hasznaltautot
legfeljeb 2 nap utan megall
de akkor veszel masikat
havi fizetes
Vacon sosem vettem autot
a Vician, a komuves az vett vadi ujat
az is eleg xar volt
O amugy lehet megis inkabb sorozott

nikii 2007.10.18. 11:55:26

Vácon nem tekerik vissza a km-órát.

Rák Attantam 2007.10.18. 11:58:55

hagyma, nebazz, a Vicián sorozó volt? Ezért úsztad meg a katonaságot? (ilyen kevéssel) :)

Jó, tudom, nincs ékezeted és Vicián inkább sörözni szeretett jobban, mint sorozni.

Apropó, próbáld ki, hátha:

á - baloldali ALT + 160 a numerikus billentyűkön
é - ALT + 130
í - ALT + 161
ó - ALT + 162
ú - ALT + 163
ö - ALT + 148
ü - ALT + 129
ô - ALT + 147

Nem teljes, de talán elég a kritikus helyzetek leküzdésére. Már ha akarsz küzdeni egyáltalán. :)

carppy 2007.10.18. 12:00:27

most neztem az AAA honlapjat, naluk meg a potkerek is extra!

pernyekergető 2007.10.18. 12:02:51

Anno egyszer benéztem én is a sok A-s autókerbe. Próbaképp kinéztem egy verdát, és kitaláltam, hogy 1 misivel szállok be, mennyi lenne a részlet. Azt mondja a kigyúrt, ámde agyban elég gyenge eladó, hogy próbáljam ki, és ha eldöntöttem hogy kell akkor megmondják a hitelosztályon. Mondom jó kérdezzük meg. Erre kiderült, csak ha szerződést kötöttem..És nem értették mi bajom, miért akarom én előre tudni a havi törlesztőt. Nem véletlen kelet-európai cég ez...

tele1 2007.10.18. 12:13:10

Én egyet nem értek: ha már a családban egyszer beszopták az AAA-t, mi a francnak kell mégegyszer odamenni? Csak nem egy ajándék bacc papucs reményében? :-)

nikii 2007.10.18. 12:16:31

Tisztelt XY!
Nagyon sajnáljuk, hogy rossz tapasztalata volt cégünkkel kapcsolatban. Az autó eladása az értékesítő magánakciója volt, semmi közünk hozzá. Az értékesítőt egyéb okokból kifolyólag szurokba mártottuk, és tollban megforgattuk, majd kirúgtuk a cégől. Üzletszabályzatunkba bevettük, hogy kilométerórát nem tekerünk vissza. Ezt kis piros táblácskákra írtuk, és minden helyiségben kifüggesztettük. Önnek fájdalomdíjul felajánlunk egy 30 napig érvényes 5000 Ft-os vásárlási kedvezményt. Kérjük, vegye le a posztot a homárról, mert megállt az üzlet.
Üdvözlettel,
ÁÁÁÁÁÁÁÁ
boltvezető tulajdonos

Franky4fingers 2007.10.18. 12:25:53

Az a szomorú, hogy amíg ekkora balekok vannak, addíg a kereskedők is el tudják adni a szarjaikat. Majd belerakjuk az empéhármat, mi? Meg amúgy működik a riasztó, csak most szundikál egy kicsit... hehehe. Az a baj, hogy M.o.-n még mindíg elshiszik az emberek, hogy a dolgok ingyen vannak... Vajon miért olcsóbb a kereskedésben ugyanaz az autó? Mert a kereskedő olyan jóindulatú mi? Hülyék. A kereskedő pontosan tudja, hogyha kiírja a piaci árat, akkor az ilyen balekok nem veszik meg az autót. Viszont,ha olcsóbban adja, de kiszed belőle mindent (= csal) akkor olcsón kiírja, de a hasznot a csalásból realizálja.

Dr. Hümér 2007.10.18. 12:33:40

Azt azért megnézném, hogy a kopasz, kigyúrt, agyontetovált ukrán vendégmunkás, olajos öltönyben rohan a raktárba az empéháromlejáccóért, és villámgyorsan bevarázsolja a régi, kazettás helyére.
Majd előkapja a zsebkendőjét és gondosan letörölgeti az ujjlenyomatait a karosszériáról.
Mindezt természetesen a vevő maximális megelégedettsége érdekében.
MUHAHAHA!

szakyss 2007.10.18. 12:34:11

990000Ft + 10000Ft = 1000000Ft
Kerek szam, igy szep, a 10000Ft mehetett volna szerelonek, muhelynek, szakertonek, hogy ugyan nezze mar meg. Akkor 1% megy a vegarbol az ellenorzesre. Legkozelebb....

NeTuddK! 2007.10.18. 12:37:12

az aaa autóról már kb 200 fórumon lehet olvasni. nem értem miért kell ennyire perverznek lenni és még ezek ellenére is ellátogatni, sőt vásárolni tőlük. egy szóval gratulálok.

Vongotz 2007.10.18. 12:41:29

Ezt eddig értem, de mi az a Zrt.?

isti77 2007.10.18. 12:43:33

"A családban sajnos más is vett tőlük autót. Magasabb kategóriában és fiatalabbat. Most 1 milliónál jár a szervizeltetése a kocsinak."

Azért te is kipróbáltad. Erre az udvariasság keretein belül nem nagyon lehet mit mondani.

vernarancs 2007.10.18. 12:46:19

En a multkor egy falraakaszthato rozoga autot akartam venni az AAA-nal de ott is Biro Adam fogadott es elment a kedvem a vasarlastol.

ihatethisindapassthingy 2007.10.18. 12:54:12

Én is voltam kint náluk, pont nem volt olyan autójuk, amit kerestem, de meghagytam a telefonszámom. Pár nap múlva hívtak, hogy van egy kb. ilyesmi kocsi: 5 éves Ford Fiesta, 60.000km, hibátlan műszaki és kifogástalan esztétikai állapot, törésmentes, klíma, első tulaj, magyar forgalombahelyzés, stb. kb. 700kHUF-ért. A piacon ezek akkoriban 1.6-1.8 millió körül jártak, úgyhogy megköszöntem és tájékoztattam őket, hogy már vettem autót. Biztos életem nagy vételét szalasztottam el, de most komolyan... Ha kimegyek, tuti kiderül, hogy "félreértettem valamit" és ez a kezdő befizetőrészlet, a teljes ár 2.2m vagy éppen egy baccpapucs lett volna a motor helyén.

plusminus 2007.10.18. 12:55:29

független szakértőhöz pl. eredetvizsgálókhoz+szerelőhöz elviheted a kocsit, mielőtt megveszed, állapotfelmérésre, ami kb. 10 000 Ft-ot kóstál.

nagy baromság enélkül használt autót venni. amúgy meg ne bánkódj, mert átb*****s szintjén, azaz így, hogy használt autót vettél, 100 000 Ft még nem is sok. gondolj csak bele, mennyi pancser bedől pl. a vezérműszíj cserés állításoknak, mikor használt autót vesz, aztán ha az szakad, ráfizethet vagy 500 000-et.

Tudom, hogy ez nem vigasztal, meg könnyű utólag okosakat mondani, csak azért írjuk, hogy tanulj te is ebből. én is megjártam nem is egyszer, de már tudom, hogy új autónál sem köthet az ember életbiztosítást. legális csalás az autók piaca.

ekkerjoz 2007.10.18. 13:03:14

Óh, az aaa autó, az adatbázisba regisztrációval léphetsz be, és egyet kell értened a felhasználás feltételeivel, ami persze csehül, szlovákul, vagy lengyelül van írva, nem kívánt törlendő.

Komoly egy cég, remélem olvassák a homárt.

Deuce Bigalow 2007.10.18. 13:13:22

AAA egy ősi cseh cég, náluk vásárolni köztudottan POZOR!
kicsit körül kellett volna nézni a totalcaron, stb...
a fényezéssel minden okés? ha még nem xarta le egyetlen galamb sem, akkor még lehetnek azzal is gondjaid..

nikii 2007.10.18. 13:22:07

Jó neked! En a múltkor egy falraakasztható rozoga autót vettem náluk. Felakasztottam. Összedőlt a ház.

dpspeti 2007.10.18. 13:54:15

Elvágott riasztó? :D Nem lehet, h pár perccel azelőtt hozták azt az autót a szomszéd utcábol? :D:D

vernarancs 2007.10.18. 13:56:34

Vezermuszijrol szolo adatot csak akkor elhinni ha szamlaval tudja igazolni, ellenben egybol csere. En errol az egy dologrol szoktam szamlat kerni a szerelotol.

Majmász Gedeon 2007.10.18. 13:56:49

Adblock júzer 2007.10.18. 11:50:44

Javaslom bármelyik verziójú dokumentumot letölteni innen:
mek.oszk.hu/01500/01547/
Utána erősen ajánlott a 82. oldalon a 289. b) pont olvasgatása. Most nem idézem be, mert csak magamat ismételném.

dpspeti 2007.10.18. 14:03:22

Erős túlzás helyesírási tanácsokat adni a neten :) Kivéve, ha valaki "Okosabb vagy, mint egy 5.-es?" :D

punpa 2007.10.18. 14:03:35

De miért AAA? Mert miután elvitted a szerelőhöz, az csak annyit tud mondani: aaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Céadaoin (user ID 44540) 2007.10.18. 14:04:25

Na de mi az a Zrt... illetve a vezérműszíj, de most komolyan?

vernarancs 2007.10.18. 14:10:06

Céadaoin 2007.10.18. 14:04:25

Most tenyleg nem tudod? Na neeeee.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.10.18. 14:11:58

Vernaracs, nincs jogosítványom, és még nem láttam autó motorját belülről. Huszonkilenc éves nő vagyok, felsőfokú végzettséggel. Hinnéd? :-P :-D

AAA AUTO 2007.10.18. 14:17:55

Jó napot a fórum minden résztvevőjének!
Az AAA AUTO Országos Ügyfélszolgálati Osztályvezetőjeként tisztelettel arra kérem Önöket, hogy ha úgy érzik a vállalat magatartása nem volt teljes mértékben szakszerű Önökkel szemben, lépjenek kapcsolatba velem. Készen állok a problémák megvitatására és bízom benne, hogy találunk megfelelő megoldást az Önök megelégedésére.
Üdvözlettel,
Horváth Pál
Regional Costumer Care Supervisor
Autocentrum AAA AUTO Kft.
ugyfelszolgalat@aaaauto.hu

vernarancs 2007.10.18. 14:20:39

Na jo. Akkor gyorstalpalo.
Itt van a vezermu leirasa:
hu.wikipedia.org/wiki/Vez%C3%A9rm%C5%B1

A vezermu tulajdonkeppen egy butykos tengely ami forgas kozben a szelepeket lokdosi amelyek ezaltal nyitnak es zarnak. A szelepen jut be az uzemanyag illetve tavozik az egestermek. A vezermu szij egy bordazott gumi szij ami kb. 2 cm szeles (autotipusonkent valtozo). Ez a szij koti ossze a motort es a vezermu tengelyt es igy a motor tudja forgatni a vezermu tengelyet. Ha ez a szij elszakad akkor a vezerles (tehat a szelepek mozgatasa) mwgszunik es a motorban fel-le mozgo dugattyu szetveri a szelepeket es a hengerfejet is (a hengerfej az a leveheto "teteje" a motornak mikben a szelepek es egyeb okossagok el vannak helyezve). A szijat autotipustol fuggoen 60.000 90.000 km utan cserelni kell. Az ara magaban nem tul magas, de a szijjal egyutt a szijat vezeto gorgoket es feszitoket is szoktak cserelni amik egyutt 30-100.000 ft koltseget tehetnek ki.

huh. Asszem diohejban ennyi. Ha valami meg nem tiszta akkor szoljal.

nikii 2007.10.18. 14:26:30

Majmász Gedeon! Ne kekeckedj, mert ,egjárod! - Ingujjat felűr, közben olvasni kezd. - Átírom a nevemet Majmászblock-ra! - Olvas... Ingujj visszahúz. - Na jó, igazad van. De csak mert jókedvemben találtál.

A nyuszigyerek sírva megy haza. Az apja megáll előtte, feltűri az ingujját, és így szól:
- Ki bántott fiam?
- A medve! - szipogja a kis nyuszi. Az apja visszahúzza az ingét, és így szól:
- Úgy kell neked! Miért szívóztál vele?!

vernarancs 2007.10.18. 14:29:43

AAA AUTO 2007.10.18. 14:17:55

Biro Arpad ott van meg?

Posthoz semmi komment? Pedig ez nem valami jo reklam az AAAAAAAAutonak. Egyebkent az AAA nem egy vedett amerikai cegnev? Olyan mint nalunk az autoklub.

pernyekergető 2007.10.18. 14:29:52

Regional Costumer Care Supervisor
Magyarul égő lenne leírni vazze?

Rák Attantam 2007.10.18. 14:31:00

AAA AUTO 2007.10.18. 14:17:55
"Horváth Pál
Regional Costumer Care Supervisor
Autocentrum AAA AUTO Kft.
ugyfelszolgalat@aaaauto.hu "

Héttörpe! Figyuzz! Kirúgás lesz! :)))

punpa 2007.10.18. 14:31:02

Szerintem valami kellékes lehet, hogy kosztümöket ellenőriz.

vernarancs 2007.10.18. 14:36:47

Es azt miert nem lehet rendesen leirni, hogy kerulet? Miert kell care-t irni?
Aki meg az AAA-val akar levelezni az elobb vegy ezt tudomasul (idezet a www.aaaauto.hu-rol):

V souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění tímto výslovně prohlašuji, že souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů v rozsahu sděleném prostřednictví těchto WWW stránek společnosti AAA AUTO a.s., IČ: 26699648 /dále jen "správce"/. Současně vyjadřuji souhlas s připojenými podmínkami správce osobních údajů, za kterých bude s mými osobními údaji nakládano.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.10.18. 14:54:33

Jah, igen, és a post címéhez még annyit:

"Ugyan má', apám, nem vak ez a ló! Bátor!"

Gumidomino 2007.10.18. 14:58:42

vernarancs 2007.10.18. 14:20:39
felvilágosítás céljából kiegészíteném:
lehet vezérműlánc is (ami bár ritkább, de néhány autótípus ezt használja)
ha ez a szíj elszakad, akkor a motor megáll ukk-mukk-fukk, szerencséd van, ha nyomod a kuplungot. Budakalászon a szemben lévő kocsmában röhögnek az agysebészek hogy egy nő tolja a hatalmas 80-as Audit félre, aztán jön a sárga angyal, és azt mondja; igen, sajnos ez vezérműszíj szakadás, ezért ad ilyen hangot indítózáskor, mint a mosógép nyekergése.
.
Vásárolt használt autónál a biztonság kedvéért vásárlás után mielőbb cserés!

fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2007.10.18. 15:12:50

Anyám is ott vette a Corsáját, Fóton is majdnem "elfelejtették" a cd lejátszós rádiót. Aztán kicsit nagyobb volt a szám és meglett. Az ügyintézés 2 pici gyerekkel kb 4 órát vett igénybe, du 5-től sacc este 9-ig. Gond eddig a kocsival szerencsére nem volt, de kétszer is meggondolnám legközelebb, mert átvételkor is kellett laza másfél órácskát is várni, pedig addigra elvileg minden elő volt készítve és időpontra mentünk.

joci19 2007.10.18. 15:33:03

eccer en is voltam az aaanal. internetes becslesnel aszondtak 1.3m er a akocsim de vigyem be. ott mar csak 800e-et ert de aszontak meg kell vizsgalni jobban. gondolom meg lehuztak volna 200-al. aszonta gyurve van az ajtonal. jelzem a masik oldalon is ugyanott van ket bemelyedes teljesen szimmetrikusan. na erre mindta hogy gyurve volt. az orrat gyurtem volna be. raadasul az adatok felirasahoz elvette a forgalmit es aztan mikor mondtam, hogy akkor esn mennek mert nem erdekel a lehuzasuk akkor alig akarta visszaadni. annyukat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.18. 16:38:49

Rak
egy klikkel at tudok terni az ekezetre, de akkor nem ott lesz minden betu
es en nem csak haza irok
ezert ez van
Vacon meg hasznaltam ekezetet
katona viszont Boldogon voltam
az egy falu
nagyon titkos lokatorallomasok vannak ot
es mindenki wartburgal jart

palinka 2007.10.18. 16:55:33

szerencsére bátyám ismer minden trükköt autó adás vétel átkúrással kapcsolatban, én csak vele megyek autót nézni.

a múltkor felhívtam egy tahót tégláson, aki a telefonban elmondta, hogy az autó kiváló állapotban van, garázsban tartott, törésmentes, stb. mikor megérkeztünk, már látszott, hogy a rendszámon lekaparva a matrica (kivonva forgalomból), díszrács hiányzik, motorháztető megnyomva, szélvédő betörve... a tahó még próbálta egy darabig bizonygatni, hogy ez nem törés, és a szélvédő is ki lesz cserélve. otthagytuk.
sok sikert minden laikus használt autó vásárlónak.

meg kell venni vmi olcsó régi japán sz*rt max 150 000 Ft-ért, rákölteni még 100-at és túlél bárkit.

vernarancs 2007.10.18. 17:40:05

Gumidomino 2007.10.18. 14:58:42

En utoljara a ladamban lattam vezermulancot. Bar lehet, hogy meg mindig hasznaljak, de nem surun mert hangos. Egyebkent ketutemu autoknal regen volt kozvetlen hajtas is, fogaskerekkel. Csak a teljesseg kedveert :)
A VW-nel mindegy mit csinalsz ha szakad a szij megy a hengerfej is.

sünsünike 2007.10.18. 18:47:17

Komolytalan egy lehúzós banda az egész.Akartunk venni egy autót, egész jó árban és állapotban volt...naponta hívogattak, volt hogy egy nap 4-szer, de mikor odamentünk hogy elitézzük a papírmunkát akkor először 2 órát mondtak, aztán lett belőle egy fél nap,először fizessek be 500eFt-ot (annyit akartam ), utána fizessek 800-at, de ez sem elég, kellene még 200,teljesen tuti munkahellyel, jó fizetéssel, 5 év munkaviszonnyal 2 hét alatt nem sikerült elintézniük a hitelt.Mellettünk meg vásárolt az etnikum,valami rokonuk nevére azoknak meg elintéztek mindent egy nap alatt,pedig szerintem életükben nem dolgoztak egy napot sem.Kb olyanok mint a FAP a nagykőrösi úton csak nyakkendőben próbálnak eladni.Brrrrrrr

Szumi 2007.10.18. 18:48:17

Vérnarancs:
Ha hozol nekem egy kétütemű autó vezérműláncát, vagy ezt kiváltó fogaskereket, az sem baj ha hangos, akkor a súlyával megegyező mennyiségű arannyal fizetek Neked. Ez ajánlattétel.

Szumi 2007.10.18. 18:53:14

Ebként kissé off: A múlt héten ( a hazai kibaszócskától megfáradván) Nürnberg mellett vettem egy vadiúj utánfutót. Német precizitás, kiszolgálás, korrekt számla, stb. hazaérve csomagoltam ki a hozzáadott tartozékokat és kiderült, hogy a ponyvatartó rudazat az egy kisebb méretű utánfutóhoz való. E-mail - eg nap szünet, telefon: - igen, néha a beszállító elkeveri a cuccokat, vigyem vissza, akkor kicserélik. Nem, nem tudjuk DHL-el elküldei, sem másképpen. Pénzt nem adunk vissza. - Azóta utánaérdeklődtem a vizsgáztatásnak és kiderült, hogy hiányzik agy papír is, vmiféle Zertificat - vagy mifene. Ilen jó az Aladár-andor-andrás autó is lehet...

Jogging 2007.10.18. 19:09:14

Szép jó napot, estét, Kedves Horváth Pál Úr!

Jó, hogy itt van/lesz velünk! Ennek van értelme, nem annak, hogy irogatok panaszemilre. Az a helyzet, hogy sokkal biztosabb itt. Ennek van némi foganatja. Ideig-óráig. Remélem.

Különben is, már nincs mit megoldani. Nekem. Önöknek annál inkább.

Én már sajnos távoztam a pénztártól ugyanis...

Történet? Ilyesmi, csak pepitában... Azóta olvasom Homárt. (Mert nem-e vagyok-e sikeres-ehh..)

Nos, mi az értékesitőt úgy értük el, miután végképp az idegeire mentünk, hogy random módban a család és a munkahely értékesitő által nem ismert hivószámú mobiltelefonjait vetettük be. Történt ugyanis, hogy megigérték, elintézik a kocsi műszakiját, ami lejárt volna egy hét múlva. No, ez csak szóban hangzott el, amire fizetés utáni (23 óra után jöttünk el)napot követően már senki nem emlékezett. Semmi baj. Csak nem kell megigérni. Törött volt a kocsi, ami szintén később derült ki. Sebaj. Állitólag jól meg van csinálva.

A legédesebb az volt - igazából akkor vesztette el a türelmét a párom - amikor a telefonos rágózós ügyintéző kisasszony benyögte, hogy nem tudja a telefonszámunkat felirni, mert nem talál tollat a pultnál... Így.

Nos ez utóbbi már végképp az Ön asztala is...
És ez utóbbi sajna csak hab a kocsin.

Tessék csak megkérdezni a lányokat, ki vitt nekik tollat.

Tetkó már van, most még gyúrunk, de mire megyek vele, ha nem vagyok lézerszemű autószerelő?

jesszumpepi (törölt) 2007.10.18. 20:39:50

Malymász!
Erősen ajánlott számodra helyesírási tanácsaidat máshol elsütni.
Egy netes blogon nem erre vágynak a népek.
Rossz helyen vagy,rosszkor.

ősirománszokás 2007.10.18. 21:28:39

Az egy dolog hogy magyarul sz@rul hangzik az hogy helyi főügyfélszolgálatos altalpnyaló, de legalább négy szót tudnának leforditani. Van olyan hogy consumer - jelentése fogyasztó. Van olyan hogy customer - jelentése vásárló\ügyfél. Van olyan ezek szerint hogy costumer is ami vagy a a kosztümkészitést takarhatja, de esetleg az angol cost-költség szóból származtatva utalhat arra is hogy "egy lóf@szt vagy te itt ügyfél az a megtévesztés része, csak arra vagy jó hogy költségekbe verd magad, de azt lehetőleg nálunk." Egyébként meg az AAA egy ősi román cég a "branding" miatt csehnek álcázva.

gazsi 2007.10.18. 22:20:36

Gratulálunk!Ön elnyerte a 10000.-ik lecidáztatott vásárló büszke címét! Cégünk a nyertest ajándék laptoppal jutalmazza,aminek az áfáját postafordultával rózsaszín csekken utalni szíveskedjék!Sok sikert,figyelje további hirdetéseinket. Palkovicsné ügyvezető igazgató

storyline :) 2007.10.18. 22:29:37

Nem Palkovicsné az ügyvezető?

2007.10.18. 23:23:36

De igen! Aki helyesen ír, itt is úgy ír. Aki meg nem, az tanulja meg.

Nyenyere 2007.10.19. 00:39:49

Kedves Horváth Pál!

Jó napot a fórum minden résztvevőjének!
Az AAA AUTO tulajdonosaként tisztelettel arra kérem Öt, hogy ha úgy érzi, hogy nincs jobb dolga annál, hogy munkaidőben fórumokat böngésszen, lépjen kapcsolatba velem. Készen állok a probléma megvitatására és bízom benne, hogy találunk megfelelő megoldást az Ön megelégedésére.
Üdvözlettel,
AAA Antal
Chief Executive Officer & Owner
Autocentrum AAA AUTO Kft.
aaaantal@aaaauto.hu

Nyenyere 2007.10.19. 00:40:53

Kedves Horváth Pál!

Jó napot a fórum minden résztvevőjének!
Az AAA AUTO tulajdonosaként tisztelettel arra kérem Önt, ha úgy érzi, nincs jobb dolga annál, hogy munkaidőben fórumokat böngésszen, lépjen kapcsolatba velem. Készen állok a probléma megvitatására és bízom benne, hogy találunk megfelelő megoldást az Ön megelégedésére.
Üdvözlettel,
AAA Antal
Chief Executive Officer & Owner
Autocentrum AAA AUTO Kft.
aaaantal@aaaauto.hu

Бабаяга 2007.10.19. 07:50:40

Az ilyen kereskedések egyik átverése, hogy kiglancolt autókat kínálnak, hogy úgy tűnjön te új autót veszel. Csábító dolog, de az autó akkor is használt. Amibe bele kell számolni, hogy bizony még költeni kell rá. A hozzáértő azért kell, mert ő megmondja, hogy mennyit. Ezért használt autónál úgy kell számolni, hogy vételár, átiratás, kötelező cserék a szervízben, és egyéb rejtett hibák javítása. Ebből az következik, hogy első autónak vegyél egy tízéves suzut nagyapótól, lehetőleg vidéken, ahol garázsban tartották, lehelték stb.

a kertész tömlővel 2007.10.19. 08:30:59

olyan márkáju autoval kell járni amit nem ismernek ennél az aaauto cégnél.

bizonytalan  2007.10.19. 09:57:14

A.A.!

Aa aaa aaaa aa aaaa aaa a aaaaa a aaaa aaaa aaa aaaa a aaaa a a aaaa a aaaa aaaaa.

Aaaaaaaa,

Aaaaa.
(aaaaaaaa&aaaaaa)

mediterrano 2007.10.19. 10:43:03

Hali! Csak egy rövid szösszenet,a cég másik profiljából, hogy miként is vásorolnak autót: 1,4-es TDCI Ford Fiestámra kértem árajánlatot. Miután átnézték, bemérték, kipróbálták és lefényképezték, egy fél óra gondolkodási időt kértek, és bemondták az árat: 820.000 Ft. Egyből eszembe jutott a szerencsejáték reklámja: Mennyi??!!- kérdeztem vissza - ezt az autót 1.400.000 Ft-ért bármikor eladhatom! miután látta az elszántságot az arcomon a felvásárló, csak annyit tudott mondani: -Jó, akkor mindjárt visszajövök és megkérdezem mégegyszer a főnökömet. 5 perc múlva újra ott állt az autóm mellett egy 1.350.000 Ft-os árajánlattal. Mondom neki: Ember, hár hogy lett a kocsimból 5 perc alatt 530.000 Ft-al drágább autó??!! - Csak próbálkoztunk...!! Azt terveztem kikötöm a kocsi mögé a gyereket és bemutatom neki az autótelepuk minden folyosóját aszfaltmagasságból!!

lukeswalker 2007.10.19. 10:45:29

Üdvözlet mindenkinek!

Hasonló problémákkal találtam szemben magam az AAA autó nevű "kereskedésben" én is, Budaörsön!
Én éltem a lehetőséggel és kedves Horváth Pál úrnak, írtam egy levelet. Tisztelettel. Nem jött válasz.
Reméljük egyszer eljut odáig ez az ország is, hogy a lehető legszigorúbb minőségellenőrzéseknek fogják alávatni a szolgáltatókat és a kereskedőket.
És akkor végre magyar állampolgárként Magyarországon nem vesznek hülyére.
Ezt ajánlom a figyelmetekbe kedves blogolók és fogyasztól :
www.gvh.hu/gvh/alpha?do=2&pg=72&m5_doc=4644

Reméljük mindeki tanul a hibáiból.
Én tanultam!

lukeswalker 2007.10.19. 10:50:59

"A kínálatunkban szereplő 1500 gépkocsi a tulajdonunkban van, ezért szavatolunk az autók eredetéért, minőségéért, és biztosíthatunk műszakilag átvizsgált autókat, a gépkocsi állapotának megfelelő, tisztességes áron."

AHAM. Így mindjárt más.

vernarancs 2007.10.19. 11:02:20

Szumi 2007.10.18. 18:48:17

Hat hozni nem tudok, mert ezek muzealis darabok, de megsaccolva a sulyukat igen sok aranyba fog ez neked fajni. Itt van pl. a JAAZ-200 teherauto motorja a JAAZ-204:
members.chello.hu/bukkair/auto/jaazmotor.jpg
Ez egy ketutemu dizel ahol a kipufogo gaz szelepen tavozik es fogaskerek hajtja a vezermu tengelyet. De mondhatnam a T-64 es tank 5DTF szinten ketutemu dizel motorja ami ha jol emlekszem szelepvezerelt es tutira nem szijjal hajtottak. Egyebkent ezen kivul vannak meg szelepes ketutemu motorok de most nincs idom felhajtani olyat amit nem szijjal szereltek. Csak a ket legsulyosabbat raktam be neked, hogy sok aranyat tudjal nekem adni :)

Horatius (törölt) 2007.10.20. 14:24:51

AAA hitelkalkulátor:
Figyelmeztetés www.aaaauto.hu szerver szolgáltatásai felhasználásának feltételeiről :
V souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění tímto výslovně prohlašuji, že souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů v rozsahu sděleném prostřednictví těchto WWW stránek společnosti AAA AUTO a.s., IČ: 26699648 /dále jen "správce"/. Současně vyjadřuji souhlas s připojenými podmínkami správce osobních údajů, za kterých bude s mými osobními údaji nakládano.


:D:D:D:D

nikii 2007.10.20. 15:50:09

Horatius!

Köpd ki a rágódat, és mondd el mégegyszer, mert egy szavadat se értettem.

rexter 2007.10.20. 15:52:21

bazeg ez milyen sztori. vki, fiatal, elso autonak, videken, hitelre venni akar, sot vesz is egy hasznalt Suzukit, abbol is Vagina+R??? lehet ennel szanalmasabb? kar h nagyon elcsepelt, de a sikeres embert meg a romanokat itt emlegethetnenk igazan boszen. es akkor meg h fokozzuk, kedves ukran bacsik ugye lesz mp3 jacco mert az meno es mondhatom haverskacoknak! ahhahamuhahah.

habibi 2007.10.20. 17:53:09

Hi! Lehet fikázni, de én is vettem egy autót az AAA autónál (első autó, ráadásul mindenféle koszoskezű szakértő nélkül). 1 éves Corolla, 15000 km, teljesen reális áron. SEMMI BAJA! És a hitelügyintézésnél elmondták, hogy a különböző futamidőkre mennyi lenne a részlet. Valósínűleg én egy sikeres ember vagyok :)

Secnir 2007.10.20. 18:15:25

vérnarancs:
volt az a jóképű lengyel autó, nem tudom hirtelen mi a neve, annak is fogaskerékhajtása volt. még a motor és a hátsókerékmeghajtás között is lánc volt.

+Skoda 120 az vezérműláncos volt, az ütemek számában nem vagyok bizonyos. viszont szelepes
+yamaha xxxxx (pontos típust nem vágom fejből, guglihoz lusta vagyok) crossmotor
+ (talán) a suzuki GN125-ös moci. vezérműláncos, és asszem kétütemű.

nézz utána, küldd el szuminak, az aranyon felezünk. na jó, elég a 205-a is.

jesszumpepi (törölt) 2007.10.20. 19:20:54

A magyar gazdasági fejlődés se rossz,csak pihen.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.21. 07:10:32

a tekozlo gyerekem meg most vett egy '91-es V8-as 5200 Cm3-es Crown Vic-et
halvany sejtelmem sincs a vezermulancokrol
csak mondtam
vacon ford escorttal jartam, vagy a Vician wartburgjaval

puncipöcögtető 2007.10.22. 08:05:18

Aki AAAutonal vasarol visszatekert kilometer-oras, vacak kocsit, az sikeres ember... Tenyleg, hol erdemes Mo-on hasznalt autot venni?

Tinyó 2007.10.24. 14:36:39

Jajjj, mennyire jó, hogy nem boltoltam ezekkel.
Igaz,hogy a legalább 3,5 milliót érő kocsira akrtak adni hlyben kp 2 azaz kettő milliót. Ezzel valahogy nem fogtak meg. Csak yudnám mi a fenét vizsgáltak másfél órát az én kocsimon, ha kizásrólag f*stalicskákat értékesítenek? Ehhh

vernarancs 2007.10.24. 15:43:21

Secnir 2007.10.20. 18:15:25

Valoszinuleg a polonezre gondoltal nem?
Itt a lenyeg a ketutemu volt, mert ugye negyutemuben sokfele vezerles elofordul, de ketutemuben az is ritka ha egyaltalan szelepes a motor es nem reseken megy ki-be az anyag. Szerintem a suzuki GN az negy utemu, de nem tuti.

hagyma,

egyszer ugy megneznek egy 5200 ccm-es ketutemu autot (nem dieselt).

Horatius (törölt) 2007.10.24. 17:43:32

Adblock júzer 2007.10.20. 15:50:09

Menj fel az aaa weblapjára.
Válassz ki egy autót.
Itt egy példa:
www.aaaauto.hu/hu/audi-100/car.html?id=76763

Kattints a hitelkalkulátorra.
Keresd a "Figyelmeztetés www.aaaauto.hu szerver szolgáltatásai felhasználásának feltételeiről :" mezőt. Tőle jobbra te mit látsz?

nikii 2007.10.24. 18:36:51

Mit látok? Valaki megint teli szájjal beszél: "Vsouladu..."

:)

Panik 2007.10.29. 14:11:06

Elöre szolok..aki megkövez annak annyi:D

Szoval.Ott kezdem hogy nagyokat ámulok az irtakon.Lehet nekem szerencsém volt velük.
Vettem ott autot féléve.Semmi baja.Az ügyintézövel mindent amit akartam meg tudtam beszélni.
Lerántottam a átirást,eredetvizságát.0%-al egy lejárt,tartozásos vodafon számlára hitelt intéztek.
Persze probálkoztak mindennel de ez mindenhol igy van mint ahogy az is ha megvetted a cumot le se szarnak.
Mondjuk az tuti hogy lehallgatták a beszélgetést mert az ügyintézö 3 percenként rohangált ki hogy most mi legyen.Mindegy.
Felbuzdulva vettünk megint egy kocsit ott (család)
Az átirást,eredetit megint elengedték.Ezen kivöl kaptunk még egy 60Ft navigáciot meg most hivtak ha megyünk a kocsiért kapunk még egy dvd-t mert 2 órát vártunk:D
De ettöl függetlenül biztos hogy történnek rossz esetek.
2 méteres kigyurt fickok? hm.Lehet azért nem vettem észre mert én is az vagyok azt törpének tüntek:D

hfh022 2007.11.19. 10:13:59

Le kell hogy írjam a hét végén az aaa autónál tapasztalt felháborítóan inkorrekt üzleti magatartást ,hátha én is segíthetek azoknak, akik az aaa autónál szeretnének vásárolni vagy eladni, hogy nagyon-nagyon gondolják meg.

2007. 11.16-án örömmel láttuk az interneten, hogy az AAA Autó pécsi telephelyén van egy 2000 gyártási évű Toyota Avensis. Rögtön el is mentünk megnézni, s egy műhelybe is átnézettük, ahol ugyan kiderült egy – két olyan hiba, amelyről nem tájékoztattak bennünket /pl.lambda szonda csere/ de ennek ellenére úgy döntöttünk, hogy ez az autó kell nekünk. Azt mondták a telepen, hogy 10000 ft ellenében lefoglalhatjuk, s megállapodtunk abban, hogy másnap reggel megyünk érte és megnézik a becserélni kívánt autónkat, egy 2001 évi Daewoo Lanost / első tulajdonosok vagyunk, a szalonból hoztuk el és 3 hónapja volt műszakin/. 2007. 11.17-én ¾ 10-kor megrökönyödve konstatáltuk, hogy az autó nincs a telepen , mivel éppen próbaúton van. Arra nem tudtak magyarázatot adni, hogy ez hogyan lehetséges, hiszen lefoglaltuk, s az ezt jelző papír is benne volt. Több ottani dolgozó állítása szerint ez nem fordulhatott volna elő.
Azt tudni kell, hogy úgy mentünk oda, hogy a teljes vételár nálunk volt, arra az esetre, ha a mi autónkat nagyon alacsony áron akarják átvenni, akkor inkább kp-val fizetünk . Végre nekiálltak az autónk átvizsgálásának, majd később újra hárman megnézték . Ezután kb. másfél órát vártunk , mikor megjelent az autót átvizsgáló fiatalember és közölte, hogy 650 ezret tudnak adni érte, mert ez, meg az nem teljesen jó és különben is Ő már több autót vett ennél a kereskedőnél és többször átverte és tuti, hogy a miénknél is van valami gond. Egyébként más kereskedőknél 800 - 850 ezret ígértek érte, csak gondoltuk egy helyen egyszerűbb elintézni az egész ügyletet, s nem kell autó nélkül maradnunk.
Azt válaszoltuk, hogy nekünk mindegy mennyiért számolják be , az a lényeg, hogy mi 750 ezret kp-ba ráfizetnénk és úgy adják oda a Toyotát. /ez a beszélgetés a váróban történt a többi vevő előtt / A fiatalember azt mondta a főnökök döntenek. Megint majdnem másfél órát vártunk, s újra megjelent az előbbi fiatalember, s ugyanúgy a váróban előadta hogy semmiképpen nem fog menni a dolog, mert még valaki van, aki megvenné az autót / ők vitték reggel próbára/ és Ők teljes egészében hitelre akarják venni, s az a cégnek a lehető legelőnyösebb. Erre már nagyon felháborodtunk, hogy most három óra elteltével esetleg tárgyalni is lehetne valakivel, vagy itt csak üzengetés megy. Azt mondta az úr, akkor esetleg ! szól a telepvezetőnek, majd behívtak minket egy irodába.
Ott a telepvezető elég irritáló stílusban közölte velünk, hogy a szomszéd irodában van egy másik család, akik várják az eredményt, s akik sokkal előnyösebb ajánlatot tettek. A reklamációnkra, hogy miért vitték ki a lefoglalt kocsit, azt válaszolta, hogy ez bevett gyakorlat , s nem egyedi eset !!!!! Egyáltalán nem is szándékozott tárgyalni velünk. Ez a viselkedés annyira sok volt már nekünk, hogy mondtuk, hogy kérjük vissza a 10.000 ft-ot és viszlát. Az már mondanom sem kell, hogy még egy „elnézést” sem hangzott el. Annyit mondtunk , hogy lesz még folytatása az ügynek.
Alig értünk haza, már hívott minket egy úr tört magyarsággal a történtekkel kapcsolatban, akinek előadtuk a történetet és megerősítettük a vételi szándékunkat . Újabb hívás, még egyszer a történet , egy ígéret, hogy utánanéz a dolognak. Azóta csend. Próbáltunk e-mailt küldeni Horváth Pál Úrnak az ügyfélszolgálatra, eddig sikertelenül./hibaüzenet jött vissza/
Mindenesetre ennyiben biztosan nem hagyjuk a dolgot.
süti beállítások módosítása