Tékozló Homár

Penészes táska a Princess pékségben

2007.11.30. 14:03 | jackyll | komment
Ez most kívételes eset lesz, mert ugyan mi értelme van betenni egy romlott kajás posztot a bomlásnak indult termék fotói nélkül, ugye Judit?
sajna fénykép nincsen róla, mert nem volt nálam a gép az eset alatt... szóval tegnap úgy esett, hogy egészen délután 6-ig nem ettem szinte semmit. Munka után farkaséhesen utaztam hazafelé...Már készítettem a gyomrom, hogy a Stadionoknál a metró aluljáróban fogok venni valami finomságot a látványpékségben... Oda is értem, nagy hévvel kértem egy vaníliás és egy pizzás táskát. A vaníliásat még a metro megérkezése előtt benyomtam, a pizzással vártam, gondolván a hosszú útra...Aztán a Deákon folytattam a kajálást, és neki estem a pizzásnak is...Nos, ekkor derült ki számomra, hogy Princess Pék barátaink kicsit megvicceltek: bele haraptam a pizzás eledelembe, miközben haladtam a nagy tömeggel a pirostól a kék metro felé...valami furcsa ízt éreztem...ó mondom, biztos valami fűszer, amihez nem szoktam hozzá. Majd újra haraptam...ismét az a furcsa íz...

Önmagamat győzködve eljutottam kb a 3.-4. falatig, de végül nem bírtam tovább, egyértelművé vált, hogy ez a kaja iszonyatos. Megálltam és kinyitottam a pizzás táskát...bele néztem....ééééésss: tiszta penész volt a belseje!! :( a töltelék, a zöldségek, meg a pizzaszósz tele volt penésszel. Ott üldögélt a sok kis penészfolt a belsején :S
Nem mondom, majdnem elhánytam magam, úgy felfdordult a gyomrom, és egy jól irányzott mozdulattal bevágtam az "ételt" a legközelebbi kukába...Hogy utána hány órán át éreztem azt a csodás ízt a számban, s hogy milyen kellemes érzés volt a gyomromban egész este, azt gondolom nem kell részleteznem... :( Princess Pékéket szokták-e vajon ellenőrizni? Vagy a félkész péksütik hetekig, hónapokig lapulhatnak náluk, hogy aztán a sütőbe bevágva, felmelegítve eladhassák, mint frissen sült isteni pékárut...?
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.11.30. 14:09:53

hát.. én rá szoktam bökni, hogy azt kérem ott ni ! Bár már nagyon régen várároltam metróban, inkább bemegyek egy vendéglőbe / étterembe /büfébe.

Subculture 2007.11.30. 14:17:36

princess nemcsak drága...
Vásárcsarnokba kell menni kérem. friss ropogós és nem drága:)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.11.30. 14:18:35

Dehát a penész szinte egészséges! Abból van a penicilin is! (Gondolhatták a PP-nél!) Máskor viszont a következőket tedd: Rakd rá otthon a radiátorra, várd meg amíg kőkeménnyé szárad, és csak aztán hajítsd az eladó arcába.

maccar 2007.11.30. 14:23:12

Érdekes, mondhatni vicces dolog, hogy a BKV területén tilos enni, ellenben minden metrómegállóban engedélyezték a princess (száraz-zsíros!!!) "minőségtelen" pékség üzleteit. Hogyan lehetséges ez???

Vrungel kapitány 2007.11.30. 14:29:13

ajtót letépni, behányni

parasztjoepa 2007.11.30. 14:31:04

ebből is látszik, hogy nem nyelsz elég gecit.

alicecsodaorszagban 2007.11.30. 14:31:44

engem meg úgy idegesít, ha valaki az utcán, közlekedési eszközön, kistáskából kajál, és mondjuk még cuppogtatja a fogát is közben brrrrrr
bár az sem volt jobb, a múltkor egy szomszédos faluban, pont ebédidőben mentem a boltba, és három nőci (hagyományos dauerséró) épp töltöttkáposztát zabált a kenyerespulton, és tele szájjal dumáltak, meg cuppogtatták a fogukat.

alicecsodaorszagban 2007.11.30. 14:33:37

parasztjoepa, hát, mit mondjak, ez nagyon elmés beszólás volt

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.11.30. 14:41:27

alicecsodaorszagvban:

igen, ez a "tömegközlekedés közben vacsizok" valahogy újabban terjed.
a legjobban azt szeretem, amikor a zsúfolt metrón gyrost eszik az illető, ide-oda fröcsögtetve belőle a szószt, írtózatos hagymaszaggal borítva be a szerelvényt.
bár az sem rossz, amikor az elviteles kávét iszogatva egyensúlyoz mögöttem a mozgólépcsőn...

Layosh 2007.11.30. 14:44:12

A princess pék amúgy ia nagyon sz@r.
Ha ilyen utcait eszel, akkor fornetti. Azt legalább meglehet enni.
Princess száraz, zsíros...

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2007.11.30. 14:45:48

Amúgy én aztat is nagyon, de nagyon bírom, amikor tömegközlekedésben - metróm, vonaton, stb. - felbassza a lábát keresztbe, netán még lóbálja is, azt kit érdekel, hogy kit rúg össze, meg ki nem fér el azért, mert nem akarja a ruháját a redvás talpával összekoszolni. Szerintem akinek ilyen nagyúri allűrjei valának a tömegmetrón, az menjen nyugodtan nagyúri módon taxival...

Geitenbeffer_ 2007.11.30. 14:49:49

parasztjoepa, felnevettem.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.11.30. 15:19:39

Én még a tömegközlekedésen szeretem a fáradt táskákat & szatyrokat is, amiket a kedves tulaj felpakol maga mellé és a legnagyobb tömegben sem venné az ölébe, nehogymá valaki le tudjon ülni.
Ha még ehhez lábat lóbál + eszik is... Na, ezeket fogja elsőként falhoz állítani a ....
Lehet, hogy a PP ezeknek csinálja a penészes cuccot?

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2007.11.30. 15:24:00

Egyszer történt, hogy az igen telített buszon 1 hölgy a táskáit pakolta az ülésre. Mi vidékről jöttünk Anyuval, szintén táskákkal. Megkérdeztem a hölgyet, hogy leül-e, vagy szabad a hely, erre - tök kedves volt :) - felajánlotta, hogy nyugodtan pakoljuk a táskát az övé mellé az ülésre :) Mondtam, én az anyámat ültetném le :) Nem tetszett neki ...

Dr. Loph Kovich 2007.11.30. 15:25:19

Nálunk,a tigrises kúton is el kellett adnunk az 1-2 napos péksütiket.A gombás,a túrós,de főleg a zöldséges volt a "legkellemesebb".De amúgy is szarok az említett cég termékei.Hol az egyik fajta süti nem kelt meg sütés előtt,hol a másik.Természetesen minket akartak sütőtanfolyamra küldeni,mondván nem jó a technikánk.Hápersze...Ősi zsidó cég...

HollyFcuk 2007.11.30. 15:34:05

Ez a poszt.... Szinte kivétel nélkül a fogyasztóval vagyok, de most életemben először: Megérdemelted Judit!

Na de, hogy érdemben is: Köcsög BKV:))))

homár molla2 2007.11.30. 15:52:23

parasztjoepa, ez sommás megállapítás volt. kár a kiköpött kávémért. haha!

vernarancs 2007.11.30. 15:55:33

Nem ertem mia baj. A pizzas szosz melle kaptal egy kis gombat is. Ingyen!

BiG_ 2007.11.30. 16:16:03

Ha a sajton tanyázik a penész, a franciák buknak rá!
Hümm, nem francia pizza volt? :-)))

Üdv!

Harvolf 2007.11.30. 16:45:49

Ismét: "Főzess anyáddal" (Üvegtigris 1.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.30. 17:00:13

mi kocsiban zabalunk minden xart
ha nem otthon vagy vendegloben
tomegkozlekedesben itt sikeres ember nem utazik
szia alice

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.30. 17:01:46

egyebSt en sosem eszek taskat
peneszeset plane nem
egyszer Vician nekiallt egy ritikulnek, mer be volt baxva ...
ez hosszu lenne meg off

Carnivora (törölt) 2007.11.30. 17:55:34

A beküldő mellesleg igazi ínyenc lehetett az első falat után kiköpés, és kuka. Ő pedig boldogan majszolgatta , ízlelgette a hiba meg annyi volt, hogy megnézte, ha nem nézi boldogan megeszi, hogy milyen ínyenc pizzás szart evett. -

Carnivora (törölt) 2007.11.30. 17:57:38

alicecsodaorszagban 2007.11.30. 14:31:44

én a moziba rühellem azt a sok ropogtatós szemetet amit zabálnak ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.30. 18:18:49

parasztjopea
a geci az ondosejtek millioi
meg fogsz lepodni
abbol vagy
nemely sexualis aktusnal/koznepi neven franciazas,sima szopas/ az nem a no huvelyebe jut hanaem a szajaba
namost van no amellik lenyeli van amellik nem, sot van aki elvarja, hogy a donto pillanatban huzd ki
ennek ellentetelezesekent mi meg ott arra...nyalakszunk
de mi koze ennek a peneszhez?
a nickedet eltalaltad

Gobbi Hinta 2007.11.30. 18:19:37

"Önmagamat győzködve eljutottam kb a 3.-4. falatig, de végül nem bírtam tovább,"
loool sikeres...

parasztjoepa 2007.11.30. 18:23:48

hagyma 2007.11.30. 18:18:49
ebből is látszik, hogy nem nyelsz elég gecit.

Carnivora (törölt) 2007.11.30. 18:45:27

parasztjoepa 2007.11.30. 18:23:48

te sokat nyelsz? nagyon tapasztalt vagy a témakörben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.30. 18:48:53

ez mondjuk teny
sexualis kapcsolatot nokkel szoktam letesiteni

Feindflug (törölt) 2007.11.30. 22:30:04

Vajon miért nem fordul elő soha egy mondatban a metró aluljáró és a sikeresség?

portások kedvence 2007.11.30. 22:47:56

Nem pénisz, hanem penész!

Dzsúd 2007.12.01. 01:18:16

nos hát én a szentfruck bejegyzését nem értem...miért védi a szolgáltatót, eladót?
amúgy mindenhova mindig vinni kell gépet...

Dzsúd 2007.12.01. 01:20:31

ja és szerintem a fővárorban a gyorsanszaladok, útközbenmegreggelizemebédelekvacsorázom dolog teljesen természetes...

alicecsodaorszagban 2007.12.01. 02:20:38

hagymaaa... itt vagy valahol?

Kifordított kacagány 2007.12.01. 07:22:13

Dzsúd: az egész főváros természetellenes. a penészes táskáival és az azt boldogan elfogyasztó egyedeivel együtt. most mond, milyen ember az, aki képes legyűrni a felét egy kajának ami már az első harapásra sem ízlik?

harapucca3 (törölt) 2007.12.01. 10:21:16

Egyszer, amikor még volt pénzem, elutaztam Görögországba nyaralni. Ottan turistabuszra pattantam, és a magyarul jól beszélő görög utaskísérő elmesélte: ő már sok nációval utazott egy buszon napokig, de egyedül a magyar az, amelyiknél a motor behörrentése után beindulnak a pavlovi reflexek, és előkapja a szendvicsét / kóbászát / kiflijét.
A magyar, ha utazik, zabál. Szerintem gusztustalan. Pár perces utazásokon meg pláne.

HollyFcuk 2007.12.01. 11:19:17

Juci Kedves! Dehogy védem én az eladót, szolgáltatót! Sőt! Remélem az ÁNTSZ kellő súllyal jár el náluk mintegy hatóságilag! Viszont! Amíg ételt veszel magadhoz és nem napfénnyel táplálkozol, addig bizony találkozni fogsz romlott, penészes kajával. Ez mondhatni természetes, már-már törvényszerű. Ha ezen úgy kiakadsz, hogy rögvest klaviatúrát ragadsz, akkor javaslattal állanék eléd: Egyél rendes ételt, hagyd a műkaját, fogaiddal marcangolj véres húst hússal, mert vissza kell szerezned az életképességed! Csak így maradhatsz életben a rettenet betondzsungelben. Praktikusan. Egyébként meg a jelenség, hogy is mondjam, olyan "hülyepicsás". A jelenség! Nem Te!!! Már amennyiben Te vagy Dzsúd-Judit-nekem csak Juci:) Legmélyebb tisztelettel kívánok jó ebédet, nótaszót!

Carnivora (törölt) 2007.12.01. 12:00:44

Kifordított kacagány 2007.12.01. 07:22:13

Ínyenc.

kiskutyuska · http://dark_jmg.blog.extra.hu 2007.12.01. 14:08:17

Nemertem miert ne lehetne metron pl kajalni vagy epp kavet egyensulyozva mozgolepcsozni.. rendszeresen elek ezzel a lehetoseggel mert baromi lusta vagyok megszakitani a munka elotti reggelemet azzal, hogy kajat csinaljak vagy epp kavezzak es sokkal egyszerubb menet kozben elintezni akkor mar legalabb 2 dolgot csinalok 1x-re :D
A PP-vel amugy meg az ar/minoseg -en kivul nem volt bajom. Draga es szaraz kaja viszont utba esik, altalaban gyorsan megkapod ami kell es van elviheto kavejuk. Irigylem aki meg tud allni 15percekre kavezgatni es reggelizni :)

A sikeressegrol es a tomegkozlekedesrol meg anyit, hogy en 8e forintbol utazok haviszinten jo sok km-t bkv-n ami folleg metro es bizony havi 60ert ugyan ezt vegig csinalni autoval csak azert hogy elmondhassam, igen autoval jarok az sem inteligens megoldas.. Persze itt az igazsag az hogy nekem a bkv a legjobb megoldas de van akinek tul sok lenne a problema.. Kinek mi, de ezalapjan meitelni valakit bizony sotetsegre vall..

Tűzvillám (törölt) 2007.12.01. 14:36:00

Ez a szori pont úgy hangzik,mint a hülye kör emailek, hogy igazinak tűnik, valójában pedig egy mérnöki pontossággal megszerkesztett reklám /jelen esetben anti reklám/. Én ezt nem hiszem el, annyira kimódolt a történet és a stílus is, ahogy leírja.
Gondolom az XY pékség (mittudomén, ki a konkurens, Fornetti vagy Príma pék, vagy mi a halál) szépen kihasználja, hogy a Homáron minden ilyen sztorira harapnak.
Ez a szori hiteltelen.
Judit, ha lenne róla fotó, akkor se hinném el, hogy ez igaz.
Homár, kéne valami szűrő, hogy mit közöltök, mert szerintem lassan a civilek helyett vállalkozások kreált lejárató történeteit fogjuk itt olvasgatni. Jó ötlet így elriasztani a vásárlót bizonyos üzletektől, márkáktól.

Tűzvillám (törölt) 2007.12.01. 14:37:22

De idegesítő a sok pont-pont-pont a levélben.
Judit, ha létezel, korlátozd az egy levélben felhasználható pontok számát.

jesszumpepi (törölt) 2007.12.01. 15:08:57

Pizzás táskát enni amúgy is elég nagy bátorság:ki tudja mit darálnak bele hús néven.Lehet tippelni.

Kifordított kacagány 2007.12.01. 15:29:35

kiskutyuska: felkelsz negyed órával korábban és máris van időd rendesen kajálni.

rexter 2007.12.01. 16:32:24

sztem a PP-ben a nagy sajtos burekas kurvajo! ennyit akartam kozolni, orultem!

rexter 2007.12.01. 16:36:16

Kiforditott kacagany: ez nem igy mukodik. Nalam a "kellj fel negyed oraval elobb" annyit tesz, hogy aludhatnek meg az agyban negyed orat. Vannak emberek akik indulas elott oraval ki tudnak maszni az agybl, reggeli, pisi kaki zuhi esatobbi, es vannak olyanok akik az indulas elott 15 perccel vegre kimasznak az egy ora szundi uzemmod utan, fogmosas ruha es hello viszlat, kaja cigi kave utkozben.

vernarancs 2007.12.01. 17:09:58

kiskutyuska 2007.12.01. 14:08:17

Ezt hogy csinalod bazze? Veszel egy berletet 7300-ert es utanna veszel meg nehany jegyet is, csak, hogy 8e legyen? Nem ertem.... En napi 80 km-t autozom es igy is 30-bol meguszom havi szinten. Ha buszoznek majdnem ugyan ennyi lenne (volan+bkv) es ketszer annyi ideig tartana es fagyhatnek szarra a gyerekkel egyutt a buszmegalloban. Auto rulez. Hogy jon ki neked a 60e? Netan IFA-d van vagy Hummer-od?

Jegkoko 2007.12.01. 21:02:52

A látványpékség nevében is benne van, nem lehete megenni, csak nézni szabad.
Ezen nincs mit csodálkozni :D

Fedup Sári 2007.12.01. 22:10:37

harapucca3, pl. Londonban az elővárosi vonatokon legalább minden második utas eszik/kávézik... mondjuk ott I. osztályú szenyákat/kávét árulnak a pályaudvarokon -- itt a Nyugatiban meg csak hurkaszag van.

Egyéként a princessz vacak mirelitpékség, de, Layosh, a Fornetti is ugyanolyan szar, amíg meleg, még talán meg lehet enni, de hidegen már kiütközik a "minőség". Nézzétek meg egyszer gondosan, hogy pl. a sárgabarackos bizbaszban milyen a töltelék. Arra tippelek, hogy valami barackszerű és besamel keveréke (plusz az E-k). Brr...

Ennek ellenére a Fornetti az egyik (ha nem a leg) sikeresebb magyar cég, ehhez csak gratulálni lehet. Tudtátok, hogy saját bútorgyáruk is van az üzletek felszereléséhez?

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2007.12.01. 23:44:14

A penészért fizettél? Mert ha nem akkor megkárosítottad az üzletet... Extra feltét :D

Carnivora (törölt) 2007.12.02. 00:45:02

rexter 2007.12.01. 16:36:16

Én meg az ilyen büdös emberek miatt nem megyek részben tömegközlekedésre azt hiszik zuhany helyett elég a cigány zuhanykával befújni magukat ... -

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.12.02. 01:02:20

maccar 2007.11.30. 14:23:12 >>> Mégis jobb, mintha átjáró lenne a helyén, nem?!

bkvfigyelo.blog.hu/2007/11/14/szivatjak_az_atszallokat_1

Dzsúd 2007.12.02. 13:07:43

Döbbenetes méretü és mennyiségü indulatos komment jött. ez már felér egy pszichológiai tanulmánnyal! szerintem aki itt agresszivkedik, személyeskedik, annak tuti van valami gixere...
Tüzvillám és társai: a tény igaz, a stilus valóban nem tárgyilagos, és szerintem Homár eldöntötte h berakja-e. én csak megirtam, ő ugy döntött beteszi, én nem könyörögtem mailben nyugi, azt gondoltam max hozzá csapodik más hasonló sztorikhoz - mint anno pl a kukacoskexes esetben.
vicces azért, hogy ennyire felpaprikázódtatok páran...de komolyan...
és akkor is három pont...! :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.02. 15:43:10

alice
nem voltam itt, de asszem emiatt nagy dolgokrol cusztam le
ma' gondolom pizzas taskat akartal

Tajparaszt 2007.12.02. 23:34:41

És kie vett már Norbi update-t mócsingos húsból? A kolléganőm onnan rendelt és le is fotóztam a kaját. Mondtam neki, teljesen igaz a reklám, tényleg nem sok hús van benne:D:D:D:D

., (törölt) 2007.12.03. 07:19:10

Nem tudom miért baj egy kis penész. A penicillint is penészből állították elő. Ki tudja? Lehet, hogy egy új gyógyszerre bukkantál...

ihatethisindapassthingy 2007.12.03. 09:12:20

kiskutyuska: 60 rongy kocsira? A napi ingázásom max. 1 liter benzin, 290 x 20=5800Ft, ha pedig vidékre megyünk legalább ketten, akkor a benya olcsóbb és sokkal gyorsabb, mint a vonat vagy a busz. Most hétvégén 4-en voltunk, fejenként 2550Ft x 2 lett volna a vonatjegy, összesen 20400Ft. A benzin 4568Ft-ba került. Persze a kocsit fenn is kell tartani meg szennyezi a környezetet meg ecet meg uborka, de nagyon zöldnek kell lenni, hogy 4x-es árat fizess. Azért békávézok is (+bicikli +gyalog), mert néha gyorsabb, havi max. 10 vonaljegy, 2050Ft. De 60e?

2007.12.03. 13:00:31

Utcán, metrón, stb nem kell enni. Gusztustalan látvány.

benerobi · http://kosbor.freeblog.hu 2007.12.03. 21:20:00

Kedves Blogoló!

Ez borzasztó lehetett. Én egyszer a közeli Kocka büfében olyan pizzaszeletet vettem, aminek zöld volt a hátoldala. Sajnos csak egy harapás után vettem észre.

Kellemetlen, nem?

Üdvözlettel:
ifj. Bene Róbert
a BME fizikus (BSc) szakának I. éves hallgatója

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.04. 06:01:33

kedves robi
ki a kutyat erdekli hol hallgatsz es mit?

benerobi · http://kosbor.freeblog.hu 2007.12.04. 08:12:51

Kedves hagyma!

Szerintem nagyon fontos, hogy mit tanul az ember. A BME igen patinás intézmény, és én büszke vagyok, hogy hallgatója lehetek!

Üdvözlettel:
ifj. Bene Róbert

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.05. 00:22:31

kedves Robi!
orulok, hogy buszke vagy
es ez tenyleg helyes
nekem fura volt, hogya bejegyzesd vegere beirtad ezeket
itt nem szoktuk

id. dzso bence
metafizikus

Mike36 2007.12.06. 03:18:12

egyetlrtek
a magyar ember ha utazik, úgy érzi menten éhenhal
nem értem ezeket az emebereket

meg azokat sem, akik elmennek kirándulni, túrázni, aztán némi gyaloglás után kétpofára tömik magukba a lángost
süti beállítások módosítása