Tékozló Homár

Hamis Legót ad ajándékba a madaras teszkó

2007.12.12. 09:30 | szily | 74 komment

Pompás akció az Auchanban: négy ceruzaelem mellé 690-ért kapunk egy rémes külsejű Lego-koppintást. Marci nem érti, mi viszont örülünk, mert a kínai könnyűipar elkötelezett híveiként szeretjük a vicces áltermékeket. Levél és pár további, szörnyen szemcsés fotó hajtás után.

A minap (december 2-án) a soroksári madaras teszkóban jártam. A bejárat mellett egy igen érdekes akcióra lettem figyelmes. Az említett üzletláncban 4 db AA (ceruza) elem mellé csodálatos kis LEGO, elnézést SHIFTY, játékot adtak ajándékba potom 690 forinttért. Bennem felmerült, hogy egy ekkora áruházlánc, hogy engedheti meg magának olyan termékek árusítását, ahol még a termékleírást és a csomagolást is a másik, híres gyártótól koppintják. (Ezt onnét tudom, hogy a leírásban/dobozon ez eredeti LEGO színekkel szerepeltek az elemek, a dobozban belül kevésbé.) Amúgy a Samsungnak jó, hogy elemeit hamis termékekkel együtt csomagolva árulják? Ez rájuk jó fényt vet?

Maradok tisztelettel,

Marci

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ducas 2007.12.12. 09:34:00

A fene egyemeg űket...

Voyge 2007.12.12. 09:57:19

Már csak azt nem értem ha ez az Auchan akkor a cím miért a tesco? :D

John Beehive 2007.12.12. 09:58:01

mivan?
az a baj, hogy kapsz ajándékba valamit, ami hosonlít valami másra, de nem az? biztos én vagyok a hülye, de nem értem, hogy ezzel mi a baj. kezdünk egy picit átesni a ló túloldalára, nem? leírom egyszerűen: veszel elemet, kapsz hozzá INGYEN valamit, amiről senki nem ígérte, hogy az, amihez te hasonlítod...
kérlek pontosíts, ha valamit félreértettem...

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.12. 10:01:55

Én má nem szenvedtem vóna ennyit a névvel. Márminthogy "shifty". Mér nem lecco, vagy leggo, vagy valami hasonló?

Szil-Ka 2007.12.12. 10:09:14

Voyge, azért mert az Auchan beceneve a "madaras teszkó". Tudod, a logója miatt. Éééérted?

cchryss 2007.12.12. 10:13:22

Marci: soha nagyobb problémád ne legyen hogy egy ajándékba kapott termék épp melyik másikra hasonlít! Senki nem mondta vagy írta hogy Legot kapsz ajándékba. Ez nem áltermék! Ez egy Shifty nevű játék,amit ajándékba kapsz! Majd a Lego problémázik,mi legalább ne tegyük. Örülj neki inkább!

leaping cat 2007.12.12. 10:24:26

Voyge, a nép (eleinte az egyszerű, később már a vicces kedvű is)az Auchant madaras teszkónak nevezi. E szerint a teszkó szó köznéviesült, jelentése bazinagy városszéli közért. (Mint ahogy eredetileg a Közért is egy konkrét cég volt).

Szumi 2007.12.12. 10:49:14

leaping cat:
A KÖZÉRT az egy állami vállalat volt, rengeteg fióküzlettel, melyek külön csoportokra voltak felosztva, pl: Zuglói Közért.Az ABC elnevezés is hozzájuk kötődik: Általános Beszerzési Cikkek

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2007.12.12. 10:55:35

én úgy tudtam, hogy az ABC az Alapvető Bolti Cikkek.
Általános már csak azért sem igazán lehet, mert mindenhol A-val írják (nem Á-val :-)

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2007.12.12. 10:58:09

ja, és akkor már a posthoz is:
én még sosem problémáztam azon, hogy ha ingyen kaptam valamit, akkor az hasonlít-e valami más, esetleg minőségi termékre.
ha meg játék ráadásul a dolog, akkor meg aztán különösen mindegy, mert a gyerekekben ez a megkülönböztetés még nem alakult ki. ők örülnek az ajándék játéknak...
talán nekünk is ezt kellene tennünk...

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2007.12.12. 11:00:58

és miért is hamis Lego?
nincs ráírva, hogy ez az.
akkor lenne hamis, ha a csomagoláson Lego felirat szerepelne, de benne már ez a Shifty fantázianevű lenne. így viszont az ember azt kapja, ami a csomagoláson szerepel. nincs átverés.
ha nem kell, vegyél olyat, ahol nem adnak az elemhez semmit. lehet választani.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2007.12.12. 11:01:48

Egyszer én is kaptam a legóim mellé valami kamulegót. Az elemek nagysága, színe tökéletes másolat, remelkül illeszkednek az eredetihez, de a bogyókákról hiányzik a LEGO felirat.

Nem most történt, de hogy Shifty-e volt? Mittomén. =)

piritytamas 2007.12.12. 11:08:57

Tök egyszerű:

Ne legyen egy doboz műanyag bizbasz 5-10 ezer forint, akkor nem fogja senki se hamisítani. A LEGO monnyon le, jó, hogy nem ám már építőkockát is csak ők mérhetnek aranyárba' csak mer' hasonlít egy kicsit az ő játékukra.

Mr.Brooks 2007.12.12. 11:15:53

Ha ennyit problémázol vele, küldd el nekem,, odaadom unokaöcsémnek...
De neeem, Te megírod ide...Ügyes fiú, cukrot neki!:D
Más örül az ajándéknak:)
Amúgy a legó télleg pofátlanul drága lett:S

luxusmoszkvicsslusszkulcs 2007.12.12. 11:16:08

Mindenesetre a név találó- a mindent ellopó (politikusok, figyelem), ámde mindig pofáraeső két mosómedve: Lifty & Shifty.

Mármint a happytreefriends-ben.

Bit Rot 2007.12.12. 11:21:26

"Ez nem áltermék! Ez egy Shifty nevű játék,amit ajándékba kapsz!"

Ez hamisítvány. Mint a Rebuk, Niké cipőmárkák.
Az eredetire szinte 100%-ig hasonlítanak, de sokszor gyenge minőségűek, és persze nem fizetnek jogdíjat (megsértik a mintavédelmet).

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.12. 11:22:44

Vegyé fakockát, az eredeti.

emde 2007.12.12. 11:24:51

Bazz, h mindenki engem basz le...

Már nem azért, de ez hamisítás. És szeretném közölni az egybegyűltekkel, hogy a olyan, hogy "AJÁNDÉK" nem létezik a boltokban. Az árát mindennek megfizetjük, max van, amit gyorsan ki akarnak nyomni(, mert például bajuk lehet belőle), úh olcsón adják. /Amúgy hasonló a helyzet a "KAMATMENTES" törlesztéssel is./

szellem 2007.12.12. 11:30:56

Nekem jobban tetszik a "Veréb Skála". Sokkal Magyarabb... Egyébként is milyen dolog nem újratölthető elemet venni/árulni a XXI. században? És a környezetvédelem az smafu? Jöjjön már az a kurvä csősz és zavarjon ki mindenkit...

John Beehive 2007.12.12. 11:40:30

emde: te se vagy teljesen normális.

ajándék az ajándék. nézd meg a samsung 4db-os elemek árát akkor, amikor nincs hozzá ajándék és most. szerintem hatalmas különbséget nem fogsz találni. KAMATMENTES HITEL= vavőcsalogató, ráfizetéses dolog. de növeli a forgalmat. nem nagyon értem, mi abban az átverés, ha egy 60.000 Ft-os terméket 6×10.000 Ft-os részletre adnak. de ez már az én matematikai képességeimet dícséri... :D
kedvencem: "max van, amit gyorsan ki akarnak nyomni(, mert például bajuk lehet belőle), úh olcsón adják" persze. decemberben napi 500 ellenőrzésen esnek át a kereskedelmi egységek, és a nagyok ilyenkor vállalnak be valamit, amiből "bajuk lehet". tök logikus. egyszerűen az auchan, tesco, cora, stb. nagyon sokat tud beszerezni nagyon olcsón. mert nagyok. ha valamit beszereznek kínából, akkor abból nem csak magyarországra elegendőt, hanem az egész európai hálózatnak elegendő mennyiséget hoznak be. mert így olcsóbb sokkal.

John Beehive 2007.12.12. 11:41:42

természetesen vevőcsalogatót akartam írni

kacsa! 2007.12.12. 12:03:20

Hát ez a shifty vagy akármi már nem új.

Ybl 2007.12.12. 12:07:36

Kérdezném nagy tisztelettel, ennek a fenti cikknek már megint mi köze van a fogyasztóvédelemhez? Gondolom a bótban még nem LEGO volt ráírva, ami hazérve Shifty-re változott. Akkor mi itt a probléma, ha csak az nem, hogy valaki a túl sok szabadidejével nem tudott mit kezdeni.

Mokele-Mbembe 2007.12.12. 12:13:08

Az ABC nem mozaikszó, emberek, egy névpályázat útján kapott név, ez nyert, oszt jónapot, nincs mögötte rövidítés...

xpedient 2007.12.12. 12:43:02

A kamatmentes hitelben az az átbaszás, hogy a 60e Ft-os cucc amúgy 50e lenne, csak azt nem írják oda.
Az is érdekes, hogy manapság egy verdát/mocit ha kp-re akarsz megvásárolni, akkor az drágább mint hitelre, rosszabb esetben oda sem adják készpénzre.
Amúgy a CBA az minek a rövidítése? ABC megfordítva?

Fapuma (törölt) 2007.12.12. 13:04:17

nem minha bármi jelentőséggel bírni, de csak én látum úgy, hogy ez a x@r SHFTY persze I nélkül?

báró Csekonics 2007.12.12. 13:12:16

Bogoj 2007.12.12. 10:55:35

Miért, a CBA mit jelent? Ugye nem ABC visszafelé? :-)
Ja, amúgy aki gagyit keres a madaras / nemmadaras tuskóban annak elég a műszaki osztály, ruhaosztály stb. felé vetődnie. Talál bőven.

grigorij (törölt) 2007.12.12. 13:12:25

Hát ennyi eszementet...
Először is, olyan hogy "ajándék vmi mellé" nincs! Mert ha még ingyé is adná, a könyvelésében szerepeltetni kell, és kifizetni utánna mindazt, ami járna az államnak, ha pénzzé adná! Tehát biztos, hogy valahol szerepel a számlán ennek a szarnak a költsége is, hiszen ezek a szuperextraboltok nem szoktak jótékonykodni!
Másodszor! Azért ritka paraszt mentalitás, hogy sokan lebsszátok az az egyént, aki egyáltalán észreveszi más szellemi/fizikai munkájának, termékének az ellopását és az szóvá is teszi!
Igen, vannak drága és olcsóbb termékek! De nem az a megoldás, hogy ha valami drága, akkor azt egyszerűen ellopjuk! Ha nem tetszik, nem kell megvenni! Ha majd sokan nem veszik, akkor olcsóbb lesz! A Lego azért drága, mert az a sok sznob szülő 20ezrekért megveszi...

Almaspite 2007.12.12. 13:24:38

De most télleg, Főhomár, másfél éve vittem be neked a szerkesztőségbe és adtam át személyesen a kezedbe ezt a Shifty nevű ótvart! Még arra is javaslatot tettem, hogy kérd ki róla a Lego Hungária Kft véleményét oknyomozó riport keretében! Azzal a készlettel mi lett? Tán csak nem Homár Mirjam és Homár Borisz dundi kezecskéjében landolt? HE?!

átmeneti kommentelő 2007.12.12. 13:25:49

grigorij, apapvetően egyetértek, kivéve az utolsó mondattal. Egyrészt minden jó minőségű gyerekjáték drága, (Amúgy a gagyi se olcsó) másrészt a lego az, ami akár 30 évig is bírja a strapát, ráadásul a 30 éves elemek vígan kompatibilisek az ideiekkel. Tehát a szülő nem feltétlen sznob, lehet csak az ár-érték arányt figyeli.

istenfája 2007.12.12. 13:29:47

báró Csekonics, expedient:
A CBA egyik vezetője (nem a helyi közértesre gondolok) egyszer azt mesélte, hogy annak idején, induláskor nem tudtak dönteni az egyik-hülyébb-mint-a-másik név ötlet között. Az ABC adott volt, közismert és gyakorlatilag köznévvé vált. Tehát megfordították, remélve, hogy ez is olyan ismert lesz valamikor... Hát, szerintem is elég beteg dolog, de ő mondta.

grigorij, veled pedig teljesen egyetértek, mindössze én csakazért sem nevezném drága kommentező véreimet eszementnek. Mert ez így jó, tök össze-vissza, olyan hülyén, amilyenek vagyunk...

AzHofi 2007.12.12. 13:30:47

De mi az ellopás, komám? Nem lopja a lego nevet, hanem bütykös műanyag biszbaszokat gyárt shfty néven. Csavarhúzót is csak egy cég gyárthat, a többi meg hamisítja? Vagy ez az alak le van védve, egyáltalán levédhető valaminek az alakja?

Girhes Joe 2007.12.12. 13:31:21

fapuma: SHIFTY az, csak az i betűt nagyon összeírták a H-val meg az F-el.

Szerintem ez NEM HAMISÍTÁS!!! Akkor lenne az, ha ráírnák hogy Lego. De nem írják. A kínaiakat se azért cs.sztetik a határon, mert Wu Xiang Hu márkájú sportcipőt hoznak be, hanem azárt mert ráírják hogy Adidas. Vagy szerinted sportcipőt úgy általában is csak a nagy márkák gyárthatnának, ahogy műanyag összeilletszős építőkockát csak a Lego?

A nagyon hasonló márkanév más téma, itt erről nincs szó, bár szerintem az is hülye aki nem bír különbséget tenni Puma meg Puna között - meg az is, aki csak azért vesz Pumát, "merazmárkás".

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.12.12. 13:35:23

Bammeg a madaras teszkót :DDD Tényleg :DDD
Most itt röhögök. Gondolhattam volna Szily koma, hogy bedobtál egy pitbullt reggelire, mielőtt idetlévedek :DDD

Ez de dúrva.

Én amúgy a gyártó helyében azt irtam volna rá, hogy "LEGÓzZrt"...

Misa76 2007.12.12. 13:39:05

A formát is le lehet védeni, ha jól tudom, de kérdés, hogy a LEGO mit védetett le (ha levédette), összepattintható építőkockákat ami régen volt, vagy műanyag kacatokra nyomott bütyköket ami most van. Fognak egy kínai kisautót, repülőt vagy kakadut, rányomnak 4 bütyköt oszt' jónapot kész a legó.

leopold getz 2007.12.12. 13:46:07

Ez egy az egyben hamisítás. Ha eljut odáig és van is egy csöpp esze, a LEGO meg is támadja...
Attól, hogy nem az van ráírva a dobozra, attól még a figura (LEGO emberke), méretek, stb. le van koppintva rendesen! És ezek egy ekkora cégnél le is vannak védve A-Z-ig.
Gusztustalannak tartom: én a LEGOn nőttem fel, annak fénykorában...

dhole 2007.12.12. 13:47:08

Ez kőkemény hamisítás!Az erdőben is csak egy fa van,a többi őt utánozza!
Meg a Merci is beperelte a Ladát!Mindkettő dugattyúk,hengerek,váltó,lámpák,mindkettőnél akksi...pofátlanok.Meg sem próbáltak változtatni szinte.Alváz,futómű,4kerék,kormány,áhhhhhh

Girhes Joe 2007.12.12. 13:56:55

Sőt, hogyhogy az autógyárak nem fizetnek licencdíjat annak, aki először kitalálta, hogy a kormány középen legyen és kör alakú, a pedálok lábnál és kupplung, fék, gáz sorrendben, a sebváltó meg jobb kéz felől???

balibaa 2007.12.12. 14:00:02

akkó minek vetted meg?

mi csak igazi legót veszünk - már 30 éve. a 30 évesek ugyanúgy néznek, ki, mint at egyévesek. egy se tört el. néhány le lett nyelve, orrba dugva, stb. ha a SHIFTY 30 év múlva is jó lesz, akkor mi a baj? Valszínűleg ugyanabban a gyárban csinálják, mint a legót.

amúgy meg a samsunk majd európai terméket fog adni az elemei mellé, mi?

muhhhaha 2007.12.12. 14:13:22

az ABC az nem általános beszerzési cikkek?

Netuddki. 2007.12.12. 14:27:54

Almaspite 2007.12.12. 13:24:38
Aztán átvételi elismervény volt róla? Ha nem akkor most mit ugrálsz?

Netuddki. 2007.12.12. 14:32:06

"leopold getz 2007.12.12. 13:46:07
Ez egy az egyben hamisítás. Ha eljut odáig és van is egy csöpp esze, a LEGO meg is támadja..."

Oszt ki nem sz..ja le. Egy ügyvédjének a havi bére nálunk egy falu éves költségvetése. Na ne hogy már sírva fakadjak!

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.12. 14:36:42

Ha az autóban a kormány középen lenne, akkor az anyós menet közben csikket gyüjtene az útpadkáról.

bratan 2007.12.12. 14:36:47

FYI: a legó sose volt olcsó...

báró Csekonics 2007.12.12. 14:54:57

Gergő77 2007.12.12. 13:56:55

Mert amikor kitalálták az autót, k.vára nem így volt még... :-D
(Pl. Ford T modellben is csak a kormány azonos kezelőszerv a mai kocsikkal, előtte még a kormány sem feltétlenül volt olyan amilyen.)

Girhes Joe 2007.12.12. 15:05:19

Jóvanna, nem ÚGY középen, hanem a vezetőüléshez képest középen... :D de tetszik ez az anyósos beszólás :D

Egyébként meg persze hogy nem volt az elrendezés ilyen az első autókban, de akkor a Legós logika szerint pláne tejelnie kellene minden gyárnak afelé az egy felé, amelyik először csinált "mai" elrendezésű vezetőállást. Mégsincs így, talán mert léteznek olyan alapvető dolgok, amiket nem lehet levédetni. A bütyök egy műanyagkocka tetején se hiszem, hogy védett lehetne. Mert ilyen erővel akkor fizessünk licencdíjat a billenős villanykapcsolóért meg copyrightot az E betű használatáért.

dhole 2007.12.12. 15:10:06

És a kínaiak az európaiakat utánozzák.2lábuk van,két kezük,szemük hajuk...kifordítva meg szinte megkülönböztethetetlenek.
De szépen mondtam!

Vegeta István 2007.12.12. 15:17:03

Hogy szakadna a zsúptető az olyen idiótára , aki szóváteszi ,hogy ingyen ajándékot osztogatnak. Meg különben is vegyen olyan elemet drágábbér , amihez nincs ajándék , oszt jónapot.

De hát mit várjunk egy olyan IQ huszártól, aki összekeveri az Auschant a Tescóval , a Legót meg a Shityvel?

Pereljen be téged a Tescó hitelrontásért.

amúgy nem ártana utánna nézned,hogy hány éve van építő elemes játék. Már az ősember is pakolgatta a köveket,csontokat egymásra.
Mégse fizet a Lego jogdijjat az neandervölgyieknek.
Mindenesetre az ilyen hülyét b@ssza meg a cigán ombudcman, meg ajándék apekellenőrzést neki. Oszt jónapot.

labi 2007.12.12. 15:28:18

Ha más a neve az már elég? Akkor gyárthatok gagyi Bűvös Kockát mondjuk "Mágikus Hasáb" néven? :)

labi 2007.12.12. 15:31:19

"az autógyárak nem fizetnek licencdíjat annak, aki először kitalálta, hogy a kormány középen legyen"


Középen? :)
Traktoros vagy-e? :)

blero 2007.12.12. 15:42:45

"Shefty: Na ezt rakd össze" :)

ferrobandi 2007.12.12. 16:08:21

A legjobb LEGO hamisítást még anno az a távolkeleti cég követte el, amelyik 0937 néven árusította összerakós játékát. Olvassátok csak fejjel lefelé!

Girhes Joe 2007.12.12. 16:29:28

"Traktoros vagy-e? :)"

Nem, hajóskapitány :) amúgy meg lásd fentebb

Joaquin 2007.12.12. 16:47:11

Mit kell ezen ennyit kattogni? A license-ek egy idő után lejárnak és bárki másolhat. Kocsival ugyanez.

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.12.12. 18:02:05

volt marklin is. nekem is volt. az a duplo meg a lego közti szint. nekem az nagyon tetszett.

Csiri · http://www.csiri.blog.hu 2007.12.12. 21:20:58

De legalább így első ránézésre az alkatrészek kompatibilisnek tünnek az eredeti legohoz :)
bevágod a többi közés és fel se tünik :)

Law enforcer 2007.12.12. 23:46:43

a postíró kissé elmaradott. ez a termék már tavaly is kint volt a polcokon, 4-5 féle összerakós játék volt benne- ugyanez a termék. namármost ha ez ennyire sz@r és felháborít, akkor 1, nem kell megvenni
2, nem kell hyperbe járni vásárolni. A sarki boltban biztos leszedték és külön eladták volna.

a terméket egyébként a samsung csomagolja ilyenre az áruház csak árusítja. a 4 elem lego nélkül is 690.

Law enforcer 2007.12.12. 23:51:56

ui:
egyébként a legohoz hasonlító játékok már a 80as években is léteztek. például a PeBe, a LeCo, a Montini, Megablocks stb.
ugyanolyan f@szán lehetett velük játszani, senkit nem zavart hogy nem pont olyan mint a lego, aminek már akkor is aranyárban adták grammját.

de szerintem te még akkor nem éltél.

Alvwen Wintwex · http://www.myspace.com/alvwenwintwex 2007.12.13. 12:01:37

vicces ez a shifty cucc.
azok a LEGO termékek, amikről a Shifty-t mintázták, már kifutottak, uh a kici szorgosz kínaiaknak nem lehet belőle gebaszuk.
okoszak. na.

IOWA1986 2007.12.13. 18:19:15

Figyu én Oseban dolgozom, unalmas perceimben összerektam az összes ilyen ál"legot! Méghozzá a zacskóban! Amugymeg teljesen kompatibilis a legoval! Az mellékes ,hogy megéri e a pénzét!

és már neis haragudj de Orosz aknekeresös legó nincs is, de Shifty az van :D

Law enforcer 2007.12.13. 23:07:35

akkor lehet hogy eggyütt raktuk össze kolléga! :) nálunk is pont ez ment.

Zsirparaszt 2007.12.15. 21:42:42

A dán kapitalista mivel jobb, mint a kínai kapitalista?

mirInda 2007.12.16. 03:31:58

Nem hamisítvány a Shifty, de a hamisításhoz van köze, erről mintázta a LEGO az egyik játékát :D
Nem-e lehet, hogy e neves játék mellé csomagolták ajándékba a Samsung elemeket?

Az Auchan-madár az mit tojik?

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2007.12.17. 11:15:38

Nem a samsung dönti el hogymilyen promocion belül társítják a termékeit és mihez :) Igy valószínűleg fogalmuk sincs róla.Már az is probléma hogy ingyenvacakot kap az ember? Amugy addig nem hamisitvány mig nem viseli a lego márkanevet, ha leggonak lekonak vagy bármi ilyesminek hivják akkor is csak a vásárló megtévesztésével gyanusitható.De mivel a név nem eggyezik igy ez sem ál fent :) Amugy sok gyerek akiknek nemtelik wii-re karácsonykor az örül ennek is :)

ParaSoniC 2007.12.17. 11:32:27

Hamisítás ide, vagy oda...
A Lego minden olyan terméket hamisítványnak vesz, mely kompatibilis az eredetivel.
Ez szabadalom kérdése.. A szabadalom 20 év után ún. közkinccsé válik, hacsak meg nem újítják sok pénzért. Természetesen a Lego nemzetközi szinten újította meg, ezért felháborító, hogy bárhogyan is, de az országba kerülhetett ez a - tényleg gagyi - cucc.

Aki akarja, szórja be a többi közé, majd úgyis feltűnik, hogy melyik olvadt szét a lakásban, vagy melyik lesz sorjás 2 perc alatt.

Aki meg nem akarja, az ne is nézzen rá se itt, se a hyperben.

Hyperben játékot venni meg amúgy is nevetséges, mert az igazán neves cuccokkal becsalogatnak, de mivel az fogy el előbb, a birkák megveszik a gagyit is.

Bazsiboy 2008.01.03. 11:46:22

"... 4 db AA (ceruza) elem mellé csodálatos .. játékot adtak ajándékba potom 690 forinttért..."

Ajándéknak szerintem drága...

Ha ennyit fizetnének nekem, akkor sem vinném el sem a köztudottan környezetszennyező elemeket, mert a Samsung nem az elemgyártásáról híres.

A legókoppintás meg vélhetően mérgező.

Ez a baj! Nálunk mindent eladhatnak a multik, mert úgy-ahogy adózgatnak. Minőség, ártalmasság nem számít, mert ezzel meg minket ritkítanak.

Nem az volt rájuk írva, hogy médincsájna?
süti beállítások módosítása