Tékozló Homár

Fantomsms a Pannonnál

2007.03.14. 08:30 | jackyll | komment

László részletes decemberi számlája szerint egy délután 154 smst tolt át egy ismeretlen számra. Féregvírus a telefonban, hiba a szolgáltatónál vagy részeg kollégák a céges karácsonyon?

Nekem a Pannonnal gyûlt meg a bajom. Elõfizetéses készülékem van. A decemberi telefonszámlám a megszokottnál jóval magasabb volt, ezért kértem azt részletezve. Amikor megkaptam és átnéztem, rögtön rájöttem, hogy kiszámláztak számomra 154 db sms-t december 19-i dátummal, amit nem küldtem el. A dolog érdekessége, hogy az összes egy telefonszámra ment, ugyanazon a napon 5-10 percenként. Mivel a szám számomra ismeretlen volt, telefonom memóriájában sem szerepelt, sõt az elküldött üzenetekben sem találtam, levélben kértem a Pannont, hogy küldjenek új számlát az említett sms-ek nélkül.
Olvasson tovább!

Hullandásveszély revamp: már félünk

figyelmeztetés

2007.03.14. 00:05 | szily | komment

Ez iszonyú. Az egyik postaládánkban elolvastuk a hullandásveszélyes gyerekeknek javallott mûzergebõr sztoriját, aztán kinyitottuk a másik mailboxot, ahol ez az üzenet várt:
Gondoltam ezt elküldöm nektek. Talán egy kis mosolyt megér :)) Valamelyik nap az egyik nagy áruházban vásároltam. Kiárusítás volt. Rendes fogyasztóként, körbe is néztem, és megakadt a szemem ezen a kis képkereten. Ám a lényeg a hátulján volt. :)) Sok féle gyereket ismerek, jót, kevésbé jót, bûn rosszat, hiperaktívat, de hullandásveszélyessel még nem találkoztam. :)))
Olvasson tovább!

Nedvesedik a mûzerge

termékleírás

2007.03.14. 00:02 | szily | komment

Drága Homárom! Kérlek, segíts nekem olyan hullandásveszélyes gyerekeket találni, akiknek nyugodt szívvel odaadhatnám a mellékelt képen látható és az Auchanban vásárolt mûzergebõrt! Köszi: Kihívás

Drága Kihívás, A gyermek – és ez alól a két kis Homár sem kivétel - persze mindig akkor kap hullandást, amikor fent a hóhatár fölött bagzik a mûzerge. Egy jól benedvesedett mûzergének – egymás között mondom – azért mi sem tudnánk ellenállni. A Homár.

Poéta a kézispejzben

Habuczki és Társa Ingatlanforgalmazó BT/irodalom

2007.03.13. 13:28 | szily | komment

Örkény István se mondhatta volna szebben, mint az Év Irodalmi Szenzációjának ismeretlen, Habuczki és Társa Ingatlanforgalmazó BT-közeli szerzõje. A 2007-es év legjobb irodalmi szövegét igazából Navarro találta az ingatlan.com-on, aki házat akar venni a XVI. kerületben. A 129 szóból álló remekmû prózaian, sõt neopozitivistán indul, hogy a második mondatban megtalálja a személyes hangot, sõt azonnal a gigantikus spejz képével - "spejz hatalmasságát, szobányi elõszobáját" - borzongassa az olvasót. Ezután megtévesztõen száraz szövegtest következik, hogy a felénél váratlanul versbe forduljon a próza. És milyen versbe! Azóta se tértünk magunkhoz. Hajtás után olvasható a Mû:

Olvasson tovább!

A mutánsok már a sütõben vannak

tyúk/nyolcasikrek

2007.03.13. 11:46 | szily | komment

Talán inkább kedvenc orvosi és genetikai blogunkon, a medIQ-n lenne a helye ennek a posztnak. Lola ugyanis a képen látható parajelenséget ette ki abból a konyhai eszközbõl, amit mi a büdös életben nem hallottunk szendósütõnek nevezni, így már eleve boldogok vagyunk a kifejezéssel. 5 percig gondolkodtunk azon, hogy ez milyen japán cucc lehet. Na mindegy, genetikus vagy brojleres olvasóink írják már meg, tényleg olyan ritkaság-e az ilyesmi, ahogy érezzük. Bejelentõ levél alant:

Olvasson tovább!

Ördögi Smartkártya-összeesküvés

2007.03.13. 10:53 | jackyll | komment

Hová tûnnek a Smartkártyáról a pontok? Ha mindenki tud róla, miért nem tesznek ellene valamit? Hol érdemes terroristákkal házat bontatni befektetési szempontból? Karesz elõtt egy szörnyû konspiráció sarka feslett fel, amiben természetesen mindenki benne van:

Történt egyszer, hogy elhatároztam, hogy a Smell Smartkártyámra sok-sok pontot gyûjtök össze, hogy egy komolyabb ajándékot vásároljak rajta. Múlt hét pénteken el is érkezett a várva-várt nap, amikor pontegyenlegem a megfelelõ mennyiséget tartalmazta, így felkerekedtem a hozzám legközelebb esõ pontbeváltóhelyre, ami a Duna Plaza-ban található. Ekkor kezdõdtek a problémák. Az eladó közölte, hogy a terminál által mutatott kb 6800 pontom helyett valójában csak kb 5300 pontom van, így kb 10 másodperc alatt elbúcsúzhattam 1500 pontomtól és természetesen a kinézett ajándéktól is...:((
Olvasson tovább!

Csonkics Karesz nem adja fel

Karesz/flamewar

2007.03.13. 10:22 | jackyll | komment
Rég röhögtünk ennyit. Miután leközöltük a Darshan kávézó tulajdonosának meghökkentõ írását, amivel egy, az éttermét ért olvasói kritika szerzõjére támadt, elõször az olvasó írt nekünk, majd nem sokkal késõbb befutott a – hogy is fogalmazzuk – lendületes vendéglátós újabb mûve, ami ha lehet, rá tud tenni még egy lapáttal. A csúcspontok: "hazugság", "46 éves tapasztalt ember vagyok", "A kijátsza nem két 'sz'", "van a darshan udvarnak egy ingyenes bölcseleti lapja" és végül "Üdvözlettel, Karesz". Gyilkos, zseniális. Elõbb ezt közöljük alant, aztán jön, felborítva az eredeti idõrendet, az olvasó témalezárója. Az olvasásmániások kedvéért utána egy levélturmix következik Önöktõl, újabb Darshan-tapasztalatokkal. Jó nevetést!

Olvasson tovább!

Antisznob-kiáltvány a Darshantól

2007.03.12. 10:31 | jackyll | komment

Valahogy éreztük, hogy a legutóbbi étteremkritika heves érzelmeket fog kiváltani, de álmodni sem mertük volna, hogy a tulaj a t. vendég torkának ugrik, és még attól sem riad vissza, hogy kijátssza a csinájjobbat-kártyát:

Kedves Homár Szerkesztõség és Kritikus Országjáró étteremlátógatói, Köszönettel megkaptam a törzsvendégeimtõl a továbbított kritikát. Megbeszéltem a felszolgálommal is az esetet. Ugye annyiban igazam van, hogy ez így, ahogy tálaltad a Homár sorain, nagyon egyoldalú. A rosszindulat sugárzik leírt szavaidból. Ezt a tényt a felszolgálom is alátámasztotta: kekec és nyegle voltál a társaiddal együtt, utaztál a hibaforrásokra. Olyan voltál mint aki eldöntötte már az étterembe lépése elõtt, hogy milyen cikket fog írni.
Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása