Tékozló Homár

A nap leghumorosabb vállalati részlege a BKV sajtóosztálya

2008.01.04. 13:00 | szily | 100 komment

Reggel az Újpest-Központ metróállomáson vidáman elkocogtam a BKV-pénztára előtti 50-80 méteres sorban rogyadozó zombihadsereg mellett - észrevették, hogy a cég jóvoltából 2008-ben újra divat a kommunista ízű, hisztérikus sorbanállás? - aztán beestem a Betűgyárba. Itt a következő nyitómondat várt a képernyőn, másodperceken belül az olcsó szalagparkettára taszítva görcsösen rázkódó testemet:

Javuló tendenciát mutat az utasok körében a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság szolgáltatásainak színvonala – derül ki a GFK Hungária által nemrégiben készített felmérésből. Mind a járművek tisztaságával, mind az utazási kényelemmel, de különösen az utastájékoztatással elégedettebb az utazóközönség, mint fél évvel korábban.
Miután kiszitkozódták magukat, olvassák el a teljes közleményt, ami a következő generációs Ablak-Zsiráfban a "cinizmus" szócikket fogja illusztrálni.


SAJTÓKÖZLEMÉNY
JAVULT A BKV SZOLGÁLTATÁSAINAK MEGÍTÉLÉSE
AZ ELMÚLT FÉL ÉVBEN

Javuló tendenciát mutat az utasok körében a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság szolgáltatásainak színvonala – derül ki a GFK Hungária által nemrégiben készített felmérésből. Mind a járművek tisztaságával, mind az utazási kényelemmel, de különösen az utastájékoztatással elégedettebb az utazóközönség, mint fél évvel korábban.

A BKV szolgáltatásainak megítélése a legtöbb szempontból javult az elmúlt hónapokban. A megkérdezettek nagy százalékban javulónak ítélik meg a járművek tisztaságát, minden negyedik utas teljes mértékben elégedett is e téren. Az utazási kényelem tekintetében is észrevehető pozitív változás, ám az utastájékoztatás színvonalának emelkedése vívta ki a legnagyobb elismerést az utazóközönség körében. A megkérdezettek 76%-a ítéli kifogástalannak, viszonylag sokan, minden harmadik válaszadó észrevett pozitív változásokat ezzel kapcsolatban – derült ki a GFK Hungária 15 és 65 év közötti célcsoportban végzett nem reprezentatív felméréséből.

A járművek tisztaságával jelenleg az utasok 48 %-a elégedett, a járműtisztaság változásának megítélése terén 59 % szerint változatlan a helyzet, 25% szerint javult és csak 8% mondja azt, hogy romlott a mögöttünk álló hat hónapban. Az utazási kényelemmel (átszállások száma, csatlakozások, férőhely stb.) az utasok 49%-a elégedett, a teljes mintában 56%-os változatlanság mellett ebben az esetben is javuló tendencia mutatkozik, az utasok 20%-a szerint nőtt az utazási kényelem, 18% szerint csökkent. Az utastájékoztatás javulása terén 76%-os az elégedettségi mutató, 52%-os változatlanság mellett a megkérdezettek 34%-a gondolja úgy, hogy javult és csak 6% szerint romlott az utastájékoztatás az elmúlt fél évben.

Budapest, 2007. január 4.
BKV Zrt. Sajtóiroda
Hát nem lennénk a Gfk Hungária helyében.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vrungel kapitány 2008.01.04. 13:05:37

nemcsak a sorbanállás, hanem a propaganda is a komcsi időket idézi :)
nagyobb gáz, ha ezt a bkv el is hiszi.

Vrungel kapitány 2008.01.04. 13:07:31

Pepin bácsi kommentje meg eltűnt, pedig láttam hogy itt volt...

Pepin bácsi 2008.01.04. 13:09:50

Jobb is Kapitány, tegnap túl sokat elsőztem :)

Pepin bácsi 2008.01.04. 13:11:45

Kiadhatna a MÁV is egy sajtóközleményt a javuló szolgáltatásokról

szellem 2008.01.04. 13:14:12

"A megkérdezettek 76%-a ítéli kifogástalannak, viszonylag sokan, minden harmadik válaszadó észrevett pozitív változásokat ezzel kapcsolatban"
Minden harmadik válaszadó = 33%
76%+33%=109%
Tehát a megkérdezettek -9%-a elégedetlen az ügyféltájékoztatással. Bár nem kérdeztek, de azt hiszem én a -9%-ba tartozom...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.01.04. 13:14:34

kapják be a javuló szolgáltatásaikat.

Potenciális Disznó 2008.01.04. 13:16:39

Ott van kéremszépen, hogy "nem reprezen tatív" a felmérés. Vagyis megkérdezték Aput, Anyut, Öcsit, Hugit, Bodrit és Cirmit, oszt jónapot.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.04. 13:18:23

Javul a BKV, javul a MÁV, szárnyal a gazdaság, mindenki boldog. Ez teljesen egyértelmű, elég csak végignézni a BKV utasain. Nomeg a kommentek is tele vannak szmájlival. Ez a létező világok legjobbika, Karoláék is hozzáadták önmagukat, van ilyen.

Mrs.Incredible 2008.01.04. 13:18:43

Ma BKV nap van vagy miszösz?

Pepin bácsi 2008.01.04. 13:22:51

Ühüm BKV nap, meg 1 kicsit MÁV is

Jurij Kakarin 2008.01.04. 13:27:51

megy az agymosás, megy az agymosás

joa 2008.01.04. 13:29:48

hallottam olyanról is hogy egy bácsi becsinált a combinón, ülve.
márpedig a bkv azt mondja, hogy fertőző betegek és undort keltő személyek (vagy valami hasonló csak még szebben megfogalmazva) nem utazhatnak a járműveiken. na persze.

Sonica 2008.01.04. 13:32:34

52%-os változatlanság mellett a megkérdezettek 34%-a gondolja úgy, hogy javult és csak 6% szerint romlott az utastájékoztatás az elmúlt fél évben.

Hmmm, ez sem százas...

Ybl 2008.01.04. 13:49:17

Ezt a közleményt a tegnap a MÁV START Zrt-ből menesztett igazgatósági tag adatta ki, akit ma reggel kommunikációs igazgatónak nevezett ki Kákosy úr a BKV-nál. Két botrány elsikálva ! :-)

Pepin bácsi 2008.01.04. 13:51:32

Ybl: akkor jól sejtettem, hogy van itt valami összefüggés. Csak hát vidéken nincs BKV, MÁV-ot meg naggggyon ritkán használom.

Baaah 2008.01.04. 13:52:11

Idiotak, meg, akik elhiszik azok is,

Habar gondolom volt egy nagyobb osszeg kozvelemenykutatasra a tavalyi szamlak kozott es valaki rakerdezett, no ekkor ez hol van?
Vad klaviaturarangatas utan talaltak ezt a propagandaszoveget, de nem a szamitogepen hanem bepotyogtek es odaadtak fonoknek az meg nezte hu de kurvajokvagyunk, publikaljuk csak

Baaah 2008.01.04. 13:54:48

"nem reprezentatív felméréséből"

jah megkérdeztük anyut aput gyereket, hogy mit gondol a bkv-rol, mikor kinez az A6-os ablakan

Fospumpa az egesz rohadt, csalo, velejeig gatlastalanul hazudozo, budos banda

MosoMasa 2008.01.04. 13:56:53

Potenciális Disznó 2008.01.04. 13:16:39

Nem kérdeztek meg senkit - egy jóember leült a lapitopi elé, és jópézért megírta, a megszabott feltételek alapján.

kukoricajancsi 2008.01.04. 14:02:18

Ez szimpla statisztika, mintavétel blablabal, amit mindenki kedvére alakithat. A BKV ezt meg is tette...

báró Csekonics 2008.01.04. 14:06:32

"megkérdezettek nagy százalékban javulónak ítélik meg a járművek tisztaságát"

A 'nagy százalék' az ugye olyasmi, mint a 'sokcsatornás' kábeltévé-csomag, ugye?
Amúgy, ja, minden szuper, mindeki szép, minden szárnyal - csak a torka véres...

báró Csekonics 2008.01.04. 14:07:41

impetus 2008.01.04. 13:57:51

Ugye? Én is ezt vettem észre.
Ja, és a zsebeim tartalma is megvan mikor kiszállok.

pizsama 2008.01.04. 14:12:02

Én már annak örülnék, ha betartanák a menetrendet - nem szokták! De azóta rájöttem, hogy 15 perc séta még mindig jobb, mint 20 percet várni egy villamosra a hidegben...

Pepin bácsi 2008.01.04. 14:12:19

impetus és báró Csekonics: Én is !
Mi az hogy pontos ?!?! Akkor indul, amikor én akarom !

BaarBeer 2008.01.04. 14:14:26

Te jó ég! Ezt nem hiszem el, hogy a BKV képes volt ezt így kiadni a kezéből! Aki az elmúlt 2 nap alatt látta a kígyózó sorokat a BKV pénztárak előtt, az röhögőgörcsöt kap a fentiektől. Látszik, hogy egy BKV-s vezető sem jár tömegközlekedéssel.

BiG_ 2008.01.04. 14:15:38

Szerintem gyorsan írtak egy ilyen hadovát békávéék, mielőtt őket is falhoz állítja a forradalom.
De kár volt erőlködni, mert már a MÁV-falhozállítás kapcsán is kiderült, hogy ellopták a töltényeket.

Üdv!

Pepin bácsi 2008.01.04. 14:16:08

BaarBeer: azért voltak kígyózó sorok, mert mindenki egyszerre akarta kifejezni az elégedettségét

báró Csekonics 2008.01.04. 14:18:01

BiG_ 2008.01.04. 14:15:38

A töltényeket?!
A falat meg a puskát is ...

JDG 2008.01.04. 14:18:48

szellem:
"76%+33%=109%
Tehát a megkérdezettek -9%-a elégedetlen az ügyféltájékoztatással. Bár nem kérdeztek, de azt hiszem én a -9%-ba tartozom..."

Ez hogy jött ki? Aki kifogástalannak találja most, az nem észlelhetett pozitív változásokat? Nincs ezzel a mondattal semmi baj, csak kár, hogy az egész baromság. Nem reprezentatív felmérés eredményét pedig nem engedném reklámanyagban feltűntetni.

Dr.Abál 2008.01.04. 14:19:03

Mellékesen szasz Pepinem,
egymásnak kell ereszteni a BKV-t meg a MÁV-ot.
Lehetőleg egy vágányon és szembe,max.sebességgel..

Pepin bácsi 2008.01.04. 14:28:35

Aggyon Isten Doktorom ! Hol az ördögben kószáltál ?
Látom tele vagy jó ötletekkel.

A másik posztról (CIB) figyelmedbe ajánlanám a Zenészke nevű legénykét.
Lehet, hogy éjszaka nálad jelentkezik szolgálattételre :)

Kaptál tőlem egy ELSŐt - szerény, baráti ajándék

Naturát nem láttad ? Biztos a rózsaszín notit keresi a szaküzletekben

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.01.04. 14:30:12

A tisztaságban valóban látok javulást, viszont ez nem hinném, hogy a BKV sikere, sokkal inkább a miénk, hogy nem dobálunk el mindenfélét, szájbaverjük a firkászokat, és nem szaggatjuk fel az üléseket. DE hajléktalanok még mindig vannak, terjeng a hugyszag.
Utazási kényelem terén csak annyi, hogy nincs olyan nap azokon a tömegközlekedési eszközökön, amiken én utazom, hogy ne lenne egy-két könyök a gyomromban. De biztosan én vagyok a hibás és rossz útvonalon közlekedem. Az, hogy tágabb buszok, villamosok vannak még nem jelenti azt, hogy ne lenne rajta tömeg. Utastájékoztatással viszont egyetértek, valóban fedezek fel változásokat, mégpedig pozitívakat. Előre szólok, nem vagyok BKV-s, csupán egy egyszerű tömegközlekedést használó magyar melós.

Dr Gregory House 2008.01.04. 14:35:47

Nem értem. Mi itt a gond? Azért az XX millióért én még ennél is jobb eredményeket hoztam volna ki. És különben is benned van! Meg benned is! And the winner is: Hungary!

Dr.Abál 2008.01.04. 14:36:31

Most kezdek(kicsit) jobban lenni drága Pepinem.Másnak,vagy harmad-e?
Ötlet az akad,csak mindegyik végére úgy nézzenek ki,mint post fotója.A többi édesmindegy.
Ja nem tom mi van Naturával,már hajnaltájt is kerestem,de sehol senki.
Enzsolt:Ha legközelebb látlak,előtte szólok,hogy húzd arrébb a gyomorodat.(sosem utazom BKV-val,akkor sikerese a kékerese?)

Dr Gregory House 2008.01.04. 14:39:49

És különben is, hogy beszéltek egy Superbrands díjas cégről?

I'm 2008.01.04. 14:43:11

A GFK Hungáriás és a BKVs menedzserek vérét is akarjuk!!

Pepin bácsi 2008.01.04. 14:44:49

Doktorom nincs is jobb a permanens részegségnél :) Még van itt a gyárban egy erős fél órám, oszt megkezdem én is.
EnZsolt egy elégedett és sikeres ember. Csak az a fránya gyomor ne lenne

BaarBeer 2008.01.04. 14:47:57

Pepin bácsi 2008.01.04. 14:16:08
Jaaaa tényleg, ez eddig eszembe sem jutott:))

I'm: igazad az ő vérüket is ide nekünk! Mind egyforma.

Dr.Abál 2008.01.04. 14:48:29

És lőn!
Képzeld Pepin,délelőtt csengettek,2 szakadt pofa,festeni jöttek,betöltöttem mindkettőbe 2-2 deci házit,első rúgásra indultak és festettek.
Mi ez,ha nem az igazi kébzőbűvészet?
És akkor és megállapítottam,hogy FESTETNI
hidegben is kva jó.(festeni má nem annyira)
Hálából nem műtöttem meg őket.

2008.01.04. 14:50:47

Bőr? Pofa? Mond ez maguknak valamit?

Pepin bácsi 2008.01.04. 14:51:50

Házival jó a festetés. A kőműveltetés is.
Kőművesekkel szokok inni itt, a mi kocsmánkban. Vidám legények ők

Dr.Abál 2008.01.04. 14:54:30

Kedves Zsir,ha lehetne bővebben valamivel.
Tudom,hogy alulképzettek vagyunk valamennyien,na de az elvárásaid kicsit idegenek.Meg a magázásod főleg!
Finom voltam ugye Pepinem?

Dr.Abál 2008.01.04. 14:55:57

Évtizedek óta csak kocsmában láttam kőművest.Szerintem az épülő házak csinálják a kőműveseket és nem fordítva.

Pepin bácsi 2008.01.04. 15:11:04

Finom voltál Dr. !
Na, ellépek haza, oszt ha valamellik gyerek kezéből ki bírom csavarni a laptokot, jelentkezem.
addig is : aufvidederci !

Dr.Abál 2008.01.04. 15:19:22

Viszont egyre többen vagyunk elégedettek vele.(amúgy szépvolt Cigis)

Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.01.04. 15:32:04

Ez most 2007 január 4 vagy elírás az alján?

nav 2008.01.04. 15:39:55

Hála istennek javultak a mutatók.
Most már teljesen nyugodt vagyok.

Dr.Abál 2008.01.04. 15:41:55

Ne veszekedjetek,kérlek.Inkább halgassuk meg,ha méltat minket,kedves Zsír véleményét.Lehet,hogy ő tudja a titkot.(bár még tartja)
Vagy csak tartani tudja...

intkom 2008.01.04. 15:54:07

hol közvéleménykutattak ezek? a bkv karácsonyi buliján?

Dr.Abál 2008.01.04. 15:56:34

Vannekijek vezérigazgatói trágyaló.Ottan.
Tudod,sok szék,repi pia miegy.
És mi kéne nekik?Más.

avatartalan 2008.01.04. 15:59:35

akkor én minden 4. utasuk vagyok,multkor este villamossal mentem vhova és még fütöttek is és csak 2-3 csokispapir volt eldobálva és plüss-ülések voltak és nem voltak szétszaggatva,szal meg voltam elégedve.
igaz,hogy kb.3 évente kell hasonlo túrára szánnom magam föleg kalandvágybol,ugyhogy nem vok mérvado.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.01.04. 16:16:51

"joa 2008.01.04. 13:29:48
hallottam olyanról is hogy egy bácsi becsinált a combinón, ülve."

Beszart a technikai felszeretségtől:)

Dr.Abál 2008.01.04. 16:19:26

Szegény tata,lehet,hogy nyilvános wc-t keresett?Vagy megijedt az ellenőrtől?

Don Poli 2008.01.04. 16:24:55

Ha jól olvastam 1 mondat ki maradt a közleményből: "A meg kérdezettek 100%-a azt se tudja mi az a BKV, életében nem látta még a budapesti tömegközlekedést és a kocsija nélkül mozdulni se tud!"

Miért nem a kigyózó sorban végeznek közvélemény kutatást?
Félnek az építő jellegü kritikától? A leépítőtől nem félhetnek, saját maguknál jobban úgyse ért hozzá e földön senki!

bazalt 2008.01.04. 16:25:56

Ide passzol, szintén GFK:

www.gfk.hu/sajtokoz/articles/200711281200.htm

"Kedvező a BKV új viteldíj javaslatainak a fogadtatása"

Dr.Abál 2008.01.04. 16:27:49

Bár kedves Figyelő,a szarból,főleg ha ekkora,nem lehet hamar várat.Okoskodunk,de ki merné venni a bátor(botor)ságot?
Kapsz egy év,zseton,ha nem ment vissza a duplája.Pont úgy csesszen rá,mint én amikor céget alapítottam.

Dr.Abál 2008.01.04. 16:31:32

Bazaltot nekik,mert az ellenőrök majd 20-22 órán keresztül fogják bizonygatni,hogy az egyik gyerek nem is a tied,hanem céllövöldében lőtted.
Tehát,bünti.

grigorij (törölt) 2008.01.04. 16:37:50

Baromság! Olyan ez, mint a inflációs statisztika! Beleszámolják a műlábspicc -800%-os változását, és ezzel kompenzálják a hús, megy a tej +50%-át!
Egyébként a pontosság folyamatosan romlik! A tisztaság meg... De ez a legkisebb gond!
Egyébként, gondolom itt a többség hátizsákos polgár... Hányan veszitek le a járműveken??? 100-ból 1! És a zsák, ami eddig a mocskos földön hevert, most az én hátammat basztatja és keni a kabátomra a mocskot! És egyszer sem láttam, hogy az ellenőr felszólított volna bárkit is! Pedig benne van az utazási feltételekben!

snowflake 2008.01.04. 16:57:47

Bocs, nem olvastam végig, de muszáj megkérdeznem: hogyan illusztrálnátok a cinizmus szót?

jesszumpepi (törölt) 2008.01.04. 16:59:30

Churchill mondta,hogy csak annak a statisztikának hisz,amit ő hamisított.

szigbiz 2008.01.04. 17:01:48

Az ellenőrök egy része mindig a Bosnyákon vesz repülőrajtot a napi gályázáshoz...tuti, hogy a Mónika só szereplőválogatásán verbuválják őket :)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.04. 18:06:06

A GFK egy szar. Kiszipolyozzák a dolgozokat, hamisítják a mintákat, napos junixon pörögnek a (asszem root/gfk kombival nyit), mindig figyelik a dolgozokat (monitor), nehezen fizetnek (sok hónap késéssel), előre kérnek pénzt. ÉS MINDIG AZT ADJÁK KI "EREDMÉNYNEK", AMIÉRT A MEGRENDELŐ FIZET VAGYIS AMIT KÉR. Ha nem kéri, akkor kap valamit. De a lekérdezések (riportok) köszönni sem szoktak a kiadott (lezárt) kutatásoknak. Ez minden ami eszembe jutott a Gfk-ról. Ha meg tagadja a sajtósuk, akkor felhívhat. Buzi-e a cég-e, de nem román-e?

A BKV fizetett. Azt kapta amit megrendelt.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.01.04. 18:06:17

javuló színvonal?
azért tényleg már a "kurvanyját mindenkinek"
(aki nem bkv-s kisfűrer, ne vegye magára)
cop. Pálóczi H. Á.

ViPleX (törölt) 2008.01.04. 18:26:41

Tájékoztatás: tetszenek az új, kb két hete kihelyezett digitális tájékoztató képernyők a békásmegyeri, és néhány más HÉV-megállóban - kár, hogy több mint egy hete nem működnek. Tipikus magyar.

madelon 2008.01.04. 18:54:48

Én is fedeztem már fel pozitív dolgokat.
De több negatívat. Sajos bár kevésbé szemetesebb, bevezették azt, hogy csak 30 napos bérletet tudj venni.
Ha ne adj' Isten van képed egy éves bérletet venni, azt csak egy helyen tudod megtenni, ott viszont csak egy darab pénztár van nyitva, ami előtt 2-3 órás sorbanállás és örülhetsz a plusz egy hónap ingyenutazásnak, amit ha ki kéne fizetni a normális pénzből élő polgárnak, az kb a 10 %-a fizetésének... most akkor hogy is van ez a javulás? Örüljünk, hogy nincs hányásszag, pisi-kaki utazás a jó sok pénzünkért? Elég gáz, hogy a normális az, amit fejlődésnek hívjak...

madelon 2008.01.04. 18:56:25

Eh... hívjak = hívnak

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.01.04. 20:09:09

Kiricsi Karola egyre szebb... Ha valalki tud más pozitívumról, nyugodtan megírhatja.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.01.04. 20:18:03

meg azt nem ertem
hogy a biztonsagi or ellenor funkciot miert nem lehet osszevonni?

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2008.01.04. 20:23:38

a bkv-nak is csak nyűg az utas, olyanok mint a máv.

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.01.04. 20:34:55

Hagyma,
Mert a biztonsági őr először üt, aztán kérdez, míg az ellenőrnél ez állítólag fordítva van...

Vladimir Harkonnen 2008.01.04. 20:47:57

Az utastájékoztatás tényleg javult!
Hál' istennek sok évente kell ráfanyalodnom a BKV-ra. A legutóbb is felállok a 7-es buszra, utazok, majd gondoltam jeleznék, hogy leszállok. Megnyomtam a fejmagasságban lévő gombot, ahol mindíg is volt a leszállásjelző, mire kiordított a sofőr: melyik paraszt böködi a vészjelzőt már megint?!

., (törölt) 2008.01.04. 21:04:37

Most nem azé, de biztos, hogy ugyanarről a BKV.ról van szó?
Nem a Brüsszeli Közl Vállalatot vizsgálták?

Secnir 2008.01.04. 22:14:44


namég1xfussunkneki

tisztaság:
elégedett 48%
javult 59%
változatlan 25%
romlott 85
___________azaz a válaszadók 140%-a válaszolt.

utazási kényelem:
elégedett 49%
változatlan 56%
nőtt 20%
csökkent 18%
___________azaz a válaszadók 143%-a válaszolt.

utastájékoztatás:
elégedett 76%
változatlan 52%
javult 34%
romlott 6%
___________azaz a válaszadók 168%-a válaszolt.

Namármost soxor próbáltak madárnak nézni, de azért ennyire nem vagyok hüje.
Gratulálok a MÁV tájékoztatásért feleős szakembereinek, valószínűleg nem művelői a számmisztikának, de azért jó tudniuk azt, hogyha száz megkérdezett emberből 120 elégedett, akkor ott valami gond van.
hm.

Secnir 2008.01.04. 22:19:02



hacsak nem kifejezetten terhes mamákat kérdeztek meg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.01.04. 22:28:13

nade frodithatnank komolyra
ez vicc
van 2 ellenor, vagyis gondolom igy van, telleg nem tudom
mellettuk meg biztonsagi orork
eseleg meg rendor kihivhato gondolom
mert az mindig kihivhato
namost ha ellenoroket kikepzed azzqal a szarral ami az oroknek van nyertel egy csomo penzt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.01.04. 22:38:17

es meg tobbet is tudsz fizetni nekik
or-ellenor combo
amugy az egesz ugy indult, hogy lebontottak a metrokapukat
az autoplyakapukat/jo ez mas kerdes/
mindgig vannak okosok
gondolj bele lenne egy erme ami x forint
es ugy megy be ha bedobod, mert combon vag egy kar
najo haggyuk
hihetetlen

Mylady 2008.01.04. 22:48:28

Secnir!
Én arra tippelnék, hogy az "elégedettség" és a "változás" két külön kérdés volt :)
Az elsőnél lehetséges válaszok: elégedett, nem elégedett, nem tudja, nem válaszol.
A másodiknál: javult, romlott, nem változott, nem tudja.
Így azért kijöhet a 1oo, nem?
(Mármint külön-külön)

neet 2008.01.04. 23:04:12

Ma kihagytam a fővárosi központibb bkv-s jegy- és bérletárusítókat, mert annnnnnyian voltak. Gondoltam, majd a város peremén megveszem a havit.. megszívtam, nem kicsit. Egy egész órát álltam a Budafokon a Városházánál a sorban,a jégen. Nem kicsit fáztam. Ez 2 és 3 között volt. Este 7re múlt el a reszketésem. Hm.. bkv sucks and fucks forever.
A többi meg.. büdös, koszos, fűtetlen, késik, hülyén fékez, tele részeg, szipus hajléktalanokkal, boá. Hab a tortán: a nettó fizum 10%a (felett egy picivel) van a havim ára. Sikeres ember még lehetek?
neet

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.01.04. 23:48:26

az a baj, hogy a 30 naposat is úgy akarják eladni, mintha azzal csak nekünk tennének jót. Legyen akkor csak az, de adják olcsóbban ! A normál bérlet ugyanis 35 napig volt használható ! ez 20%-al kevesebb !

Továbbá: legyen átszállójegyből is gyűjtő 20-as, 30-as... lehet a normálnál 20%-al drágább

és olyan gyűjtő jegy is, ami metrón jó kevesebb, mint 5 megállóra. De mivel a vonalat negyedannyira használod, hát a negyedéért.

legyen olyan jegy amivel 1 órát utazhatsz (gyűjtőben is) annyi és olyan járművön amin szeretnél. Na jó: fogaskerekű nem... Persze a normál jegy árában hisz a metrón is 1 órát utazhatsz ennyiért.

Na ezek a jegyek lennének a jó konstrukciók !

Secnir 2008.01.05. 07:37:42

szösz néne:
a kérdésekből melyik 3-at adod össze úgy, hogy kijöjjön a 100%?

Vladimir Harkonnen 2008.01.05. 11:30:43

hagyma 2008.01.04. 22:38:17
...gondolj bele lenne egy erme ami x forint
es ugy megy be ha bedobod, mert combon vag egy kar
najo haggyuk
hihetetlen

Ha még vagy már abban az időben mo-n éltél emlékezhetsz volt ilyen a metró bejáratokon. 1 Ft-al működött, tökönverőnek hívtuk. Aztán lebontották, jött a bélyegző automata, és a max. 1 óra tartózkodás. Állítólag a csövesek/árusok miatt! Aztán jöttek az orkok, és a brutalitás!
Bár ez egy Kuruc nép, itt régi hagyomány nem fizetni ahol csak lehet!

Mint az a régi szép hagyomány, miszerint a borospinékben befalazzák a házipálinka nagy részét, hogy a fináncok ne találják meg!

jesszumpepi (törölt) 2008.01.05. 11:37:51

Aki végigállta bérletért a sort,annak igazán adhatna a békávé kárpótlásul forró teát,vagy forralt bort.
Mert megérdemeljük.

Monsieur Csirke/Csirke Úr/Cs.A.K. 2008.01.05. 12:36:56

Nah,hát jól értettem én azt,hogy a "nem reprezentatív felmérés" azt jelenti imho, hogy "nem reprezentálja a megkérdezettek valós véleményét"...
vicc.
atomot nekik.

Harvolf 2008.01.05. 18:30:05

Békávé? Olyan nincs is, csak békává változtatott királyfi. Hanyatt röhögném magam, ha megpróbálnák bevezetni Pesten, hogy a buszokon csak az első ajtón szabadjon beszállni, mint vidéken több helyen gyakorlat. Off: autóval azért jó arrafelé, mert kényelemben esik rád egy gyár a Váci úton. Enter.

Harvolf 2008.01.05. 18:35:35

Ja, és a bliccelés vajommí? Go Pest!

Mylady 2008.01.05. 23:08:48

Secnir,

pl. tisztaság:
elégedett 48%
nem elégedett, nem válaszol, nem tudja 52%

a változás:
javult 59%
változatlan 25%
romlott 8%
nem válaszol, nem tudja 8%

Persze ezt csak én gondolom, nem biztos, hogy így van, de így tűnik logikusnak.
A "nem tudja, nem válaszol" nagyon sokszor nincs feltüntetve az ilyen leegyszerűsített, szenzációhajhász "elemzésekben".
Ha megnézed, mind a három kérdésnél az összeg kb. annyival több száznál, mint amennyi az "elégedett" (levonva persze a "nem válaszol, nem tudja" pár százalékát).

Mylady 2008.01.05. 23:13:27

A "nem válaszol" és a "nem tudja" minden közvélemény- és piackutatási kérdőívnek része, ezzel próbálják kivédeni a tippeléseket. A bizonytalanok tippelt válaszai ugyanis totál más irányba el tudják vinni a végeredményt.
Más kérdés, hogy ezeket az elemzésekben is "illik" figyelembe venni.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.01.06. 11:22:24

Secnir, aki elégedett az javulást is lát, tehet beletartozik abba a csoportba, amúgy a hülye az még ly. Más, aki nem jár BKV-val az miért mondja, hogy nem lát változást? Ha megtehetném én sem járnék BKV-val, mert a bringát jobban kedvelném. De sajna, nem lehet, így muszáj vagyok egy szolgáltatást használni, amiért fizetek (igen, elég sokat) de látok benne javulást, és ez bárki bármit mond jó. Már az is javulás, ha nincs hugyszag. Fejlődünk vazze örüljünk neki, hogy 2020-ra akár egy normális tömegközlekedési vállalat fog Budapesten létezni. De ez rajtunk is múlik. Elég, ha más városokon megnézzük a tömegközlekedést, miért nincs szemét, miért nem lógnak? Mert kulturáltabbak, mint mi budapestiek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.01.06. 13:45:57

Szerintem csak elkavarodott a szilveszteri kabaréból egy szám, és tévedésből rossz helyen landolt.
Igazán privatizálhatnának már a BKV-t! Lenne itt rend! Főleg, ha a Centrum privatizálná....

z 2008.01.06. 15:39:14

EnZsolt, nem csak a kulturáltságról van itt szó...
tény, hogy fejlődik a bkv: új buszok, új villamosok, egyszer talán új metrókocsik is lesznek a mostani, málladozó szerelvények helyett
de, amivel még mindig nagy baj van, az a jegy/bérlet rendszer

rengetegszer lógtam én is annak ellenére, hogy megvolt bennem a para, hogy elkapnak és a jószándék is, hogy vegyek jegyet, de 1km-s körzetben SEHOL nem tudtam jegyet szerezni, mert a pénztáraknál 1km-es sor volt (ez mostantól méginkább így lesz, mert interneten, sms-ben, vagy akárhogy máshogy nem lehet ám jegyet venni!), az újságos kifogyott belőle, az aluljárós árus már hazament, az automata meg ahogy szokta, bedöglött
jött is a kaller, mondtam neki h vennék jegyet, ha lehetne
mondta hogy ilyen nincs
mondom szálljunk le a következőnél, ha működni fog az automata, veszek jegyet és írhatja a büntetést is
nem működött, én meg mondtam h akkor arrivederci

egy barátom múltkor bérletet nem tudott venni a keletinél, felvásárolták az összest
mondták neki, h menjen máshová, vegyen vonaljegyet, metrózzon át egy másik bkv-pénztárhoz

vegyük akkor a metrót: normálisabb helyeken ha érvényesíted a vonaljegyet, azzal teszemazt, 30 percig tartózkodhatsz lenn, oda szállsz át ahová akarsz, a te dolgod, hova szállsz át, úgyis kb. ugyanolyan messze jutsz
nálunk meg ez a hülyeség, hogy ugyanannyi megállót mennék, de csak mert átszállok, fizessek egy fél jegy árával többet

nem is olyan régen spanyol turistáknak kellett h elmagyarázzam a deákon, hogy most nekik új jegyet kéne venni, ha a piros vonalon mennének tovább, mert ezt csak a kékre váltották
nosza, szerezzünk jegyet: igenám, de ahány automata, mind rossz
mondtam nekik, hogy akkor menjenek ki a metróból jegyért és valahogy kavarodjanak vissza, sok szerencsét, welcome to budapest

vagy a következő: apám vonattal megy a nyugatiba dolgozni és megy egy megállót onnan, az arany jános utcába
egy megálló, egyszer egy nap oda, egyszer vissza
londonban fel van osztva körzetekre a város: ha te a szomszédba mész minden reggel metróval, 1-2 megállót, sokkal kevesebbet fizetsz a bérletért, de nálunk? vedd meg az egyféle bérletet, azzal mehetsz akárhová
tehát én kifizetem azt is, hogy csepelre vagy kőbányára mehetek, pedig csak szökőévben megyek ki a belvárosból, akkor meg minek?
tudom, amiért a 30 napos bérlet az egy havi helyett: növeljük a bevételt fillérekkel (ld. még: éjszakai busz), az elégedettség meg az, hogy esetleg többen használnák, ha ésszerűbb lenne, és az mégtöbb pénzt hozna, az nem játszik

és akkor nem is beszélnék a bunkó ellenőrökről, akik képesek reggel, mikor éppen elkések, percekig forgatni a diákomat, hogy van-e a hátán matrica
miért nem kéri el a pénztáros egyszer, írja rá a diákig. számomat (kb. 5 sec.), aztán hagy vele mindenki békén?

az éjszakai buszos, jegyemeléses téma meg már tényleg nevetséges: ha 4 ember elmegy bulizni szombat este, kevesebből fog nekik kijönni már, ha taxival mennek egy kerületnyit, éjszakai busz helyett, a szegények meg majd gyalogolnak

millió ilyen dolog van, amin jó lenne már változtatni, de úgy látom, fontosabb ezeknek a filléres profitnövelés, mint egy normális, utasbarát rendszer

moli 2008.01.07. 12:53:25

Ügyszám: xxx/2008
xxx
moli [xxx]
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt xxx!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunk igénybevétele során kellemetlenséget okoztunk Önnek, melyért ezúton szíves elnézését kérjük.
Sajnos előfordulhat, hogy az Ügyfélszolgálatot a vonalak túlterheltsége miatt nem lehet elérni, ezért elnézését kérjük. Az 5-ös gomb megnyomásával üzenetet tud hagyni, melynek alapján kollégáink visszahívják Önt. Egyúttal szeretnénk Önt arról tájékoztatni, hogy tervezzük a telefonos rendszerünk bővítését. Ennek megvalósításáig kérjük, szíves türelmét.
Javasoljuk Önnek, hogy hasonló esetben írja meg kérését, észrevételét az Ügyfélszolgálat ugyfelszolgalat@bkv.hu e-mail címre.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
Budapest, 2008. január 7.
Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető

Tinyó 2008.01.07. 14:50:15

Egyszerű a megoldás. Nem ajáratokat sűrítik, hanem a rajtuk utazó tömeget. Ez lehet a járat sűrítés alternatív telmezése.

maccar 2008.01.07. 14:58:53

Aki már végzett valaha közvéleménykutatást, az tudja, hogy kell komolyan venni egy ilyen cikket...

Dócziné a ládából 2008.01.08. 11:29:56

Én ezen nem tudok röhögni! Elképesztő, senki nem hiszi?! ugyan, hányadék az egész BKV. .....el sem merem hinni, hogy ma itt büntetlenül lehet ilyesmit csinálni!

akalaka 2008.01.09. 17:42:50

No, engem sem kérdeztek meg, az biztos. És hogy javult? Ez kérem röhej! Utastájékoztatás: egyre kevesebb táblát látok a mifelénk járó buszokon. Nekem négy járattal kell naponta közlekednem, hogy bejussak a munkahelyemre. (XVII.ker) Tisztaság: ha leszakad a karom, akkor sem tenném le a táskámat a padlóra, és az ablakokon is igen nehéz kilátni, (na nem mintha kellene)....
süti beállítások módosítása