Tékozló Homár

Nyolcszoros árat kér az Invitel a modemért, ami nem is az övé

2008.01.29. 00:20 | szily | komment

Ezennel, tarararamm, pofátlansági rekordot döntött az Invitel az Ez Még Egy Internetszolgáltatótól Is Durva kategóriában. Olvasónktól ugyanis, aki éppen válni készül a rokonszenves cégtől, vagy az ADSL-modemjét, vagy 40 rugót követelnek. Csakhogy a modem ötezerbe került és a Naiv Ügyfél tulajdona. Dehát próbálkozni persze kell, ha tízből egyszer bejön, már megérte, az meg kit érdekel, ha a hűtlen ügyfél kígyót-békát kiabál. Meghökkentő levél a hajtás után.

A nevem Varga Tamás.Régóta lelkes olvasótok vagyok,nem gondoltam volna,hogy egyszer velem is történik olyan dolog,ami miatt "kinyílik a bicska a zsebemben" és tollat ragadok.A történetnek a következő címet adtam:

40.000 Ft egy ADSL-modemért...

Tavalyi év végén úgy döntöttem,felmondom ADSL-internet előfizetésemet az Invitel Zrt.-nél.Elfaxoltam a felmondást,majd pár nap múlva meg is jött a válaszlevél,melyben megköszönik a bizalmamat,és felszólítanak,hogy egy hónapon belül adjam le az ADSL-modemet valamelyik T-Com Pontban,különben kiszámlázzák a modem 40.045 Ft-os(!) vételárát.

A történet érdekessége csak annyi,hogy a modemet egy,az Externet Kft.-nél kötött "Szereld magad ADSL-akció"keretében megvásároltam a T-Com-tól 5000 Ft-ért,2005 szeptemberében.Az Invitel Zrt.-nél egy szolgáltatóváltás után kötöttem ki,és nem értem,hogy mi köze van neki,egy magántulajdonban lévő eszközhöz,és mi alapján szeretne tőlem több,mint 8-szoros árat kérni.Természetesen a T-Com-nál is azt válaszolták érdeklődésemre,hogy a modem az én tulajdonom,mivel megvásároltam.Ezek szerint az Invitel,anélkül,hogy bekérné a T-Com-tól a szükséges információkat,hasraütéses alapon ilyen leveleket küldözget,hátha bedőlnek és küldenek neki modemet,vagy egy kis pénzt....
Figyelmeteket megköszönve,

Üdvözlettel: Varga Tamás

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csípőskóbász 2008.01.29. 08:47:00

Valaki írta feljebb, hogy mért ne használjunk ADSL modemet, csak a szolgáltatóé működik kapásból.

Jah, Netgear. Azóta is szidom, bárcsak ne küldték volna el. Legjobb esetben is helyet foglal, de általában menstruál, P2P nem lehet vele, mert meghal tőle. De azért a szolgáltató megveszi a szart, és kiküldi a felhasználóknak.

Dr Net Elek (törölt) 2008.01.29. 09:03:11

Ez a fajta lehúzás nem az invitel ötlete, csak átvette. Tölem már évekkel ezelött 40 rugót kértek volna a kábeltévések a kábelmodemért. Elmormoltam a médiamarktos szlogent, oszt vettem az ebayen ötezerért ugyanolyant. Igy még csak az "ez a tipus nem jó a mi hálónkon" duma sem jött be nekik. Ugyanis az a következö fokozat.

grafitmacska 2008.01.29. 09:05:09

Megint megpróbáltam felhívni az Invitelt, hogy ugyan kűggyenek má egyet az "általam" aláírt szerződésből, mint ahogy napok óta minden délelőtt. Most sem veszik a kedves Ügyfelek telefonjait!!!

puffancs 2008.01.29. 09:09:38

emberek!
hogy mukodhet meg egy ilyen ceg, amirol mindenki tudja, milyen hatarokat feszeget!
az en nagyszuleimet is bepaliztak!!! ha mindenki tudja, miket muvelnek torvenyes kereteken belul, a szabalyokon kell valtoztatni....

ezert tart itt az orszag... ezert menekul mindenki onnan...

nigh5 2008.01.29. 09:09:43

Én Eurowebersként kerültemn az Invitelhez. Hát azóta 1 katasztrófa. Soha senki nem veszi fel az ügyfélszolgálatnál az ott hostolt gépem ügyében, s ha sikerül is valakivel kapcsolatba lépni, az egy hangja alapján nyúgdíjas néni, aki egy cetlire irogatja a panaszt, majd "leadja". Kérem egy ajaánlatot egy eszközre, 2 hónap után válaszoltak. Panaszaimra nem is reagálnak, szóval nagyon gáz. Senkinek sem ajánlom!

puffancs 2008.01.29. 09:15:51

egyebkent nem lehet, h az invitel vmikepp a t-com tulajdona? eloszor eledesgeti magatol magahoz, atkurja, majd visszaszerzi egy eletre a fogyasztokat a t-com.
lehet benne logika? :)

ingyen szex videók ingyen pornó videók (törölt) · http://sexxx.blog.hu/ 2008.01.29. 09:23:47

En pantel ugyfel voltam, amig az invitel meg nem vette a pantelt. A pantellal tobbe kevesbe meg voltam elegedve, de az inviteltol total kivagyok. Kezdve azzal hogy NINCS MUNKAIODN KIVUL UGYFELSZOLGALAT. Azaz ha pl pentek este 6kor elromlik valami, be sem tudom jelenteni a hibat hetfo reggelig. Mondanom sem kell hogy ez a hiba elharitas szempontjabol mennyi csuszast jelent.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 09:28:44

Az invitelen én is ki vagyok akadva. Nekem is pantel internet+telefonom van. Szerettem volna díjcsomagot módosítani, de az már nem lehet. Az új díjcsomagok pedig? Kész szabadrablás.
Anno a Pantel ügyfélszolgálat nagyon korrekt volt. Szombaton éjszaka 3/4 12 kor hívtam fel, hogy akadozik a net (amit már korábban többször is bejelentettem.). Megkérdezték, hogy visszíhívhatnak e még aznap, azthiszem fél óra múlva vissza is hívtak, hogy leellenőrizték, és rendben találták náluk. (egyébként később kiderült, hogy nálam volt a hiba...)

betépett felhasználó 2008.01.29. 09:31:12

"a net 8 mb helyett 3al hasit" sirankozas helyett kerjuk olvassa el az EGYEDI ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS ADSL-ALAPÚ INTERNET SZOLGÁLTATÁSOKRA - I. számú melléklet: Szolgáltatás leírás-at is:
"A felhasználóknak a minimális sávszélesség mindig a rendelkezésükre áll, a nagyobb sávszélességhez pedig akkor tudnak hozzáférni, ha az adott
felhasználói csoport nem minden tagja veszi igénybe az ADSL szolgáltatást. A hozzáféréseken elérhető aktuális sebesség értékeket az Internet
pillanatnyi forgalmi viszonyai határozzák meg."
teccikerteni?
tisztelettel:"
MartinLeoJunior
Inwitel zrt felsovezeto, brit allampolgar

Koba 2008.01.29. 09:43:49

09:23:47: A PanTel vette meg az Invitelt és nem fordítva...

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.01.29. 09:51:33

Gondolom nem maradt pénzük új modemekre a székházuk kimárványozása után és valahogy be kell gyűjteni párat.

68nyara 2008.01.29. 09:56:07

Az Invitel egy elég érdekesen működő cég. Miközben ezerrel nyomulnak mindenfelé az országban, a saját 27-28-as körzetükbe egészen 2008-ig nem engedtek be senkit. Illetve engedtek volna, de olyan árakat mondtak a többi szolgáltatónak, hogy az nevetséges volt. Egyébként igaz amit itt valaki már említett, mindennel el vannak maradva műszakilag és azért még olyan árat is kérnek, ami felháborító. Az ügyfélszolgálat elérhetősége viszont egy érdekes dolog. Nálunk van 24 órás üf., de mint azt már említettem egyszer, amikor le lettem ugatva, ez pénzbe kerül, amit viszont az ügyfelek nem igazán szeretnének kifizetni. Tehát elmennek az 1990 ft-os szolgáltatókhoz. Így a drágábbak csődbe mennek. Nem kell persze őket sem sajnálni, de ez van. Aztán lehet kiabálni, hogy oldják meg...
Nem fogják tudni megoldani, mert az pénzbe kerül, ez így viszont egy ördögi kör. Ügyfél nem akarja kifizetni (persze ő szempontjából érthető lenne) de megköveteli a szolgáltatást (pl. 24 órás üf.). Hogy érthetőbb legyen: senki nem kezd el hőbörögni ha vesz egy suzukit pl. és nem mennek ki trélerrel, csereautóval, sűrű elnézéskérések közepette, éjjel, vidékre, mert lerohadt a verda. Próbálta már valaki ezt Volvo sx 90-el, pl? Ja igen, annak benne van az árában.

68nyara 2008.01.29. 09:57:11

Koba: Az Invitel vette meg a PanTelt....

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.29. 10:00:43

Szerintem meg minden cég ezt csinálja. Nekem anno a jupiszi nem is akarta elvinni a modemet, aztán meg ki akarták számlázni ócsóé'. Aztán bepattantam a központba és lebasztam az asztalra, hogy akkor most nylják ki a seggemet és nesze egy modem.

Amúgy a 40 nem nyolcszoros ár, hanem 20-szoros. Nagy tételben párezerért be lehet szerezni...

mirror75 2008.01.29. 10:05:15

egy kérdés:át-e vagyok b.szva ha egy hónapban 5.190 huffot perkálok egy 1600/150 kbps internet szolgálatatásért. ha igen lécci linkeljetek jobbat. thx.

Fucksee 2008.01.29. 10:05:52

Mi is megszüntettük az Inviteles internetet (majd 8hónapja), és a kutya sem kérte a modemet, még mindig megvan, pedig az nem a mi tulajdonunk volt...

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2008.01.29. 10:08:11

Hááááááát Nem értem mire ez a nagy idegesség! Ez tiszta ügy(mármint a modem). Az invitelről:
meg úgy alapból minden telefonon, ügynökön keresztül lebonyolított szerződéssel kapcsolatban

VAN meghatározva egy időpont (ált. 5-10 nap a szerződés aláírásától) ameddig DÍJMENTESEN elállhatsz a szerződétől.

Aztán más oldalról nem biztos, hogy a tájékozatlanokat védeni kell minden áron. Ha rokonod akkor világosítsd fel, hogy semmit ne írjon alá.

Az meg egy másik hülye magyar szokás, hogy mindent elhiszünk amit mondanak (ami nem feltétlenül hazugság csak hiányos) meg aláírunk mindent amit még csak el sem olvasunk. Hát így gratula minden póruljártnak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.01.29. 10:08:45

Nekem TvNetwork ADSL-em volt egy évig, de akkor jött divatba az a tévutas, Szetey-féle gondolkodás, hogy az új ügyfeleknek olcsóbb, mint a hűségeseknek, és lemondtam, a Tékomos telefonnal együtt, és áttértem az UPC-re. Kérdeztem, mi legyen a modemmel, mondták, azt csinálok vele, amit akarok, úgyhogy állt egy évig és most a szomszéd lányok használják.

A 40.045Ft-os modemek amúgy a Palkovicsné féle nyeremény-laptopokhoz-e ingyen-e járnak-e?

Invitellel egyéként sikeres ember nem köt szerzőést...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.01.29. 10:09:02

Sztem tedd el a modem számláját egy páncélszekrénybe. Esetleg hitelesíttesd közjegyzővel. Várj 5-6 évet és ha kijön a behajtó pereld le az ugrintamás sílécét is a lábáról ! :D Jó móka lesz!

Amúgy nekem a TVNET küldött ki két modemet. Hülye voltam, mert én meg visszavittem személyesen.. az a becsületes vérem...

Nekünk sajnos van vezetékes matáv telefonunk.. nem lehet lemondani, azon jön a DSL.. Van rajta rögzítő és kb. heti 2 "hihetetlen kedvező csomagajánlat" szokott jönni. Szépen ignorálom.. Eccer elértek, kérdeztem, hogy rögzítik a hívást? Hja... Akkor kérem várjon, adom a tulajt.. Oszt elmentem ebédelni a csóka meg várt türelmesen a telefonban.. tartson ő is szünetet, ne dolgozzon halálra :D

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.01.29. 10:11:08

OFF

Érdekes sztorim volt a P. mobilszogáltatóval, csak ha már szolgáltatóknál tartunk (megint).

Akadt ugyanis, hogy folyamatos előfizetője vagyok a pannonnak, de valamiért a decemberi számlát nem nagyon tudték kiküldeni. Borsos a számla, átlagosan 60e Ft szokott lenni cakli-pakli mindennel.

Egyből reagáltam is rá, hogy szeretném elkérni a számlát is, mert sajnos számla nélkül nem áll módomban nekik fizetni, kérem, hogy ezt értsék meg (mindezt persze halál kedvesen és udvariasan, hiszen nem akartam bonyodalmat.)

Nem telt el két hét (számla és válasz még sehol), küldik az első fizetési felszólítást, és, hogy a szolgáltatást opsz, gyorsan megszüntetik, ha a csekken lévő összeget azonnal be nem fizetem.

Ismét kapcsolatba léptem velük, hogy igazán elnézést kérek, hogy megint zargatom őket a hülyeségemmel, hogy ma magyarországon számlát merek kérni (amit eddig kaptam is rendesen tőlük), és ezzel bonyoldalmat okozok nekik, de komolyan szeretnék kapni egy számlát is, mert értsék meg, hogy egy megveszekedett huncutkát sem tudok nekik fizetni egy szimpla fizetési felszólításra, meg egy mellékelt csekkre. Ugye nem gond a számla? Nem, pesze. Nagyon köszönöm!

Reagálni nagyon hatékonyan és gyorsan reagáltak erre a megkeresésemre, és szolgáltatást számlatartozás címén délelőtt 11 óra valahány perkor fel is függesztették.

Majd leszokik arról, hogy számlát akarjon a hülye paraszt, mi? Gondolják ezt a P.-nél, mert hát mire véljem, hogy kétszeri, több hetes eltéréssel történő írásos megkeresésére, hogy szerenék végre egy számlát kapni, nem reagáltak vissza semmit (egyáltalán semmit!), és csak így kitalálják, hogy akkor inkább lekapcsolunk mindent, ha már a Kedves Ügyfél nem akar acégnek számla nélkül fizetni! Milyen ügyfél az ilyen?

Úgyhogy öröm ma magyarországon bármelyik szolgáltató ügyfelének lenni.

Fair Play, mi?

ON

bibiana 2008.01.29. 10:13:30

Kedves Martin Leo Junior!
Úgyis mint Invitel zrt felsővezető brit állampolgár: nem hiszem, hogy a magasságos és hatalmas Albionban a brit korona alatvalói szótlanul eltűrik a "szolgáltató" cégek pofátlanságait és kezetcsókolva kérlelik a hatalmas multikat, hogy még jobban vágják át az őket eltartó fogyasztókat. Ami a sávszélességet illeti, ezek szerint úgy kell értelmezni a "szolgáltatás leírást" hogy amennyiben tíz felhasználóból kilenc nem használja az ADSL-t, akkor talán elérhető egy nagyobb sávszélesség?! Ez az Önök által reklámozott szöveg alapján a fogyasztók megtévesztésére alkalmas cselekedet, amit a Gazdasági Versenyhivatal és a Fogyasztóvédelmi Felügyelet szankcionál.A jogosan reklamáló felhasználóknak javaslom, hogy publicisztikai ökölrázás helyett tegyék meg a feljelentésüket az illetékes szervek felé, mert csak íly módon érhető el az inkorrekt módon üzletelő cégek megbüntetése. Egyébként már itt az ideje annak, hogy a hazánkban "garázdálkodó" ilyen-olyan külföldi érdekeltségű cégek, szolgáltatók és egyébb szerencselovagok értésére adjuk: NEM VAGYUNK HÜLYÉBBEK MINT A NYUGATABBRA ÉLŐ EU. POLGÁROK ÉS A NYUGATI SZEMÉT SEMMIVEL SEM KEVÉSBÉ SZENNYES MINT A "KELETI", MAGYARUL, VIGYÉTEK VISSZA A SZEMETETEKET ÉS VISELKEDJETEK VELÜNK ÚGY, HOGY ITT MI VAGYUNK ITTHON!!!! BIBIANA56

Nick? 2008.01.29. 10:21:03

Há' pesze!
Számla minek? Fizess és cidázz üzemmódban van a UPC is. Annyi volt, hogy egyszercsak nincs net. Semmi baj, call center 40 perc zene(?)halgatás után már mondom is, hogy valami nem OK. Közli a call centeres hombre, hogy aza baj, hogy van egy 2400 ft-s tartozásom nov óta, úgyhogy talaáljam ki hogy mit akarok. Internet havi 5000.- Hogy a 2400 miből jött ki azt nem tudjuk. Gondolom az egyik csekket csak félig fizettem be...
Én kértem elnézést. 2500ért visszakapcsolták. Kiszolgáltatottsági Adó befizetve...

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 10:22:47

holex: meg kell nekik mondani, hogy amennyiben nem küldi ki a számlát, mész a konkurenciához.

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2008.01.29. 10:26:28

Az invitel, ha lejár a szerződésed (és nem veszed észre) alapból meghosszabbítja 1 évvel(van rá valami 7 napod a lejárta vége előtt hogy észrevedd, és szólj), és ha ezalatt felmondod, fizetsz. Mocskosul bánnak az ügyfeleikkel, annyi szent.
Ahogy csak tehettük, azonnal lemondtuk.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.01.29. 10:27:21

Egy baj van ezzel Bibiana, hogy Te üzengethetsz kurvára a nyugatnak, meg bárkinek...

Jobb, ha tudod, hogy a magyar multiknál magyar állampolgárok magyar aggyal, magyar módon basznak ki szintúgy magyar állampolgárságú, és magyar lakhelyű ügyfeleikkel.

Úgyhogy itt mi vagyunk egyedül, akik kibaszunk magunkkal.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 10:30:58

Musaic 2008.01.29. 10:26:28:
ez nincs így. Utánakérdeztem az invitelnél, határozatlan szerződésem van.

betépett felhasználó 2008.01.29. 10:32:04

kedves Bibiana, kerem nem meltatlankodni, hanem alazattal elfogadni azt a tenyt, hogy rosszkor es rossz helyen tetszett szuletni. Erthetetlen, hogy maguknak soha semmi nem jo. A kommunizmust kigolyoztak, miutan majd 40evig viceversa elvezhettek a golyo-szorongatas elonyeit.
A zart rendszer nem tetszett, a jelenlegi szinten ellenszenves. Mondja kedves Bibiana, periferia lakojakent tenyleg komolyan gondolta, hogy olyan eletminoseg illeti Ont is, mint minket, mint oket, mint mindenkit aki az On szepremenyu otthonaban invesztal, rizikozik, gurizik a kozel-balkani mentalitassal? es mindezt csak azert, hogy vegre On(ok) is teljeskoru EU-allampolgarkent elhessen. Kerem ertse meg, vannak bizonyos torvenyszerusegek az eletben. pl.: Homo homini lupus est. sorry Magyarorszag, a 6:3-at nem felejtjuk!

M.L.j.

Koba 2008.01.29. 10:34:29

68nyara: olvasd el ezt a cikket: index.hu/tech/blog/2007/08/29/osztol_invitelnek_hivjak_a_htcc_osszes_c

tehát a HTCC megvette ez invitelt, majd egységes márkanév alá hozta minden szolgáltatását (piackutatás stb után). De a lényeg a cikk után olvasható hozzászólásban van.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.01.29. 10:41:21

Igazad van Bástya Elvtárs, de cseberből vederbe kerül az ember ilyenkor, mert a másiknál meg más miatt szívok...

OFF

Pl. a V.-nél is volt egy érdekes sztorim. Hogy honna, nemtudom, de megszerezték a számomat, mert tudják, hogy kiemelkedően magas telefonszámlát szoktam a jelenlegi szolgáltatómnál csinálni (akkor ez pont nem a V. volt), és hogy ők egy jóval kedveződd ajánlatot tudnak adni, ha átmegyek hozzájuk.

Átmentem, kötöttem velük (én marha) egy 2 éves hűségnyilatkozatot. Mivel az ügyintézőjük keresett fel, tudták, hogy menyni a telefonszámlám, és azt is, hogy a telefonálási szokásomon nem fogok változtatni, így várhatóan a V.-nél is egy hasonló nagyságrendű havi számlát fogok kitermelni.

10-12 nap után lekapcsolt a V., minden kimenő hívásomat tiltotta, és értetlenül néztem, hogy mi van és hívtam őket, hogy avassanak be.

Erre mondják halál nyugalomal, hogy mivel új ügyfél vagyok, és nagyon sok lett a telefonszámlán az első 10-12 napban (közel 20eFt), ezért addig nem telefonálhatok többet, míg ezt a tartozást ki nem egyenlítem kp.-ban, az egyik fiókjukba befáradva.

Csak lestem, hogy miről motyognak ezek, de halál nyugalommal közölték, hogy ez teljesen normális eljárás, hogy hóközben minden szó nélkül egyik pillanatról a másikra blokkolják a kimenő híávsokat, mert ott bent egy idióta eldöntötte, hogy aki egy hónapban 60eFt-ot telefonál átlagosan, az félhónap környékén fizesse be az addig telefonszámláját, mindezt mindenféle előzetes értesítés, jelzés, vagy kérés nélkül. TUDJAD, hogy ez így van, és persze a számlát ott is csak a hónap végén kapom meg, a hóközi befizetésről kapok egy csinos befizetési bizonylatot.

Tomboltam, de befizettem, mert mit tehettem volna, hirtelen, nem mondhatom snekinek, hogy "bocsi a V. letiltott, most nem tudlak hívni."

Kellemetlen szitu, és rohadjanak meg a buzi eljárásuk miatt.

Azóta ezekről is megvan a véleményem.

ON

Úgyhogy egy kutya ez mindegyik, Bástya Kolléga. Bocsi, Elvtárs. :)

buster 2008.01.29. 10:42:00

Hűségnyilatkozat...2 évre aláírás. USA-ban úgy kapkodnak az ügyfelekért, ha le akarod mondani a szolgáltatást nem visszakérik a dolgokat, hanem megkérdezik mennyiért maradnál a társaságunknál?
"Társadalmi célű hírdetés - Hírdetési célú társadalom. "
Nem a cégnek kéne értünk lenniük?

68nyara 2008.01.29. 10:45:00

Koba: bocs, valamiért az élt az emlékeimben, hogy fordítva volt, de lehet, hogy a név kavart meg. Napi szinten vagyunk velük kapcsolatban és persze az Invitellel:-)

Bebe84 2008.01.29. 11:01:05

Mindenki figyelmébe ajánlom, akik itt panaszkodnak, tudatlanul szidják a céget!
Az ügyfélszolgálat munkaidőn kívül miért is dolgozzon? Ki dolgozik munkaidőn kívül? Senki. Hétköznap reggel 8-től este 6-ig elérhető. Ha pedig technikai segítségre van szüksége, azaz a fent említett hozzászóláshoz, hibát akar bejelenteni, akkor hívja a hiba ügyeletet, ami éjjel nappal, azaz 24 órában hívható.

Cpt. Flint 2008.01.29. 11:04:15

mirror75 2008.01.29. 10:05:15
"egy kérdés:át-e vagyok b.szva ha egy hónapban 5.190 huffot perkálok egy 1600/150 kbps internet szolgálatatásért. ha igen lécci linkeljetek jobbat. thx."

Hááát... szerintem igen.
www.dunaweb.hu/index.php?page=adslcsomag

K0vasz 2008.01.29. 11:12:34

Ez a "vagy leadod a modemet, vagy kiperkálsz 40e-t" dolog még réges rég volt divatban, amikor 512k volt a csúcssebesség (és még nem volt t-com, csak matáv). De már jópár éve ingyér (vagy max. 5ezerér) osztogatják az előfizu mellé. Invitel kicsit le van maradva...

schokobanane (törölt) 2008.01.29. 11:18:31

Ellenkezője is előfordul. Iksz éve már, hogy a céges Talányt lemondtuk, telefonáltam is nekik, hogy akkor jönnek-e a modemért, vagy mi van; persze, mondták, hamarosan jönnek, aszt utána még a gardróbban fetrengett két évig. Végül kidobtam, kellett a hely a következő modemnek (azért se jöttek).

neet 2008.01.29. 11:18:46

Jajj gyerekek, drukkoljatok, invitel engem is rá akar(t) szedni, pedig nem vagyok idős néni, sőt. ;) De bedőltem és most így jártam. De hála nektek és a homárnak, tudtam, mit kell írni nekik (ajtóletépés, románok, akikkel majd ellopatom a lovaikat, fogyvéd, stb), és most válaszoltak és most jól lemondom a szarződést és hátha nátha. Drukkokat kérnék és invitel monnyon le és leborulok a homár nagysága előtt. :D Pláne, ha sikerül leakaszkodnom a maffiáról.
neet

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 11:19:53

holex 2008.01.29. 10:41:21:

tudok, mert én is vodás vagyok. A szerződéskötés után pár nappal küldenek egy üres csekket + egy levelet, amibel leírják ezt a hóközi befizetéses dolgot.

HAJRÁ INVITEL!!! 2008.01.29. 11:21:14

Közlöm, hogy MUNKAIDŐN KÍVÜL IS ELÉRHETŐ AZ INVITEL, mivel a hibaügyelet non-stop, csak tudni kell, hová is akarsz telefonálni, és milyen számot akarsz hívni! És ha jól értettem, Te hibáról beszéltél. Nekem is van Invitel szolgáltatásom, és teljesen jól működik, minden! PL:Soha nem volt szolgáltatás kiesés, ellentétben a sok sz@r kábelszolgáltatóval! Arról nem beszélve, hogy a hiba elhárítást is mindig határidőn belül (24-72 óra) elvégzik, szintén ellentétben a szutyok kábelszolgáltatókkal!

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 11:21:29

Bebe84 2008.01.29. 11:01:05: jogos, sajnos sok a csúsztatás ezekben a kommentekben.

bibiana 2008.01.29. 11:33:33

"Kedves" M.L.J.

-1) Én és még legalább tízmilliónyian Európa földrajzi közepén élünk immáron több mint ezer éve.Ez nem periféria.Albion inkább annak tűnik, pláne ha a térképre nézek.
-2) Nem vagyunk másodrendű emberek.
-3) A "rosszkor-rossz helyen" című magyarázkodás elég hitvány.
-4) Amit a szépreményű és eléggé gátlástalan multik úgymond ide invesztálnak, annak a többszörösét elviszik.
-5) Ha a "balkáni mentalitás"-t sértésnek szánta, akkor jusson eszébe, hogy az északi kelták, gaelek,druidák jottányival sem értek többet nálunk és ha jól tudom, az egyik "tengeri terroristájukat" - Sir Francis Drake- éppen az Önökre oly jellemző mentalitás avatta hőssé(és lovaggá).Gátlástalanságuk egyik XX.századi ékes történelmi bizonysága a Kinai ópiumháború. Tessék ebben egy kicsit elmélyedni.(törvényesített kábítószerkereskedelem angol módra)
-6) Hogy Önök -és más kolonialista, gyarmatépítő rendszerek utódjai ma Európa gazdasági elitjéhez tartoznak, az a volt gyarmataik kizsákmányolásának is köszönhető. Ez a gyarmatosítási törekvés mára nyelvi és gazdasági törekvésekben érhető tetten a XX. század második felétől.
-7) Csak remélni merem ezek után, hogy a 6:3-as "nem felejtjük" football meccs puszta élcelődésből, minden dehonesztáló jelentés nélkül került irodalmi és geopolitikai értekezésébe.

Perifériális tisztelettel: Bibiana

nybea 2008.01.29. 11:45:25

Az tárgyban szereplő kedves cégnek azért vannak szerződéskötési praktikái... Elmesélések alapján. Persze lehet, hogy ebből semmi sem igaz. Szerencsére sohasem volt közöm a céghez sem fogyasztóként, sem alkalmazottként, de munkám során nem kevés megbotránkozást okoztak nekem. Lépni ellenük semmit sem lehet, a telefonon rendelt szolgáltatásokra vonatkozó szerződések bármilyen gusztustalan módon vannak megköttetve (pl. idős, vagy témában kevésbé jártas embereket minimális tájékoztatással, csupán érzelmi ráhatással vesznek rá számukra határozottan előnytelen díjcsomag megrendelésére), de el kell ismerni, hogy minden törvényi kritériumnak megfelel. Kötelező információk szerepelnek, az igenek határozottak és hangosak, tehát teljesen legális, csak éppen gyomorforgató. A személyes (házalós) verzióval ugyanez a helyzet: Józsi bácsi vagy felesége boldogan befirkantja a fia nevét a megfelelő helyre (merthogy előfizető lévén mondjuk csak a fia lenne jogosult szerződéskötésre, módosításra), közben boldogan hiszi, hogy ő most milyen jót csinál, mert X. Károly öltönyös barátunk azt mondja, úgyhogy még egy kávéra is meghívja a kedves fiatalembert. Drága gyermekük pedig munkából hazatérve maximum a fejét verheti a falba, hiszen az ő neve szerepel az aláírt szerződésen, felmondani kötbér nélkül ezt nem lehet, ha pedig perelné a céget, akkor perelné a szüleit is, akik az aláírás hamisítást elkövették...
Szép ez az alma, csak éppen nem lehet beleharapni egyik oldalról sem, olyan szép nagy, fényes és gömbölyű!
A kérdés már csak az, hogy ki itt a legnagyobb bűnös?
1. Azok az emberek, akik koruknál, tájékozatlanságuknál, vagy naivságuknál fogva vannak olyan bátrak, hogy bármilyen szerződést aláírjanak egyik percről a másikra, majd viseljék a következményeket.
2. Az ügynökök, akik képesek eladni a lelküket, az összes empátiájukat és jóérzésüket azért, hogy szerződésenként x összeg üsse a markukat, már pedig pénzből élnek, így ha teljes tájékoztatással nem megy, akkor máshogy próbálkoznak.
3. A cég, aki tisztában kell, hogy legyen az ügynökök munkájával, ellenőrzési kötelezettsége van, ha más nem hát imázs szempontból, bármilyen peres esetben viszont boldogan rángatják elő az ügynökkel, mint egyéni vállalkozóval kötött szerződést, miszerint az ügynök elvégzett munkájával, okozott sérelmeivel kapcsolatban őt semmilyen felelősség nem terheli.
Bármelyik legyen is a jó válasz (már ha csak egy van), akkor is egy dolog biztos: egyik sem túl nyugatias megoldás. Bár miért is kellene arra törekedni???
Természetesen lehet, hogy ez az egész puszta feltételezés, csak városi legenda.

Bebe84 2008.01.29. 11:48:52

Köszönöm Bástya elvtárs.
Sajnos az emberek tudatlanul, értetlenül, utána járás nélkül is csak pocskondiázni tudnak. Ez a legegyszerűbb. És nem utolsó sorban a leggusztustalanabb. Számomra érthetetlen...:(

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 11:58:32

Tegnap volt a Juszt műsorában egy Tele2-es riport, egy vak nőt szedett rá a Tele2. Elég gusztustalan volt az ügy.

nybea 2008.01.29. 11:45:25:

a kérdéseidben szerintem a 3. a legnagyobb bűnös. Nem kéne ennyire erőszakosan és szemét módon rátukmáltatni más emberekre a moslékot. Másrészről sokkal korrektebbnek mutatná magát a cég, ha egy ilyen jellegű szolgáltatást valójában akkor rendelődne meg, ha a felhasználó azt aktíválja, beszerelteti, beengedi a mesterember stb.

egy_ember 2008.01.29. 12:12:46

Üdv! előre bocsátom: a szidott cégnél dolgozom, nem kevés ideje. a tények: a) A HTCC,tehát a Hungarotel és Pantel tulajdonosa vette meg az INvitelt. b) Az Invitel olvasztotta magába a Pantelt, Hungarotelt, és az Eurowebet. c) A felső vezetés nagy része Inviteles, de sales területen inkább Panteles vezetők vannak. d) nem Martin Leo Junior, hanem Martin Lea. Nevekkel akkor sem illik gúnyolódni, ha valaki nem szimpatikus. Freud ennek már utánament a maga idejében, érdemes olvasgatni. a hálózat méretezésekor nem lehet csúcsra méretezni, ha van itt villanykaros, aki tanult ilyet, az pontosabban is leírhatja, mint én. általánosságban - mérések és tapasztalatok szerint - az invitel jelentősen felülméretez, de ha valahol gyors volt a növekedés, időbe telik, míg leköveti egy újabb bővítés. Ami még lényeges lehet, az a nemzetközi sávszélesség, és itt sincs gondja a cégnek. ettől függetlenül mindenhol vannak gondok, akár GTS-nél, akár Invitelnél, akár T-Comnál/T-Online-nál, hogy a garázscégekről ne is beszéljünk. Igen, az adminisztrációba sok hiba csúszik, és ez sok gondot okoz. Nem csak az ügyfélnek, hanem a cégen belül is szinte mindenkinek. Sem érdeke, sem célja senkinek az ügyfél átcseszése, mert a cég nem 5 ügyfél 40ezer Ft-os lehúzásából tartja fenn magát, hanem abból, hogy megpróbálja megtartani a több, mint 100 ezer ADSL ügyfelét. A cégnek sokba kerül, ha hibázik, az Ügyfélszolgálatosok tényleg sokat dolgoznak, hogy kijavítsák, amit lehet. Azt ne várja senki, hogy éjfélkor 30 percen belül helyreálítják 100 ezer ügyfél hibáját. Érdemes megnézni, hogy melyik szolgáltató milyen ügyfélnél vállal ilyet (segítek: kiemelt üzleti ügyfél havi pár millás forgalommal), tehát hülyeséggel ne hergeljük az egyébként is dühös embereket. Én a GTS-es ADSLM-mel sem tudok sokszor letölteni 1 megával sem, és hiába telefonálnék éjjel, nem lenne reakció. Ugyanis az emberek éjjel általában pihennek, még egy népnyúzó multinál is. CPS, közvetítőválasztás eladása Igen, vannak olyan ügynökök, aki becsapják az ügyfelet. Ezeket az ügyfeleket az Invitel (hacsak nem 3 hónapja telefonál, és csak utána jut eszébe) elengedi mindenféle kötbér nélkül, és közben igyekszik kicsire összehúzni magát. Az ügynököket pedig próbálja a cég rostálni, a csalókat kiszűrni, próbál minőségellenőrzést bevezetni (ellenörző telefonhívás), ami nem éppen olcsó, de egy csomó dühös ügyfelet elengedni, a T-Comnak kifizetni a nagyker díjakat sem éppen két fillér. Eleget fő a fejünk miatta, saját nagyszüleimmel is aláirattak. Rosszul nem jártak vele, de akkor is bántó. A tapasztalat az, hogy a kérdéses ügynökök egyszer Tele2-nél vannak, aztán átjönnek, majd mi is kirúgjuk őket, majd elmennek a T-Comhoz/bárhova (GTS-től is hívtak már vasárnap délután), előtte biztosítást adtak el, utána porszívót fognak. Éppen azért, mert megtévesztik az ügyfeleket, nehéz őket kiszűrni, hiszen a megbízót is megtévesztik, bárki is legyen az, beleértve a hamis cégnevet, telephelyet, miegymás. Remélem, fél év múlva már kevesebb lesz a panasz, ezen dolgozunk nem kevesen. nagyker díjak: szabályozott nagyker díjak vannak, tehát nincs olyan, hogy az egyik helyre drágábban enged be valakit a cég, máshova olcsóbban. vannak helyek, ahová nem lehet bemenni, mert a hely nem a mienk. mi is béreljük, van, ahol éppen a T-Comtól. Mellesleg a T-Com esetében is van ilyen központ, méghozzá sokkal vonzóbb területen, Budapest egyik központjánál. A nagyker díjak hozzáféhetők a honlapon, referencia összekapcsolási ajánlatot kell keresni (RIO/RUO). Kisker szerződések: a cég felülvizsgálta az összes szerződését az ősszel, és egységesen határozatlan idejű szerződésekre módosított mindent. Ezt rendes felmondással 8 napra felmondhatja az ügyfél. Ezen a szerződésen lehet határozott idejű hűségnyilatkozat. Most már talán csak 12 hónapra (a 24 hónapot ki kellene vonni). Senki se várja, hogy bármilyen cég a két szép szeméért felvállal pár tízezer Ft-os munkát, adminisztrációt, és eszközköltséget úgy, hogy nem ír alá semmit. A T-Comos modem ára érdekes, de rámutat egy "kedves" gyakorlatra: a T-Com valszeg ilyen belső elszámoló árat alkalmaz az ügyfeleinek, és ha azok elmennek, és nem adják vissza a modemet, akkor vagy tőlük, vagy az új ISP-től (jelen esetben éppen az Inviteltől), ennyit hajt be. Az automatikusan megújuló hűségnyilatkozatokat megszűntettük, ilyen nincs. Akinél még ilyen van, azokra is az új szabályokat kell alkalmaznia a cégnek. AZt viszont látni kell, hogy az Invitel akkor is az akciós árat (pl. díjcsomag alacsonyabb efi díját) számlázza ki, ha már lejárt a hűségnyilatkozat, és az efinek nem kell újra aláírnia 1 évre. Ez sok más cégnél nem így van, hogy csak az UPC gyakorlatát említsem. Fejlesztés: A területek nagy részén megvoltak a szükséges fejlesztések. Az efi végpontok 95%-a ADSL képes. Mivel nincs elegendő igény a nagy sávszélességre, ezért egy csomó bővítést nem tudunk megcsinálni. Amelyik területen összesen 2-3 db ADSL2+ kell, oda nem éri meg bővíteni. Ez nem rajtunk múlik, és nem az árakon (egy családi KTV csomag többe kerül, mint egy 1 megás ADSL...), hanem a fizetőképességen és a PC penetráción. Mi örülnénk legjobban, ha mindenki 8-16-24 megát akarna, mert azon legalább van haszon, szemben az 1 megával, amin alig, és az ügyfél bármikor elmehet mobil szélessávra vagy chellora. és nekünk nincs monopol helyzetű kábeltv szolgáltatásunk, amit emelhetünk évente 16 százalékkal (idén talán már csak 6-8...). Végszó: az a fejlesztés, ahol leírjuk, hogy mostantól kezdve az 1 mega akár 4 mega is lehet, és mögéteszünk egy kis himi-hümit, az nem fejlesztés, hanem parasztvakítás. Mindenki látja, hogy mi az eredménye: az ügyfele nagy része 1,5-2 megát kap 4 helyett. Igaz, hogy közben a régi 1 megás árát fizeti, de mégiscsak 4 mega lett beígérve. Szóval lehet szidni a céget, gyakran alappal, de azért érdemes előtte gondolkodni, mert a cég is az ügyfélből él, és pontosan tudja ezt, mégha hibázik is.

joa 2008.01.29. 12:14:14

Nekem is elvette a trénonlány a modememet ami az enyém. Csak ebben az a vicces, hogy használtan ugyanúgy oda fogják adni valami lúzernek, és persze ki nem sz... le.

betépett felhasználó 2008.01.29. 12:34:54

kedves 1ember, elismerem, hogy:
a) nevvel gunyolodni - nem illik.
b) ugyfelet atb@szni - nem illik.
c) konkurencia balfaszkodasa moge takarni inkompetenciankat - nem illik
d) alaptalanul igerni a csillagos eget - nem illik
e)elorelepes remenyeben homaron popsinyalizni a multi cegeret - nem illik.
De mindezek ellenere e dolgok rendszeresulten megtortennek. ES MUKODNEK:)

DaveSlim 2008.01.29. 12:41:08

Már megint egy rinyáló, befosó, naív, buta, tájékozatlan ügyfél rinyálást hallhatjuk, olvashatjuk.
No para, ez egy sablonlevél, mert alapesetben így működik. Ennyi.
Ne izgulj és nem kell rögtön homárra írni egy ilyen miatt. Szerintem.

Secnir 2008.01.29. 12:43:53

Bástya et.
láttam én is. annyira undorító volt, hogy még a kasza is kiegyenesedett a kamrában.

közben azon mélázom (egyelőre felvetés szintjén), hogy vállalkozóként felhívom az Invitel-t. Mondjuk az ügyfélszolgálatot. Rögzítem. Elmondom, hogy
-szeretnék velük szerződést kötni, ahol is mint ügyfélmanageri munkakörben elvégezném a t. helpdesk (call center nem kívánt törlendő) munkáját. Jelentkezhetek-e erre a pozícióra?
-ha azt mondja, igen, akkor kiszámlázok havi 565.000.- ft-ot, mint szolgáltatást, hiszen szóbeli szerződést kötöttek velem, benne van az én vállalkozói leírásaim valamelyikében.
-az első fizetési felszólítást természetesen a telefonos szerződéskötés másnapján küldöm el.
-utána felszámolok 10.000.- ft. késedelmi kamatot, és átadom valamely behajtó cégnek.

ez így jó, vagy még dolgozzak rajta?

facsipesz 2008.01.29. 12:51:57

Na csak sikerült becserkészni egy lojális Invitelest (egy_ember). Mivel én a másik szemszögből nézem (Pantel), az akvizíció nem volt sikeres, a felsővezetés pökkhendi, aggresszív stílusa, belterjessége, a középvezetők felfelenyalunk-lefelerúgunk hozzáállása, a Pantelesek előzetes szinergiafelmérések nélküli (a műszaki vezetők és minőségi (épp ezért sokat kereső) szakemberek azonnali) kirúgása gátja lett a problémák megoldásának, tipikusan a "fejétől bűzlik" típusú nagyranőtt garázscég lett belőle, ahol kizárólag a költségcsökkentés a legfőbb szempont, a munkavállaló legfontosabb és egyetlen erénye pedig a lojalitás kell, hogy legyen, kritikát nem tűrnek. Sajnos..

Nagyon hitelesen írja le ez a hozzászólás, hogy mi is a helyzet (még mindig): index.hu/tech/blog/2007/08/29/osztol_invitelnek_hivjak_a_htcc_osszes_c

Szóval, ha valaki szidja őket, képzelje ezt az egészet mögé. Viszont mondjon nekem ma valaki olyan magyar céget, ahol nem ez megy...:(

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.29. 13:02:59

ippeg most készülök kirúgni őket. de már fel vagyok vértezve. a felmondóban hivatkozom is a töketlen levelükre, ami ide felkerült, és megindokolom, hogy miért az enyém a modem.

így nem kell bajlódniuk velem, egyből tudni fogják

rendes vagyok

egy_ember 2008.01.29. 13:04:09

belépett felhasználó!

a-d) egyetértünk, és mi teszünk is ellene. más kérdés, hogy még nem eleget.
e) olvasni, értelmezni, gondolkodni, illik.
Bizonyára nehéz elhinned a számtalan trágár megjegyzés után, hogy van, aki szerint az invitel nem egy alávaló, szaros, népnyúzó, stb. cég. Talán ne legyél annyira eltelve a saját véleményedtől, talán nem az az egyetlen igaz hit, talán még egy fikablogba is írhat valaki pozitív véleményt, különösen, ha belülről látja, mi hogy műxik. talán.

előrelépés pedig nálunk nem ettől, hanem teljesítménytől függ. a multik már csak ilyenek, megnézik, mire/kire költik a pénzüket. mellesleg nekem itt nem szabadnba hozzászólnom, és a megfogalmazással vigyázok, hogy ne ismerjenek fel. a cégnél ez is le van szabályozva, mint szinte minden folyamat.
egyébként pedig sokan dolgozunk azért, hogy egy volt matáv hozzáállású cégből egy jó, és korrekt céget alakítsunk ki, amely ráadásul még törődik is az ügyfelekkel. még nem sikerült, és egy csomó hiányosság van, de ha elolvastad a hozzászólásokat, akkor látható, hogy a többség alap nélkül fikázza a céget, és ezzel a munkámat is. például azok a jónépek, akik mindenhol hozzáteszik, hogy szaros invitel, stb. mert? ez most a divat? na meg, hogy mocsok multi.
nem folytatom: ami valós hiba és kifogás, azt leszűrtem, a többi pedig a szokásos mocskolódás.

minden jót!

egy_ember 2008.01.29. 13:18:18

kedves facsipesz!
ezt megbeszélhetjük személyesen is egy sör mellett.
a garázscéget viszont itt kell kikérnem magunknak, ez ugyanis éppen az Invitelre nem igaz. A folyamatai kidolgozottak, a nyilvántartásai, vezetők tájékoztatása, minden a helyén van. Lehet, hogy pökhendinek érezhető egyesek stílusa, de ettől még profik.

A Pantel nagyon jól jól bánt az ügyfelekkel, és ezt jó lenne kiterjeszteni az egész cégre, nagyon kreatív volt termékfejlesztésben, és ez szintén hasznos, de fél évig sepregettük a szemetet utána, és nem részletezem, hogy miket. Ha gondolod, leülhetünk egyszer megbeszélni.

Üdv,

egy ember

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 13:26:31

egy_ember 2008.01.29. 12:12:46

"Azt ne várja senki, hogy éjfélkor 30 percen belül helyreálítják 100 ezer ügyfél hibáját. Érdemes megnézni, hogy melyik szolgáltató milyen ügyfélnél vállal ilyet (segítek: kiemelt üzleti ügyfél havi pár millás forgalommal), tehát hülyeséggel ne hergeljük az egyébként is dühös embereket. Én a GTS-es ADSLM-mel sem tudok sokszor letölteni 1 megával sem, és hiába telefonálnék éjjel, nem lenne reakció. Ugyanis az emberek éjjel általában pihennek, még egy népnyúzó multinál is."

az a baj, hogy emberek egy szolgáltatónál ilyen mentalítással dolgoznak. Tudom, nincs milliárdos forgalmú cégem, meg nem fizetek havi többszázezret az internetért, csak havi párezer Ft-ot, és lakossági előfizető vagyok, nem céges. Kövezzenek meg érte. De ha lakossági előfizetőként én elvárom azt, hogy esténként 8-11 között lehetőleg ne legyen fennakadás. A T-Online ezt sajnos nem tudta biztosítani, hetente 2x volt kisebb nagyobb kimaradás. Ez számomra azt jelentette, hogy minden 3-4. este félórára-órára abba kellett hagyonom a maszekolást, ciki volt amikor épp egy ügyféllel foglalkoztam, aztán elment a net. Aztán magyarázkodhattam neki, hogy sajna T-Online.
A Pantels műszakilag sokkal stabilabbnak tapasztaltam, és fennakadás esetén a műszaki segítségszolgálaton hozzáértő emberekkel tudtam beszélni, akik tudtak mit kezdeni azzal, ha beolvastam nekik egy traceroute üzenetet.
A GTS nem tudom, hogy miként képzeli azt, hogy 3 megabitet igér, és 1 megabitet sem ad. A pantel nálam 3 mbit-et igér, és eddig ezt betartotta. Remélhetőleg az invitel nem vetemedik arra, hogy ezt a korábbi szolgáltatást "túl jó"-nak találja, aztán hozzáigazítja a t-online minőségéhez.
Mondjuk szerintem amint ezt megteszi, sec-perc alatt le fog lépni egy csomó ügyfél.

Tesco4you (törölt) 2008.01.29. 13:29:03

Na most nem azert hogy mondjam, de az Angoloknal bemesz a PCWORLD-be veszel egy ADSL modemet, ami az AOL-e es a tied a modem. Ezenkivul az elso honap Internet eleres benne van az arban.

Ez az akcio 2.5-eve volt.

Most az AOL egy celeron-os laptopot ad ajandekba, ha naluk fizetsz elo 1.5-evre.

Ugyan ez a laptopos akcio volt az ORANGE telefon tarsasagnal is.

Valamint nem utolso sorban a TREE-nel van feltoltos Internet is. Ha veszel elerest £15-ert(de lehet csak 10£ nem tom pontosan) akkor van neted 1 honapig, ha nem veszel nincs. Egy kulsos usb-s 3G cuccal megy es nem kell lekotnod magad.

Na ezt hivjak versenynek es ugyfel centrikus gondolkodasnak.

Peldaul hol van az Orange MO.-rol?
Mivel hogy meg Romaniaban is van.
Ja ott is van verseny!

I see.

:(

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 13:32:13

"A Pantel nagyon jól jól bánt az ügyfelekkel, és ezt jó lenne kiterjeszteni az egész cégre, nagyon kreatív volt termékfejlesztésben, és ez szintén hasznos, de fél évig sepregettük a szemetet utána, és nem részletezem, hogy miket. Ha gondolod, leülhetünk egyszer megbeszélni."

arra én is kiváncsi lennék, hogy miféle szemetet kellett utánuk sepergetni. Külső szemlélőként én azt látom, hogy az invitel pedig kreativ a termékek visszafejlesztésében. Itt pl. a pantel IP alapú 2300 Ft-os telefonszolgáltatására gondolok, amiben havi 100 órányi ingyenes belföldi beszélgetés volt. Ezt megszüntették.

facsipesz 2008.01.29. 13:35:33

"A folyamatai kidolgozottak, a nyilvántartásai, vezetők tájékoztatása, minden a helyén van."

:DDDDD Erről nem vitázom, nyilván nem egy cégnél dolgozunk, mindenesetre a lojalitás már megvan, másra talán nincs is szükség:)

"de fél évig sepregettük a szemetet utána, és nem részletezem, hogy miket."

Talán kicsit ésszel kellett volna elintézni az emberek kirúgását, és akkor most nem ez lenne a helyzet, ami van. Egy kis cég (Invitel) bekebelezett egy jól működő nagyobbat (nem emberlétszámban értem), és a folyamatok összefésülése sajnos a böszmeség, kisebbségérzés, "megmutatjuknekikerőbőlkiittafőnök" meg egyéb jólfejlett emberei értékek mentén történt.

Valljuk be, az Invitelnek soha nem volt jó híre. A Pantelnek meg talán valami. Lehet, hogy kellett volna tanulni tőlük kicsit, hogy ezt hogy érték el az ügyfeleknél?....

Mindenesetre a konkurenciának nem kell aggódnia egy darabig:)

betépett felhasználó 2008.01.29. 13:39:55

hagggyukmaazilyen" laptopot ad ajandekba" ures dumakat!
ilyen az orangenel sincs. ami van, az annyi, hogy 100%an reszletre vasarolsz egy /pillanat szalonkepes, de mire lepengeted elevult kutyut. Nem kell x%onresz, nem kell reszletkepes fizu/kereset (vagyis kell, de nem ugy, mint egy banki hiteljovahagyasnal). kb. ennyi.
Es ajanlom figyelmedben a forum.softpedia.com/index.php?showforum=328 cimet, lolopok nyelven van, de a lenyeg ertheto: az RObeli Orange is ott nyul le, ahol csak megteheti. Es megteheti barhol.
UPC detto. es igy tovabb.
Es meg valami: oszinten hiszem, hogy a kozepvezetoktol lefele rohadt(tabb) a rendszer e multiknal. POnt azok szarnak rad, akik a helyiek kozul alulrol kapartak fel magukat a letran. Ha naponta ab@sszak kismillio helyen, akkor o miert legyen mas. ejsze egy csoka nem csinal tavaszt.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 13:45:24

Az invitel termékvisszafeljlesztésre egy másik példa, hogy az üzleti felhasználók díjcsomagjai többe kerülnek, mint az otthoni felhasználóké. Ez korábban szintén nem volt így, anno matáv specialitás volt. A díjcsomagokba pedig beletettek olyan szolgáltatást, mint pl. vírusírtó program.
Az ilyet miért kell ráeröltetni az üzleti felhasználóra? Ez szintén csak azt eredményezi, hogy csomó ember helyből le fog lépni.

Mrs.Incredible 2008.01.29. 13:50:23

A Pantel lehet hogy jól működött,viszont az csak az ügyfeleknek volt jó,mint utóbb kiderült....veszteségesen-ez is szempont

egy_ember 2008.01.29. 13:53:42

Bástya Elvtárs!

Egyetértünk, egy szolgáltatásnak nem szabad kimaradoznia rendszeresen, bárki is nyújtja azt. az ügyfélszolgálat elérhetőségére írtam, amit írtam.
Egy nagy ügyfélnél a kapcsolattartót szinte bármikor lehet hívni. ez a munkája.
nem tudom, a világon hol van olyan, hogy valaki vesz egy tömegszolgáltatást, és olyan kiszolgálást kap, mint a kiemelt ügyfelek. ha ez lenne, a kiemelt ügyfél még jobb szolgáltatást akarna - joggal.
AZt hiszem, arról nincs vita, hogy másmilyen a konfekció 10-18 óráig, és másmilyen egy úriszabó, aki helybe megy a legfontosabb ügyfeleihez, amikor az ügyfél ráér.

Ettől persze korrekt, pontos kiszolgálást mindenkor és mindenkinek nyújtani kéne.

Egyes IP alapú szolgálatásokkal gond volt néhány téren, amiről nem írhatok. A termék jó volt és népszerű, de mögötte nem minden volt rendben, ami menet közben derült ki.

facsipesz 2008.01.29. 13:59:03

Mindent az ügyfélért, ha bukni kell, hát úgy:)

Most az ügyfélnek kuss, mert nekünk jó:)

Különben én úgy tudom, hogy maga a Pantel nem volt veszteséges, csak az egész cégcsoport (HTCC) buktáját már nem tudta kitermelni.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 15:17:27

"nem tudom, a világon hol van olyan, hogy valaki vesz egy tömegszolgáltatást, és olyan kiszolgálást kap, mint a kiemelt ügyfelek. ha ez lenne, a kiemelt ügyfél még jobb szolgáltatást akarna - joggal."

bocs, de mi az hogy joggal? Egy kiemelt ügyfél panaszakor a szolgáltató köteles a hibát azonnal elhárítani, ennek nem teljesülése esetén súlyos kötbéreket fizet. Au ügyfél így szerződik, alapjávavéve ezt fizeti meg, nem feltétlenül azt, hogy a kapcsolattartó hajlandó este is elhárítani a hibát.

Lakossági ügyfélként kifejezetten sérelmezem azt, amit pl. a t-online csinál), hogy tömegkiszolgálásra hivatkozva a műszaki segítségnyújtás valójában egy helpdesk, ahol az az ember akivel beszélek, nem képes rögzíteni egy olyan felhasználói hibajelzést, hogy pl. egy "traceroute" ilyen vagy olyan eredményeket ad.
Egyébként tényleg nincs szükség arra, hogy hajnalban a lakossági ügyfél szakemberrel beszéljen, de az minimum elvárható lenne, hogy ha a lakossági ügyfél informatikus végzettségű kapcsolattartó hibajelzése ne süllyedjen el a bürokrácia útvesztőjében.
Egyébként az ominzóus hibajelzésemnél a hiba valóban nálam volt, de nem az én készülékemben. A problémát az okozta, hogy modemet és a routert egymásra tettem, a modem (szolgáltató cucca) pedig túlmelegedett. amióta szellősebb helyen van, a problémák gyakorlatilag megszüntek. :) De ezt a pantel is tudja már, mert kb. 2 hónappal később felhívtak és megkérdezték, hogy megoldódott e a probléma, ami miatt őket többször is hivogattam.
Egyébként a voda 3g műszaki segítségnyújtásával is elégedett vagyok. Telefonon keresztül sikerült segíteniük abban, hogy a bluetoothos vodás telefonomhoz bekonfuguráljak egy kölcsön notebookot, hogy legyen rajta a nyaralásom alatt legyen benne internetet. Álláspályázat miatt hívtak fel, és muszáj volt akkor a semmi közepén hozzáférnem az internethez - köszönhetően annak hogy akkor sikerült elintéznem amit kell, meg is kaptam az állást.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 15:27:41

"AZt hiszem, arról nincs vita, hogy másmilyen a konfekció 10-18 óráig, és másmilyen egy úriszabó, aki helybe megy a legfontosabb ügyfeleihez, amikor az ügyfél ráér." - pedig vannak nagyon jó konfekció üzletek, idehaza is, ahol nagyon jó cuccokat lehet kapni. Persze sajnos itt is jellemző az, hogy amikor nyílik egy jó üzlet, akkor az x idő után hozzáromlik a többi magyar szarhoz. És nem feltétlenül a z áruk minősége, hanem az alkalmazottak felfogása miatt. Amelyik (ha nem is tudatosan) de sértegeti az vevőt amikor nem jó a ruha a vevőre. (Mert ugye a vevő tehet róla, hogy miért nőtt olyanra, hogy nem jó rá az a darab.) Amikor pedig az ember a ruha anyagát próbálja megnézni a cimkén, akkor lehülyézi, hogy a "világon nincs már olyan, hogy 100% pamut", amire el kell neki magyarázni, hogy pl. munkaköri előírás, hogy nem lehet rajtam műszálas ill. kevert ruhanemű - ezért nézem a címkét.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 15:34:55

"Egyes IP alapú szolgálatásokkal gond volt néhány téren, amiről nem írhatok. A termék jó volt és népszerű, de mögötte nem minden volt rendben, ami menet közben derült ki."

nem akarok rossz májú lenni, de nem a technológia rossz. a skype tud sikeres lenni? Illetve a különféle hívókártyák?
Félek, hogy csak a managementnek nem tetszett valamiért...

szabadság_egyéniség_internettség 2008.01.29. 15:42:00

Szerintem a kedves kollegák fejezzék be a blogolást, mert az egész cég rajtuk röhög... :D

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 16:01:54

kérdés, hogy az ember mit mondjon. Eső előtt köpönyeg, vagy kutyából úgysem lesz szalonna.

vitacé 2008.01.29. 16:15:23

mondjuk hozzátenném, hogy a korábban említett 2300 ft-os 100 óra ingyenes beszélgetést tartalmazó pantel díjcsomag nem lett megszüntetve. akinek ez a díjcsomagja van, továbbra is használhatja, csak az értékesítése szűnt meg. ellenben van invitelnél 2200 ft-ért 100 óra beszélgetést tartalmazó díjcsomag, csak éppen az nem csak az első 60 percben 0 ft (mint pl a tcom favorit, vagy az a bizonyos pantel), hanem az összes többi perc is...
amúgymeg ennyi gyökért egy oldalon régen olvastam már.... :/

jusztlaci meg szintén "magasan kvalifikált".. mesélhetnének itt páran róla..

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 16:30:37

no ezek szerint gyökér vagyok. -:)

A 2200 Ft-os díjcsomag pedig - jó tudni hogy ilyen is van. Én az invitel honlapján sajnos nem találtam, én ezt a linket néztem.

www.invitel.hu/portal/hu/lakossagi/termekek/internet_in/kettoazegyben/article.0003

a perdíjak pedig: www.invitel.hu/portal/hu/lakossagi/termekek/hang_in/article.0004

Egyébként a t-com, t-online honlapja olyan, hogy az égvilágon semmit sem lehet megtalálni rajta, annyira kusza az egész. Nincs ügyfél, aki átlátná akár a tizedét is.

jusztnak nem a magasan kvalifikálását kell nézni, hanem hogy beleérez abba, amit azért érdemes megkritizálni.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 16:40:58

cinvitel 2008.01.29. 16:15:23

Te inviteles vagy?

egyébként egy alaposabb keresgélés után az alábbit találtam:

www.invitel.hu/portal/hu/lakossagi/termekek/hang_out/hang_hagyomanyos/article.0011

figyelmedbe ajánlom a *-hoz fűzött magyarázatot.

* T-com előfizetési díjon túl fizetendő

vagyis 3990+2200 Ft-ért van most az a szolgáltatás, amit a pantel szimpla 2300ft-ért odaadott.
Na jó, célszerű figyelni arra, hogy az ember az 59. percben tegye le a telefont.
Mondjuk a 100 órát közel nem használtam ki, de azért az jól jön, hogy nincs többtízezres telefonszámlám azért, mert 16,5 ft-os perdíjért kell hívni távolságit.

vitacé 2008.01.29. 16:46:01

ezt te honnan veszed? a pantel ugyanúgy tcom előfizetési díj+2300 ft volt. a pantelnek nincs külön hálózata, tehát az maximum egy utópia lehet, amiről te beszélsz. ráadásul nem csak 3990 ft-os tcom díjcsomag van, hanem pl 3290-es is és ezzel a kombinációval messze jobban jár, mint egy tcom favorit nonstop nevű dologgal...

vitacé 2008.01.29. 16:51:15

amit te belinkelsz az in lto, nem out.. a pantel cps szolgáltatást az invitel cps szolgáltatással kellene összehasonlítani, nem pedig az invitel primer körzetben nyújtottakkal.. szerintem. (vagy annyira mégse vagy bennfentes, h értsd, amit most írtam? szólj és kifejtem egyszerűbben)

vitacé 2008.01.29. 16:53:25

jusztot meg hagyjuk már, ez a tele2-ős riportja is egy szégyen volt. nem a tele2-re nézvést, hanem jusztra nézvést..

vitacé 2008.01.29. 16:56:51

ja és a 2200 ft-os inviteles out lto területen nyújtott díjcsomag se új, hanem már több, mint 1 éve értékesítik.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 17:43:32

szia, nem benfentes vagyok, hanem pantel ügyfél. Onnan veszem amit írtam, hogy a szerződésemet nézem. Annon teljes szolgáltatóváltással kerültem át a pantelhez (t-com körzetből), vagyis a t-com-al való szolgáltatói szerződésem megszünt, helyette a pantel szolgáltat telefont + adsl. A telefon az a bizonyos 100 órás, telefon, az internet pedig 3mb/512kb(!), ennek azthiszem fele a szerződés szerint garantált - de szerencsére komoly lassulást még egyszer sem tapasztaltam.A díja pedig 2300Ft+6990Ft , vagyis 8300 Ft-ért van normális netem és telefonom. Erre mondtam, hogy az invitel ezt megszüntette. Terméseztesen a már meglévő szerződéseket nem bontotta fel, de pl. díjcsomagot már nem lehet módosítani.

Én 3 dolgot linkeltem be. Az egyik az a link, amikor beírom, hogy www.invitel.com, majd rámegyek az internetre. A második link ezen az oldalon van, a telefon perdíjainál. Laikusként azt gondolom, hogy ha babrálni szeretném a jelenlegi előfizetésemet, akkor már ezen díjcsomagok valamelyikére kell átmennem.

A 3. link pedig a kiegészítő telefonszolgáltatások t-com területen - nekem úgy tűnt, hogy ez az a bizonyos 2200Ft-os díj amit említettél. Anno egyébként ezt is lehetett kötni a pantelnél, azoknak, akik nem akarták felmondani a meglévő szerződésüket a t-comnál, ez aszthiszem 1500Ft volt.

Zárszóként csak annyit írok, hogy nincs semmi blöff sem az írásomban, az persze meglehet, hogy valamit elfogalmaztam, ha ilyet látsz, akkor szólj, és kijavítom.

az out és cps szolgáltatások nem tudom hogy mit jelentenek. Gondolom ezen valamelyike azt a szolgáltatást jelenti, hogy a telefonon begépelsz egy előhívószámot, aztán utána tárcsázol, és olcsóbban beszélsz ( a beszélgetés ekkor ip-n megy.) nekem úgy tűnik, hogy a 2200Ft-os díjcsomag is valami ilyesmi. Hogy ez melyik ügyfélnek jó vagy nemjó, azt nem tudom. Mindenesetre javaslom, hogy nézd meg a jajah.com oldalát. Unokatesóm Londonban lakik, ezen keresztül szoktam vele beszélgetni, tök ingyen, a pantel sem számolt fel plusz díjat. A hangminőség pedig teljesen normális, nem volt jelentős a késleltetés. Egyébként valami 1 órás meg 100órás limit ennél a jajahnál is van, ez nem kicseszésből van, hanem inkább azért, hogy az unfair felhasználást korlátozzák.

Elképzelésem szerint ide kellene az invitel szemléletének felfejlődnie, oda, ahova a pantel már sok-sok évvel ezelőtt eljutott.

Egyékként nem gondolod, hogy picit ciki, hogy láthatólag inviteles kolléga vagy, de úgynézki nem ismered a szolgáltatásotokat, illetve az elődötök (pantel) szolgáltatásait?

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 17:51:01

Még egy dolog amiről nem írtam. Anno azért mentem át a pantelhez, mert ugyanakkora letöltési sebességhez dupla akkora feltöltési sebességet adott, mint a többi adsl szolgáltató nagyjából hasonló árért. No ezt szintén beszüntette az invitel az új szerződéseknél. Sőt, amikor a t-com (nem a t-online) megduplázta a sávszélességeket, akkor az invitel úgy döntött, hogy a feltöltési sebességet duplázza, de a letöltési sebességet másfélszerezi. Így lett a 2M/256k-os ADSL ből 3M/512K. illetve a 4Mb/512-esből 6Mb/768k. Illetve anno volt még egy 24Max/768k -s csomag is, ami szintén nincs, jelenleg a legnagyobb invitel csomag 8M/512K.

Tudod, én mondjuk szeretnék felmenni 6Mb/768k-ra, vagy 24Max/768k -ra, de ezt már nem lehet.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 18:00:14

egyébként én kikérem magamnak, hogy egy szolgáltató alkalmazottja nyilvánosan legyökérezze a cégének ügyfeleit, nem jogosít fel téged még az sem erre, hogy itt egyesek elég érdekes módon adják elő az invitellel kapcsolatos vélekedésüket.

szerintem amik az hozzászólások az inviteles kollégk részéről születtek, azok nagyjából állják a helyüket, ezzel nem vitatkozom. Amiről itt ez a topik szól szerintem, az invitel bizonyos magatartásainak megkritizálása, de ez itt egy blog, ezt lehet szerintem.
Az általam megemlített dolgok szerintem ódivatú szemléletből fakadnak, bármely cégnél igaz, hogy a leglassabban ez változik meg egy cégen belül. Ami ezen túl van, az pedig a díjcsomagok és a hozzáállás kisértetiesen hasonlítása a t-coméhoz. Itt nem szemléletre gondolok, hanem az üzleti dolgokra. Nem vádolok senkit sem kartelezéssel, de szerintem jelen szituban megvan a lehetősége az invitelnek, hogy kartelezzen a t-commal...
de hogy ez így van e vagy nem, azt szerintem egyiknőnk sem tudhatja.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.29. 18:20:59

Úgy nézem egyesek úgy le vannak maradva, mint az Invitel... normális szolgáltatónak
_van_ 24 órás ügyfélszolgálata. Ja és nem legendákból hallottam, hanem egy olyannál dolgozom... A vodkafon meg az invitel pedig kéz a kézben a két legszemetebb gárda magyarlandban, pedig azért éles a verseny az ügyfelekkel való kib@szás terén... továbbá : ha nem küldenek számlát akkor nyugodtan jelezd a GVH-nak és a fogyasztóvédelemnek a tényt, hogy számla nélkül akarnak fizettetni veled. Továbbá az APEH is jót csámcsogna a dolgon. Így elsőre ömlesztve ennyi :)

vitacé 2008.01.29. 18:29:45

ebből a 2300 ft-os hozzászólásodból nem az derült ki, h pantel llu szerződésed van, ami viszont teljesen más dolog. egyébként az invitelnél is van már ilyen díjcsomag, helyi hurok átengedéssel, egyelőre bp-en. tehát nem gondolnám, hogy nem vagyok tisztában a díjcsomagokkal, de az h 2300 ft, az egy pantel kiegészítő díjcsomag tcom előfizetőknek önmagában. az általam említett invitelesnek a vmivel drágább verziója. mint mondtam, ehhez képest a pantel neked nyújtott szolgáltatása egy tökéletesen más dolog.
és igen, ha változtatni akarsz a szerződésen, akkor az inviteles díjcsomagokat kell nézned, de nem invitel területre szólókat és semmiképp nem 2az1-ben adsl szolgáltatást. ezek csak invitel szolgáltatási területen elérhetők.

vitacé 2008.01.29. 18:33:13

nem emlékszem, h azt írtam volna, h te gyökér vagy, de te bajod, ha magadra vetted. ha nyilvánosan, ha nem. kérd ki magadnak. ráadásul azt sem mondta senki, h invitel alkalmazott lennék. azt meg nem kéred ki magadnak, ha egyesek olyat írogatnak, h gyújtsák fel az ügyfélszolgálati irodát? biztos az ott ülő alkalmazott küldözgetett brahiból ilyen modemdíjas leveleket, nem? vagy pl ha anyukád dolgozna ilyen helyen és őt akarnák felgyújtani meg szívlapáttal agyonverni, akkoris itt hisztiznél, h nem vagy gyökér? no comment.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2008.01.29. 18:51:10

azért az invitel is megér egy misét, de szerencsére onnan már eljöttem :) emlékszem mennyire irigykedtünk a t-online-osokra amikor elindult a sávszélesség-növelési kör, hirtelen kaptak 4x sávszélességet ugyanannyiért... vagy lehet hogy valójában csak duplát, de azért ez csak olyan 1 év késéssel gyűrűzött be invitel területre (24-es körzet), amikor már az a pár megszállott is le akart lépni akik még kitartottak... a technikai ügyeletet is inkább hagyjuk, mezei problémák miatt (nincs net, igen) is igen komoly 20-30 perceket kellett telefonálni, hogy egyáltalán kiderüljön mi a hiba (2-3 alkalommal még így sem derült ki, ilyenkor szívtam egy kört, mert mint utólag kiderítettem a driver csak papíron szerette a windows xp-t). Amikor hálózati hiba volt, akkor még nagyságrendet se voltak hajlandóak tippelni, hogy kb. mennyi időt leszek net nélkül. Pedig fontos lett volna, főleg este 8-9 felé. Ahogy olvasom a hozzáállás azóta se változott, pedig azóta eltelt lassan 1.5 év (2006 őszén könnyes búcsút vettem :)).

Továbbá : a kiemelt ügyfelek felé a szolgáltató általában nem kicsi kötbért fizet, igen. Mondjuk eseményenként 6 számjegyű, euróban mért összeget. Viszont a normál felhasználók felé is kötelesség a hiba mihamarabbi elhárítása, ami nem 24-72 órát jelent normális helyen, hanem 0-12 órát.

De nekem legalább nincs okom dühöngeni, már megszoktam hogy ez csak egy álom itt Magyarisztánban :)

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 20:25:11

reagálok:
cinvitel 2008.01.29. 18:29:45

naív júzerként honnan a fenéből tudjam, hogy melyik díjcsomag érvényes rám? Unokatestvéremmel néztük a múlt héten az invitel csomagokat, mivel ő is ugyanazt a csomagot szeretné magának, mint amin nekem van 8900 Ft-ért. Körbenéztünk a honlapon, és azt találtam, amit mutattam. Ezekszerint rosszat néztünk.
Anno a pantel honlapján amikor rámentem arra hogy internet, egyértelműen látszódott, hogy mi vonatkozik t-com os körzetre, és azon belül is mi vonatkozok a normál adsl-re és a teljes hurokátengedésre. volt is egy térkép, ahol meg lehetett nézni, hogy elérhető e nálam. Igazából fogalmam sincs, hogy az unokatestvéremnél melyik elérhető, gondolom ő is t-comos.
Azt nem értem, hogy miért nem 2 az 1-ben szolgáltatást kell néznem. Az unokatestvérem telefon+adsl-t szeretne olyat mint az enyém. Az nem 2 az 1?

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 20:31:52

erre is:
cinvitel 2008.01.29. 18:33:13

magamra vettem, mert az írásodból nem derült ki világosan, hogy kiknek szántad.
Az ügyfélszolgálat felgyújtása nekem elkerülte a figyelmemet. Én az ajtó letép, batzpapuccsal fejbever, tatakolbászt felnyom, ősi román cég jelzővel ellát, meg amúgyis amikor idejöttünk ellopták a románok a lovainkat, hozzászólásokat olvastam. Gondolom ezek egyikét sem vetted komolyan, azt pedig a saját fantáziádra bízom, hogy ezen szankciók pontosan mit is takarnak.
ha valaki fenyegetőzik, azt esetleg fel lehet jelenteni, fel lehet neki mondani a szerződését stb. stb., minősíteni szerintem nem illik annak tükrében, hogy cinvitel nicket választottál magadnak, és feltünően jól informált vagy a díjcsomagokat illetően

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.29. 20:42:52

"Továbbá : a kiemelt ügyfelek felé a szolgáltató általában nem kicsi kötbért fizet, igen. Mondjuk eseményenként 6 számjegyű, euróban mért összeget. Viszont a normál felhasználók felé is kötelesség a hiba mihamarabbi elhárítása, ami nem 24-72 órát jelent normális helyen, hanem 0-12 órát."

no igen, csak ha megnézed az általános szerződési feltételeket, akkor abban az áll, hogy 98%-os éves rendelkezésre állás alatt nem vagy jogosult felmondani a szerződést, a kötbér összege pedig az előfizetési díj időarányos részének háromszorosa, legfeljebb a havi előfizetési díj 25%-a. Vagyis, ha havonta 8-10 alkalommal ki-kimarad 1-1,5 órára (az esti órákban), akkor az még így is jóval 99% fölött van, az időarányos rész pedig pár száz Ft. Viszont az én szempontomból annyit jelent az a 8-10 kimaradás, amit a T-Online-nél tapasztaltam, hogy az esti órákban 20-30%-os valószínűséggel lesz egy legalább fél órás kimaradás. Te is érzed, hogy nem ugyanaz.
Ilyen kimaradásokkor a Pantel műszaki segítségnyújtása mindig nagyon készséges volt, egy_ember szerint kvázi kiemelt felhasználónak tekintett a pantel. A T-online pedig, már a tájékozató szövegben hallotta az ember, hogy elnézését kérünk, de átmeneti fennakadások vannak, fél óráig fel sem vette senki sem a telefont, aztán az ember panaszát valami szőke helpdeskes csaj fogadta, a hibajelzésemet pedig nagy ívben leszarták.

neet 2008.01.29. 22:25:02

Kedves Homár,
elküldtem az invitelnek a lemondó levelemet. Szerinted? ;)
neet

kgyu 2008.01.30. 10:19:42

"egyébként az invitelnél is van már ilyen díjcsomag, helyi hurok átengedéssel, egyelőre bp-en"

Ez hol található a weblapon?
Milyen adsl csomaggal lehet ezt rendelni?

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.30. 11:35:46

"egyébként az invitelnél is van már ilyen díjcsomag, helyi hurok átengedéssel, egyelőre bp-en"

valóban van ilyen díjcsomag, de sajna nincs fenn az interneten, mert még nem kezdődött el az értékesítése - tudtam ma meg az ügyfélszolgálaton

A véleményem továbbra is az, hogy az invitel nem igazán akar új ügyfeleket.

renugard 2008.01.30. 17:19:58

Az mennyire lenne jogszerű, ha írásos szerződés hiányában egyszerűen nem fizetné az Invitel felé a számlát, amit a meg nem rendelt internetszolgáltatás miatt küldenek? Egyszerű paraszti ésszel, maximum megszüntetnék a szolgáltatást, de mivel Magyarisztánban vagyunk, később küldenék az Intrumot. Azokat meg magasról le kell szarni, mert mutassanak egy papírt, amit aláírt az Invitel felé!

andika25 2008.01.30. 18:23:02

Tőlem csak 17 ezret akar legombolni a T-Kábel.

Nem zavarja őket, hogy a netet anno a T-lánytól rendeltem (kábelnet), az sem érdekes, hogy a modemet is a T-lányzótól kaptam. Az pláne nem számít, hogy a T-lánynak már rég visszaadtam az eszközt, internet sincs már vagy két éve (tőlük).

A 17 ezret még megfejelték kéthavi tv-előfizetési díjjal, holott az arra kötött szerződés már megszűnt(nem is szolgáltatnak). Mert ők még úgy tudják, hogy nálam van net, ergo szolgáltatás nincs, előfizetési díj van.

Még tekintsem magam szerencsés embernek, mert egyáltalán küldtek egy szerelőt (T-Kábelest), aki vitte volna a nemlétező modemet, amit nem is tőlük kaptam. És mivel volt szerencsém közölni a jóemberrel, hogy én már rég visszaadtam az eszközt, talán keressék házon belül, nos ebből - szerintük - az következik, hogy kártérítést kell fizetnem, mert nem adtam vissza a modemet (amit nem tőlük kaptam).
Röhej.

Bunkó Béla 2008.01.30. 21:47:33

Tisztelt Invitel alias gyökerek!

Itt veritek a nyálatokat és fényezitek a csíra díszdobozos garázscégetek rothadt rozsdásan született hírnevét?
Ugyan már, nem lehettek ennyire hülyék (és mégis) hogy azt gondoljátok mindent el lehet adni a magyarnak szövegeléssel mint az olcsójános politikusok. Hozzájuk jártok továbbképzésre? Tudjátok minél parasztabbak vagytok és minél rafináltabban akarjátok szopatni az ügyfeleket az ügyfelek annál edzettebbek és a sorok között is olvasni tudó kreatív magyarrá válnak. Ebből az következik, hogy leszarják magasról a gyenge ügyvédi védőbeszédeteket és beleröhögnek a gennyes pattanásoktól bűzlő pofátokba a felmondó szerződésüket átadva. Az igaz hogy sok konkurencia nincs mert ezerrel kartelesedik ez az ország minden szolgáltató cége, de tudod eljön az az idő mikor ezt is leszarjuk is úgy döntünk hogy akkor már inkább semelyik szolgáltatónál nem kötünk szerződést. Na ez lesz az a pillanat mikor ráébredsz hogy nincs munkahelyed és ott kéregetsz az aluljáró lépcsőjén mégjobban bűzlő ápolatlan seggszaggal sírdogálva. Már előre bocsánatot kérek az akkori rúgásomért, amit a fejedre mérek.
Szedd össze magad. Állj fel és magyarázatok helyett dolgozz meg a pénzünkért! Kezd talán a nekem kézbesítendő válaszlevéllel amire több mint egy hónapja nem volt időd! Tudod a törvény előírja hogy 30 napon belül köteles vagy válaszolni, éppen ezért utószóként annyit mondanék hogy hallasz még rólam. Készüljetek az izmos pénzbírságra. Tudod nemrég a Trékom haverotokat fingatták meg 75 milkára, szerintem keressetek egy megvásárolható csokigyárat és fektessetek be ott hogy sok-sok milkátok legyen a büntire.
Szánalmas szutykok vagytok, én meg azért mert nem szüntettem még mindig meg a szerződésem nálatok. Ne feledd az aluljárós szösszenetet, ami késik nem múlik!

Bunkó Béla 2008.01.30. 21:49:48

felmondó szerződésüket = felmondásukat

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.31. 09:03:14

Kedves Bunkó Béla!

A véleményedet valalmi szalonképesebb megfogalmazásban is előadhattad volna.

Sajnos szerintem is az a megoldás, hogy fel kell mondani a kábeltv-t, internetet, a telefont, és mobiltelefont. A készülékeket pedig vasvillával szépen kirámolni a lakásból. Nagyszüleink, szüleink anno még megvoltak ezen készülékek és szolgáltatások nélkül. Sokkal kényelmesebb életünk lenne szerintem ezek cuccosok nélkül.

Az Inviteles értékesítős nő tegnapi hozzáállásásával kapcsolatban egyébként mára megfoalmazódott egy komoly problémám. Miként képzeli azt, hogy ő hivatalból nem ismeri azt a szolgáltatást, amire én éppen előfizetek arra hivatkozva, hogy azt a terméket az a cég értékesítette, akit felvásároltak? Az ilyen némbert szerintem ki kéne rugni a fenébe. A másik dolog pedig ami kiakasztott. Ha nem lakossági előfizetőként veszem igénybe a szolgáltatást, hanem céges előfizetőként, akkor mire fel számláznak ugyanazért a szolgáltatásért 30%-al többet? Cserébe természetesen az embert nem kezelik semmivel sem kiemeltebben, nem hárítják el a hibát gyorsabban. És nem tudják garantálni, hogy a szolgáltatásban nem lesz kisebb kimaradás, mint a sima lakossági ügyfél esetén.
Mert ép ésszel fel lehetne még fogni, hogy ha valaki lakossági előfizetőként MUNKÁRA szeretné használja a netet (pl. távmunka), akkor az mondjuk fizessen elő valamilyen üzleti előfizetésre, mert annál tudnak arra odafigyelni, hogy az ügyfélnek lehetőleg ne okozzanak kárt azzal, hogy időnként elmegy a net. De nem, erre nem hajlandóak gondolni, őket az nem érdekli. Az ügyfél csak fizessen, és örüljön, hogy luk van a seggén.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.31. 09:14:37

Ami pedig szintén felháborító. Amikor egy félreértés kapcsán kb. 5 perc beszélgetés után kiderül, hogy az ügyfél még mindig teljesen másról beszél, mint amiről az értékesítő nő, akkor miként képzeli azt, hogy "szerinte zárjuk rövidre ezt a beszélgetést". Hogy meri azt megengedni, hogy ügyfélnek leteszi a telefont?
Magam részéről sajnálni tudom az értetlenkedésemet, de sajnos maradi a gondolkodásom, így azt tudom megérteni, hogy van A termék, B termék, és C termék és ezek közül kell egyet választanom. Az ennél bonyolultabb kombinációkba csak belezavarodom.

Baaah 2008.01.31. 11:39:51

"Ugyanis az emberek éjjel általában pihennek, még egy népnyúzó multinál is."

Ezen szarrá röhögtem magam.
Komolyan, hol élsz ember?

Bunkó Béla 2008.01.31. 20:09:08

Kedves Bástya elvtárs!

A megszólításomnál döntsd el hogy szimpatikus vagy unszimpatikus vagyok.
A kettő együtt nem megy! Vagy kedves vagy bunkó de mindenképpen Béla. :)
De télre a fréfával (megfelelő betűk felcserélendők) a véleményem szalonképesebb is lehetne ha akarnám. De nem akartam, direkt lett ilyen.
Ezt dobta a gép, ezt érdemelték ki. Rászolgáltak, éppen úgy mint ahogy a kormány tagjai.
Bocs hogy nem szeretem öket.

gti 2008.02.01. 00:16:43

68nyara

az sx 90-ért biztos nem megy a volvo, mert olyan sajnos nincsen.
(szöröstalpu dolog azt sugallni, hogy hozzátok már mentek érte, aztán nem tudod milyen tipus is valójában)
xc 90-es van és azért is csak akkor mennek ha garanciális, és ha van suzukid "assistence" szolgáltatással, akkor bizony azért is mennek. Amit irtál az inviteles témáról az meg pont ugyanakkora hülyeség, mint a példa amit hoztál rá.

Cleanx 2008.02.04. 15:25:39

to.:egy ember
"AZt viszont látni kell, hogy az Invitel akkor is az akciós árat (pl. díjcsomag alacsonyabb efi díját) számlázza ki, ha már lejárt a hűségnyilatkozat, és az efinek nem kell újra aláírnia 1 évre."

4 eve vagyok huseges elofizeto -2 ev huseg kotott- 4mbit-en ~9800Ft-ert.

Az ujonnan belopo mindezt (febr.1)
-3 645 Ft(Havidíj az első 6 hónapban)
-7 290 Ft(Havidíj a 7. hónap után)
-0 Ft (Belépési díj)
aron kapja meg..,akkor mirol beszelunk ?

Akkor lenne korrekt a ceg, ha en is megkapnam az uj ugyfelek-et megilleto arakat.
Eszembe se jutna valtani.

neet 2008.02.06. 13:37:14

Az invitel bekaphassa!! :D :D :D
Jippíí, köszönöm, homár, köszönöm, homártársak! :)
Most kaptam kézhez talpnyaló levelüket, melyben bocsit kérnek, eltekintenek mindenféle számlától, egyebek. (Tudjátok, a telefonos szerződéskötős, nevet, pluszköltséget elhallgató, szemét, genya hozzáállású telemarketingesék által (is)fenntartott lepratelep.)
Köszi a tv megfelelő paragrafusait, a fogyvédet és köszi mindent. És hmost felhangosítom a telefonom, ami hetek óta sóval van felszórva és lenémítva. Éljen! :)
neet
süti beállítások módosítása