Tékozló Homár

Elmebeteg reklámosok CXVIII. - Írjon szerelmes verset a vízkőoldóhoz!

2008.02.06. 00:20 | szily | 251 komment

Valószínűleg napokig tartó, rosszindulatú, embertársainkat megalázó röhögéssel ajándékozott meg minket a Magyar Márkaszövetség, miután beszopták az egyelőre ismeretlen reklámügynökségük remek ötletét, és verspályázatot hirdettek. Igen, Szerelmes verset kell írni olyan márkákhoz, mint a Calogon, a Vanish vagy a Kométa sonka. Hadd ne elemezzük komolyan az ötletet, jöjjön inkább a felhőtlen szórakozás, a weboldalra ugyanis kiteszik a pályamunkákat. Ja, előtte még annyit, hogy ezt ki merték tenni nagy plakátokon a városba! Balogh Edit örök soraival kívánunk boldog szerdát: És miközben készülődöm / deód, spréd is előkerül / kenem jobbra, fújom balra / csípős szagom hopp, elmarja. A tippet és a fotót köszönjük BKV Figyelőnek, az ő levele zárja a hajtás utáni részt.


Horváth Márta ráébresztett arra, hogy a hidratálókrémmel nem ám dugunk, oszt kalap-kabát, hanem egy életre le kell szerződni. Na jó, stikában néha meghúzhatjuk a szomszéd tusfürdőt.

Horváth Márta

Szonett Niveámhoz

Ó, te drága Nivea!
Imádom minden formád,
Krémed finom réteget von rám,
Tusfürdőd oly habos s illatos,
Deodtól vagyok magabiztos,
Hajam samponodtól ragyog,
Kenceficéért csak feléd hajlok.

Niveám, kedvesem!
Örökké melléd szegődtem,
Veled egy életre szerződtem!

Haskó Pálné Ilona mintha egy görög szigetről érkezett volna, lanttal, esetleg lírával a kezében:

Haskó Pálné Ilona

Mosógépem sztárja


Calgon lett a mosóporom társa,A mosógépben együtt járják a táncot,
már évek óta,
Calgon nélkül,a barátjuk is, a fütőszáll, is tönkrement volna.

Csirmaz Edit talán a címadásban a legerősebb:

Csirmaz Edit

Imádlak Calgon

Imádatom tárgya, Te vagy Calgon
Ki a vizet lágyan tartod.
Mosok veled, s mosogatok
Fürdő s konyha veled ragyog.
Lehetsz gél vagy tabletta
A kemény víz magát megadja.
Ha gépeidnek jót akarsz
Használj Te is Calgont minden nap.

Azt meg alig merjük elképzelni, ahogy a puha törcsi fedezi Balogh Editet:

Balogh Edit

Szerelem első szaglásra


Reggelenként felkelek,
éltetőmet keresem,
Utam a fürdőbe vezet,
s szerencsére rádlelek

Beállok a zuhany alá,
testem kenem fel és alá,
Bársonyos lesz, jön a hab is,
jól indul hát ez a nap is!

Puha törcsi fedez engem,
lágy testkrémed lehengerel,
Nincs számomra lehetetlen,
kívánlak, ó, igen-igen!

És miközben készülődöm,
deód, spréd is előkerül,
kenem jobbra, fújom balra,
csípős szagom hopp, elmarja.

Orcámnak kis rózsája,
Krémednek aromája,
kényezteti szüntelen,
Pattanást így nem lelek!

Szeretlek én téged, édes,
veled telnek hosszú évek,
nem unlak meg sose tán,
légy hű hozzám Niveám!

Az egyszerű, punkos verselés kedvelői nyilván Szabóné Haskó Erika táborába fognak sodródni, nem véletlenül:

Szabóné Haskó Erika

Wu2 a samponom


Wu2 a samponom,
Sárga flakon tartalma a hajamon,
Ezzel mosom szombaton,
Hogy szép legyek e-napon.

Végül pedig jöjjön a Homár szerelmes verse, versenyen kívül:

Hogy elérjek a napsütötte Vanishig

Szokványos nyári éjszakának indult.
Sétáltam kocsmáról kocsmára.
Talán éppen a Nylonban ittam,
a HÉV-végállomás mellett, a Margit hídnál
(vagy azt akkor már lebontották?). Nem tudom,
lehet, hogy a Boráros téren.
Ezek a séták mindig
reggelig vagy épp két napig tartottak,
és akárhová vezettek.
Mindenesetre, valahol ültem, ittam.
(Akkor még akármit - kostolódó ifjúság.)
Még nem olvastam a kocsmákban,
nem, nem, még nem temetkeztem
könyvbe-újságba-Vanishbe, nem fixíroztam az asztal lapját.
Még nem idegesített fel, ha szóltak hozzám.

"Fizetsz valamit?" kérdezte egy dohánykarcos
nõi hang a hátam mögül. Fiatal hang volt.
"Kérjél Vanisht" - mondtam felé fordulva. Ötven
körüli nõ állt rézsút mögöttem. Letapadt,
koszmós, egykor világosbarna haj;
beroskadt íny, cserepes ajkak, vérágas
kötõhártya, aquamarin szemek[*],
megsárgult, fehér mûszálas pulóver,
barna nadrág, szemétben talált fehér strandcipõ.
Vanisht kért és sört, pikolót. Ízlését nem vitattam.
"Eljövök egy huszasért" - mondta. Ezen meglepõdtem.
Az ár - árnak - képtelenül alacsony volt (már akkor is).
Ismertem a Rákóczi téri kurzust. Húsz forint az nem ár.
Másrészt a nõ nem állta volna meg a helyét
a Rákóczi téren, sõt semmilyen téren.
Az lett volna a logikus, hogy ha akar valamit, õ fizet.
De sokkal többet. Márpedig akart. "Gyere,
akarom" - mondta -, "nagyon szeretnék."
Soha nõt nõiességében megbántani nem tudtam
(hacsak nem kifejezetten ez volt a célom).
No de hogy... Mentem; úgy éreztem: Vanish.
Hiszen ûzött voltam és zavaros,
mint a fölkavart iszap akkoriban, és
csak ezekben az "Eszpresszókban", "Büfékben"
érezhettem némi álfölényt
a nélkülözés és hajléktalanság valódi nyomorultjai között.
Sokáig vonszolt egy hosszú utcán, hozzám bújt.
Ez kínos volt, de szerves része a törlesztésnek.
Átöleltem,
egy pincében kötöttünk ki, nagyon sok lépcsõt
mehettünk lefelé valami nem tudni honnan
derengésfélében.
Az ágy. Befilcesedett vatelindarabokból összekotort alom.
Nem vetkõzött, csak megoldotta, lejjebb tolta magárol a nadrágját.
"Így szoktam meg, ha Vanish alatt dugok"
- mondta közvetlenül. Nem volt ellenemre,
magam is csak a legszükségesebb mértékben,
meg a zakómat dobtam le - inkább legyen koszos, mint gyûrött.
"Csókolj meg." Hát igen, ez elkerülhetetlen.
Avas Vanish-szaga volt, ajka pikkelyes, nyelve,
szájpadlása száraz, mintha egy üres szardíniásdobozban
kotorászna a nyelvem - mindjárt fölvérzi az éles perem.
Rettegtem, hogy menten a szájába hányok,
ettõl viszont röhöghetnékem támadt,
ömlöttek durva bõrére a könnyeim, amíg
ura lettem a perisztaltikának. A lába köze
szûk, száraz. Alig tágul, alig se nedvesedik.
"Várjál" - mondta, és belevájt ujjaival
egy megkezdett Vanishbe, magába maszírozta,
aztán még egy adagot.
"ENNI is fog még ebbõl?"
"Meg tudom mosni valahol magam?" - kérdeztem késõbb.
Egy csõcsonkra mutatott. A víz kilövellt, merõ
Vanish lett a nadrágom, mintha behugyoztam volna.
"Ez is hozzátartozik" - mormoltam. Egy ötvenesem
volt még. A fejét rázta: "Mondtam, hogy egy
huszas, és ez nem az ára. Én akartam, a huszas
meg egyszerûen kell." "Akkor adj vissza" - mondtam -,
"értsd meg, nincs huszasom." "Hülye vagy"
- mondta - "ha vissza tudnék adni ötvenbõl,
nem kéne a huszasod" - mondta logikusan.
És a következõ pillanatban elaludt nyitott szájjal.
Vállat vontam. ("ha ilyen büszke vagy"),
zsebre gyûrtem az ötvenest, megtaláltam a Vanishem,
és botorkáltam fel a lépcsõn.
Hogy elérjek a napsütötte sávig,
hol drapp ruhám, fehér Vanishem világít,
csorba lépcsõkön föl a tisztaságig,
oda, hol szél zúg, fehér tajték sistereg,
komoran feloldoz, közömbösen fenyeget,
émelygés lépcsei, fogyni nem akaró mínusz-emeletek,
nyári hajnal, kilencszázhatvanegy.

--------------------------------------------------------------------------------
[*]Hülyeség. Aquamarin szemed neked van.
A nõnek? Mit tudom én.
Mint gálicos kádban a Vanish?
Csak akarok valamit ajándékozni annak a szerencsétlen párának,
mondjuk a szemed színet, meg egy ritka szót,
hogy ne legyen olyan undorítóan elesett,
magam pedig legyek valamivel megérthetõbb.

Ez pedig Don B verse az IKEA-hoz, hasonló nyomvonalon:

Zakatol a szentcsalád  
Isten tömi Máriát,     
József nem tud elaludni,       
keres valami piát.     
Nem lel, felkel. Pizsamára     
húz fel inget és gatyát,       
lemegy a Háromkirályba,
hogy egy fröccsöt legalább - - -       
- - - "Megint Isten?"  
- - - "Megint Isten?"    - - - "Az hát, megint."       
Sóhajt, nagyot húz, és legyint:
- - - "Különben,       
múltkor kivertem a huppot.     
Ha az orrom előtt dugtok!      
- - - de így megmondtam a Marinak,     
legalább tartsad a pofád,      
úgyis szól mint a földrengés   
mindig az a rohadt ágy,
inkább - de komolyan! - aszondom       
keresd föl az IKEA-t!


BKV Figyelő pedig ezt írta, sorait értelmezzék pályázati felhívásnak!

Tegnap délután lőttem ezt a képet az egyik budapesti buszmegállón lévő plakátról. Kíváncsi lennék, a kommentelők milyen szerelmi verset tudnának írni a níveának vagy az akció más résztvevőinek. (kalgon, bónux, kométa sonka stb.)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grafitmacska 2008.02.06. 13:06:41

Pizsama! Ezen meddig gondolkoztál?:)))

pizsama 2008.02.06. 13:07:53

Semennyit! :D Csak úgy jött. :)

grafitmacska 2008.02.06. 13:10:07

Akkor Te is valkóeszter -fan vagy?:)))))

Rák Attantam 2008.02.06. 13:10:43

Most tényleg ennyi ember van mítingen, vagy csak beszorultatok a liftbe egy wi-fi-s notebúkkal? :)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.02.06. 13:16:13

Rák, a míting elmaradt, mindenki Homárt olvas... :-)

pizsama 2008.02.06. 13:16:51

Nekem spec. reghét van! :P

grafitmacska 2008.02.06. 13:17:49

Én vizsgára készülök...

dodon 2008.02.06. 13:17:54

ZOMBULJ MAGYAR!

zombulj magyar,
hív a zseton!
üssön versed,
mint a beton!
térdepelj le,
s valld meg most:
te szereted ezt a fost!

tundrazuzmo (törölt) 2008.02.06. 13:19:29

Pézsmapatkány mászta meg a künn szikkadó gunyámat,
Calgonnal a fűtőszál is túléli a Zanyádat!
Csűrdöngölés közepette kenyem föl a Niveát,
Oszt ha nem lesz kész estire, fölszántom a Zikeát!

A betyárját neki, no!

Pepin bácsi 2008.02.06. 13:21:56

ki a f@szom az a valkóeszter ?

csákk norissz még nem próbálkozott rímfaragással ?
Biztos megint Bátaszéken van....

Pepin bácsi 2008.02.06. 13:23:38

tundrazuzmó: ez ÖTÖS* :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.06. 13:26:17

Altató-kesergő

Argentín a focimezem
Baccom karcos, de szeretem
In-Kal passom tavaly lejárt
szeretem az Érovivát
Stelczék lányát úgy kívánom
csöcsörészném télen-nyáron
A szomszédom pszichopata
Írt az Intrum Justitia
Síbakancsom szédrepedett
békávéztam már eleget
Jézus faxát lekapcsolom
pihennyetek má' gyerekek!

pizsama 2008.02.06. 13:28:13

"In-Kal passom tavaly lejárt
szeretem az Érovivát"

Ez a két sor visz mindent! :D

Céadaoin (user ID 44540) 2008.02.06. 13:28:28

"A lány virág.
Hull a szirma, mintha sírna.

A nő igád.
Bő a termés, jobb, ha elmész.

A dédanyád
csupa emlék, mndig ennék..."

Rák Attantam 2008.02.06. 13:30:20

Ott hibáztam, nem tagadom
és ez bizony látható
Nem tudtam, hogy kelet felől
nagy brainstorming várható

Úgy zuhognak a rímek, mint
ha dézsából öntenék
Kifordul a belem tőle
mint pulykából a töltelék

Nem is értem, pedig eztet
én is nagyon szeretem
De így jól meg dömpingelve
nem vagyok már a szeren

Fel is adom, nem tudok már
én jó tempót tartani
Rák Attantam kikapcs, ennyi
megyek vizet hajtani...

Gumidomino 2008.02.06. 13:30:22

Nézd már Anyjuk lehet nyerni!
Verselni kell azt meg bárki
---------------------tud.
Fenn leszel az interneten
elhiszem hogy megnyerheted.
Válassz márkát ez a lényeg
Hirdesd a hülyeséget!

(itt-ott mintha hiányozna egy-két ütem, de ez már egy modern művészet)

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.06. 13:33:04

Ezt a sok agykárosultat :DDDDDDDDD

A Homár szerda immár mozgalom.
Máshol mit csinálnak? Nem tudom.
Amúgy a kérdés újra felmerül, hogy
dolgoztok-e vagy mindenki csak derül?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.06. 13:34:09

Rák: "Nem tudtam, hogy kelet felől
nagy brainstorming várható"

Heheh :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Céadaoin (user ID 44540) 2008.02.06. 13:34:21

A szomszédom pszichopata
Írt az Intrum Justitia

ezt kijegyzeteltem :-)

grafitmacska 2008.02.06. 13:35:10

Tundrazuzmó! Zseniális!!!

Rák Attantam 2008.02.06. 13:36:04

(Rák Attantam kikapcs, ennyi
megyek vizet hajtani...)

Illetve még annyit hozzá
tennék még, hogy ha szabad
Erős volt a köhögésem
de jelentem: már szakad!

pizsama 2008.02.06. 13:40:57

Nem érdekel kurvára
Rák Attantam turhája
Ide köhög megint, most is
Ahelyett hogy Zewa Softis

pizsama 2008.02.06. 13:42:09

Bocsi, no offense ;)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.02.06. 13:45:14

néz a főnököm,
nem érti, miért lilul
a szegény fejem

Rák Attantam 2008.02.06. 13:49:52

Pardon, kérem, bocsánat meg egyebek
Nemtán a nagy sietségben leturháztam kegyedet?
Ha mégis megtörtént volna e szomorú esemény
Jelzem Önnek tisztelettel: holnapra már lesz kemény!

(is)

Gumidomino 2008.02.06. 13:52:09

lókupec a lovait
Niveával kenje le
csússzon le a románok
............. tenyere


(aki ide jó szót talál,
baccpacskert kap bárhogy kapál-ózik)

Sokorai_Atala 2008.02.06. 13:53:27

Bocs Pepin B. nem tudtam kedves kérdésedre válaszolni tegnap, igen szeretem a csöcsörészést:)

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.06. 14:02:06

Nivea most az én krémem,
Attol is lett a bélférgem.
Nem monta meg a kis genya,
Hogy az kézkrém, és nem feta.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.06. 14:02:15

Nem érdekel kurvára
Rák Attantam turhája
Ide köhög megint, most is
Ahelyett hogy Zewa Softis

LOL

Pepin bácsi 2008.02.06. 14:03:02

szőrös tenyere-e ?

vagy a románoknak csak a talpuk szőrös ?

Rák Attantam 2008.02.06. 14:03:22

Gumidomino 2008.02.06. 13:52:09

lókupec a lovait
Niveával kenje le
csússzon le a románok
SZŐRÖS TALPÚ tenyere


Na, ér Baccot?

pizsama 2008.02.06. 14:03:26

gumidomino:
"enyvvel bekent"?

dodon 2008.02.06. 14:04:49

Na még ez:

Kenyerem fehér, mert a vanish mosta
Üstökösként ragyog rajt' a kométa sonka
Közébük kenem, a lágy níveát vajnak,
Jó az nekik, mint wu2 a hajnak!
Persillel sózom, cukorral símítom,
Bónuxos omniával, s Calgonnal higítom.
Itt a magyar szendics, egyétek örömmel,
harcoljatok érte foggal és körömmel....

pizsama 2008.02.06. 14:05:45

Nem kérek én kemény fikát
Batz-ot inkább, vagy épp Filát
Nike-t, Pumát s egyebet
Oridzsinál Rebebek

Pepin bácsi 2008.02.06. 14:06:01

gumindominó: kijjé lesz a baccpacsker ?

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.06. 14:09:26

Ezek a homárszerdák különösen tragikusak tudnak lenni...

Pepin bácsi 2008.02.06. 14:14:47

Holnap egész napos szélszmítingre megyek Bp-re. Valaki mongya meg, hol van pontosan a törpekati nevű műintézet, felkeresném egy babgulács erejéig. Ja, és azt is, hogy hogy találok oda :) Kiindulási pont : Stadion Szálló. Köszi !

pizsama 2008.02.06. 14:15:20

Panaszaid máshol szórd a
Internetes éterbe
Ha nem tetszik a Homár Szerda
Pisilj a katéterbe

Sokorai_Atala 2008.02.06. 14:18:09

Pepin, sajnos nem tudok segíteni, biztos ez a neve az élménykombinátnak? Mármint a hivatalos:)

Rák Attantam 2008.02.06. 14:18:13

Pizsama, de belejöttél
Ki se látszol belőle
Ráéreztél az ízére
Mintha be lennél lőve

Pepin bácsi 2008.02.06. 14:24:02

Sokorai: azért kedves tőled. Asszem ez a neve. Weblap tudakozó-e segít-e ?

Secnir 2008.02.06. 14:24:11

Szőr Viliam Monteszkjú , apám szavai :

fonnyadt kis bőrtarisznya
benne két kis laszti
ezek nélkül édes fiam
képtelenség baszni
--------------------------------------
Gróf Túruczi Balázs az urulógusnál

Réveteg szemmel bámulok a végtelenbe
Közben alatomosan behatolnak a végbelembe
Összefostam magam , szaros lett a bokám
Mostmár tudom hogy átfér a teve a tű fokán
--------------------------------------
Ismeretlen angol szerző műve a 18. századból : Kedvesem és Én

Eltöltenék veled egy pásztorórát
Beverhetnénk együtt a pásztor orrát
Vennék neked kesztűt sapkát sálat
Áljunk má meg a ganédombnál ,hadd pisáljak
--------------------------------------


köszönet a kultúrmorzsákért:
www.zeneszoveg.hu/performer.php?pc=137

Sokorai_Atala 2008.02.06. 14:27:13

Ha nem a tulaj nickneve:) akkor talán segít a weblabtudakozó

pizsama 2008.02.06. 14:27:20

Mi az, tán kémkedsz utánam?
Ki vagy te, az MI5?
Te kaptad a megbizatást
Derítsük ki: Am i high?

Dolce Vita 2008.02.06. 14:30:40

Pizsama es Rak Attantam, elvittetek az elso ot helyet! Messze meg a melo vege, ugyhogy kitartas, nehogy unatkozzunk. ;)

experiment 626 2008.02.06. 14:34:43

bár nem ide készült, azért ajánlanám Kiss Judit Ágnes örökbecsű sorait:

ha Ön termékünket naponta kétszer,
akkor az Ön hája nem fog
hurkákba gyűrődve rábuggyanni
az Ön farmernadrágjára.

ha Ön termékünket naponta kétszer,
akkor a könnyek nem fognak
árkot vájni a két arcába,
mint a folyó a martjába, csuhajja!

ha Ön termékünket naponta kétszer,
csak itt csak most csak ennyiért
akkor Önbe bele fog törni
az idő vasfoga.

Mille38 2008.02.06. 14:36:37

Ezeket a verseket valami értékesítési tréningen agyalhatták ki a tréner buzdítására a kedves hölgyek, aztán abból jött a reklámötlet, hátha a vásárlók fantáziája még jobban elszabadul.

Pepin bácsi 2008.02.06. 14:45:20

BKV: segiccsé má ! Hol van a törpekati ?

Ja, megvannak a lovak ! Most láttam egy lószállító kaminyont, Croatia vót rájja írva. Ezek szerint mégsem a románok vótak ?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.02.06. 14:48:31

Pepin bácsi 2008.02.06. 14:45:20 >>> János utcánál leszállsz a gyors 23-as buszról (erről a plakátról megismered a megállót:D) Majd a SPAR mellett besétálsz:)

Megyek arra, elkísérjelek-e?:D

Gumidomino 2008.02.06. 14:51:54

nálam nincsenek vesztesek mindenki kap baccpacskert, nem menekül
nyissatok gyorsan ablakot mer rákötöm egy féltéglára csak hogy biztos legyen


a törpekati az melyik?

pizsama 2008.02.06. 15:04:56

Dolce Vitának:

Fogy az ötlet a költőből
Mint tégelyből a Nivea
Sok olvasó egyre várja
Hogy most majd mit mível a
Következő kommentjében
De hiába mímel, ah,
Írást, mert a fejéből
Kifogyott az ihlet, a
rímeket már nem találja
S búcsúzik: őszinte híve a
Homárszerda víg költője,
von Flanel, a Pizsama

Pepin bácsi 2008.02.06. 15:07:31

BKV: bocs, elfelejtettem mondanio, hogy autóval járok. Stadion szállótól hogyan-e ?

Homár antológia megjelenése mikorra várható ?

yoch 2008.02.06. 15:09:13

Eszperente.Mert megérdemled. Mentem reggel fel netre, Benéztem e szent helyre. Meglepetés ért engem, Eszetlen versekre érkeztem. Lejjebb tekertem, Rengeteg rendes bebeszélést leltem. Nem egyébről beszélt népem, Verset kellett gépelnem. Ejnye-bejnye egy név sem megy eszembe, Melyet megvehetek s kedvelek, Mert ezek egyetlen eleme sem eszperente. Elmélkedtem ezerrel, Merre menjek e versel. Erdélybe keveredtem, S elvett lényeinket elkértem, De nem szereztem meg egyet sem... Ehelyett fejemet verték be Stelczék. Nem egy rendes fegyverrel, neeem... (Mely részemmel lépkedek, Fejére védelmet teszek.) Eme védelemnek legszerencsétlenebb termékével, Egy rengeteget emlegettet rémmel, Ennek kemény részével Vertek engem széjjel. Rengeteg eszperente verset szerzek, Sikeres ember-e lehetek?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.02.06. 15:11:15

utólag...
és előre is bocs...

Bóbita, Bóbita táncol,
Körben a szélszesek ülnek
Firkálnak, fuvoláznak
Chellóznak, hegedülnek.

Bóbita, Bóbita játszik:
(Szárnyati Géza lovakra)
Gérob í gér neki csókot
Lókupac majd hazahozza.


Bóbita, Bóbita épít
Elkészül a réna pláza
Termeiben sok a vendég
Zöld teknős tíz fia,lánya.

Bóbita, Bóbita álmos,
Nem csoda, mind elolvasta...
Chuck Norris őrzi az álmát,
Szunnyad a Pizsama rajta...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.02.06. 15:14:00

Hungária, Üllői, Határ út, Baross utca, Ónódi utca. Így-e. Homár?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.02.06. 15:14:24

feldobtátok a napomat, rég röhögtem ennyit! köszi! :)))

pizsama 2008.02.06. 15:23:50

Céadaoin! Bravo.
Ha nem haragszol, erre már nem reflektálok. Legyen tied a végszó...illetve végvers! :D

Pepin bácsi 2008.02.06. 15:24:40

BJV: Kösz, így Homár :)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.02.06. 15:31:52

Pizsama, köszönöm. de kicsi vagyok én egy ekkora folyam végszavának :-)
Szólítok valaki igazit inkább:

"Ringóra dongó.
Leírtam, s nem merek
Felnézni most. Csak ülök és lapítok:
Kezemre ütnek-é a régi mesterek?"

Tide 2008.02.06. 15:53:36

Őrület, micsoda indulatokat vált ki egy ilyen reklám/cikk. Azért kétségbe nem estem (biztos azért mert fedezett a törcsim).
Mindenesetre kétszer nevettem magam könnyesre eddig, egyszer, mikor összedobtam remekművemet, egyszer pedig mikor viszont láttam a Homáron.
További szép napot,
Balogh Edit

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.02.06. 16:00:44

Óh

Egy igazi márkahu (márkahű?:elnézést:) versíró köreinkben:)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.06. 16:02:54

Nem is én fedeztem Editet.
Törcsi

Tide 2008.02.06. 16:05:38

Nelson: bánhatod, bársonyos puhaságomnál nincs felemelőbb érzés!:)
(azt hiszem agyamra ment a sok reklámszöveg, segítség, elveszett ember lettem a magam lelki szegénységében :D)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.06. 16:10:04

Tide:
"kívánlak, ó, igen-igen!" ;D

schokobanane (törölt) 2008.02.06. 16:23:33

Tide,
mér nevettél, amikor a sajátodat dobtad össze?...
Végül is ízlés dolga, de szerintem D Péter úr a bonuxos versébe több fantáziát erőltetett.
Na mindegy, én is ráizgulok ám a Tidére ;)

Tide 2008.02.06. 16:28:38

Azért nevettem, mert én már csak ilyen humoros lánynak tartom magam. Fantáziámat pedig nem a versírásban élem ki ;)

Tide 2008.02.06. 16:51:22

Aszongya, hogy is van ez? Ja! Családi állapot kapcsolatban :))

És most, hogy kicsit jobban elolvastam a kommenteket, és rájöttem, hogy egy szánalmas "ezek" vagyok, inkább elbújok a sarokba és zokogok tovább, bízva abban, hogy egyszer benne leszek a tévében.
További szép napot! (ezt mintha ma már írtam volna egyszer)
üdv,
Balogh Edit aka Tide, aki nem mosópor

Rák Attantam 2008.02.06. 16:56:19

Sör, Tide, bor, Tide
De szép barna lyány!

öhöhö, bocs...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.06. 16:57:35

Hogy jön ide a Törcsi (SP?). Mellesleg a 150%-os jóráasítás az kétésfélszeres-e?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.02.06. 17:32:15

A fogyasztó

Nívejacsíkokat az arcára,
s készülhet a mindennapok harcára
vasengó a hajára
a kalgon válasz minden bajára
baccpacsker a lábára,
irány a rénaplázába
Kóla hegyek és Vip tál
sokat zabáltál: hánytál?
Szélszmíting és ötletek
zerovivához bemegyek
zanzibárba csak oda
100-ért benne van a vacsora?
Sietnem kell hisz autóm a centrumnál
van-e sikertelenebb az intrumnál?
De az Árkádba még bemegyek
magamon ingyen könnyítek
békávéval nem járok,
mert inzultálnak a barbárok:
bejáratnál punnyadnak,
ha nem lukasztok ordítanak
tán a katonai nevelés csodája,
hogy nem alszanak el a vigyázz'ba
Húzok haza, bébibogyó
ordítja párjának egy genyó
ej, de jó, hogy torkát pucolja a negró
mely mint tudjuk nem antiszemita
Afrikától távolba szakadt lakosa
Mithagytamki? Ja, a teszkó
van ott minden mi szemnek oly jó
de vigyázz ha közelebb mész magadra
mert a probléma a méd in csájna
Gyártanak ők mindent amit kifizetsz
tán Csákk Norisz se tudna oly trükköket
Egyetlen gép talán megszámolja:
ez nem más mint Palkovicsné laptopja!

pizsama 2008.02.06. 18:48:24

Felesleges, toronymagasan nyertem! :P

Rák Attantam 2008.02.06. 19:32:21

Cöcö...
Nem volt semmi!
Semmi nem volt...

Kisangyal 2008.02.06. 19:53:37

Uuu vasszameg! Mi van itt? :DDDDD

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.06. 20:32:10

Andrei: Izé...nekem úgy jött ki a 2,5 %, hogy ugye adva van a 100, akkor hozzáadtam százhatvanat és levontam tizet.

Tajparaszt 2008.02.06. 22:31:59

Kínrimeket ide farag az sok idejében,
Ide teszi versikéjét,de majd akkor én nem.
Nézem mélán,bávatag,sese szótag,se serím.
Beteg dolog tárgyak felé érezni a szerelím

Kiteszzük a kisablakba, blogalapú kimitud,
Naho'"baz+"versezni,aztat biza mind is tud
Befejezem, akad dolgom pont most jobb,
De még ide beszúrom,h.salalala dob-dob-dob

Ez művészet b+:)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.06. 22:34:16

Áh, émmá asse tom, mellik postot kommentelem...

Tajparaszt 2008.02.06. 22:35:06

Hozzá teszem: széééééét b:)
Köszönöm a gyöngyszemeket.
Akarom mondani:

Kútúházba vót egy verses,
Zsuzsa néni, asszem Nyertes.

Briguszka 2008.02.06. 22:58:31


Vers az Aréna Plaza -hoz!

Csikorog a kerék, kopik a gumi,
Este nyolckor lesz egy jó nagy buli,
Ott lesznek a haverok,
Mi is oda megyünk,
De filmet nézni megyünk,
Nem azért hogy együnk.

Briguszka 2008.02.06. 23:30:07

Kométa, Kométa Te Drága!
Szaladok gyorsan a konyhába
Leesik közben a baccpapucsom,
De rohanok tovább, már nem bírom

Fél kézzel letépem a hűtőnk ajtaját,
Foggammal bontom ki a sonka zacsiját,
Végre hozzájutok,s bekapom falatját
Fennhangon éltetem a jóságos Kométát.

Nem gondolok többé rád pirosra főtt homár,
Kométa sonka az, mi egy magyar lánynak dukál,
Kiskatiba elmegyek, iszok rá egy fröccsöt,
Soha senki nem evett még ilyen jó kis löncsöt.

Hazamegyek, kinyitom a fürdőszoba ajtaját
Rákenek a habtestemre egy-két liter Niveát.
Jólakottan, megszépülve jöhet már a csöcsörészés,
Kotont tesztelhetnék a tescoban, minek ez a tökörészés.

Tide 2008.02.06. 23:51:49


rímfaragás uralkodik
a homárnak oldalán,
jobbak nálam sokan itten,
én mondom ez beszarás,
szőke vagyok és félművelt
megmondta a birgit
nem tagadom, hülye vagyok
de mégsem firgid
frigid inkább, ugye dövan?
esse tudom, nohát evvan
nem járok én bréjnsztormingra
fogalmam sincs, hogyaz mijaz
aszittem hogy amit szarok,
nem más, mint a spanyolviasz...

Law enforcer 2008.02.07. 00:04:17

Itt az új lángvágó,
Ne legyen szarrágó!
--------------
Amit rákölt
Kisebb vagyon,
Megéri a
“PÖTIDANON
-----------
Érett gyümölcs finom leve,
És még pénzt is spórol vele,
Egyből mindjárt kettőt vegyen,
Ha nem vesz semmit, menjen innen!
-----------
Ne termesszen vadkendert,
Hívjon inkább szakembert!
------------------
Ne költse a pénzét
Drága szerekre
Fektesse be inkább
Otp jegyekbe!
-----------
Hogyha nincs több dolga mára
Költse pénzét tablettára,
Ne szedjen be több vitamint,
Inkább egy jó Anfetamint!

A baj bármekkora lehet,
Anfetamint mindig vehet,
Hogy ne kelljen hívni a mentőt,
Vegyen belőle mindjárt kettőt!
----------------
A falnak fejjel nem megyünk,
Telefonáljon hát nekünk!

Minden bajra van megoldás,
Ha a haja zsíros, korpás!
-------------------
Ha annyira taknyos,
Már nem látja az anyját
Hatrétegű papírzsepink
Felfogja a taknyát!
Ne fújja ki a kezébe,
Az utcára, a kőre,
Vegyen máris két tucatot,
Elkél az jövőre!
----------------
Itt az új szúnyogűző,
Hozzá ingyen cipőfűző,
Ha kettőt vesz, kap egy kupont,
Ha egyet sem, csak egy pofont!
-----------------

snowflake 2008.02.07. 00:19:11

mást nem mondhatok: rég nevettem ilyen jót meg sokat,
nem hülyeség ez a reklám-rovat.
de késő van már, belátom,
ma már nem lesz nekem rímpárom.
verset ki ma itten fabrikált,
köszönöm, volt tőle nagy kacagás.
megyek is most továbbállok,
baccpapucsot ilyenkor vajh' hol találok???

jesszumpepi (törölt) 2008.02.07. 00:44:39

Döbbenten tanulmányozzuk az Önök bolygóját,és elhalasztjuk a megsemmisítést.


Prostatikus Vogon Jeltz

pizsama 2008.02.07. 01:24:30

És igen! Megjöttek a vogonok! :D

pizsama 2008.02.07. 01:27:22

Na, még egy kamu utazási hírdetést ideírok (nem Érovivás):

Nézze meg az Inzulint
S a Glükagon-ligetet
Várja Önt a Hasnyálmirigy
A Langerhans-szigetek

kép is van hozzá:
farm3.static.flickr.com/2063/2212939456_543dc544da.jpg

Céadaoin (user ID 44540) 2008.02.07. 07:28:59

Na, jó reggelt, most
újrakezdjük, hogy ez a
nap is szép legyen? :-D

Rák Attantam 2008.02.07. 09:57:03

A Homáros Rímfaragók Dala

Felkelt a nap, csicseregnek
a madarak odakint
Olvasom a Homár blogot
s érzem újra ezt a kínt

Erőt gyűjtött a hülyeség
éjjel szépen megpihent
Ki tombol újra itt a neten:
Rímfaragó Regiment!

Nem kímélünk se fűt se fát
időnkből ez kitelik
Szélszmíting vagy síma güri
kedvünket itt nem szegik

De vigyázz, ha jön a főnök
beles monitorodba
S reméled, cipője orra
nem hegyes, hanem tompa...

Ha kirúgnak, rá se ránts
mert lesz már időd dögivel
Faraghatod a rímeket
kötetlenül, ezrével!

pizsama 2008.02.07. 10:09:11


Messze már a dicső tegnap
Hol dalok száza felénk szállt
Ma már csak pár kósza költő
Kinél ihlet verset szült

Hiába van igény rája
Nem ír verset sem ő, sem én
Nem is lesz itt a Homáron
Még oly dicsó költemény

Mit Céadaoin írt, s Rák Attantam
Meg aztán még én is párat
Mert hogy ma meg otthon hagytam
A szóvégmutató-szótárat

Rák Attantam 2008.02.07. 12:04:32

Egyszer egy ember -legyen neve Elek-
Elment egy helyre, mert kellettek elemek

Eme helyen rengeteg elem hevert szerte
Elek lelkendezve tett szert tele elemekre

Elek lejtmenetben vezetett elfele
Megvett elemek rezegve mentek el vele

Rettenet, de eme versben megnevezhetetlen
Elem neve s helye, ezzel befejeztem...

(Duracell, Tesco)

pizsama 2008.02.08. 11:14:10

Ötlet és rím nem itt herda
Jövő héten homárszerda

Zsoó 2008.02.08. 22:52:17

uramatyám, az összes reklámot be kéne szüntetni, erre ilyen farokságokkal etetik az embert.

Kisangyal 2008.02.09. 04:56:25

Jééézusom! Ennyi költöt egy helyen! :)))

salmiakki 2008.02.11. 18:34:56

az elmult néhány hétben többen felhivták rá a figyelmem, hogy a marka.hu-n verseket irogatok. pedig előtte sosem tettem ilyet..
aztán elolvastam. és tényleg ott a nevem.
aztán hosszas gondolkodás után rájöttem hogy az a csirmazedit nem is én vagyok...
mert ilyet még soksör után se szoktam...remelem.
és a "Cs. Edit" lapáttal meg ásóval szemetelős plakátkampány főszereplője sem én voltam... :D
Valami gonoszedit lehet egy párhuzamos világbol...
vagy mégis én?
VÁÁÁÁÁÁÁÁHÁÁHÁHÁHÁÁHÁÁ
nem birom ezt a sok stresszt
zárjatok be
süti beállítások módosítása