Tékozló Homár

Teszkó gazdaságos BLT-megadisztroj

2008.04.15. 14:21 | jackyll | 74 komment
Csudálatos linket kapott a Homár Gergőtől. A Testbike oldalán jelentős mennyiségű anyázás jött össze a Tescoban kapható gazdaságos biciklinek látszó tárgy kapcsán. Ezekből válogattunk össze néhányat véletlenszerűen:
Hátrányok: Első napon szétszakadt a pedál, egy héten belül tönkre ment a középcsapágy, a fék sohasem fogott, egyszer letekertem vele Bp-ről Velencei tóra, de közben szétesett a kerék, vonattal kellett hazhozni, leszakadt az ülés, el is hagytam, kutva nagy nyolcas lett még a fogsorban is, az agyak nem is igen akartak forogni, igen kelletlen volt tekerni is.

---

Előnyök: olcsó, a váltója az valami katonai müszerre hasonlitanám olyan precíz, a felnijei egy hummert is elbírnának, a vázbol akár hidat lehetne épiteni amin tankok haladnak át, a gumijai ha satuzol az aszfaltot is kikaparják a helyéről, a fékek érzékenyek és harapnak ha 70el mész már érzed hogy kezd fogni a széltől, a nyereg is mintha egy bőrfotelben ülnél, a tellója is isteni, a 7es vonalán mentem és láttam milyen jol leaszfaltozták az utat, rájöttem nem is, maradt a macskakő, a telloja ilyen fasza, a hajtómű is kegyetlen egy tank lánctalpát is eltépné. az egész géjpet egy f120as repcsire hasonlitanám ha majd legyártják. XDD

Hátrányok: na. az első hogy létezik, a váz nehezebb mint egy jáva, a váltoja nem tudom minek van ott talán csak mert a komoly szakemberek akik tervezték tul hosszu láncot számoltak neki, és mivel képtelenek egy szemet is kivenni olyan hülyék, igy odabasztak egy vasdarabot amibe befüzték a láncot hogy ne tünjön hosszúnak és elnevezték váltonak, a tellója sztem szintén szabás hiba, tul rovid villát vágtak neki a csőböl, és a gázszerelőtöl kértek hulladékot, azt tolták bele és igy lett telló, a felnijei is faszák, akkora "nyócas" van benne hogy a kátyukat nem kell kerülgetni se mert kikerüli magátol. egy nagy rohadás az egész.

Mire ajánlod: annak aki megtervezte hogy ugorjon le vele a hegyről.

---

Mire ajánlod:    SZERELMI BÁNATRA,NÉMET TÚRISTÁKNAK,KUTYÁT MEG MACSKÁT DOBÁLNI!!LELÖKNI A HEGYRŐL,RESZEGEKNEK HA MENNEK HAZAFELÉ ÉS ELESNEK AKKÓ RÁ TUDJÁK FOGNI A BRINGÁRA HOGY MIATTA ESTEK EL

---

Döbbenetes minőségű. Megvétel után 10 métert ment vele apám a 90 kilójával a sima betonon, ettől annyira eldeformálódott a váz, hogy az első fogaskerék beleért a vázba. A váltója és a fékjei döbbenetesen gagyik, lényegében csak dísznek vannak. Visszavittük a Baumaxba, levásárolhattuk az összeget, és láttuk, ahogy a visszavitt bringát (ami teljességgel alkalmatlan mindenféle bringázásra) visszatolják az eladótérbe, újabb balekot keresve... No comment. Összegezve, gyerekkoromban - 16 éve -lenéztük az olasz montikat, amelyeket akkor adtak 20 ezerért (a Woodlands 25-be került), de szerintem azoknak a minősége messze jobb volt, mint ezeknek a kínai vackoknak.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lókupec 2008.04.15. 14:26:47

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.15. 14:28:29

Biciklit a bicikliboltból! Különben elvéted, és a Tesco gazdaságos biciklit a Baumaxban vásárolod le.

lókupec 2008.04.15. 14:34:40

Meg kell keresni a lovakat, és nem lesznek ilyen problémák. Váz nehéz, de masszív, beépített motorral rendelkezik, de nem kell tankolni, fokozatmentes automata váltós, 4 patkófékes, és hazavisz, ha beittam, nem kell 96 órás sofőrszolgálat. Ha meg nyolcas van a felnibe lelőjük, és lókolbászt eszünk 2 hónapig.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.15. 14:36:39

van egy csávó mosonmagyaróváron aki nem tescoban vette a bringáját, hanem a stoptábláról vágta le. az enyémet.

ha megtalálom belehajtogatom a küllők közé a lábait, és fejbe baszom fagyott busával, miközben lovat szopatok vele. kurva köcsög annya picsáját

Laliath_ 2008.04.15. 14:40:53

lókupec,

na, azért a lovat is kell tankolni, különben sovány kolbász lesz belőle :)

betépett felhasználó 2008.04.15. 14:40:54

1. ettől annyira eldeformálódott a váz, hogy az első fogaskerék beleért a vázba
2.és láttuk, ahogy a visszavitt bringát (ami teljességgel alkalmatlan mindenféle bringázásra) visszatolják az eladótérbe,
1+2=ugye hulyenek nezel minket?

hófehérke (törölt) 2008.04.15. 14:42:27

Így jár, aki a Tescóban vásárol biciklinek látszó tárgyakat.

lókupec 2008.04.15. 14:45:58

Tankolni a gazdát kell, a lovat etetni. Egyiknek rövid ital, másiknak hosszú széna.

2008.04.15. 14:48:17

Nem mondjátok, hogy aki gazdaságos biciklit vesz, az komolyan is gondolja, hogy biciklizzen rajta???!!

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.04.15. 14:51:23

Annó én a Decatlonban vettem, az se egy világmárka, de legalább nem esik szét alattam, pedig nem vagyok nádszál:) Mondjuk ráfért még a szakszerő ottani beállítás után egy valóban szakszerű, hogy élvezhető legyen, de ez csak apró bosszankodás és 20ezer alatt volt.

eszembejutottvalami 2008.04.15. 14:59:52

Auchan, én ott vettem két napja, igaz 65k volt de jó! (eddig)
Sajnos az ár többnyire mutatja a minőséget is. Eszemben sem volt ennyit költeni bringára, de láttam a különbséget az olcsóbb és a drágább között.Kénytelen voltam a drágábbat választani.Van egy (úgy emlékszem) angol mondás " Nem vagyok olyan gazdag,hogy az olcsóbbat vegyem".Sajnos a magyar csóró és rákényszerül az olcsóbbra.

swine3 2008.04.15. 15:04:40

Miért nem kerékpárt vásároltok? Mondjuk nem teszkóban/osanban. Egyáltalán minek multihoz menni? Drágább és rosszabb...

szatyorka 2008.04.15. 15:10:17

Ócsóhusnak híg a leve ...
Mellesleg ha jó bringát akarok (nem gazadságos) akkor kimondottan Kerekpárszaküzletett keresek fel, akkor nincs cirkusz! :))

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.04.15. 15:18:34

ejj hirtelen azt hittem, hogy BLT szendvicsekről lesz szó... de mi értelme ideollózni egy másik weboldal tartalmát? sajtószemle rovat a Homáron?

Ui. Külön imádom az 'eldeformálódott' szót, majdnem olyan szívmelengető, mint a 'ledegradál' :))

2008.04.15. 15:21:23

Te sikeres ember vagy ecsém: a teszkós biciklit a baumaxban veteted vissza.
Auchanos kefirt a grobyba, palkovicsné laptopját meg a baccpapucsboltba is viheted.

facsipesz 2008.04.15. 15:22:41

Aki tesco-ban vesz bringát, az megérdemli. Aki olyannal jön, hogy "van 20000 Ft-om egy új bicora, ajánljatok", akkor ilyet kell neki, mert nem fogja fel, hogy évekre kéne venni a bringát, nem egy hétre, és ennek ára van. Egyáltalán, aki nem minőséget vesz, az ne hisztizzen, hogy szar. A gáz, hogy a saját pitláksága miatt nem fog szeretni bringázni soha többet, és talán a kölkeinél is ugyanezt éri el. Kocsiból persze a legszarabb, leglepusztultabb használtat veszi... (vagy pont nem, és éheznek)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.04.15. 15:24:51

Rékuc: és hol van a "legoptimálisabb"?

Mellesleg, mi az a disztroj? (Az zéerté?)

gumby 2008.04.15. 15:41:18

a testbike kerékpáros körökben "nemigen számít hiteles forrásnak" ott milliós bringákról is bevett szokás hasonlókat írni. amúgy olcsó húsnak híg a leve, a következő az lesz, hogy a százforintos póló összement a mosásban?

ZjO · http://www.autoszerviz.hu 2008.04.15. 15:43:20

Tesco és a bicikli, olyan mint a kóla nélkülő tescola. :) Te se tekersz, és a bicikli sem. Jobban jártál volna ha virágállványnak használod, vagy felaprítód és eladod a MÉH-ben.

HZCs 2008.04.15. 15:48:11

nem lánckerék van a cangákon? Vagy ez már a tolókerekes fajta? :D

hefi 2008.04.15. 15:50:58

gumby: én a TestBike véleményei alapján választottam bringát egy éve (Magellan Draco), és eddig meg vagyok elégedve vele.

Van pár hülye vélemény, de azokat le lehet szavazni, és törlik a moderátorok.

Szerintem használható oldal.

Bibo65 2008.04.15. 16:02:29

Van egy eladó bringám! Hibamentes, csak egy stoptábla van a végére láncolva, és nem tudom leszedni!
Kerékpárból meg csak minőséget, bicikliből lehet olcsóbb is.

Secnir 2008.04.15. 16:06:18

"Tesco gazdaságos bicikli"
na itt kellene abbahagyni...

különben azért ilyenek, hogy felkészüljetek a kínai Tesco Gazdaságos Autókra...

vazze... 2008.04.15. 16:09:32

ameddig szar van, addig veréb is van...

van egy régi campingem 2k és a tied, menj vele a Mátrába... LOL

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.04.15. 16:16:58

Tesco gyártmányú műszaki és/vagy (relatíve, hehe) tartós fogyasztási cikket vásárolni?! Ha kenyeret vagy grillcsirkét sütnek, azt még megvenném, de mittomén ruhát, DVD-lejátszót meg biciklit...!

Secnir 2008.04.15. 16:28:16

vannak benne jó szövegek:
"Edzés közbe láttam egy srácot sisak nélkül lejönni 70-nel a normafa lejtön. Pontosabban lepattogni. A bringa alig ért a földhöz.. hiába fékezett... Amikor odaért a műúthot középtájt,
a gép kettészakadt alatta, és berepült a fák közé. Ott meg is halt. Ez nem vicc! NE VEGYETEK BICIKLIT 2KILÓ KRUMPLI ÁRÁBÓL! ANNYIBÓL NEM LEHET KIHOZNI EGY BRINGÁT SE. Végy inkább használtat de jobbat."

"A boltba járás elég jó vele.
De ha kavicsos a terep ami a boltba vezet akkor kapd a válladra és vidd.(nehéz egy kicsit)"

"Először is megnéztem, hogy hogyan kell majd ugratni,
azt gondoltam magamban nem lehet nagy valami.
Nekimentem 1000-rel az ugratónak ahogy kell,
összetörtem kezem-lábam s tökömet a nyereggel....én az 1. teleszkópot elhajlítottam..."

"Az tulzás hogy 0-500km mert 0-20m lehet vele menni.Kár hogy nincs olyan hogy ez répát sem érdemel mert TudományosanElőállítottSelejtesCuccokOsztogatása:-)"

"előnye az h ien sok vashoz nehéz egyszerre hozzájutni. és lehet a vázból minden féle szépet hajtogatni"

"Na szoval mentem lefalé a lejtőn válto a kezemben fék a földön 30 m-el mögöttem bovden a küllöket surolta éreztem hogy ebből má nem lessze semmi jo! felül auto jött a lejtö végén fekvőrendör...:'( 3 hétig gipsz a lábamon a váz + kerék ami maradt az még egész jo ugy ahogy!DE sajna ki kellet dobni igaz volt bico nincs bico..."

"na szóval úgyhezdődőtt hogy valaki megvett egy ijen csodamasinát majd erre rá is mert ülni és ment egy kört, hamar egy kocsi alatt találhatta magát...ezekuán és ezt megtaláltam és haza vittem, hamar rájöttem hogy ebben nincs használható alkatrész
de itt egy kép a verdáról:
kep.tar.hu/doormano/50183611/18269689#2 "

"83 kilósan 70 km/h val behúzva a fékeket, az első "átlódrótja" elszakadt, a hátsó fék fékpofái kitörtek, ekkor megpróbáltam lejjebb váltani, az ment ( hála a Shimano váltóknak ), de mivel jött egy éles kanyar inkább leugrottam a fűre, s onnan hallottam egy nagy csörömpölést az árokból, de mivel jött a volán, inkább felszálltam rá. Másnap mikor visszamentem az Active -val láttam, hogy a vázból csak valamien "szálkásan" összetöredezett sz@r maradt. Na mindegy, ezt a 7990.-Ft -os vackot már vissza nem veszik gariban, így otthagytam."

na ennyi :)

B! 2008.04.15. 16:33:14

Teszkós bringa?
Tárgytalan.
Az ötlet megszületésének a pillanatában kell elállni a szándéktól.
Az Auchanban meg ki is van írva, hogy a megvásárolt "kerékpár" csak akkor garanciás, ha x szervizbe' xezerér' be van állítva stb: egy olyan bringa, aminek már az áruházban 88-as van a kerekében, amit pedig oda tettek, ahol a féknek kéne lennie, az használhatatlan.
Én ezért sok-sok évvel ezelőtt negyed nyári diákmelós keresetemből vettem használtan egy POINT márkájú fémvázas montit, és azóta használom. Közel 10 éve. Azóta kétszer vázat kellett heggeszteni esés miatt, de a tavaszi nagyszervizes fék/váltó beállításon kívül nincs dolgom vele.

Secnir 2008.04.15. 16:33:30

ill. még egy:
Előnyök: Olcsó, nem kell sehol se lezárni, még a cigánynak se kell.
Hátrányok: Nincs Tesco márkaszervize. Ahány alkatrész, annyi hibalehetőség.
Mire ajánlod: Tescoba járásra, idegesség levezetésére. Árkok, konténerek megtöltésére

meg még egy

huladék huladék huladék huladék huladék és végül de nemutolso sorban huladék
nokoment ja huladék

Secnir 2008.04.15. 16:37:47

ja

14.5 éves koromban első nyári diákmunkámból (4200 ft volt/hó) vettem egy TYPUCT márkájú félversenykerékpárt.
höh, köszöni szépen, a mai napig megvan.
pedig ez 20 éve volt.
(gyk: TYPUCT: tyuriszt)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.04.15. 16:38:10

Chuck Norris kétszer körbebiciklizte a világot. Szobabiciklivel.

MosoMasa 2008.04.15. 17:04:44

19 ezerért mit akarsz? Holdjárót, 16+3 automata sebességes, hangvezérelt turbómontenbájkot?

Fairy Girl 2008.04.15. 17:05:14

Hiányolom a sok "te se lehetsz sikeres ha a tecsóból veszel ezt azt" hozzászólást :)

labi 2008.04.15. 17:12:03

Na, hát minden ház alapjába van egy bicikliváz, vagy wartburg féltengely.

Mivel a wartburg féltengely már egyre nehezebben beszerezhető, több bicikliváz kell az alapba. Olcsóért van, tessék, vegyevigye.

Szakyster 2008.04.15. 17:37:59

én 32ért vettem egy bringát. 4 éve használom melóba, több ezer km-et beletekertem már, és szinte semmit nem kellett vele foglalkozni. Szóval ennyiből már lehet venni strapabíró bringát (90 kg felett vagyok, szóval ha engem kibírt..) de 18-é nem.

magyar ökör 2008.04.15. 18:07:50

Néhány évvel ezelőtt én is pakoltam ilyen bringákat konténerből. Szétszedve alkatrészként hozták be, úgy olcsóbb volt.
Láttam hogyan szerelik össze napi ötezerért.
Gyerekek, annyit nem röhögtem azóta sem, mint akkor.

20-as, 24-es kerék együtt - jójaz.

fogaskerék a váz másik oldalán... nem számít!

kikészültem..

Az volt a csoda, ha egyáltalán gurult valamelyik..

Nem akarom mondani, melyik faluból jöttek (szabolcs megye), de őrült nagy figurák voltak.

arnew 2008.04.15. 18:23:08

már a szuzuki is ciki, nemhogy a teszkóbringa
de a bringa még akkor is jobb, mint a kocsi, ha teszkós, boltbajárni bátran lehet venni

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.04.15. 20:19:09

Régvolt, de még mindig aktuális: szinte alig lehet elérni a CIB internetes bankját.
Kezdem unni.

köpcöspapa 2008.04.15. 20:21:08

kb. 5 éve volt egy ilyenem (szó szerint teszkós volt, ott vettem) ..Tudjátok az a fajta, amiben még egy központi rugóstag is van. Vagy volt:)

DE!! Akkoriban a régi West balkánba jártam vele, ahonnan kissé.. Furcsa állapotban tekertem haza. Ennek megfelelően egy idő után taccsra ment az első kereke egy tanyázást követően, majd egy másik alkalommal elgörbítettem a hajtómű tengelyét. (700 forintért vettem újat, a kerék 2800-ba fájt.)

Ilyen szerelgetések mellett 3 évig elvoltam vele, még a balatont is körbebicikliztem. Erre ráment 2 belső - nem a bringa hibája - egyszer letekeredett az egyik hajtókar, és egy jófej autósboltos adott "krowát" hogy visszahúzzam.. Fékpofák elkoptak.. Az első teleszkópnak csúfolt valami a vége fele már kotyogott.
Aztán vettem egy öreg országutit, ezt meg eladtam valami 5 E forintért.
- Ha meggondoljuk hogy 3 évig használtam és 17E forint volt, (és kocsmázós bringaként igen sokat kapott) ..így nem volt ANNYIRA rossz.
Persze azért nem ajánlanám senkinek.

jokipeti · http://www.2010vancouverphotos.com 2008.04.15. 20:33:07

... de en inkabb maradok a Save-On-Foods-nal

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.15. 20:46:57

oh
a regiszep idokban a 620-as fefivazas oroszbringaval annyit tekertel amennyit akartal
nem volt szervizigenye
hegymenetet nem szerette, nadeoszt
viciannak is volt
nekem csehszlovak favorit volt, valtos, de miota felnottem nem bringazok

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.04.15. 20:54:13

Eszméletlen kommentárok vannak erről a szemétről a Testbike oldalán; érdemes végigolvasni őket! Én rekedtre röhögtem magam... 8^)

rockstopper 2008.04.15. 21:08:42

Én a meridammal bagiköveken járok 4 éve, multkor, amikor kicsit letértem a földútról, egy fehhérre meszelt kilométerkőben megakadtam, úgy hogy átestem a biciklin (87 kg vagyok), na mondom annyi a biciklinek. Még 8-as sem lett.

rockstopper 2008.04.15. 21:10:38

Ja, és fél kézzel a vállamra veszem.

alicecsodaorszagban 2008.04.16. 00:05:46

szia hagyma!

épp ezt akartam írni! én is olyan '93 környékén a nyári melópénzből vettem meg szemem fényét egy FAVORIT versenybiciklit, azt hiszem akkor volt 16e Ft. kábé 8 évig intenzven minden nap használtam, és hosszú túrákra is mentem vele. aztán abbahgytam a bringázást, de még modst is itt van a pinyóban, az a tervem, hogy összerakom hamarosan, mert az állás nem tett jót neki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.16. 01:05:48

szia alice
rég láttalak
ugye, hogy jó bringa volt
hát én öregebb vagyok, nekem ugy 70-es években volt
hát az állás, az néha jó, néha nem
én feltekertem vele Egerből Cserépre
vissza már jobb volt

ps. csak megmutattam tudok irni de fel ora volt hehe
ugyhogy haggyuk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.16. 01:12:17

ja a blt-rol nekem is a szendvics jutott eszembe elsore
vician a rantotthusosat szerette vac alson

Road Runner 2008.04.16. 03:53:00

De ki az a Vician?
Amugy BMX rulz, amit hagyma vett nekem 16 eve, elso nap akkorat tanyaltam vele, hogy sirva otthagytam a garazsajtonak csapodva /persze utana leteptem azt is/, es meg utana is kitunoen mukodott amig ki nem nottem.

puncipöcögtető 2008.04.16. 06:50:18

idezet a forumbol - jo sokat nevettem ezen:

már lehet hogy a cigányoknak sem kell de ha nem akarja elvenni add csak neki oda bártan mert ha legalább egy kis lejtő is van akkor tuti megdöglik a "gépszörnnyel" együtt!

FéeVerte 2008.04.16. 07:26:15

-ban kaptam egy Murray félversenyt. sebességes, női. Piros váz, fehér ülés + kormány. Ilyesmi:
losangeles.craigslist.org/wst/bik/643643097.html

Még működik. Pedig boldogtalan ifjúságában még patakmederben is járt és ütköztem is másik bicajjal.

jesszumpepi (törölt) 2008.04.16. 07:44:37

Legközelebb vegyünk Tesco gazdaságos házat!De aztán ne lepődjünk meg,ha az első szél elfújja,meg beázik.

pizsama 2008.04.16. 08:56:00

"Metro bringa, Tesco bringa,
meg is kaptam karácsonyra
Csillog villog kint a téren,
parasztvakító neonfényben"
(by Aljas Kúszóbab)

Én a kitűnő bizonyítványomért kaptam anno egy Schwinn-Csepel Blackwood Ty2-es bringát, mai napig megvan, eltekintve a váz kopásától szinte újnak hat, pedig nem kíméltem. Persze kisebb-nagyobb alkatrészcserél voltak már rajta, de semmi komoly, csak a fogyóalkatrészek (fékpofák, felnik, gumik, agyak, középcsapágy). A váltó még mindig pontos és precíz, a fékek is kitűnően fognak. Hiába no, akkoriban még nem spórolták ki az anyagot a kerékpárokból...

Gumidomino 2008.04.16. 09:18:54

még mindig megvan a BMX-em, bár már elég kényelmetlen mikor kanyarodáskor állon rúgom magam, úgyhogy inkább nem használom. de majd a gyerekemnek évek múlva biztos jó lesz.

viszont napszínű volt és rikítottam mint a sárgabusz ezért lekentem kályhaezüsttel.
nem is rozsdállik.

preludium 2008.04.16. 09:24:54

Az én 14 éves Girardengo biciklim még mindig üzemel...

hefi 2008.04.16. 09:43:21

Van a TestBike-on még egy tesco termék:

Tesco összteleszkópos:
www.testbike.hu/list2.php?pid=1439

Itt is vannak tréfás vélemények :)

Navarone 2008.04.16. 10:32:37

Már bocs, de ki az a szerencsétlen, aki Tesco-ban vesz biciklit, és nem szaküzletben??????

ÁÁÁÁÁÁÁÁ

elwood 2008.04.16. 10:39:49

A biciklizésnek vannak extréme sport ágai. A Tesco pedig árul hozzá felszerelést. Mi itt a gond ?

Majmász Gedeon 2008.04.16. 10:46:40

'90-ben vettem az első biciklimet, egy ötváltós Schwinn-Csepel versenybringát. 2001-ben lopták el, miközben fociztam. Ekkor vettem egy MTB-t, ami 1 évig volt az enyém, ekkor elvitte egy köcsög a tárolóból. Ezután Pesten körbejártam vagy féltucat bicikliboltot, és kiválasztottam egy Kelly's márkájút (100 rugó fölött volt kicsivel, mert kértem hozzá mindenféle kiegészítőt). Azóta is ezt használom, most lesz 6 éves, közel 8000 km van benne. Ja, és téligumival szerelt. :)

kadarc 2008.04.16. 11:04:20

Tesóm kapott egy ilyen bringát - ajándékba. Mondtam is neki, hogy ilyen barátok mellett nincs szüksége ellenségekre.

kadarc 2008.04.16. 11:07:35

Nekem kéne a kemping...

liven 2008.04.16. 11:10:37

Apám 1964-ben vett egy biciklit (a márkáját sajnos nem tudom, de azt hiszem magyar gyártmány.) Most is működik!
Az első Csepel versenykerómat nekem is ellopták. A kiegészitői miatt egyedinek volt mondható. 2 hónappal később egy emberke jött velem szembe a bicajomon. Mivel nagy darab volt, telefonos segítséget kértem, és hárman "megkértük" hogy gyalog folytassa az utját!

pizsama 2008.04.16. 12:02:31

A Csepel bringagyár amúgy pont 80 éves! Vannak is valami szép, jubileumi kerékpárjai, és Camping-ot is gyártanak még! Lehet vennem kéne egyet...

little honey 2008.04.16. 12:53:33

Tescoban vettél bringát? Megérdemled!

köpcöspapa 2008.04.16. 16:37:04

A "miért nem szaküzletben vesz bringát" kérdésre az a prózai válasz, hogy ott nem fog 15 ezerér' kapni.

boltba járni pont megfelel, túrázni és hosszú távra meg rendes kerékpár kell, oszt jó.

- Meg van egy másik szempont is: A kollágám igazi bringasznob, sok százezres kerékpárral.
Előszeretettel sértegeti a maga körül kerékpárral megjelenő kollégák gépét, ám ő nem használja az övét, mert "ellopják".

No comment.

gumby 2008.04.16. 19:40:19

"'90-ben vettem az első biciklimet, egy ötváltós Schwinn-Csepel versenybringát. "

ha jól tudom ma is csak max 2 váltó van egy biciklin, Neked má'90-ben 5váltó volt rajta? úúúú de kaaffaaaa és hány sebességes szászcsillió?

Tajparaszt 2008.04.16. 19:59:25

A díszkatana olcsó. Csak nem tudod használni:)
A gagyi mindig gagyi lesz. Vegyél olcsó sz@rt és csodálkozz:)

arnew 2008.04.16. 22:11:25

a minap a teszkóban a sorban előttem álló apuka kerékpárt vett
szívmelengető látvány, ha vki kerékpárt vesz
3 év alatt 5 kerékpárt loptak el tőlem, eg yre kisebb értékűek voltak...
ha ezt is elkötik, a teszkóban fogok venni bringát

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2008.04.18. 13:36:23

KERÉKPÁRT NE A TESZKÓBAN, KÉÉÉRLEK.

nézzetek szét neten, annyiért boltban tudnátok jót venni.

fogyasztói társadalom, haha.

köpcöspapa 2008.04.18. 20:02:30

gven

megkérdem mégegyszer.

15 Ezerért hol is tudna "jót" venni..?

(írd a címet, én is szaladok)

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.04.21. 17:17:53

A teszkóssal sincs baj ha az nem gagyi.Ott is van tömegcikk meg van korlátozott mennyiségű alsó kategória.
Van a tonnaszám kapott ömlesztett bovli, recseg-ropog és sikít róla hogy szétesik a pénztár után.Meg van azért a masszívabb fajta is de azért ez már nem tizenezres.
De van ugye szakbolt ahol simán 30körül kapsz egy olyat amivel nem lesz bajod egy életen át.Van több százezer forintért is de az már farok aki annyit ad érte.Az a túra mtb ami megbízható és nem hagy az útszélén 30-40 e. ennél olcsobban már csak használtan lehet venni.Vagy ott van a seroki, az sem nagy márka de nem viszik vissza a boltba mert panaszmentes.

Reactor 2019.10.19. 16:55:36

@MosoMasa: 19 ezerért? Olyan kerékpárt, ami nem esik szét 2-3 hónap alatt, esetleg. Anno tizensok éve ez kevesebb pénzből is lehetséges volt. Ma miért is nem az?
Ja tudom, fogyasztói társadalom, menjen minden tönkre minél hamarabb, javítani se lehessen, vegyél újat, fizess paraszt, azé' vagy...akinek nincs 2-3 millája egy jó kerékpárra, az járjon gyalog, ugye.

@rockstopper: Mi az a bagikő?

@arnew: Sajnos a kerékpárlopások mái napig nagyon gyakoriak, a zsernyákok ugye szarnak bele egy jókorát, nehogymá' romoljon a statisztika, aki pedig fel merészel lépni ellene, azt egész Peruig üldözi a gazságszolgáltatás. Welcome to Orbánisztán, ahol a bűnözőknek csak jogaik vannak.
Tőlem is 3 kerékpárt loptak el. Hiába volt rajta biciklizár, vagy elvágták, vagy megfésülték a lakatot. Negyedszerre már nem cicóztam: elmentem a legközelebbi vasudvarba, és kértem 2 és fél métert a legdurvább láncból (ezzel rögzítik a konténereket a teherautók hátulján). Felvágattam 9 egyenlő részletre, mindegyikre vettem jókora szovjet lakatot, amibe beletörik a zárfésű foga, és részemről lezártnak tekintettem a kerékpárlezárási ügyet.
Akár egy egész napra is kinn hagyhatom ezek után, 3-4 lánccal, ezeket max. plazmavágóval lehetne leszedni róla, de akinek futja ilyen szerszámra, az nem bicajokat fog lopkodni amúgyse.
süti beállítások módosítása