Tékozló Homár

Világfájdalom Keszthelyen

2008.07.10. 15:46 | jackyll | 262 komment

Hihetetlen, de vannak olyanok, akik a Balaton iszapossága miatt is képesek reklamálni. Bea Keszthelyen próbált nyaralni, de úgy tapasztalták, hogy kamu volt a négy csillag, vagy nagyon régen kaphatta a Hotel Kakadu, mert poszt-apokaliptikus látvány tárult a szemük elé, amerre csak jártak utána Keszthelyen:

2008. július 06.-án (vasárnap) érkeztünk Keszthelyre, az állítólagosan (?) 4 csillagos Hotel Kakaduba. Bár mi átkereszteltük Kakadu SZOT üdülőre. Megérkezésünkkor a recepciós fiú nagyon kedves és segítőkész volt. Sajnos itt véget is ért az összes jó, amit a Hotelről és Keszthelyről mondhatok.

A szállodai szoba elképesztő… A fürdőszoba koszos, csakúgy, mint az ágynemű és a fürdőköpeny. Nincs légkondi, se mini bár, se mini szappan. Van viszont állott szag, rezsó(?), rovar és bogár dögivel kárpótlásul. Gondoltuk: akkor inkább nem maradnánk. A férjem le is ment a recepcióra, hogy közölje: a távozás mezejére lépnénk. Ott azt a választ kapta, hogy egy éjszakát mindenképpen ki kell fizetnünk. Ezen egy csöppet meglepődtünk, de mivel nem szeretjük a feszültséget: beleegyeztünk.

A szobába nem volt túl sok kedvünk maradni a fent említett tényezők miatt. Ezért azt találtuk a legjobbnak, ha lemegyünk a „Wellness”(?) részlegbe, majd utána egy kicsit kifekszünk a „japánkertbe”. Ejha! A jakuzzinak nincs oldala, a gőzkabin ajtaja leszakadva (teljesen használhatatlan), a fűthető medence vize hideg és minden tiszta vízkő. Pompás. Akkor irány a beharangozott „japánkert”. Kb. 60 m2-en el lehet szórakozni. Fekhetek a leszakadozott napágyba vagy a büdös, retkes hintába. Hazudnék, ha azt mondanám: jól éreztük magunkat. Sőt! Folyamatosan azon gondolkoztam, hogyan kaphatott ez a lepratelep 4 csillagos minősítést??? Van elképzelésem…

De adtunk egy utolsó esélyt és rendeltünk 2 fagyikelyhet, bár a „welcome” kávé után ez nagy bátorság volt a részünkről. Hosszasan elvitatkozgatott a pincér és a konyhás nő (aki eközben zsíros ruhában csirkecsontot rágicsált és csámcsogott), hogy tudnak-e olyat alkotni nekünk. „Tudtak”. 3 gombóc Tesco gazdaságos, víz ízű fagyira rátoltak egy kis tejszínhabot, aztán szültek rá egy árat. Gondolom ISO 9001 szerint, ugye? Itt lett totál elegünk.

Adjunk a kultúrának felkiáltással meglátogattuk a „Marcipán Múzeumot”. Azt a mindenit! Tömény ízléstelenség és giccs bezsúfolva egy (azaz: 1) szobába! Valóban „büszkék” lehetnek rá! (Ajánlanám figyelmükbe a németországi Lübecket.) Ezek után a többi múzeumot kihagytuk. Elképzeltük…

Lementünk a partra, mondván talán nagyobb szerencsénk lesz. Hát tévedtünk. Azt hittem, hogy a Balaton egy természet adta kincs, ami azért van ott, hogy az emberek kedvükre megmártózhassanak benne. NEM! Csakis pénzért! Amivel még nem is lenne baj, ha valami plusz szolgáltatás is tartozna hozzá. Este 6 körül nem volt kedvünk 2*800 Forintot kifizetni egy mártózásért. Szabad strandot kezdtünk keresni. Kb. 40 perc ide-oda ténfergés és némi kocsikázás után találtunk is egyet. Hurrá! Nyaralunk! A kb. 20 méteres partszakaszon a vízbe sajnos nem csak nekünk nem sikerült bejutni. Annyira csúszott az iszaptól, hogy estünk-keltünk. Na, ez se jött be. Akkor menjünk vissza valamelyik fizetős strandra, már mindegy mennyibe kerül és csobbanjunk végre egyet a 34 fokban. A Helikon strandra be is tudtunk jutni ingyen, este 3/4 7-kor. Gratulálok! De örültünk és fürödtünk is!
Jöjjön valami fincsi vacsi.

Az egyik kerthelységes étteremben (ott a strandon) rendeltünk is rántott sajtot és rántott camambert sajtot. Szinte rögtön meg is kaptuk. Nem kell magyaráznom, hogy miért… Az, hogy mikróban felmelegített volt az étel, az még csak hagyja ám. De a kb. 1,5 cm-es panír teljesen szétszakadva, a sajt ráfolyva a 20 szem sült krumplira. Ekkor elsírtam magam és úgy éreztem, hogy álmodom. Vagy netán kandi-kamera? Hosszasan tépelődtünk, hogy mit csináljunk. Végül nem nyúltunk hozzá és visszavitettük. Azt mondta a kislány, hogy: „Hát, igen! Ez egy kicsit talán szétesett!” Tényleg? Ini-minit… Ezt akkor is látta, amikor kihozta és szívbaj nélkül lerakta elénk. Na mi legyen? Lángos egy másik nagy sikerűnél… Az legalább finom volt. 500 Forint/darab áron elfogyaszthattuk a rettentően dzsuvás, kissé töredezett műanyag bútoron.

Köszi Keszthely!

Visszaballagtunk a csoda szállodába. Gondoltuk: kicsit még kiülünk a teraszra, elbeszélgetünk, feldolgozzuk ezt a sok szép emléket és élményt, amit ettől a várostól kaptunk sok jó magyar forintért. De nem! Nem mertünk ráülni a műanyag székre! Inkább lefeküdtünk aludni, hogy minél hamarabb ébredhessünk és elhúzhassunk erről a mocsok helyről.

Másnap reggel elköltöttük a reggelit, közben szoros barátságot ápoltunk a darazsakkal. Én még a teámból is adtam nekik, mert jó-fej vagyok. Ezután fizettünk, bár kicsit se szívesen. A recepciós nénikére vártunk egy hangyányit, mert egy angol nyelven beszélő úriembert próbált megérteni. Nem jött össze, pedig telefonos segítséget is kért, mint a Legyen Ön is Milliomos-ban. Kissé idegesnek tűnt és kapkodott. Mi szépen csöndben vártuk a fejleményeket. Tudtuk, hogy hamarosan a hátunk mögött lesz a Keszthely tábla és ezzel együtt az összes bunkó helyi, ez boldogsággal töltött el minket. A számlát elrontotta, lesztornózta…stb. Majd közölte, hogy azért ideges, mert türelmetlenül „nézünk”. Mondtam neki, hogy esetleg felhagyhatna a vendéglátózással, az amúgy se nagyon megy szegénykémnek, és elmehetne látónak vagy parapszihológusnak. Elkészült az újabb számla, hipphipphurrá. Megkérdeztük, hogy minden rendben van-e és mehetünk-e. Azt mondta: „Ja!” Ezek szerint mégis csak bír idegen nyelvet.


Bepakoltunk a kocsiba, beültünk. Ekkor egy hirtelen mozdulattal ott termet nindzsa asszony az autó mellett, és közölte, hogy „elfelejtette” felszámolni a fürdőköpeny használatot. 1000 Forintot darabonként. A férjemnél itt szakadt el végleg a cérna. Sajnos a hangját felemelve küldte el melegebb éghajlatra. Én még annyit mertem kérdezni, hogy: „Hogyan lehet ez az ótvar 4 csillagos?” Erre a mami azt kiabálta, hogy ha az árakat megnézzük, akkor abból kiderül, hogy 3 csillagos! Na, akkor döntöttem el, hogy minden követ megmozgatok, és nem hagyom ezt ennyiben. Ha előre tudjuk, hogy ez a hotel 3 csillagos(???), akkor eleve szóba se jött volna. De mindenhol 4 csillagosnak hirdeti magát!

Elindultunk és próbáltunk lenyugodni. Útközben azon gondolkoztam értelmes emberhez illően, hogy velünk van-e a baj? Lehet, hogy mi vagyunk kényesek? Elfilozofálgattam, de rájöttem, hogy kizárt dolog. Egyrészt: nem rég értünk haza egy 10 országon áthaladó európai kis körutazásról. Ilyet még nyomokban sem tapasztaltunk sehol máshol. Másrészt: hála a jó Istennek rendben vagyunk anyagilag. Jártunk már jó néhányszor Wellness szállodában az ország különböző pontján. Mindenhol maximálisan meg voltunk elégedve mindennel.

Egyébként Keszthelyt végre magunk mögött hagyva betértünk Somogyvámosra a Krisna-völgybe egy léleknyugtató sétára, majd onnan átmentünk Balatonföldvárra, az Anna-Mária Villába. Na, az valóban 4 csillagos, minden pont úgy van, ahogy annak lennie kell. Földváron pedig van több szabad strand is, szépen kikövezve, füvesítve, gondozva, lépcsővel. A rendőrök és a polgárőrök folyamatosan járőröznek, csupa virág minden, tisztaság van. Az árak teljesen emberiek. Mindenki kedves, mosolyog, a vendéget körül ugrálják. És minő érdekesség: nem kong az ürességtől egyetlen vendéglátó egység sem, mint Keszthelyen! Sőt! Várni kell az üres asztalra! Ott valahogy sikerült megértetni az emberekkel, hogy ebből lehet csak megélni. Keszthelyen miért nem? Ez kitől/mitől függ? Az már nem divatos felfogás a XXI. század Európájában, hogy: mindenkit jól átverni, de azonnal. Szégyellje el magát a Balaton fővárosa(?)! És a németek, hollandok…stb. ha végre rászánják magukat arra, hogy a csupa rossz hír ellenére is eljöjjenek a magyar tengerhez; akkor a nyugati országhatár közelsége miatt, szinte biztos, hogy Keszthely lesz az első állomás.  Ezek után ne csodálkozzunk azon, hogy inkább az Adriára mennek, és oda viszik a pénzüket. Onnan mindössze néhány óra és megkímélik magukat ettől a borzalomtól. Pedig ha adna nekik esélyt Keszthely, hogy tovább menjenek, akkor sok szépet és jót láthatnának/tapasztalhatnának.

El vagyok képedve és keseredve! Olyan, mintha megállt volna az idő és még mindig a 80-as években élnének. Tanulni kellene, az sose szégyen! Át kéne vonulni csoportosan Balatonföldvárra. Esetleg a 2 polgármester elbeszélgethetne egymással, biztos nem lenne haszontalan! Hogy létezhet ilyen? Azt hittem, amikor mások szidták Keszthelyt, hogy túloznak. NEM! SŐT! Kíméletesen fogalmaztak, amikor csak annyit mondtak: „Egyszer és soha többet!” Hogy engedheti ezt a város vezetése? Ekkora szégyent? Szeretném, ha a levelem elolvasása után megtörténnének a megfelelő intézkedések a városban.

Budapest, 2008. július 9.

Ezt a levelet kapja:

Fogyasztóvédelmi főfelügyelőség
Keszthelyi Polgármesteri Hivatal jegyzője
Zala megyei Polgármesteri Hivatal jegyzője
Balatonföldvári Polgármesteri Hivatal jegyzője
Az összes fogyasztóvédelemmel foglalkozó internetes oldal

Utóirat: Köszönet mindenért Balatonföldvár!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Clear-water 2008.07.11. 15:27:09

olyan jó, hogy milyen sokan közületek, köztük jó pár keszthelyi is, jól letolta Beát. Egészségetekre. Most biztos boldogok vagytok, végül is a véretekbe gázolt Bea azzal, hogy felhívta a figyelmeteket arra, hogy a pénzéért nem azt kapta Kesztelyen, ami jogosan elvárható lett volna.
De nem baj, most jól megmondtátok neki, Keszthelynek nincs rá szüksége, meg arra a jópár túristára sem, aki inkább Beára hallgat és inkább Siófokra, meg Adriára megy. Igazatok van, nem is tudom miért járna oda az a pár beképzelt elkényeztetett túrista. Menjenek inkább a Hiltonba, kelljen őnekik elviselni a nyávogásukat, itt ne zavargassanak. Ilyenektől még a pénz sem kell, van itt nekünk büszkeségünk olyan, hogy ihaj!

Köszönettel és tisztelettel:

az elmaradó vendég

jesszumpepi (törölt) 2008.07.11. 16:01:11

Bea férje újabb és újabb nickneveken osztja az észt :-)

Chrom 2008.07.11. 16:25:56

Azt csípem, hogy van aki kapásból benyalja azt, amit egy hisztiző vendég leír. Gyerekek ennyi katasztrófa egy zsinórban még egy zsé kategóriás filmben sincsen. Bea valódi parasztvakítást várt, de nem azt kapta...a tipikus hisztiző vendég, akinek mindennel baja van, mert már ELEVE úgy ment oda. Valószínű, hogy a 10 országon átívelő utazása során mindenhol széles nyelvcsapásokkal elégítették ki az igényeit, aztán a Kakaduban is megpróbálta előadni a gazdag sznobot, csak esetleg ezt nem nézték jó szemmel. Kíváncsi lennék külföldön mi volt neki ingyen és olcsóbban, mint Keszthelyen. Igazi paraszt, akinek pénze van, csak agya nincsen...

Boo 2008.07.11. 17:18:47

Kedves férj. Szép hogy véded Béjá ásszonyt, de ha tudnál olvasni akkor látnád, hogy a kommentekből nem az jön le, ami ellen véded. És igenis az északi part szabadstrandjai iszaposak..XD

Nimandi 2008.07.11. 17:22:33

jesszumpepi, melyik az a házias étterem Csopakon?

jesszumpepi (törölt) 2008.07.11. 17:36:06

Sajnos nem jut eszembe a neve.Pár éve voltunk.A parttal párhuzamos az utca,ahol van,de néhány utcával beljebb.Emeletes családi ház földszintje és hátsó udvara.Egész hétre befizettünk reggelire és ebédre.Nagyon drága nem lehetett,mert azt nem engedhetjük meg magunknak.Nagyon udvarias volt a kiszolgálás.Bár egész hétre előre befizettünk,többféléből lehetett választani.Nem egységes menü volt.És minden étel csodálatos volt.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.11. 17:46:37

Megnéztem a neten,és megbeszéltük a párommal.Valószínűleg az Apartman Üdülőház volt:Csopak,Kőkorsó utca 24/B.
Mi máshol szálltunk meg,ahol enni nem lehetett,de ott ajánlották őket.
Nagyon szép virágos lugas van hátul,kis tóval.Nagyon gyors,és udvarias volt a felszolgáló fiú.
Az ételek meg mennyeiek :-)
Borravalót csak egyszer adtunk,a hét végén,és így is nagyon udvariasak voltak.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.11. 17:56:44

Lenn a parton volt egy egyszemélyes borkimérés,ahol egy helybeli pincészet borait mérte ki egy férfi.Minden este lesétáltunk,és megittam egy pohár bort :-)

Nimandi 2008.07.11. 18:02:19

Mi három hete voltunk, és rettenetes volt szinte mindenhol az evés. Persze mi - azaz egyikünk - úri huncutságokat igényeltünk, mint vegetáriánus kaja tojás nélkül. Még tojással is elég nehéz bárhol enni a Balatonnál.

Illetve június még nem szezon, akkor félgőzzel nyomják, örüljünk, ha kiolvadt a hekk.
Átjártunk biciklivel Örvényesre, ahol a pincér arra is figyelt, hogy nem ajánlotta a sült krumplit, mert az ugyanabban a fritőzben készül, mint a húsok. Első alkalommal hallottunk erről a Balatonnál, máshol biztos külön készül. ,)

Szóval azt gondolom, hogy habár évente lemegyünk a Balatonra, mert szeretjük a tájat, de végtelenül szűkös a paletta a vendéglátásban, és nekünk kell igazodni, alkalmazkodni, miközben megfizetnénk a középárat a középminőségért - nem egy tuti lacipecsenyésért, nem a kedves kulcsosházért és nem a májer talponállós borozóért Badacsonyban.

nem várt fordulat 2008.07.11. 18:23:36

Én 2 éve voltam keszthelyen és akkor királyság volt minden.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.11. 19:56:14

Chrom
ez osszesen annyit akart jelenteni
nem szokas a fozes
foleg hetkoznap
maskeppen elunk
eltem otthon sok sok evig, tudom otthon mia szokas
itt nem
csak ennyi
na ezt akartam roviden leirni aqbban a mondatban, meg hogy kurva sokat kell mezloni
most van aki ertette van aki felre, van aki nem
de ettol en meg a magam stilusaban irok
sorry
a sznobsag meg en amugy piszok messze van egymastol
ramcsodalkoznal ha latnal
nade ha neked ez jott le hat ez

kicsirita 2008.07.11. 20:34:21

azt várom csak, bae mikor reagál a kommentekre....
emilt is küldhettek a hírről...
mi tavaly voltunk keszthelyen, apartmanban, szuper hely volt! Marcipánmúzeum is tetszett, meg a Csigaparlament, meg a Kastély is!! A helyiek meg kedvesek voltak!!! A strandok fizetősek, iszaposak... na és??? a Balaton egy tó, nem medence... Ezért a két kisgyerekkel egyszer elmentünk kehidára, na az szuper, meg zalaegerszeg aquapark...
Aki nem szereti csak a csempét, az ne menjen a balcsira... ennyi..na cső

JBK 2008.07.11. 21:03:39

Én csak annyit fűznék hozzá Keszthely és a Hotel védelmében, hogy mi Februárban voltunk náluk, egy 2 éjszakás "csomagot" fizettünk, reggelivel és vacsorával+ egy masszázs is benne volt az árban. (meg a köpeny is ingyé volt) Nekünk semmi bajunk nem volt az egésszel, a "wellnes" részleg is jó volt, nem volt leszakadva semminek sem az ajtaja, minden tiszta volt, és mindenki végtelenül kedves. Annyi pici gondom volt csak, hogy nagyon meleg volt a szobában, mert a fűtőcsövek pont a mi szobánk alatt futottak. (túlétük...) De a kaja is klassz volt, meg az italok is amit kaptunk. Ja, és a bicikli 1 órára ingyenes. Na mi elvittük a cangákat egy fél napra, és semmit nem számoltak fel. Keszthely télen ugye teljesen más, mint nyáron, erért a strand részlegről és árakról nem tudok nyilatkozni, de összességében nagyon klassz hétvégét töltöttünk. Lehet azóta leamortizálták, vagy tulajváltás volt, nem tudom, de akkor jó volt...

Law enforcer 2008.07.11. 22:13:30

Hüje pista. Jöjjünk össze itt vidéken, és én megmutatom neked milyen az élet.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.11. 22:40:09

Én még sosem jártam a Balatonnál. Sikeres-e vagyok?

Aműgy miért pont kakadu a hotel neve, van valami papagájos dizájn, vagy mi fene?

Mille38 2008.07.11. 22:47:59

Nem tudom, Bea hisztizős vendég-e, de én biztosan egyetlen éjszaka árát sem fizetném ki egy olyan szállodában, vagy akár vendégházban, ahol bogarak futkosnak a szobában és piszkos a fürdőszoba, az ágynemű. HA és amennyiben ezek így voltak, ahogy írja, akkor rögtön el kellett volna húzni másik szállásra.

Homofób Homár 2008.07.11. 23:31:26

Hagyma!Én veled vagyok.Szólj,ha verekedni kell!Chrome bajtárs csúnyán benézte,kedvenc amcsi zöldségünk kommentjeiből csak úgy dől az antisznobság.Pont.

Baszogassuk inkább Beácskát.Meg a férjét,aki az egész napot különbféle internet-kávézókban töltötte,hogy minél több nickről írhasson.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.12. 01:57:03

thx Homofob
de nem verexunk sose
csak irunk meg ilyenek
raadasul ma foztem csirkepaprikast
mekkivantam:)

jesszumpepi (törölt) 2008.07.12. 06:27:07

kicsirita 2008.07.11. 20:34:21
azt várom csak, bea mikor reagál a kommentekre....
emilt is küldhettek a hírről...

Már reagált.Ő,vagy a férje.Csak nem vállalják nyíltan.
Ennyi.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.12. 06:35:51

Nimandi 2008.07.11. 18:02:19
Mi három hete voltunk, és rettenetes volt szinte mindenhol az evés. Persze mi - azaz egyikünk - úri huncutságokat igényeltünk, mint vegetáriánus kaja tojás nélkül. Még tojással is elég nehéz bárhol enni a Balatonnál.

Találsz a neten olyan cégeket,amelyek házhoz szállítják a vegetáriánus ételeket.Vannak olyanok is,amelyek kimondottan erre szakosodtak,és igényesek.
Próbaképpen megkérdezed őket,hogy szállítanak-e a Balatonra.Egy próbát megér.Egyre többen igénylik az efféle ételeket is.Előbb-utóbb lesz olyan cég,ha most még nem lenne,amelyik vállalja.
Én mindenevő vagyok.Nem csak a húslevest szeretem,meg a kocsonyát,hanem bioboltban is vásárolok rendszeresen.Kedvencem a humusz = csicseriborsókrém.A padlizsánkrémet házilag csinálom,erdélyi recept szerint.
Nem úri huncutság.

Chrom 2008.07.12. 07:18:01

hagyma a sznobság nem neked szólt hanem a postolónak és valóban lehet, hogy félreértettelek, elnézést.

Nimandi 2008.07.12. 10:02:34

jesszumpepi, ez így nem megoldható. Egész héten mászkáltunk, az északi parton bejártunk sok települést, esténként jutottunk Csopakra. Nem kiszállítást akartunk, hanem beülni helyekre napközben és enni. Én eszem halat, de valamilyen oknál fogva az is egy óriási vicc a Balatonon, tehát nem csak a vegáknak nehézkes, hanem mindenkinek lutri, ha bemegy a balatoni étterembe. És nem az a baj, hogy legrosszabb esetben nem úgy főznek, ahogy kedvelem, avgy kicsi az adag, hanem az, hogy a skála alsó pontja a konzervhalászlé (nem fagyasztott alap, hanem konzerv!!) és egyéb ipari szemét. És ennek kitapasztalásáért súlyos árat fizetsz.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.12. 10:27:07

Akkor marad a sütés-főzés magadnak.Egy zöldségételt összedobni nem olyan hosszú idő,a hal se fő órákig.Grillezési lehetőség sok szálláson van.
Anyósom módszere,ha elutaznak,hogy minden napra főz előre,,és lefagyasztva magukkal viszik.Ehhez,mondjuk kocsi kell,és melegítési lehetőség,mondjuk mikró.Tájékozódni kell a szállásról.
Valamilyen oknál fogva jó halételt étteremben pont a Balaton partján nem lehet enni.
Ennek okát talán Szily tudja,én nem.

Nimandi 2008.07.12. 11:20:25

jesszumpepi, szerintem félreértesz. Éppen erről beszélek. Hogy nekem kell megoldani, nyomozni, főzni, ha jót, biztonságosat akarok enni. Magyarország frekventált turistaparadicsomában. Ahol az emberek nagy hányada a vendégből él.

Tudod, néha az ember inkább fizet, mert másra kell az idő. De a Balaton erre nem ad alkalmat, csak arra, hogy te gondoskodj mindenről.

Miért kell leírnom, hogy motorral megyünk vagy vonattal megyünk, netán bicajjal megyünk, hogy nincs időnk főzni, hogy nincs helyünk cipelni, de 2000. 5000, 10 000 Ft kis helyen elfér, és sok helyen elfogadják. Kit érdekel? Nem magyarázkodni akarok, miért akarok jót enni a Balatonnál
Miért nem a vendéglősök magyarázkodnak, miért hitvány a koszt?
Ha nem találtunk volna igazán jó helyeket, akkor azt hinném, sajnos adottság, evvan. De találkoztunk korrekt halsütődéssel (strandon), remek csárdával, ahol a vega is tudott enni, korrekt turistainformációval. Egy-két alkalommal. Nekik miért ment?

Navarone 2008.07.12. 11:26:11

Aki négycsillagos szállodát keres, az nem is nyaralni megy. A nyaralásban pont az a lényeg, hogy valami egészen máshol és máshogy van, mint otthon.

A mi nyaralónk Balatonon egy kis ház. Nincs benne villany, gáz, víz. A kert végében van egy patak, ott mosogatok, palackkal főzünk, és este gyertyával világítunk. Nincs tévé sem :D :D

Ha kinézek a házból, a Balatont látom. Csak átmegyek a síneken, le a partra, és ott fürdök, ahol senki sincs. Vannak halak, siklók, iszap, békák. Borzasztó, ugye??

ÉS mégis alig várom, hogy megint nomádkodhassunk, mert igazán így tudunk kikapcsolódni. Biciklizünk, kirándulunk, fürdünk reggel, délben, este. Van egy csónakunk is. Magunknak főzök, de van, hogy elmegyünk étterembe, rántott sajtot eszek, kireped a héja, és ráfolyik a krumplira... Istenien finom....

A topicíró belehalna, szerintem!!! :D :D

jesszumpepi (törölt) 2008.07.12. 11:33:48

Oké.Nem értelek félre.
De egyet sem értek veled.Lehet jókat enni a Balatonnál.Nem látom olyan sötéten a helyzetet,mint te.
Kocsink nekünk sincs.Vagy beülünk enni valahova,vagy eszünk hideget,vagy felváltva főzünk.Párom például isteni rántott tököt és cukkinit süt.Nem néztem utána,de biztos van tojás nélküli panírozás is.Köretnek egy kis hagymás,kurkumás rizs,paradicsomsaláta,mellé sör vagy fröccs :-)

jesszumpepi (törölt) 2008.07.12. 11:39:55

Griffi is jót mond.
Családunknak van egy faháza a hegyekben.Villany,víz van benne,de nincs se rádió,se tévé,se számítógép.
A szomszédok pont olyan messze vannak,hogy ha kíváncsiak vagyunk rájuk,átmegyünk.Kirándulunk,olvasunk,kártyázunk,társasozunk,lemegyünk a patakhoz papírhajókat úsztatni.Bográcsban főzünk,szalonnát sütünk nyárson.
Hallgatjuk a lombok susogását,nézzük a felhőket az égen.Egyik évben mókust is láttunk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.12. 11:45:48

jesszum
en most megyek melozni
5 perc walking/hehe/ direk:)
es kb 4 mokust fogok latmi

Chrom
no problemo, /mongya a mexikoi/
meg most en

Nimandi 2008.07.12. 11:55:38

jesszumpepi, látod, örülök, hogy te jobbnak látod a helyzetet. Ezek szerint több jó étterem van (a panírozás megint nem téma, hiszen most a Balaton parti szolgáltatásról van szó, nem a kiccsalád főzési tudományáról). Sajnos mi az elmúlt években másképp tapasztaltuk. 3 év alatt egy éttermet ismertünk meg, amit nyugodt szívvel ajánlunk. Jövőre is megyünk, optimistán.

A másik meg: örülök, hogy megvan a nyaralás igaz deffiníciója. Majd osszátok meg velem a szépség, a szerelem pontos deffinícióját is, de lehet, előbb legyen kisebb a falat, jóhet a jó munkahely, igaz barát, csinos nő fogalma. Hogy én is tudjam, mit kell ezek alatt érteni, és ne mást értsek.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.12. 13:09:14

Hej,hagyma!Itt Újpesten nem túl gyakran látok mókusokat.Viszont parkra néz a 2.emeleti lakás összes ablaka,így rengeteg madarat látunk.Pár hete végignéztük,ahogy egy galamb kikölti és neveli a fiókáit.(Igen,egyedül volt,a párja valószínűleg elpusztult.)

jesszumpepi (törölt) 2008.07.12. 13:11:37

Nimandi!

Nem,nincs meg a nyaralás igaz definíciója.
És ne is legyen meg!
Virágozzék minden virág!
Több út vezet fel a hegyre.
És más egyéb bölcsességek.Most ennyi jut eszembe :-)

Mylady 2008.07.12. 14:18:25

Jesszumpepi!
Hogy hangzik az a padlizsánkrém erdélyi recept szerint?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.12. 18:52:09

szemetek am, kitettem az erkelyre a mokusbiztos madaretetot, de nem jelentett problemat nekik
szoal nincs mokusbiztos az biztos
eleinte etettem oket is de ahogy jol laktakaz anyagcserejuk is beindult az ekelyen
hat most felhokarcoloban lakom ilyen gondom nincs, de minden park tele van veluk itt a belvarosban is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.12. 18:59:15

Nimandi en megosztom veled
a nyaralas az hogy ulsz egy arnyekos helyen tok egyedul egy folyoparton es horgaszol, hideg sorokkel
a szepseget tudjuk, ami erdek nelkul tetszik
a szerelem az amikor minden percbe ra gondolsz
munkahely ahol qrwa sokat keresel, nem basztatnak es nem kell osszetorni magad
az igazi barat az ovoda es altalanos kornyekerol meg kell hogy legyen, kulonben keso
csinos no az lehetoleg voroshaju legyen/festet is lehet/ apolt termeszetesen szortelenitett, nem baj ha hosszuak a labai es jo mellei vannak, itt nem a nagysagra gondolok, ha meg pacalporkltet is tud fozni akkor miss vilagszepe nalam

Nimandi 2008.07.12. 20:15:35

hagyma, köszi!
Hogy én mennyire nem szeretem a sört, és mennyire nem lennék képes halat fogni. ,)
Hát így örök boldogtalan nyaralásokra vagyok predesztinálva. Nem is a balatoni éttermekkel volt a gond, így minden a helyére került. ,)

jesszumpepi, ennyi bölcsesség elég is lesz. ,)

avatartalan 2008.07.12. 21:54:24

alapvetően egyetértek hagymával de az igazi barát az aki annak ellenére hogy ismer,mégis szeret...

dwdHU 2008.07.12. 22:12:24

egy noname baszatlan kurva sztorija is izgisebb ennel, bar a baszatlan kurva resze vszeg stimmt

Win 2008.07.12. 23:11:52

Azt a leborult... sztori fele utan valszeg elszabadult az iroi fantazia, hogy hosszabb legyen a level, de mindegy is. Otthon kell maradni Bea, ahol az izmos, neger rabszolgak legyezgetnek, az a tuti, ne kockaztass, mindenkinek jobb!

2008.07.13. 01:01:25

Sziasztok!
Nem értem a beírót. Ha színvonalas négy csillagost akar, először nézzen körül Hévízen. Az 8 km-rel van odébb, és világhíres, ugye. Keszhely is nagyon szép, csak rá kell nézni a netre, mielőtt elindul, hogy hova menjen. Balaton parton kajálni szigorúan tilos, ezt minden épeszű ember tudja: drága, mocsok, a pár véletlenül odatévedt turistát próbálják lehúzni.
Szóval, a helyes eljárás a következő: odamegyek, nem tetszik, otthagyom (nem lelakok egy éjszakát), keresek mást, bármit a környéken - pl. Hévízen mindig akad, több a szálloda, mint a lakóház :) Kifizetem a strandot, főleg, ha tehetős vagyok, nem jajgatok 800 Ft-on.
Amint az első dolog nem tetszett, mindjárt a rosszat látta mindenben. Ez helytelen hozzáállás. Keszthely szép, csak ki kell nyitni az embernek a szemét, és körül kell nézni.

jesszumpepi (törölt) 2008.07.13. 05:47:50

Mylady!

Egy kis fej,vagy fél fej vöröshagymát apró kockákra vágva besózok egy fedeles műanyag edényben.
Két megmosott padlizsánt elkezdek sütni a gáztűzhelyen,lángelosztón,és edényfogó kesztyűvel időnként forgatom.(Elektromos tűzhely is jó.)Addig sütöm,amíg a héja már szenesedik.Amikor a szomszédassyonyom sütött,aki erdélyi,megkérdeztem,hogy odaégett-e az étel.Ha már repedezik a héja,és folyik a leve,akkor jó.
A kihűlt padlizsánokat meghámozom,apróra vágom,a lesózott hagymával - szia,hagyma!- majonézzel,borssal összekeverem.
A lefedett dobozt beteszem a hűtőbe.
Másnap kenyérre kenve fogyasztható.
Többszöri elkészítéssel kitapasztalható,hogy mennyire kell szenesnek lennia a padlizsán héjának ahhoz,hogy a belseje kellemes ízű legyen :-)

jesszumpepi (törölt) 2008.07.13. 05:52:18

hagyma!

Igazi barátság szövődhet középiskolában,katonaságnál,egyetemen,munkahelyen is.

A nagy vizen túl árulnak pacalt?Körmöt,csülköt,pulykazúzát,sertésnyelvet,kakasherét?
(Lehet,hogy ezt már kérdeztem tőled.)

neet 2008.07.13. 11:56:56

Dear Hagyma,
pacalt, körmöt sose főztem (még), viszont vörösboros marhapörköltet bármikor. :)
Az is jó?

Balatont fikázni milyen már? Aki nem szereti, ne menjen oda. Én imádom, 31 éve nonstop. Na és ha főzni kell a nyaralás alatt? Egy sor kaja megvan 20-40 perc között, mosogatással együtt. Ennyinél az is több, h elmész a kiszolgáló egységbe meg vársz a kajádra. Persze nem vagyunk egyformák, van, aki nyaralás alatt passzívan dögleni akar csak, megértem. De mióta kölök van, úgyis röghöz kötöttek vagyunk úgy 12-3ig. Ebbe egy kis főzés simán belefér. Peace! :)
neet

neet 2008.07.13. 11:59:30

Jesszum,
a lényegest kihagytad: ha rámosolyogsz a világra, a világ visszamosolyog rád. :D

Beus biztos nem mosolygott Keszthelyen...
neet

Mylady 2008.07.13. 12:01:28

Jesszumpepi!

Köszönöm. Amint szűnik a kánikula, beizzítom a tűzhelyet.
Addig viszont nincs főzés :)

jesszumpepi (törölt) 2008.07.13. 13:56:43

Én mikróban is főzök.
A sütés-főzés idejét,a fokozatot ne kérdezzétek!Elovastam két mikrós szakácskönyvet,és ráérzéssel csinálom.

Padlizsánsaláta mikróban:
A padlizsánt hústűvel megszurkálom,,különben szétpukkad,valamennyi ideig sütöm,néha meg kell forgatni.Ha összeszottyadt,kiveszem.Ha kihűlt meghámozom,kockákra vágom.Ízlés szerint majonézzel,tejföllel,vöröshagymával,fokhagymával,sóval,borssal összekeverem.
Jól zárható edényben másnapig érlelem a hűtőben.Köretnek is jó.
Mikróban a puding sose ég le.Tésztát is lehet főzni,és nincs akkora gőz a konyhában.Csirkét is sütök,és nem kell begyújtani a sütőt :-)

Adolfina 2008.07.13. 14:20:48

Ez most komoly, hogy te 800 Ft-os strandbelépőn spúroskodsz?!? állítólag nincsenek anyagi problémáid, gondolom az európai körutadon az a kb 3 eurónyi összeg félóránként kipottyant a zsebedből. ne legyél már skót! Ja, és mehetsz a Palatinusba is 2000-ért...

cantaloupe 2008.07.13. 17:05:48

Kedves posztiro!

A dolog egyik feleben igazat kell adjak, a Balaton mellett versengeni kene a vendegek kegyeiert es felhaborito, hogy -legyen az 3 csillagos hotel- koszos a szoba.
Viszont nem tudom, mennyire hiheto ez az info egy olyan szemely szajabol, aki csodalkozik, hogy jee, egy to lehet iszapos is es jee, a szabadban van darazs.

Az ejszakat nem kellett volna kifizetni! Ott kellett volna kinyitnotok a szatokat, ugyanis ha nem veszitek igenybe a szolgaltatast, nyista love.
Oke, gondolom nem leanyalom megerkezni es ujra keresgelni, de ha ugy dontottetek, hogy maradtok a leirt korulmenyek ellenere, akkor nyeljetek le a bekat, vagy kerjetek panaszkonyvet!

Rossz etterembe mindenhol belefut az ember, de hogy csak az van, azt nem hiszem.

Emlitett hivatalok nem hinnem, hogy komolyan veszik ezt a levelet, ami lebunkozza en block az osszes keszthelyit.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.13. 19:14:08

pacal van egesz jo jesszum, a korom eleg satnya eleg vekonka korukban levaghatjak Oket
a tobbi az nincs
sot ilyen kacsa-libamaj ilyesmit is meg kell rendelni
vannak azert magyar hentesek, de azert meggodolom, hogy autokazzak-e 6-7 orat toprtyue meg hurkaert

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.13. 19:16:59

neet
ha kuldessz fotot megmondom lecserelhetjuk e:
amugy azt is szeretem, teyleg mindenevo vagyok tesztak kozul parat nem igazan....

Mylady
legkondi?
be kell fektetni nyakunkon a globalis felmelegedes....

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.07.13. 19:23:01

Nimandi: ha en kulfoldi uzleti partnert fogadok, akkor nem baszom ki a pusztaba hogy szerencsetlenkedjen, hanem a legjobb, ellenorzott minosegu szolgaltatasokat foglalom le a szamara.

Ha te nem igy teszel, nem szeretnek az uzleti partnered lenni.

Hozzam pl. azert fordulnak, hogy olyan hostesst biztositsak, aki mar a repuloteren varja oket es folyamatosan arra figyel, hogy mindenben tokeletes kenyelme legyen az ugyfelnek, ha kell, elviszi a legjobb ettermekbe vagy szinvonalas musort ado szorakozohelyekre. (x) :)

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.07.13. 19:24:32

Coramonde · blog.coramonde.hu 2008.07.11. 10:27:55
Kedves Bea!
Az, hogy Te képtelen vagy valahol jól érezni magad, nem a város sara.
Pénzért nem lehet ám kedvességet venni. :P

Errol mindig az jut eszembe: ha a kacsa nem tud uszni, nem a viz a hulye.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.07.13. 19:57:11

,,Egyrészt: nem rég értünk haza egy 10 országon áthaladó európai kis körutazásról. Ilyet még nyomokban sem tapasztaltunk sehol máshol."

Hát miért nem maradtál kint?Úgy látom hogy
te csak fikázni tudsz, más meg örülne ha arra a retkes helyre eljutna nyaralni.Neki jó volna.Te meg maradj othon a 20csillagos tető nélküli házadban wazze :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.13. 21:10:20

de ha mindenki igy all hozza, hogy mas meg orulne ha...
akkor fost kaptok mindenhol, nem-e gondolod-e?

Sonkatekercs 2008.07.13. 21:45:51

Először is: Keszthely magyarország egyik legélhetőbb városa, itt lakom immár 8 éve, és nagyon elégedett vagyok. A poszt írója valószínüleg kifogott egy nem túl jó szállodát, oda nem kell bemenni. Keszthelyen vannak jó szállodák, pl. a Helikon ***, vagy kisebb panziók, nagyon jó szinvonallal. A strandbelépő sem drága, ha nem a városi strandra megy az ember. De ez elméletileg belefér egy nyaralás költségvetésébe. Ha egy kis sétára van idő, akkor elmegy az ember a Libás strandra, vagy kifizeti az agráregyetem strandjának 400 Ft-os belépőjét. A kultúráról: Keszthelyen van a Festetics-kastély múzeum, ami nagyon szép, vagy a Balatoni-múzeum, ami kicsit régimódi de nagyon érdekes, a Georgikon majormúzeum az agrárium iránti érdeklődőknek, és a Kastély mellett vasútmodell és trófeamúzeum hazánk legnagyobb terepasztalával (egy órát néztem, pedig engem nem is csapott meg a mozdony füstje). Lehet hogy kihagytam valamit, de múzeum van dögivel. Ha pedig valaki enni akar valami jót, akkor látogassa meg a Kastély melletti Posta pizzériát, vagy a Kosuth Lajos utcában a John's Pub-ot, mindkét helyen nagyon jó a konyha. A nagy pavilonsoron pedig nagyon jó a lángos. Szóval érdemes a dolgoknak utánajárni, nem beleesni a turistacsapdákba, azután meg fikázni az egész várost, mert nem felelt meg a kényes izlésének. A poszt írója jöjjön vissza, nézze végig az itt felsorolt helyeket, és utána mondjon véleményt a városról. Valószínüleg aki nyáron eljön Keszthelyre és elmegy egy wellness-szállóba, annak nincsen ki a négy kereke. Nyáron strandolni kell Keszthelyen.

neet 2008.07.13. 22:11:55

Hagyma,
áááh, pirulós szmájli. :D

Nprobe 2008.07.13. 22:45:48

A legnagyobb hülye, aki a Balatonhoz megy nyaralni. Ha vizet akarsz látni, menj külföldre, szebb is, olcsóbb is.
Felejtsd el az utazási irodákat, szervezd meg magad az utat. Kicsit tovább tart (fél óra helyett 1-2 nap), de nem fogsz szívni.
Magyarországon is van sok szép, látogatható hely, de az nem a Balaton.

cooperügynök · http://vilagmegvaltogondolatok.hu 2008.07.14. 00:28:08

balatontól mit vársz ? én a keszthelyi történeten csodálkozom. talán messzebb van a nyugati határtól... ?

jesszumpepi (törölt) 2008.07.14. 04:55:51

A Balaton igenis szép és jó!
Budapestiként írom.
Beácska meg azért ment wellness-szállóba,mert az olyan divatos...
És lehet(ne) vele dicsekedni.
Mostanában a magyar lakosság egy része úgy tesz,mintha csak a külföldi utazás lenne érdekes.Azért keresi a pénzt,azzal dicsekszik,arról mutogatja a képeket.Arról teszi fel a képeket az iwiwre.
Számomra mindig érdekes,hogy a beszédpartnerem odafigyel-e a belföldi útibeszámolómra.Meghallgatja-e,hogy milyen volt Pécsen a Vasarely Múzeum.
Vagy csak akkor érdekelné,ha ugyanez a múzeum Franciaországban lenne?

"Neked a divat mondja meg,hogy ki vagy?"

neet 2008.07.14. 08:04:16

Jesszum,
így van! És az esti tábortüzek, a nádas, a horgászat (igen, Hagyma, akár sör nélkül vagy azzal is :D), a szerelmek, a nap, a víz, a levegő, a hajók... és ez még csak közvetlen a part, de beljebb is vannak érdekességek, látnivalók. A nyugi,a csönd, a.. áh akinek ezt magyarázni kell, rég rossz. Egyébként olyasmiről vitatkozni, h mi szép és mi nem, butaság. Hagyma írta az érdek nélküli tetszetőséget, hát ott a pont.
Akinek a sós tenger a jó, az menjen oda. Akinek az édes Balcsi, az meg ide. Akinek a hegyek, az amoda. Akinek a város, annak a papné. Új poszt?
neet

Stuntman Mike 2008.07.14. 09:02:48

jesszumpepi látom hogy Te mindent tudsz és mident jobban :) szuper :)

Ez meg ez Bea férje.. ehhh :)

a tudásban és a találgatásban csak a t a közös

puffancs 2008.07.14. 10:21:07

engem is marhara idegesitene, ha elmennek nyaralni, kifizetek egy valag penzt es nulla szolgaltatast kapok cserebe.
miert kell vedeni egyaltalan egy vendeglatost?

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.07.14. 11:20:30

sonkatekercsnek nagymértékben igaza van.
Jó étterem még: Bacchus (ha eltalálják az ütemet) és Park.

A Marcipánmúzeumról meg csak annyit, hogy az valójában egy cukrászda, igen jó süteményekkel és tutesz kávéval. Vendégcsalogatónak van egy terem, berendezve marcipánszobrokkal: nem tudom, a levélíró miért számított arra, hogy ott Henry Moore-kisplasztikák lesznek (mondjuk egy kastélymúzeum helyett), vagy csak magát akarta nyugtatni. Ez egy ilyen műfaj, nem véletlen, hogy még egyetlen marcipánszobrász sem kapott Munkácsy-díjat.

Én zabálni jártam oda, arra tökéletes volt.

Mayday 2008.07.14. 12:46:15

25 éve járunk a déli partra nyaralni, de minden évben átmegyük Keszthelyre a kastályba meg enni meg mászkálni és megnézni, mennyit változott a város.

Valóban sokkal kevesebben vannak, mint 85-86ban mondjuk, de a 25 év alatt EGYSZER kellett szólnom, hogy hol van már az a hamburger, ettől eltekintve SOHA SEHOL nem vertek át, sőt meg sem próbálták.

Lehet, hogy máshol is lehet ennyiért nyaralni, mint a balcsin, de soha nem vágytam máshova, nekem nyaralás=Balaton(máriafürdő). Tök hidegen hagy hogy hány csillagos a szálló, milyen sós/nemsós a tenger, milyen szép az épület, milyen wellness van vagy bármi más. Legyen hol aludni, legyen ehető kaja (dolgoztam élelmiszeriparban elég sokat, fel tudom mérni mit eszek) és kész. A nyaralás az összes többi programról szól, a kaja/alvás csak a kötelező része, igy nem érdekel milyen. Bármit meg tudok enni és bárhol tudok aludni, nem hisztizek, nem sirok.

alvwen wintwex · http://www.myspace.com/alvwenwintwex 2008.07.14. 13:19:15

röhej.
5 és fél évig volt egy keszhtelyi csajom, uh elképzelhetitek, k*rva sokat voltam ott (minimum a kapcsolat idejének felét).
az emberek barátságosak, soha nem balhézott velem senki, nem vertek át.
szóval kifogtátok, de NYILVÁNVALÓ, hogy nem Keszthely vagy az ottélők tehetnek arról az egy-két szar helyről.
sznobok.

Cocu 2008.07.14. 13:22:50

A 800 Ft-os belépőért lett volna egy Balaton alakú medence, egy kanyargós valamint egy egyenes csúszda -olyan vízbe érkezős, nem a játszótérről beszélek-, homokos sportpályák, játszóterek, ingyenes napozóágy, gyakran van ingyenes program is. Azt hiszem, egy gyönyörű startndért ennyi szolgáltatással kifizethető ez a belépő!
Iszap az van amúgy itt is bőven, pár éve azzal került be Keszthely a híradóba, hogy elsüllyedt a kotrógép :o) :o( - de ennek földrajzi okai vannak, ez egy természetes tó, Keszthelynél pedig egy öböl található, ami fokozza a problémákat.

Büfé - nekünk is van egy a keszthelyi strandon, sok visszatérő törzsvendégünk sajnálja, hogy idén már nem nyitottunk ki. Ahogy a két szomszéd büfé sem... Sajnos a területbérlet ára (az épület saját, de a területet nem lehetett megvenni az önkormányzattól) meghaladja a bevételt. Ezzel együtt egyetértek azzal, hogy több vendéglátóhelyen lehet jogos kifogást találni a vendéglátásban, de ez nem keszthelyi sajátosság.

Egy bunkó helyi
- ha még nevezhetem magam annak, mert a fővárosban élek, de nagyon örülök annak, hogy Keszthelyen tölthettem a gyerekkoromat!

csavargo 2008.07.14. 13:46:59

Biztos én se vagyok sikeres ember, mert nagyon szeretem a Balatont :)
( kötelező rész: természetesen van pénzem külföldi nyaralásra, és többször voltam már nyaralni tengerpartnár is .. :) :) :) )

Szerintem, újra találni igényesebb helyeket lent, szerintem látható a fejlődés, kis odafigyeléssel, jó helyen, jó minőségben, jó árakon tud az ember enni.

DaveSlim 2008.07.14. 14:41:52

Sosem értettem, hogy aki nyaralni megy (és inkáb belföldre gondolok), az minek megy x csillagos szállodába?!
Basszus... nem mindegy, hogy mennyire patinás a hely, ahol alszol?! Úgyis csak alszol. Legyen ágy, tiszta legyen a paplan, stb, a fürdőszoba és a wc. Legyen az ablakon szúnyogháló és tisztaság legyen.
Ennyi.
Ha tele lennék pénzzel, akkor sem mennék ilyen puccos helyre. Tök fölösleges, hiszen azért megyek városba, hogy megnézzem az ottani dolgokat; sétáljak, fürödjek a Balatonban, stb, ergo nem azért, hogy egy zárt helyen poshadjak.
Sosem értettem azokat, akik x csillagos szállodába mennek.
Ajánlom mindenkinek Siófokon a Csilla Panziót (asszem).
3800.- Ft / fő / éj.
És tök jó. Tegnap jöttem haza onnan párommal.

DaveSlim 2008.07.14. 14:49:14

Az is megér szerintem egy Homár postot, hogy a Siófoki MegKajálsz-ban 330!!! egy sajtburger.
Ennyit a "200 Ft" -os reklámjukról...
Felhívtam a meki központot, ahol a kedves hölgy azt mondta, hogy hááát...igen...sajnos a frencsájz miatt lehetőségük van a cégeknek eltérni az ártól. Nem igazán szoktak, de... Siófok pont ilyen.
Szerintem pofátlanság.
Ha lenne pénzem, nyitnék ott egy olyan helyet, ahol jó a kaja és olcsó minden. Adnék az ilyen lehúzós köcsö*öknek.

darage 2008.07.14. 15:13:13

Keszthelyi lévén kikérem magamnak, h az egész település bunkó. Azért, mert valaki találkozik egy településen 3 tahóval, az még nem jellemzi az egész helyet és az ott lakókat. Mi sem rajongunk a rengeteg vendégért (nem mindenki belőlük él Kesztheyen), mert magasak az árak, a parkolási díjak, a belépők, de ezért még nem bunkózok le mindenkit, aki Keszthelyre téved. Egyébként meg ha nem tetszik a strand jegyára, kérdezzen meg egy helyit, és az megmondja, hogy az ingyenes strand 10 perces sétára van a fizetőstől, és még kocsiba sem kell tennie a seggét. Érdekes, velem nem bunkók a vendéglátósok, és normálisan kiszolgálnak, pedig nincs a fejemre írva, hogy helyi vagyok. Nem mondom, h mindeki szent, de így általánosítani azért az már sok. Amúgy meg a víz állapotáról csak annyit, hogy köztudott, hogy nem a Keszthelyi-öböl a legtisztább része a Balatonnak, de nincsen vele semmi baj. Érdekes, nekem gyerekkorom óta megfelel.

neménvagyok 2008.07.14. 15:48:20

Kedves Beja asszony!

Levelére válaszolva a jegyzővel egyetértésben javasoljuk önnek, hogy fontolja meg: egy sikeres szex után egészen másképp látná városunkat.

psanchez 2008.07.14. 20:51:16

daveslim
próbálj ki egyszer 1 x csillagos helyet. Aztán -talán-megérted hogy miért választják sokan.

gumby 2008.07.14. 21:06:27

úgy kell neki,
túrós peti!
felesége belya,
van nekik sok della!
állításuk szerint,
de tudom, hazudnak megint!

mint az összes többi, amelyik kihangsúlyozza

gak 2008.07.15. 00:13:41

Keszthelyi vagyok!
A Bea meg egy picsa!!

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.07.15. 01:00:17

az agyagos rész volt a "legjobb". Szerintem sírva fakad ha elolvassa a kommenteket ^^

fm! 2008.07.15. 11:47:00

Nem olvastam az előző postokat, de biztos vagyok benne, hogy sok embernek egyezik a véleménye ez enyémmel: "Azt a mindenit, mekkora sznob pics@ ez, hihetetlen..."

"Ha előre tudjuk, hogy ez a hotel 3 csillagos(???), akkor eleve szóba se jött volna."

Mert az már túl kevés a löttyed valagadnak, mi?

"Budapest,"

Nem akarok vidék-Pest vitát, de ezt már az első bekezdés után sejtettem. :)

céerem 2008.07.15. 11:56:59

Én a Balatonon nőtten fel, az észak-keleti részén és elsőkézből tudom, milyen a minőségi vendéglátás és a minőségi szolgáltatás és ez nem csillagok kérdése.

A kommentből tök jó, hogy megtudtuk, hogy a pár volt európai körúton, de eléggé röhejes, ahogy taglalja a balatoni fílinget és valószínűleg most volt ott először, mert akkor nem lepődne meg olyan sok dolgon, de legfőképpen nem általánosítana.

"Azt hittem, hogy a Balaton egy természet adta kincs, ami azért van ott, hogy az emberek kedvükre megmártózhassanak benne." mi ez a baromság?????
A szabad strand pedig azért van ingyé, mert nem gondozzák, nem kotorják ki, ergo sokkal rosszabb lehet a víz és iszap arány. Nyilván Földváron ingyen volt a f@sz@ kis strandok összessége.

És azt meg ki mondta, hogy Keszthely a Balaton fővárosa?
És miért egyértelmű, hogy csak oda kell menni? És miért kell lebunkózni az összes keszthelyit azért, mert volt egy negatív tapasztalatod?

Beültetek enni a strandon az "étterembe" és kifolyt a rántott sajt? Na ne. Ez éttermekben is előfordulhat és képzeld, hát a strandi büfék lazábbak, mint az éttermek és nem is értem, hogy mit vártatok egy ilyen helyen.
Ha ti annyira menők vagytok, akkor miért baj, hogy egy lángos 500 Ft?

Amúgy az ilyen korlátolt suttyó vendégek és az ilyen paraszt vendéglátósok miatt tart ott a Balaton, ahol.

Ha jó helyekre akarsz menni, szólj, vannak jó tipjjeim. Csillagosak.

céerem 2008.07.15. 12:09:18

Ja, és ami a múzeumot illeti: kis múzeum is múzeum, és mi a helyzet a kastéllyal?
www.kastely.specia.hu/category/festetics-kastely-keszthely/
Az se tetszett volna? Hallottatok már róla egyáltalán?
Szánalmasok vagytok a pároddal együtt.

Páneurópai Harci Kos 2008.07.15. 13:06:44

Keszthelyiek és a környékbeliek kollektive megsértődtek, logoltak minden:)
Nem minden pontján értek egyet a levélíróval, de nagyjából átérzem a helyzetet.
többek között
1k ft fürdököpenyhasználat címén? :D hehe.

Páneurópai Harci Kos 2008.07.15. 13:15:29

Az emberek eltérő igénnyel rendelkeznek.
Van aki teljesen elégedett a mikróban melegített, lehullott panírú sajtdarabbal. Vagy a szállás olyan mailyen, csak bogár ne másszon az ágyba.
És van aki nem.
u.i. Keszthelynek jó reklám volt. majd legközelebb jobban odafigyelnek.

Cocu 2008.07.15. 13:57:54

Keszthely a Balaton fővárosa. Hogy miért? Mert ez egy szlogen, amit a város levédetett. A honlapon a bemutatkozó szövegben, és még sok helyen találkozhattok vele, lehet ezen is háborogni, ha épp nincs más. ;P
www.keszthely.hu/15-2820.html

gkultsar 2008.07.15. 16:23:09

ha annyira tele vagy, van penzed 10 orszagod korutazas kereteben bejarni, de nincs 600 forintod egy strandra?
valoszinu a kultur ehseged a marcipannal leragadhatott, meg 100 m-t setalsz es ott a Festetics kastely (igaz van belepo)... lehet meg nem hallottal rola

silhouette 2008.07.16. 10:35:58

Mi idén június 20-22 között voltunk egy 2 éjszakás csomaggal. A Kakadu wellness-hotel viszonylatban kifejezetten olcsó volt, részben ezért is választottuk.
Tény, hogy nincs légkondi és le volt szakadva a gőzfürdő oldala, ezért nem volt használható. Az is tény, hogy inkább 3 csillagos a hely, mint 4. De tisztaság volt, jó volt a kaja és működöt a jakuzzi és a szauna. A kert nagyon kellemes volt, a hintaszék kicsit nyikorgott, de ez volt az összes baja. Emellett voltak műanyag nyugágyak is. A szobában volt saját hűtő, ami szerintem jobb mint a minibár. (Aki a minibárt akarja használni sikeres ember nem lehet...)
A személyzet segítőkész volt, bár többször is várni kellett, mert egy ember intézett mindent. Viszont szedhettünk cseresznyét (fekete ropogós Germersdorfi) a kertben levő fáról.
A Marcipán múzeumba szóló belépő egyébként a csomaghoz járt INGYEN (nem véletlen, hogy a posztíró sem írt árat. "Adjunk a kultúrának felkiáltással" - röhögnöm kell...
A parton rengeteg kifőzde van, biztos nem mind magas minőségű, de ettünk ott párszor és nem volt rossz.
Szóval így, hogy össze tudtam vetni a saját tapasztalataimat a naiv ügyfél véleményével, szerintem valami személyes sértettség, vagy egy frusztrált nap eredménye lehetett ez a túlzóan negatív bejegyzés.

2008.07.16. 13:34:16

"ezzel együtt az összes bunkó helyi..." - paraszt, aki ezt a postot írta. Keszthelyi vagyok, és ezt kikérem magamnak! aki ekkora egy prosztó, mint a sorok írója- aki ugye intelligenciát nem kapott a sok pénze mellé, amit ugye nem felejtett el megjegyezni - az menjen nyaralni máshová. de gyorsan.
hisztizzen ott, ahol akar.
bunkó.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.07.16. 18:28:09

Tisztelt postoló
Örülök, hogy anyagilag rendben vagy, ha már agyilag és modorilag nem.
Baromi kiváncsi lennék a sztorira a másik oldal szemszögéből is.

-Egy vendéglátós Balatonról-

hardrock 2008.07.18. 00:42:07

Balatonkenese az ász! Szabadstrandok, korrekt áron strandzabák (hekk, lángos, palacsinta, csapolt sör), ha kell, akkor igényes kiülős kajálda, ha meg amaz kell, akkor az a lepattant csehó, ahova a helyi melósok-parasztok járnak (3000 lakos), olcsóbb az üveges Coca-Cola kimérve, mint a boltban megvéve ugyanaz. Balaton presszó, hogy konkretizáljam. Továbbá a Katica pékség a világ legjobb pékáruit csinálja ott helyben, igaz, hogy az viszont drága. Sz'al akinek esze van, az Kenesére jár ;-))

@rwen 2008.07.18. 13:15:45

Tavaly voltunk a Hotel Kakaduban 3 napos wellness hétvégén, és tökéletes elégedettséggel távoztunk! Nagyon kellemes, családias kis szálloda, tisztaság, udvarias kiszolgálás, finom és bőséges reggeli és vacsora, egyéb szolgáltatások (kozmetika, masszázs) színvonala is kifogástalan volt, a gyönyörű kis japán kertben pedig annyira jól ki lehetett kapcsolódni! Az egyetlen egetverő problémánk az volt, hogy a jakuzziban nem lehetett 10 percnél többet kibírni, annyira forró volt a vize, viszont nem ezen dühöngtünk három napig, hanem találtunk magunknak más pihentető, kényeztető elfoglaltságot.
Silhouette hozzászólását is figyelembevéve (ők idén voltak, szintén elégedetten távoztak) szerintem is egy ritka sznob, kényeskedő, kötekedő vendégről lehet szó, vagy aljas bosszúról személyes sértettség miatt.

RS 2008.07.18. 15:52:43

Amúgy Balatonföldvár szerintem a legnyugisabb hely Balatonon, szép kikötő, remek vendéglátók, ezért is van ott a nyaralónk.

2008.07.20. 19:38:45

Huh nem semmi ami itt olvasható. Nekem is a tipikus sznob gazdag nyafogós nőci képe jut eszembe, aki a faszt is selyemzsebkendővel fogja. Nem tudom mi baj van azzal, ha valami egy kicsit SZOT szagú, nekem pl; pont emiatt a retrós '80 feeling jön be a balaton. Ha valaki modern luxusnyaralásra vágyik, menjen az Azores szigetekre milliókért. A Balaton kicsit szerényes, kicsit magyaros, kicsit retrós, néha kicsit drága, de bazzeg ide ez jutott, örüljünk hogy van. Aki a "külföldön ez meg az volt" dumát nyomja, az előtt nyitva a határ.

2008.07.20. 20:02:25

"Nem akarok vidék-Pest vitát, de ezt már az első bekezdés után sejtettem. :)"

ne is legyen :) Én is pesti vagyok, aszt sose volt bajom a balcsival. Igaz még nem voltam 10 országot átívelő körutazáson sem :D

English Fire 2008.07.21. 13:44:27

Én olyan jókat derültem a kommenteken, hogy kedvet kaptam a reggeléshez!

Van egy két vadbarom az biztos!

Nekem még jó rég volt egy ismrősöm, aki eléggé; hogy úgy mondjam sznob volt. A mosogatás abból állt neki, hogy mosogatógépbe be aztán ki az edényt. És még rongyot sem fogott a kezébe soha...
Hát aki ilyesmihez van szokva...

Idén már 2x voltam Balcsin, Keszthelyet is beleértve. Magán apartmanban, magunkra sütünk főzünk miegymás, és lógatom a lábam a tóba; tiszta öröm és boldogság.

zsizsik 2008.07.21. 14:27:30

4 éve voltunk Keszthelyen,szezonban,és minden tuti volt.Kastélyt néztünk,marcipán múzeumot,utánna hamiztunk a sütiből,nem sajnáltam azt a párszáz forintot beugróra...asüti király volt.jah.nekem is az ugrott be elsőre,hogy aki 10 országos körutazásról jött haza,és még maradt pénze ÉS IDEJE!!! belföldön nyaralni,az menjen a p****ba...a hülye problémáival.

zsizsik 2008.07.21. 14:37:05

Viszont kedvet kaptam hogy elmenjünk kis családommal hétvégén.idén ez lesz a nyaralás.se időnk se pénzünk és ami fontos.se kedvünk a sok országos nézelődésre.majd ha megöregszünk..

patakpart 2008.07.22. 16:31:23

"Bea asszony" férje vagyok.
Nem szokásom ehhez hasonló fröcsögésekben részt venni, csak a tisztánlátás végett írnék le néhány tényt.
Gyakori volt a hozzászólásokban a "sznob" és a "gazdag" jelző. Gyanítom, hogy a post-ban említett európai körút miatt, ezért fellebenteném a fátylat:
Az említett utazás egy 13 éves kisautóval történt, egy éjszaka kivételével kempingben, sátorban. Elkísért minket keverék típusú kutyánk. Az összköltsége az egésznek nem haladta meg egy egy hetes, közepes kategóriás törökörszági nyaralás egy személyre jutó részét. Pont azért szerettünk volna 2 napot nyugodt körülmények között pihenni, mert eléggé elfáradtunk az út alatt.
Viszont rendelkeztünk némi üdülési csekkel, ezért úgy gondoltuk, megengedhetjük magunknak ezt a két éjszakát.
Nem vagyunk túl tapasztaltak hotel-besorolási ügyekben, de azt gondoltuk, hogy a 4 csillag mindenhol ugyanazt jelenti.
És szeretek Magyarországon nyaralni, imádom Tiszafüredet, Balatonföldvárt, Dunapatajt, Cserkeszőlőt stb...
Keszthelyt sajnos nem sikerült megszeretnem.
Mindenkinek szép napot!

bejjjjja asszony 2008.07.22. 18:22:46

Én nem csak nem szoktam az ilyen oldalakon található dolgokhoz hozzászólni, de el sem olvasom ezeket mert nem érdekel! Sajnálom azokat, akik folyamatosan beírogatnak, magukat hergelve! Vagy irigyek vagy nincs kit b…ni!
A levelet valóban dühömben írtam, ami egyébként nem jellemző rám. Utólag is nagyon sajnálom: „összes bunkó helyi” megjegyzésemet! Ezért tényleg elnézést kérek!
A „rendben vagyunk anyagilag” nem azt jelenti, hogy 7-es BMW-nk van…A kutya pedig nem pincsi, hanem erdő mellé kidobott keverék kutya, amiből csak az elmúlt kb. 3 évben 7-et fogadtunk be!
Szopni valóban isten császár módon tudok, de sajnos ezt ti sose tapasztalhatjátok meg! Pedig utána egy darabig nem írogatnátok se ide se máshova, semelyik ceruzátokkal:)
Csak azért, mert egy az átlag fölött élünk: nem fogom szarul érezni magam senki kedvéért!
És talán pont ezért tart itt az egész ország, ahol…
Mert mindenkinek be kell fognia a pofáját. Ami kilóg a fűből, azt „lekaszáljuk”.
Nem lehet véleményem? Egyébként még soha életemben nem reklamáltam sehol. Akkor se, amikor szétesett 2 nap után a cipő, megragasztottam. Nem vagyunk reklamálós „fajták”, ezért is maradtunk ott egy éjszakára!
A fürdőköpenyes balhéig eszembe se jutott ezzel a dologgal foglalkozni, pedig már ki voltam csöcsre akadva!
De az annyira kiverte a biztosítékot, hogy megfogadtam: életemben először…
Nem gondoltam, hogy ennyire „népszerű” leszek. Ez különösen felizgat:)
Egyébként sem hiszem, hogy utána kellene járnom utazás előtt a dolgoknak. MIÉRT? Hol a bizalom? Az étterem konyhájára is menjek be?
Talán azért nem éhezünk, mert nem dobáljuk ki agyatlanul a pénzt. Este ¾ 7-kor ki fizet strandbelépőt? Én kérek elnézést! És Földváron INGYEN kotorják a SZABADSTRANDOT majomkirály!
És ha vendégeket hívok (pedig ők nem fizetnek érte és nem is ebből élek), akkor nem teszek ki eléjük olyan rántott sajtot, mint amilyet ott kaptunk.
A darazsakról senki sem állította, hogy a szabadban voltak!
A kastélyt már láttuk, a marcipán múzeum után pedig el akartunk menni a többibe is.
És valóban igaz: a végére már semmi sem volt jó. Az ideg munkált bennem. Utólag enyhültek az érzelmek, de a véleményem nem változott meg, amivel sajnos nem vagyok egyedül.
És szeretem ezt az országot, nem tudnék máshol élni. Bocsássatok meg, hogy kíváncsi voltam más népek életére és elmentem (sátorral!!!) megnézni. Úgy szégyellem magam, már fonom is a kötelet!
De utána voltunk Tiszafüreden is! Mert bár egy igazi pesti, hülye picsa vagyok, szinte csak vidéki BARÁTOM van. Többek között ott is. Nagyszerűen éreztük magunkat és még a nyáron visszamegyünk, mert rohadjak meg van szabink is és pénzünk is erre!
További kellemes öklendezést mindenkinek.

U.I.: És vállaltam a nevem a hivatalos levélen+az összes elérhetőségemet!

A fegyőr 2008.07.22. 21:11:57

Kedves Beja /Bár Győzike á..asa lennél.../
Keszthely igenis egy gyönyörűszép városka.
Az hogy te kifogtál egy tapló recepcióst a hoteljével eggyütt és hogy lehordod az jó.
DE AZ HOGY LE BUNKÓZOL MINDEN LAKOST, LESZAROZOD A MAGÁNKZBEN LÉVŐ MARCIPÁNKIÁLLÍTÁST, akinek a tulaja nem olyan gazdag mint ti és egy német állami kiálításhoz hasonlítod, AZ FASZSÁG...
AZ ILYENRE EZT SZOKTÁK MONDANI: HISZTIS PI..A
Mellesleg a rántott sajt felszolgálásnál te is szólhatsz hogy valami nem tetszik...

Bocsánat, ha arrogáns voltam.

Enzo 2008.07.24. 19:36:21

"Adjunk a kultúrának felkiáltással meglátogattuk a „Marcipán Múzeumot”. (...) Ezek után a többi múzeumot kihagytuk. Elképzeltük…"

Ha-ha-ha! A kultúrának. Hahaha

Bekörutazza Ojrópa 10 országát, aztán a Balatonon a strandon eszik rántottsajtot, de csak miután hosszas keresgélés után ingyen sikerült oda bejutni. Igazi balfaszok.

TA29 2008.08.14. 08:57:38

Kedves Bea és Mindenki!

Hogy olvassátok más véleményét is, a fent említett "nívós" helyről...

Wellnes csomag keretében, négyen barátok februárban érkeztünk a keszthelyi Hotel Kakaduba, ami valóban 4 csillaggal hirdeti magát.
Parkolás: őrzött, zárt parkoló a vendégek részére.
Sarok telken álló hotelről van szó. Megállunk, sehol a parkoló. Bemegyünk, erre közlik, hogy a másik utcában, a hotel oldalával szemközt van a parkoló. Lánccal körülvéve, nem örzőtt, de még csak nem is zárt.
Tapasztalatok:
A szobába folyamatosan ételszag - nekem ne írja senki, hogy finnyás vagyok, azért sülthús felhőben aludni nem valami felemelő.
Wc papír óne, egész másnap reggelig, amíg nem kértünk, kaptam a kezembe és felcaplattam vele a szobába, mondták, hogy majd mennek a takarítók és visznek.. na de addig???? ... lévén dolgom volt. A barátaink szobájában megérkezéskor tele volt a kuka, a konyha szekrénybe kb. 3 hetes kenyerek.
A padlószőnyeg ki volt kopva, az ülőgarnitúra úgy nézett ki, mint amit leöntöttek 3 liter borral majd elfelejtették kitisztítani, hozzáteszem krémszínű huzat volt.
Ez semmi igazából. Elmegy, volt hol aludni stb. mondhatnánk...
De. Aludni? Hagyján az ételszag... de majd megfagytunk. Fürdés idején a takarót (nyári paplan volt) a radiátoron próbáltuk melegíteni. Aztán lefeküdtünk, takaró, rajta a fürdőköpeny. Mit ne mondjak, nem izzadtam.
Megnéztük a "wellnes" részleget. Konditerem: 2 db futópad a folyosón, ami kb. 1,5mx5m-es volt, mert persze pinceszintről beszélünk, kb. 2 m-es belmagassággal.
A jacuzziba inkább nem ültünk bele, szerintem 1 hetes víz lehett benne.
A medencében szőr és hajszálcsomók úszkáltak. A második nap felhívtam többek figyelmét erre. Utána már nem sokan maradtak a medencébe :)

Az első napi traumák után, kiéhezve vártuk a nagy vacsorát. Hát megkaptuk. Kezdődött azzal, hogy a medence partjára terítettek meg 2 csapatnak. Sikerült bekerülnünk a "kiválasztottak" közé. Mit ne mondjak. Felemelő volt ott ülni a klórgőzben, körülöttünk úszkáltak a vendégek, a fejünkre csöpögött az üvegről lecsapodó pára. Bentről, meg vigyorogtak páran ránk. Mert persze az ebédlőben vacsorázók mindebben gyönyörködhettek az üvegajtón keresztül. Na itt rontottuk el, akkor kellett volna borítani mindent. De nem nyeltünk, eszünk, maradunk, nem csinálunk balhét stb.
Jön a kaja, 1 dl leves. A második pedig sült csirkecomb. Itt már betelt a pohár. Mert én személy szerint, egy wellnes csomag keretében, egy 4 csillagos helytől nem csirkecombot vártam. Legalább csirkemell lett volna, mert azt szeretem. 10 nőből 6 biztos nem szereti a csirkecombot. És a legszebb, hogy nem volt választék. Hasonló helyeken legalább 2 fajta vacsora közül lehet választani. De itt nem, vagy megeszed, vagy sajnáljuk. Ott is hagytuk.
A reggeli másnap egész tűrhető volt, persze kikötöttük, hogy nem vagyunk hajlandóak a medence partján enni.
Bocsánat stb.stb. csak kérdem én, a prospektusban azt írják, hogy 100 főt befogadni képes a hely, akkor miért van 30 fős étkezdéje? Mert étteremnek nem lehet ám nevezni, a konyha kb. 4x3-as, nagy volt a gyanúnk, hogy ott nem is főznek csak melegítenek. Azért az meg kicsit durva, hogy azt mondják, hogy gyere 7-kor enni vagy nem férsz be. Én akkor akarok enni, amikor éhes vagyok.
Nagy kegyesen megengedték, hogy este is bent együnk. Várva vártuk, előre megkérdeztük a menüt. Borsóleves, ananászos csirkemell krumplival.
Na, este megint kijött az 1 dl leves. Utána kettőnknek megérkezett a második. Kis tenyérni főtt!! csirkemell rajta egy ananászkarikával, azon egy szelet sajt. A főtt csirkemellet megpakolták, majd a tetejét megkapatták sütőben, ennyi. Mellé sós vízben főtt krumplit kaptunk, kicsit tocsogott - megjegyzem ehhez az ételhez rizs illik a legjobban.
Persze kis adag volt, igazi wellneses :)
Nem tudom az a jó pár 80-100 kg-os pasas, hogyan lakott jól. Vagy lehet, hogy direkt fogyókúrázni jöttek?
Vártunk, hogy négyen együtt együnk.
Eltelt 5 perc, mondom én nem várok tovább, éhes vagyok és nem szeretném hidegen enni. Ketten elfogyasztottuk a másodikat is. Eltelt 20 perc, szóltunk, közben az összes többi utánunk jövő már ette a főtt krumpliját. Úúúúúúúú elnézést, már megint velünk fordul elő stb. stb., közben kaptunk förtelmes "bocsánatkérő" italt. Majd előkerült a desszert is - amit a közeli cukiból hozattak délután.
Kb. 50 perc alatt sikerült is megvacsoráznunk.
Másnap mentünk ajándék masszázsra. Ez az egy jó emlékünk van a Kakaduról. A masszőrök nagyon kedvesek, ügyesek voltak :)
Eljött a fizetés és hazamenetel ideje...
Nagy számolgatás a recepción, a csaj kicsit volt csak szétesve. Azán elénk tett egy papírfecnit a végösszeggel. Se számla, se semmi. Hogy valamikor ittál egy üditőt, az mennyi volt? Rejtély.
Mindegy, nekem nem kellett a számla csak menjünk már. De nem tudom az általunk befizetett pénz, hová mehetett?
Mert, hogy nem a kasszába az is biztos.
A 4 csillagból én kettőt kitörölnék.

Keszthelyről: nagyon szép hely. Sok kiállításon voltunk, nekem a csigaparlament tetszett a legjobban. Nagyon sajnálom, hogy erről én soha nem hallottam még, és a környezetem sem tudta, hogy létezik.
Gyönyörű volt, azt bármikor megnézném újra.

TA

Berci77 2008.08.27. 23:53:44

Mint keszthelyi írok. A Kakaduban még sosem voltam, de hallottam már, hogy bár szép meg jó a panzió, de azért túlzás 4 csillagosnak nevezni. Tapasztalatom egyébként az a várossal kapcsolatban, hogy a régi idők keletnémetes-lehúzós-a-garázst-is-kiadom-gumimatraccal jellegű deqrvasokturistavanitt idegenforgalma teljesen megszűnt. Az elmúlt években stabilizálódtak az árak (vendéglátásra gondolok) és jelentősen javult a szolgáltatások színvonala. hullott a férgese (is). kevesebb a vendég, de meglátásom szerint a kevesebb vendéglátós igenis törekszik a minőségibb ellátásra.
sajnos általában a város szolgáltatások sokszínűsége terén nem képes felvenni a versenyt a még jobban növekvő igényekkel szemben. absolute privát véleményem, hogy aki valódi vellneszt akar, annak hévíz való, pl a hotel carbona (4 csillag. az elnöki lakosztálytól beszarnátok) rengeteg szolgáltatással. aki viszont kellemes, barátságos (de nem valódi vellnesz) panziót keres, az bőven talál magának keszthelyen.
szintén érdekelt vagyok szobakiadásban, és sajna nálunk is előfordult már olyan, hogy a vendég nem érezte jól magát. volt, hogy a barom szomszéd vasárnap reggel 7-kor kezdett el füvet nyírni, volt, hogy a hasmenéses vendég 1 nap alatt használt el fél tekercs wc papírt és nem találta meg a "tartalékot". volt, hogy elromlott a tv és csak reggel mert szólni, amikor adtam egy másikat. volt, hogy haza kellett engedni a takarítót a férje temetésére és ez okozott hiányosságokat.
nem vagyunk egyformák és nem egyformán reagáljuk le ezeket a hiányosságokat. van, aki (sokszor jogosan) hisztizik és van, aki szemet huny. jellemzően a vendégigények is jelentősen megnőttek, főleg ahogy vastagodik (de nem feltétlenül nyílik ki) a buksza. balatonra szerintem nem a vellneszkedvelőknek érdemes jönni. mindezek ellenére állítom, hogy a legjobb és legkevésbé problémás vendég a magyar.
na kezicsókolom.
süti beállítások módosítása