Tékozló Homár

A UPC nem engedi lemondani az előfizetést

2008.07.16. 08:31 | jackyll | 99 komment

Bár nyilván erre sem fog reagálni a UPC, mióta besértődtek valami "valótlan rágalmon", azért megírjuk, hogy bár nagyon korrekten fekete alapon kék apróbetűvel értesítik előfizetőiket törvény adta jogaikról, az előfizetést lemondani mégsem hagynak:

Szerettem volna javaslatotok alapján felmondani upc előfizetésemet még a hűségnyilatkozat lejárata előtt, hiszen tájékoztatást kaptam arról hogy a számla kézhezvételétől számitott 15 napig erre lehetőségem van. A számlát 07-02.-án kaptam meg, 07-14.-én le akartam mondani az előfizetésemet. Ugyan csak két hét múlva költözöm meg is örültem kapóra jött a lehetőség, hogy ezt meg lehet tenni. Nem mertem tovább várni, nehogy kicsússzak a határidőből. A Kedves hölgy felvette az adataimat tájékoztatott, majd közölte ha lemondom 49.000 forint a hüségnyilatkozat felrugása miatt.

Aszittem nem hallok jól. Kicsit elvitatkozgattunk majd a hölgy közölte hogy az a számla ami a kezemben van és tájékoztat engem arról hogy 15 napig felmondhatom az nem is igaz  mert nem rám vonatkozik (biztos csak véletlen irták rá a számlám hátuljára had izgassanak fel vele), hanem az új ügyfelekre, és egyébként is már rég nincs ez a "kedvezmény" hoyg én felmondhatom a szerződést. Értitek kedvezmény még véletlen sem törvény adta jogom ez is csak egy kedvezmény tőlük hogy méltoztatnak nem betartani a fogyasztói törvényeket.

Én végülis 11 év után mit tehetnék sikeres ember nem lehetek he ezeknek adtam enyi ideig a pénzemet.

Ced

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibo65 2008.07.16. 08:36:46

Erre nem is tudok mit mondani. Szemetek. Sünök...

kew 2008.07.16. 08:37:46

Miért nem voltál kicsit erőszakosabb? Fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzés és az ügyintéző vezetőjének kérése általában hat rájuk :)

Boo 2008.07.16. 08:38:55

nem .. továbbra is utálom az elsőket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.16. 08:39:26

Engem nem lep meg hogy nem engedik lemondani.
Hogyisne! Még hogy az ügyfél élhessen a jogaival. Fizess! :/

Bibo65 2008.07.16. 08:41:21

Boo, majdnem összejött, de felőlem lehetsz Te az első. Azon kezdek gondolkozni, hogy akkor kinél vegyek netet, hogy sikeres is legyek?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.16. 08:42:52

Amúgy meg az előzőekben írtam, hogy ha valakit találsz akire átírathatod akkor nyertél. (Pl. aki a helyetekre költözik.)
Más címre is lehet hordozni amúgy átíratásnál.

És 2 hónapig szüneteltetheted a szolgáltatást, szal annyi időd van kitalálni valamit ill. átíratni valakire.

Szarjanak sünt.

Az elsőzés pedig ősi romá.... ...homáros szokás :) Nem bántani!

kew 2008.07.16. 08:43:37

Én DigiKábelt vennék (4500-ért 20/20-as lan), persze ha olyan helyen laknék, ahol köttethető...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.16. 08:43:57

@Bibo65 : Alapíts saját szolgáltatót. Akkor sikeres leszel és nem fog érdekelni a számla :)

2008.07.16. 08:44:20

Ismer valaki valakit, aki felmondta a hűségszerződését és fizetnie kellett? Én még nem hallottam ilyenről, szóval játszadozom a gondolattal, hogy ez csak pszichés visszatartó erő.
Egyszer a Rózsaszínből annyira elegem lett, hogy lemondtam a hülye kis telefonjukat. Szugerálták belém, hogy fizetnem kell ezért-fizetnem kell ezért, meglakolok, aztán csak nem számláztak kötbért.
Mivel idióta vagyok, ezért rákérdeztem, hogy merre jár már a csekk a kötbérről. Visszaírtak, hogy nem is küldtek...

Bibo65 2008.07.16. 08:45:28

ColT: Értem, hogy mit mondasz, és az előzményeket is olvastam. De én nem költözök, a net átkötése meg újfent sokba kerül, ha véletlenül találok is egy lúzert. Ilyenkor mi van. Bár nekem lassan úgyis lejár a hűségem, alig várom. Azonnal jóárasítani fogom a netem, és nem a júpíszínél.

Boo 2008.07.16. 08:51:23

Ilyenkor azt szoktam mondani, hogy: Ha jól értem , akkor engem szándékosan félretájékoztattak. Holnap e-mail-ben megkeresem a gazdasági versenyhivatalt, kíváncsi vagyok ők mit szólnak ehhez. Ezt vezetékes telefon lemondásánál dobtam be... bejött

gergo1000 2008.07.16. 09:04:39

Elöbb írtam a korábbi posthoz pár sort.
Ugyanaz illik ide:)

gergo1000 2008.07.16. 08:39:59
Arra szeretném kérni a homárra posztolókat, hogy az ügyükben forduljanak a megfelelő hatóságokhoz. Elképzelhető, hogy elutasítják a panaszt, de akkor is. Csak a homárra írni kevés. Egy idő után a homár is érdektelen lesz. Csak akkor lesz ereje, ha megjelennek itt a problémák+feljelentések/bejelntések is lesznek.
A kettő csak együtt működik....

Tutanhamon 2008.07.16. 09:07:55

Mi az hogy nem engedi lemondani? Tértivevényes ajánlott levelet küldesz, oszt jónapot.

verm 2008.07.16. 09:11:24

Én költözöm, szerettem volna UPC-t, mert semmi bajom nincs velük 6 éve van velük kapcs. Az volt csupán unszimpi, hogy amikor kiderült, hogy az uj helyemen nincs lehetöségem csak a tányéros tv-re, a netet nem tudják biztositani, a nö annyit mondott: "Magának miért nincs uj hüségszerzödése??? Igy SAJNOS minden következmény nélkül visszahozhatja a modemet." mire én: "Mert ha lett volna hüségszerzödés, akkor a UPC fizette volna a másik rendszer bekötését?" nö: "Nem, akkor fizetnie kellett volna a szerzödésbontást." "Ja akkor ez kinek is sajnos??" Szval ez nem volt tul korrekt beszolás... amugy a T-s bandával kapcs van valakinek tapasztalata?

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 09:12:39

Előre is leszögezem nem Vagyok UPC ügynök:) Nekem eddig (most gyorsan lekopogom) még nem volt problémám velük. Költöztünk saját kecóba az albérletből. Nem is a nevünkön volt az előfizetés, és hát költözés is volt. Ja és még a hűségnyilatkozatból hátravolt jó pár hónap. Bejelentettük az előfizető váltást, a költöztetést. seperc alatt megvolt. a srácnak nem kellett fizetnie, mert felbontotta a szerződését (gondolhatjátok most, persze, mert ez csak tulajdonos váltás), de ha olyanok, neki is modhatnák, hogy öcsém még van hátra ahűségcuccból, és köhögjed a pénzt, én meg kötötk újat. Digi tv ről meg annyit, hogy elég sok csatorna jött olyan minőségben, ami kívánni valót hagy maga után. Na de ez csak az én véleményem:))

KrixKrax 2008.07.16. 09:13:18

Azért az is szép, amikor megláttam a legútóbbi számlán a papír alapú számla díját, 96 Ft-ot! A számlát leszámlázták. Azt mondták kérhetem a számlát interneten is. Igen ám de az nem szabályos számla. Vajon ezt ők is tudják? Úgy tudom a szolgáltatásért külön kérés és díjazás nélkül kötelesek a számlát kiállítani. A UPC egy undorító cég, pont az ilyen inkorrekt kis stiklik miatt! Piti dolog a számla árát külön feltüntetni! Inkább emelték volna meg a szolgáltatás díját, az tőlük nem egy szoktatlan esemény!!!

zsoci 2008.07.16. 09:14:13

Nem igazán értem, nekem semmi gondom nem volt ezzel. Mi azért mondtuk le a szerződést mert kiderült hogy a céges néven fut akkor DUPLA díjat kell fizetni, mert " úgyis elszámolja költségnek" . Persze és ki se kell fizetni mi ?

Na mindegy bementünk, mondtuk megszüntet, új szerződés magán névre. megvolt kb 10 perc alatt , rész szla törölve.Csók. A szerződés kb 2 hónapos volt.

üdv zsoci

azize 2008.07.16. 09:14:53

Mi 3 hete újraszerződtünk a UPC-vel. Aznap, amikor bekötötték a netet, és lett sok digitális tv-adónk, a Digi Tv bedobott egy szórólapot a postaládába, hogy ne kötelezzük el magunkat, hamarosan itt vannak ők is.... Mégis meddig kellene várnom? Amikor ennyi év után rászántam magam, hogy nem csak a melóból nyomom a netet, még várjak heteket/hónapokat arra, ami egyáltalán nem biztos, hogy kerekebb lesz? Lehet-e egyáltalán valaki sikeres ebben az országban, aki szolgáltatóval szerződik szolgáltatás igénybevételére???

Bibo65 2008.07.16. 09:19:12

Merre laksz azize, én várom a digi netet, mint a messiást, és még csak egy szórólapot sem kaptam :-(
Nincs más, csak az UPC. A szolgáltatással nincs is gondom, csak az árral -nem versenyképes- , iletve az ilyen kis stiklikkel. Gyere a XI kerbe is DIGI plíz!

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 09:19:35

Ja és 3 szolgáltatásra (telefon, net tv) fizetek 6990 Ft-ot. Nekem megéri és még jó is a minőség (bár hiányzik a nickelodeon meg a travel chanel):)) Mondjuk elég gáz ez a 96-ft az tényleg piti dolog.

azize 2008.07.16. 09:22:56

Bibo65: Újpesten :) Gondolhatod mit éreztem, amikor megláttam a postaládában! Mondjuk nem tudom, mi lett volna, ha előző nap dobják be..... Szerintem akkor is a UPC-t választottam volna, hiszen évek óta nem volt velük gond tv-HBO-telefonügyileg, egy apró, meg nem említett, illetve letagadott bekötési díjat leszámítva.
De egyelőre nem kiabálom el, mert a mostani első számlánkat az újraszerződés miatt később kapjuk majd csak meg, ki tudja, lehet, hogy az is a Homáron köt ki :)

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.07.16. 09:26:42

Csak hogy tiszta legyen:
Akkor lehet hűséges (ide tartozik mindenfajta kedvezmény) szerződést felbontani következmények nélkül, ha árat módosítanak, különben a listaár, és a kedvezményes ár különbségét visszamenőleg ki kell fizetni.

Nekem rémlik valami GVH határozat, hogy nem szabad hűségnyilatkozatot alkalmazni, mert mint olyan jogellenes, és ennél fogva érvénytelen, de most nem találtam rá.

Az ide vonatkozó rész a UPC-től:
"Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői szerződést. Amennyiben előfizetőnk kötelezettséget vállalt arra, hogy a Szolgáltatást meghatározott időtartam alatt, az ebből eredő kedvezményekért igénybe veszi (pl. hűségnyilatkozattal), úgy az előfizetői szerződését csak akkor mondhatja fel az értesítéstő számított 15 napon belül, ha a módosítás az igénybe vett kedvezményeket érinti. Amennyiben az előfizető e feltételekkel mondja fel a Szolgáltatásra irányuló szerződést, úgy a UPC Magyarország Kft. nem követelheti a kedvezményeknek a felmondást követő időszakra eső összegét."

azize 2008.07.16. 09:26:48

Rolli én 75 digitális csatornára, telefonra és Silver netre fizetek 11235,- Ft-ot. Sok? Pedig van benne társasházi kedvezmény is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.16. 09:28:36

@Bibo65 : Amikor tőlem vették át a szerződést, először anyámnak akartam másik városba köttetni. Azt mondták ingyé' teszik át. Kérdezz rá.
(Azért nem kapott anyám netet, mert amikor mondtam a címet, kiderült hogy oda ők nem tudnak olyat csinálni. Mert ugyan otthon UPC kábelteve van, de a kábelteve a városi UPC tányérjáról jön, így oda net nem lehetséges. Ezután lett Pécsett hagyva a net, szerencsére jöttek a helyemre, és nekik kellett.)

oc 2008.07.16. 09:30:00

Hogy van ez a hűség dolog mobilszolgáltatóknál? Ott fel lehet mondani?

staropramen 2008.07.16. 09:30:36

szerintem az ügyintéző bepróbálkozott nálad , hátha kiszed valamennyi pénzt a zsebedből. Ha nyúl vagy és fizetsz nekik a szerződés adta jogodról lemondva akkor ez talált pénz, előbb lesz a főnöknek új audija.Ha meg azt mondta, hogy a kezedben lévő számla nem igaz akkor ne is fizesd ki.

Badu 2008.07.16. 09:31:14

Verm!

Én most mondtam le a T-s bandánál a kábeltévét és az internetet is, erre rögtön előjöttek mindenféle akciós ajánlattal. Eddig 5.500-at fizettem a netért, ami 3 G-ig volt, most kiderítették, hogy korlátlant is kérhetnék 3.500-ért. Ehhez annyi kellett, hogy írjak egy felmondó levelet. A kábeltévénél ugyanezt a műsort adták elő. Aki hűséges, azt megkopasztják!

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 09:32:37

azize:) szerintem nem sok:) nekünk is társasházikedvezménnyel:) (bár lehet én vagyok nagyon eltévedve más szolgáltatók árait nem ismerve)

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 09:36:23

oc. Éna yodánál vagyok, ott is kell. 2 évet írtam alá, egy éven ha felbontaná assze30 körül kellene csengetnem, ha egy éven túl mondanám akkor "már csak" tizenpárezret. Ki van ez találva nagyon. Mellette velük is meg vagyok elégedve.

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 09:38:03

egy éven belül 30.000 körül. már írni sem tudok ehh...

azize 2008.07.16. 09:41:02

Mi haszna származik az ügyintézőnek abból, ha bepróbálkozik.... Valami előírás, mint a benzinkúton a drága olaj értékesítése, vagy a parkolótársaságoknál a napi kvóta meghatározása stb.? Százalékot kap a bepalizott ügyfelek befizetett sarcából?

Ez tényleg érdekel....

azize 2008.07.16. 09:42:46

Rolli: örülök, hogy szerinted sem sok, bár most, hogy hűséges vagyok, nem is nagyon szeretném azt hallani, hogy lúzer vagyok :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.16. 09:42:56

Ja, nekem amikor eőször bementem hogy felmondanám, akkor közölték hogy x+y+z=50db ezrest lennék szíves befizetni.
Na ezután kezdtem el vakarni a fejem hogy mi a francot csináljak.

Nem lettem sikeresebb, az új helyünkön va T meg a saját kábelszolgáltatója a háznak, egyik drágább mint a másik.

napazapa 2008.07.16. 09:44:08

és az milyen, hogy fordított esetben a UPC bármikor felmondhatja a hűségnyilatkozatot? Azt rebesgette nekem a minap a dizspécser kisasszony, amikor le akartam mondani az HBO-t, hogy van még a hűségidőből, de ad egy tippet: várjak szeptemberig, mert akkor úgyis megszűnik az analóg HBO és a UPC fogja felmondani.
Meg kellett volna nyugodnom? szánalmas csürhe vagyunk, hogy nem kergettük még szét ezeket.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.07.16. 09:44:21

Szerintem mindenképpen el kellene olvasni az ÁSZF-t, valamint a szerződést, hogy mit írtál alá. Az mindenképpen kiindulásnak jó, de a számla szerintem konkrét ajánlattételnek minősül, így azis érvényes. Nem szabad olyan kifogásokat elfogadni, hogy ez nem rád vonatkozik, mert akkor az nem lenne ott. A számlákra a díjakat és címzetteket egyediként fel tudják venni, akkor azt simán megcsinálják a többi szöveggel is a nyomtatványon. Ha lusták hozzá, akkor ezt beszopták.
Ne hagyd magad lerázni!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.16. 09:48:44

Ehh amikor nekik kéne valamit tenni feléd arra mindig lusták :(

azize 2008.07.16. 09:49:19

napazapa: nekünk azt küldték a számlában, hogy június 30-tól szűnik meg az analóg HBO. Mivel úgyis kellett net, váltottunk digitális tv-re is. A mai napig jön az összes analóg csatorna az HBO-val együtt!!!

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 09:50:18

azize nem vagy lúzer:)) 75 digicsatorna, telefon, silver net. bárki bármit mond akkor is jó. (nem tudom hasonló csomagot más szolgáltató mennyiért ad, de nem hinném, hogy olcsóbb vagy jobb) Példa a digi. sok csatorna volt, de a minőség, háááááát, inkább fizetek kicsivel többet, de akkor normális minőségben jöjjön az adás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.16. 09:51:42

@Rolli : Ki a tököm néz TV-t. Inkább gyors net, és net-TV is van meg torrent is.

azize 2008.07.16. 09:54:23

Én nézek! Hátradőlve a kanapén, kényelmesen, távirányítóval a kezemben. Esetleg körömlakkozás vagy vasalás közben. Mindhiába a naaaagy monitor, egy jó filmet megnézni mégiscsak a tv-n jelent élményt. De kinek a pap.... :)

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 09:55:09

Colt:)) Há többek között én:)))

ehhh 2008.07.16. 09:55:32

amikor alairtad a husegnyilatkozatot, akkor azert kaptad olcsobban a netet, mert vallaltad, hogy ezt 1 vagy ket even at fizetni fogod. ha egyszercsak azt mondod, hogy megsem, akkor a upc igenyt tart a kiesett bevetelere. jogosan. ez benne van az aszf-ben is, is mindig is igy volt, es mindig igy is lesz. akcios ar husegnyilatkozatert ezt jelenti. ha alairsz egy szerzodest nem termeszetes, hogy barmikor csak ugy felrughatod.

azize 2008.07.16. 09:56:53

...és közben a torrent meg csordogál szépen :)

Indijoe 2008.07.16. 09:57:08

A posztírónak: Még ma add fel ajánlott levélben a szerződés felmondását, hivatkozva a számlán lévő tájékoztatásra! Ha a GVH-t is megemlíted a levélben, nem hiszem, hogy mernek szórakozni veled. Sok sikert!
A feladószelvényt pedig zárd el páncélszekrénybe! :-)

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 10:00:10

Tényleg számítógéphez van távirányító? :))

azize ;)

2008.07.16. 10:00:36

napazapa, azize:
Emlékeim szerint először arról volt szó, hogy augusztustól szűnik meg az analóg HBO. Aztán hogy-hogy nem, módosult július 1-re.
Aztán július 15. van és még mindig jön. Asszem legalábbis, nem nagyon szoktam tv-zni, úgyhogy egyszer már majdnem le is mondtam, csak épp túlterhelt volt a upc vonal...
Ja egyébként ki is számlázták az HBO-t, mert az elektronikus számlám már megkaptam, bibibiiii!

elwood 2008.07.16. 10:04:08

Azért mert UPC, azért vádoljuk már normális dolgokkal. Ced nem érti mi a hűségszerződés.

Azt jelenti én _vállalom_ hogy még egy(két) évig tolom nekik a zsetont, _ezért_ olcsóbban adják. Ha én felmondom közben akkor megszegem a megállapodásunkat, tehát nem csodálkozom, hanem tudom hogy fizetnem kell. Ha mégsem , az bizony kedvezmény.

Egyébként a UPC tényleg felmondta a hűségszerződéseket, ezért lehet tojással dobálni, de nem ilyen hülyeségek miatt mint ez a post.

anti hipi-HüPi 2008.07.16. 10:04:29

Rolli: úgy 6-8 éve vettem egy tévékártyát, amit ugyan azóta sem használok, de ahhoz volt egy infra távirányító, kilógatható érzékelővel és nem csak a tévéműsor kapcsolgatására volt alkalmas. :)

anti hipi-HüPi 2008.07.16. 10:05:31

UPC-nek meg a JQA-t...
Nálunk bejelentkeztek valamikor június közepén, hogy hozzák a digi demot. Egész nap itthon ültem, persze nem jött senki.

zanzibear 2008.07.16. 10:06:36

ehhhh, de ismerős ez a szöveg egy másik fórumról.
Ugye most arról van szó, hogy a UPC megint variált (mondhatni aprót trükközött), megint beleírta a 15 napon belüli felmondási lehetőséget a tájékoztatójába, és amikor az ügyfelek - most, amikor meglepő módon élnének is vele - megpróbálja kijátszani. Ugyanolyan pitiáner módon, ahogy a "számladíj" vagy "csekkdíj" vagy fene tudja milyen ötlettől vezérelt 96Ft-ot rátukmálni az egyébként havi 10-16eFt-ot fizető ügyfelekre.

azize 2008.07.16. 10:06:55

Engem nem zavar, hogy van analóg és digitális is, csak ne számlázzák ki mind2-t :) :) De nekünk konkrétan megírták, azt hiszem talán nem is a számlával, hanem külön levélben, hogy június 30. A területi képviselőjüknek csordultig volt a naptára, szép kis kasza volt ez már megint nekik :(

EElektronikus számla? Én örülnék egy papírszámlának is, csak a helyes összegek szerepeljenek rajta.

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 10:08:03

ühhh akkor le vagyok maradva hűűű nagyon:)) 6 év, mit csináltam én addig marson éltem?:)))

Orizatriznyák 2008.07.16. 10:12:17

Nem értem. Ha 11 évig álltál velük szerződésben, akkor milyen hűségnyilatkozat-felrúgásról van szó? A hűségnyil. általában 2 évre szól.
Én pár hónapja szüntettem meg a szerződést, de semmi gubanc nem volt.

zanzibear 2008.07.16. 10:12:47

azize,
Na igen, az HBO analóg megszüntetés "elhalasztása" a digitális átállás kikényszerítés sikertelenségének a jele - vagy, kockázatos lenne a UPC-nek ennyi ügyfelet hűségből kiengedni :D

ehhh 2008.07.16. 10:15:16

llamada: szerintem a szamla hatara nyomtatott reklambol lett kiollozva egy frappans mondat. elotte es utana levo tagmondatot elhagyva. hiszen igy jobban simul a kepunkbe.

ed_atya 2008.07.16. 10:17:53

Na de emberek! Nem egy szerencsetlen ugyfelszolgalatos munkatarsat kell megygyozni az igazadrol! Senkit sem erdekel az o velemenye. Egy hivatalos levelben kell felmondani es reszedrol lezartnak kell tekinteni az ugyet. Menjen az UPC birosagra, ha nem tetszik neki...

M6 2008.07.16. 10:18:35

Az upc tényleg a "legkorrektebb" szolgáltató. A minap kaptam meg a számlát.A megállípított havidíj 96 forinttal több volt, mint eddig. Először csodálkoztam, vajon miért emelték, később kibogarásztam a szálából, hogy a sárga csekk (papíralapú számla) kerül ennyibe Áfával. Gratulálok

razzia (törölt) 2008.07.16. 10:18:58

Évente felmondjuk és újrakötjük a szerződést az UPC-vel. Ha vannak olyan pofátalnok, hogy az 5 éve szerződtetett árat kérik, akkor ezt is el kell viselniük. Amúgy simán elintézik. Sőt, még ők másznak a s*be, hogy nehogy végleg otthagyjuk őket. ;-)

azize 2008.07.16. 10:19:14

Hamada: lehet, hogy nem is én vagyok sikertelen, hanem a UPC? :) Mindegy is, a net miatt úgyis szerződtünk volna, és így egyben nagyobb th kedvezményt kaptunk. És a digitális csatornák sorrendje nincs is annyira összekeverve, mint rémisztgettek vele itt a Homáron. :)

M6 2008.07.16. 10:20:02

Ja és a legszebb, hogy erről nem szóltak, nem értesítettek előre.

azize 2008.07.16. 10:20:29

jaj, llamada, hát persze, hohy nem H :)

zanzibear 2008.07.16. 10:23:32

ehhhh,
a számla hátoldalán levő hivatkozás a kedvezményt érintő változások Eht és UPC szerinti teljes értelmezését tartalmazzák, magyarázatokkal, időpontokkal.
Megint "csak" annyi történt (ld. ugyanezt az HBO digitálosodás bejelenetésekor), hogy a UPC nem ismeri el, hogy a változás érinti az igénybevett kedvezményt, ezért nem akar kiengedni a hűségből. Mivel a számladíj a számla végösszegén keresztül igenis érinti az igénybevett kedvezményt, ezért egyszerűen "téves" a UPC helyzetmegítélése. A téves helyzetmegítélésből meg ki lehet jogászkodni a dolgot (a UPC-nek telik jogászra, az előfizető meg megtanulta, hogy mi az a küszöb, ami alatt nem fog plusz ügyintézést a nyakába venni - tehát fizet), de ennek előbb-utóbb gvh vége lesz.

Maciii 2008.07.16. 10:24:03

Rolli!

Ma már szinte minden tv-kártyához adnak távvezt., meg aztná vannak a MediaLab-es házak, ahhoz is. No meg 1-2 éve az egyik nagy alaplapgyártó kiadott DH (Digital Home) verziókat, ahhoz is volt. Szal 3 távvezérlő is van a géphez... Bár sikeres nem lehetek, ha egy nem elég... :-)

virus 2008.07.16. 10:24:37

Sziasztok!
Hát sejtem miről lehet szó.Mivel bevezették ezt a plusz 96 ft-ot vagy mennyit.Igen oda van írva a hátuljára.De úgy látszik kamu!

Hogy őszinte legyek nekem tele van a hócipőm a kedves UPC-vel,ugyanis már nem egyszer fordult elő, hogy az internetet utalvány által fizetjük (időben diktáljuk be!)és arra nem képesek, hogy lekönyveljék időben,erre mi történik kiküldenek csekken internetet+tévét.

Óriási utánajárás,hisztizni kell, és nagy nehezen ki lehet fizetni a különbözetet,de amúgy azt mondják először hát fizesd be aztán jóváírják!HÁT IGEN JÓVÁÍRJÁK, ÉS AZ UTALVÁNY MEGY A KUKÁBA?

Úgyhogy amint lejár a hűségnyilatkozat, úgy felbontjuk a szerződést mint a huzat!

ui: ja és az ő hibájuk miatt,azért ráteszik a késedelmi kamatot is nevetséges!!!!!!!

Úgyhogy megértem a kommentelőt,jobb ha megszabadul tőlük.És tényleg minden nélkül most fel lehet mondani a 96ft miatt.

dOGEE 2008.07.16. 10:29:14

Csak azon gondolkodom, hogy az olyan emberek mint Boo és még sokan mások ahol blogok vannak csak azért írnak be hogy elsők legyenek??? Ha nem azok akkor tönkremegy a napjuk, össze omlik bennük egy világ? Feltünési voiszketeségük van, vagy mi? Menjenek ki pucéran az uccára és kiabálják hangosan, hogy első vagy mutassanak fel egy táblát: 1. Na csak ennyit akartam. Na de azért a UPC megéri a maga pénzét de okosan is teszi mert mi magyarok mindent eltűrünk!!! (emlékezzünk a tűrés határunkra mert a többség még a mai napig nem küldte el az elkúró miniszterünket, aki a még mindig ficánkol, a magyar pénzekkel és vagyonokkal azt csinál amit akar)

virus 2008.07.16. 10:31:09

Ja és azt hozzáteszem, hogy mindig ezt fogják csinálni, ilyen az üzletpolitikájuk,mindig lesz előfizetőjük.Bárcsak egyszer mki otthagyná őket!!!!
Úgyhogy vmi keményebb büntit is adhatnának nekik,hogy ne érje meg átcseszni az előfizetők agyát.

dOGEE 2008.07.16. 10:31:50

Hoppá, ...voiszketeségük... elkúrtam, ajaj...inkább lemno...lnemno...lenomdok...tudjátok mit? inkább nem mondok le.

ladislaus 2008.07.16. 10:31:58

nemzetkozi példa.
Dublin. Minden ilyen szolgáltato 12havi kontraktot köt ugyfelekkel. Majdnem mindegyik. En epp olyan helyen lakok ahol csak egy szolgaltato van de nincs idokorlatja ennek! Es ara? TV+net+telefon 75euro. Es remekul mukodik! Barmikor felmondhatom! Szoval ez jo nem? Sikeres-e vagyok?
Otthon tonline, upc nem az :)

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 10:32:42

Maci:) Le vagyok ám maradva informatika területén, van egy jó kis gépem oszt jól van:))

Vasárnapi Ebéd 2008.07.16. 10:41:36

Mikor külföldre utaztam két hónapra, a cég felbontotta a szerződést kb másfél hónappal a két éves hűségnyilatkozatom lejárta előtt. Majd kiküldött egy 108.000.- forintos számlát, hogy az elmúlt 22 hónap kedvedvezményeit fizettetnék ki velem. A modem leadása után az összeget nagyvonalúan csökkentették 93.000.- forintra. Volt üvöltözés, főnökkérés, kérdeztem ügyvédet, fogyasztóvédelmet, mindent, mindenki húzogatta a vállát, ez van, nem érdemes velük, maradj csöndben, benne van az aláírt szerződésben, megtehetik. Kussoltam, fizettem. Nincs több UPC az életemben... Gusztustalan érzés volt minden hónapban 31.000-et fizetni a nagy semmiért.

sajtospogácsa 2008.07.16. 10:48:03

Jackyll, te igazi idóta vagy.

Miért képzeled azt, hogy egy blog hivatalos kommunikációs formának tekinthető ? Hogyha te vagy bármelyik barom postoló beküld egy storyt, arra bármelyik érintetettnek reagálnia kéne ?

Idáig 1-2 szolgáltatót leszámítva nem reagáltak a nagy netszolgáltatók a "borzasztóan hiteles" postokra. És mi történt ? Lett NHH per ? Csökkent az ügyfélszám ? Nem. Pontosan akkora vizet kavar fel egy ilyen anyázós post, mint bármelyik noname blogra megírt post.

Jackyll, tulajdonképpen milyen reakciót várnál el szolgáltatótól ? Hogy kinyalják az ügyfél seggét ? Hogy elnézést kérjenek tőle, még akkor is ha az ügyfél volt hülye ? Ha ennyire gyerekes vagy, akkor jobb lenne végigolvasnod a saját homáros, subbás, szanalmas.hu-s és egyéb senkiházi blogokba postolók kommentjeit : bármit is reagált bármilyen internet szolgáltató / kávézó / szálloda / termékgyártó / stb, mindig fikázást kapott a postolóktól. Akkor meg minek jártassa itt egy illetékes a száját ?

Saját hülyeségednek köszönhetően ezek a fikablogok nem szólnak másról, mint - ahogy a nevében is olvasható - fikázásáról. Elég a csürhe elé vetni egy húsos csontot, mindig ráugrik a csürhe, és tökmindegy mi a téma, megindul a fikázás.

Jackyll, vélhetően még nem hallottál arról, hogy a negatív kritikákat mindenkinek a helyén kell kezelnie. Vannak ilyen örök fikázós helyek, amiket nem kell komolyan venni.

Vegyül bármelyik internetszolgáltató esetét, ott van a sok paraszt fikázó a hwsw-n : "nem megy az internet", "lassú a net, a haveromnál is, szar az egész". És amikor valaki megkérdezi, hogy "bejelentetted-e a szolgáltatódnak, hogy valami bajod van ?" akkor mi a válasz: Nem, nem jelentettem be. Akkor meg szerinted mennyire kell komolyan foglalkozni ezekekkel a fikázókkal ?

Hiszen ugyebár fikázni mindent lehet. Szar az UPC, T-Online, Invitel, Interware, minden internetszolgáltató szar. Szar az összes kávézó, étterem, szálloda, bank, egyéb szolgáltató cég. Fikázni kell mind ! - ez ugyebár az alap hozzáállása a csőcseléknek. Nos, ha ennyire szar minden, akkor miért nem költöznek külföldre a fikázók ? Sőt továbbmegyek : miért nem csinálnak saját internetszolgáltatót ? Miért nem csinálnak szállodát ?

Elárulok Jackyll, hogy miért nem: mert a fikázót csak a fikázás érdeklni, és véletlenül se akar semmit se tenni, hogy jobb legyen a helyzet. Döntés és cselekvésképtelen nulla embereknek miért tartassz fel egy blog-ot ?

A postolónak meg annyit üzennék, hogy esetleg próbálja meg a szolgáltatót hivatalos levélben megkeresni, mert attól hogy beírja, hogy nem tetszik neki az ügyintézés, még semmi nem fog változni.

Jackyll, még 1 dolog zárásként. Mi lenne, hogyha a következő story-t beküldeném ?

"2 éve vagyon T-Online előfizető. Pár napja nagyobb csomagra akartam váltani, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot. A hölgy elkérte az adataimat, és elmondta, hogy ez szép, de nekem nem lehet csomagot váltani. Erre kérdem, hogy miért nem, és elkezdtem NHH-val meg pereskedéssel fenyegetőzni. Elmondta a csajszi, hogy nincs is szerződésem. Dehát hülyeséget beszél, itt a számlám a kezemben. Mivel még mindig nem akart csomagot módosítani, kértem, hogy kapcsolja a főnökét. De a kiscsaj nem kapcsolta, hanem kinyomta a telefont.

Azonnal be kéne perelni a céget !"

Egy ilyen postot kiraknál ? Ilyen jellegü netszolgáltatós postok szoktak kikerültni.

Nos elárulom a nagy titkot: Ez a sztori egy nagy kamu. Soha nem voltam a T-Online-nal szerződésben, csak kitaláltam a történetet. És te meg minden utánnaellenőrzés nélkül kipostolnád a homárra.

És ezek után még csodálkozol, hogy egyik hazai internetszolgáltató se reagál a homáros fikázók posztjaira ?

Gondolkozz ember, gondolkozz.

fm! 2008.07.16. 10:48:40

"Mi azért mondtuk le a szerződést mert kiderült hogy a céges néven fut akkor DUPLA díjat kell fizetni, mert úgyis elszámolja költségnek"

Ez hülyeség, a mi cégünk is a UPC-nél van (telefon + Internet) és ugyanannyit fizetünk mint magánszemélyként...

koschwarz 2008.07.16. 10:49:27

melina99: milyen cég bontota fel a szerződést? nem vágom. de egyértelmű, hogy aki a hűségnyilatkozatot aláírja, és idő előtt felbontja, az így jár, nincs mit tenni.

másrészt nem lett volna egyszerűbb kivárni azt a másfél hónapot?....és fizetsz összesen másfél hónapnyi előfizetési díjat...ejnye-bejnye

(nem vagyok upc alkalmazott, egyébként, csak nem értem a felháborodást)

netgroove 2008.07.16. 10:50:13

A Zúpécénél nekem haramadjára sikerült lemondanom a nem kért hülye SmartGurad szolgáltatásukat. Ma nézem a csekket jóváírták, de odaböffentették azt a pofátlan 96 Ft-ot. Költsék gyógyszerre.
5 év szünet után tavaly szeptemberben megint kötöttem velük egy év hűséget. Kár volt. Idén megint váltok.

dOGEE 2008.07.16. 10:53:43

Ha eddig valaki nem szidta a UPC-t ezután biztso fogja: nem is tájékoztattak hogy a UPC mostantól kezdve havonta 96 forintot "Papir alapú szla díj" néven le számláz. Hány ügyfele is van? Tud erről valaki többet is? nagyon rohad ez az ország :(((((

fm! 2008.07.16. 10:54:59

Én mondjuk nem értem ezt a hatalmas felháborodást 96 Ft-on. Kétségtelen, hogy pofátlan dolog így bevezetni, de mi az a 96 Ft? Kapsz érte 5 kiflit a boltban? Szerintem akinek netre, tv-re, telefonra tellik, az ennél sokkal többet költ el hülyeségekre...

dOGEE 2008.07.16. 10:56:53

Tudod mit fm! Utaljon minden UPC előfizető nekem 96 ft-ot azt jól van, mert ez a semmiért kérik. Minden szolgáltatás ára tartalmazza az admin költségeket beleértve a számlázási és ezek postázási költséget is.

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.07.16. 10:59:38

El kell mondjam, tényleg tájékoztattak arról hogy ezek után 96 Ft-ot fognal számlázni a számláért. Számlán volt rajta tájéloztatásul (reklámozták nagyon a díjnetet vagy mi a tököt.) Csak el kell olvasni mindent rajta, de közölték ezt a tényt amellett, hogy tényleg egy lehúzós piti dolognak tartom. Nem a 96 Ft zavar, hanem az elv. Fizessek azért, hogy megkapjam a számlát és be tudjam köhögni a havidíjat. Nekem csak ennyi a problémám

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.16. 11:16:49

Bárki lemondhatja 15 napon belül, hölgy hülye. Nem csak a 96 forint miatt, hanem bármilyen ÁSZF módosítás miatt, így akár most is, mert megint módosult az ÁSZF. Nekem a Krisztina krt-on seperc alatt elintézték.

The Good Boy 2008.07.16. 11:18:23

Én amikor sikeres emberré kezdtem válni és lemondtam a UPCdirectet, az utolsó lezáró számlát kb. egy hónappal késöbb kaptam meg, pontosan egy nappal később, mint a befizetési határidő. Mivel aznap nem az volt a legfontosabb dolgom, hogy rohanjak feladni a csekküket, ezért pár napot én is ráhuztam, ha már nekik nem volt fontos. Következő hónapban jött a menetrendszerinti számla (már azt hittem,hogy nosztalgiából minig kapok egyet, mint régen. A számla arról tájékoztatott, hogy felmerült 8 (azaz nyolc) forint késedelmi kamat, amit be kellene fizetni. Sajnos csekket nem mellékeltek, pedig szivesen feladtam volna nekik. Most várom, hogy mikor kerülök fel miattuk a (néhai nevén) BAR listára, meg gondolom,ha újra sikertelen (azaz nem sikeres) ember szeretnék lenni, akkor majd jól belémkötnek, hogy tartozó ügyféllel nem szerződnek, meg ilyenek.
Egyébként amikor felbontottam velük a szerződést, pont akkortól van ez az idétlen reklámjuk a szánalmas dagadt fazonnal, meg az új "szép" kék logójukkal, ebből azt gondolom, hogy a Szőke-Badár páros gázsiját az én sokéves VIP tagságom nélkül már nem tudták tovább finanszirozni.

fm! 2008.07.16. 11:19:36

dOGEE, Rolli:
Teljesen igazatok van, abszolút pitiáner húzás volt ez a UPC-től, de ilyen összegnél én inkább kímélem az idegeimet, van sok más dolog, ami borzolhatja... :) Sokkal jobban zavar az állami lehúzás, ami ennek az összegnek több ezerszerese havonta, azért hogy valakinek a valakije jól járjon...

nemáá 2008.07.16. 11:29:02

3-4 eve mondtam le a UPCmet. Nem votl egyszeru dolog. 3 honapot siman leszamlaztak a felmondast kovetoen ugy, hogy a felmondaskor azonnal leadtam a belteri egyseget. Amikor reklamaltam, le sem szartak, elo emberhez soha nem jutottam el, hogy megkerdezzem miert fizetek nem letezo szolgaltatasert... A kauciot, amit a belteri egysegert kellett letenni, termeszetesen kesve utaltak vissza, nem a szerzodesben vallalt hataridore.
Kedves ceg...


Ritka tetu csapat meg a magyar viszonyaink kozott is...

Perillustris 2008.07.16. 11:30:41

Szinte rosszul érzem magam amiatt, hogy nekem sosem volt gondom a UPC-vel.

Amikor magán előfizetésről váltottam cégesre 15 hónapja, akkor sem volt semmi gond, pedig "hordozni" is kellett a kapcsolatot. Mindez 3 nap alatt sikerült.

Szerencsés-e vagyok?

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.16. 11:34:14

Alakul. Én a helyedben ezt a bejegyzést elküldeném az ügyfélszolgálati vezetőnek és a marketing igazgatónak. Hidd el, hogy hatni fog.

Gilderoy 2008.07.16. 11:37:24

Nekem éveken át 6500 Ft körül volt az UPC díjcsomagom havonta. Felmondtam, erre felhívtak, hogy ha újra kötöm akkor 3500 Ft lenne ugyanez. :)

fm! 2008.07.16. 11:44:59

Perillustris:
én is így vagyok vele, kisebb gondok persze voltak, de semmi komoly, se hűségnyilatkozat kötésekor, se a hosszabbításkor, ráadásul minden évben egyre olcsóbban kötöm meg ugyanazt a szolgáltatást...

fairplay50 2008.07.16. 12:18:59

Néhány éve lemondtam UPC netemet a hűségidő lejáratát követő határ nappal 30 nappal ezen határnapot megelőzően. Mivel ez hó közben volt ezért a lököttek (bár a felmondás már régen náluk volt) természetesen egy teljes havi számlát küldtek. Jeleztem az ügyfélszolgálatnak a hibát, kedvesen közölték, hogy természetesen ne fizessem be, majd küldenek egy helyesbítő számlát. Két hét után, mivel a számla nem érkezett meg ismét érdeklődtem, a válasz ugyan az volt. A felmondást követő 2 hónap múlva érkezett meg a helyes összeget tartalmazó számla, amin a fizetési határidő már egy hónappal a megérkeztét megelőző volt. Természetesen befizettem azonnal. Ezek után kaptam egy 20 Ft-os késedelmi kamatről szóló számlát. Természetesen ezt eltettem mementónak. Majd néhány hónap múlva egy behajtó cég küldött egy fiezetési felszólítást, mely szerint tizenegynéhány ezer forinttal tartozom a UPC-nak és irgum burgum. Természetesen ezt is eltettem. Majd a behajtó embere telefonon is elért. Ekkor közöltem vele, hogy találkozunk a bíróságon, nyugodtan indítsa meg az eljárást, legfeljebb majd fizetik a napidíjamat is és az elszenvedett egyéb káraimat. Na azóta 3 év telt el, és semmi nem történt. Egyszerűen röhejes, hogy milyen agyalágyult nyilvántartása és dolgozói vannak a nagy jóáras UPC-nek. A számladíj pedig nem a sárga csekk miatt van, mert kollégám számláján is szerepel, pedig csoportos átutalással fizet és nem is kap csekket.

Az ÁSzF szerint bárkinek joga van a számla díj miatt a hűségnyilatkozat tartam alatt is felmondania a szerződést, mert a cég hátrányára egyoldalúan változtatott a feltételeken.

Egyébként nem is olyan kis összeg ez, hiszen 100 e előfizetőnél havononta plusz 10 millió bevétel a nagy semmiért!

Micklz 2008.07.16. 14:26:40

Ti miről beszéltek?!
Hétfőn mondtam le hűségnyilatkozat időtartalma alatt a szerződést(indok:ÁSZF egyoldalú módosítása), ügyintéző hölgy kicsit hümmögött, de felvette az okot.
Ennyi!!!

havoc 2008.07.16. 15:21:37

fizess elő DIGI -re :)

Picicica08 2008.07.16. 15:58:36

ezek szerint másoknak is szemet szúrt a piti 96 Ft..
Szívjon gázt UPC

yooccoo 2008.07.16. 16:15:16

jókat lehet röhögni rajtatok, azt se tudjátok, mi és miért van
olvasni luxus, mi?
azt hiszed, hogy odamegy valaki hozzád és fél órában elmeséli, hogy változni fog az ászf meg akciók vannak?
hol éltek?

Zámbori Zita 2008.07.16. 16:44:57

Most akarunk mi is költözni. :D Persze upc-s előfizetés hűségnyilatkozattal, meg minden kutya fülével. Na az tuti, hogy a kedvesem valakinek beveri az orrát, ha nem járnak el vele törvény szerint
de legalább akkor kicsit elégtételetek lesz nektek is kedves károsultak

renugard 2008.07.16. 18:42:49

A hűségidő aláírásakor kedvezményes tarifát vesz igénybe a júzer, tehát ócsóbban kapja a netet. Ezt a kedvezményt arra az esetre adják, ha a szolgáltatónál eltölti azt a bizonyos 24/12 hónapot. Ha korábban lép a júzer, akkor ezt a szerződést egyoldalúan felbontja, így a szolgáltató "kárát" meg kell hogy térítse. Mi azon a jogos, ha igénybe veszi a kedvezményt, aztán idő előtt lelép?
Más kérdés, hogy mennyire jogos ilyen hűségidőket szabni, és ezzel alapvető jogaiban korlátozni az embert. Remek védekezés ezzel szemben, a "nem kötelező hűségidőt aláírni". Elvileg igaz, de egy hűségidő nélküli internetes előfizetést aranyáron mérnek, vagyis kényszerítik az ügyfelet, hogy igénybe vegye a "kedvezményt".
"INTERNETADÓ" RULEZZ!!!! Csapolják meg ezt a rablóbandát!
Ja, és a DigiTV internetes szerződése baromi olcsó, elvileg sokkal nagyobb sávszélességet biztosít ezért a viszonylag alacsony havidíjért és csak kicsit lassul be csúcsidőben és nincs hülyeségnyilatkozat.

Boo 2008.07.17. 12:47:42

Ezt most találtam a neten, már ha olvas itt még valaki XD

Fogyasztóvédők: tisztességtelen az UPC eljárása
2008. július 16. szerda 18:54:22
CimkékFogyasztóvédelem, UPC

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) szerint a UPC Magyarország Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytat előfizetőivel szemben, amikor hátrányosan megkülönbözteti a papír alapú számlázási rendszert választó fogyasztókat az elektronikus számlázási rendszer mellett döntőkkel szemben.

A szövetség az MTI-hez szerdán eljuttatott sajtóközleményében közölte: a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat megszüntetése érdekében eljárást kezdeményez a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál.

A FEOSZ ismerteti: a UPC arról tájékoztatta papír alapú számlákon fizető ügyfeleit, hogy 2008. július 11-étől havi 96 forint többletköltséget számít fel nekik, amennyiben nem térnek át az elektronikus díjfizetésre.

Az előfizetők a számlalevél hátoldalán kaptak értesítést a változásról és arról, hogy mentesülhetnek ennek megfizetése alól, amennyiben csatlakoznak a Díjnet Zrt. elektronikus számlabemutatási és fizetési rendszeréhez, és ezentúl nem papír alapon, hanem elektronikusan kapják meg a számlát.
hirdetés

Bár az előfizetők a kézhezvételtől számított 15 napon belül felmondhatják a szerződést a változás miatt, a UPC kényszerhelyzet elé állítja a fogyasztókat, ha előfizetésüket meg akarják tartani anélkül, hogy ez éves szinten akár 1152 forintjukba kerüljön.

Az új díj bevezetése főként azokat a fogyasztókat érinti hátrányosan, akik nem rendelkeznek internet hozzáféréssel. Tehát, ha az elektronikus díjfizetést választja a fogyasztó, elő kell fizetnie az internet szolgáltatásra is. A számla kiállítása a szolgáltatás elválaszthatatlan része, így nem járhat többletköltséggel a fogyasztó számára - hangsúlyozza a FEOSZ.

moli 2008.07.18. 16:02:10

ha huseget vallalva kotsz szerzodest, akkor cserebe kapsz ajandekokat, mint peldaul ingyenes bekotesi es szerelesi dijak, keszulekberles, -vetel, -beszereles vagy alacsonyabb ar. ha a huseg ideje elott a szerzodest akarmilyen es barmilyen okbol felbontod, ezeket az ajandekokat vissza kell adnod. ez mindenhol igy van (vodafone ~30000-45000ft, hazassag) es ez igy normalis. ezert kell jol meggondolni, hogy mibe ugrasz bele, en peldaul ezert is valasztottam a digitv-t, vagy nem hosszabitottam meg a vodafone elofizetesem, hanem inkabb vettem prepaid-ben telefont. el kell olvasni az aszf-et a szerzodes alairasa elott.

blamm 2008.07.22. 12:00:02

www.origo.hu/uzletinegyed/ceg/20080721-visszavonta-a-szamladijat-a-upc.html

akkor most ismét le lehet majd mondani mert változott az aszf? :)
süti beállítások módosítása