Újabb és újabb anomáliák futnak be az iPhone kapcsán. Egy olvasónkat felhívta a T-Mobile ügyfélszolgálata, hogy iTunes-szal csak akkor vásárolhat, ha 2 év hűséget fogadott és Aranykártyája is van hozzá. A kérdésre, hogy mi köze ehhez a T-Mobile-nak és hogy gondolják ezt az ügyfélszolgálatos nem tudott válaszolni, úgyhogy a Homár megköszönné, ha egy illetékes minél hamarább tisztázná ezt a nettó butaságnak tűnő állítást. Másik naiv ügyfelünk már előfizető volt, azonban a T-Mobile a telefon kiszállítása után 2 nappal semk kapcsolta át kőkori internetes csomagját, ami 30 MB adatforgalomnál 20 ezer forintot számlázott:
Múlt hét szerdán megrendeltem a készüléket, pénteken délelőtt kézhez is kaptam, ez az ügyvitel egy nagy piros pontot érdemel. Éltem a gyanúperrel, hogy jobb ha várok még az ész nélküli internetezéssel a telefonról, mivel a régi díjcsomagom szerint 9,6 illetve 4,6 forintot kellene fizetnem 10KB-onként. Felhívtam ügyfélszolgálatot, ahol megerősítették, hogy kb 2 munkanap ameddig átállítják a díjcsomagot, amivel kapcsolatban nekem semmi adminisztratív feladatom nincsen. Figyeltem t-mobil oldalon folyamatosan a díjcsomagomat és 25-én délben elégedetten nyugtáztam, hogy a váltás megtörtént, de azért csak vártam 26-ig, hogy kipróbáljam a mobil netet. Így érkeztünk el a tegnapi naphoz amikor is forgalmaztam 30+ MB-ot, majd este 9-kor nem is annyira megrökönyödve láttam az egyenlegemen, hogy ez t-mobil szerint nekem kb 20 ezer forintba fog fájni.
Felhívtam ügyfélszolgálatot, ahol megerősítették, hogy valóban már az új díjcsomagom él, de valahogy bekapcsolva maradt az előző csomaghoz tartozó gagyi wapos csomag is és aszerint történt a számlázás. A hölgy a késői óra ellenére nagyon segítőkész volt és visszahívást is ígért, de nincsennek illúzióim a dologgal kapcsolatban, fogok én még emiatt ügyfélszolgálaton asztalt verni. Az összeesküvés elméletek gyártóinak üzenném, hogy nem feltételezem, hogy ez szándékos kitolás, jóval inkább hanyag rendszerüzemeltetés eredménye.
Tényleg, tudja valaki, hogy miért tartja meg ügyfeleinél az évekkel ezelőtt megszűnt díjcsomagokat a T-Mobile, és miért nem ajánl helyette valamilyen kortárs megoldást?
Az utolsó 100 komment: