Tékozló Homár

Hitelügynök spammolja a kommentelőinket

2008.09.15. 13:16 | jackyll | komment

Ezennel szeretné a Homár felkérni Madarász Pétert, hogy amennyiben nem szeretné, hogy teljes mobilszámát a kommentezők közé vessük, ne spammolja tovább a kommentezőinket kéretlenül. Köszi!

Kaptam egy levelet a hétvégén... Hitelrendezésre akart rávenni... Mikor folyamartosan azt hangoztatom a Homáron hogy az 1db diákhitelen kívül semmi egyéb tartozásom nincs, az is muszájból... De azért bájos hogy már Homáros beszólásokra is rárepülnek ezek a dögök... Esetleg a nevét meg a telefonszámát csillagozzátok :D

Cs.

"Tisztelt 'ColT'!

A Tékozló Homár oldalán olvastam, hogy rendelkezik hitellel. Amennyiben nem veszi tolakodásnak, szívesen felajánlom a segítségem. Pénzügyi tanácsadóként dolgozom, és biztos vagyok abban, hogy egy jóval kedvezőbb hitelkonstrukciót ki tudnék az dolgozni az Ön számára (olcsóbb havi részlet, vagy előbb járna le).

Amennyiben felkeltettem érdeklődését, kérem jelezze, vagy hívjon bizalommal.

Üdvözlettel:

Madarász Péter
06/** *** 24 91"

 

***

 

Levelesládámban ma reggel az alábbi levél landolt. Ilyen létezik? Nem érne meg egy postot, ha hátbatámadnak Téged? Szerintem talán nem kéne a weblapodat spam küldésre használni, hiába nem tehetsz róla, kibányásszák... Szerintem kitehetnénk okulásul... Következő mi lesz? Index Fórum? Hmmm?

"Tisztelt ###########!

A Tékozló Homár oldalán olvastam, hogy rendelkezik hitellel. Amennyiben nem veszi tolakodásnak, szívesen felajánlom a segítségem. Pénzügyi tanácsadóként dolgozom, és biztos vagyok abban, hogy egy jóval kedvezőbb hitelkonstrukciót ki tudnék az dolgozni az Ön számára (olcsóbb havi részlet, vagy előbb járna le).

Amennyiben felkeltettem érdeklődését, kérem jelezze, vagy hívjon bizalommal.

Üdvözlettel:
########## Péter
06/30 2## ## ##
"

Hányan kapták meg ezt a szemetet ma?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.09.15. 15:05:56

Hello, ColT!

Megkaptad a levelet amit küldtem neked? Szétküldtem pár kommentelőnek is, hogy bekerülhess a Homárba.
Na, milyen jó fej vagyok...

Just Joke :D
FONTOS!!!!!!!!!!!

Gumidomino 2008.09.15. 15:08:29

atro,

ennek a memóriahelyét foglalja el például a menzesz kiszámoló és a nyüves robbie williams akit az én w300i SE gépemről a gari lejárta után érdemes csak kitörölni. de mondjuk akkor úgy törlöm hirtelen felindulásból kikódolva hogy írmagja sem marad!!!
na EZ FONTOS!!!

Rák Attantam 2008.09.15. 15:08:34

Kattintásra nem jó a link, de másik böngészőablakba copy/pastézva műxik.

Nem Penny hajója 2008.09.15. 15:09:02

Felhívtam, felvette, káromkodott valamit és letette. Milyen ember az ilyen?
:)

Rák Attantam 2008.09.15. 15:09:44

Úgy néz ki, hogy a () zárójeleket nem szereti a linkben a blogmotor.

ajandeknapmintnap.info · http://www.ajandeknapmintnap.info 2008.09.15. 15:09:56

Ok, a Homár az...
talán így...
href.hu/x/6xm2

Rák Attantam 2008.09.15. 15:10:51

Nem Penny, hívd a két másikat is... :)

Müszijő Csirke 2008.09.15. 15:13:02

Szép filyú,szép tschaja is van,meg olyan igazi buziknak való kutyája is.Nyálas egy szararc lehet az iwiw-adatlapját megnézve.

moli 2008.09.15. 15:14:23

atro: programozo vagyok, nem bonyolult, annyira egyszeru, hogy ha kozzeteszik a kodot, 5 perc alatt barmelyik programozo belerakja. tenyleg. komolyan. persze ettol meg lehet hivni withheld szamrol.. de nalam az is csak munkaidoben csorog ki es alig szoktam felvenni. en pl csak azert vettem fel a cegnel dolgozo ~600 munkatars telefonszamat a mobilomba, hogy tudjam, hogy kit nyomhatok ki.

Mylady 2008.09.15. 15:15:18

Jaj, dimitrij, a képet sokféleképpen lehetne még árnyalni!
Én ilyen huncutságokra, hogy átutaltatják maguknak a pénzt, nem is gondolok.
Mert én még mindig reménykedem benne, hogy mindenki elolvassa, amit aláír. Előre.

Maga a rendszer nem lenne ám rossz, ha arra használnánk, amire való.

◄ViZion 2008.09.15. 15:15:52

Hmmm... nem szeretem a spameket, a magyarok vmiért jobban idegesítenek, mint a külföldiek.

Saját mailcímem erősen titkos, legtöbb regelésem fake címmel történt, ami eldob6ó, így privátba szerencsére minimális a spam, de a céges, nyilvános... ohhh.

NEM akarom megvédeni az ügynöksrácot, remélem tanult az esetből. Ne legyetek vele kemények, mert Ő legalább vállalta a számát, valós mail címét, nevét (még ha Jani is egyébként...muhaha).
Azért Ő a spammerek krémje, biztos vok benne, ha jelzed, többet nem küld.
(Nem rokonom egyébként, és nem vok ügynök sem.)

Engem igazából a
"szia, itt az oldal címe, amit említettem", meg a minicitys blog spam, meg a letöltős php-s levélküldős sz¤rságok idegesítenek a legjobban.
Na azokat kellene megvakítani a végbelükön keresztül egy belezőkarmolóval!!!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.15. 15:17:22

nekem az előző telefonom (samsung nemtudomhányas) volt egy ilyen, hogy "blokkolt számok"

na a főnököm soha nem tudott elérni mobilon:))

szotyola 2008.09.15. 15:19:06

Csóró gyerek, most fogja a fejét, pedig ő csak segíteni akart nektek :D

JohnnyB 2008.09.15. 15:21:28

Jéé, ez nekem is írt. Elkűdtem melegebb éghajlatra. :)

GatyaPityu 2008.09.15. 15:21:39

Moli: köszi az infót, okosabb vagyok. :-)

Mamapicilánya: nagy lúzer a főnököd, én a helyében biztos bepróbákkoztam volna egy másik telefonnal, vagy esetleg letiltott hívószámküldéssel. :-)
Egyébként ha ezt a cimborám olvasná, most bizony dagadna a mája, és újfent az orrom alá dörgölné a Samsung cég nagyságát a Nokiához képest. :-)

GatyaPityu 2008.09.15. 15:23:30

" szotyola 2008.09.15. 15:19:06
Csóró gyerek, most fogja a fejét, pedig ő csak segíteni akart nektek :D "

- A magyar már csak egy ilyen hálátlan kutya népség. :-) Szegény Gyurcsány és politikustársai is értünk fáradoznak (reggel, délben, este), de ezeknek az átkozottaknak semmi se jó, folyton csak hőbörögnek. :-D

elwood 2008.09.15. 15:24:32

Na most akik itt a gagyi weblapjaikat toszogatják ki a kommentjeikbe, azok mind
menjenek hitelt felvenni azonnal, vagy a ravatalra.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.09.15. 15:25:11

atro: ő egy technikai analfabéta, most is csak üzeneteket hagy a munkatársaimnál, hogy ha látnak, szóljanak, hogy keres.
tudja valaki, hogy lehetek láthatatlan?

szotyola 2008.09.15. 15:25:26

atro: a letiltott hívoszám nagyon nem szép dolog.
én fel sem veszem, ha valaki engem úgy hív.

Édesapám 2008.09.15. 15:25:44

- ...és milyen kocsid van?
- Kék.
- Nem úúúgy... hanem a formája...
- Kétajtós.
- Hű... És mekkora a motorja?
- 6000 köbcentis.
- Azannya...! És csak a tied? Nem apádé?
- Enyém.
- Elviszel majd vele egy körre?
- Persze :-)
- Jól van, na, nem vagyok ám én olyan... Mit is mondtál, milyen márkájú?
- IFA

GatyaPityu 2008.09.15. 15:27:18

Engem igazából a
"szia, itt az oldal címe, amit említettem", meg a minicitys blog spam, meg a letöltős php-s levélküldős sz¤rságok idegesítenek a legjobban.
Na azokat kellene megvakítani a végbelükön keresztül egy belezőkarmolóval!!!

RE
Ne is mondd wazze' ! Nekem is hetente legalább egy-két ilyen tetű üzenet érkezik valamelyik tetű sms warez oldaltól! Valami közös nagy adatbázisból dolgozhatnak ezek - szerencsére az az email címem van meg nekik, amiért nem annyira kár, de akkor is nagyon bosszantó, főleg ez az ócska duma, amikor azzal kezdi, hogy X.Y. vagyok, jó volt a múltkori buli - mintha valós személyről lenne szó, akivel ismernénk egymást. Akik ezt művelik addig kéne ütni őket, ameddig ki nem hülnek!

GatyaPityu 2008.09.15. 15:32:11

Szotyola: van benne igazság, és általában én sem, de most muszáj vagyok, mert melókeresés van folyamatban, így nem engedhetem meg magamnak azt a luxust hogy egy esetleges leendő, talán jobb munkahely lehetőségét az elveim miatt szalasszam el.

A múlt héten az otthoni vezetékes telefonszámon hívott egy p*csa a Bp. Bank nevében (nem, nem az Emese volt az...) és kérdéseket akart feltenni - közöltem vele, hogy ne akarjon. A kis piszok is titkos számról hívott (az otthoni vezetékes is tudja a hívószámkijelzést).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.15. 15:33:35

"Stratégia játék, ingyen, magyarul: · www.travian.at.hu 2008.09.15. 15:05:56 "

Ó persze mindjárt tudtam hogy te vagy de olyan jó volt bepalizni Jackyllt :D

@atro : Hát azért nincs számtiltás a csillivilli teóitokban, mert a mobilteló üzlet már rég a mesterségesen gerjesztett igényekről szól... :(

dimitrij 2008.09.15. 15:34:28

Mylady: alapvetően sale-es, vagy risk-es módon lehet árnyalni... :)

de ne legyünk naívak, látni kell, hogy az ilyen közvetítől által közvetített portfólió kétszer-háromszor szarabb, mint a bank portólió. vajon miért?

szotyola 2008.09.15. 15:36:40

atro: ja, bank már engem is hívott titkosított számról, de a szolgáltatócégek is előszeretettel használják.

EÖ (törölt) 2008.09.15. 15:37:23

atro

nekem jött egy ilyen mél otthonra a családi címre: hogyaszongya: Szia Orsi vagyok, jó volt együtt. mikor találkozunk megint, itt az oldal címe, amit ígértem: www.spamolokapofádbatelúzer.hu.

az asszony olvasta először és hát felhívott, hogy szarjak sünt... (persze tudta ő hogy spam, de megpróbált - biztos ami biztos alapon - rámijjeszteni.)

hát rámijjedtem az tuti...

EÖ (törölt) 2008.09.15. 15:39:29

egyáltalán létezik még olyan telefon, mint például a nokia 6310-es volt, hogy nincs rajta rakétaindító állomás meg vízlágyító berendezés, viszont lehet vele egyszerűen telefonálni és 3 napig is kibirja az aksija?

mumli 2008.09.15. 15:42:24

még mindig nem küldött nekem emailt miattatok!!!!! :( nem vagyok sikeres és FONTOS :D :D
így hát adhatom fel a telószámlámat providentes gyorshitelből :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.15. 15:45:05

@Egyéves Önkéntes : na ezért nem olvassa az asszony a leveleim.
Persze megtehetné, de nem teszi :)

mumli 2008.09.15. 15:46:23

1éves Önkéntes:

van, és az oldala különböző színekben villog, miközben telefonálsz.
4-5 napig bírja. (nokia 3220)
Azóta se gyártottak olyan telót, ami jobban tetszett volna!

dimitrij 2008.09.15. 15:47:20

Egyéves Önkéntes 2008.09.15. 15:37:23


nekem is naponta jönnek ilyenek, de még csak visszaírni se lehet nekik, sajnos. :(

szotyola 2008.09.15. 15:47:27

Én ilyeneket szoktam kapni mostanában, pedig egyetlen warez oldlra sem regeltem még soha:

Jo reg nem irtam neked!
Monday, August 25, 2008 4:47 PM
From:
"Maros Annamari"

Szia,
Megigertem, hogy irok, latod es irtam is!
Bocsika, hogy hetvegen szet voltam csuszva teljesen!
Szoval, en innet toltogetek:
warez.oldlalcím.hu
Üdv: Andy

EÖ (törölt) 2008.09.15. 15:49:32

ColT 2008.09.15. 15:45:05

a mászekot nekem sem olvassa (Mert hülye azért nem vagyok!),
de ez a családi közös: mézgacsalád@szolgáltató.hu

LiberAll 2008.09.15. 15:54:24

Én nem kaptam ilyen levelet, akkor most sikeres ember vagyok, vagy jó a spam-szűrőm ?

EÖ (törölt) 2008.09.15. 15:55:21

mum-lee

és ez most kapható?

egyébként nekem eddig mindig nokiám volt, de a mostani E50 akkora egy rakás sz*r
hogy elegem lett belőlük
1 milis számok a kijelzőn, nem lehet elolvasni se, az SMS üzenet időpontját sem tudom elővarázsolni, a nem fogadott hívásoban kiírja, hogy keresett EDE, de azt, hogy a telóban lévő 4 szám közül melyikről, na azt nem tudod megnézni
nem sikeres telefon ez.
ja és persze újítottak a töltővel is, hogy szarnának sünt, eddig még a szovjet tajgán is fel tudtad tölteni, ha találtál egy geológust és volt nála töltő, mostmeg ....

EÖ (törölt) 2008.09.15. 15:57:04

LiberAll 2008.09.15. 15:54:24

szerintem te csak sikeres lehetsz, spam szűrőtől függetlenül.

Hitel nem érdekel?

logikaibufenc 2008.09.15. 15:58:30

Tisztelt marketinghuszár!

A Tékozló Homár oldalán olvastam, hogy rendelkezik pénzzel. Amennyiben nem veszi tolakodásnak, szívesen felajánlom a segítségem.
Pénzügyi tanácsadóként dolgozom, és biztos vagyok abban, hogy egy jóval kedvezőbb felhasználási módot ki tudnék az dolgozni az Ön számára (gyümölcsözőbb befektetés ami hamarabb megtérül).


ÍME:
TÖRÖLJE KI VELE !

Amennyiben felkeltettem érdeklődését, kérem jelezze, vagy hívjon bizalommal.

végtelen Üdvözlettel:

06/30 ### ## ##

algi 2008.09.15. 16:04:29

Engem eddig ahányszor kéretlen reklámlevéllel megkerestek Magyarországról, mindig be tudtam szívatni. Csak értesíteni kell e-mailben a Nemzeti Hírközlési Hatóságot. El kell küldeni nekik a spamot, a spam fejlécét, meg a saját személyes adataidat, amire felszólítják a spamküldőt, hogy fejezze abba, különben bűntetést kap. Erre általában abbafejezik.

Mondom, eddig mindig bevált.

www.nhh.hu

EÖ (törölt) 2008.09.15. 16:05:00

Na ezt figyeljétek, most kaptam, mert kértem egy céget, hogy a szar spameket ne küldjék már nekem, erre ők:

Tisztelt ######## Úr!

Köszönjük szíves levelét, kérésének eleget teszünk és töröljük adatbázisunkból, azonban tájékoztatni szeretném, hogy adatbázisunk nagysága miatt időbe telik törölni, ezért ha az elkövetkezendő egy-két hétben meghívót kap tőlünk, kérjük szíves türelmét!

Türelmét előre is megköszönve

Tisztelettel

**************
Konferencia-szervező


1-2 hét, amíg törölnek
muhahahaha

EÖ (törölt) 2008.09.15. 16:07:38

írhatta volna pontosabban is: ILLEGÁLIS adatbázisunk nagysága...

szotyola 2008.09.15. 16:11:31

algi: köszi a tippet, asszem megpróbálkozok vele, mert a különböző "meghívó"-k ból már egy kicsit elegem van

LiberAll 2008.09.15. 16:18:04

hitel nem kell, csak szifon-ba patron, izé "kérem kapcsolja ki"
Tényleg iphone-os post mikor lesz már ???

Rák Attantam 2008.09.15. 16:22:51

Iphone-os? Majd ha valaki hitelből vesz egyet és megosztja a Homárral a szívásait.
Addig úgy látom, hogy csak nokija meg szamszung van.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.09.15. 16:25:57

A Madarász madarakra vadászik itt a Homáron. Tiszta állatkert

Rák Attantam 2008.09.15. 16:29:43

Régi, de ide passzol:

"A Vasas kapusa, Kakas dobja ki a labdát, amely Farkashoz kerül, aki jól passzol Nyúlhoz. Ha hozzáteszem, hogy a játékvezető Maczkó, akkor itt az egész állatkert."

(Vass István Zoltán)

Fashionistas 2008.09.15. 16:38:13

Annyira suták vagytok.... Most csinaltatok a Madarásznak egy kurva jó reklámot. Amúgy ha belegondoltok és esetleg mondjuk meghallgatjátok amit mond, lehet hogy valóban havonta sok ezer forintot fog megtakarítani nektek...
Szeritnem nem kellene egyből a fejét venni valakinek mert befektetési vagy akár hitel tanácsadó....

Bakkerovics Bakker 2008.09.15. 16:42:01

jujj, de durvinyek. ennek mekkora ordenárésággyűjteményt bírnék írni, ha megtalálna...

HgGina 2008.09.15. 16:47:49

Az "Itt az oldal amit találtam..." típusúak nagy része mögött (legalábbis, amik hozzám jöttek) egy Line Electronic nevű kákai cég van.
Ha jól tippelem, eddig egy 50 és egy 400-ezres büntit már kapott. Hála nekem. :)

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.09.15. 16:56:25

Önkéntes: a képed biztos kint lóg a cég falán "A hónap bepróbálkozója" falon...

Kopi3.14 2008.09.15. 16:56:43

Na, ha az ilyenek emailben bombaznak, akkor egyszeruen tegye midnenki spamnek, szerintem innentol kezdve guglinal pillanatok alatt autspam lesz a cim. Mas oldalaknal is meglepheto igy. Bannolas, spamnek minosites, tiltas. De jo vilag is lesz.

Rák Attantam 2008.09.15. 16:56:46

Izoom, nem azért "vettük fejét" a madárnak, mert "hitel tanácsadó", hanem mert így próbál ügyfelekhez jutni. Ennyi erővel miért nem jár temetésekre? Ott is sok ember van, osztogathatná a névjegyét korlátlanul. Bár lehet, hogy egyszercsak arra eszmélne, hogy egy sötét dobozban van és fogy a levegő...

elwood 2008.09.15. 16:58:40

Gina, hol jelented fel ?

Condottiere 2008.09.15. 17:01:19

höhö, A legviccesebb az amikor olyan arcok szidják az amúgy jogosan gyűlölt spammelőket, akiknek olyasmi nickjei vannak, mint például, "jácc velünk iziben + link" , "Gubacsdarázskeltetők féláron + link" , "Éljen egészségesen, szarjon sünt, velünk megteheti! + link"

:)

Dax 2008.09.15. 17:05:33

atro!

van ilyen, szímbíánost telefonokra, nokiaprogramok.hu-n láttam multkor, nevét már réég elfelejtettem sajna :(

Kopi3.14 2008.09.15. 17:18:02

Egyebkent ez meg midn semmi: tarskereso odlalon mar olvastam hirdeteset direktmarketinges csajnak. Leirta a ceges szoveget, hogy kodosen fogalamzva mit es miyen uj modon muvelnek, s varta almai pasijat vele. :DDD

Rák Attantam 2008.09.15. 17:27:12

Ja, "25 éves hajadon várja társát. Ugyanitt Trabant eladó!"

moli 2008.09.15. 17:36:45

Kopi3.14: gondolom ezert gmail-t kellene regisztralni. kosz, inkabb megtartom a maganlevelezesem magamnak.

Dax 2008.09.15. 17:39:53

moli, mi a bajod a gmaillal?

Bakkerovics Bakker 2008.09.15. 17:54:22

Dax 2008.09.15. 17:39:53
sztem csak nem lelkesedik a nagytesó effektusokér...

Dax 2008.09.15. 18:07:02

de hát az összes figyelve van, akkor nem mindegy?

Crooked Poker Dealer 2008.09.15. 18:14:43

Pénzügyi tanácsadót keresek, meglévő hitelemet szeretném kedvezőbbre cserélni, illetve évi 500e Ft éves díjú UL biztosítást szeretnék kötni 20 évre.
06/90-603-557

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2008.09.15. 18:34:00

E helyett:
"Ezennel szeretné a Homár felkérni Madarász Pétert, hogy amennyiben nem szeretné, hogy teljes mobilszámát a kommentezők közé vessük, ne spammolja tovább a kommentezőinket kéretlenül. Köszi!"

Ezt kellett volna írni:
"Ezennel szeretné a Homár tudatni Madarász Péterrel, hogy teljes mobilszámát a kommentezők közé vetettük, kár volt spammolni a kommentezőinket kéretlenül. Megszívtad!"
Gyávák vagytok!

dimitrij 2008.09.15. 19:13:59

izoom: jaj, hagyjuk már ezt a szar dumát. aki akar, az bemegy egy bármelyik bankba kicsit dumálni a tanácsadó/ügyintéző alkalmazottal, vagy felmegy a honlapjukra, és a hitelkalulátor segytségével választ magának hitelt. cserébe nem kell jutalékot fizetni az ügynöknek... meg nem kell azon aggódni, hogy az magát rafkós üzletembernek gondoló gyökér milyen módon próbál okos lenni, ez károsítva az ügyfelet.

komolyan, ezek az ügynökök általában olyan ügyfeleket kutatnak fel, akiknek semmi szükségük nem lenne hitelre, vagy nem olyan feltételek mellett...

princessophia 2008.09.15. 19:14:11

Ez semmi! Most értesítettek/ két héten belül már harmadszor/ hogy nyertem az angliai lottón nemtom mennyi fontot.
Ha leleveleztem velük a nyeremény átvételét, majd felhívom a Madarász Pétert, hogy segítsen már befektetni/elkölteni azt a töménytelen pénzt.Igaz,eddig nekem még nem írt, de majd elmentem innen a számát:DDD.

dimitrij 2008.09.15. 19:17:46

Yooha: a homár hisz a prevencióban. :)

de: az itt buzgálkodó népség viszont kezébe vette at ügyet.

szerencsétlen fasz meg agyal, hogy melyik haverja lehetett, aki így kikúrt vele. :PP

Rák Attantam 2008.09.15. 20:43:22

Na igen, PONT a homáros közösséggel így szívózni olyan, mintha pl. egy konnektorba akarnék 100-as szeget dugni. De abba a lyukába, ami még ráadásul meg is van jelölve, hogy "fázis"...

Aki hüje, hallyon meg?

EÖ (törölt) 2008.09.15. 20:51:19

Rák Attantam 2008.09.15. 17:07:10

Te most reklámozod a Nemzeti Hirközlési Hatóságot? Micsoda elegáns spam! :)

EÖ (törölt) 2008.09.15. 20:55:05

princessophia 2008.09.15. 19:14:11

én egyszer Nigériából kaptam egy nagyobb dollárösszeget, befektettem Il-ferros kocsikba az összeset, alig mard pár dollár, ezért a MÁV-nál biztosítottam mindet.
Sikeres-e vagyok?

Rák Attantam 2008.09.15. 21:13:31

Nem, én nem reklámozom a www.nhh.hu -t!
Távol áll tőlem mindenféle, a www.nhh.hu -val kapcsolatos reklámtevékenység folytatása.
A www.nhh.hu -t kizárólag a tisztelt homárosok tájékoztatására említettem meg.
Bár, ha jól megnézem, a www.nhh.hu -t már jóval előttem más is emlegette.
Tehát nem, a www.nhh.hu -val nem állok sem üzleti, sem más kapcsolatban.

Ja, tényleg! A www.nhh.hu -t ismeritek?...

Layosh 2008.09.15. 22:21:16

Most ménem adjátok ki a számát? Voip-ról lehet anonime hívni és kénytelen lesz telefont cserélni :)))

ajandeknapmintnap.info · http://www.ajandeknapmintnap.info 2008.09.16. 07:37:48

Layosh: Nem olvasol rendesen... Már többször meg lett adva... FONTOS!!!! olcass vissza!!!!

=Ford Prefect= 2008.09.16. 08:47:17

Rajtam állandóan Ford alkatrészeket keresnek. Idióták...

Rák Attantam 2008.09.16. 09:43:44

Nem is értem, hogy miért? Azt hiszik, hogy egy embernek itt Ford van a nevében, akkor már alkatrészárus? Ejj, de érdekes népek vannak itt!

Tényleg, mennyi nálad a 97-es Ford Taurushoz a jobb első lámpa?

moli 2008.09.16. 10:14:51

Dax: nem freemailt hasznalok. masreszt azert nem mindegy, hogy ossze tudjak-e kapcsolni a levelezesed a kereseseiddel, dokumentumaiddal, lakhelyeddel, nyaralasaiddal, barataiddal,.... vagy csak a levelezesedhez fernek hozza.

CID 2008.09.16. 11:01:05

Mehetek-e EDEhez bográcsolni ?

szotyola 2008.09.16. 13:42:48

Edesapam: aztatat aruld mar el nekem, hogy, hogy szurtad ki EDE-t azon a nagy vizen? he?

Édesapám 2008.09.16. 14:28:10

Elég feltűnő egy platós Ifa a vízen... hátulján ein kleine Schwanz (grösse: n)

CID 2008.09.16. 16:15:41

Elszomorodtam. :( Úgy, köbö, 2000-nél feladtam az olvasást, kicsit rá kell, hogy pihenjek.

Dax 2008.09.16. 16:32:08

moli: igazad lehet, így összeségébe nem néztem a dolgokat(google nézi mit keresek,kivel levelezek stb.)
Édesapám: ez nagyon nagy :D a kóla kifolyt az orromon amikor megláttam a müemléki környezetet :D

Kenton Delacruz 2008.09.16. 17:00:46

Én miért nem kapok ilyen spamot? Csak az uncsi dolgok jönnek : We Give You FreeViagraPills (Free 4 - 12 pills With any Order)

Viagrapills
Cialix Pills
FemaleViagra
Phentrimine
PenisGrowth Pack
SQMA
Tramadol
Levitr

& 410 more meds to choose From

Please get your Free 4 - 12 ViagraPills from us

kcbi.eymore.cn

Rák Attantam 2008.09.16. 19:25:57

Nem is tudom. Asszem, nem a jogászfórumra vagy az Apeh árverési értesítőre való felíratkozás miatt tudták meg az email címedet a viagraárusok... ;)

Kenton Delacruz 2008.09.16. 19:52:51

Puncis oldalakon nem regeltem. De inkább a viagra meg a hamis rolex mint a hitelügynök :-)

Kenton Delacruz 2008.09.16. 19:58:34

Mondjuk a bikemag.hu piacterén hirdetek. Logikus hogy akkor bringázok, a nyereg elnyomja a f....m ezért kell a viagra. Az spd cipő miatt meg esek nagyokat, itt lép be a hamis rolex: senki nem teker igazi rolexban mert ha azt odakeni a betonra akkor az már drága mulatság.

Almatlan Jozsi 2008.09.16. 20:28:15

Edesapam:

Ezen rohogok:

Nincs grillezési lehetőség, érkezés 13:59 és 14:01 között.
Üveg-dohányzóasztal törött.
EDE

ja meg a muemleki kornyezet is jo volt
:))))))))))))

Cadoozle 2008.09.16. 20:38:12

...És ez még csak a kezdet. Ezek olyan emberek, akik nem szeretik a kétkezű munkát, és egyre többen lesznek. Zaklatják az embert telefonon, e-mailben, leszólítanak az utcán kérdőíveket dugdosva az ember orra alá. Fizut (jutalékot) csak akkor kapnak, ha eladnak, ezért olyan rámenősek és pofátlanok. Az iwiw-es postáládám is tele van az ilyen gyökerek miatt. Unijós álomfizetés, heti 20 óra munkaidő. És Kinek kell a Zepteres lábas félmilláért? Na meg a sz@ros pénzügy tanácsok, az amway-es parfümök triplannyiér. Az aloe verás juice-ról nem is beszélve...

Dax 2008.09.16. 20:57:32

MOST tegye fel a kezét aki szereti a kétkezi munkát! (mindkettőt)

Cadoozle 2008.09.16. 21:05:01

YY

Az is munka, ha irodában ülsz és könyvelsz. De ez nem munka, hogy mások postaládáját telespammeled, meg átvered a nyugdíjast a bioptron lámpával...

ninick 2008.09.16. 22:20:30

Nekem nem írt ez a Madarász, pedig tanácsra lenne szükségem. Pénzügyire. Tanár vagyok, 80-90 körül haza is hozok havonta. A rezsink 60 körüli. Plusz bérlet, miegymás. Férjem fizuját megesszük, megisszuk, elherdáljuk. Szeretnék tanácsot kérni, hogyan tudnék félretenni for a rainy day? Herdálásról, ivásról lemondani nem tudunk. Madarász úr, maga az utolsó reményünk, Luke!
ninick

neet 2008.09.16. 22:25:53

Hetek, hónapok óta ma először felhangosítottam a matávos készüléket. Egy ideje nem látom a kijelzőn, h keresett volna mr nincs szám. Esküszöm, Nagy Testvér létezik. Nem telt bele fél óra, és hívott egy picha, h járok-e mekibe és miért nem, és hány éves vagyok, és ha most nem érek rá (erre erőteljesen és morcosan jeleztem 3x), akkor mondjam meg, mikor jó, és újra hív. Csak a jólneveltségemnek hála, h a bemutatkoznásnál nem b..sztam rá a telefont. Mindenesetre most újabb 10-15 hétig offon van a hangjelzése. (Igen, csak a net miatt tartjuk.)
Viagrások meg növelni akarják a méretemet. Hm, nincs is olyanom. És a balatoni nyár de király volt, innen töltök le, meg megtaláltam a címed, bocs, h eddig nem írtam, innen töltök le... na ezekkel is történhetne valami csúfság. A süniket ne bántsuk már, nem érdemelnek ennyi segget.
neet

Sajtipajti 2008.09.17. 16:55:11

hitel, világ, stádium. Erre is repulnek vajon? vagy kepes olvasni is a kedves madarász

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.09.18. 14:24:11

a homárnak hála madarászpetike valószínűleg rekordnyereséggel fogja zárni a hónapot. ekkora ingyenreklámot egy ekkora nyikhajnak! nem semmi.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.09.18. 14:49:55

a móninak vagy nórinak vagy hogyhíjjáknak nem ártana egy kis fogyókúra.

petike, te meg lécci intézz már nekem úgy 2 millió dollár hitelt egy olyan banktól, amelyik jogutód nélkül tuti csődbe fog menni még az idén, én meg megtartanám a 2 millát, amiből még neked is adnék tán vagy 2 centet. keress bizalommal! :)) muhaha
süti beállítások módosítása