A Homár még sosem kért extrát a hamburgerbe, mert azt hitte hogy olyat nem is lehet, de most már tudja hogy mégis, mert a blokkon ott áll: extra salát 60.- Ft. A probléma, hogy másnap már a műszakvezető is azt állította, hogy náluk ilyen nincs, és elhajtotta a kedves vendéget.
Az alábbi levelet küldtem a McDonalds-nak, miután kértem egy olyan szendvicset, amit előző nap gond nélkül megcsináltak, majd a következő nap ugyanezt a szendvicset már nem csinálták meg, sőt elég bunkó stílusban kioktattak, hogy én akkor ott tuti nem ettem ilyet és aznap sem fogok, mert olyan nincs, nem is volt és nem is lesz, ha kifizetem annak többlet költséget sem és inkább próbálkozzak máshol.
(Másnap a szemetesem áttúrása után megtaláltam a nyugtát.)
Tisztelt Vezetőség!
Levelemben egy számomra nagyon megalázó és kellemetlen szituációval kapcsolatban reklamálnék.
2008.09.13-án éjjel fél1 körül a miskolci búza téri McDrive-ban kértem egy halas menüt, a szendvicsbe kértem még extraként salátát is, amit készségesen elkészítettek a kérésem szerint.
Még aznap este fél 11 körül megint ugyanebben a McDonalds-ban kértem ugyanígy egy halas menüt, a szendvicsben extra salátával. A pénztáros hölgy közölte velem, hogy ezt így nem lehet kérni. Mondtam neki, hogy előző este gond nélkül elkészítették, így nem értem mi a probléma ezzel. Ő hívta a felettesét, aki műszakvezetőnek nevezte magát. A pénztáros hölgy elmondta neki, hogy mi a helyzet. A felettes hölgy is közölte velem, hogy ezt nem lehet. Én mondtam neki is, hogy tegnap elkészítették és kifizettem természetesen ennek a +60Ft-os extra saláta költségét. Ez a felettes hölgy közölte velem, hogy tegnap este is ő volt a műszakvezető és ilyen szendvics nem készült, mert nem készülhet salátával, mert akkor annak nem halas szendvics a neve, a szendvicsek és a menük összetételét megváltoztatni nem lehet. Én a hölggyel közöltem, hogy szeretném itt elkölteni a pénzem az áltatlam kívánt módon és ha fel van tüntetve az árlistán, hogy milyen extra mennyibe kerül és én ezt ki is fizetem érte akkor ezt miért nem lehet. Kérdésemre, hogy hülyének néz-e engem és hogy magamtól miért találnék ki ilyen sztorit, ő rendkívül sértő hangnemben azzal zárta a vitát, hogy ez van, próbálkozzak máshol.
Mivel négyen szerttünk volna enni valamit, így el is mentünk és máshol költöttük el a pénzünket.
A fenti beszélgetés nagyon sértő és kioktató hangnemben zajlott az alkalmazottuk részéről. Sajnos a nyugtám már nem volt meg, amin fel volt tüntetve korábbi rendelésemről az extra saláta +60Ft-os áron, de gondolom ez visszakereshető az igazam alátámasztására.
A rendelésem 2008.09.13-án éjjel fél1 körüli időpontban:
- Nagy halas menü
- 2 sajtburger
- 1 édes-savanyú mártás
- extra saláta +60 Ft
Kérném az alkalmazottuk figyelmének felhívását arra, hogy a vevő az első, pláne, ha a vevő kijelenti, hogy szeretné a pénzét az Önök éttermében elkölteni.
Levelem elküldöm az Index.hu internetes portál Tékozló Homár fogyasztóvédelmi fórumára is.
Tisztelettel:
xxxxxxxx
Az utolsó 100 komment: