Tékozló Homár

Elveszett a Megyeri híd

2008.10.06. 11:33 | jackyll | 57 komment

Mint azt a Homár már múlt héten felderítette, csak "99,98 százalékosan adták át a hidat", ezért lehetséges, hogy nem mindenhol égnek rajta a ledek, illetve, ahogy azt Vikus tapasztalta, a hídra felhajtás is logikai feladvány, minthogy nincs kitáblázva, így az autósok egy része egy közeli zsákutcába farolgat:

A Megyeri híd lábánál pár éve épült, kissé magányos lakópark (egy épülettömb az egész) lakójaként írok. Utcánk olyan új, hogy a térképek nagy részén még nem is szerepel (Ezred utca). Ha valaki ismeri, akkor csak az épülő és már részben működő ipari park miatt van (Európa Center). Mint "helyi lakos" az alábbi visszásságra lettünk figyelmesek a híd átadása óta: a kietlen, forgalom nélküli zsákutcánkat (ami egyébként magánút, behajtani tilos táblával - kivéve célforgalom) ellepték az autók. A tanácstalan sofőrök mind-mind a hidat keresik. Behajtanak, megfordulnak, visszafordulnak, tanakodnak, útbaigazítást kérnek.... Ugyanis a hidat átadták, de az valahogy senkinek sem jutott eszébe, hogy ki is kellene táblázni a rá vezető utat. Egy átlag vasárnap délelőtt egy óra hossza séta alatt a Ezred utcában 10en állítanak meg, hogy "errefelé nem lehet a hídra feljutni?!". Tanácstalan és mérges autósok. Valamit, úgy érzem, az illetékesek nagyon elfelejtettek....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsirigo 2008.10.06. 11:36:38

őőőő én is itt lakom, a budai oldalon. Felhajtottam már innen is, onnan is, de Ezred utcába nem futottam.
Lehet azért, hogy a kedves autósoknál a saját szoftver nem működik megfelelően....

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.10.06. 11:38:19

fenebe, lecsusztam az elsorol... nade sebaj, meg dobogos vagyok :P

jusztlacika 2008.10.06. 11:38:56

Utolsó, a következő szarjon sünt!

elwood 2008.10.06. 11:44:32

Nos. Hétvégi program: Kempingszék, szendvics sör, út mellé kiül.

Autósok jönnek kérdezgetni, harsány röhögés.

elwood 2008.10.06. 11:48:51

Mondjuk én Pestről mentem át kíváncsiságból szombat este 7-kor. Egy körforgalomba értünk k nagy dugóba.

Be akartam menni a Corába aminek nekimentünk, de mivel rosszabbul élünk mint négy éve, ezért nagyobbak a sorok, meg válság is van ezért még nagyobbak, úgyhogy visszahőköltem.

És visszamentem a körforgalomba, na _ott_ pl. ki volt táblázva.

hokaukomuszika 2008.10.06. 11:49:22

Tegnap én is megszivattam magam. 2/A ról, hogy a pitsába lehet eljutni az M5-re?? Valaki tudja? A hídon 2x mentem át :D Tábla nuku. :(

elwood 2008.10.06. 11:55:08

hoka:

Ehhez mély helyismeret szükséges. Békásmegyer, Szentendre: rossz irány.
M3,M4,M5,M7,M1 bármelyike: jó irány a 2/A-ról.

dwdHU 2008.10.06. 11:56:59

hehehe .. tegnap mi is behajtottunk es telleg kint van a behajtani tilos es a maganterulet tabla :D

Vikus77 2008.10.06. 12:08:34

egy momuntumot kifelejtettem. mindez a pesti oldalon történik, Váci út és környéke :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.06. 12:11:18

"Valamit, úgy érzem, az illetékesek nagyon elfelejtettek...."
Aha! Pl. legalább lemondani. A léről, amit kaptak és kapni fognak.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.06. 12:13:52

Az M0-án ki van táblázva, ott nem lehet eltévedni. Ellenben az M0-ra felvezető szakaszokon sehol. Újpestről, Káposztásmegyerről, Dunakesziről csak a szerencse segíthet. Én véletlenül jó irányt választottam tegnap este, így sikerült átmenni.
A túloldalon (ezek szerint a szombatihoz hasonló) hatalmas dugó volt Szentendre felől.

imendei 2008.10.06. 12:17:02

ha már a hídnál tartunk akkor nézzétek meg ezt a videót,van aki nem Megyerinek hívja:
www.indavideo.hu/video/Colbert-hid_atadas_Budapesten

jawbone 2008.10.06. 12:17:07

ha a rackevei strand felol hajtasz ra nem lehet elhibazni..:P

۝merta-X 2008.10.06. 12:22:32

A legjobb az M0-M6 lehajtó.
1 db van belőle, és úgy van kitáblázva, hogy amikor az ember már pont túlmegy rajta, akkor látja meg.

Ezért a múltkor Siófokra jutottam Pécs helyett.

BiG_ 2008.10.06. 12:22:55

Én is a farolgatók táborát gazdagítom.
Ugyanis a 2-es útra hajtottam rá (dél felől jöttem a Vácin. Azaz lekanyarodtam a 2A-ról. Ott ugyanis (2-2A találkozás) nincs kitéve a tábla, hogy "hé, erre van a 11-es!". Tudom, nem vagyok sikeres, de honnan a böszméből kell tudnom, hogy onnan, a 2-ről nincs felhajtó? Illetve, hogy nem onnan van?

A másik röhejes a budai oldal: belefut a hídról jövő út egy körforgalomba, ami minden behajtó oldalt megfog! Annak ellenére 150 méteres kocsisor volt ott, hogy szombat délben, illetve este jártam arra. Szerencsére a Szentendrére menő részen van egy shortcut, ami elkerüli a körforgalmat....
Mi lesz itt nyáron???

Üdv!

۝merta-X 2008.10.06. 12:26:10

Visszafelé ugyanez Budapestre: M6->M0-lehajtó:Nyíregyháza->utána még 1x:M0-Nyíregyháza->Pécs, 6-os út (és ez a tábla jelzi a Budapest, Lágymányosi hidat)

Súlyos:D Egy külföldi csak GPS-szel lehet sikeres.

staropramen 2008.10.06. 12:27:28

A végleg eltévedt autósokat segíti egy vizről felordibáló horgász .Különös imertetőjegye egy zöld posztóval borított ladik.Ott találjátok ahol nem világít a LED.
Omerta-X
Hol lett gyanús, hogy ahova értél az nem Pécs?

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.06. 12:29:57

Ki kell ülni az utca végére és kirakni egy táblát:
Megyeri híd feljáró infó: 500 Ft
Szerintem megérné...

۝merta-X 2008.10.06. 12:30:49

Már akkor tudtam, hogy az M7-en fogok kávézni a kedvenc büfémben, amikor a Pécs táblát megláttam a párhuzamosan futó M6 lehajtó felett, a lehajtás után 100 méterrel.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.06. 13:00:04

Omerta-X,
az M0-ról az M6-ra akkor tudsz simán rámenni, ha a sima 6-os út tábláját követed.
Én a 6-os útra mentem volna nemrég és a táblákat követve akadálytalanul jutottam így az M6-ra, matrica nélkül of course. Volt öröm meg anyázás.

Secnir 2008.10.06. 13:02:01

"(ami egyébként magánút, behajtani tilos táblával - kivéve célforgalom)"
hááát, a megyeri-hídra történő behajtás az nagyon célforgalom :)

۝merta-X 2008.10.06. 13:03:32

"Nelson Mandula 2008.10.06. 13:00:04"

Az se rossz:DDD

Gumidomino 2008.10.06. 13:11:22

jó hosszú zsákutca lehet amiben egy órát lehet sétálni :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.06. 13:32:45

Gumidomino!
Egy 2×3 m-es cellában is lehet akár 8-10 órát is sétálni.

anarch 2008.10.06. 13:35:11

Hmm, google maps nem is tud erről az utcáról. A Megyeri illetve Colbert hidat is csak fényképeken ismeri... tereptárgyként avagy ojjektumként nem.

Vikus77 2008.10.06. 13:41:35

Gumidomino.... U alakú zsákutca, lehet körbe-körbe haladni és kell a levegő a gyereknek :p (amúgy durván 1km)

bianconeri 2008.10.06. 14:01:50


nyiss egy GPS boltot!! :))

én egyébként a 7végén vecsésnél próbáltam volna rámenni az M0-ra...ott sem volt semmi tábla, össze-vissza tököltem, hogy merre kell menni...

nem tudom, miért van az, hogy egy idegen országban (persze nyugaton) teljesen jól el lehet tájékozódni a táblák alapján úgy is, ha először jár arra az ember...

W Joe 2008.10.06. 14:03:07

Nem lehet csak úgy átmenni a hídon. Ha valaki megtalálta a nagy misztikus hídat, akkor a híd őre még feltesz neki 3 kérdést. Pl. melyik a kedvenc színed? Mennyi egy töketlen fecske repülési sebessége? stb.

staropramen 2008.10.06. 14:22:03

A híd túl messze van (Cornelius V Ryan)

elwood 2008.10.06. 14:32:05

Hát ha nincs több poszt, írjatok verseket.

liven 2008.10.06. 14:43:43

jusztlacika után én lettem volna a negyedik, de elmentem sünt sz@rni!
Köszi Laca! :)

Ofélia . 2008.10.06. 14:52:30

A híd tényleg messze van mármint a madácstértöl.

Mint pécs székesfehérvártol.

Gps-t követve pont a közepén kell balra fordulni.

Ugyanott kifogástalan használt ejtőernyők.

Ofélia . 2008.10.06. 14:56:01

Elwood:

Egyszer ezt már próbáltuk.

Petőfi jelentkezett a kazánosnál és költői menedékjogot kért.

EMMI 2008.10.06. 15:33:36

Volt szerencsém kipróbálni hétvégén oda-vissza, tényleg szép, főleg este kivilágítva. De Pestről Budára menet nem használom többet, mert elég ostoba módon a budai oldalon egy körforgalomba torkollik a híd forgalma. Aki befelé szeretne menni a városba jó kis sort kell kiállnia, mire bejut a körforgalomba.

Nagyon sokan mennek a szentendrei úton kifelé egyenesen, és emiatt nehéz behajtani a körforgalomba a hídról lefelé jövőknek. A Szentendre felé menőknek nincs ilyen gondjuk.

A közlekedésmérnökök nagyon elszúrtak valamit a tervezéskor, mert egy ilyen nagy forgalmú híd teljes forgalmát egy sávon beengedni egy körforgalomba.....
Ide szerintem simán kellene egy felüljáró a balra (Budapest felé) fordulóknak.

Megint egy tipikusan magyar megoldás: hogyan rontsunk el egy jó ötletet piszlicsáré módon.

BiG_ 2008.10.06. 15:42:16

VIKI 2008.10.06. 15:33:36

"Nagyon sokan mennek a szentendrei úton kifelé egyenesen, és emiatt nehéz behajtani a körforgalomba a hídról lefelé jövőknek."

Hottecikmondani? A szentendrei úton kifele egyenesen menőknek nem kell behajtani a körforgalomba, mert az átmegy fölötte a felüljárón :-)))

Üdv!

BiG_ 2008.10.06. 15:45:45

bianconeri 2008.10.06. 14:01:50

Próbáltál már Németországban, vagy Franciaországban tájékozódni? Mindkettő más logika szerint tábláz, ráadásul a magyartól is kissé elütve.
Az előbbi megad egy jó messze levő nagyvárost, mint célpontot, hogy közben miket érint az út, az nem derül ki, a másik meg minden szart kitábláz, ami jönni fog 10 méteren túl - 20 km-en belül, de ami 50-100 km-re van, na azt nem (az utóbbiakat nem autópályán, hanem a vidéki utakon, körforgalmakban keringőzve tapasztaltam).

Üdv!

Dscdbb 2008.10.06. 15:47:21

Most építik a szerencsétleneknek a táblákat. 3 méterenként lesz kirakva, most már minden második fentvan, hogy a rákba lehet eltévedni ott? Nagyon bénának kell lenne ahhoz, hogy ne találd meg a hidat a budai oldalról!!!!!

labi 2008.10.06. 15:56:52

"van aki nem Megyerinek hívja:"

Még szép, rohaggyonmeg aki kiír egy szavazást, aztán nem úgy hívja ami nyer. :)

példa rá itt is ugye, így megy az minden szinten:
subba.blog.hu/2008/08/22/ujpalota_urai_jofejek

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.10.06. 16:13:39

Dscdbb 2008.10.06. 15:47:21
A pesti oldalról van szó!

Én is behajtottam az utcátokba, elnézést érte, de nem akartam a záróvonalon megfordulni, ugyanis a magánutatokról kiváló lámpa vezet vissza a 2-re! Az utatokat 20 m-en használtam, kérlek keress fel, a telkemen megtehetsz 40-et cserébe!

A régi 2-esről nincs felhajtó, a 2A-ra kell fordulni. Utólag már tudom.

A dugó vasárnap is megvolt a Szentende felől érkezők szoptak a legnagyobbat, akik meg a pesti oldalról igyekeztek a budai felé az okos egyenesen haladók miatt (akik nem a felüljárót vették igénybe, hanem a körforgalmat).

VIKI 2008.10.06. 15:33:36
Minek a 2 sávos körforgalom? A 100 magyar ember tudja használni 2???
Ülj ki az érdi körforgalomhoz 5 percre, meglátod, a sok gyökér jön bp irányából a tesco-ba, de nehogy azt hidd, hogy bemegy a belsőbe, mert sávot váltani nehéz... Meg ott a többi gyökér, aki a belsőből nem enged ki (pl. engem) a külsőbe, de ezt úgyis megszívják mindig...

elwood 2008.10.06. 16:43:54

A neten úgy láttam, a többsávos körforgalomban a belsőnek nincs elsőbbsége a külsővel szemben, tehát ha valaki bemerészkedik akkor az ott is marad mert úgysem engedik ki.

laposmacska 2008.10.06. 16:48:59

Mi az, hogy magánút?! Az eszem megáll, ha valakinek pénze van, megveszi az utcá az aszfaltot magának? A Q. anyjukat!

laposmacska 2008.10.06. 16:52:48

Mikor felénk csinálták a kövesutat, mi is fizettünk érte, mégse magántulajdon....

Mylady 2008.10.06. 20:01:35

Bár nem ismerem a környéket, szerintem a magánúton itt valami olyat értenek, hogy pl. a ház mellett, a telken megy befelé egy út, mert a ház háta mögött van a parkoló. Csak nincs kapu, kerítés, sorompó.
Vagy: nyeles telekről van szó, pl. két ház egymás mögött és a hátsóhoz keskeny betonút vezet, szintén kerítés, kapu, sorompó nélkül.
Én ilyeneket tudok elképzelni.

Vikus77 2008.10.06. 20:16:13

magánút magánút.... mielőtt a találgatások túl messzire mennének: az épülő, már félig kész Európa Center mint tulajdonos táblázgat össze-vissza. Ők tekintik magánútnak, mi csak mellette lakunk. Egyébként pedig nem az a helyzettel a baj, hogy az autósok azon az úton haladnak (chicken: használd egészséggel!), csak épp teljesen megértem az eltévedtek dühét. Pusztán segítő szándék vezérelt a helyzet leírásakor.

MacskaJancsi 2008.10.06. 20:50:07

Aki a Pesti oldalról szeretne csúcsidőben átjönni Békás - Csillaghegy felé, azt a Békási Hév átjárónál levő lámpás kereszteződés fogja meg. Itt kezdődik a sor (mert sűrűn jár a Hév és aki át akar menni a Hév átjárón, az a külső sávban várakozik) és tart végig egészen a Coránál levő körforgalomig. Ha viszont Szentendre felé megyünk a 11-esen,Békás határától már kint van egy/több 60-as tábla, aztán még egy 40-es is közbül valahol a felüljárón - de azt csak remélem, hogy az nem nekem szól :)
Nem látom, hogy ezt a felüljárón lévő 60-as táblát valahol is feloldaná valami, pedig sasolok rendesen. Úgy tűnik, hogy a Pomázi kereszteződésig 60-nal kellene menni, nem is értem ezt az egészet.

EÖ (törölt) 2008.10.06. 21:09:43

én egyszer az M6-oson egy fekete lyukba hajtottam és Ráckevén dobott ki a strandon (Stephen Colbert Stand és Fürdő)...
tiszta víz lett az Ifám platója

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.06. 22:07:56

Még mindig jobb mintha a Chuck Norris hídra dobott volna ki, mert az a híd pörgőrúg...
Tudna mesélni a horgász a billiárdasztalon.

MarsellusW 2008.10.06. 23:31:04

Táblázásban az olaszok verhetetlenek. Egy nagyobb városi körforgalomban saccperkb 50-100 tábla szokott lenni, mind picsányi méretű, és kivehetetlen a rajtuk 2-es betűmérettel szereplő felirat. A közutakon egy sima kereszteződésnél is legalább 15-20 tábla van, mire kiveszed, hová szeretnél menni, rád esteledik.

Sógorék is tudnak alkotni. A klagenfurti elkerülő út olyan jól van kitáblázva, hogy Villach felől jövet ha a "Wien" táblát követed, lazán bevisznek a városba, pedig végig autópálya van. Az 5 kmáel korábban kirakott Graz tábla visz az elkerülőre egy sávon, míg a 2 sávos autópálya megy befelé :).

Lényeg, ami lényeg: mindenhol tudnak, nem csak nálunk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.07. 02:30:03

amerika nagyon jol ki van tablazva
az autopalyak tokeletesen az esitek elorejelezve aztan megint
a sima utakon az a szokas, hogy a lehajto mogott van a tabla
2 ev kellett meg megszoktam, , hogy te hyje itt kellett volna lemenned
most mehetsz
egyszer mentem emiatt vagy 30 merfoldet mer nem volt visszakozz
de man kepbe vagyok

Szűcslaci 2008.10.07. 08:38:55

Álltam a Megyeri hídon és kérdezősködtem, hogy hol a fenében lehet az Ezred utca, de senki sem tudta megmondani.....
Hagyma: Azért az utcák égtájakkal kibővített táblái sajátosak - mármint a kereszteződésekben a nyilazott táblák, pl. SW- Pittsbutg rd.

Wreck Garr 2008.10.07. 10:52:31

Hi! Én a közelmúltig dolgoztam az Európa centerben az egyik cégnél, mér a kezdetektől, amikor is az egész eredeti, szép romos állapotában vala.
A hidat kereső tévelygőket nem nagyon láttam, viszont mindenki, aki az ipari parkot kereste, az ráment a 2/a-ra, és ott tévelygett, jobb esetben az auchannál, rosszabb esetben Dunakeszin, esetleg Vácon :)
Az már csak hab a tortán, hogy ilyenek, hogy ezred u. és hasonlók, semmilyen térképen Gps progiban nincsenek még benne. (amúgy az ipari park tényleges címe külső-váci út 123.)

EMMI 2008.10.08. 10:42:06

BiG_ 2008.10.06. 15:42:16

Hottecikmondani? A szentendrei úton kifele egyenesen menőknek nem kell behajtani a körforgalomba, mert az átmegy fölötte a felüljárón :-)))

Igaz, nem járok Szentendrére, nem tudom, hogy van a felüljáró. De akkor nem értem, hogy honnan jött az a rengeteg autó balról. Nem hiszem hogy a Corától ennyien jöttek volna. 2-3-4 balról jövő autó után tudott a hídról 1 bemenni a körforgalomba.


chicken 2008.10.06. 16:13:39
Minek a 2 sávos körforgalom? A 100 magyar ember tudja használni 2???
Ülj ki az érdi körforgalomhoz 5 percre, meglátod, a sok gyökér jön bp irányából a tesco-ba, de nehogy azt hidd, hogy bemegy a belsőbe, mert sávot váltani nehéz... Meg ott a többi gyökér, aki a belsőből nem enged ki (pl. engem) a külsőbe, de ezt úgyis megszívják mindig...


Igen, szoktam arrafelé járni elég gyakran, és nő létemre simán bemegyek a belső sávba is:)
De a Megyeri hídhoz szerintem felüljáró kellene befelé. A Hév átjáró előtti lámpa megfogná a forgalmat, de legalább nem a hídon lenne dugó, mert ha ott baleset van, az rosszabb, mintha közúton van.

Pdudas 2008.10.12. 17:15:02

Na ebbe a drága Ezred utcába én is befutottam tegnap délután.

Dunakeszi felől jöttünk a kettesen, aztán gondoltuk elmegyünk ebédelni Dunabogdányba...

Híd előtt lámpa jobbra, gondoltam onnan lehet felmenni. Hát nem. Egy U alakú kis utcába visz ami ugyancsak a kettes útra vezet vissza. Persze vkifelé már nincs lámpa, csak befelé.

Valóban el kellett menni a 2/a-ig aztán arról rá a hídra.

Visszafelé (szombaton fél hétkor) akkora dugó volt a szentendrei oldalon a körforgalomnál, hogy megfogadtam magamban egy pár évig nem járok arra...

Pedig már rutinosan a körforgalomba bevezető sávban a külső sávban mentem (mondták hogy fordítva fogy el a sáv), ugyanis ezek az állatok úgy oldották meg a szűkítést, hogy a belső sáv fogy el. Persze mindenki a belső sávban nyomorgott, aztán meg lestek hogy most akkor én vagyok szemét vagy ők tudták rosszul a dolgot (akit tudtam beengedtem magam elé).....

Mi lehet ott hétköznap reggel....

Ráadásul még a kaja is szar volt a forgóban...
süti beállítások módosítása