Tékozló Homár

Legközelebb egy másik üzletben vásárolj!

2008.11.11. 10:42 | ge | komment

A címben szereplő mondat az eladó szájából hangzott el, miután kiscsillag egy varráshiba miatt panaszt tett. Háromnegyegy órás huzavona után ugyan visszakapta a pénzét, de valószínű, hogy ezt a jótanácsot örökre megjegyezte.

Pénteken vettem két felsőt a gas-ban. Az unokahúgommal voltam, így viszonylag lezavartam a próbálást, fizettem és távoztunk, majd ma reggel, mikor az egyik felsőt fel akartam venni, vettem észre, hogy egy helyen hiányzik a varrás egy 10 centis darabon (mell alatt húzott felső, és pont ott hiányzott a cérna, azt úgy nehéz megvarrni, hogy ne látsszon) ezért ma délután visszavittem. 2 eladólány volt az üzletben, mondom mi a probléma, mondja az üzletvezető (később kiderült hogy ő az) a másiknak, hogy hozzon egy másik M-eset. Igen ám de nem volt.

Elkezdtek tetvészkedni rajta, hogy akkor másik üzletből átkérni, meg hogy milyen méret is kell... nem tudom látják-e a gépben a másik üzlet készletét, ha igen, akkor máshol nem volt, mert ezt a vonalat annyira nem erőltették. Szóval mondom neki, hogy nem szeretnék másik üzletbe menni, erre a csaj, hogy akkor vásároljam le.

Nem szeretném, pénteken nagyjából megnéztem mik tetszenek (és mi az, aminek az árával ki vagyok békülve, mert az egyszerű pólóknak normál ára van, de nem szerettem volna a felsőm értékét még 20.000 Ft-al kipótolni, hogy vegyek egy pulcsit), azt a 2-t megvettem, szóval szeretném visszakapni a pénzemet.

Eladó mondja, hogy nem lehet. Nem értettem, amit vettem, abból nincs, véleményem szerint nem kötelezhetnek rá, hogy mást vegyek. (nekem még az van, meg, hogy ha vmivel baj van, és visszaviszem, és nincs belőle, nem vagyok köteles mást választani, sőt akkor sem vagyok köteles ugyanazt még egyszer elvinni, ha van belőle - de azóta már lehet, hogy változott a törvény) Szóval akkor kérem a vásárlók könyvét, mert szerintem ez így nem korrekt. Csajnak lilul a feje, bunkó velem, kötözködik, elmagyarázom még háromszor, amit itt is leírtam, mire (és ezen pöccentem be nagyon, és ez az, amiért megírom a sztorit) közli, hogy elege van a cirkuszból, visszaadja a pénzemet, de arra kér, hogy legközelebb egy másik üzletbe menjek vásárolni. ?????!!!!!!!!!!

Várom a pénzem, de nem kapom. hátravonul telefonálni. telnek a percek, visszajön, papírokat olvasgat miközben telefonál, eltelik vagy tíz perc, nagy nehezen leteszi a telefont, közli, hogy itt van ezen a papíron, most beszélt a gas nemtommilyen üzletvezetőjével, ez az érvényes (ha a hibát nem tudják javítani és nem tudnak másikat adni a termékből, akkor kell visszaadni a pénzt) Mondom oké, egyről beszélünk, mért nem kapom meg a pénzt? hátháthát... mondom oké, adjon egy bont, majd egyszer levásárolom + a vásárlók könyvét.

Felhívja a másik üzletvezetőt, hogy beszéljek én vele, mondom nem akarok cirkuszolni, de már adja is a kagylót, aki közli, hogy ők a fogyasztóvédelemmel olyan szerződést kötöttek, hogy semmilyen esetben sem adnak vissza pénzt. (kérdés: ez igaz, ilyen létezik????)
Vásárlók könyvét továbbra sem akarja adni, merthogy az neki nem jó ha én abba beleírogatok (ő mondta ezt)
Bont pedig nem ad, a blokkal vissza tudok jönni bármikor fél éven belül. Mondom jó, de legalább írjon hozzá meg pecsételje le, más üzletben így szokták. Nem kell, elég a blokk (például ezt sem értem, akkor bármilyen gas blokkal besétálhatnék hogy levásárolgatom? mivaaan?)
Újra elkezd kötöszködni, hogy és egyébként is túlvagyunk a 3 napon. Mondom MILYENHÁROMNAPON? (gondolom itt arra gondol, hogy ha valami nem tetszik, 3 napon belül hozhatod vissza cserélni) hát a garancia fél éves, ember! ráadásul péntek este 8-kor vettem, most meg hétfő délután 4 van, szóval még nem vagyunk túl.

Jó akkor mit akarok?
Adjon bont, amit bármilyen Gas-ban levásárolhatok + a vásárlók könyvét (a nyugati gas legalább 5ször ekkora, hátha ott találok valamit) neeeeem. CSak ebben a gas-ban. és bon nincs, blokk van.
Ok, lesz@rom, blokk meg vásárlók könyve. Nah, megint kitalálja, hogy telefonál, valami még üzletvezetőbbel beszél, aki azt mondja neki, hogy adja vissza a pénzt.

Pénz kiszámol, tovább negyed óra szenvedés, mert még egy tétel van a blokkon, amiről (csak arról) új blokkot kell adni.

Összesen 3/4 órát töltöttem az üzletben, ami a legrosszabbul esett, az a "ha megkérhetlek, legközelebb egy másik üzletben vásárolj" és hogy folyamatosan ellenséges volt velem, pedig többször is megpróbáltam mondani neki, hogy értse meg, nincs a személyével semmi problémám, csak szerintem úgy korrekt, ha visszaadja a pénzemet. (végig higgadtan és kedvesen beszéltem vele, de tényleg) Mire felcsattant, hogy de szerinte egyáltalán nincs igazam, és itt rengeteg holmi van, mért nem tudok mást választani?!

Szóval amiért szeretném, ha leközölnétek a sztorit, az az, hogy a 3/4 óra ácsorgás után örültem, hogy visszakaptam a pénzem és szabadultam, a vásárlók könyvébe már nem írtam semmit, pedig a kedves üzletvezető megérdemelte volna a modoráért. Amíg vásárol ott az ember, kinyalják a seggét, ha pedig visszavisz valamit, ez van.

köszönöm,
kiscsillag 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

havajj 2008.11.11. 14:01:41

Pipi, ezt most értsem úgy hogy nem lesz semmi? Pedig nagyon vonzó a kétes nemiséged.

helianthus 2008.11.11. 14:05:34

NorbArt 2008.11.11. 13:58:28
Nagyos vicces,
feleségem eltörne ott ahol a legvastagabb vagyok :):):)

ÁÁÁ, ha az ajánlat rá is vonatkozik, akkor biztos nem!

Rajzoltszemöldökű plázapipi 2008.11.11. 14:07:55

Havajj, dehogy, hidd el, hogy nem kétes, hogy van nemiségem! És nem is kellett venni, Mucus aszondta, hogy ez olyan velem született izé.

Norbart, nekem is megcsinálsz mindent? Mert kéne nálam bútort tologatni, meg zongorát, meg ilyenek, akkor dobhatok neked egy üzikét?

Valjan 2008.11.11. 14:08:59

rajzoltszemoldoku!
havajj eppen kefelni keszulne veled,ha jol olvasom irasaibol is vagy legalabb is egy laza oralra vendeg lehetsz... ;))))
De kettonkrol:Mivann??Csongi??es helyeske??
van nekem 1 darab de maskepp nevezem,de ha gondolod...igy is maradhat.. ;))))
szivesen megmartozna benned! de inkabb ezt priviben...! ;)))))
ja es szivesen rendezem a az orabered 2x-es is...!
az ajanlat komoly!!!kezeld ugy!-Ne mint a vasarlodat aki panaszt emelt!-

É2I 2008.11.11. 14:09:20

@NorbArt 2008.11.11. 13:56:15

Elég érdekes az elektronika árazása, főleg a bevezető termékeknél. Elég nagy rajta az extra profit.
Ez generálja a vázolt problémát. Arról nem igazán a vásárló tehet, hogy egy év alatt az ötödét éri ugyan az a termék, vagy éppen fele annyiba sem kerül a már újabb.
Az persze genyóság, aki ezzel visszaél. Tudom vannak ilyenek is.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2008.11.11. 14:09:31

ÁJa! És volt itt egy post, hogy reklamálni csak szépen vagy mi a tosz..."

Az esetek többségében működik a kulturált reklamálás, és lesz vmiféle megegyezés. Nyilván nem azok a postok kerülnek fel a homárra...

Juc Kisagyszony 2008.11.11. 14:12:28

Valzsan helyeskéje megmártózna a rajzolt szemöldökök alatt.. minnyá hányok XD

Elképzelem azt a bús szemét a Nyomorultakból :) heh..
még jó hogy épp a bolti eladók erkölcsi határait feszegetjük, így még azt se lehet rá mondani h off:)

Secnir 2008.11.11. 14:12:30

"Farkasbab 2008.11.11. 13:42:45
secnir!
neked egy póló élettartamban egálban van egy 5.1-es házimozirendszerrel?"

igen. volt olyan házimozim, ami 1.5 év után adta meg magát (igaz, 2 év gari volt rá), és nem egy olyan pólóm van, ami még a mai napig tartja színét-formáját (pölö egy 88-ban vásárolt CULT-os póló)

"NorbArt 2008.11.11. 13:46:25
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓ!
NINCSEN, ISMÉTLEM NINCSEN 3 NAPOS CSERÉS VISSZAVÁSÁRLÁSOS DOLOG! PUNKTUM."
ki beszél titt ilyenről? enyhe szövegértelmezéssel küzdesz? kiscsillag megvette, hazavitte, 3 napon belül visszavitte, és kérte a pénzt. 153/2003. (IX.22.) kormányrendelet. rád is vonatkozik. nálatok (számtech).
a törvény nem ismerete nem ment fel a felelősség alól.
ha visszahozza 3 napon belül hibásan, KÖTELES vagy egy másikat adni helyette. ha nincs másik, vissza kell fizetned az árát.
ha hülye vagy akkor is, ha nem, akkor is.

havajj 2008.11.11. 14:13:58

Vazze Valjan, én most inkább megfutamodom, mielőtt belegondolok abba amit írtál és behányok. :DDDD

Pipi ne vedd a szívedre. ;)

Valjan 2008.11.11. 14:15:49

Kedves juc!
ne hanyj!olvass a sorok kozott is...

Valjan 2008.11.11. 14:16:49

havajj!
te meg hanyj!
ez igy van jol!
van vesztes es van nyertes..

havajj 2008.11.11. 14:18:16

Hát ha ez az első díj, akkor ezentúl csak lúzer akarok lenni. :)

Juc Kisagyszony 2008.11.11. 14:18:40

valzsan, olvasok én a sorok között mint az exrendszerben, de azért a szóhasználatodról akkor is üvölt h te sem azélet és irodalmat szorongatod a másik kezedben a budiba zárkózva.

Valjan 2008.11.11. 14:21:18

havajj!
mardasz az aki vagy..
Te irtad,hogy ki akarsz lenni.!
Juc!
Nem az en hibam,ha nemertesz valamit.
Szvsz olvasd el meg 1x...legalabb!

ex-dr. vuk 2008.11.11. 14:22:54

Ahogy masok is irtak: erdekes, hogy ilyen alap dolgok miert mukodnek mashol?.. Mert ott az alkalmazottnak is erdeke, hogy a vasarlo visszamenjen. A vezetesnek is. Mindenkinek. Mert ABBOL elnek! Erre nalunk meg nem jottek ra.

Pacc 2008.11.11. 14:23:01

"egy helyen hiányzik a varrás egy 10 centis darabon (mell alatt húzott felső, és pont ott hiányzott a cérna, azt úgy nehéz megvarrni, hogy ne látsszon) ezért ma délután visszavittem. 2 eladólány volt az üzletben, mondom mi a probléma, mondja az üzletvezető (később kiderült hogy ő az) a másiknak, hogy hozzon egy másik M-eset. Igen ám de nem volt."

tehát szerintem nem a 3 napos pénzvisszafizetésen kell vitatokozni...

A termék hibás volt, ezen van a lényeg. És ugye ha nem tudják cserélni akkor pénz vissza. (nem kötelezhetnek hogy vásárold le) Főleg ha nem tudják ugyanolyanra cserélni.

elwood 2008.11.11. 14:24:34

ha valami problémátok van írjatok zepnek, nem lesz hosszú a mondandója

deputy sheriff 2008.11.11. 14:24:38

Ha tudnek enekelni, akkor most kitalalnek egy jo dallamot es elenekelnem, hogy "a-budos-k-lalala-mikor-tanuljak-mar-meg-a-mánádzsérek-hogy-ok-vannak-miertunk-es-nem-mi-vagyunk-a-mánádzsérekert. Maskor mashol vasarolni a Gas ajtajat letepni, kekszallagot lenyulni, dohanyzoasztalt eltorni, yuppiskodaval behajtani a kirakaton, kiszallni, megkerdezni hol van Sarah Connor, majd beszolni, hogy I'll be back.

Pacc 2008.11.11. 14:25:50

Egyébként az Aréna Plaza Gas a meg nem nevezett üzlet.
(de azé ne offoljuk szét a topicot, hogy az Aréna így meg úgy :) )

Rajzoltszemöldökű plázapipi 2008.11.11. 14:28:02

Fijúkák ne foglalkozzatok Juccal, csak féltékeny! Biztos ő is az a típus, akinek nem áll jól a mell allatt varrott ruci. Nekem jól áll, bár a varrásból valamiért nem sok látszik, ha értitek mire gondolok! 250 cm3 oldalanként és csak a b
bunjijumpingolástól tiltott el az orvos!

Valjan 2008.11.11. 14:29:08

deputy sheriff!
errol irtam!!!!
kivan,kiert???

havajj 2008.11.11. 14:30:15

Hehh, most eszembe jutott az eladók képzettségéről, hogy egyszer amikor volt ez az áfakulcsváltozásos izé, nekem kellett megírni egy áfásszámlát.
A csaj kettőt rontott el, mert nem tudta visszaszámolni a nettó árat. :)
Gondoltam sietnék, úgyhogy kivettem a kezéből. :))

Juc Kisagyszony 2008.11.11. 14:31:44

pipi:

én olyan emberrel nem vitatkozom akinek még szemöldöke sincs :D

Páneurópai Harci Kos 2008.11.11. 14:33:41

" Secnir 2008.11.11. 13:39:52
a ruha az nem tartós fogyasztási cikk?"

Bizony az nem az, bárhogyis próbálod menteni, a menthetetlent:)

"1. Hűtőszekrény, fagyasztó, kombinált hűtőszekrény;
2. mosógép, centrifuga, szárítógép és ezek bármely kombinációja, mosogatógép, vasalógép;
3. villamos és/vagy gázenergiával működtetett sütő-, főzőberendezések és ezek kombinációja 10 000 Ft bruttó vételár felett;
4. vízmelegítők, fűtő-, légkondicionáló- és egyéb légállapot-szabályozó berendezések 10 000 Ft bruttó vételár felett;
5. porszívó, gőzzel működő tisztítógép, szőnyegtisztítógép, padlósúroló- és fényesítőgépek;
6. varrógép, kötőgép;
7. motoros kerti gépek, motoros kézi szerszámok, motoros szivattyúk 10 000 Ft bruttó vételár felett;
8. az egy éves, illetve az egy évnél hosszabb kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek 10 000 Ft bruttó vételár felett;
9. személygépkocsi, motorkerékpár, kerékpár, babakocsi;
10. lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi;
11. biztonsági riasztó- és jelzőberendezések 10 000 Ft bruttó vételár felett;
12. elektronikus hírközlő végberendezések (telefonok, mobiltelefonok, telefax-készülékek, több funkciós készülékek stb.) 10 000 Ft bruttó vételár felett;
13. üzenetrögzítők, kihangosító készülékek 10 000 Ft bruttó vételár felett;
14. műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televíziók, projektorok, videomagnók 10 000 Ft bruttó vételár felett;
15. rádiók, autórádiók, rádiós ébresztőórák, rádió adó-vevő készülékek, amatőr rádióadók és rádióvevők, műholdas helymeghatározók 10 000 Ft bruttó vételár felett;
16. lemezjátszók, szalagos és kazettás magnók, CD-felvevők és -lejátszók, DVD-felvevők és -lejátszók, egyéni hangrendszerek és ezek tartozékai (keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal), mikrofonok és fülhallgatók 10 000 Ft bruttó vételár felett;
17. fényképezőgépek, film- és hangfelvevő kamerák, videokamerák és camcorderek, film- és írásvetítők, filmnagyítók, filmelőhívó- és filmfeldolgozó készülékek, fotónyomtatók, film- és diaszkennerek 10 000 Ft bruttó vételár felett;
18. MP3 lejátszók, Pendrive készülékek, illetve az ezekhez, valamint a digitális fényképezőgépekhez használatos memóriakártyák 10 000 Ft bruttó vételár felett;
19. távcsövek, látcsövek, mikroszkópok, teleszkópok, iránytűk, tájolók 10 000 Ft bruttó vételár felett;
20. személyi számítógépek és alkatrészeik, monitorok, nyomtatók, szkennerek 10 000 Ft bruttó vételár felett;
21. számológépek, zsebszámológépek, menedzserkalkulátorok 10 000 Ft bruttó vételár felett;
22. írógépek és szövegszerkesztők 10 000 Ft bruttó vételár felett;
23. hangszerek 10 000 Ft bruttó vételár felett;
24. órák 10 000 Ft bruttó vételár felett;
25. bútorok 10 000 Ft bruttó vételár felett."

É2I 2008.11.11. 14:33:52

Most elképzeltem, hogy lehet mell alatt rucit varni.....de csak a Jucit tudtam.....

Valjan 2008.11.11. 14:34:40

coool!
;))))))))))))))

NorbArt 2008.11.11. 14:35:24

enenmegaziren

nos nem, lehet szórakoztatóelektronikában igen, de számtech piacon biztosan nem...
ha 30K ért vesz valamit akkor azt a kisker 27K veszi. Nem szok előfordulni hogy a 30K cuccon 15K keres a kisker.
Szerintem ez a MM vagy EW nél is igy van

Páneurópai Harci Kos 2008.11.11. 14:35:57

Az eredeti történethez, simán vissza kellett volna adni a pénzt, aztán jónapot.
Vevőt megszerezni és megtartani, nem pedig elhajtani.. a siker kulcsa:)

Valjan 2008.11.11. 14:35:58

rajzoltszemoldoku!
varom jelentkezesd!!!

havajj 2008.11.11. 14:36:20

irén: mindig odéb kell libbenteni, és gyorsan ölteni egyet mielőtt visszaesik

Valjan 2008.11.11. 14:37:10

Igggggggen valami hasonlo a velemenyem es nezetem a Paneuropi harci kossal!!-Te is ott voltal Sopronpusztan 1989-ben??? ;))))))))))))))))

Páneurópai Harci Kos 2008.11.11. 14:37:13

Meg is érdemli az aki számtech cuccot MM nél vesz, jóva drágább, mintha kis boltban rakatná össze:)

Juc Kisagyszony 2008.11.11. 14:37:24

irén:

és hogy sikerültem?

NorbArt 2008.11.11. 14:38:00

Secnir

valóban van ilyen rendelet, de arra vonatkozik ha az eszköz hibás, ez esetben valóban vagy csere de indoklás nélkül a pénzt is kérheti.

Én azt mondtam h olyan nincsen miszerint nem tetszik neki és ezért 3 napon belül vissza kel venni. Ha hibás akkor igen!

Páneurópai Harci Kos 2008.11.11. 14:38:28

Jaj, melyik véleményed egyezik az enyémmel?:)
szeretem a frissen nyírott füvet:)

NorbArt 2008.11.11. 14:39:00

az 5. komment már a 3 napos balhéról szólt

É2I 2008.11.11. 14:42:02

@NorbArt 2008.11.11. 14:35:24

Félre értettél, én magára a gyártóra gondoltam. Nem a nagykerre vagy a kiskerre.
Konkrétan, arra, hogy a gyártók havonta dobják ki az új termékeket, gyakran csak hangyafingnyi különbséggel. És azzal a nyílvánvaló célzattal, hogy az "új" terméken meg tudják tartani az extraprofitjukat, de ezzel a húzásukkal a korábbi termékeiket elértéktelenítik. Jobban mondva, akkor lesz az a valódi árban.
Nyilván ilyet csak a gyártó tud megjátszani.

Secnir 2008.11.11. 14:44:42

PHK:
kevered a fogyasztási cikk témakörét a garanciális/szavatossági termékek körével.
a ruha és a mosógép is fogyasztási cikk. vonatkozik mindkettőre a mittoménmelyik 1997-es törvény.
a ruhára történő garanciát szavatosságnak nevezik, míg a többnyire gépjellegűekre garancia van (ebből idétél te is és én is) ez a 2003-as kormányrendelet egy kiegészítése az 1997-esnek. ugyanúgy él ruhára, mint vasalójára. éla vajra is, de ott a gyártó meghatározta a szavatssági időt (megteheti, joga van rá). ha nem határozza meg (pölö póló) akkor az államilag adott irányelv a mérvadó. és minden más is.

Valjan 2008.11.11. 14:44:52

Gyermekeim az Urban...ennyi volt mai napra.Tovabbi szep napot!

É2I 2008.11.11. 14:46:28

@Juc 2008.11.11. 14:37:24

Azt nem mondtad, hogy belőled is hiányzik egy tíz centis varat.
De mostmár megvartalak, jól sikerült.

@nális coitus 2008.11.11. 14:48:20

Pozítív példa a C&A bármelyik üzlete: bármit visszaviszel, nem kell indok, és már veszik is vissza, persze le lehet vásárolni, de azt, amit nem hibásan, hanem azért viszel vissza, mert mondjuk nem tetszik. Én visszavittem a plüssmacit, mert nem tetszett miután a gyereknek megvettem. Visszavették, ennyi. Szóval a hibás pólót, pulcsit, főleg úgy, hogy nem tudták cserélni, egy elnézéskérés mellett kellett volna visszavenni és visszafizetni a vételárát. Ja, Londonban vettem egy bőrdzsekit, kihoztam a boltból, és megláttam rajta valami hibát, ami lehet, hogy nem is volt az. Visszavittem, nem volt méretben másik, már ki is fizették. Ennyi!

É2I 2008.11.11. 14:49:29

@ havajj 2008.11.11. 14:36:20
"irén: mindig odéb kell libbenteni, és gyorsan ölteni egyet mielőtt visszaesik"

Ezt is elgondoltam. Hát egy jó nagy röhögés lett belőle, az biztos. :D

NorbArt 2008.11.11. 14:50:04

enenmegaziren

én nem felérazást mondanék hanem beleépített fejlesztési költséget.

Persze a gyártási költség számottevően nem csökken, innkább csak az elejéna gyártósot kialakítást és fejlesztést kell megfizetni...
Bár aki nem engedi magát elragadni az új vívmányokkal...mert minek is ugye.
mindenkinek mindenből a legújabb, én egyszerűen élek de így is pont jó. LEgszivesebben leköltöznék vidékre és lovakat tartanék, csak egészség legyen.

É2I 2008.11.11. 14:56:21

@NorbArt 2008.11.11. 14:50:04

"Bár aki nem engedi magát elragadni az új vívmányokkal...mert minek is ugye."

Na ezaz. A tudatos vásárlás. Nem mindig a legújabbat kell megvenni, és még jól is jársz. Mindenféle szirszart meg nem is kell, csak azért mert trendi meg a szomszédnak is van, meg a csapból is ez folyik :)

AlulírottFentemlített 2008.11.11. 14:58:08

A bográtsch sem tartós fogyasztási cikk?

Dunának megyek, vagy felkötöm magam egy kékszalaggal!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 14:59:18

Legközelebb akkor is másik boltban vásárolt volna a t. postoló ha nem mondják neki.

Az eladó bunkóságától függetlenül, hogy nem lehet észrevenni a varráshiányt egy ruhán?

Egyébként meg mi a fasz az hogy nem adja a vásárlók könyvét, akkor kéred amikor akarod.

havajj 2008.11.11. 15:01:51

Az üvegasztal viszont nem tartós.
El is tört.

Rajzoltszemöldökű plázapipi 2008.11.11. 15:08:21

Juc 2008.11.11. 14:31:44
pipi:

én olyan emberrel nem vitatkozom akinek még szemöldöke sincs :D
Most nem értem Drágám mit nem értesz? Van szemöldököm nagyon szépen megrajzolva! :D
Valjan, azt azért nem mondom, hogy addig ne vegyél levegőt, amíg nem jelentkezem! ?)

ihatethisindapassthingy 2008.11.11. 15:12:39

"Columbia-Merrell stb.;rajongo vagyok,mert az minoseg." -> én speciel már vizsgáltattam be a Kermi-vel fogyasztói vitában N**** ***e márkájú rövidnadrágot (ezekkel elvileg egy kategória), a Kermi kiosztotta őket rendesen... Nem minden arany, amire vastag árcímkét raknak.

helianthus 2008.11.11. 15:20:01

"N**** ***e márkájú " ez a kedvenc márkám!!!! :D

The Good Boy 2008.11.11. 15:20:19

Jól látom, hogy nem látom a gas gmbh válaszát, bocsánatkérését? Vagy csak nem látják a nagy tuccc-tuccc tól?
Sikertelen emberként nekem van egy gas nyárból-télbe átmeneti dzsekim, de most én ezennel bojkottálom e terméket és az idén már nem veszem fel (de egy ötvenezres gas bon-ért, akár soha többet:)
Azért ez az eset a fogyivédők felé is megérne egy kört...
Atomot a gasnak

ihatethisindapassthingy 2008.11.11. 15:20:58

helianthus: Szerencsés ember vagy :)

Valjan 2008.11.11. 15:24:04

Iggen.. :)))ha foigyelmesen olvasol tovabb,akkor az is ott van,hogy sosem Magyarorszagon vasarlok ruhazati es egyeb cikket... ;))))
Es itt biztos azt kapom a penzemert amit megveszek.Ha nem igy lenne annak az uzletnek nem lenne hosszupalyafutasa "itt ezen a piacon"nekik tobbet er a vasarlo,mint a pillanatnyi haszon!!
lesz@rom a N........e markat.Tudod nalam ez olyan,hogy van a 3*brandy a polcon a tescoban es van a hennessy.. :))) ugye ertesz!

NorbArt 2008.11.11. 15:32:13

@ enenmegaziren

:)
én is (mert nekem is muszály volt)
de már fél éve megjelent YAMAHA házirozi erősítőt vettem meg, így 90K helyett csak 43 volt:)

pamutmacska 2008.11.11. 15:52:56

No, még csak az elejét volt időm végigolvasni a kommenteknek, ezért bocsi, ha esetleg ismétlést írok.

Én is dolgoztam eladóként plázában. Igaz, mellette fősulira jártam, és még zsenge ifjú lányka voltam, de (!) SOHA nem voltak műkörmeim, igyekeztem mindig kedves lenni a vásárlókkal, türelmes is, meg minden. Tény, hogy nagyon sok a bunkó a vásárlók között is, de azért azt nem mondanám, hogy napi 11 órát állni nem könnyű, ami alatt a raktárban létráztam föl-le (cipőbolt), és húztam az igát. Ma tök más területen dolgozom, és igenis nehéz volt akkoriban. Pénzzel dolgoztunk, felelősség volt (nem volt lopásgátló, meg ilyenek). Volt olyan, hogy kivittek egy akkor 15 ezer forintos cipőt, a fizum meg 3 ezer volt. Szóval lényeg a lényeg, nem mondanám, hogy könnyű.

Tény az is, hogy nagyon sok a bunkó eladó, akinek IQ-ja kb. a buszjegyemével vetekszik. Én biztos, hogy nem hagytam volna annyiban, és minimum, hogy beírok a VK-ba. Ettől fosnak, nem véletlenül...

NINCS olyan törvény, hogy 3 napon belül köteles visszavenni. Valamikor (ha jól tudom a dátumot) a 80-as években megszűnt. Ma, ha a termék nem hibás, akkor a kereskedő jóindulatán múlik, hogy visszaveszi -e vagy sem.

Garancia: ha javítható, akkor javítás az első. Ha nem, akkor csere, ha ez nem felel meg, akkor pénz. NINCS OLYAN, hogy le kell vásárolni. Meg külön szerződés a fogy. védelemmel. Muhaha.

Ajánlom a fogyasztóvédelmi fórumot! Általában szoktak válaszolni a kérdésekre. Illetve létezik egy ún. VIP vonal, ahol szintén szakember válaszol telefonon, ha nyűgöd van.

Na, hosszú lett. Elnézést!

pamutmacska 2008.11.11. 15:54:38

nem könnyű=könnyű

Szóval k.va nehéz 11 órán keresztül álldogálni, létrázgatni. Sokszor deréktől lefelé már nem éreztem, csak zsibbadást. De nem olyat, amilyet szerettem volna. :D

Aodry06 2008.11.11. 15:56:31

Ez olyan "jó magyaros" történet...amin már meg sem lepődhetünk. Az lenne a furcsa és akkor kezdenénk el igazán bizalmatlankodni ha más típusú kiszolgálást kapnánk a PÉNZÜNKÉRT.Mert ugyebár ők tesznek nekünk szivességet azzal, h. elkölthetjük náluk a pénzünket....Miért van az Canadában pl. a Gap-nél, h. számla és minden féle "igazolvány" nélkül visszaviheted a nem kívánatos darabot? És még térden állva sem kell könyörögnöd a pénzedért...na és magyarázkodnom sem kell, h. miért..

havajj 2008.11.11. 15:57:17

Csak mert nem volt ott a homár nagy kanja Valjan. :)

havajj 2008.11.11. 15:58:21

Egyébként a 90-es évek végén szűnt meg a 3 nap ha jól tudom, pamutcicus.

ihatethisindapassthingy 2008.11.11. 15:59:26

Valjan, gondolom a Columbia, Merrell és a többiek ugyanazt a cuccot forgalmazzák Magyarországon is, nem? A North Face (üsse kavics, írjuk ki :) ezeknél semmivel nem rosszabb nevű márka, itt nem a Tesco Gazdaságos Izű Szeszesital és egy millió csillagos konyak közötti difiről beszélünk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 15:59:50

@ihatethisindapassthingy : "Nem minden arany amire vastag árcímkét raknak"

Általában inkább az olcsó az őszinte, mert arról legalább tudod hogy szar :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 16:01:16

Ja, és a márka különben is a Dolce&Gabanna!!!! Ez FONTOS!!!

havajj 2008.11.11. 16:02:57

az Gabbana te tuskó. :)
még ezt se tudod?
így aztán nincs nagy jövőd a vallásban :DDD

havajj 2008.11.11. 16:05:09

jujj, bebuktam, biztos azért írtad így, nehogy kiszúrja a szcinglik keresőmotorja :)))))

pamutmacska 2008.11.11. 16:12:59

havajj!
Köszi, akkor lehet, hogy rosszul emlékeztem. :)
Megszűnt, az a lényeg.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.11.11. 16:29:36

Pólus G-Gecco:
Visszaviszem a farmert 1 hét után, hogy válik le róla a G-Gecco címke az övnél. Mondom, nem gond, varrják vissza, vagy cseréljenek. Pont az a rohadt címke jön le róla, amiért háromszor annyiba kerül, mint az ugyanolyan kínai.
Elhajtottak.

É2I 2008.11.11. 16:34:38

@pamutmacska 2008.11.11. 15:52:56

"Garancia: ha javítható, akkor javítás az első."

Nem, mostmár - 2008.09 hó -, ha nem jelentéktelen a hiba, kérhető a csere is. Egyenértékű a javítással.

pamutmacska 2008.11.11. 16:40:47

Tévénél is mondjuk?
(egyébként jó ezt tudni)

havajj 2008.11.11. 16:56:11

Gondolom a "nem jelentéktelen" az főalkatrész hibára vonatkozik.
Ezesetben meg eddig is volt lehetőség cserét kérni, nem?

Mi a tököm az a G-Gecco? Le vagyok maradva asszem.

cantbear 2008.11.11. 17:48:33

Sziasztok,

Én küldtem be a levelet.
Az eset az ARÉNA PLÁZÁBAN LÉVŐ GAS ÜZLETben történt.

Én is a kereskedelemben dolgozom, bár teljesen más jellegű a dolog. Nálunk ha valaki reklamál (és jogos) első körben azt mondjuk, hogy a következő számlája végösszegéből levonjuk a pénzt, ha nem akar a közeljövőben rendelni, akkor pedig sztorno számlát írunk róla. (pedig a fix fizetésemen felül van egy mozgó rész, ami csökken, ha stornokat írogatok, tehát én is szívózhatnék, ha csak a saját érdekeimet nézem)
És elnézést szoktam kérni a kellemetlenkedésért. És senkit nem kérek meg, hogy legközelebb ne rendeljen a cégtől, mert nekem is abból van a fizetésem, ha ő rendel, és egyébként sem szeretek köcsögösködni az emberekkel.

Hogy 2 pozitív példát is írjak:
1 Mammut-beli Esprit. cipővel probléma volt, visszavittem, mondták, hogy jogos, nézzek körül, ha találok valamit, ami tetszik, akkor ugye le tudom vásárolni, ha nagyon nem találok semmit, visszaadják a pénzt.
2. Benetton üzlet: visszavittem egy táskát amivel probléma volt, szintén mondták, hogy nézzek körül, találtam egy másik táskát, de az sokkal olcsóbb volt, ezért a különbözetet visszakaptam.

üdv,
KISCSILLAG

É2I 2008.11.11. 17:48:50

@pamutmacska 2008.11.11. 16:40:47

Ha nem 10e Ft alatt vetted, igen. De nyílván nem akkor, ha a hátulján van egy nagyítóval észrevehető karc.


@havajj 2008.11.11. 16:56:11

Lehetett cserét kérni, de azt az eladó - ha javítható volt a cucc - megtagadhatta. Mostmár nem.

É2I 2008.11.11. 18:02:08

@cantbear 2008.11.11. 17:48:33

Szerintem mindenki levette, hogy nem akarod a boltot "bántani". Csak a "máskor ne itt vásárolj" tette be a kaput. Szerintem jogosan.

@havajj 2008.11.11. 16:56:11

Ja az kimaradt, hogy nem csak fődarab. Ha valami meghibásodott rajta, de cserélhető lenne (szervízben 1-2...x hét), mondhatod azt, hogy cserét kérsz. Már amennyiben van rá lehetőség.

Én egy fűszegélynyíróval jártam úgy, hogy kb fél óra után leégett és csak szervíz szakvélemény után akarták cserélni. Rávilágítottam, hogy ez már nem így van...Végül is visszakaptam a pénzt, mivel nem volt cseredarab.

Fashionistas 2008.11.11. 18:44:38

München 2002 nyara... Vásároltam egy papucsot erre 3 sarokkal távolabb megláttam azt a papucsot 30 Euróval olcsóbban. Bepöccentem visszaszaladtam és indoklás nélkül kértem vissza a pénzemet. Visszaadták szó nélkül.
Másik eset. Vettem egy parfümöt szintén Münchenbe és amikor hazavittem a szórófeje össszenyomódott.
Egy hónap múlva egy találomra kiválasztott parfümboltba bementünk és mondtam hogy sajnos mér a blokkom nincs meg! De itt vettem a parfümöt és nem működik. A hölgy szó nélkül leemelt egy ugyanolyan parfümöt fújt belőle a levegőbe kettőt és azt mondta mosolyogva " parancsoljon Uram" :))
Na ezt hívják a fogyasztók mekkájának!
Itthon ezt a fogyasztók poklának nevezném....

avatartalan 2008.11.11. 19:42:24

gasban vásárolni elég gas...

Secnir 2008.11.11. 20:04:45

zep**
írjál te nekem. ott a nickemen a cím, hadd szóljon...

Kidus 2008.11.11. 20:15:15

Itten hulye amerikaiak ugy csinaljak, hogy mikor megveszem es ket het mulva visszafaradok, hogy nem tetszik, megkerdezik hogy szeretnem-e a penzt vissza, esetleg le akarom-e vasarolni, vagy tan adjanak gift card-ot azonos osszeggel, szeles mosoly, satobbi.
Ha kisebb osszegert valasztok valamit, kulonbozet vissza.
Korrektseg.
Meg akkor is normalisak, ha a te hibazol.
Multkor vettem egy gyertyat, szep nagy volt, uvegbodonben. En barom leejtettem, osszetort rendesen. Meg nem leptem ki az epuletbol, odamentem a customer service-hez, es mondtam az ott levo illetekesnek, hogy sajnos ket balkezem van. Pottyet gondolkodott, megnezte, majd szolt, hogy hozzak egy masikat. Lehuzta a vonalkodot, torottet kukaba hajintotta, ujat kezembe nyomta, have a nice day.
Igy is lehet.

É2I 2008.11.11. 20:22:58

@ Kidus

Na ez az az ötven év előny, amihez fel kellene zárkóznunk. Bár a mostani helyzetben könnyen Ámerika fog a mi színvonalunkra visszasüllyedni, sajnos.

Kidus 2008.11.11. 20:43:13

Ez csak hozzaallas kerdese, elvileg nem is szabadna szorakozni a vevovel, csak ha vitathato, hogy jogos a panasz.
Ha egyszer kotelesek visszaadni a penzt, akkor kotelesek.
Ha nem lennenek, elo sem fordulna, huzavona utan sem, biztos lehetsz benne.

Mylady 2008.11.11. 20:45:49

enenmegaziren 2008.11.11. 13:55:15

Igen? Én meg olyat láttam egy üzletben (nem én voltam a szenvedő fél), hogy egy idősebb, elegáns nő kérdezett az eladótól egy ruhadarabról, kb így (nem szó szerint idézem)
- Érdeklődnék, van-e ebból a nadrágból 44-es méretben zöld.
- Csak az van, ami ki van rakva.
- Nem nézné meg a raktárban, hátha akad mégis?
- Nekem erre most nincs időm, különben is, ha lenne, kint lenne a polcon.
- Esetleg másik üzletükben?
- El kell menni megnézni. De nem javaslom, mert nem ugyanaz az árukészletünk.
- Esetleg meg lehetne kérdezni telefonon?
- Ha gondolja, mindjárt adok egy listát az üzleteinkről, hívja fel őket. De nem javaslom, mert úgysem veszik fel a telefont.
- Hogyhogy nem veszik fel a telefont?
- MErt a pénztárban vannak a telefonok és ott nemérünk rá felkapdosni. Én sem veszem fel soha.

Itt a nő feladta. És akkor megszólalt a telefon a pénztárban és az eladó valóban nem vette fel.

Szerintem röhej.
Egyébként C&A, Árkád.

Kidus 2008.11.11. 20:47:09

Meg azt talan el tudom kepzelni, hogy az uzletvezetonek x eladasra torekedni kell, es nyilvan a visszaadott penz minusz, ami ra nem vet jo fenyt, viszont ez megint bellaitottsag.
Itt az a lenyeg, hogy a vevo boldog legyen, kinyaljak a segget akkor is, ha visszavisz valamit, mert tudjak, hogy normalis ugyintezes utan ugyis vissza fog menni vasarolni.
Ezt kene talan megerteni vegre, a legtobb vevo nem egyszeri, szereti a markat, vagy pont kozel van neki, vagy akarmi mas. Ha bemegy es minden siman mukodik oda es visszafele is, legkozelebb is megy. Esetleg masnak is szol, hogy korrekt a kiszolgalas.
Igy meg szepen veszitik a vevokort.
Itt ez nem fordulhat elo. Ha valaki nem kedves es segitokesz, ugy lehordjak, hogy a laban nem all meg.
Ha tulmegy egy hataron, egybol ki is rugjak.
Fo a vevo. Igy kene mindenhol, es mindenki jobban jarna.

JBK 2008.11.11. 20:47:32

Lehet már írták, sok a komment, nem olvastam végig, de Külföldiában (értsd: nyugatabbra), úgy megy hogy amíg az árcímke rajta van a ruhán, addig simán kicserélik vagy visszaadják a pénzt. Max megkérdezik mi az oka a cserének. Ha meg nincs is blokk, de sértetlen a címke akkor levásárolhatod az összeget.
Amikor lusta voltam próbálni, nem egyszer vettem 2-3-t egy dologból, hazavittem, majd ami nem volt jó, azt visszavittem. Pénz vissza, mindenki boldog :)
Mi ebben olyan nehéz???? Az ilyen üzletek feketelistára kerülnek nálam, és nem megyek oda többet (sajnos túl hosszú már a listám :( )

Second Regime 2008.11.11. 21:54:57

Szerintem az ilyen alja szarháziakat egyszerűen csak szilánkosra kéne törni a lehető legtöbb felületen. Sajnos ilyen esetben nem tud szolídabb módszer eszembe jutni. Már eleve ott kezdődik, hogy milyen alapon vitatkozik. Ha egyszer a termék SZAR, akkor szar. Még neki kéne elnézést kérnie amiért az ótvar produktumuk miatt vissza kell mászni az üzletbe. MI AZ, hogy kérésre nem takarodik a panaszkönyvért _azonnal_? Telefonálgat? Talán a nagy "vezetőnő" nem tudja a szabályzatot magától? Miért van akkor abban a pozícióban, kérdem én? Sérteget, kötekszik? Borítani neki olyat, hogy felnyalja a pultot a falig aztán mandínerből a széléig. Persze erről sajnos csak álmodozhat az ember, mert utána annyit kap érte mintha "ártatlanul" bántalmazta volna azt a szegényt. Most arra nem térek ki részletesen hogy gas-t seggtörlőnek sem használnám (már a nevében is benne van a jellemzése) viszont ilyen nagypofájú, arrogáns,senkiháziakat mint a drága "vezetőnő" annál szivesebben. Igen, kicsit elragadtattam magam, de egy ilyen után máskor meggondolná mekkora pofát nyit, pláne amikor még csak igaza sincs.

magnumka 2008.11.11. 23:01:43

Üdv nektek!!

Hát ez érdekes!Furcsa ami elhangzik!Mert én isvittem vissza felsőt már Gas üzletbe és ott nekem egyből felajánlották hogy szeretnék e vásárlási utalványt igényelni hogy esetleg máshol tudjak vele vásárolni, mivel nem találtam magamnak való felsőt! Persze el is fogadtam és mentem!
Szerintem mondjuk egy boltot nem egy ember alapján kellene megítélni!Mer lehet hogy az illető a kakukktojás az üzletben!Ezt onnan veszem mert én is egy kereskedelemben dolgozo vagyok aki 1 éve csinálja!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.12. 00:27:05

hat gyerekek ez most telleg hosszu erre nincs idom mert meg a blikket se olvastam, meg anyam zargat az iwiwen
de
eppen a multkor meseltem, hogy siman visszavettek 3 napos hust mert romlott volt
videojatekokon meg ilyen computeres szarokon kivul barmit barmikor 3 honapig kerdes nelkul
ja lehet meg hasznalt noi bugyit se vesznek vissza

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.12. 00:28:27

de azt Mary se veszi vissza csak mosas utan

Megdobbent 2008.11.12. 01:48:46

Kiscsillag bazzeg veled meg a ribancos oltozkodeseddel kizaloag a baj van.

Ofélia . 2008.11.12. 07:44:48

Ti itt nyavajogtok mindenféle reklámértékü méregdrága szirszarok miatt.

Meg műkörmös plázacicák miatt.

Afrikában meg éheznek.

Rajzoltszemöldökű plázapipi 2008.11.12. 08:24:48

Ofélia, itt nem miattam nyavalyognak, hanem utánam! :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.12. 08:38:26

afrikaban se ehezik mindenki
amugyis ott a rengeteg zebra meg zsiraf, nem tudom miert nem lonek maguknak

Ofélia . 2008.11.12. 09:15:57

hagyma: Hát ezt énse.

Talán ellopták a puskájukat a szavannatücskök.

Jimbo75 2008.11.12. 11:06:43

Grat Valjan, ha nem esett volna le, Rajzoltszenöldökű csak egy poén.....

b[ALien] (törölt) 2008.11.12. 13:45:55

Afrikában ez már nincs így! Alig van már állat mert megették mindet. K.nagy nemzeti parkok vannak elkerítve, és a turistákat csak azon belülre viszik. Na ott vannak állatok meg jó sok vadőr

Rajzoltszemöldökű plázapipi 2008.11.12. 14:18:46

Jimbo75, szerintem leesett Neki, szerintem Neked nem esett le, hogy Nekünk leesett! ?)
Én különben sem poén vagyok, hanem egy korkép. Vagy ha jobban tetszik egy sztereotip személyiség, amiből minden plázában, butikban, sörözőben, szoliban, és az utcán sétálva nagyon sokat láthatsz.

Nyúlsajt (törölt) 2008.11.12. 14:32:00

Sziasztok,
nekem van egy nagyon pozitív tapasztalatom. egyszer kinéztem egy télikabátot, felpróbáltam, szemezgettem vele, aztán otthagytam. Pár nap múlva kitaláltam, hogy mégis kell (olyan bizonytalan vagyok. vagy mégsem?) és visszamentem, de már nem volt 38-as. Az eladólány (egy földre szállt angyal) végighívogatta az összes bp-i üzletet, sehol sem volt. Majd álltunk ott tanácstalanul, és azt mondta, hogy egy kolleganője jön pestre a szombathelyi boltból, és ott pont van a méretemben. Le is beszélte vele, hogy elhozza a kabit, nekem meg elkérte a számomat, hogy hív, ha megérkezik. Hívott, nem vettem fel, erre írt egy smst-t, hogy Szia, xy vagyok a personából, jöhetsz a kabátodért. Hát mentem is, egy baromi nagy doboz szamos marcipánnal - pont karácsony előtt voltunk. Szóval nem minden eladó plázacica, bár a 90%-uk igen.

helianthus 2008.11.13. 12:20:27

Képzeld Hagyma, ma másodszor olvastam el, amit írtál, és másodjára megértettem, mit írtál. Azért jól jönnének néha azok az ékezetek is! :)
NEm arról volt szó, hogy lesz ékezetes bill-ed?(nem számla, keyboard)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.11.13. 20:48:51

a multkor visszavittel 4 gombolya fonalat mert megmaradt, de nem volt meg a blokkom, elnezest kertek, hogy igy sajnos a penzt nem tudjak visszaadni, csak levasarolhatom, hat 4€ nem gond levasarolni, köszönöm - ja ez egy Zeemann üzlet Merksteinban

wildpig 2008.11.18. 09:41:20

Benne van a nevében. Gas - gáz.
süti beállítások módosítása