A címben szereplő mondat az eladó szájából hangzott el, miután kiscsillag egy varráshiba miatt panaszt tett. Háromnegyegy órás huzavona után ugyan visszakapta a pénzét, de valószínű, hogy ezt a jótanácsot örökre megjegyezte.
Pénteken vettem két felsőt a gas-ban. Az unokahúgommal voltam, így viszonylag lezavartam a próbálást, fizettem és távoztunk, majd ma reggel, mikor az egyik felsőt fel akartam venni, vettem észre, hogy egy helyen hiányzik a varrás egy 10 centis darabon (mell alatt húzott felső, és pont ott hiányzott a cérna, azt úgy nehéz megvarrni, hogy ne látsszon) ezért ma délután visszavittem. 2 eladólány volt az üzletben, mondom mi a probléma, mondja az üzletvezető (később kiderült hogy ő az) a másiknak, hogy hozzon egy másik M-eset. Igen ám de nem volt.
Elkezdtek tetvészkedni rajta, hogy akkor másik üzletből átkérni, meg hogy milyen méret is kell... nem tudom látják-e a gépben a másik üzlet készletét, ha igen, akkor máshol nem volt, mert ezt a vonalat annyira nem erőltették. Szóval mondom neki, hogy nem szeretnék másik üzletbe menni, erre a csaj, hogy akkor vásároljam le.
Nem szeretném, pénteken nagyjából megnéztem mik tetszenek (és mi az, aminek az árával ki vagyok békülve, mert az egyszerű pólóknak normál ára van, de nem szerettem volna a felsőm értékét még 20.000 Ft-al kipótolni, hogy vegyek egy pulcsit), azt a 2-t megvettem, szóval szeretném visszakapni a pénzemet.
Eladó mondja, hogy nem lehet. Nem értettem, amit vettem, abból nincs, véleményem szerint nem kötelezhetnek rá, hogy mást vegyek. (nekem még az van, meg, hogy ha vmivel baj van, és visszaviszem, és nincs belőle, nem vagyok köteles mást választani, sőt akkor sem vagyok köteles ugyanazt még egyszer elvinni, ha van belőle - de azóta már lehet, hogy változott a törvény) Szóval akkor kérem a vásárlók könyvét, mert szerintem ez így nem korrekt. Csajnak lilul a feje, bunkó velem, kötözködik, elmagyarázom még háromszor, amit itt is leírtam, mire (és ezen pöccentem be nagyon, és ez az, amiért megírom a sztorit) közli, hogy elege van a cirkuszból, visszaadja a pénzemet, de arra kér, hogy legközelebb egy másik üzletbe menjek vásárolni. ?????!!!!!!!!!!
Várom a pénzem, de nem kapom. hátravonul telefonálni. telnek a percek, visszajön, papírokat olvasgat miközben telefonál, eltelik vagy tíz perc, nagy nehezen leteszi a telefont, közli, hogy itt van ezen a papíron, most beszélt a gas nemtommilyen üzletvezetőjével, ez az érvényes (ha a hibát nem tudják javítani és nem tudnak másikat adni a termékből, akkor kell visszaadni a pénzt) Mondom oké, egyről beszélünk, mért nem kapom meg a pénzt? hátháthát... mondom oké, adjon egy bont, majd egyszer levásárolom + a vásárlók könyvét.
Felhívja a másik üzletvezetőt, hogy beszéljek én vele, mondom nem akarok cirkuszolni, de már adja is a kagylót, aki közli, hogy ők a fogyasztóvédelemmel olyan szerződést kötöttek, hogy semmilyen esetben sem adnak vissza pénzt. (kérdés: ez igaz, ilyen létezik????)
Vásárlók könyvét továbbra sem akarja adni, merthogy az neki nem jó ha én abba beleírogatok (ő mondta ezt)
Bont pedig nem ad, a blokkal vissza tudok jönni bármikor fél éven belül. Mondom jó, de legalább írjon hozzá meg pecsételje le, más üzletben így szokták. Nem kell, elég a blokk (például ezt sem értem, akkor bármilyen gas blokkal besétálhatnék hogy levásárolgatom? mivaaan?)
Újra elkezd kötöszködni, hogy és egyébként is túlvagyunk a 3 napon. Mondom MILYENHÁROMNAPON? (gondolom itt arra gondol, hogy ha valami nem tetszik, 3 napon belül hozhatod vissza cserélni) hát a garancia fél éves, ember! ráadásul péntek este 8-kor vettem, most meg hétfő délután 4 van, szóval még nem vagyunk túl.
Jó akkor mit akarok?
Adjon bont, amit bármilyen Gas-ban levásárolhatok + a vásárlók könyvét (a nyugati gas legalább 5ször ekkora, hátha ott találok valamit) neeeeem. CSak ebben a gas-ban. és bon nincs, blokk van.
Ok, lesz@rom, blokk meg vásárlók könyve. Nah, megint kitalálja, hogy telefonál, valami még üzletvezetőbbel beszél, aki azt mondja neki, hogy adja vissza a pénzt.
Pénz kiszámol, tovább negyed óra szenvedés, mert még egy tétel van a blokkon, amiről (csak arról) új blokkot kell adni.
Összesen 3/4 órát töltöttem az üzletben, ami a legrosszabbul esett, az a "ha megkérhetlek, legközelebb egy másik üzletben vásárolj" és hogy folyamatosan ellenséges volt velem, pedig többször is megpróbáltam mondani neki, hogy értse meg, nincs a személyével semmi problémám, csak szerintem úgy korrekt, ha visszaadja a pénzemet. (végig higgadtan és kedvesen beszéltem vele, de tényleg) Mire felcsattant, hogy de szerinte egyáltalán nincs igazam, és itt rengeteg holmi van, mért nem tudok mást választani?!
Szóval amiért szeretném, ha leközölnétek a sztorit, az az, hogy a 3/4 óra ácsorgás után örültem, hogy visszakaptam a pénzem és szabadultam, a vásárlók könyvébe már nem írtam semmit, pedig a kedves üzletvezető megérdemelte volna a modoráért. Amíg vásárol ott az ember, kinyalják a seggét, ha pedig visszavisz valamit, ez van.
köszönöm,
kiscsillag
Az utolsó 100 komment: