Tékozló Homár

A Centrum biankó parkolójegye

2008.02.15. 15:15 | jackyll | komment
András helyében a Homár kézzel írta volna rá a jegyre, hogy rossz az automata, mert az üres jeggyel simán lebüntették:
Ma reggel a VIII. kerületben a Gyulai Pál utca 1. előtt lévő parkolóautomatát (talán 8125-ös?) szerettem volna használni. Miután bedobáltam a pénzt, kiadott egy teljesen üres jegyet, amin csak hosszanti csíkok vannak. Ez kb. 8h25-kor volt. Megpróbáltam hívni az ügyfélszolgálatot ahol a hibabejelentés menüt választva senki nem veszi fel, majd az automata sajnálkozva közli, hogy próbáljam később. Annak ellenére, hogy 8h30-ra kellett volna a Rókusban lennem, 6-8 percig próbálkoztam. Ezután beraktam az autóba az üres cetlit és mentem a dolgomra. Másik automatához azért nem mentem, mert egyrészt már fizettem a "szolgáltatásért", másrészt az utolsó aprópénzeimmel tettem ezt. Azért miközben a kórházban intéztem a dolgom, még kétszer próbáltam hívni az ügyfélszolgálatot, a fentiekhez hasonló sikerrel.
Olvasson tovább!

Posztvalentin-speciál: emberkereskedelem és ipari romantika

2008.02.15. 12:00 | jackyll | komment
Hála a szent ikrának, idén egyetlen Valentin-napi posztunk se volt, de utólag csak nem ússzák meg. Merthogy hiába a rengeteg Torkos csütörtök-történet, csak volt, aki az ipari romantikára szavazott, és Valentin-napi menüre ült be vacsorára. De előbb egy kis butaság:
Tudom, elkéstem, de a téma szerintem még aktuális. Elmúlt a Valentin-nap, biztos sokan kaptak ajándékot kedvesüktől. De mi van azokkal a hölgyekkel, akik még nem találták meg párjukat? Nos, nem kell ilyen-olyan füstös klubbokba járni vagy párkereső-hirdetéseket feladni. Irány: a Tesco! Most mosolygós férfiakat árulnak (az élőhal stand mellett),  kapaszkodjanak meg Hölgyeim: 30-től 54-es méretig. Hmm… Ez már ügye nem semmi!
És akkor a szó házisárkányé:
A torkos csütörtöki éttermi átbaszások sorába jól illeszkedik a Shalimar étterem Valentin-napi akciója. Mellékelem az akció szórólapját, valamint kis történetünket.
Olvasson tovább!

A Best Reisen tojik a békéltető testületre

2008.02.15. 08:04 | jackyll | komment
Büntetlenül elérhető kellemes érzés, amikor az embernek igaza van. Az adrenalinszint megemelkedik, bizsergető melegség tölti el, amitől percekig peckesen járkál fel s alá a bőrfoteles irodájában. Ilyesmit érezhetett Zám Tibor, amikor papírra vetette alábbi levelét naiv ügyfél felvetésére, aki fogyasztóvédelmileg szeretett volna valamilyen megoldást találni 8 napról 5 napra redukálódott egyiptomi utazására.

Pár héttel ezelőtt írtam nektek kalandos utazásunkról a Best Reisen nevezetű utazási irodával kapcsolatban, akiknek a 8 nap 7 éjszaka kifizetése után sikerült ezt az utat 5 nap 4 éjszakára rövidíteni önkényesen, reklamációnk után pedig mosni magát mint ágnes asszony a szennyest és csípőből elutasítani a kártérítési igényünket. Természetesen nem hagytuk annyiban és a békéltető testület elé vittük a dolgot. Mellékelten csatolom az überbunkó irodavezető levelét melyet a békéltető testületnek volt mersze elküldeni a parasztjának.
Olvasson tovább!

Re: 12 dühös ember a Kisrablóban

2008.02.14. 17:10 | jackyll | komment
Torkonakadt Csütörtök-kollekciónk nem lenne teljes legalább egy étterem válasza nélkül. Szerencsénkre, illetve Ambrus szerencséjére a Kisrabló nem engedte el a füle mellett naiv ügyfele panaszát (3 óra várakozás után sem a rendelést kapták meg), úgyhogy a pincérnőjüknek felmondtak, őket pedig meghívták egy kárpótlásvacsorára:
From: "Kisrabló Pub"
A kritika, mellyel megilletett minket úgy gondolom önmagáért beszél. Reklamációjukat felülvizsgáltuk. A végeredmény minden bizonnyal nem vigasztalja önöket és sajnos minket sem.
Olvasson tovább!

Az év bankjába olvadni

2008.02.14. 14:44 | jackyll | komment
Lecsóóónak évkezdésre az jutott, hogy számlatulajdonosként beolvadt a tavalyi "év bankjába". A netbankos nehéz időket átvészelte, de azóta az ATM-ekből fogy el a pénz amerre jár, a fiókokban pedig nem igazán akarnak vagy tudnak neki segíteni:
Január elsején, lévén ex-Inter Európás én is "beolvadtam" a CIB-be. Minap pénz vettem volna ki a Böszörményi úti ATM-ből, de műszaki ok miatt (értsd kifogyott a bankó) nem sikerült. Ez már a IEB-s időkben is előfordult, ráadásul akkoriban valami megtévesztő szöveget írt ki a gép, így az első alkalommal azonnal a telefonos ügyfélszolgálatot hívtam s csak negyedórás beszélgetés után derült ki hogy nem a kártyámat törték fel, csupán a gép ürült ki. Most a fiók is nyitva,  megnyugtatnak egyórán belül érkezik a pénz! Ez a mai rohanó világban soknak tűnik, irány a MOM park, ott is egy fiók, előtte automata, ami nem fogadja be a kártyámat. Biztonsági őr kikukucskál (még van öt perc a nyitásig) szólok neki hogy készítse a panaszkönyvet. Ő meg vissza, hogy az az automata nem hozzájuk tartozik hanem a Group4 (?) securityhez.
Olvasson tovább!

Best of Torkos Csütörtök

2008.02.14. 11:20 | jackyll | komment
Egy hete történt az ominózus vendéglátóipari teszkósodási akció, ami után főleg negatív tapasztalatokat kaptunk, de nem kizárólag. Alábbiakban a hétvége óta befutott 4db elégedett ügyfél levelét olvashatják. Vicces, hogy egyikük az egyórás várakozás ellenére pozitívan élte meg a kőbányai Zila éttermet, amit múlt héten vki 3 mondattal elintézett, hogy csak melegített kaja volt.
Nos, néhány héttel az esemény előtt mi is kikerestünk néhány olyan budapesti éttermet a listából, amelyet szívesen kipróbáltunk volna, majd sorban végighívogattuk őket, hogy hova lehet asztalt foglalni. Volt olyan hely, ahol már nem volt szabad asztal, volt olyan hely, ahol több napon keresztül nem vették fel a telefont, és – természetesen – volt olyan hely is, ahova sikerült asztalt foglalni: ez volt a Jazz Garden nevű étterem és jazzklub.

Olvasson tovább!

Re: A BKV 29 napos bérlete

2008.02.14. 09:05 | jackyll | komment
Egy nem-annyira-naiv ügyfél megtalálta a módszert, amivel még spórolni is lehe a jelenlegi bérletrendszerben. Mindössze annyi kell hozzá, hogy az év utolsó napján vegye meg a bérletét:
Szerintem kiválóan lehetett spórolni a BKV új bérletein, sok szöveg helyett inkább táblázatot írok:

2007.12.31. - 2008.01.29. -- 7350 Ft (2008-ra 7105 Ft jut)
2008.01.30. - 2008.02.29. -- 8250 Ft, és most figyeljünk:
2008.03.01. - 2008.03.31. -- 8250 Ft
...s így tovább...

Így 2008-ban 12x8250 helyett 11x8250+7350 Ft-ot költöttünk, a spórolás 900 Ft. 20 fős cégnél ez 18000 Ft, nem elhanyagolható.

Olvasson tovább!

Titkos stewardessképzés kétszázezerért

2008.02.13. 17:07 | jackyll | komment
Egy újabb szenzációs ajánlat, csak a Homár olvasóinak, Eszter közbenjárásával, egy légiutaskísérővizsga-előkészítőre. Az sajnos nem derült ki személyesen sem, mire jó ez a papír, de legalább akkor is elverhet kétszázezret, ha nem tartozik videotékának:
Gondoltam írok neked, hátha segitek megelőzni hiszékenyebb embereknek 200.000 Ft-ok kidobását az ablakon. Régi álmom, hogy légiutskísérő szeretnék enni ezért rögtön felfigyeltem egy internetes hirdetésre ami nagyon gyors segítséget ígér ennek valóra váltásában. Meg is látogattam ezt a túlságosan segítőkész irodát. Egy kb. 50 év körüli borzasztó hangosan hőbörgő úriember fogadott. Aki már a kézfogásnál úgy kezdte, hogy nem mutatkozott be, de próbálta erről elterelni a figyelmet a nagyon kedves megjegyzéseivel, hogy belőlem már most tudja az egyik legjobb stewardess lesz. Elég sok felesleges hantázás után rátért a lényegre: "Fizetsz itt 200.000-et és mi felkészítünk a tanfolyam felvételijére, amit ott végzel el a felsorolt országok közül ahol akarsz".

Olvasson tovább!

Visszaél erőfölényével a Tesco?

2008.02.13. 12:35 | jackyll | komment
  • Már az első mondat filmesítésért kiált az Index legújabb teszkós cikkében, ami szerint a versenyhivatal másfél éve sírt, hogy vki nyomja már fel a Tescót gazdasági erőfölénnyel visszaélés miatt, ami most bekövetkezett. A Tesco-könyvek után nem tűnik elképzelhetetlennek, hogy a Multinacionális Cégek Károsultjainak Egyesületének vezetőjét a Tesco arra próbálta kényszeríteni, hogy előállítási áron adott mosószereiből további 20% kedvezményt adjon.
  • Múlt heti kedvenc blogunk a Kibaszott MÁV Biztosító, ahol naiv ügyfél azt dokumentálja, hogyan próbálja visszaszerezni félmillió forintját a biztosítótól, amelyik azután nem fizette ki a kárát a szerviznek, hogy a vétkes fél elismerte hibáját.
  • FreddyD küldött még egy vicces linket, ami egy sajátos online áruházat mutat be.
  • Jól kimaradt a szórásból, de most pótoljuk, mert két volános blog is indult nemrég: a Volánosdi Megint Állunk Vazze blog gyermeke, a Volánnal Utazunk meg nem tudjuk kié, de egy hete azis frissül.
süti beállítások módosítása