Tékozló Homár

'Habverővel felvert takonylabdát' kapott mentolos permet helyett

2009.01.13. 09:46 | szily | 60 komment

E heti pechvogelünk Péter, aki bedőlt a reklámnak, így valami leírhatatlanul gusztustalan habot nyomott a torkába. Az eredmény: azért nem horkolt, mert hányt helyette. A Homárnak kifejezetten tetszik a szer hatásmechanizmusa, miszerint a horkoló embert gusztustalanná teszi önmaga szemében, így harcol a kellemetlen elváltozás ellen. Be is jegyeztetjük a szabadalmat a Homár Náci Fitnesz szalonra, ahol jól képzett, egyenruhás szakembereink és okleveles kápóink magas színvonalon alázzák meg a gyúrni vágyókat. Öklendezés hajtás után, csak reggel is erős gyomrúaknak!

 

Mivel a panaszolt fél nem hajlandó válaszolni, elküldöm neked eme kis szösszenetet, mielőtt más is így járna.


Történt, hogy egyre zajosabb horkolásom miatt vettem egy Silence horkolásgátló sprayt. A reklámnak bedőltem, páromat kíméltem volna, így meg is vettem, és arra számítottam, hogy a leírás szerint bepermetezek egy kis mentolos permetet (gondoltam, mint a torokfájás elleni mentol spray) és alszok.
Idézem a leírást:
"Használata előtt a spray-t erősen rázza fel. Lefekvés előtt a készítményt permetezze a torkába, majd a permetet nyelje le. Ezután még egyszer permetezze a torkába és ismételten nyelje le."
ami horror ez után fogadott, álljon inkább itt a levél, amit a forgalmazónak küldtem (www.horkolascsillapito.hu)


Tisztelt Címzett!


Megvettem ezt a sprayt, azonban szeretném, ha valahogyan visszavásárolnák tőlem, mert ez maga az agyrém. Először is az átverésről: ez nem egy finom mentolos permet, mint írják, hanem egy gusztustalan, nyákos, olajos, tapadós hab, mely egyszerre mentolos, sós-édes-kesernyés, amit lenyelni annyira egyszerű, mint egy habverővel felvert takonylabdát. Ráadásul ugye 2x egymás után kellene kezelni éjjelente. Horkolásomat annyiban enyhítette, hogy miután kiokádtam magam ettől a sokktól, utána alig bírtam aludni, így nem mélyültem abba a szintbe, hogy horkolhassak. Sajnos nem állok úgy anyagilag, hogy 2.920Ft-ot így nélkülözhessek, kidobhassak az ablakon. Várom bármilyen javaslatukat a helyzet megoldása érdekében
Üdvözlettel
***************


Még hozzátenném, amit az emailben nem írtam le, ez a hab, ha 1mp-ig nyomom a tetejét, mint belső használati utasításban írják, akkor kb egy borotválkozáshoz elég borotvahab mennyiségét teszi ki ebből a gusztustalan anyagból.


Homáros üdvözlettel
Péter

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.13. 09:49:03

felvert habos takonylabda!
ez tetszik!

kitt206 2009.01.13. 09:49:40

szar lehet ez a cucc, ha ez így van.

semk700 2009.01.13. 09:51:53

én is akartam ilyet venni, mert én is horkolok. a hányás sokkal jobb mint a horkolás, mert a ... is tisztíccsa!

Boo 2009.01.13. 09:52:11

Tuti módszert ajánlok: Családnak vegyél füldugót..XD

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.01.13. 09:52:20

Gyakorold szorgalmasan, egyszer majd sikerül.

Gumidomino 2009.01.13. 09:55:14

képet!!!
képet!!!
képet a népnek!!!
különben fotosopp!!!!

Olween 2009.01.13. 09:59:10

Ez a trutyi nem egy sün alakú flakonban van???

Énbagoly 2009.01.13. 09:59:37

Na ennek az elejéről lemaradtam.
Egyébként horkolásra megfelelő megoldás: külön szoba, esetleg külön lakás. :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.13. 10:01:26

Mary is horkol neha, akkor hatbaverem es abbahagyja
persze ugy csinalok mintha aludnek es nem en voltam

schokobanane (törölt) 2009.01.13. 10:32:57

"habverővel felvert takonylabdát"

Ez kész :DD

schokobanane (törölt) 2009.01.13. 10:38:36

"Horkolásomat annyiban enyhítette, hogy miután kiokádtam magam ettől a sokktól, utána alig bírtam aludni, így nem mélyültem abba a szintbe, hogy horkolhassak."

Nem lehet, hogy ez a tervezett hatásmechanizmus?

Amúgy egyetértek szegény posztolóval, szerintem nem is a pénz számít, amit kiadott rá, hanem a csalódottság, hogy bízott egy termékben, amelyet elvileg egy olyan problémára terveztek, amelyre kevés megoldás vagy csak álmegoldás akad.

2009.01.13. 10:47:24

a múltkor valamelyik naggyon fontoss hatóseggszerűség elintézte a vér nem nyomás csökkentő teát. lehet nekilendülni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.13. 10:48:16

horkolós csajt kell keresni, és akkor nem kell szégyenkezni, nem kell ilyen bénaságokra költeni.

schokobanane (törölt) 2009.01.13. 10:55:13

Ha jól követem, az eddigi álmegoldások:
- családnak füldugó
- külön szoba
- külön lakás
- barátnő lecserélése horkolósra

Rendkívül szellemesek, de vajon ezek közül melyik szünteti meg közvetlenül magát a horkolást?
Az utolsó egyébként még csak nem is álmegoldás, ugyanis rendkívül sok horkolóst annyira zavar a horkolás, hogy nem tud elaludni más horkolós mellett. Csak attól függ, ki alszik el előbb.

kisgalád 2009.01.13. 10:55:27

Nálunk a macsekok szoktak horkolni néha, meg a kutyus, amíg élt. Ha felébredek elég megbökdösni a dögöt és abbahagyja, ha nem, egy nagyobb lökés után mehet aludni a földről fotelbe.

kisgalád 2009.01.13. 10:58:06

@schokobanane: Ez még nem volt: Lefekvés előtt minden este keféld az asszonyt eszméletvesztésig. Ha éjjel mégis felébred... kit zavar, hogy egy ilyen pasi horkol egy kicsit?:))))))

staropramen 2009.01.13. 11:14:29

Péter sztrovacsek!
mindössze parányi hiba történt. az eladó rossz szekrényhez nyúlt és a kombinált csavarlazító-zárolajozó-felnitisztító hab spray-t adta oda.Te meg nem nézted meg, csak benyelted. De tényleg

staropramen 2009.01.13. 11:16:05

@schoko
Moldova szerint mindig a horkolós alszik el először

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.01.13. 11:20:14

@schoko
Moldova szerint mindig a horkolós alszik el először

Ez igy van.

Mellesleg a horkolás ellen van egy tuti modszer, tényleg.
Finoman meg kell fogni a horkoló ágyát a lábrésznél, kicsit megemeled, aztán kihúzod a szobából.

(az ötlet valami ősi Gálvölgyi showban volt, ha jol emlékszem)

elwood 2009.01.13. 11:34:07

"lenyelni annyira egyszerű, mint egy habverővel felvert takonylabdát"

hogy egyesek mit ki nem próbálnak


amúgy a horkolás megszűnt nem ?

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.01.13. 11:36:25

Nem ilyen szart kell venni, hanem WD40-et. Az jó mindenre.

aardwark 2009.01.13. 11:46:44

még jó, hogy nem horkolok
amúgy ez átdaszás, vajon számlát kaptál-e róla?
van vmi olyan amit az orrnyeregre kell ragasztani, azt próbáltad-e már...

WRC 2009.01.13. 11:50:33

Sziasztok,

na akkor egy tapasztalat. Egy hete én is vettem ilyen cuccot. Már az első alkalommal sikerült horkolást megszüntetni, párom is igazolta, reggelig aludt.
A permet tényleg nem igaz, hab az állaga és elég sűrű, de a mentolos érzés az meg volt és semmi gond nem volt vele.

Szombat! 2009.01.13. 11:56:07

Kijelentem, hogy recece!

=Ford Prefect= 2009.01.13. 12:14:59

Fasza. Akartam ilyet venni, mert én is horkolok.
De akkor inkább nem.

Sün, papucs, vogonok, stb.

DaM 2009.01.13. 12:15:10

Na most akkor merjek konzumálni ilyet vagy sem? ..amíg feltárul előttem a válasz, alszom egy picit.. >:-)

Szelíd hangorkán 2009.01.13. 12:22:38

Szegény anyám úgy horkolt, mint egy grizzlymedve, de ettől spray-től meg olyan halkan alszik, mint aki meghalt. Úgyhogy neki bevált, apám is ki tudja aludni magát végre.
Viszont az én éjszakai dúdolásomra nem jó. Úgy énekelek álmomban, mint valami amatőr a megasztár selejtezőn.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.13. 12:24:27

kisgalád: nekem eszméletvesztésig csak akkor sikerült dugnom, amikor egy hirtelen mozdulat miatt telibe fejeltem a partnerem szobájában a tartó oszlopot. Nem volt sok a tudatlanság, csak 5 másodperc, de ez is annak számít nem?

=Ford Prefect= 2009.01.13. 12:49:41

Akkor most megvegyem, vagy ne?
Az asszony is horkol, de nem tud aludni az enyéntől...

teddypicker0 2009.01.13. 12:53:52

ileny van nekem is...semmi bajom vele/tőle

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.01.13. 12:59:41

Tényleg mindig a horkolós alszik el először, ami azért van, mert a test a pihentető álom helyett konkrétan oxigénért kűzd, míg az agy szabin van, a minden éjjel visszatérő élethalálharc meg kurva fárasztó dolog ám!

Aki meg mindig fáradt, az hamar elalszik...

onopapa 2009.01.13. 13:48:18

Az eladó talán elcserélte mentolos vazelin spray-re

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 14:11:22

Nálunk is a kutya horkol. De ő megeszik bármilyen labdát, szóval nem hiszem hogy ez gondot jelentene neki.

Amúgy orvoshoz elmenni hülyeség???

bekbórd! 2009.01.13. 14:47:30

Mostanába vmi tv-shop féleségbe láttam egy hegyikristály gyógylámpát, ami magyar találmány, és mindenféle színszűrő van hozzá. Mindent gyógyít!!! Szerintem ha egy ilyet dugnánk a horkoló torkába, rendbe jönne. És veseköve se lenne utána.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.01.13. 14:48:01

@Giga Fika: Amúgy lehet, hogy az. Én is voltam, mondta a doki, hogy van egy kis orrsövényferdülésem, megműthetik, de nem biztos, hogy elmúlik.

Azóta hallottam, hogy hogy megy egy ilyen orrsövénykorrekció (effektíve kalapáccsal szétverik, majd összerakják), és akkor úgy gondoltam, hogy inkább az éjjelenkénti élethalálharcot választom.

watcher 2009.01.13. 15:13:59

Vajon Ede horkol-e a baccpapucsban, amikor a kertjében titokban bográcsozunk?

rexter 2009.01.13. 15:14:21

na ezt a hegyikristalyt amit bekbrod emlitett, alig varom mar a homaron. egy haverom vett egyet, ilyen ugynokos amwayes MLM-es rendszerbe, 250, azaz ketszazotvenezer forintert! es avval gyogyitgatja magat. mert valoban mindenre jo. egy elemlampa, elejere vmi "kristaly" szerelve es igy vilagit. bonuszjokent van hozza 5 kulonbozo szintarcsa, es igy abbol mac kettot egyszerre bele lehet tenni. tehat mittomen a kek+zold kombinacio kivalo gyogyitoeszkoz a hererakra, a sarga az orrodat is titszticcsa, vami meg egeszen biztosan a horkolast is megszunteti. atomtamadas ellen MAJDNEM ved!

bekbórd! 2009.01.13. 15:29:13

Miiii??? 250 ezer? És még szabadlábon vannak az elkövetők?

kunzoo 2009.01.13. 16:03:55

Ha valaki nem összevissza hanem egyenletesen horkol, szerintem annál jobb altató nincs!!! A jóember meg ne ríjjon, végülis nem horkolt, mont írta. Lehet hogy arra gondoltak a tervezők hogy lehányod az asszonyt és az rájön hogy a horkolás nem is olyan nagy dolog...

csakazértse 2009.01.13. 16:06:04

Eztetet ismerem! A kocsiba levő klímát tiszticcsa! Befújja a habot, lezár oszt kiszellőztet. Jó az, csak tudni kell használni. Hallot már valaki kocsi klímát horkolni? Na ugye!

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.01.13. 16:17:46

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: de ha egyik reggel mégse kelsz fel? no mert csak mondom hogy van olyan hogy alvásklinika, ott azért más megoldás is van mint hogy kalapáccsal péppé verik az orrodat...mert ugye nem csak a hang a zavaró hanem ha meghalsz az is...
remélem megoldódik!

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.01.13. 16:31:06

@Giga Fika: bízok az életösztönben, kevés oxigénre állítólag reflexből nyílik a száj is, és belélegez a tüdő... ez is egy megoldás.

Meg milyen szépeket álmodik a "fojtogatott" agy... :)

Gerike07 2009.01.13. 18:08:33

Nos, 9:46-kor került ki a poszt, 12:50kor felhívtak, hogy ha megadom a patika címét, akkor beszélnek a körzeti értékesítővel, és visszaveszik a patikában a cuccot.

Állítólag senkit sem zavart eddig ez a trutyi. Nyilván, minden ember más, engem zavart.
Sőt, igazából "direkt" ilyen, mert hogy olajos és tapadós, hogy kenje a torkot, és ne menjen le azonnal a gyomorba, hanem feltapadjon.
hát, tapadjon ahova akar, de ne az én számba. :)

kisgalád 2009.01.13. 18:11:36

EnZsolt: Félreérthető volt, bocs. (Persze minden pasi magára gondol először.;)) Az asszony eszméletének elvesztéséig. Tudod ilyen is van és oszlop se kell hozzá.:)))

ella1988 2009.01.13. 18:39:39

A családom szerint én is horkolok,nem tudom én még nem hallottam:)))Egy megoldás:van egy tibeti spánielem,hanyattvágja magát mellettem az ágyon,a család lábujjhegyen lopakodva lesi:Anyu horkol vagy a Pumukli.Van mikor ő nyer.Kipróbáltam az orrtapaszt,sikerem volt a család körében,állítólag jól mutattam az orromon azzal a vacakkal,de változatlanul horkoltam.Így nálunk igaz a mondás:nevess és a világ veled nevet,horkolj és akkor egyedül alszol:))

É2I 2009.01.13. 18:39:55

Én ilyen audiospray-t vettem, mivel bedugult egy kicsit a fülem. Hatása tökéletes lett,; teljesen eldugult tőle a fülem, úgyhogy fülészet lett belőle. Ott kb három perces és ráadásul "ingyenes" beavatkozással kitisztították a fülem.
A doki kérdezte, mennyibe fájt az a csodaszer; akkor volt olyan 2500,-ft. Jót mosolygott, aztán hozzáfűzte, ha gondom van inkább fülészt keressek, ne sárkányfűárust.
Igaza volt, de a tanulópénzt meg kellett fizetnem :(
Ja egyébként a csodaszerre is rá van írva, hogy tulajdonképpen csak sósvíz. Persze csak a belső papíroson és kifizetés után ;)

Smartass 2009.01.13. 19:08:30

PIX or it didn't happen

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.13. 19:37:07

nehogymár egy ilyen szar elmulassza a horkolást

Xezs 2009.01.13. 20:16:27

De még ha igaz is lenne amit a cég ír, ki az az elvetemült aki ilyen baromságot megvesz?

Xezs 2009.01.13. 20:18:05

Amúgy meg nem kéne minden este bebaszni a pálinkától, és nem lenne horkolás, de hát ehhez önmegtartóztatás kellene.

Mogyoró007 2009.01.13. 22:12:00

@Xezs: esetleg frissen facsart ásványvizet pálinka helyett...

Szarazkoro 2009.01.13. 23:06:26

@Szelíd hangorkán:
:DDD Ez nem semmi! Es mit enekelsz? Zambo Jimmit?

puncipöcögtető 2009.01.14. 06:40:05

most akkor hatott, vagy nem a szer?
naugye! a pízed nem jár vissza...

tygger 2009.01.14. 12:29:13

@rexter: nem ilyet vett 250ért? ez azért nem átbaszás, ez tényleg sok mindenre jó. de valóban picsa drága.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.14. 16:59:43

@kisgalád: elájulni nem ájult el egy partnerem sem, de hálás lihegést már halottam. Bár, lehet, hogy csak azért volt, mert végre leszáltam róla :)

Jut eszembe egy vicc:
Lehet, hogy meghalt az asszony? A szex a régi, de gyűlik a mosatlan.

kisgalád 2009.01.15. 14:21:47

@EnZsolt: Nekem már sikerült, 2x! Igaz csak rövid időre. Orvos ismerős szerint akkor fordul elő, ha a vér olyan szinten máshová megy, hogy az agy vérellátása csökken. :)))
Különben a lényeg a próbálkozás és a jó szándék. Hátulról asszonyt fejbevágni pl. csalás.:)))
Visszatérve a post témájához, ha a pasi minden éjjel próbálkozik, kit zavar a horkolás? Tőlem üvölthet is álmában. (Rossz az aki rosszra gondol.:)))))))

vizslalány 2009.08.06. 14:22:33

@Boo: sztem tanulj meg a hasadon alukálni:)

passza zsír 2011.10.06. 11:44:08

Hi all!

Az én tapasztalaom pedig a következő :
A Silence spray az egyetlen horkolás elleni - szájbafújós - szer, ami hatásos a horkolás ellen. Az Adenol v. az Asonor pölö semmit sem használt. először tényleg meglepő érzés de azért nem okdátam. Ja és ne nyomnd 1 mp-ig mert az tényleg sok.
Elég ~0,2-0,3 s -ig.:-) És ezt 3-szor.
süti beállítások módosítása