Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tékozló Homár

Perverz horgászfilm készült a Homár könyvéből (Offtopik)

2009.01.28. 14:23 | szily | 224 komment


Itt az ideje egy kis önmarketingolásnak: a hétvégén, január 31-én a Filmszemlén, illetve azzal egyidőben az Indavideón lesz a premierje Xantus János Etetés című kisjátékfilmjének, ami az első könyvem alapján készült, bár közel sem az Etetés sima adaptálásáról van szó. A filmben tombol a leplezetlen testiség, további részletek és trailer itt, a Szily blogon, a Homár olvasóinak stílszerű módon a bakiparádét raktam fel, bármilyen ocsmányul hangozzék is ez a szó.
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2009.01.28. 21:22:35

@ofélia: még gyerekkoromban volt egy nagybandó kabaré, a hideg télről és a felkszültségről szólt.
abban hangzott el: "mi kérem mindenre felkészültünk, de be kell valljam, hidegre nem számítottunk"

a bkv pont ilyen
mindenre felkészül, csak olyan rikta természeti jelenségek érik váratlanul, mint a meleg, a hideg, az eső, a hó és a szél

Ofélia . 2009.01.28. 21:25:08

Na lejárt a munkakerülő időm megyek haza de ma még benézek.

Ezt FENYEGETÉSNEK szántam

Mylady 2009.01.28. 21:28:07

Jaj! A gasztronómiai beszámolóból kifelejtettem a szigorúan gyógyászati céllal elfogyasztott mézes vadmálna pálinkát.

aardwark 2009.01.28. 21:28:27

@ofélia: csak fenyegess:)) várunk szeretettel alanyi jogon és nem cégszerűen:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 21:30:02

@Mylady: Idézni csak pontosan! :) "Mi felkészültünk a télre, de hidegre nem számoltunk!"

"A fiam osztályában a derékszöget már csak így írják : mínusz 90 fok!"

"Az utakon sakk-matt a helyzet : fehér Lada üti a futó gyalogot aki közben rosál!"

Meg úgy általában a Kocka utcás kabaréi a kedvencek közé tartoznak :D

Amúgy a MÁV is ilyen. Természeti jelenségek teljesen váratlanul érik. Mintha nem lennének évszakok.


@ofélia: Aha, hogya kollega 3 műszakban van, de legalábis 8 órásban :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 21:31:31

@Mylady: Jeeee. Az az egész koronája :)
Egysuer láttam eperpáleszt. Egész eprek voltak benne.
Egyet megettél, az min. 1 felessel ért fel :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.28. 21:32:11

@ofélia:
ez egy ertekelheto off volt!!!!

@ColT:

nekunk egyszerre jott a ketto
par oras kulonbseggel

aardwark 2009.01.28. 21:35:06

szolgálati közlemény:
ma este 22.00 AXN, Gattaca annak aki jó filmet akar nézni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 21:37:04

@hagyma: mondtam hogy ízlés dolga :)


Más. Már elegem van ebből a buzi esőből. Ne mintha hisztis lennék, esőben is megyek ha menni kell valahova, de már unom.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 21:41:58

@megélhetési sünöző: Ja igen. A lovakat (lókupec) is beletehetnéd a szlengszótárba :)

Mylady 2009.01.28. 21:43:02

@ColT: bocsánat, kicsit régen hallottam utoljára.
Én még arra emlékszem, hogy már áram sincs, állnak a feleségével az ablakban és azt mondja: látod ott azt a sötét foltot? - látom - na, azok ott már újpalota fényei

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.28. 21:48:32

@ColT:

de a szerelem volt elobb
bar asszma csak reszemrol meg akkor
mosma...
le se tudnam vakarni igaz nem is akarom, meg a fogyasztovedelem vagy mi is tiltja

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.28. 21:54:22

@Mylady: Erre a MÁV sem szokott számítani!!!!!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.28. 21:59:15

Bocs, kicsit lemaradtam a kommentelésben.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.28. 22:00:26

A hóesésről, meg az egyéb időjárási körülményekről akartam szólni.

+1 2009.01.28. 22:00:33

@hagyma: mivan lejarodot az egyhonap
sokaternek a soraid akko
ezis csakegy pitty vot
blablabla mint eddig is
kék buszt szoktad varni meg hoban
te egy igazi fogyasztovedo vagy

Mylady 2009.01.28. 22:01:53

na, megjelent -1!
bár kommentje értékelhetetlen

+1 2009.01.28. 22:11:04

@hagyma:"ha megzoomollak teged is akkor megmondom mennyire vagy sikeres"
kivalo kepessegeid lehetnek
jesszum meg ne zoomoljal veletlenul

+1 2009.01.28. 22:15:51

@Mylady:Lécci ne fényesítsd magad a tőlem lopott dumával. Találj ki valami sajátot. Olyan Mylady-set.
Ti csak itt indigózzátok egymást.
Nyugi befejeztem. Elég volt ennyi a változatlan "belterjesség" viszontlátásából.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.28. 22:17:45

@+1: hat nem latod, hogy ez off ,nem homar
itt Te vagy az OFF
ezert ertekelhetetlen
nem vagyok ra buszke de 12 eve nem utaztam tomegkozlekedesi eszkozzel, az is repulo volt es nem kek
amugyis a magamnak kirott onmegtartoztatast barmikor konnyithetem masodfokon
de en nem
off topic az mas, mivel offolo vagyok
ertEDE?

aardwark 2009.01.28. 22:25:53

hmm-hmmm, látom a kellemesnek indult este hangulata esett -1 értéket...
csak azt nem értem, hogy +1-nek 2 db klaviatúrája van? 1 angol és 1 magyar és így autentikus-e vajon-e a kommentjeivel, vagy-e hogy-e?
nahh, megcsináltam magamnak a problémát, most itt toporgok tanácstalanul megviselt arccal sörrel a kezemben és egyre nagyobb izommunkámba kerül el kerülni a bajt

Mylady 2009.01.28. 22:26:36

@hagyma: az itteni bírói tanács másodfokon már régen felmentett az (ön)ítélet alól.
Az ítélet jogerős, fellebbezésnek helye nincs.
:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.28. 22:27:45

szakmai topicba kizarolag semmi, esetleg ha Mary akar vaalamit hozzafuzni, akkor nem akadakyozhatom a szolasa szabadsagaban, de mint lathato nem bobeszedu
velem ellentetben

Mylady 2009.01.28. 22:28:59

@aardwark: szerintem tépd le az ajtót egy baccpapuccsal, és akkor a kis görgős béka majd segít
feltéve, hogy megfelelő méretű a hűtőd

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.28. 22:29:20

@Mylady:
akkor neki is latok a rakottkrumplinak
igy szabad enmberkent lejart csaszarszalonnaval, sokkal jobban erzem magam atcimkezve

+1 2009.01.28. 22:33:39

@hagyma: mivel magyar vagyok nem vagyok jartas a hazirendetekeben
viszont ügyesen szineztek meg "EDE" z tek "POCSAY" z tok meg stb z tek.
a fantaziatok meg a szokincstek siralmas
ez mar szerintem beteges fuggoseg
de ugye azert a szolasszabdsag ram is vonatkozik nem? vagy az csak hagyma és homar kemeny mag kivaltsag?
Off ok vagytok on ban is

Mylady 2009.01.28. 22:40:34

@+1: a szólásszabadság jár mindenkinek
alanyi jogon
csak ha lehet ne arra használd, hogy másokat kritizálsz és csesztetsz
nekünk is jobb, neked is jobb
kialakult itt egy társaság, valamennyire megismertük egymást
kíváncsiak vagyunk egymásra, naná
lehet csatlakozni
csak ne ezzel a stílussal, ha lehet

aardwark 2009.01.28. 22:40:43

@Mylady: jelentem a hűtő megfelelő méretű, eddig nem volt rá panasz, a budiajtó nincs bezárva, a kis görgős kiválóan szállította a vacsorát, baccpapucsom nincs csak Dolce&Gabana, az is jó-e vajon-e?
teljesen kimerültem az izommunkában...
megyek is sörért...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.28. 22:42:28

Szerintem +1 barátunk EDE SZEMÉLYESEN!!!!!
És megpróbél mindenkit lejáratni!!!!!!!!
Ez FONTOS!!!!!!!!!!!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 22:43:19

@+1: Detényleg, ha nem oltogatnál mindenkit akkor azt írnál amit akarnál, lehet normálisan beszélgetni is.

Senki nem beszélt itt semmi kiváltságról, sem kemény magról... Te paranioás vagy :)

Ja tényleg! A moderálással hogy vagyunk? Még mindig nem moderálnak?


@hagyma: "fogyasztóvédelem" :D Ez jó :)

@mylady : Jaja, NBA nagy kedvenc :) Gyerekkoromban a Kocka utcákat fejből tudtam :D

Secnir 2009.01.28. 22:44:02

ejha, hö.
1. link szar. szily, javíccs!

2. "csak annyit szeretnek hozzafuzni, hogy ertem az ironiat, de vazze
3/4 amerika arammal megy"
a mardék 1/4 a benzinzabáló autók. ha nem, akkor hol vannak a híres amerikai villanyautók ? :D

3. Gattaca jó! sőt!
azonban AXN nem országos, így kár volt bemondani

4. úgy néz ki, az Everton veri az Arsenalt. Ez jó.

5. herr Szily: ha ez a film az első könyvedből készült, akkor a másodiknak nagyon feküdj neki, vagy bele se kezdj.

6. "miben van tobb koffein a kamilla teaban vagy a csokaladestejben?
ez vot a kerdes e legyen On is milliomosban
es elatalalta a csako 2000 dollarnel jar"
basszus, amilyen az ország szintje, olyanok a kérdések. én 2000$-ért a kérdés felénél üvöltöttem voln a csokistejet. aztán üvöltöttem volna tovább: MEGÁLLOK VAZZE! azaz FUCKING STOP!
na jó, 10.000-ig elmentem volna, a "melyik földrészen van Párizs?" című kérdésig.

Mylady 2009.01.28. 22:44:13

@+1: viszont ha téged irritál a stílusunk, a szövegünk, a társalgásunk stb
akkor mi a francért olvasol minket?
mazochista-e vagy?

Ofélia . 2009.01.28. 22:44:49

@ColT: Na most a fenyegetést betartva berosáltam(de dulván)

Ha teljesen hülyeséget irkálok az a billentyűzet+sör combó áldatlan hatása:))

@+1: ÉRTÉKELHETŐ soraidat 40 példányban szigoruan lopott papíron és kínai piacon vett tonerrel kinyomtattam.

Mivel soraid ezek után a hátam mögé kerülnek(kábelfektetés)így nem lessz módomban független bizottsággal értelmeztetni azok magvait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 22:45:29

Na jóóóvan gyerekek én alszódok. Jó offolást, kajálást, dugást, beszólást, kinek mi lesz a programja :)

Ofélia . 2009.01.28. 22:46:58

@Jani haverja: Szerinted le lehet minket JÁRATNI??

Ofélia . 2009.01.28. 22:48:14

@Jani haverja: Bejáratni talán de ahhoz nagyon sok sör kell!!:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.28. 22:49:16

@+1:
hat persze
nalam aztan mindenki azt mond amit akar
es sose tagadtam, hogy jelentos offolo vagyok, mert az adott ugyrol altalaban egy hozzaszolassal el tudom mondani a velemenyemet
nem bonyolult ez

Ofélia . 2009.01.28. 22:54:09

@hagyma: neki bonyolult ő népnevel.

Már a harmadik dilidoki írja belőlle a nagydoktori disszertációt:))

SZILI!!!!!

Minden hétvégére kérünk egy offtopicot ez FNTOS!!

aardwark 2009.01.28. 22:54:47

@Secnir: "3. Gattaca jó! sőt!
azonban AXN nem országos, így kár volt bemondani" mea culpa, és ezer meg +1 sorry, de hát én csak szóltam..., mos mond meg éééén vezettem, éééén vezettem?????

harmincháromszázezerliter és azellennemvéd az ojjektum ezért el is megyek a jenőhöz, a polgárhoz a hivatalba mert teljesen megvagyok viselve

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.28. 22:55:31

@ofélia: Lejáratni nem lehet, de próbálkozni igen. Csak itt ugye kevesebb az esély, mint a kiskutyánál, mert annak előbb-utóbb sikerül.

Mylady 2009.01.28. 22:56:56

@ofélia: a hétvégi offtopic poszt teljesen jó ötlet
támogatom

Mylady 2009.01.28. 22:58:49

főleg olyan időben, mint ami mostanában van: hol hideg van, hol az eső szakad

bár, megjegyzem, a múltkor egy hasonló estén (nem esett, csak fagyott, de nagyon) sikerült egy többórás fényképezgetős sétát teljesíteni a gellérthegyen
én még életemben nem fáztam annyira, mint akkor ott

Ofélia . 2009.01.28. 23:02:24

@Mylady: egy gond lehet vele: a reklámok!!

Ki a fene reklámozna azért, hogy ökörködünk??.

Van egy olyan blog,hogy edét az űrbe Legfeljebb átnézünk és felhúzzuk döglött mivoltábol??.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.28. 23:03:18

@Mylady:
eskuszom ilyen meg nem volt egy az egyben rafagyot a ho a fejemre ahogy jottem haza mert nem vartam meg a kek buszt inkabb walkingoltam shoppingolas utan

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.28. 23:03:42

@Mylady: Jut eszembe: Ma lefújták a megbeszélésemet a Kinemmondommelyik városban, áttették az időpontot holnapra. Úgyhogy holnap zarándoklat is lesz!!!!!!
Már legalább annyira készülök rá lelkiekben, mint egy rendes muzulmán a Hádzs-ra!!!!!!!!!!
Bocs Mylady, csak a fényképezésről jutott eszembe.
Nincs valakinek egy nagyobb bográcsa kölcsön? Már csak az esőben való fényképezés miatt kérdezem.
FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

aardwark 2009.01.28. 23:04:51

@Mylady: az ilyen esetekre megfelelő ruházat és melegítő ital kell (nem, ismétlem nem teára gondoltam), én ki nem teszem a lábam ha fagy, ha csak nem meló van, inkább jó meleg szoba, forró fürdő, 1-2-3 pohár kellemesen melegen tartó jóféle ital, zene, könyv, film, no és persze homár:)

aardwark 2009.01.28. 23:07:43

@Jani haverja: nekem van a balatoni birtokon 15 literes és 20 literes, de nem réz, ez ugye nem baj..., jahh és nem füreden van a birtok hanem fenyves után...
1 baj van csak, téliesítve van a ház és így a bogratschok is (kékszalaggal átkötve pihennek)

+1 2009.01.28. 23:10:55

@Jani haverja: Ti teljesen BEDE-déződtetek. Én a www.fogyasztovedelem.hu/Varia_x/oldal2.htm alapítvány ajánlott oldalait nézegettem, amikor betévedtem ide.
Nem tagadom más nézeteket vallok a dolgok megvitatása ügyében. De ha ti ilyen jó baráti társaság vagytok, és az egymással való kapcsolattartás a motivációtok, akkor miért ezen az oldalom igyekeztek kizárni minden más véleményt? Fikáztok mindent és mindenkit. Sokszor ajánlottátok a posztíróknak, hogy miért nem írt a fogyasztóvédelmnek, meg mindenféle hivatalokba. Lehet ez ügyben is írni kéne nekik? Miért nem lehet minden az ami? Ti simán rámennétek a barátnőtök öccsére is, ha ő éppen nincs otthon, vagy meguntátok. Ki lehet írtani engem is innen, mint már sokakkal megtettétek ezt. Szóval miért is lettem én is "EDE"?

Ofélia . 2009.01.28. 23:13:46

@hagyma: mi a f@szt csináltál a miután???

@Mylady: Te kevered a páleszt mézzel??

Gyertek át egy kicsit az edét az ürbe blogra nekem sikerült kommentelni az első postra.

Lehet,hogy ez lessz az offtopikunk ez FONTOS

Mylady 2009.01.28. 23:13:53

@aardwark: a melegítő ital kéznél volt, forraltbor formájában
csak kevésnek bizonyult

az ember sok hülyeségre képes bizonyos emberekért
aztán vagy megéri, vagy nem

viszont én most megyek aludni
remélem, holnap ébreszt a telefonom, mert az elmúlt három napban nem szólt és ciki lenne negyedszer is jónagyot késni a héten :)))

Mylady 2009.01.28. 23:15:12

@ofélia: nem én keverem, alanyi jogon volt mézes :)

Ofélia . 2009.01.28. 23:16:50

@+1: A barátnőm barátnőjére vagy minkettőre simán és dalolva

Ofélia . 2009.01.28. 23:23:36

@Mylady: beütöd a kugliba, hogy edét az űrbe

elsö találat megnyit és első post.

egy éve halott a blog de műkszik.

Ne aludj el míg nem sikerül

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.28. 23:24:45

Én küldtem be postot, miért nem rakják ki?

Mylady 2009.01.28. 23:27:08

@ofélia: megtaláltam
mondjuk szerintem akkormár érdemesebb egy Tékozló Homár UFF blogot létrehozni

aardwark 2009.01.28. 23:27:53

@+1: már ne haragudj meg és én kérek elnézést, de ha nem bírod azt ami itt megy-történik-van-lesz, akkor miért olvasod?
én pl nem bírom a velvetet az nlc a story és egyéb blogokat ezért nem is olvasom...
ténleg nem értelek, vagy tényleg jó neked itt minősíteni...
a személyes sexuális vonzódási problémáidat pedig ne vetítsd ki másokra és ne általánosíts...
írtásról beszélsz-csak nem üldözési mániád van?
vélemény szerintem még nem lett kizárva, max ha a postoló megérdemelte akkor ki lett osztva (de finoman...) és igen vannak és lesznek szállóigék (amúgy egy post az első 50 kommentben ki van tárgyalva és utána szokott jönni az off de mégis kicsit on komment)
szerintem neked még a méz is keserű néha, már ne haragudj...
jahh és ha nem tartanak oisztolyt a fejedhez akkor töröld a bookmarkot, és szép nyugodt estéid lesznek...
üdv, remélem nem voltam bántó

Mylady 2009.01.28. 23:28:20

@megélhetési sünöző: én meg írtam a vendégkönyvedbe :)

Mylady 2009.01.28. 23:34:51

@aardwark: valóban, csak a végére reagáltam :)

Ofélia . 2009.01.28. 23:35:05

@megélhetési sünöző: Ha elárulod,hogy miként lehet feltölteni ide az én edefilémet ami ténylegesen 5056 kommetböl áll megteszem.

Amire hivatkozol ott a fele sincs meg csak Kb 2600 komment a LÉNYEG hiányzik!!!

Ja 4,25 mega

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.28. 23:35:50

@+1: A dolgok megvitatása EDÉNÉL azért akadt el, mert:
1./ Paraszt módon viselkedett.
2./ Ezek után nemhogy bocsánatot nem kért, hanem fenyegetőzött, és mindenféle összeesküvés elméleteket gyártott.
3./ A Homárt is feljelentette mindenféle lehetséges szervnél, csak nem mindegyik szerv foglakozott az üggyel, valószínűleg azért, mert átlátták, hogy ki is volt a paraszt.
A jóérzésű embereknek nem konkrétan EDÉVEL van bajuk, hanem az országunkban sajnos nagyon elterjedt hasonló mentalitással. Ezért lett EDE fogalom itt a Homáron, ami egy fogyasztóvédelmi blog, amúgy a humort sem mellőzve. Nagyon sokszor (és egyre többször) tapasztalom, hogy a Homár - olvasottsága révén - egyre több emberhez jut el valamilyen formában, akár hallomásból is, és ezért kvázi egyre nagyobb a fogyasztóvédelmi érdekérvényesítő képessége is. És ez nagyon jó dolog. Nézd csak meg az előző posztot miről szól: A Budapest Bank válaszolt egy bizonyos problémára.
A barátnőnk öccséről általad írottakat nem értem.
Mi nem akarunk kiírtani senkit, de azt azért mindenkinek illik felfogni, hogy nem úgy kell itt megjelenni kezdetben, hogy kapásból mindenkit leugatunk. Az ide írogatók jó része nagyon régóta, és nagyon sokat írogat ide, kialakult egyfajta stílus. Én aránylag nemrégóta, és amúgy is keveset írogatok ide, tehát viszonylag én is új vagyok, de érdekes módon engem nem küldött el senki sem melegebb éghajlatra. Ez valószínűleg azért van, mert nem a többiek fikázásával kezdtem itteni virtuális életemet.
Egyébként, ha tényleg érdekel, hogy miért EDÉZIK mindenki itt, akkor kattints a nevemre, válaszd az "üzenet küldése" funkciót, és elküldöm a kitörölt posztot elmentve több, mint 5.000 kommenttel. Másik lehetőség: megtalálod az interneten is ezt a ezfontos.uw.hu/ oldalon, csak ez kb 2.000-rel kevesebb kommentet tartalmaz.
Azt, hogy EDE vagy, csak poénból írtam, illetve azért, mert vehemensen felháborodtál az EDÉZÉS miatt.

aardwark 2009.01.28. 23:36:13

@Mylady: és nem is kényszerítek senkit hogy fagyon halálra vagy csak félig, hacsak nem vagyok felkészült versenyző, no de akkor fagyásról szó sem lehet
(inkább közbotrány okozás..., az milyen jó móka:))))

Ofélia . 2009.01.28. 23:36:33

@Mylady: Minek ha már van egy jól megcsinált de döglött??.

Ofélia . 2009.01.28. 23:38:51

@megélhetési sünöző:" Én küldtem be postot, miért nem rakják ki?"

Mert csak virág elvtárs

Ofélia . 2009.01.28. 23:42:59

@Jani haverja: Na látod ez az alapigazság:)))

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.28. 23:45:36

@Mylady: eggen láttam :-)
próbáltam is orvosolni a felmerülő problémákat!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.28. 23:46:49

@ofélia: hát legjobb tudomásom szerint (de javítsatok ki, ha tévedek) gportalra sehogy! ha erre gondolsz...legfeljebb oldalanként, ami kb 1000 évig tart, de megcsinálom, ha épp arról van szó...

Ofélia . 2009.01.28. 23:47:48

@Jani haverja: Még az lehet,hogy egy számmal kissebb a hajója meg nem dugott rendeset még életében és belecsömörlött a kisstílü életkéjébe:))

@+1: Nagy ház vaskerítés merci nyulfarkas kulcstartóval MEGVANEMÁÁÁ!!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.28. 23:57:26

@ofélia: Jaj, most jutott csak eszembe:
Hagyma régebben megemlítette, hogy Tivadarnak hívják. Az lenne ezzel kapcsolatban a kérdésem, hogy a Tivadar szót hogyan kell kiejteni angolul: TivEDEr, vagy TájvEDEr? Más is segíthet!!!! FONTOS!!!!!!
Bocs, Hagyma....
De asszem ez még nem volt.......

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.28. 23:58:59

na mingya ejfel
harmadikozni akarok

Ofélia . 2009.01.28. 23:59:22

@megélhetési sünöző: Akkor nincs értelme de sajnos ezt már én sem tudom!

Akkor voltam számítógépguru mikor még az országban az sem tudták mi az a merevlemez:)))

Mikor a kolléganőmnek aki londonbol akarta megkeresni az útja árát azt mondtam, hogy hozzon 2 darab 20 megaájtosISMÉTLEM 20 MEGABÁJTOS winchestert közölte, hogy nem foglalkotik fegyverkereskedelemmel

Végöl is behozta és a videoton vette meg a bizományin keresztül darabját négy éves akkori sizetésért(cocom lista)

Mikor egy laza köszönömmel a kezébe nyomtam 200 ezret lehidalt:)))

Ofélia . 2009.01.29. 00:01:09

@Jani haverja: Dájtvéder(bocs hagyma ne hámozz meg)

aardwark 2009.01.29. 00:03:49

harmadik és első egyben
nnnnnnnnaaaaaaa, milyen vagyok?:)))))
abszolút offf:
Gattaca end

@ofélia: ne csináld mert még írtásnak veszi...:)

Ofélia . 2009.01.29. 00:12:02

szép álmokat rózsás csókokat jó dugást.

Offff

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.29. 00:17:21

@ofélia: Én is megyek aludni, ki kell pihennem magam a holnapi zarándoklat előtt.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.01.29. 00:23:33

Hagyma: lehet, hogy Szily találta el,:-o de én írtam be először, hogy Kifli. :-(
Na jó, a fotók sündíjasak a telefon okán.


Ofélia: azért +1-nek sikerült.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.29. 00:31:29

@Fée Verte:
akkor fordulja a fogyasztovede;emhez a GVH-es az Onbudsmanhoz a poloert
mogotted allunk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.29. 00:43:13

@megélhetési sünöző:
em is arra varok meg meg kell 5 perc a rakottkrupmlinak

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.01.29. 00:55:14

Hey, én is elsőzni akarok. Múltkor mikor sikerült elsőznöm itt, többszörösére nőtt aznap az oldalam forgalma... Azóta se volt annyi látogatóm.... :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.29. 01:14:13

@Lidérc:
nekem akkor volt a legtobb latogatom, mikor kivettek a mandulamat
lehettem vagy 5

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.29. 01:38:53

nekem ma, azazbocs tegnap lehetett a legtöbb látogatóm...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.29. 04:06:35

anyam jott, apam a noverem es nagyanyam
hoztak sok mindent de nem lehetett se inni se enni
nade a szandek!!!!!
demosma nyitok blogot es megdontom a latogatoszamot
mer erdekes blog lesz
mingya indul
par nap

Impega 2009.01.29. 08:40:53

Tegnap sok valt a munka. Tortent valami?

Gumidomino 2009.01.29. 09:34:54

hagyma
lehetne hogy se a blog nevében, se a címében ne legyenek se pornográf, se feltűnően laza, se semmilyen élvezettel kapcsolatos megnevezések?
mert úgy nem engedi át a céges szűrőm... :D


nem lehet valahol a neten fellelni a régi homárt a kommentekkel? mint ahogy olvasni lehet a matulát például?
szóval hogy ha törölte a homár a régi kommenteket (nem az ede posztról hanem a kommenttiltás előtti őshomárról beszélek) akkor az már sehol nincs meg?
(feltűnően sok itt az informatikus, őket kérdezem)

Don Bolesz 2009.01.29. 09:51:24

Új postot!!!!!!!!!!!!!!!

staropramen 2009.01.29. 10:07:31

Sztrovacsekek!
Most hívott Pósalaki bácsi (nem mondom meg milyen telefonon) és azt üzeni, hogy UGORGYUNK!!! mert ezt már qrvára unja.

jusztlacika 2009.01.29. 10:35:16

Megint megnéztem és igen, tényleg hallani, a fingást! A krisnás csaj azért torpant meg, vagy csak sokkot kapott.

elwood 2009.01.29. 10:38:38

első (ezt már a nemsokára megjelenő új posztra moderáljátok át légyszíves. Köszi)

hiszti 2009.01.29. 10:42:39

Mi a rosseb, még mindig itt vagyunk?
Amúgy jó reggelt.
postot!újat! fontos!
Jelentem Győrt betemette a hó.
Hála istennek a kutyasz@r sem látszik.

+1 2009.01.31. 21:35:52

@Jani haverja: Elfogadom amit írtál, de látom beindult a láncreakció.))
Nem fikáztam, csak tükröt tartottam.
Olvastam az ajánlott oldalt. Sőt már a homarszlenget is. A jelek szerint beelőztem Edét náhány hozzászólás után.)
Legalábbis időrendben. Kiemelt hozzászóló lettem? Érdekes mechanizmus.
Akkor most mi-mi és ki-ki?

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2009.02.02. 12:11:28

Mi van akkor most a linkkel? Jó-e?
Ha javítoma hibát akkor se jó.
Ez baj.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.05. 00:02:52

@Lidérc: "utolsó-e? "
Mi az, hogy nem??
DE!

ui: a link mindig szar, írjunk a homárnak
süti beállítások módosítása