Tékozló Homár

Re: Bőrdzseki helyett idegbaj a Zarától

2009.02.16. 08:49 | ge | komment

Seric2 karácsony előtt bőrdzsekit vett a fiának, de a cipzár az első használatnál szétment. Bár a bolt vállalta a javítást, háromszor kellett visszamenni érte, hogy végül ne készüljön el. A pénz visszajárt és januárban megérkezett a bocsánatkérés is.

Karácsony előtt panaszoltam el a Zarában vásárolt bőrdzseki kálváriáját. Hiphopp - alig telt el egy jó hónap - megérkezett a válasz. Elmondani, leírni nem lehet - ezt látni kell!!! Tetszik az igényes külcsín - A4-es papíron, kézzel - és főleg a belbecs! Felhívnám a figyelmet az utolsó mondatok ékes magyar nyelvhasználatára " mégegyszer ( sic!) elnézesét (sic!) kérek". Jogilag nem tudom megítélni, de mintha hiányoznának belőle olyan szavak, mint kivizsgáltam, felelősség, intézkedés stb. Már csak röhögni tudok rajtuk... ( bár a név olvashatatlan, de ha tudjátok, töröljétek ki, nehogy úgy járjunk, mint az a bizonyos Netuddki. A ZARA szemmel láthatólag nem nem tojik be holmi panaszkönyvtől, homártól, fogyasztóvédelemtől, negatív reklámtól!

Csók: seric2

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.16. 10:27:42

seric2: előttem már a múltkori posztnál lejárattad magad, most csak még egy adag szart dobtál magadra. Őszintén szeretnék gratulálni. Remélem a fiacskádat nem viselte meg lelkiekben a karácsonyi kálvária, mint téged.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.16. 10:31:02

@jusztlacika: Az lehet, hogy pattint a debreceni, de nem is mondja, hogy A Laci, Az Eszti stb. :)

effective 2009.02.16. 10:34:56

Most ti tényleg nem látjátok ezt a "levelet"? Egy nemzetközi cég magyarországi üzlete ilyen macskakaparást nem adhat ki a kezéből!! Ilyen vackot még havernak se küldenék! Ez egy hivatalos levél! Emeberek EZ FONTOS!!

jusztlacika 2009.02.16. 10:52:45

@EnZsolt:
TTTToyoTTTa TTTercel, TTTélen garázsban TTTartTTToTTT, TTTeTTTőcsomagTTTaTTTóval, TTTTiszTa hamuTTTTarTTTTóval eladó, TTTTelefonon hívhaTTTTsz!

liven 2009.02.16. 11:08:22

Nem értem! Nemrég szállítottunk a Zara-nak egy platós IFA-nyi bőrkabátot. Miért nem tudták kicserélni.
Boldog Új Évet minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család.

jusztlacika 2009.02.16. 11:10:43

@liven: Nagyon-nagyon fonTosch, amiTTT TTTe írtál Liven! :D

É2I 2009.02.16. 11:17:07

Azért az érdekes, hogy állami intézményekben nem fogadják el a nem kézzel írt meghatalmazásokat.
Régen a pályázati önéletrajzot is kézzel kellett írni.
Ennek ellenére mára nagyrészt mindenki azt várja, hogy nyomtatva legyen még a sajtpapír is.
Jól Szeretnének élni a nyomtató cégek, de ne vegyünk már egy levélért nyomtatót.
Az más kérdés, hogy ki lehetett volna nyomtattatni valahol.

A szamárvezetőt, a fogalmazás gyakorlását és a fogalmazvány újra ellenőrzését azért javasolnám a levél alkotójának.

A posztoló pedig eléggé nagyarcnak tűnik. Egy bocsánatkérő levelet - amiben nincs sértés, sértő szándék - nem illik minősítgeni. Homárra beküldeni meg egyenesen prosztóság.

liven 2009.02.16. 11:17:54

@jusztlacika: Igazad van: Nekem is így kellett volna mondani (irni) szállíTTTToTTTTTTTTunk, plaTTTTós IFA,
Boldog Új ÉveTTTTTTT!!!!!
(juj, most elárultam magam)

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.16. 11:17:57

Szerintem sincs semmi kivetnivaló a válaszban, tényleg csak a helyesírási hiba, de az vesse rá az első követ, akivel nem fordul elő néhanapján? Muszály (Sic!) álszenteskedni, meg lenézni a másikat?
Off: Már a Milka is gyárt rizses csokit! :O Mindjárt meg is fogom kóstolni.

AlulírottFentemlített 2009.02.16. 11:30:07

Szerencséje van a postolónak, hogy nem kovácsok dolgoznak a zaránál, mert akkor olyan válaszban lett volna része, amitől még a nílusi palócok is eret vágnak.

Tsabi 2009.02.16. 11:32:32

@Lidérc: ebedszunetben - a patika utan - elso utam a bolthoz fog vezetni.. :)

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.16. 11:33:28

@Lidérc: Milka rizses csoki???? Kell!!!!!

Bár most láttam, hogy a Tescoban kapható Mikado rizses csokit, átkeresztelték My Choco-ra. Érdekes, remélem az íze nem változott.

É2I: a postolóról mindent elmond az előző post, és a benne lévő hozzászólások. Na jó ez nem igaz, lehet, hogy csak az Interneten viselkedik így.

champy 2009.02.16. 11:34:21

liven, jusztalacika.

Előre közlöm, nem vagyok debreceni. Miért kell már figurázni, hogy beszélnek a debreceniek? Egyszer leírtad, aztán PONT. Mi köze a posthoz? Jobb lenne ha elmennél szarni, aztán nem fingadoznál itt. Liven: te meg menj, aztán sikáld a platós IFA-t, hogy tiszta legyen, mire visszajönnek Pocsay-ék.

IndaMuncher 2009.02.16. 11:39:01

@EnZsolt: Én úgy tudom, hogy a dunántúliak T-znek csak. Én mindig itt szakadok fehérváron mikor mondják, hogy füTTés, idegesiTTő, hüTTőszekrény. LOL A debrecenieknél még nem vettem észre semmit, én meg szabócsi vagyok, na az megint más sztori.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.16. 11:45:54

@Tsabi: @EnZsolt: Egész finom a Milka rizses is. Árban nem tudom, mert ajándékba kaptam.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.16. 11:49:46

Én meg szögedi vagyok, és érdekes, mert ha oylannal beszélek, aki "ö"-zik, akkor én is átveszem, és együtt "ö"-zünk, de utána simán vissza tudok váltani irodalmi magyarra. :) Csak nehogy egyszer összekeverjem. :)
Én szeretem a tájszólásokat, sztem nem röhejes, így lesz színes a nyelvünk.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.16. 11:53:31

@F.house: mondjuk a kijelentést jusztlacika tette, én csak alátámasztottam, mert hallottam párszor debrecenit így beszélni, bár lehet, hogy a dunántúlról származott. Én pedig igazi pesti vagyok, a magam kifejezéseivel és szóhasználatával.

A különböző nyelvjárások pedig igenis szinesítik a nyelvünket, ahogy Lidérc mondta, szóval senki ne szégyelljen úgy beszélni, ahogy szokott, evvel is őrizzük a kultúránkat.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.16. 11:57:34

Persze azért hivatalos iratban ne írja senki azt, hogy "azért gyüttem..." (sic!) "mögromlott", (sic!) mert a homárra kerül. :D

Tsabi 2009.02.16. 12:00:33

@Lidérc: csak nincs olyan draga, mint a boursin sajt :)

a tajszolasokrol meg csak annyit, hogy magyarorszagon legalabb meg megerted, de egy izes szasz vagy bajor oslakos tajszolast alapbol meg se erted..akkor se, ha az anyanyelved nemet..

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.16. 12:28:14

én azt nem bírtam sosenem felfogni hogy pesten miért közért a bót. miért nem bót. vagy ábécé.

nálunk egyébként aaaa-zás van. pl beülök a aatóba a ajtón, és letekerem a ablakot.

Tsabi 2009.02.16. 12:55:32

@Tsabi: jelentem a troisdorfi kauflandban nincs rizses milka. Botranyszagot fu a szel...

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.16. 12:57:37

különben is örüljön a kedves posztoló, így farsang idején nem néztik terminátornak a kisfiacskáját az utcán, mikor feszít benne.

IndaMuncher 2009.02.16. 13:20:54

@Hurrá Torpedó: Szerintem ez még a komcsi időkbe nyúlik vissza. a közértnek szerintem valami "Köz Értékesítés" -hez lehet köze. De ez csak saját kútfő, nem vagyok biztos benne.

jusztlacika 2009.02.16. 13:21:39

Jó, hát akkor annyit mondok, hogy keressetek youtube-on: Debrecen és riport szóra. Valamit csak találtok, mert az fontosch!!!!!
:D

jusztlacika 2009.02.16. 13:27:11

T bettttűűűttt akartatok? TTTTTesssék!

www.youtube.com/watch?v=S_zj61aoDP8&feature=related


0:25 tttttől, csak úgy jön a TTTé, vagy akTTTTív :D

Widár 2009.02.16. 13:36:39

Én kimondottan szívesen hallgatom ha valaki ízes tájszólással beszél. Van a tv-ben az a meteorológus srác, olyan klasszul beszél, hogy mire vége az időjárásjelentésnek, fogalmam sincs milyen idő várható, mert csak arra figyeltem ahogyan kiejti a szavakat :)

Amúgy mijaza sic! ?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.16. 13:39:16

@Widár: A sic latin szó, jelentése így, ily módon, eképpen, ezért.

egyébként meg google!

rea77 2009.02.16. 13:52:20

@effective: Én ezzel teljesen egyetértek!
Annyira fennhordják az orrukat ilyen helyen,de arra hogy egy levelet meg írjanak tisztességesen azt nem égő?
És ha vissza is adták a pénzt attól még én is kiakadtam volna hogy "egy" ZARA ilyen levelet ír.
Bezzeg ha valaki állásra jelentkezne hozzájuk akkor ők kicikiznék ha ilyen önéletrajzot adna le,(macska kaparás,alapvető formátumok kihagyása stb..)és szerintem jogosan!

Widár 2009.02.16. 13:53:56

@Lidérc: Köszi neked is. Egy újabb hasznos ismeret :)

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.16. 13:57:17

@jusztlacika: Ugyanazt a videót nézzük? Semmi cinkeset nem látok, vagy a szívem mélyén én is debreceni vagyok, azért nem veszem észre...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.02.16. 14:11:05

Zalai vagyok, itt az 'e' hangot ejtjük 'á'-nak, vagyis zárt(vagy nyílt) 'e'-t (sic!) használunk. Győr, Komárom-Esztergom megye: a ajtó, a Árpáducca, a ebédlőasztal - mindig jót röhögtem. Ez szerintem egyébként nem tájszólás, hanem valami nagyon rosszul rögzült beszédmód.(SIC!)

Más: karácsonysra vettem a fiamnak egy 24 karátos wc-ülőkét, de az első használat alkalmával (sic!) eltört. A szaúd-arábiai cég nem átallott arab betűkkel írott csekket küldeni (SIC!) kompenzációként. Hol tudok ez ügyben reklamálni? Előre is kösz: Vaghyonosné Pénzes Aranka, háztartásbeli

É2I 2009.02.16. 14:13:22

@rea77:
Írtam feljebb régen az volt a ciki, ha nem kézzel írtad az önéletrajzot.
Ma is van egy-két cég aki úgy kéri, bár ez mostanság a grafológiával függ össze és nem az etikettel.
Ugyanakkor e kézzel írott válasz, akár lehetne jó is, ha arra alkalmas kül- és belcsinnyel rendelkezne. Mivel még tanították a század előn azt is, hogy emberibb a kézírás, így akár lehet őszintébb is, mint egy gépelt, nyomtatott válasz.

Gondoljunk bele egy fordított helyzetbe: ki az aki nem kézzel ír meg levelet, képeslapot. Az rögtön személytelenné válik gépeléssel, nyomtatással.

Ez egy furcsa beidegződés, hogy hivatalos levelet gépelve-, személyeset kézzel írva tarunk elfogadhatónak.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.16. 14:17:07

Jah, bődzsekót nem puccos helyen kell venni, hanem piacon, ismerőstől. Legyen kicsit lehordva, úgy a mötál. :) A kedves anyuka ezt még ne tudta.
Ha nagyon rajkodós a csimota, akkor, meg olyat, aminek a hátulján egy bőrdzsekis gyesznó van, és az Edda autogramatizálta.
(utólag is sic!)

É2I 2009.02.16. 14:21:36

@morrisal_:

Bár furcsa a mai fülnek, de az "az" a módosult verzió. Több, mint száz évvel ezelőtt csak az "a"-t használták mind a magán-, mind a mássalhangzók előtt. Tehát inkább régies beszédmód, mint rossz.

Errefele az "i,í" a divat az "e" betű helyett. Egy szavon belül keverve, a beszédben teljesen rapszódikusan alkalmazva. Na ez se semmi :D, de így jó ahogy van :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.02.16. 14:25:30

@É2I: fura, én fordítva tudtam... Mármint az 'a' - 'az' alakulását. Valami ilyesmi is rémlik, hogy "az Buda vára" vagy hogy "az sereg", de lehet, hogy rosszul emlékszem.

IndaMuncher 2009.02.16. 14:26:19

@tüvapok 2.0: azt akartam, csak írni, hogy LOL mert tetszett a hozzászólás, csak nem jelent meg, szóval: LOL

eszembejutottvalami 2009.02.16. 15:05:25

Szerintem ez korrekt. A pénz visszakaptad, elnézést kértek, te meg kirakod (rakatod) ide hogy a sok homályhomár fikázza. Szerintem dícséretes, hogy valaki vette a fáradtságot és elnézést kért.Ezzel te nem vagy korrekt.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.16. 15:09:24

@eszembejutottvalami: csak azért küldte be megint, mert ettől a bőőőődzsekitől ő lett a terminátor!

I'll be back!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.16. 15:12:51

mar ugyan mondtam de az en bordzsekimet meg egy afroamerikai ellopta
kedvenc dzsekim volt
egerben meg "e"znek
olyan e bvetuket nem mond senki
de nekem leginkabb a pa'loc nyelvjaras teccik
/sic/

Tsabi 2009.02.16. 15:22:34

@hagyma: a'nyoom, 'anyoom, iidös a'nyoom, ba'boom ka'rjooba' :) paloc a legjobb nyelvjaras.. :) fokent, hogy naluk van egy par izes sajar szo is, pl letra=szaporamaszo..

The Good Boy 2009.02.16. 15:24:50

Nem vagyok grafológus, de ez a sajtpapir egy dühös, sértődött alkalmazott munkája, akit megbízott a fönöke eme nemes feladattal, és ő muszájból, de azzal egyet nem értve csinálta meg.

A Zara pedig a saját maga által felállitani próbált nivót (minőséget) bombázta szét ezzel a levéllel.
Ezek után ők ne akarjanak minőségi (esetleg prémium) divatról, meg ruházatról beszélni.
Nálam nagyot bukott a megitélésük.

A Milka csokihoz: Evett már valaki csilis milkát? Én már túl vagyok rajta...

The Good Boy 2009.02.16. 15:26:52

Lemaradt:
(sic!)
(sic!)
(sic!)

elwood 2009.02.16. 15:29:05

honnan tudod, hogy afroamerikai lopta el ?
van ott olyan, hogy afroamaerikaibűnözés ?

csodalámpa 2009.02.16. 15:48:05

Én evvel foglalkozom, mármint reklamációkra válaszolok. Tetszik:))
Fentebb valaki hiányolt pár dolgot a válaszból.
Hát igen.
Nem sok hiányzik, csak annyi, hogy:
- mikor, hol, mit reklamált
- kivizsgálás ténye
- kivizsgálás eredménye - jogos vagy nem
- elutasítás/ügyfél kérésének teljesítése, rendezésre ajánlattétel
- feljebbviteli fórum megjelölése
Van-e felvétel a Zaránál? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.16. 16:04:39

@elwood:
csak alapos a gyanu mert aznap mondtam neki hogy lusta nigger es nem orult
de aznap kirugtak mert benarkozott es akkor tunt el a dzsekim
hat igy nagy valoszinuseggel O volt, mivel szinte alig melozott mas azon a szinten aznap
van bizony
Ok nem keselnek, lovoldoznek, de leginkabb egymasra
kedvenc probalkozasuk meg az utcan elvenni valamidet ha olyan kornyeken jarsz es foleg ha no vagy es ejjel

Tsabi 2009.02.16. 16:31:41

@csodalámpa: iso rendszerben valoszinuleg tenyleg igy nez ki egy level felepitese, azonban az esetet ugy irta le, hogy visszavitte a kabatot, az ellenerteket ott helyben visszakapta (miutan kiderult, hogy se javitani, se cserelni nem tudjak). Smegjegyzem, ha en a h&m vagy miitomenhol vasarolt cuccomat visszaviszem, akkor visszaveszik, penz vissza oszt jovan. Se canossajaras, se seggemkinyalasa, sesemmi. Pedig az ojropa. Szoval nem tudom a postolo mire veri a nyalat.. Egy reg lezart (es mas orszagokban felszinre sem kerulo) ugyben irt elnezeskero level mashol, masnal elnezobb reakciokat valt ki..

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.16. 17:10:34

@The Good Boy: Nekem tetszett a chillis milka. Először oylan mint a sima tejcsoki, nem is érzed a chillit, hanem pár másodperc múlva jön az a jó kis erős, égető utóíz. Hatalmas találmány. :) Mondjuk én az erőspaprikát volt, hogy natúr ettem, hozzászoktattam magam régen mókából. Egyszer jól is jött, mert a tréfás kollégák heccbőlbeerőspaprikázták a bögrém, vagy a szendvicsem, már nem emlékszem, aztán én meg mindenféle probléma nélkül elfogyasztottam, meg is voltak lepődve rendesen. Aztán hoztam nekik egy kis házi macskapöcsét, 3szor sírtak, mikor bement, mikor kijött, meg mikor visszagondoltak rá. Hatásosabb volt, mint egy mezei sün.

Tsabi 2009.02.16. 17:15:17

@Lidérc: nekem bevallom a milka egy hangyanyit tul edes. Ugy kb 50% kakaotartalomtol kezdve en is birom a chilis csokit. A kedvencem a lindt fele, nekik amugy is van par erdekes talalmanyuk, a fodormentas feher csoki pl :)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.16. 17:24:49

hogy az embereknek ma már miféle szarokat ellehet adni!

The Good Boy 2009.02.16. 17:25:23

@Lidérc: Nem a csipősséggel volt bajom, mivel alapvetően annyira érzéketlen vagyok a csipősre, hogy csak mások elmondásából jövök rá, hogy erőset ettem. Nem érzek csipősnek az ételt, csak nagyon szélsőséges esetben. (meg a gyomromban, mikor leér::))
Itt engem a számomra két össze nem illő iz zavart (mint a mentolos csokinál -After eight)

É2I 2009.02.16. 17:47:56

@morrisal_:
2009.02.16. 14:25:30

Ajjaj, revidiálom irományom.
Neked van igazad! FONTOS!!!!

/ Asszem agykimaradásom volt. ;( /

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.16. 18:34:27

@É2I:
es akkor meg kepzeld el egy tanult nyelv mint az angol
itt
neha egy qrwa szot nem ertek ha egy afro beszel georgiabol, vagy new orleansbol
de szo szerint semmit
olyankor mosolygok ha mosolyog es szornyulkodok ha komor
es telleg bejon ha az idojarasra terelem a szot, vagy a focira

jesszumpepi (törölt) 2009.02.16. 19:22:47

Minden bölcsész nevében visszautasítom,hogy +1 bölcsész lenne.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.16. 19:40:31

@jesszumpepi: akkó mi antibőőőőcsééész?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.16. 19:43:49

Ekkora egy nílusi palócot! Ki írta ezt a levelet, az üzletvezető szefó kisfia rajzolgatás közben?

Megdobbent, most erEDEti izzel 2009.02.16. 20:31:06

Seric2 egy idiota. De olyan torolmetszett, netan civis (ne ussetek!).
Van a hulye gyereke, aki egy zippzart nem tud kezelni. Oke. Hisztizik oke. Megkapja a penzet, oke. Elnezest is kernek tole kezirassal. Oke.

Hat akkor mi az isten haragja kene meg neki? Segbberugas? Atveheto barhol, ahova ezzel megy panaszkodni.

Idiota, szavazati jogat megvonni, allasabol elbocsatani.

Megdobbent, most erEDEti izzel 2009.02.16. 20:34:25

gabriseszter: Te meg vagy olyan gonosz, hogy atkerd magad a velvethez :>>>

Mylady 2009.02.16. 20:49:18

Arra még nem gondoltatok, hogy ez volt az illető büntetése?
Leiratták vele 100x, aztán kiválasztották a legjobban sikerültet és elküldték a panaszosnak.

A tájszóláshoz: mifelénk (Szegedtől keletre - nem, hagyma, nem Bukarest) az "e" az, ami gyakoribb a kelleténél.
Nagypapám pl mindig vellát mondott a villa helyett.
Érdekes, hogy a vasvillát viszont nem vellázta, pedig többször felhívtuk rá a figyelmét, hogy az úgy logikus :)))

seric2 2009.02.16. 20:56:43

Itt vagyok úgy is, mint a reklamáló...
-a bőrdzsekit elvitték javítani a szabóhoz, akinek nem volt bőrvarró gépe
-a pénz "visszakapásához" két héten át jártam karácsony előtti csúcsforgalomban a nyakukra
- a blokkot valahova eldugták, így nem tudták addig visszaadni a pénzt, míg elő nem került
stb. stb.
Számomra a márka imidzsének kiteljesülése ez a levél, ezért küldtem el. Balkáni, mint az üzlet meg az alkalmazottai.

Kopasz Mercis 2009.02.16. 21:04:36

OFF
@F.house: A "Közért" 1948 óta mind a mai napig - jóllehet néhány éve már nem létezik - az élelmiszerboltot jelenti a budapestieknek, s kevesen tudják, hogy valójában a Községi Élelmiszerkereskedelmi Rt. nevének rövidítése volt.

Ezt ismerik, ezt használják. Mint amikor azt mondja valaki csinálok egy xeroxot (fénymásolat) stb.

Stihl-fűrész - láncfűrész
Bobcat - kompakt rakodó
rotring
stb.

Erdélyben például használják az Adidas-t, az edzőcipőre.
Nike edzőcipő = Nike Adidas. :)))

Tsabi 2009.02.16. 21:09:10

@seric2: az eredeti postban 15-en vitted vissza a kabatot, es 21-en kaptad vissza a lovettat. Reszemrol ezzel leirlak mint fontoskodo picsat, akinek nincs jobb dolga velt es valos serelmeit az orszag vilag elott megvitatni.. Balkani szerintem itt egyedul te vagy..

seric2 2009.02.16. 21:23:54

@Tsabi: csak nem az alkalmazottak egyike vagy?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.16. 21:27:05

@seric2: jóvammá! pénzt visszakapdat! gyerek feszenghet az új máshol vett bőrkabijában! ámen! a bolt ahol voltál egy szar! ezt már azelőtt tudtuk! mi kőll még?

Tsabi 2009.02.16. 21:34:20

@seric2: hogy igy rakeredeztel : nem. ha mar itt tartunk, csak nem a konkurrencia felberelt tollnoka vagy?

Mylady 2009.02.16. 21:41:05

Nyugi mán, nem kakaskodni!

Túl van lihegve az egész ügy.
Visszafizették, hurrá.
Elnézést kértek, úgy ahogy, értékelni kell.
A véleményünk megvan róluk.
Ez az egész egyébként is őket minősíti.
Majd ha nem lesz vásárlójuk, elgondolkodnak, hogy min kellene változtatni.

Nehogy már egymásnak essetek egy ilyen hülyeség miatt!

Inkább nézzetek ki az ablakon: süt a nap, csiripelnek a madarak, béke van és nyugalom...

Mylady 2009.02.16. 21:42:16

Én meg elmegyek aludni, mert már megint hülyeségeket beszélek...

Tsabi 2009.02.16. 21:44:26

@Mylady: miert, valahol biztos sut a nap :) Amugy tema reszemrol lezarva ;)

Mylady 2009.02.16. 21:47:30

@Tsabi: nagyon helyes

Anno volt egy német család, akikkel elég jóban voltam. Nekik az volt az életfilozófiájuk, hogy "nincsenek problémáink, mert nem csinálunk magunknak problémákat"
Igazuk van.

Tsabi 2009.02.16. 21:49:05

@Mylady: minden problema elol elbujni se lehet, de az teny, hogy ahol nincs problema, oda nem erdemes pluszban csinalni. (Es pont ezert nem ertem meg a posztolot sohasem, de mint unnepelyesen megigertem, mielott elkezdtem volna mar be is fejeztem :)))) )

Mylady 2009.02.16. 21:52:41

@Tsabi: szerintem is túl van lihegve :)

Ti merrefelé laktok?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.16. 21:55:20

@Mylady: ez tipikusan, a mit képzelnek ezek, majd én megmutatom a világnak tipikus esete! szerintem az egész falu ettől hangos a fodrásztól a közértig! szegény gyerek meg feszíteni sem tud a bördzsekóban!

Mylady 2009.02.16. 21:59:12

@tüvapok 2.0: az ilyet szerintem érdemes némi nagyvonalúsággal kezelni
mindenkinek jobb úgy

képzeld, milyen ciki lehet már szegény kölöknek
az egész falu arról beszél, hogy menőzni akart, oszt beégtek az új bőrdzsekivel

Tsabi 2009.02.16. 22:01:32

@Mylady: Düsseldorf mellett egy kis faluban, tipikus ruhrgebiet.. :) Ti merre?

Tsabi 2009.02.16. 22:02:48

@megélhetési sünöző / Mégegyszer elnézesét kérek!: a postolo errol nem szamolt be :D Irtam a vendegkonyvedbe, remelem hasznat veszed.. :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.16. 22:08:53

@Tsabi: köszi, és mindenki másnak is, aki megteszi! Gőzerővel folyik a szlengtár bővítése, nemsokára ez látható is lesz!!!

Mylady 2009.02.16. 22:09:30

@Tsabi: elbújni nem, ők ezt inkább úgy értették, hogy nem idegeskednek feleslegesen minden baromságon.

Erről jut eszembe: voltam nyáron Bécsben, a narancsbusszal (nem, nem volt meggyötört arcú lány - bár a végére az én arcom elég nyúzott lett)
Mellettem egy hülye liba ült. Szőke, harmincas, izgága, aki mindenbe belepofázik és egy percig nem tud nyugton ülni.
Előttünk egy kb 8 fős család (szülők, nagyszülők, fiatal felnőtt gyerekek). Apuka foglalta a jegyeket, két részletben és elcseszte, mert nem tudta, hogy csak az utas nevére lehet foglalni. A saját nevére vett több jegyet, mert úgy egyszerűbb. (Mondjuk a rendszer is elég hülye, hogy ugyanarra a járatra ugyanarra a névre több jegyet elad). Viszont így át kellett iratni a jegyet, ami többe került, mint maga a jegy. Apuka némileg nehezményezte. Kulturáltan. Az utaskísérő is kulturált volt, hívta a főnökét, megbeszélték, hogy majd másnap személyesen befárad apuka és kitalálnak valami megoldást.
De nem ez a lényeg, hanem a mellettem ülő csaj. Család kissé ideges a történtek miatt, erre a csaj elkezd hevesen magyarázni: Jaj, hát most ne ezzel foglalkozzanak! Örüljenek, hogy szép idő van, megyünk a gyönyörű Bécsbe, eltöltenek ott egy kellemes napot, esznek egy finom fagyit, ne foglalkozzanak azzal a párezer forinttal (volt vagy 10ezer) stb stb.
DE ezt tök vehemensen darálta, csak néztem. A család is. Le is álltak vele vitatkozni, hogy azért ez nem kis pénz, meg ne szóljon bele az ő dolgukba, meg hasonlók, de a csaj csak mondta mondta mondta.
És később is mindenbe belepofázott. Mikor térképet nézegettek, meg beszéltek valamiről.
Szörnyű volt.
Mondjuk én feltettem a fülhallgatót és zenét hallgattam.

Mylady 2009.02.16. 22:11:16

@Tsabi: Franzstadt :)
DE mennék innen (majdnem) bárhová

Mylady 2009.02.16. 22:13:50

@megélhetési sünöző / Mégegyszer elnézesét kérek!: Miért kérsz folyton mégegyszer elnézést? Lemaradtam valamiről?

Mylady 2009.02.16. 22:19:56

@Tsabi: Düsseldorf felé még nem jártam.
A Kassel-Paderborn-Münster vonal volt a legnyugatibb rész. DE az is nagyon régen.

Tsabi 2009.02.16. 22:29:30

@Mylady: ilyen magyarazos van majdnem minden buszon. Nem az a baj, hogy jobban tudja, hanem, hogy nem lehet rola lebeszelni, hogy megossza a tudasat.. :) ignore az egyetlen mukodo modszer.. Münster jo hely, ott vannak pingvinek :) Paderborn meg Kassel meg nekem nem voltak meg, Munchenbol is meg csak a repteret lattam. Hja, amiota nem turistakent vagyok itt, semmire se jut ido.. Franzstadtank vannak/lettek szep reszei is, de en arra leginkabb nem-igazan-jozan allapotabn voltam csak. Annyira nem jo ott, vagy az egesz orszagra erted az eljovest?

lótumfaktum 2009.02.16. 22:39:05

Haldoklik az öreg Kohn.

Mondja a feleségének:
- Asszony, ha meghalok, minden vagyonomat temesd el velem!
Pár nap múlva a temetés után áll a sírnál Kohnné és a barátnője. Azt
mondja a barátnő:
- Ugye, nem voltál olyan hülye, hogy minden vagyonát eladtad, vettél
egy nagy gyémántot, és betetted abba a kis dobozba az urad mellé!?
- Ó, barátném, én mindig engedelmeskedtem az uramnak. Eladtam minden
vagyonát, betettem a számlámra, írtam neki egy csekket, ha beváltja,
beváltja, ha nem, nem...


Egy rövid szerelmi történet a vonaton

A férfi és a nő még sosem találkoztak, de mindkettőnek van házastársa
otthon.
Véletlenségből egy hálófülkébe tették őket a Transcontinental vonaton.

A kezdetben kicsit szégyelték, hogy egy fülkében kell aludniuk.
De mivel mindketten nagyon fáradtak voltak, nagyon hamar elaludtak. A férfi
a felső, a nő meg az alsó ágyon.
Éjjel 1 körül a férfi finoman szólongatva felébresztette a nőt a kérdéssel:
"Hölgyem,sajnos zavarnom kell. Tudna rajtam segíteni, mivel nagyon fázom.
Fel tudná adni nekem a szekrényből a másik takarót? Tényleg borzasztóan
fázom!"
"Nekem jobb gondolatom van" mondta a nő - "csak ma éjszakára - úgy
látszatból - tegyünk úgy, mintha házastársak lennénk."
"Hooó!...................... Ez nagyszerű" - válaszolta a férfi.
"Akkor jó"- mondta a nő - "Akkor mássz le magad azért a kibaszott
takaróért!"

lótumfaktum 2009.02.16. 22:49:07

Egy házaspár a New York-i Nemzeti Galériában egy művészeti
kiállítást

látogatott, ahol egy képet bámultak, ami teljesen
összezavarta őket. A kép

három fekete, meztelen férfit ábrázolt egy padon ülve.
Kettőjüknek a farka

fekete volt, de a középen ülőnek rózsaszín. A galéria
őre - aki néger volt

-észrevette, hogy nem értik a képet, ezért felajánlotta
segítségét. Közel

fél óráig magyarázta, hogy a kép mennyire az
afro-amerikai férfiak szexuális

elnyomását ábrázolja, a fehér patriarchális társadalom
által.

- Valójában - mutatott rá a galéria őre - néhány komoly
kritikus azt hiszi,

hogy a rózsaszín pénisz tükrözi a homoszexuális
férfiaknak a mai

társadalomban tapasztalt kulturális és szociális
hátrányosságát.

Miután az őr elment, egy láthatóan skót származású férfi
lépett a párhoz és

megkérdezte:

- Szeretnék tudni, valójában mit is ábrázol ez a kép?

- Aztán milyen alapon hiszi, hogy Ön többet tud, mint az
őr? - kérdezte a

házaspár.

- Mert én festettem - felelte a férfi - A helyzet az,
hogy azok egyáltalán

nem afro-amerikai férfiak. A képen három skót bányászt
látnak. A különbség

mindössze annyi, hogy a középső fickó hazament ebédre...


Látjátok ezért nem szerettem soha, amikor az irodalom
tanár bemagyarázza

nekem, hogy mit gondolt a költő... amikor az épp be volt
lőve :)

Mylady 2009.02.16. 22:54:08

@Tsabi: hát, leginkább munkahelyet akarok cserélni és ennek kapcsán felmerült, hogy (merjünk nagyot álmodni) egyúttal országot is cserélek.

De félek, hogy nehéz lenne a szakmámban elhelyezkedni. Legalábbis innen. Azt meg nem akarnám, hogy kimegyek pl szobalánynak valahova, aztán majd lesz valahogy.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.16. 23:32:14

@megélhetési sünöző / Mégegyszer elnézesét kérek!:
Ismered a kapcsolatot az elnézés és a kecske szarvai között? :)
Szerintem a homárszlengre felkerülhetne a (sic!) is. Simán szállóige gyanús!

mircibanán 2009.02.17. 00:33:54

Szerintem EDE nevét törölték ki, mert feljelentheti őt a füredi bíróságon. :D

Tsabi 2009.02.17. 09:46:45

@Mylady: a majdleszvalahogy-ot en se ajanlanam, manapsag ilyen tervekkel max mcdonaldsban tudsz karriert csinalni, de ott se nagyot :) mi a szakmad, hogy nehez vele elhelyezkedni?

+1 2009.02.17. 10:31:44

@jesszumpepi: Mivel is érdemeltem ki a mindenekfeletti figyelmedet? Kicsit kezdesz személyeskedővé válni "bőcsészke"
Receptet nem tudok, viszont remélem érthetőek a szavak amiket alkalmanként leírok?
Köszönöm kitüntető figyelmedet és gyakori emlékezéseidet rám.
De ahogyan gondolod.)

cinimini 2009.02.17. 13:41:16

Egyébként bőrdzsekit nem a zarában kell venni horrorért, hanem az angol extra turkálóban fillérekért. Én pl Chanel bőrdzsekit vettem 2500 Ft-ért!
süti beállítások módosítása