Vessenek véres hússal etetett kommentelők elé, de egész jól mulattam Gábor, a mosógépszerelő levelezésén Gáborral, az Öntevékeny Ügyféllel. A Homárnak nem nagyon vannak elvei, de ha mégis, akkor az ügyféllel szembeni szélsőséges udvariasságot alapvetőnek tartjuk. De attól még világos, hogy van egy határ, ami után nem ritkák a tréfás kifakadások és kölcsönös parasztkodások Szolgáltató és Ügyfél között. Döntsék el Önök, hogy a mosógépét maga szétszedő, majd a szerelőnél este nyolckor motort kereső Gábor túlment-e a határon, magyarán házhoz ment-e a pofonért, vagy elvárhatta volna, hogy a tréfás stílusban levelező Gábor mindezt lenyelje tőle! Elveszett lelkek, előre!
Történt minap hogy a közel 7 éves felültöltős mosógépem furcsa hangot kezdett el hallatni magából miközben a ruhát mosta. Mivel érzek magamban annyi műszaki érzéket, hogy legalább a hibát megállapítsam, fogtam magam és leszedtem a mosógép oldalát, hogy felderítsem a hang forrását. Nem volt nehéz megállapítani mivel a dob hajtómotor ékszíj felőli csapágya ránézésre is furcsán nézett ki. Egyszerűen full rozsdás volt. Persze egyértelmű volt hogy a WD40 és a műszerolaj sz@rt sem ér de adtam neki egy lehetőséget. Evvel a hiba ugye nem volt orvosolható ezért apró darabokra szedtem a motort, hogy majd én a csapágyat kicserélem. Sajnos a ékszíj tárcsa és a csapágy is a motor tengelyére rá van (hűtésessel/melegítéses eljárással) gyógyítva, így otthoni körülmények közte ennek a cseréje szinte lehetetlen. Ekkor jött t az 5let az internet:
Meg is találtam a következő oldalt: http://www.mosogepszerelo.hu/
Ott található egy telefonszám, fel is hívtam , és elmeséltem hogy nekem csak egy hajtó motorra lenne szükségem , mivel már saját magam felderítettem a hibát. Megpróbálom idézni a beszélgetést:
- Tudna –e abban segíteni hogy ehhez a mosógéphez mennyibe kerülne a motor? – én
- Nem! (klaty, biiip, biiip, biiip, nem is merem elképzelni mit is mondhatott utána)
Elég furcsán éreztem magam , hogy vinném neki az üzletet és így bánik a leendő kuncsafttal.
Le is írtam neki pár szóban hogy mi is az én elképzelésem a dologgal kapcsoltban.
Alábbiakba bemásolom a levelezésünket.
...............................................................................................................
-- Eredeti üzenet --
Feladó:
Címzett: xxx@citromail.hu
Másolat:
Elküldve: 2009.02.27 20:18
Téma:
Kedves Gábor!
Az imént beszéltem önnel telefonon.2009.02.27. 20:11
Nem tudom hogy véletlenül szakadt-e meg a kapcsolat vagy nem hajlandó velem beszélni.
De ha direkt tette le akkor igazán egy jó üzletpolitika ha így bánik a leendő kuncsaftjaival. Én potenciális vevő lennék egy ilyen motorra de ha ön ettől elzárkózik akkor nem az ön pénztárcáját fogom gyarapítani ebben a nem éppen rózsás gazdasági helyzetben. Ahogy elnéztem millió +1 mosógép javító van a világon. De így még lehetőségem sem volt megtudni hogy önnél mennyiért tudnám beszerezni ezt a motort.
Üdvözlettel: Gábor
ps: Sok sikert kívánok az ilyen hozzáállással!!!!
.....................................................................................................
On 2009.02.28., at 9:56, <xxx@citromail.hu> wrote:
Kedves Érdeklődő
A honlapomon olyat nem közöltem, hogy alkatrész-értékesítéssel is foglalkoznék.
Azért nem, mert nem is foglalkozom ezzel.
Egyébként védekezésképpen hagy adjam még elő, hogy hetente 50 telefont kapok, és akad néhány eltévedt lélek ezek között.
Alkatrész-árusítással Sz. László foglakozik.
Neki van vagy 30 féle motorja is.
ezen a számon érheti el 06 30 xx yy zz
További csőváz és csákány.
.............................................................................................................
-- Eredeti üzenet --
Feladó:
Címzett: <xxx@citromail.hu>
Másolat:
Elküldve: 10:36
Téma: Re:
Kedves Gábor!
Nagyon sajnálom, hogy nem értette meg hogy önnel javítattam volna meg ha nem lett volna olyan amilyen.
Sajnos az üzletről így lemaradt.
Persze az oldalon nincs ott hogy foglalkozna alkatrészekkel, de az en mentségemre legyen mondva az sem volt oda írva hogy ha alkatreszt akarna venni meg véletlenül se hívjon fel mert köszönés nélkül lerakom a telefont, hogy meg a kedve is elmenjen az embernek megjavíttatni önnel a mosógépet.
Persze örvendetes dolog hogy napi 50 hívást kap, de ha önnek nincs idegzete a telefonhívásokkal foglalkozni akkor vegyen fel vkit.
Üdvözlettel: Gábor
...............................................................................................................
Tudja Uram
... megtanultam, hogy a különleges és egyedi, nem konvencionális megkeresésekből gyakran csak ráfordítások keletkeznek.
Aki rögtön alkudozzással kezd, az mindennek nevezhető csak igéretes kliensnek nem.
Akinek már egy telefonhívást sem ér meg a dolog..... az egy baljós előjel.
......és én hiszek az előjelekben.
Szerencsére nem vagyok se az Ön, se más megrendelőm kezében.
Csumi
Csumi
.....................................................................................................................
Az utolsó 100 komment: