Zsuzsannát ez a filctollal kidekorált átfirkált Digis reklám győzte meg arról, hogy neki internetet kell rendelnie. Meg is tette ezt, majd megkapta a bekötési díjról szóló számlát. Most jócskán átverve érzi magát, amiért ugyan az ügyfélszolgálat elnézést kért, de ő szerencsére nem éri be ennyivel. A Fogyasztóvédelmi Hatóságnak és a Digi igazgatójának írt levele alant.
Tisztelt Igazgató Úr!
Először is szeretnék elnézést kérni a zavarásért. Kénytelen voltam magát megkeresni a panaszommal mert az ügyfélszolgálaton nem igazán értik meg a problémámat. 2009.03.12 kötöttem magukkal szerződést mégpedig ügynök által, ezzel nem is volt probléma! Viszont akkor lepődtem meg amikor a beszerelési díjról kijött a csekk! Mivel a hirdetésben amit a házba kitettek az áll bekötési díj nélkül, rögtön felhívtam az ügyfélszolgálatot erre azt mondják nekem, jogos a csekk mert az a LAN-ra vonatkozik.Fogtam a telefonom és lefényképeztem a kifüggesztett hirdetést abban egy szó annyi nem esik a LAN netről csak a sima ADSL van feltüntetve (persze ezt elküldtem emailba). Írtam levelet nem is egyet, abban szépen elnézést kértek tőlem, de ez van ki kell fizetnem, persze mellékelik az ASZF ide vonatkozó részét is. Én megértem hogy van bekötési díj, viszont azt nem értem,hogy miért hirdetik így illetve miért nem közli a területi ügynök ezt a tényt. Ez így ugyanis a fogyasztó szándékos megtévesztése. Azt is mondták nekem miért nem mentem be valamelyik irodába!! Kérdem én, akkor minek az ügynök! Próbáltam normális emberi módra kérni őket magyarázzák meg nekem mi ez az egész, de semmi értelmes választ nem kaptam. A mai napig kint van ugyanaz a hirdetés. Nem egy, nem két helyen. Vagy javítsák ki vagy szedjék le, mert ez a megrendelő félrevezetése (hirdetés). Megkérem önt az ügy kivizsgálására. Nem az a bajom, hogy fizetnem kell, ezt már a többi levelemben írtam hanem az hogy becsaptak/átvertek/
megtévesztettek!
2009.04.21.
A levelet kapja még az NFH és a homar.blog is.
Köszönettel:
Zsuzsanna
Az utolsó 100 komment: