Tékozló Homár

Nincs jó online téka, marad a torrentezés

2009.05.06. 15:23 | jackyll | 63 komment

Az Index végre pótolta nagy torrentalternatívás oknyomozó cikket, vagyishogy ha torrentezni illegális, milyen legális módszerrel szerezheti be az ember a napi sorozat/filmadagját. Röviden: semmilyennel. Kifejtve itt olvasható. A Magyarországon elérhető kettő darab online streamelő videotékában összesen nincs 1000 film, amiket 500-800 forintért próbálnak kölcsönözni, amikor egy teszkós dvd kerül 200 forintba. Tehát nincs választék, szar az ára, egyáltalán nem naprakész, és a fullhd minőségtől is odébb van. Akkor kinek a készülékében van a probléma?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harlequin 2009.05.06. 15:25:17

Ezért tart itt az ország-e

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.06. 15:26:10

A sorozatokat/filmeket álmodni kell!
Olcsóbb, jobb minőségű és logikusabb, mint a tudatmódosító szerektől kényszerkreatívvá lett forgatókönyvírók förtelme...

hiszti 2009.05.06. 15:31:22

Olvasni inkább, ha már lehet választani.

lazlo85 2009.05.06. 15:39:28

remélem a p2p most nem hal meg most hogy beperlik a kalózokat

Ofélia . 2009.05.06. 15:43:01

Így lemaradni a kaja miatt::

Szégyellem magam:)))

aardwark 2009.05.06. 15:49:03

ezért van a rapid meg a data és tsa...
a gugli meg a jóbarátod...
lemaradtam én is, de nem szégyenlem magam

homar-fan 2009.05.06. 15:56:27

@lazlo85: A pirate bay-t perelték be, csak elsőfokú ítélet született amiről ordít, hogy megvették a bírókat.
A PB fellebbez, még jódarabig elmegy az ügy, és amúgy is, a PB üzemeltetőit perelték csak be, az szóba se került, hogy a PB-t vagy bármelyik másik torrentoldalt be tudnának tiltatni. Úgyhogy erről ennyit :)

Bitorrent 2009.05.06. 16:13:52

Na igen, ennyit a tékáról, még a simába se megyek be, nemhogy az online tékába...

janikahhh (törölt) 2009.05.06. 16:33:32

Nincs ez még lejátszva. Meg 1-2 hónap múlva lesz másféle megoldás :) Az internet bugyrai végtelenek...
dom.ir/0tipli

cuebler 2009.05.06. 16:34:37

@homar-fan: jah, csak közben a mininova és az isohunt ellen is már bíróságon a beadvány. marad a btjunkie, esetleg a sok kicsi. ami persze sokra megy :-)

Illetékbélyeges elvtárs 2009.05.06. 16:35:09

Amikor még kissrác voltam, és az amerikai filmek közül csak néhányat engedtek be a magyar mozikba, akkor beletörődtünk és túléltük.

Frucsasz 2009.05.06. 16:36:00

Ó, ez sün füle. Én annak idején tékafüggő lettem, aztán mikor felköltöztem a nagyvárosba :), gondoltam, jókislány vagyok, nem töltögetek le (egy ideig netem sem volt, meg eszem se). Majd keresek egy tékát. Aha. Ahogy én azt megálmodtam. A legtöbb pesti tékánál alapfeltétel a beiratkozáshoz, hogy legyen pesti lakcímre szóló lakcímkártyám (albérlettel, ami után nem adóznak? a legtöbb tulajnak eszébe nem jut hozzájárulni). Ha ilyenem nincs, szóba se állt velem a többség. Néhány tékánál volt olyan alternatíva, hogy ha befizetek nekik letétként 5-10 ezer magyar buznyákot, akkor mehet a biznisz. Persze majd visszakapom. Ha egyszer kiiratkozom. Na gondoltam, eszed tokja, nem muszáj nekem akkor tékáznom...

májgeriberi 2009.05.06. 17:07:16

mi az a kölcsönző?:)

2009.05.06. 17:45:45

Sin City 6-700 hufért, ha jól értem egyszeri megnézésre, agyonbonyolított fizetéssel, hát bravó, 990-ért megvásárolható korongon, tokban, borítóval. Aztán megy a szemmeresztés, hogy jaj, ezek a lopós netuserek nem használják a fejlett szolgáltatást. Én max abban lennék benne, hogy havi 5-6 rongyért egy tisztességes választékú online letöltős boltból szedjek le dolgokat, amíg ez nincs, addig letöltök, aztán a különbözetet (0 vs. 5-6 ezer) meg jól eliszom, ha nem kell a kiadóknak.

Ofélia . 2009.05.06. 18:11:23

@Illetékbélyeges elvtárs: Nem ismétlem nem kellett túlélni:))

A honvédségnél 1972 a filmtárbol 16mm-es filmeket 2 liter házi guggolós páleszért simán meg lehetett szerezni!!!

Aki elég öreg az tudja, hogy a a mély torok címü műalkotás elég sok lóvét hozott:))

A mai napig keresek egy román filmet a címe az utolsó töltény:(((

Ofélia . 2009.05.06. 18:14:22

@májgeriberi: A kölcsönző az pénzért ad néked egy filmet x összegért x időre:)))

Ne keverendő az U-torrentel:)))

É2I 2009.05.06. 18:16:54

@shitgun:
Ilyen itt kismillió év múlva lesz.
Nem beszélve a hozzátartozó infrastruktúra jelenlegi seholnem állásáról. És nem a hd anyagokról beszélek.

Tűzvillám (törölt) 2009.05.06. 18:20:58

@hiszti: vagy szövegérteni és releváns kommentelni. Ha már lehet választani.

Ofélia . 2009.05.06. 18:26:15

@homar-fan: A kezedben lévő szerkezet múzeumi példány e vagy ehető????

Ha az utóbbi hívjál meg rá lécci!!!

É2I 2009.05.06. 18:26:51

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

Ohh, mennyit is jártam a szolnoki filmbázira :)
Bár csak először hoztam tekercses filmet. Egy egészestés 40kg volt a maga fémkazettáiban. Ráadásul félretájékoztatott a felettesem, mivel úgy tudta működik mozigép, oszt a nagy brét. :(
Azután csak vhs-t hoztam, az már az az idő volt. Voltak jó filmek is.

A torkos filmeket a szabadságos katonák hozták be.
Volt olyan hogy az egész láncon egy hétig ugyanaz a kazetta ment, mivel a klubszobás haza ment szabira, elvitte a kulcsot és persze a vhs örökjátszáson volt. :DDDDD

Ofélia . 2009.05.06. 18:30:33

@É2I: "És nem a hd anyagokról beszélek."

Elképzelem bea asszony punáját vagy lilut, vagy bármelyik sztárnak nevezett díszbarmot HD-ben:((((

Hát kell ez nekünk emberek?????:)))))

Ofélia . 2009.05.06. 19:17:33

OFFF Gyerekek elsem hiszitek, hogy katinka hasfala nem elég kemény ugymond renyhe:))

Ezt a kolosszális problémát a tv-ben hallottam itt magam mellett és a röhögőgörcsöt leküzdve bekommenteltem:DDDD

Ofélia . 2009.05.06. 19:22:01

De ki a szar az a katinka????

Secnir 2009.05.06. 19:43:13

háááát
megint értetlen vagyok...

...egyik oldalról adott a 'magyar média', amely lejárt szavatosságú (értsd, megnézed és hánysz) sorozatokat ad, szar filmeket, meg reklámokat - két blokkot félóránként. a filmeket meg úgy vágják meg, hogy beleférjen az időbe, csak értelmetlen lesz tőle. ennél a torrent jobb.
másrészt adott a forgalmazó, aki szeretne minél többet szakítani egy filmen. ezért jó drágán adja - ennél a torrent olcsóbb.
harmadrészt adott a user, aki szeretné egy hét alatt megnézni a kedvenc sorozatját - ha vetítik egyáltalán itthon. marad a torrent.
negyedrészt van az ínyenc, aki olyan filmeket keres, ami sem tékában, sem moziban sem tv-ben nem lel fel. marad a torrent.

ráadásul bárki internetezik, nyilván van számítógépe, van benne vinyó, amin van jogdíj, amit az ASVA-nak (és) vagy az artisjusnak fizetünk. tehát letölthetünk és nézhetjük otthon. marad a torrent.

most még. aztán jön az új technológia.

myrtill 2009.05.06. 19:46:42

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: van az a pénz, amiért mindenkinek renyhe a hasfala.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.05.06. 20:02:17

Nem tudom megérteni azt a hozzáállást, hogy ha nem lehet nekem tetsző módon hozzájutni, akkor ellopom.
Lehet, hogy nincs alternatíva. Na és? Attól a lopás még lopás.

(mellesleg: előfordul, hogy én is torrentezek, de legalább nem mentegetem magam hülye kifogásokkal)

Ofélia . 2009.05.06. 20:52:08

@myrtill: Mennyi???:)))

Kellő összegért ki se szállok az ágybol:))

Briguszka 2009.05.06. 20:53:44

olvass inkább Homárt

Ofélia . 2009.05.06. 20:54:41

@Secnir: És marad a torrent:))

@Briguszka: Nem tehetek mást a munkahelyen eléggé el nem itélhető módon nincs kábeltévé:(((

Viszont a cselzi vezet:))

2009.05.06. 21:02:00

@Pitypalatty úrfi: (mellesleg: előfordul, hogy én is torrentezek, de legalább nem mentegetem magam hülye kifogásokkal)
... hanem inkább olyan demagóg faszságokat nyelsz be bő nyállal, mint a kiadók, stb-k által hangoztatott lopás.
nem az. a btk szerint sem. erkölcsileg sem. és semmi különbség nincs a te fasságod, meg az digitális robinhúdok fasságai között.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.05.06. 21:18:50

@avman: Oké, te minek nevezed azt, ha úgy használsz valamit, hogy nem fizetsz érte, pedig kéne?

eurokonform mobilwc 2009.05.06. 21:36:29

Múltkorában vettem írható DVD lemezt. Ha minden igaz, fizettem jogdíjat is..

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.05.06. 21:38:24

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: :/ Ennyi erővel az adócsalás is az.

@eurokonform mobilwc:
Na igen, ez meg felháborító pofátlanság, hogy azokra jogdíjat szednek ahelyett, hogy a letöltést büntetnék.

eurokonform mobilwc 2009.05.06. 21:46:09

@Pitypalatty úrfi: Persze, ha például a saját fényképeimet írom ki, akkor is jogdíjat fizetek. Közel van ahhoz a fogalomhoz, amit lenyúlásnak nevezek, de mindegy - a jogdíjat bevállalom, de hát azért kaphatnék is valamit, nem? Tehát néhány filmet már kiírtam, kövezzetek meg. De KIFIZETTEM VALAMI JOGDÍJAT.

aardwark 2009.05.06. 22:47:24

hamár jogdíj:
a telefonomban van 2gb microsd, amiután fizettem jogdíjat, gyári-jogtiszta cd-ről rippelt mp3-ak vannak rajta, akkor hányszor is fizettem JOGDÍJAT???????????
Wazzzeeeeeeeee

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.05.06. 23:52:41

mikor a szar filmszemle ment, kipróbáltam az origo online tékáját, mert érdekelt egy rövidfilm, amit a neten agyonpromoztak, hogy ingyen nézhető és, hogy premier meg eszemfaszom. az egy dolog, hogy alapból idegesítően macerás volt eljutni a videoig, de aztán persze a stream csak nem jött, a windows media player mindig hibaüzenettel fogadott. és ez az összes ingyenvideonál így volt. azota kösz nem.

Ofélia . 2009.05.07. 00:51:15

@aardwark: A kérdés érdekes elméletet vet fel!

Ha én minden megvett CD és DVD után az artisjus cimke miatt(most nem veszem tekintetbe a ketyerét lemocskoló adathordozót) kifizetem a jogdíjat akkor miröl is beszélgetünk??:))

Ha már valaki ragasztott ilyen kicsi matricát 15000 dvd-re az tudja

A tetves 2 gigás kártya után ami a fényképező gépenben van még nem is morogtam(todom nagyfelbontásu a pofám) és az a kis usb-s kulcstartó a maga 12 gigájával????.......

Ofélia . 2009.05.07. 00:58:48

@haveavoice: A kis billi getva lejátszójának csak egy hibája van: Ő egy önálló entitás és csak azzal hajlandó foglalkozni amit ő akar.

Rosszabb mint egy feleség:)))))

Ofélia . 2009.05.07. 01:46:39

@hagyma: Te egy vérmakacs ember vagy. Én sem tudom de nem mindegy????:)

É2I 2009.05.07. 07:21:06

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Ó, hát, ha hagyma nem tud hozzászólni, megkérdezi mi az a sül.
(Egyszer már én is bedőltem neki:)

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2009.05.07. 07:22:13

Hehe, legalább helyettem is fizettél. :)

Én maradok a torrentnél, sajna diákhitelből és alkalmi munkából élő főiskolás vagyok.

De ha miniszter leszek, ígérem, hogy az adóm egy százalékát jogdíjjakra fordítom.

EÖ (törölt) 2009.05.07. 08:02:40

@Secnir: és az olvasás*-sal mi lesz? ott a Háború és Béke.
mindjárt le is töltöm :)))

* Olvasás: a kutyán kívül az ember legjobb barátja, ugyanis kutyán belül túl sötét van olvasni. :}

EÖ (törölt) 2009.05.07. 08:09:28

@aardwark: ha ügyes vagy, egyszer sem... ;)

namármost a szlovák rendszámos dzsippemben feketeimport GPS van a rokikártya mögé felszerelve (közvetlenül a radardetektor mellé), abban pedig ukrán SD kártya van, nyilvánvaló, hogy törvénytisztelő és jogkövető állampolgárként nem engedhetem meg, hogy ne legyen rajta hologramos matrica!

Frucsasz 2009.05.07. 08:56:42

@Pitypalatty úrfi: Jelen állás szerint egyidejűleg fizetünk jogdíjat, ÉS büntetnek meg letöltésért... Hamarosan a nagyi szatyra után is kell majd fizetni, mert az is képes adathordozásra. Azt hiszem, ideje beszállnom a jogdíjbizniszbe. Gazdag leszek.

EÖ (törölt) 2009.05.07. 09:22:06

az ORTT nem adott rá sugárzási engedélyt...
pedig megbízható forrásból származik, albán cigarettáért cseréltem...
pedig az 54000 forintos illetékbélyeget is felragasztottam

májgeriberi 2009.05.07. 09:32:59

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): és a birkákkal mi lett?

Ödönke 2009.05.07. 09:36:17

1. Nem a letöltést büntetik. Mivel "átalány jogdíj" van az adathordozókon, ezért ezt nem kriminalizálja a magyar jog.
2. A feltöltést büntetik (a torrentnél ez a gond), mert az nyilvános közzétételt jelent, aminek jogához nem jutottál hozzá az Artisjus matricával.
3. Felháborító az az üzletpolitika, amit a kiadók még mindig folytatnak. Vannak olyan gyerekfilmek pl., amiket 7 évente adnak ki. A közben született gyerekek meg nézzék az anyátok köztet...
4. Az Artisjus-szal nem önmagában a jogdíj beszedésével kapcsolatban van probléma. Sok helyen szednek jogdíjat. Szlovákiában is. A jogdíj mértékével van gond. Meg az idióta matricázással. Ha a lemezeken "3 forint" lenne a jogdíj, nem szarakodna a szürke importtal senki, hanem befizetné. Ennek megértéséhez valóban 8 egyetemet kell elvégezni?

K0vasz 2009.05.07. 10:29:12

@Frucsasz: Fizetsz a szatyorér is... csak azt úgy hívják "környezetvédelmi adó" xD

Alikam 2009.05.08. 14:18:45

Baj a torrentezés?
Akkor nem köll filmeket csinálni, oszt' jó napot.

kumming 2009.05.09. 09:55:21

maradok a torrentnél

bolhaplaza.hu 2009.05.09. 13:13:26

Ez azért lehet hogy rákényszeírtsenek mindenkit az rtl és tévékettő vacsoracsatáira.

Gabir 2009.05.11. 02:21:52

Pocsay-téka? :)


Egyébként miért fizessek azután jogdíjat, hogy a digitális fényképezőgépemmel fényképeztem, ami lementette a képeket a memóriakártyára (amire mellesleg szintén fizettem jogdíjat....miért is?? mert pl. a családot fényképeztem karácsonykor? ), ami betelt, így ki kell égetni a szintén jogdíjas CD avagy DVD, BluRay lemezre...
Dupla adók, mint a gépjárműveknél pl.


XXI. század...gratulálok!

Kijár nekik a patásördög csípős,üvegszilánkos, lompos bré(amin sünike ül és drótkefével takarít) által való kezelése...

VilMarci 2009.05.11. 07:59:11

Vajon a merevlemezes kamerákban lévő vinyón is van jogdíj?
süti beállítások módosítása