Tékozló Homár

Nem létező tartozásra számol késedelmi kamatot a Pannon

2009.05.07. 08:10 | ge | 70 komment

Tom egy egyszerű számhordozással Pannon ügyfélből Vodafone ügyféllé vált. Aki csinált már ilyet, az tudja: csak akkor enged el az elhagyni készült szolgáltató, ha minden addig felmerült tartozást kifizetünk. Tom is így tett, majd négy hónappal később a Voda kikapcsolással fenyegette, mert a Pannon nem ismerte el, hogy bármit is befizetett volna. És még nem is ez a legszebb, hanem a késedelmi kamat a legvégén.

2008. 10.11-én bementem a Sibrik M. úti pannon partner üzletbe, hogy áthordozzam a két pannonos számomat a vodához. Minden ment egyszerűen, kifizettem a hűségnyilatkozatért kért 50-50ezer forint kötbért, valamint az aktuális számlaösszeget, azaz összesen 67.662,-, valamint 75.885,- forintot kártyánként, cserébe megkaptam a számhordozó nyilatkozatot. A vodánál kb. két hét alatt lettem ügyfél a régi számokkal. Egy hónapra rá megérkezett a köztes két hétről kiállított pannon számla, amit be is fizettem.

Minden ment rendesen egészen ez év februárjáig, mikor is kaptam egy levelet a vodától pénteken, hogy hétfőig fizessek be 143.547,- forintot, amit a pannon adott át nekik számlatartozás jogcímén.

Kicsit megrémültem, ezért hívtam a vodát, hogy mi is ez a tartozás. Ők csak annyit mondtak, hogy a pannon átadta, és fizessem ki, vagy kikapcsolnak. Hívtam a pannont, ahol előadtam a történetet a számhordozás menetéről. Ők azt mondták, hogy nem igaz a sztorim, én nem fizettem ezt ki, ha kifizettem volna, látnák a rendszerben. Hívtam az Acces- Family Centert, ahol befizettem az összeget, de ők is elküldtek, hogy én ott soha egy fillért sem fizettem. Mivel kp befizetés volt, kezdtem aggódni, mert nem szoktam megőrizni papírokat. Megtaláltam a pannon utolsó számláját, amin az szerepelt, hogy az egyenlegem nulla.

Hívtam a pannont, hogy van egy számlám nulla egyenleggel, amit szívesen átküldök, de ők kötötték az ebet a karóhoz, hogy az nem megfelelő, meg az a nulla az semmit sem jelent, mert a rendszerben még tartozom, mivel nem fizettem ki sem a kötbért, sem az aktuális akkori számlámat. Elismerte a telefonos ügyintéző, hogy ezeket a tételeket helyben ki kell fizetni, ellenkező esetben nincs számhordozás, de arra nem adott választ, hogy akkor én hogyan kaphattam meg mégis.

Feltúrtam a lakást, és előkerült a két befizetést igazoló bizonylat. Ekkor azt hittem innentől minden ok, de nem!

A voda nem fogadta el a papírokat, mivel az igazolások bár igazolják 67.662 és 75.885 forint befizetését, de a pannon követelése 143.547 forintról szól. Kértem az ügyintézőt, hogy adja össze a két összeget és látja, hogy az összeg 143.547 forint, de ő mégis elküldött a pannonhoz (én meg őt az anyjába) , mivel a vodás matematika szerint 67.662+75.885≠ 143.547.

Háromszor lefaxolt befiz. bizonylat és napi 2 telefon után az ötödik napon (febr. 24.) végre vette a pannon az adást, és megerősítette, hogy nem tartozom semmivel, egyben megígérte, hogy ezt rögtön igazolja is a vodának.

Rá két hétre kaptam a pannontól egy levelet, amiben elnézésemet kérték a kellemetlenségért. Én örültem, bár 3660 forintot eltelefonáltam velük az ügyben, de gondoltam legalább végre vége.

De nem:

Márciusban kaptam értesítést a vodától, hogy fizessek be 143.547,-Ft-ot. Telefon a vodának megint, ahol megtudtam, bár a pannon jelezte, hogy nincs tartozásom, de nem fizette vissza nekik az említett összeget, ezért a gépük szerint még mindig én tartozom, de ne aggódjak, kivesz a végrehajtásból, mivel a pannon sose fizet nekik időben.

És erre mit kapok pár hete? Egy levelet a pannontól, amiben kérik, hogy a nem létező tartozás után fizessek ki 7993 forint késedelmi kamatot, a 2009. február 24-ig terjedő időszakra.  Mit fűzhetnék még hozzá? Talán, hogy minden pannonos, vodás érintett csináljon magának öcsikét, mert érzem, hogy még nincs vége.  Nemsokára jön majd a voda levele, hogy fizessek nekik 7993 forintot, és ismét kezdődhet a móka előröl…

Üdv.: Tom 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺ágica (törölt) 2009.05.07. 08:18:05

"A voda nem fogadta el a papírokat, mivel az igazolások bár igazolják 67.662 és 75.885 forint befizetését, de a pannon követelése 143.547 forintról szól. Kértem az ügyintézőt, hogy adja össze a két összeget és látja, hogy az összeg 143.547 forint, de ő mégis elküldött a pannonhoz (én meg őt az anyjába) , mivel a vodás matematika szerint 67.662+75.885≠ 143.547.
"

Hát, itt már röhögtem. Kínomban:(

EnZsolt 2009.05.07. 08:25:29

Azt nem tudom megérteni, hogy mégis hogy a mákos-cukros lófaszba lehet az, hogyha én valamit befizetek egy helyen, ami ahhoz a céghez tartozik, akkor az nem jelenik meg a rendszerben? Az ügyintéző mi a fenét csinál akkor, amikor nekem kinyomtat mindenféle bizonylatot? Akkor hova mennek az adatok? A drága magenta T-vel volt egy kis kavarodásom ilyen ügyben, de csak röhögni tudtam rajtuk, amikor avval fenyegettek, hogy nem szolgáltatják a T-Kábel csodálatos szolgáltatását, miközben másfél hónapja nem vagyok az ügyfelük. Írtam nekik e-mailt, amit elfogadtak, feldolgoztak, elnézést kértek a késésért, és elküldték másnak. Utána megint jött a csekk.

De ez a sztori annyira groteszk, hogy Örkény István is megnyalná mind a 10 ujját. Azt hiszem lassan érik egy bejelentés a Fogyvédnél.

eszteranyu 2009.05.07. 08:28:15

Kedvenc filmem "A fülke", ha nem fizetsz, kidob...:)

2009.05.07. 08:31:27

Közgazdaságilag nem tudom megérteni miért éri meg kiszórni a levegőbe 140ezer forintot azért hogy másik szolgáltatóhoz tartozzál.
Na de komolyan, mi ebben a biznisz neked ?

Meklén és Tamara 2009.05.07. 08:34:03

na, hát ez egy teljesen normális üzletmenet ennél a két szolgáltatónál...

aardwark 2009.05.07. 08:34:20

mondjuk ennyi pénzt én 1 alatt sem tudok eltelefonálni...
emil és skype...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.05.07. 08:35:18

Tom!

Menny át a magenta genyókhoz, ők sokkal professzionálisabban szopatnak.

És telepíccs linukszot.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.05.07. 08:36:24

@Kulics: mondjuk ha sokat beszél (havi 100-200 küvecs) lehet hogy még így is megéri neki.

betépett felhasználó 2009.05.07. 08:36:27

67.662+75.885≠ 143.547
≠ ≠ ≠ ≠
jeee, honnan kopiztad ezt ide?

vagy talan valami © es trukk?

egy kerdes, ha annyira biztos voltal az igazadba, es meg papirok is voltak rola, akkor miert telefonaltal le 3660 ft.ot? en ultem volna a seggemen, max kuldok egy mailt az uflszlglatnak a kifizetesi cetlikkel es ui.ba beirom, hogy cegem mukodtetesenek ellehetleniteseert karteritesi igennyel beperelem oket.

metal · http://electric.blog.hu 2009.05.07. 08:37:50

Én írnék egy-egy levelet mindkét szolgáltatónak, amiben felszólítanám őket a zaklatás felhagyására, különben feljelentést teszek! Persze csatolnám a befizetési igazolás másolatokat! Tuti megszűnne a zaklatás.

aardwark 2009.05.07. 08:38:19

bocs, év kimaradt, szóval 1 év alatt sem...
feltöltőkártya-kalkulálható költség és no meglepi számla

ps: a pannontól most kaptam 3X1000 ft feltöltést mert régi ügyfél vagyok...

Frucsasz 2009.05.07. 08:42:49

Szerintem most nem az a lényeg, hogy mi alapján hozta meg ezt a döntést. A sztorinak semmi köze ehhez. Így akarta, és kész. Lehet, hogy rühelli a pannont, vagy voda feleakkora tarifát kínált neki. Vagy épp csúcsmobilt ingyér... Nem jó ez így. Én már várom azt a negyedik mobilszolgáltatót, mert a mostani háromról már annyi sz.rt olvastam, hogy unom. Na nem mintha attól félnék, hogy az új majd jobb lesz...De az új szidásának, az első homáros posztok izgalma megborzongat :P

aardwark 2009.05.07. 08:52:14

@Frucsasz: miért, lesz negyedik? Mi a túrónak? már így is az országban 10 m emberre 12 millió mobil jut...
és ha lesz az sem lesz jobb, a vezetőket és a managereket a régi 3-tól fogják elszipkázni és így a változásra kevés a remény...

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.05.07. 08:57:35

Ilyenkor jut az eszembe, hogy nem fizetek, nem járok utána, hanem pereljenek be én meg felfogadok egy ügyvédet és felezünk a jutalékán. Tuti nyerés, no kockázat, ráadásul ebből talán tanulnak a cégek, hogy mielött felszólítgatnak elötte legyen pontos a nyilvántartásuk. Az már csak csemege volna, hogy ilyen esetekben szakértői véleményt is kérnék, hogy mennyire megbízható a rendszerük (ha nyerek ez a költség is őket terheli, függetlenül az szakértői eredménytől)

májgeriberi 2009.05.07. 08:58:04

aztán a beszélgetést rögzítetted-e? :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.07. 09:01:38

ez a világ legdrágább számhordozása volt.

hol lehet a posztolóval megismerkedni? egy rakás drága dolgot tervezek a következő igen rövid időszakban:))

alapelvem: hűségidő lejárta előtt semmit nem cserélek, inkább fogyasztok és szenvedek. de amikor letelik a hűségidő, dialittasan vágom az arcukba arra a kérdésre, hogy miért: mert szarok vagytok!

most az invitel próbálkozik (mindjárt lejár a hűségem), hogy 4 megás netemet 8-ra cseréli ugyanannyiért 6990,-, egy év hűségre.
4 megám soha nincs, akárhogy is igyekeznek.
mondom nem kell.
oké, de akkor maradjon négy 500 forinttal olcsóbban.
500 forintért ócsóbbért sem.
oké, akkor felhívna két hét múlva, egy újabb ajánlattal.
mondom csak akkor fárassza magát, ha ingyér lesz.
kíváncsian várom, fáradnak-e?

The Good Boy 2009.05.07. 09:03:31

@Frucsasz: nem lesz negyedik mégsem...
@Kulics: egyetértek, bár semmi közöm hozzá, de én nem fizetnék pluszba 1 kilót két kártya után, csak hogy kilépjek a szerződésből, esetleg inkább elötte gondolkodok és nem irok alá két év rabságot.

Azért én sokkal szerencsésebb vagyok, mert cégtelefonom van, aztán telefonszámlát nem látok, csak az asszonyét néha, igaz az is céges, de azt legalább látom, hogy hány sok-sok óra beszélgetése kerül nulla ft-ba, köszönhetően a jó céges szerződésének.

Egyébként az asszony telefonját nemrég lopták el, és a Pannon olyan korrekten járt el végig, egészen a régi telefonszám újra kiadásáig, hogy ezek után a fenti csak fotosopp lehet, vagy a mi esetünk volt kivétel (meg a háttérben lévő nagy svájci cég sok-sok aktiv előfizetése miatt?::)...

2009.05.07. 09:08:41

@szmoker: Akkor éri meg, ha a két szolgáltató közötti tarifa különbség akkora, hogy belátható időn belül meg tudja takarítani az átállás 140ezres költségét.
Ezt nehéz feltételezni tudva, hogy a három mobilszolgáltató nagyon figyeli egymást és közel hasonló tarifákkal és kedvezmény csomagokkal operálnak.
Na mindegy, ez tényleg mellékszál.

Édesapám 2009.05.07. 09:12:37

Válságban a mobilszolgáltatók a humánerőn és a zsebszámológépeken spórolnak...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.07. 09:15:20

@Édesapám: Hát te hol voltál sokáig? Biztos te vagy az? Hiányod átjárt mint huzat a házon!

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.05.07. 09:24:31

válság van, minden pénz számít
a módszer meg nem

-Gyöngyibaba- 2009.05.07. 09:31:06

Hát ez jó nagy szopóálarc.

Már csak azt kellene eldönteni melyik a Nicolas Cage és melyik a John Travolta...

májgeriberi 2009.05.07. 09:31:55

ez már a hétvégi poszt?

Rectum Marianum 2009.05.07. 09:47:55

Többen kérdezték, hogy mi volt a deal abban, hogy hűségidőben váltsak:
Két kártyám volt a pannonnál, és kaptam a vodától egy ajánlatot, ha 8 kártyára előfizetek üzleti díjcsomaggal, harmadával kevesebb a percdíj, plusz kártyánként 20ezer forint lebeszélhető időt adnak kárpótlásul a pannonos hűségbontás ellentételezéseként.
A családot berántottam a cégbe, így meglett a 8 előfizető, akik egymással innentől ingyen beszélnek. A megtakarítás közel 30 ezer/hó alapesetben. Na ezért váltottam.

Azért nem ültem a seggemen és vártam a sikeres per reményében, mert a mobil munkaeszköz, és a voda 8 kártyát tiltott volna, ha nem járok utána.

Üdv: Tom

Fairy Girl 2009.05.07. 09:52:28

Kedvencem ez a "nem látjuk a rendszerben". Hát baze. Ez olyan, mint amikor "a számítógépes rendszer hibája". Nem. Nincs ilyen. A szerencsétlen számítógépes rendszer csak azt csinálja, amit "mondanak" neki. Úgyhogy ne "nem látja", akkor az azért nincs ott, mert az emberi erőforrás nem kalapálta bele.
Különben is milyen megoldás az, hogy csak készpénzzel lehet kiegyenlíteni ezeket a számlákat a 21. században? Pfff.
(Mondjuk nálam még életemben nem volt egyszerre ennyi pénz, mert nem vagyok sikeres.)

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.05.07. 10:04:32

bakker, én benyújtottam volna a pannonhoz a számlát, miután ők baszták el, fizessék ki az időd, telefonálásod, miegymást.
ja, és be kell fenyíteni őket az NHH-val, és a fogyivédőkkel.

2009.05.07. 10:09:55

@A brazil láncfűrészes:
Pannonnál is van CUG closedUserGroup és Friends&Family csomag is, akik egymás között ingyen telefonálhatnak.

Sir Mortzosch 2009.05.07. 10:12:10

Nyálverés, hogy a Té-csoport ilyen, olyan, amolyan.
Érdekes, hogy se a mobilos sem a netes részével SOHA nem volt problémám. Sávszélesség volt, roamingban sosem kapcsoltak ki, sosem basztattak, hogy ennyit és így, meg hóközit fizessek.
Sikeres ember vagyok-e-é ?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.07. 10:13:19

Haverokkal alakítottunk társaságot, a Vodánál kettes díjkategóriába kerültünk, a havi kétezerötöt le se tudom beszélni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.07. 10:13:21

@betépett felhasználó:
elvileg a ≠ jel a:
& # 8 8 0 0 ;
kóddal jön elő persze szóközök nélkül

LiberAll 2009.05.07. 10:22:35

Pannon-ról Vodára, hát megbocsáss, de nem vagy komplett, legalább a T-hez mentél volna, én azt várom, hogy leteljen a céges hűség a nyár végén, s pattanhassak a vodától... szerinted miért ?

EÖ (törölt) 2009.05.07. 10:25:26

@Hurrá Torpedó: a format c: -re sokkal érdekesebb jön elő, azt írd be a parancssorba! :)

Prakt! 2009.05.07. 10:37:17

Pannon egy szar geci banda!
Nekem is van most velük egy homárba illő sztorim, de majd csak akkor írom meg ha lezárul teljesen.
Sajnos hosszú lesz, és drága :(

Édesapám 2009.05.07. 10:48:13

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

Aszonta az Ede
Tiltsa le a netet
Az összes jogvédő,
Hisz ő egy jótévő.
Aszontma én erre,
Ilyen nincs csak erre
Nem lehet el viselni
El kell mennem pihenni...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.07. 11:03:02

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): Mi az te ilyeneket tudsz, hogy "format c"? Vagy felírta a zinfós postitre, onnan lesed le? :)

Harlequin 2009.05.07. 11:05:54

Az ügyfélszolgálatok nem ingyenesen hívhatóak?

Frucsasz 2009.05.07. 11:07:45

@The Good Boy: kár... akkor jól lemaradtam. @LiberAll: szerintem egyik sem jobb a Deákné vásznánál. Érdekes, hogy míg a sok Vodás menekülne a T-hez, addig sok T-s menekül a Pannonhoz, közben meg a sok Pannonos menekül a Vodához. Az élet körforgása... :D Na, ezt borította volna fel egy kis időre az új, negyedik. Nem lett volna az sem jobb, de egy fél évig megzavarta volna a kialakult leosztást, kissé versenyhelyzetet teremtett volna, és az ilyesmi általában inkább a fogyasztónak kedvez. Szerintem.

Frucsasz 2009.05.07. 11:09:48

@Harlequin: csak a saját szolgáltatód ügyfélszáma ingyenes. Gondolom akkor, mikor már egy ideje Vodás volt, a Pannonos ügyfélszolit nem hívta ingyen.

janikahhh (törölt) 2009.05.07. 11:13:34

TÉnyleg meg kellene egyszer fingatni ezeket a szolgáltatókat egy jó kis perrel. Még figyelmeztetni se kéne őket, hanem az első ilyen levél után durr, egy per a nyakukba. Csak azabaj, hogy kevés embernek van ideje kishazánk jogi útvesztőiben bolyongani. Vagy talán jogvédelmi biztosítás? Ehhh, inkább iszom.
dom.ir/0tipli

mesegomba 2009.05.07. 11:20:25

Hú, sok pénzed van, csak így kiperkáltál ennyi zsetont, hogy még ***abb szolgáltatóhoz ehhez külön gratula :D Végülis, van még egy magenta, hátha ott jobb lesz neked.Bírom az ilyen embereket, mindig más a hülye...hogy nem lesz ez egy idő után nekik furcsa?

EÖ (törölt) 2009.05.07. 11:27:14

@Nelson Mandula: áh, kihallgattam, mikor udvarolt a pénzügyesnek! fogalmam sincs mit jelent, csak a pénzügyes röhögött rajta, gondoltam beteszem ide, hátha valami jó poén... :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.05.07. 11:44:23

Harlequin 2009.05.07. 11:05:54
csak saját hálózatból, egyébként meg kékszám... magentánál aszem valami 48 forint a kékszám hívása! drágább, mint a rendes telefonálás :D

helianthus 2009.05.07. 11:53:06

@Édesapám: ........eeeeőőőő, szóval pihentél, de direkt pihentél vagy valaki megkért rá, hogy pihenjél??
Mert nem mindegy.

Édesapám 2009.05.07. 12:17:13

csak a pennámat pihentettem...
A telekép folyamatosan üzemel...
(értsd: vigyázó szemem rajtatok pihentettem...)

Sir Mortzosch 2009.05.07. 12:23:11

Beírtam a parancssorba, hogy format c: , de nem ismeri a parancsot.
Nálam ilyenkor ilyesmik válnának be : [~]# mke2fs -c /dev/hda1
, de nincs szükség rá, hisz :
[gothic@debian-environment /]# df -i
Filesystem Inodes IUsed IFree IUse% Mounted on
/dev/sda3 525312 31741 493571 7% /
/dev/sda1 6024 26 5998 1% /boot
/dev/sda4 1645088 105621 1539467 7% /var
/dev/hdc1 4882432 19454 4862978 1% /mnt/hdc1

hawkeye 2009.05.07. 13:26:03

A posztoló 1 igazi hülye...

A szar Pannontól átmenni a minősíthetetlen színvonalú Voda pénzmosóba...

Aki ilyet tesz, meg is érdemli, hogy szívassák...

EÖ (törölt) 2009.05.07. 13:30:58

@gothic: ja vagy úgy, akkor írd be ezt: rm god
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.07. 13:38:40

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): Beirtam, de valami "Are you sure ?" jön elő, de döntésképtelen vagyok.
Mit nyomjak. hogy jőjjön az a jel elő?

lodenkabat 2009.05.07. 13:52:45

@Hurrá Torpedó: mit gondolsz mennyi kezem van négy, vagy 5? Nem Csernobilból jöttem :-)

EÖ (törölt) 2009.05.07. 14:01:45

@horex: írd be, hogy: of course! :))

Sir Mortzosch 2009.05.07. 14:03:23

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):
Wehehe :D
ismerem, God nonexistent % ar t God ar: God does not exist % ar r God ar: creating God %

% [Where is Jimmy Hoffa? Missing ]. % ^How did the sex change operation go?^ Modifier failed. % If I had a ( for every $ the Congress spent, what would I have? Too many ('s. % make love Make: Don't know how to make love. Stop. % sleep with me bad character % got a light? No match. % man: why did you get a divorce? man:: Too many arguments. % !:say, what is saccharine? Bad substitute. % %blow %blow: No such job. % \(- (-: Command not found. $ PATH=pretending! /usr/ucb/which sense no sense in pretending! $ drink matter matter: cannot create.

Persze winen nyomulóknak nincs ilyen örömük :D
MegaLOL

neked ugatok 2009.05.07. 14:25:56

szerintem nincs ebben semmi meglepő
ugyanezt csinálja a vízművek, a parkolótársaságok, meg az összes többi hivatali fos cég
@betépett felhasználó:
sajnos attól még kikapcsolják a telefonját, mire egy ilyen per lemegy az egy év - nem megoldás
én viszont ezt csináltam a dunántúli vízművekkel, másodszor küldött a bíróság fizetési meghagyást, és másodszor kellett ellentmondást írnom, a harmadiknál már költségeim fognak felmerülni (amit követelnek ugyanis, azt már 1 éve rendeztük, csak nem szóltak a saját ügyvédüknek, hogy ne nyjtsa be behajtásra)
nem hiába, ha egy rendszer szar, ott nem tudja az egyik kéz mit csinál a másik...

EÖ (törölt) 2009.05.07. 14:37:20

@gothic: szép gyűjtemény, de kihagytad: man woman -> no manual entry for woman
:)

EÖ (törölt) 2009.05.07. 14:39:55

@hawkeye: én megvárom, míg a UPC is kijön a saját mobillal és oda megyek, korrekt megbízható cég!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.07. 14:44:04

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): Beirtam, de csak Y or N mondja a WIN
Mit nyomjak?

neked ugatok 2009.05.07. 14:44:57

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):

úgy tudom az externet is pályázott mobilszolgáltatásra, lehet inkább meg kéne várni azt nem?
korrekt, megbízható cég, mint a upc

EÖ (törölt) 2009.05.07. 14:50:34

@horex: előbb próbáld Y-nal, ha nem jó, majd az N-et is meg lehet utána

@neked ugatok: ők is esélyesek nálam, no meg a centrum parkolási zéerté is, ha meg a MÁV is indulna, az lenne a kéj...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.07. 16:30:54

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):
"előbb próbáld Y-nal,"
erre elkezdett valamit számolni hoszu percekig, valamit kérdezett, mondtam nem. És most?

Magg (törölt) 2009.05.08. 06:48:39

@Nuunius:
Persze, ha magánszemély vagy és nem létkérdés a mobil.
Egy cégnek elég gáz, ha nincs telefonja (miután, ha olvastad, a Voda letiltással fenyegetőzött)

EÖ (törölt) 2009.05.08. 07:40:04

@horex: gyakorlatilag kész is lennénk! :)))

hawkeye 2009.05.08. 13:54:23

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas):

A UPC mobil kábeles lesz, húznod kell a koaxot magad után...

A Direct verziónál meg 1 tányért kell majd tenni a fejedre, igaz vissza tudod pörgetni a beszélgetést...

:)))

Lexboy 2009.05.08. 16:14:27

Nekem hasonló esetem van folyamatban a pofátlan panonnál.
márc.30-ai nappal áthordoztam a számom a t-mobilehoz. Minden flottul ment. Tegnap kaptam kézhez az utolsó számlám a pannontól.(gondoltam is mikor megláttam, h. milyen jó megszabadultam tőlük, és az utolsó törthavidíjas számlát kapom, ami 28-tól 30-ig szól, mivel nekem a számlázás mindig 28-tól 27-ig volt)
A meglepetés akkor ért, mikor felbontottam és láttam h. egy egész teljes havidíjat számláztak ki a 28-30-ig,vagyis 3 napra.
Felhívtam őket rögtön és mondom az ügyfsz.hölgynek, h. nincs itt valami tévedés?. Mert mivel nekem 30-án megszünt náluk az előfizum,tehát szerződés akkortól felbontva és a másik szolg.hálózatáról tudtam már csak használni a kártyám, akkor miért teljes havidíjat számoltak fel.
Erre azt mondja a hölgy, h. az utolsó számlánál így van ez,és h. abban a 3 napban felhasználhattam volna az egész havidíjamat.
Erre mondom neki, h ez egyik szolgáltatónál sem divat,mert ha vki hó közben mondja fel az előfizetését, akkor mindenhol (voda,t-mob)addig az időpontig számláznak,ameddig használta.
Erre azt mondja náluk nem így van.
Ekkor elszakadt nálam a cérna és mondtam neki h.én ezt az összeget nem ismerem el és nem fogom kifizetni, csak azt a 3 napot amig még náluk voltam. Akkor sem használtam már az ő szolgáltatásukat ami lényegtelen,mert természetesen a törthavidíjat elismerem és kifizetem. De mást nem!
Aztán kértem tőle egy elérhetőséget,ahol panaszt tehetek. Kiváncsian várom mi lesz a reagálásuk erre. De akármi lesz,már csak elvből sem fizetek ki olyat,amit nem használtam és már szerződésem sem volt velük, és hogy számlázhatnak addig az időpontig. Pofátlan szemét banda!
Örülök, h."megszabadultam" tőlük!

ge-za (törölt) 2009.05.09. 06:10:45

Tom!
Nem akarlak elkeseríteni,de nem a vodával csináltad meg életed üzletét!
Én most jöttem el tőlük,mert a számlázási rendszerük egy sapka sz@r!
Többszöri beszélgetés az ügyintézőhölggyel,email váltás a főnökével,majd egyszer hív a számlázási osztály munkatársa,hogy végül is nekik egy zárt rendszerük van amibe HIBA NINCS(szerintük)!!

miju 2009.05.10. 14:50:10

hát a voda egy nagy kalap * :D meg is szüntettem amint lehetett.a T pedig annyira hülye...3 hónapig számláztak nem létező kártyára.egyedül a pannival nem volt gondom :)

Lexboy 2009.05.10. 19:53:12

Majd eljön az az idő is neked. Ami késik nem múlik.
Egyébként meg nézd meg, h.a pannonnál mikért fizettetnek és mennyit.
Egy összehasonlítás sem ártana a szolgáltatásaik díjaíról,és ha ezek után sem látsz át a szitán, h. milyen "jó" a pannon,akkor megérdemled őket. Sok sikert.
süti beállítások módosítása