Tékozló Homár

Ötödszörre is rossz cseremonitort küldött a HP

2009.05.20. 08:30 | ge | 130 komment

Domonkos egy (sok) hibás monitor miatt több hónapja áll levelezésben a HP-val, illetve ők csak telefonban válaszolnak, írásban eddig még nem reagáltak. A lenti levél volt az első, azt követi sorban a többi. Jelenleg a HP reklamációs osztályának válaszára vár, ahol nem hitték el, hogy 6-7 monitort szállítottak már ki, ezért kérték a beszkennelt munkalapokat.

"Pár hete vásároltunk egy HP LP2275w monitort. Mint bizonyára tudják, javasolt bruttó listaára 134.196 Ft. A frissen kicsomagolt árú selejtes volt, zizegett. Ezért a 3 napos cseregaranciát vettük igénybe.

A cseregarancia keretében hozzánk került második monitor már halkabb volt, de annak is zavaró hangot adott ki a háta. Utánaolvastunk internetes fórumokon a hibának, még a HP hivatalos felhasználói fórumán is írnak róla, számos más helyen is, hogy jó néhány selejtes darab készült ebből a típusból. Szakértők még a hibás alkatrészt is megnevezték, ezért arra gondoltunk hogy garanciális javítás keretében minden bizonnyal meg tudják javítani a monitort. Ezért garanciális javítást kértünk önöktől.

Ekkor érkezett a harmadik monitor. Így tudtuk meg hogy nem javítanak, csak a monitor fejrészét cserélik. Ennek a hangja is egy öreg TV-re emlékeztetett. Ismét kértük a cserét telefonon.

Ekkor érkezett a negyedik monitor. Itt már azt kérte a futár, hogy előtte próbáljuk ki, hogy megfelel-e nekünk az általa hozott fejrész. Így is tettünk, de a negyedik monitor szintén hangos volt, talán még hangosabb is mint a harmadik. Ezzel a futár is egyet értett, és nálunk hagyta a harmadik monitort. Nem telefonáltunk újból, gondoltuk elég egyszer szólni, hogy kihozzanak egy működő terméket.

Ekkor érkezett az ötödik monitor. Itt is kérte a futár, hogy előtte próbáljuk ki. Így is tettünk, de az ötödik monitor nem adott képet. Ezt látva a futár nálunk hagyta a harmadik monitort. Nem telefonáltunk, gondoltuk elég egyszer szólni, hogy kihozzanak valami működő terméket. Nem így történt.

A mai napig a harmadik monitor van nálunk. Nem értem. Talán hogy kiküldtek egy működésképtelen monitort azzal azt akarták jelezni, hogy örüljünk annak hogy egyáltalán színeket látunk a 60 Hz-es tévé hangján működő LCD monitoron? Netán úgy gondolják, hogy elfelejtjük: a harmadik monitort még mindig nem cserélték ki a hatodikra?

A futárok segítőkészek és kedvesek voltak, de az ügyfélszolgálatos ígérete ellenére egyszer sem telefonáltak előre, hogy mikor hozzák ki a cserealkatrészt. Azt mondták foglalt volt a vonal, ami nem felel meg a valóságnak.

Szeretném még megjegyezni, hogy a kiküldött monitorok közül volt, amin több jel is arra utalt, hogy valaki már visszaküldte. Fel sem merem tételezni, hogy a visszaküldött termékeket körbe-körbe küldik a vásárlók között.

A kérdéseink a következők:
1. Önök mit tennének a helyünkben?
2. Ha egy Performance (magyarul a legdrágább és legjobb) kategóriájú HP termék ilyen minőségű, milyen lehet a többi? (Advantage? Essential?)
3. Önök szerint normális-e egy listaáron 135.000 Ft-os monitor esetében ez a történet?
4. Van-e esélyünk arra, hogy hozzájussunk egy működő HP LP2275w monitorhoz?
Amin van kép, és nem ad ki zizegő hangot."

 

 

--- On Fri, 2/20/09, Domonkos <..@yahoo.com> wrote:
From: Domonkos <..@yahoo.com>
Subject: Performance monitor
To: vevoszolgalat@hp.hu
Date: Friday, February 20, 2009, 12:37 PM

Tisztelt HP Ügyfélszolgálat!

Az alább csatolt levelemre választ nem kaptam. A cseremonitor amit küldtek, (mármint a hatodik) a futár vélemény szerint is hangosabb mint a mostani (harmadik monitor). Ezért visszaküldtük, és kértük az újabb cserét. Ez nem történt meg. Kérem válaszoljanak a korábban küldött levelem négy kérdésére! Amennyiben nem tudnak egy olyan monitort küldeni amin van kép és nem ad ki zizegő hangot, kérem ezt jelezzék felénk, és a lehetséges megoldásokat a problémára.

A futár kit utoljára küldtek telefonált, mielőtt jött volna, ezt köszönjük szépen.

Domonkos

 

 

From: Domonkos <..@yahoo.com>
Subject: Performance monitor
To: vevoszolgalat@hp.hu
Date: Friday, March 13, 2009, 5:26 PM

Tisztelt HP Ügyfélszolgálat!

Az alább csatolt levelemre választ nem kaptam. Egy angol nyelvű formalevelet ugyan kaptunk ami értesít arról, hogy rendszerbe vették bejelentésünket a monitorral kapcsolatban. Ez lassan két hete volt. Azóta nem kerestek minket, nem írtak levelet, nem hívtak telefonon és nem jött futár sem. Kérem mondják meg mit tegyünk, hogy kapjuk egy kifogástalanul működő monitort! El sem tudom képzelni hogyan kezelhetik egy átlag vásárló ügyét, ha egy egy listaáron 135.000 Ft-os "Performance" csúcskategóriájú monitor esetében így járnak el.

Domonkos
Azonosító:1603818741-161
illetve az egyik munkalapon az azonosító szám:1603771481-161
HP LP2275w

 

From: Domonkos <..@yahoo.com>
Subject: 160-410-16-30 (LP 2275w)
To: xy@hp.com
Date: Tuesday, March 17, 2009, 2:10 PM

Tisztelt XY!

A reklamáció száma: 160-410-16-30
Mint ahogy ma kettő körül megbeszéltük, csatoltam küldöm a munkalapokat, a számlát, és a jótállási jegyet TIF formátumban egy zip-be tömörítve. Amennyiben más formátum(ok)ban kéri, azt jelezze felénk, biztos találunk megoldást.

Segítségét előre is köszönöm:
Domonkos

 

From: Domonkos <..@yahoo.com>
Subject: Fw: 160-410-16-30 (LP 2275w)
To: xy@hp.com
Date: Sunday, April 5, 2009, 6:44 PM

Tisztelt XY!

Ezúton ismételten elküldöm önnek a levelet a csatolmányokkal.

Köszönettel:
Domonkos

 

Tisztelt XY!

Elnézést hogy zavarok, ismételten elküldöm önnek a beszkennelt munkalapokat. Várom megtisztelő válaszát.

Domonkos

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harlequin 2009.05.20. 09:24:41

Az angoloddal azért vannak gondok!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.20. 09:26:27

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): én is nehezményezem, hogy újabban a posztokban szóra sem méltatják a vaniliás karikát. Mintha nem is lenne. Nem értem az embereket. Azt hiszik, azért mert nem beszélnek valamiről, az már nincs is?!

Smacika 2009.05.20. 09:26:35

@Qui: Máraki szereti a pálinkát.
Aki nem szereti, sikeres nem lehet.
@Tintás Barnes: A kivétel erősíti a szabályt.
@klarky: Igen, ismerem én is ezt a hozzáállást, csak hogyaretekbe szedjem le a netről a drájvert, ha nem ismeri a windóz a hálókártyát, mer nix drájvere?

Smacika 2009.05.20. 09:27:40

Ja és a legfontoschabb:A hápé az zéerté-e?

tugezőőr uuuii uuillö 2009.05.20. 09:31:51

Nemcsak a HP ilyen. Én két 24"-es samsungot kértem nemrég a cégnél. Az egyik pixel hibás volt így visszaküldtük. Két hétre rá megjött a csere, ami érdekes módon pont ugyanott volt hibás. Vissza ez is, majd két hét után érdeklődés, hogy mi van. Az újabb csere már a forgalmazónál elakadt - nem ad képet. Közben persze elfogyott az országból ez a típus. Újabb 3 hét várakozás után végül megjött egy rendes.

Sasfióka 2009.05.20. 09:37:26

Azért jó kitakarták szegény srác e-mail címét a posztban... Csak kár, hogy a href mögött ott maradt :)
Már lehet spamolni, amiben monitorokat kínálunk akciósan a viagra mellé?

Harlequin 2009.05.20. 09:37:51

@kd304: Akkor ez mégse olyan, mert itt 3.-ra kaptál egy jót.

.lll. 2009.05.20. 09:50:49

a HP nemsokára küld a cégnek busafejlevest

Frucsasz 2009.05.20. 09:53:26

Én még mindig várom a hellokittys láncfűrészt. Utánvéttel, futárral. Rózsaszínt. Fizetés módja: politikailag korrekt vaníliás karika.

Nanemá 2009.05.20. 09:56:12

Sikeres ember nem vesz HP-t - mint ahogyan nem vesz IBM-et, Lenovo-t, 3Com-ot sem. Érdekes módon, mindíg ezeknek az amerikai márkáknak a legrosszabb a hazai szervize. Ugyanúgy Kínában gyártanak mindent, mintha noname cuccot vennénk, persze, a márkanév miatt minden jóval drágább. Ugyanakkor semmivel sem kisebb a hibaarányuk. Viszont ha már fizettél, és problémád van, akkor nagyon magas lóról tesznek rád (ez a munkámból adódó, sokéves tapasztalatom.) Pl: a HP nekünk egyszer majd' 1 évig cserélgetett egy kb. 100 e.Ft értékű szkennert, mire végre bírtak adni egy működőképes darabot. Közben én is levelezgettem az ügyfélszolgálatukkal, naná, hogy nekem sem válaszoltak. Az IBM aljasságairól is tudnék oldalakat írni... Ugyanakkor pl. a FujitsuSiemens, DTK Computer szervizeinél az eddigi tapasztalataim szerint a garanciális hibaelhárítás ideje max. 3 nap, de volt, hogy mindössze 20 perc (!) volt. De pl. az LG-vel is elégedett voltam. Én most már, ha veszek valamit, a kiválasztásnál egyre inkább figyelek a szervizszolgáltatás minőségére is.
Összefoglalva: vegyél hazait, ha ilyenből nincs megfelelő, akkor lehetőleg európai márkát vegyél. Amerikait csak végső esetben, mert ha problémád lesz, akkor gyarmati rabszolgaként fognak kezekni.

É2I 2009.05.20. 10:18:59

Nekem HP-től egy kafa cuccom van, és az egy pulóver ;)

@Secnir:

Ez a Xerox üveglapos monitorra: ilyet kívántam venni. Az üzletben tízből tíz be volt porosodva az üveg és a megjelenítő közt. Az eladó nem tudta (én nem próbálhattam) szétszedni. Így nem vettem meg. Persze ez lehet a tárolás, csomagolás bűne, de eleve gyártói balfékség, hogy oda por képes bejutni.
Hogy a "nagyteljesítményű" nyomtatóikról már ne is beszéljünk ;)

Secnir 2009.05.20. 10:30:06

@É2I:
a Xerox nyomtatók valóban szarok. a monitorokkal lehet, hogy peched volt a boltban (beszereztek óccsóé valami német kidobott szériát).

Labasmaz 2009.05.20. 10:30:33

@Tintás Barnes: En anno Sulinetben vettem tintasugaras nyomtatot a kalaszi Coraban. Gyarilag, ujonnan doglott volt, HP szerviz az istenhatamogott, valahol a Porsche Buda fele, uj nyomtato, OK. Viszont a patronokat nem csereltek ki, holott a doglott nyomtatoelektronika azokat is hazavagta, hanem menjek vissza a Coraba, ott kapok masikat. Megtortent, de a jotallas mukodesi elvet azota sem ertem a HP-nal...

☺ágica (törölt) 2009.05.20. 10:34:59

@Frucsasz: már küldöm is:) De étcsokis vaníliás karikát szeretnék:)

greggrant 2009.05.20. 10:40:27

Ez egy Ügyfélszolgálat, mégis mit vársz? Az ügyfélszolgálat lényege, hogy a legalapvetőbb kérdésekre meg tudják adni a választ - amit egyébként a használati útmutató alapján a júzer maga is meg tudott volna nézni. A bonyolultabb ügyekhez rengeteg idő kell, eszkalálni a különböző szintekre, mítingeket összehívni miatta és három jóváhagyást szerezni. Ja, hogy vissza se pofáznak? Nem baj, multinál egy vásárló még nem a világ, marad millió másik.

Viktus 2009.05.20. 10:42:39

A HP az nagyon leadta a szintet tavaly vettem egy multifunkciós HP lézert ... aztán derült ki komplett széria hibás , és a driver nem tudja működtetni a scannert a géppel ... napokig kellett telefonálni mire hajlandó volt a telefonos szaki összekaparni egy drivert.

EÖ (törölt) 2009.05.20. 10:43:35

@Nelson Mandula: meg fogom alapítani a Vaníliás Karika Népi Felszabadítási Front Étcsokoládés Tagozatát, felveszem a kapcsolatot a Sztahanovista Közalkalmazottak és Szorgalmas Hivatalnokok Ligájával és dzsihádot hirdetek a Tejcsokis Tagozat ellen.

Szorgos népünk győzni fog!

Viktus 2009.05.20. 10:45:12

@greggrant:

Elvileg a HP-nál van az alap ügyfélszolgálat aztán kapcsolnak onnan a "mérnök szakihoz" ...

É2I 2009.05.20. 10:45:38

@Secnir:
MM-ben néztem és új széria volt. (Már pontosan nem emléxem melyik típus, de akkoriban nem kifutó volt.)

greggrant 2009.05.20. 10:46:58

@Viktus: speciel a HP ügyfélszolgálatával még nem volt dolgom, de általánosságban valami ilyesmi

EÖ (törölt) 2009.05.20. 10:57:54

@☺ágica: bikinis képet kell küldeni a stipistopi@fibernet.upc telefonszámra és a szervezőbizottság (aki jó ismerősöm) dönt a felvételről
Fontos! fiúk bikinis képet ne küldjenek! helyette 30 eurót utaljanak a fenti telefonszámra, ami egyben bankszámlaszám is
:)

Ja, és Ét- vagy Tej tagozat?

Secnir 2009.05.20. 11:01:26

@É2I:
Media Markt?
"ne rontsd a helyzeted, cigány!"

scubadiver 2009.05.20. 11:04:44

HP nyomtatóm működött frankón az XP-n. Aztán az új gépemre (ez is HP) Vista került, amire nincs illesztőprogram. Most akkor dobjam ki a nyomtatómat és vegyek agy másikat? Nagy f@szt a HP-nek!

☺ágica (törölt) 2009.05.20. 11:06:04

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): természetesen ÉT!!! A Tej-tagozat ellen küzdünk, nem? Vagy az ellenséget is ti toborozzátok?

Viktus 2009.05.20. 11:06:18

@scubadiver:

Nem. Elég, ha naponta többször basztatod az ügyfélszolgálatos mérnök úrat ... nekem 3 nap után szerzett drivert v.mi amcsi HP központból.

EÖ (törölt) 2009.05.20. 11:09:23

elnézést, hogy a poszthoz szólok hozzá!

nekem olyan HP nyomtatóm (D5160) van, hogy CD/DVD-re is nyomtat, hatezer féle memóriakártyát olvas-ír, kutyát sétáltat és ha nem érek rá, beír a homárra
de egy rohadt A4-es lapot nem tud egyenesen kinyomtatni
és ha excelből 1 oldalt akarok nyomtatni, akkor beszívja a lapot, félbegyűri és kidobja (2 vagy több lapot ki tud nyomni)
úgyhogy az excelből 1 lapot előbb pdf-be kell nyomtatni, az Acrobat onnan minden további nélkül kinyomtatja
ja és hatszor kell lecsukni a tetejét, hogy érezze az elektronika

EÖ (törölt) 2009.05.20. 11:15:16

@☺ágica: megnyugodtam, gyorsan be is faltam egy fél doboz ÉCSVK-t
persze az ellenséget is én toborzom, így nem ér majd váratlan támadás!

pizsama 2009.05.20. 11:19:32

@EnZsolt:
Samsung, LG? Ennyiért akár EIZO-t is vehetett volna!

pizsama 2009.05.20. 11:25:34

A HP-ről meg én se tudok jót mondani. Sok ismerősnek volt HP cucca (nyomtató, fényképezőgép, notebook), mindegyikkel voltak gondok. Apósjelölt pl. 2 napig bírta a HP nyomtatóval, visszavitte, és elhozott egy Canon-t inkább!

Secnir 2009.05.20. 11:25:49

kedves becker
összegezném:
"A frissen kicsomagolt árú selejtes volt, zizegett. Ezért a 3 napos cseregaranciát vettük igénybe."
"Ötödszörre is rossz cseremonitort küldött"

azaz tizenöt nap alatt kaptál (volna) 5 szar monitort.
-én már a második után a pénzem kértem volna vissza
-marha türelmes egyede vagy a földnek
-miért került 3 hónapba 5 monitor kiküldése?
-gyakorló homárosként miért hagyod magad szopatni?
-ha már kitakartatod az emailcímed, a link alól szedesd ki magad...
-nézd meg, hogy nem-e egy hangszórós modellt kaptál, amibe nem volt bedugva semmi, azért zúgott

É2I 2009.05.20. 11:30:04

@Secnir:
Há' mán mér ne Tesó? Vagy túl óccsó lett vónaja kétszázötven ruppójé?

Há' így, hogy mondod, a span gidzsim is aszonta, millner alatt ne kezdjek mán vásáronyi. Az túl cinkes, még leégeti itten a tisztességes megélhetésieket.
:P

staropramen 2009.05.20. 11:33:24

Egyéves
Gyakorlott öreg homáros miért vesz olyan nyomtatót amiben elektronika van? Aztán csodálkozik, hogy hatszor kell lecsukni a tetejét.Az enyém sima bimetállos, nyomtat is gond nélkül, és a pin kódom is biztonságban van.

staropramen 2009.05.20. 11:36:29

Folyt:
Ráckevén vettenm a strand parkolójában.Egy kék platós ifáról árulták.Grátisz adtak mellé 5 zsák ukrán cementet.

EÖ (törölt) 2009.05.20. 11:36:48

@staropramen: az informatikus hozta, mert én minimálbérért nem vagyok köteles szar nyomtatón dolgozni!
úgy küldtem el, hogy hozza el a legdrágább nyomtatót, nem baj, ha szar
csak azért nem a Swarowsky kristályos modellt hozta, mert napi 1 milliós limit van a céges kártyán és nem engedte a bank a tranzakciót
meg is kapta érte a fegyelmit, mert miért nem vette meg 3 napi részletre??
ezek a fiatal informatikusok már a pénzt se tudják szórni
nem sok jövőt jósolok neki itt a Hivatalban

staropramen 2009.05.20. 11:38:41

Egyéves
Sztrovacsek!
Azonnal bankot váltani! Mi az , hogy nem engedte a tranzakciót!Szerintem az elektronika cseszte el.

EÖ (törölt) 2009.05.20. 11:40:55

@staropramen: nem tudunk váltani, BudapestBank-UPC-Neckermann társkártyás portfóliónk van, és aláírtunk 15 év hűségnyilatkozatot
de ezért évente kapunk egy kártyanaptárt ingyen!
tízévente pedig bézbólsapkát!

Secnir 2009.05.20. 11:42:40

@É2I:
én nem erre gondoltam speciel:

cigány ül a padon és olvas. arra jár a skinhead, megkérdi:
-mit csinálsz cigány?
-most loptam egy könyvet és azt olvasom...
-milyen könyv az teee?
-a Tóra, héberül...
-ne rontsd a helyzeted cigáááány...

Tsabi 2009.05.20. 11:46:45

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): nahat, ez majdnem ugy hangzott, mintha egy hivatalba jarnank :)

tsimike 2009.05.20. 11:50:25

Nekem volt egy HP laptopom 1 évig, aztán eladtam... hogy vehessek egy jobb HP laptopot. A régit ismerős vette meg, azóta is kifogástalan. Az is ami jelenleg van. Egy hibája van csak de arról a Microsoft tehet (viszta). Tegnap vettem egy lézernyomtatót is. Nem sok olyat találtam amiben van nyomatószerver (nem kell géphez kötni a hálózaton hogy bármelyik gépről tudjak rá nyomtatni). Szerintetek milyet vettem? Na de mind1 az biztos hogy monitort csak Samsungot vennék.

helianthus 2009.05.20. 11:51:28

@Sasfióka: mi az a href?
Érteni értem mit takar, csak arra lennék kíváncsi, hogy megfogalmazni hogy kell ezt? Léci, ha tudod mondd meg!

staropramen 2009.05.20. 11:52:30

Egyéves
Sztrovacsek, most már értem.Azért egy légfrissítős skorpió csillagjegyes falinaptárt kibrusztolhatnátok tőlük.

moli 2009.05.20. 11:54:55

@Tintás Barnes: """Ja és nem dolgozom a HP-nak"""

ezek olyan jok. egy normalis embernek ESZEBE SE JUTNA ezt leirni, ezt csak azok irjak, akik ott dolgoznak.
jo munkat!

Secnir 2009.05.20. 11:58:21

@panic:
"Nem sok olyat találtam amiben van nyomatószerver"
Brotherben alapban van. anélkül nem is gyártják.
nekem egy lassan 6 éves brother multifunkci eszközöm van, igaz deskjet (MFC 5400CN), festék 500 HUF/szín a netről, és tavaly egyszer begyűrte az egyik lapot.

tsimike 2009.05.20. 12:22:11

@Secnir: "Brotherben alapban van. anélkül nem is gyártják." Kíváncsiságból megnéztem párat a weboldalukon, és azt mondanám hogy lehet hogy néhány típus nem gyártanak anélkül... Na de mind1 nem akarok sokat offolni. A lényeg hogy elégedett vagyok a HP cuccokkal. Persze pl. tintasugarasban nem vennék, meg monitorban sem.

Andie 2009.05.20. 12:30:46

"A frissen kicsomagolt árú..."
Hogy a faszomba nem lehet má megjegyezni, hogy "áru" ??!!
Leértékelt árú áru. Érződik a különbség?
Mikor az illető kimondja a szót, nem tűnik fel, hogy semmi keresnivalója a hosszú ú-nak ott? Argh!!! Rosszabb, mint a "muszály".
Na most elolvasom a többit is.

szkaccsotjeggel 2009.05.20. 12:40:07

Domonkos te Performance Proli

Secnir 2009.05.20. 12:50:06

ja, megjegyzésként:
http://index.hu/tech/uzlet/2009/05/20/6400_embert_rug_ki_a_hewlett-packard/

É2I 2009.05.20. 12:50:35

@Secnir:
Vettem én azt Tezsvírem. De lehet, hogy ez az egyedüli dolog ;P

Secnir 2009.05.20. 12:53:16

@panic:
akkor inkább úgy mondom: amikor vettem a mienket, akkor mindegyik kiállított modellben volt.

ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2009.05.20. 12:54:05

@Harlequin: gondolom, jelen esetben a kategória fantázianeve lehetett a "Performance".

neked ugatok 2009.05.20. 13:54:26

számítástechnikai eszközöket forgalmazunk
a teljesség igénye nélkül a gyártókról alkotott véleményem garanciális ügyintézés terén (10 pont, 10 a legjobb)

acer - 7
asus - 8
lenovo - 6
toshiba - 5
HP - 2
nagykereskedések szervize - egységesen 1

az ügyfélszolgálatuk katasztrófa, csak azzal foglalkoznak, hogy lerázzák az embert, hiába mondod el, hogy már újraindítottad, frissítetted, letöltötted, folyó víz alá tetted, akkor is elhadarják ugyanazt többször, és "ez meg fogja oldani a problémát" - amikor fingja sincs mi a probléma, mert meg sem hallja a lényeget
ha felhívom őket, 80évesnek néznek, és elmagyarázzák, hogy kell például BIOS-t frissíteni, mert az ügyintéző nem fogja fel, hogy nekünk saját szervizünk van, és pontosan tudjuk mi a probléma, de garanciális gépet nem javíthatunk meg, helyette inkább "a gép bal oldalán nyomja meg a bekapcsológombot, és a kezdőképernyőn nyomja meg az f2-t" stílusban kommunikálnak velem, amikor azzal kezdem, hogy mindent átnéztünk, és küldjék a futárt mert a készülék hibás..
gyász

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.20. 13:56:37

Nem értem. Miért nem vett Domonkos egy HewlettPackard Performance monitort. Valóban nagyon jók, semmi zummögés, szép kép.
Ez meg elmegy a hp-hez

EÖ (törölt) 2009.05.20. 14:02:31

@horex: most kénytelen leszek elköltözni... :)

leslie nilsen (törölt) 2009.05.20. 14:17:00

vissza a pééézt

és min 1 batz papucs ajeszba....

+sün nekik....kb.

KolomparVinetu 2009.05.20. 14:18:33

@májgeriberi:
Bezony. Földkör (földhurok) okozhat ilyet, sőt, pont ilyet.

Postoló:
Amúgy a CRT TV nem 60Hz-es. 50. De ez így is kb. annyira értelmes, mint hogy az én autóm 30.000km-es. Ezzel együtt csodálom a türelmed...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.20. 15:04:03

@Smacika - Zéerté.:
nekem is ViewSonic van, telleg OK
nyomtato meg ugy lehet 8 ezezert arulni amiben 6 ezres patron van, mert a patront is Ok gyartjak es azt nehe cserelni kell

Layosh 2009.05.20. 15:05:41

Nekem ebből az jön le, hogy Listaáron, meg perfomance, meg milyen gazdag is vagyok....135000-HUF, persze szigorúan listaáron!!!

Nem kell vacakot venni, vásárlás előtt megnézni a fórumokat, kérdezni és utánna performancozni. SÜN

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.20. 15:22:29

itt olcso a HP amugy
ja meg a nyomtatorol, szinte ingyen adjak, mer a patronbol elnek, van vagy 4-5 nekem is, mert alig dragabb mint a patron

jokkmokk 2009.05.20. 15:45:22


nem tud a kedves postoló helyesen vásárolni.

1) futár kihozza a terméket
2) vásárló kipróbálja
3) ha megfelel kiegyenlíti a számlát

ha előbb kéri a futár a pénzt, akkor inkább köszönöm nem kérem a terméket.
ennyi és nincs vita, mert a sok telefont, meg az idődet nem fizeti ki neked senki...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.20. 15:45:41

@hagyma: itt olcso a HP amugy"
A hp=hülyepicsa nálunk is :)

neked ugatok 2009.05.20. 15:48:49

@hagyma:
hja, csak a gyári patron amit a készülékkel adnak, kb negyedére van töltve (rajta is van a dobozon, hogy a benne lévő patron csak párszáz (2-3) oldalt tud, míg az utólag megvásároltak kb 1500 oldalasak (a standard)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.20. 15:59:03

@neked ugatok: ertem en dehat habemegyek a botba mert patron kell es 10 dollarral dragabb nyomtatostol?

Nanemá 2009.05.20. 16:53:32

hagyma: "ertem en dehat habemegyek a botba mert patron kell es 10 dollarral dragabb nyomtatostol?"
Szerintem hagyma, ezt te mégsem érted.
Veszel egy nyomtatót mondjuk 18 e. Ft-ért, induló patronnal. Ezzel tudsz nyomtatni mondjuk 500 oldalt.
Aztán veszel hozzá új tonert 20 e. Ft-ért. Ezzel tudsz nyomtatni kb. 2000 oldalt.
A találós kérdés: mikor lesz olcsóbb az 1 oldalra jutó nyomtatási költséged? Ha minden alkalommal új nyomtatót veszel, vagy ha csak a tonert cserélgeted?

2009.05.20. 17:06:47

@hagyma: "mert alig dragabb mint a patron"

ááá ezt rosszul gondolod. Az új nyomtatók kezdő patron feltöltése kb 30%a egy normálénak. Tehát EMIATT nem érdemes komplett új nyomtatót venni. Erre a gyártók is rájöttek már.

2009.05.20. 17:10:19

@hagyma: Látom ezt mondták neked már és mégsem érted, hmmm fura. Bőcsész-e vagy ?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.20. 17:29:05

@Kulics:
hat hogyne ertenem basszus megha bolcsesz is vagyok
de ha bemegyek a qrwa boltba mert patron kell es az uj 10 dollarral dragabb es modernebb akkor azt veszem, mert ahhoz se veszek legkozelebb patront
hanem nyomtatot ami 30 szazalekos tudom

neked ugatok 2009.05.20. 17:45:23

@hagyma:
nálunk van olyan nyomtató amibe 1-2 havonta kell toner
ha mindig újat vennénk, akkor kb 2-3 hetente kéne ezt megtenni
ha valakinek kb 1 év alatt megy el a gyári csökkentett patron, akkor azt mondom megéri újabbat venni, de mi már csődbe mentünk volna

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.20. 17:48:41

@neked ugatok:
jovan en magancelokrol beszelek van hogy honapokig nem nyomtatok, mert minek
de egyszer akarok valamit es akkor mar beszaradt meg kiurult meg mittudom en es elmegyek patront venni
es akkor szembesulok 2 qrwa patron $ 30, egy egesz pofas nyomtato 40
hat igy

neked ugatok 2009.05.20. 18:18:34

@hagyma:
ha nem színesen nyomtatsz, akkor miért nem veszel lézernyomtatót?
abba nem szárad bele a cucc, mert csak por van benne (és még gyorsabb is)
a tintasugarasokba jellemzően beleszárad, nekem is van otthon 2 nyomtató a pincében, mert amikor meghallottam mennyibe kerül 1 színes patron, akkor anyád...

A Tyne folyó déli partja 2009.05.20. 18:19:06

na, eddig a tesómék se jutottak el, ők is csak azt látják, h. új nyomtató 20 font, bele patron 30...viszont a régit még garancia lejárta előtt visszaviszik, úgyhogy mindig új van...

Megdobbent 2009.05.20. 18:51:42

@hagyma: Igazad van na. Ne hagyd a magyar fogyasztotol befolyasolni magad, ezek telleg 1,5 Ft-os oldalankenti arcsokkenesert kepesek betegre nyuzni a muanyag mechanikat, merhogy a patronban 3x annyi van! Wehehe :>

Viktus 2009.05.20. 19:19:07

@hagyma:

Te kis butus az olcsó nyomiban a patron jó, ha feléig-harmadáig van töltve ... :D

trónkövetelő 2009.05.20. 19:37:06

fogadni merek hogy a tisztelt hozzászóló hegesztőtrafóval közös konnektorba, vagy magára a hegesztőtrafóra helyezte a monitorát vagy denevérfüle van.

ideje lenne neki kiszámlázni a futárt.

trónkövetelő 2009.05.20. 19:39:11

vagy a sz@ros videókártyáját ki kéne cseréltetni prémiumra, az való prémium monitorhoz

chris-v 2009.05.20. 21:24:03

Ha számítástechnika akkor Asus és DELL!
Ennyi!
Kár ragozni!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.20. 21:37:27

megyek veszek egy nyomtatot meg Mary feladja a lottojat, mer ez a maniaja
igen tudom az en patronm mar regen csak 30 szazalekos allapotban van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.20. 21:40:49

de most elaludt
orvul mgiszom a vodka-narancsat
mar Mary
utana lottozunk meg veszek 3 nyomtatot es akkor fullon lesznek a patronjaim

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.20. 21:46:04

mer tegnap kertipartin voltunk a fiamnal es eleteben eloszor evett ilyen szalonnabol kicsurgatott zsiroskenyeret
es imadta
ennek oromere megivot vagyugy 34 sort
es most leszarja a nyomtatokat

Swank 2009.05.21. 07:07:31

Hmm... Második rossz monitor után már a pénzt kellet volna kérni inkább.

Azért kíváncsi lennék mire kell egy 22 colis monitor... ennyiért 26 colos Samsungot is kapni :) (még olcsóbban is)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.21. 08:40:39

az üveglapos xerox moncsi jó.

por nekem nincs az üveglap, és az lcd között. viszont pók már keringett ott. azóta megdöglött. még mindíg ott van a teteme, de lepottyant alulra. már nem zavar, nem úgy mint akkor amikor kergette a kurzort.

helianthus 2009.05.21. 08:45:09

@hagyma: ezek szerint Te eldobható nyomtatót használsz? :D

dansun 2009.05.21. 08:56:10

"Aki HP terméket vesz az számítson rá, hogy 1 év után kuka."
Kijavítom magam:
Inkább egyből kuka!

(/

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2009.05.21. 15:03:11

Nekem is ilyen monitorom van, szerencsére már fél éve tökéletesen üzemel napi sok órában... a baj az, hogy 22"-os, 1680x1050-es felbontásra egyszerűen még csak más alternatíva sincs. A szar TN paneles fakó, torzító Samsungok meg nem az alternatíva kategória... esetleg Eizo, de az meg messze nem ez az árkategória...

Jegkoko 2009.05.21. 19:31:34

Nekem HP notebookom van és az ég világon nincs vele semmi problémám. Engem eddig furcsa mód egy szervizelésnél se néztek sehol se hülyének.Mindig megtudták csinálni amit bárhol leadtam, szóval sztem nem kéne roszat mondani a hp ra.Amugy a fujitsu siemensről tudnék aztán mesélni ott milyen a szervizelési statisztika

Obrut 2009.05.22. 11:40:07

@Swank: s-pva panellal? na ne már....

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 11:58:20

A lényeg, hogy olcsóbb egy újabb nyomtatót venni, mint patront. Nekünk 17 nyomtatónk van, most döbbenek csak rá hogy ennyi pénzből mennyi sörre meghívhatott volna valaki...

Nem kell dízel monitort venni...mer akkor nem lesz hangos...

HP = Hibás Patron... vagy lehet folytatni...

Jegkoko 2009.05.22. 20:35:11

@Legelő Őse:
Egy nagykerbe dolgoztam pár hónapot, de az idő alatt nem jöttek vissza töménytelenül hibás HP patronok, egyedül csak egy canon patron jött vissza mert nem nyomtatott az embernek, és szó nélkül cserélve lett

Attee 2009.05.23. 14:49:51

Van olcsóbb megoldás is a nyomítókkal kapcsolatosan, utántöltő szett, majd ha szükséges, reset.
Így vagy 3X-4X fel lehet tölteni a patront, mielőtt végképp megpusztul. (vagy a nyomtató hal meg...)
A Hp 3920-asom így elműködött jó 3-4 évet a gyári patronnal (nem túl sűrűn használva), míg végül az elektronika adta meg magát...de már nem kár érte:)
Mindössze 1 db 2500Ft-os utántöltő szett kellett (amiből még mindig van, elég vagy 10 feltöltésre...) Ja, meg a google. (patronreset...)

hatesz 2009.05.25. 13:39:08

elolvastam a cimet meg az elsö bekezdest, többit minek...
"Pár hete vásároltunk egy HP LP2275w monitort."
ez egy fogyasztovedelmi blog asszem, szoval HOL?????

"Mint bizonyára tudják, javasolt bruttó listaára 134.196 Ft."
Basszus, en nem tudtam....

A frissen kicsomagolt árú selejtes volt, zizegett. Ezért a 3 napos cseregaranciát vettük igénybe"
Ez es a cim eleg is volt, hogy ne olvassam toväbb. Megvett kedves posztolo egy ilyen draga monitort, es mar a kicsomagolasnal eszrevette (a szövegböl nekem az derült ki, hogy meg a boltban) eszrevette, hogy nem jo ("selejtes volt"), Akkor minek vitte haza?????
VADASZ, VADASZ...
süti beállítások módosítása