Tékozló Homár

Koka, pepszi, két jóbarát

2009.05.25. 00:02 | szily | 22 komment

Erről nekem még mindig az jut eszembe, hogy:

"Egy kokapepszit. Verseny elott nem iszok" - motyogta a pultoscsajnak egy reménytelenül lepukkant, az órák óta tartó absztinenciától véreres szemu horgász. A büfében a versenybírón, az absztinensen és rajtunk kívül egyetlen vendég ült, és homlokát ráncolva olvasott. "Biztos szakirodalmat" -mondtam a foszerkesztonek, de nem gondoltam komolyan. Odalopóztam a vendég mögé, és belekukkantottam a könyvébe. "...rövid nyeletés után gyengéden, de határozottan vágjunk be..." (Az egész írás, ami eredetileg a Narancsban jelent meg, itt olvasható.)

Tomtimarnak ez jutott eszébe:

"Jártamban-keltemben találkoztam a nagy italos cégek ilyetén összeborulásával. Talán csak nem elérte a nagy gazdasági válság őket és a fúzió gondolatával játszanak? Ha igen akkor hamar kipattant a dolog, hiszen Magyarországon vagyunk, ahol köztudott semmi info nincs biztonságban. Köszönet a lebuktatásért a Tesco nyíregyházi stábjának."
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2009.05.25. 00:08:57

...vagy későn fekszik....

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.05.25. 00:13:46

...vagy nem kólát iszik, és úgy rakja ki a cédulát...

Mylady 2009.05.25. 00:33:32

lehet, hogy inkognitóban van

Bugreport 2009.05.25. 00:47:31

Nyíregyházán szebben dolgoznak a burkolók mint Kecskeméten...

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.05.25. 02:14:32

És a Pepsiben jobban burkol a Kokakóla, mint a főnök inkognitóban.

É2I 2009.05.25. 08:12:09

Mit csodálkoztok? Há' szegény árufeltültőnek még olvasni is tudni kéne? Ezt a megkülönböztetést! Holvan a kokapepszi onBushmann?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.25. 08:17:31

csak diétás cocacólát iszom.
engem nem tudnak átbaccni.
felismerem a cimke színéről.
és olvasni is tudok.

Ofélia . 2009.05.25. 08:50:45

Nem tök mindegy, hogy melyik szent szar nem iszom meg???

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: És olyan mennyiségben viszel be az aranyos és szép szervezetedbe cukorpótlót, hogy már az összes sejted kezd menedékjogot kérni afganisztánban:((

Ott legalább a fű igazi:)))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.25. 08:59:39

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: igen, és a belemet is és a fogaimat is ki- és szétmarja.

ez még mindig jobb, mintha nojbiüdítőt innék, mert attól szaporafosást lehet kapni.

inkább legyek fekélyes és fogatlan, mint hogy nyilvános helyen végigfossam a lábam szárát.

Mylady 2009.05.25. 09:59:57

én is a coca lightot iszom
nekem túl édes az eredeti

az_árpi 2009.05.25. 11:09:10

ez post a kokapepsi vagy a gátlástalan önreklám miatt íródott? :)

uni1002 2009.05.25. 12:30:29

Mennyivel egyszerűbb volt régen az élet.
Volt szőke kóla /gépolajízű narancslé/ meg barna kóla /magyar gyártmány, NDK alapanyagból...

Mylady 2009.05.25. 13:32:09

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: bizony, azért nem merek képet feltölteni, hiába kérte ofi :D

@uni1002: hát, nem tudom, mikor én gyerek voltam (nem most volt), sokféle üdítő volt
zöldalma, barack, meggy, málna, traubi, narancs - mind szénsavas
kólát csak akkor láttunk, amikor nagypapám testvérénél vendégeskedtünk, esetleg ha hozzánk jöttek vendégek
a szőke kóla kifejezést meg felnőttként hallottam először...

uni1002 2009.05.25. 14:04:29

@Mylady: Valószínűleg, ez azért van, mert én korábban voltam gyerek :-))
Menő helyeken valóban volt választék, de a büfékben, házi bulikon, kocsmában csak szőkekóla-barnakóla /alkoholos italokból persze volt többféle/.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.25. 14:48:36

@Mylady: gyermekem, korábban csak bambi volt meg málnaszörp.

legalábbis a korcsmában, ahová anyám küldött, hogy szóljak apámnak, ideje hazajönni. ott más opció nem volt.

édesapám (az igazi) ilyenkor mindig ezt mondta: mit iszol kislányom, bambit vagy málnát? gizike, adjon a gyereknek amit kér, nekünk meg még egy kört!

és nem mentünk haza egy darabig :)

Mylady 2009.05.25. 15:34:27

@uni1002: hát én azt nem tudhatom, Te mikor voltál gyerek, én a 70es években kezdtem itteni pályafutásom

egyébként ez nagyon érdekes, mert eddig bárkinek említettem ezeket a löttyöket, mindenki bután nézett...
pedig én konkrétan emlékszem, még az ízére is
a zöldalma világoszöld színű volt és enyhén savanykás, a barack meg színre hasonlított a kőbányai világosra - emlékszem, egyszer össze is kevertem a poharakat és megittam egy pohár sört... voltam vagy 5éves...

mi ha üdítőt vettünk, mindig ilyeneket, szinte sosem kólát
(de üdítő csak nagy családi ünnepeken és vendég esetén volt)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.27. 22:25:29

mekkora 1 fassssság....

Coca rulez, Pepsi fosch.

Ez FHONTHOSCH!!!!!
süti beállítások módosítása