Tékozló Homár

Az összes Sziget-buli drágább euróért

2009.06.09. 15:50 | jackyll | komment

Nem csak az év fesztiválján, de az összes Sziget-szervezésű fesztiválon lehúzzák a külföldi számláról vásárlókat. T. a BalatonSoundra próbált Németországról jegyet venni, és ő is belefutott a misztikus logikájú átváltási módszerrel, azazhogy online csak forintban lehet fizetni, amit a hasraütéses euróárak alapján számolnak vissza, ami mindig több lesz, mint a simán forintban megállapított ár:

Az alábbi érdekességre a balaton sound honlapján bukkantam (2009 június 8-án), amikor online jegyet szerettem volna vásárolni. A cég felhívja a figyelmet, hogy online vásárlásnál 2%-os kezktg-et számol fel. Szerintem 25000 + 2% az 25500. Vagy mégsem?

Prices* in advance (exclusive of 2% service charge):
4-day pass: HUF 28600 (approx. EUR 100)

Ezzel szemben a magyar honlapon az alábbi információ szerepel:

Június 12-ig elővételi, kedvezményes áron
Heineken Balaton Sound bérlet: 25 000 HUF (100 €) <-- mondjuk ez az átváltási árfolyam is vicces így 2009-ben...

valamint még egyszer az angol nyelvű változatban, nem az online vásárlásnál:
Ticket Prices
Pre sale until 12th of June
Day ticket: 39 €
Festivalpass: 100 €

Alant a levelezés látható amit folytattam velük. És még ráadásul hülyeséggel magyarázzák a trükközést. Ügyes.

T.

Tehát a levelezés:


Tisztelt Balaton Sound!

Az lenne a kérdésem, hogy online jegyvásárlás esetén miért 28 600,- Ft a 4 napos jegy? Ha a 2%-os kezelési költséget hozzáadom a 25 ezres jegyárhoz, az 25 500,- Ft.

Üdv:
Vevő


Kedves Vevő,

Az Interticket Kft magyar cégként csak forintban tudja terhelni a
bankkártyád. Ha külföldi jegyrendelő oldalon keresztül szeretnél vásárolni,
az euró árakat látod, míg a magyar oldalainkon a forint árakat alkalmazzuk.
Ebből kifolyólag külföldi jegyrendelő oldalainkon naponta követjük az
árfolyam mozgását, és ahhoz alkalmazkodva jelenik meg az euró - forint
összeg a rendelés folyamán. A félreértések elkerülése végett a jegyrendelés
folyamán minden oldalon az aktuális forint árfolyamon számolt euró összeget
tüntetjük fel, annak érdekében hogy vásárlóink teljes mértékben tisztában
legyenek azzal az összeggel, ami a számlájukon meg fog jelenni.
Ha Te Magyarországról vásárolsz, de például egy külföldi cég számítógépén,
előfordulhat, hogy emiatt a külföldi jegyrendelő oldalt látod, ebben az
esetben a fent leírtak érvényesek rád, és ilyenkor az átváltás miatt
lehetséges az, hogy a rendelés végén nagyobb összeg jön ki, mint 25 000
forint. Ha mégsem az online jegyrendelést választanád, kérlek látogass el a
http://www.sziget.hu/balatonsound/jegy/jegyarusito_helyek weboldalra, ahol
megtalálod a jegyterjesztő helyek listáját.

Üdvözlettel,
Jegyárusító
InterTicket - a Balaton Sound online jegyértékesítő partnere




Kedves Jegyárusító!

Így már értem. Tehát ha én a külföldön vezetett bankszámlámról fizetek, akkor a jegy 100 euró, ha otthon kp-ban veszem meg, akkor 25 ezer forint. Nem kötekedésképpen írom, mert így-is úgy-is elmegyek a rendezvényre, de ha az Interticket csak forintban tudja terhelni a számlámat, akkor a külföldön vezett eurós bankszámlámat miért nem tudja forinttal megterhelni? Banktechnikailag abszolút kivitelezhető, ráadásul az eladónak vesztesége sem keletkezik. Naponta használom az eurós számlámat vásárlásra otthon is és természetesen mennek is a tranzakciók az éppen aktuális árfolyamon, és az eladók mindig pontosan a vételárat kapják meg.

Megfordítva a dolgot, nem érzem teljesen tisztességesnek, hogy akár egy külföldinek, akár egy külföldön dolgozó magyarnak 100 eurót kelljen a jegyért fizetnie, miközben az otthon csak 25 ezer forint, úgy, hogy az átváltásból az Interticketnek hátránya nem származik (sőt ezen nyerészkedik), hiszen ha megterhel egy külföldi számlát 25 ezer forinttal, akkor 25 ezret is fog megkapni, függetlenül attól, hogy az a vásárlónak mennyi eurójába került az átváltás után a saját számláján.

Üdvözlettel:
Vevő

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsabi 2009.06.09. 18:08:49

@Whoo: eddig meg nalam semminel nem erte el az arfolyamkulonbseg azt a pszichikai hatart, hogy nekialljak magyarorszagrol intezni az utalast - max nem vettem igenybe az adott szolgaltatast, mint pl. a szigetre se jarok. akkor se jartam, amikor meg otthon laktam, valoszinuleg tovabbra is tul fogjak elni nelkulem :) A legtobb helyen meg forintban megterhelik az euros szamlamat, heppiend es a vegen mindenki enekel. 3000 forint egy hetijegynel meg nekem a pennymarket kategoria, foleg ha mondjuk ennyiert kulfoldre ki is postazzak mondjuk, mert arrol a posztban nem volt szo.

Whoo 2009.06.09. 18:12:35

@Tsabi: nah, errő van szó Tesvír, akkó sztem teis megláttad a dolog rákfenéjét ;)

Valamiért mindig lehet panaszkodni...

Tsabi 2009.06.09. 18:19:56

@Whoo: :) a "hogy vagy" udvariassagi kerdesre is csak a magyaroknal van olyan valasz, hogy "haaat tudod a multkor volt az a heresullyedesem, most meg vereset pisalok.." a nemet elintezi "mir geht's gut, danke", angol "I'm good, thanks", etc.

Whoo 2009.06.09. 18:21:45

Nah, mosmá' járhat a szám, van képem hozzá :)

Whoo 2009.06.09. 18:25:17

@Tsabi: jaja. Az az igazság, hogy sztem mindenki másképp látja az otthoni dolgokat, ha kicsit kiszagol más országba. Ezt most nem nagyképűségből mondom, még mielőtt valaki a torkomnak ugrana, ezért mondtam, hogy MÁSKÉPP látja, és nem azt hogy JOBBAN látja.

Igyekszem óvatosan fogalmazni, mert sok itt a kö..., vagyis dehogy, az éles szemű ember :)

Tsabi 2009.06.09. 18:28:31

@Whoo: ebbol, itt nem szok problema lenni, hagyma is el szokta mondani, hogy ilyen amerikaban a helyzet hasonlo szituban, en nemetorszagbol latom, hogy maskepp is lehet. Legtobben itt (is) tudjak, hogy nem nagykepuskodesbol irjuk le, ha itt valamit mar kitalaltak mukodokepesnek.

É2I 2009.06.09. 18:33:14

@Tsabi:
Mivel nálunk ismerősnek teszed fel. És általában érdekel is a válasz. Míg kint egy udvariassági formula.
Hát qlönbség. ;)

Whoo 2009.06.09. 18:34:26

@Tsabi: Tudom, de láttam én má' karón varjút, oszt még károgott is... szóval jobb óvatosan fogalmazni, mert sok érzékeny ember van.

Az viszont tény, hogy otthon RENGETEG minden van elcseszve, és sajna a helyrehozatalt a fejekben kéne kezdeni, és csak utána építkezni kifelé. Én csak egy-két évre indultam neki külhonnak, de már egyre kétségesebb, hogy haza megyek-e valaha.

Whoo 2009.06.09. 18:36:37

@É2I: udvariassági forma az is, hogy elköszönésnek csak annyit mondasz, hogy "take care!".

Még ha nem is gondolod komolyan, azért mégis más. Jobb érzés, vagy mi...

Tsabi 2009.06.09. 18:39:29

@É2I: itt is ismerosnek teszem fel :) Az ilyeneket meselje el a haziorvosanak, vagy az urologusnak, ne nekem.. :)

EÖ (törölt) 2009.06.09. 18:40:03

@maincoon: a rékucra nem lennék kíváncsi! így már más azért, nem?

Tsabi 2009.06.09. 18:49:22

@Whoo: persze, sok erzekeny ember van, de addig amig nem az orruk ala dorgoljuk, hogy nalunk minden jobb, bibii, hanem elmondjuk, hogy ezek- es ezek az alternativak IS leteznek, igy IS lehet csinalni, addig nincs itt lincseles :)

Ami a visszatelepulest illeti, sose szabad kizarni a lehetoseget, de az nalam is regota lejatszott tema, hogy nyugdijas koromig nagy valoszinuseggel maradok a seggemen ideat. az meg meg a jelenlegi rendszabalyok szerint vagy 30 ev, aztan, ha akkormeg lesz hova visszatelepedni, akkor elgondolkozom rajta :)

folyamataban nezve a dolgokat azert latni pozitivumokat is, tudom, nehez megtalalni oket, de vannak. Perzse, a negativ dolgokat egyszerubb eszrevenni, de egyre szepul a belvaros, turistabaratabb (azt hogy elhetobb, azt nem tudom), igenis vannak kedves, sot mosolygos eladok, hivatali alkalmazottak, akik orulnek a kolcsonos megbecsulesnek. a kovetkezo evtized(ek)ben fog kiderulni, hogy sikerul-e nekik az attores, es lesz-e egy elheto magyarorszag, vagy marad a korrupcio, az okosban elintezes meg az akcios sajtert sorbaallas.

Whoo 2009.06.09. 19:02:18

@Tsabi: Talán a mostani felnövő generáció már egy kicsit más lesz, de nekem sajna sok a rossz tapasztalatom, pedig Isten lássa lelkem, boldogan költöznék már holnap, ha lenne miért, és nem csak a családom és barátaim lenne, ami hazahúz.

Whoo 2009.06.09. 19:03:35

@Tsabi: De tudod mit? Legyen igazad! Én örülnék a legjobban, ha te mondanád a frankót ;)

Whoo 2009.06.09. 19:05:04

@Tsabi: De tudod mit? Legyen igazad! Én örülnék a legjobban, ha te mondanád a frankót ;)

Whoo 2009.06.09. 19:06:07

@Tsabi: De tudod mit? Legyen igazad! Én örülnék a legjobban, ha te mondanád a frankót ;)

Whoo 2009.06.09. 19:10:11

@Tsabi: De tudod mit? Legyen igazad! Én örülnék a legjobban, ha te mondanád a frankót ;)

Whoo 2009.06.09. 19:11:13

@Tsabi: De tudod mit? Legyen igazad! Én örülnék a legjobban, ha te mondanád a frankót ;)

lionking 2009.06.09. 19:12:16

"Kedves Vevő,
Az Interticket Kft magyar cégként csak forintban tudja terhelni a
bankkártyád. Ha külföldi jegyrendelő oldalon keresztül szeretnél vásárolni,.."

Meg a tetves paraszt anyukátokat is tegezzed mocsok Sziget jegyelnemadó...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.09. 19:13:40

@maincoon: Pedig ezt még a Szigetnél is jobban várjuk! Szeretnénk már valami szépet is látni a 'Omáron.

Whoo 2009.06.09. 19:14:05

@Tsabi: De tudod mit? Legyen igazad! Én örülnék a legjobban, ha te mondanád a frankót ;)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.06.09. 19:14:25

úgy számolom ha az euróban számolt jegyet nem veszem meg akkor többet spórolok szóval azt nem veszem meg. de emezt sem.

É2I 2009.06.09. 19:28:11

@Tsabi:
Ahh, összekevered. Kint udvariassági formula, nálunk ez már célirány. Errefele, az emberek, ha azt hiszik valódi kérdést kaptak, valódi választ kell adniuk. :)

j311 2009.06.09. 19:34:46

És ezek tényleg azt hiszik, hogy az ilyen pitiáner lehúzások nem derülnek ki?

Mondjuk nekem közöm nincs a dologhoz, 8k HUF-ért szereztem napijegyet 9900 helyett. :DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.09. 19:39:55

@[imi]: Hát kb. erről van szó.
A Sziget szerintem már régóta reklámrendezvény, pénzfialda, normális zenék már alig vannak.

Inkább a Rockmaratonra mennék ki, ha haverok ízlésének nem lenne túl sokk. Meg nem mindig akkor dolgoznék.

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2009.06.09. 19:47:30

BS: Groove Armada szép csöndben DJ set-té változtatása is megérne már egy bejegyzést. Évek óta ezt csinálják a mocskok.

maincoon © 2009.06.09. 20:03:11

fiúk, pettyes banánt fogok hozzátok b@szni, ha még egyszer felhozzátok a témát ;))))) én persze felhozhatom, de nektek tilos!! :DD

@É2I: kérjetek Rékától bikinis fotót :DDD hátha...
@b[ALien] a kopasz baba: óriáscicus :)))
@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): igen, lényegében ;)))
@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: itt volt valamelyik nap a Geronazzo Maria vagy ki, hát nem tudtok Ti semminek sem örülni??? :DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.09. 20:11:29

@maincoon: Hát ez az, hogy a geronazzo Máriának a halál se örülne, ezért írtam hogy valami szép is lehetne :)

És kérlek, ha te felhozod, akkor minekünk, egészséges férfiaknak, megindul a fantáziánk. Ez feltétlen reflex :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.09. 20:20:39

Mi Egyévessel idén is megyünk a szigetre. Úgy hívják Hawaii. A zéróviva és az exit közösen szervezett útjára fizettünk be akciósan, csak 16 embert kellett megvernünk a pultnál, hogy még beférjünk a mentős csoportba.

qmatch 2009.06.09. 20:22:13

hát nem tökéletesen tökmindegy hogy arra a f.szságra 25ezret vagy 28ezret van 30at kell fizetni? nekem mindegy :)...aki megy egyáltalán elmegy, az a "fájdalmas" különbözet többszörösét elkölti majd erre-arra. mert ezek ilyen költős helyek, úgy hallottam.

itt nem az a 3500 HUF az átb.szás...
...hanem az egész.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.09. 20:24:08

@Nelson Mandula: És reménykedtek hogy ott felejtenek mi?! :D

Whoo 2009.06.09. 20:33:00

Eeeemberek!

A Sziget JÓ. Sok jó ember kis helyen, és tele van KEDVES ERKÖLCSTELEN LÁNYOKKAL :)

2 évet éltem Óbudán, és az erkélyről hallgattam a koncerteket.

Nekem bejönne, ha mehetnék, hüpp-hüpp...

Nem fikázni kee, hanem ha nem tetszik, akkor figyelmen kívül hagyni, és nemeemenni.

Uff

kalannenikalandjai 2009.06.09. 20:33:57

@SzerelmesDolgok: Szerintem is csúnya dolog!!!!!!!

EÖ (törölt) 2009.06.09. 20:35:45

@Nelson Mandula: én a Neckermannos ajándékutalványon vettem a Pennyben egy mainecoon-mintás (az egy m@cska féle, bocs hogy kiemeltem) bikinit, azt is viszem

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.06.09. 20:44:01

Minden kereskedő annyiért adja a portékáját, amennyiért akarja. Ha nem jó, nem kell megvenni.

Dinnye 200, Melone 300.

EÖ (törölt) 2009.06.09. 20:52:19

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
de
a poggyászban gondoltam, hogy viszem, nem magamon :)
a benszülötteknek szántam ajádékba

vinersniccel 2009.06.09. 20:53:31

mint posztoló szólnék hozzá a dologhoz.
egyrészt azért ne anyázzon senki, mert kint dolgozom és akkor fizessek is többet. magyar vagyok bassza meg az ég, a fizetésem nem kevés százalékát küldöm haza, sőt, az azon felüli részt is otthon költöm el. másrészt. engem tulképpen nem zavarna, ha nem vennék HÜLYÉRE az embert. engem nem a különbözet zavar, hanem az a gusztustalan mód, ahogyan megpróbálják ezt megmagyarázni, eltussolni. és ne legyen ilyen oldal, olyan oldal, angol, magyar satöbbi összebaszva összekeverve. nekem összvissz ennyi a bajom. ha annyit írtak volna vissza, hogy valóban, a külföldieknek meg külföldi magyaroknak 100 euró az itthoniakat meg azzal támogatjuk, hogy csak 25 ezer, akkor oké, mosom fogaim, hazamegyek és megveszem kp-ban, kész passz. vagy akkor kérjenek munkáltatói igazolást, diákot, mittudomén. nekem az a furcsa, és visszataszító, hogy hülyére veszik az embert és megpróbálnak arra játszani hogy idióta vagyok és beszopom a parasztvakítást. ha normális választ kaptam volna, el se küldtem volna a homárra a végkifejlettel együtt.

maincoon © 2009.06.09. 20:55:12

úgy látom nevet kell változtatnom :DDDD vagy törölnöm a regisztrációmat :DDDD

EÖ (törölt) 2009.06.09. 20:58:49

@maincoon: dehogyis!
szeretünk téged, mint nyugdíjas az akciós trappistát! :))

vinersniccel 2009.06.09. 20:59:33

ja és ezek után legszívesebben azt kívánnám, hogy mivel a külföldi előadókat euróban kell úgyis kifizetniük (tehát akár euróban is lehetne fizetni), jöjjön egy kiadós forintgyengülés és beszopják az összes árfolyamnyereséget amit realizáltak. de nem kívánom, mert akkor sok másik magyarral basznék ki.

vinersniccel 2009.06.09. 21:01:11

ja és még, aztán befejezem: a szlovákoknál börtönbüntetés járt azért, ha valaki szórakozott az árfolyammal az átváltáskor. remélem ez itthon is követendő precedens lesz majd (2999-ben amikor bevezetik az ojrót.)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.09. 21:02:02

@Whoo: Én nem is megyek...

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): Azoknak minek? A nők bikini nélkül jobban néznek ki :)

@maincoon: Nemá! Mer' rajongunk érted?! Most azééé?

EÖ (törölt) 2009.06.09. 21:05:38

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: ez nem igaz! szerintem a majdnem minden az több, mint a minden....

Schulteisz, az ikrek 2009.06.09. 21:15:14

A zsidók ismét lehúznának!
De a Jobbik majd megoldja, a metélt farkincájukkal Magyarország határain kívül fognak játszani!!!
REMÉLEM!

Whoo 2009.06.09. 21:25:35

@vinersniccel: Sztem szükségtelen káromkodnod, én csak arra világítottam rá, hogy ha magyar vagy és külföldön élsz (mint még sokan mások), akkor használd az egyéb lehetőségeket, és legyél TE okosabb, mint ők. NEM vagy köteles neten venni jegyet, megkérheted bármelyik haverod, hogy vegye meg, és le van zárva az ügy (ez csak egy lehetőség). Ha amúgy is haza viszed a sok pénzed, akkor ez Neked nem lehet probléma AZ, hogy van aki ezt nem teszi meg, és hagyja magát a legegyszerűbb módszerrel bepaliztatni ahelyett, hogy picit gondolkodna, az már az ő baja, és ő fizessen is többet.

Az, hogy át akarnak verni, az a mai világban mindenhol előfordul, egyáltalán nem újdonság. Viszont attól leszel valaki, ha észreveszed, és nem kapod be a kukit, és nem attól, hogy végiganyázod őket.

Nekem személy szerint ennyi a véleményem, a többiek meg mondják a magukét :)

Uff

Tsabi 2009.06.09. 21:33:36

@Whoo: ezt te olyan szuggerativ modon mondtad, lassan kezdem elhinni :) En megmodnom oszinten hulye idealista vagyok, es hiszek az emberekben. Az tuti, hogy nem a mi generacionk fogja megelni ezt az elheto magyarorszagot, de a mi gyerekeink gyerekei mar csak huledezve hallgatjak a felhulye nagyapjukat az akcios sajtrol meselni..

@É2I: es pont ezert mondjak ra a nyugati kulturakra, hogy mert milyen feluletesek, pedig nem, csak a prosztatabantalmak itt az orvosra tartoznak es nem az ismerosi korre :)

@vinersniccel: te szerintem nagyon eltevedtel hallod. PAran mar leirtak, ha ennyire nincs egy baratod se aki magyarorszagrol megrendelne neked a jegyet, akkor szerintem szegyelld magad. Nickedbol itelve kb fel-egy ora autoutnyira van toled az elso magyar netcafe, ha esetleg _tenyleg_ nincs egy baratod sem. Azt meg majd egyszer netalantan csak megtanulod, hogy kitelepultkent magyarorszagon kitelepult, valasztott otthonodban meg betelepult leszel eleted vegeig ha nem teszel ellene. Hozzaallasodbol nekem ugy tunik, hogy te nem sokat teszel ellene..

vinersniccel 2009.06.09. 21:44:03

@Whoo: na igen, azt nem írtam, hogy természetesen nem neten veszem meg a jegyet, hanem otthon. egyszerűen örültem (volna), hogy így is lehet intézni a vásárlást, de azt nem gondoltam, hogy ilyen hendikeppem is lesz.

@Tsabi: nincs választott otthonom, egy van, és az a kis rántotthús formájú ország, aminek a fővárosa Budapest. ideiglenesen vagyok itt, eszem ágában sincs sehova el/betelepülni.

vinersniccel 2009.06.09. 21:47:18

@Tsabi: és whoo-nak írt válaszoddal kapcsolatban: nem tudom hány éves vagy, én mondjuk úgy közel a 30hoz, de szerintem te optimista vagy. szerintem a mi gyerekeink fogják létrehozni, kialakítani azt a Magyarországot, amiben mi már most élni szeretnénk. de csak az unokáink fogják megélni.

demisrussos 2009.06.09. 21:47:41

Háát... sajnos ez a blog is a Szigetes bérkommentezőké lett..

Ezért a folyamatos offolásért mennyit fizetnek nektek zsebbe srácok?

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.06.09. 21:50:49

engem a wizzair repülőjegy vásárlásnál húztak le ugyanígy. eurós bankkártyával fizettem, ahol 264-re jött ki az árfolyam (eur-ban vonták le). küldtem nekik egy emailes panaszt - 2 hete nem válaszolnak - hogy mondják meg milyen árfolyamon számoltak és az melyik nyílt szabályzatukból olvasható ki, hogy azt az árfolyamot használják (a napi mnb eur deviza közép árfolyam 282-volt akkor) a számla amit küldtek természetesen forintban kiállítva.
nincs más panasz lehetőség csak 0690-es szextelefon kétszázegynehányért per perc.

NE VEGYETEK WIZZAIR JEGYET EUR KÁRTYÁVAL, mert lehúznak!

Tsabi 2009.06.09. 21:59:51

@vinersniccel: en a gyerekeink gyerekeit irtam, ami szabad forditasban akar unokaink is lehetnek :)

EnZsolt 2009.06.09. 22:01:49

Hmm, értem is a problémát, meg nem is. Szar, hogy az van kiírva ez tény, a másik meg az, hogy az forint most ilyen euró árfolyamon van, legalábbis ennek az értéknek a közelében. Még én is olvastam a Sziget honlapjain, hogy emelés lesz az ÁFA miatt is. Szóval, sajnos ebbe bele kell törődni, a hülye magyarázkodás meg sokszor rosszabb, mint kerek-perec megmondani a dolgot. Mellesleg én is mennék Groove Armadára, de nem lesz rá most pénz, majd megtudom milyen volt. :(

@demisrussos: bérkommentelők??? Hol, én is akarok pénzt!!! Bár eddig ezt csak Ő, vagyis maga a NAGY E*E merte állítani. Vagy lehet, hogy? Csak nem???
TE VAGY Ő????


Mellesleg megint 100.

Tsabi 2009.06.09. 22:02:21

@demisrussos: te meg maradhattal volna az Aphrodite's Childsben, sokkal jobb volt, mint ezek a gudbajmajlaaaavgudbaaaj. :)

EnZsolt 2009.06.09. 22:02:57

Akkor 101 dalmata és kész.

EnZsolt 2009.06.09. 22:04:01

@Tsabi: na most kezdelek el megutálni :)

EnZsolt 2009.06.09. 22:06:02

@Tsabi: na most kezdelek el megutálni :)

Tsabi 2009.06.09. 22:07:15

@EnZsolt: remelem azert nem nagyon :)

EnZsolt 2009.06.09. 22:08:17

@Tsabi: na most kezdelek el megutálni :)

Schulteisz, az ikrek 2009.06.09. 22:08:53

Zsidók, buzik takarodó!
Éljen a Jobbik!!!

EnZsolt 2009.06.09. 22:09:35

És most ezt így hogy? :O

Ne aggódj már el is múlt az utálat :D

Tsabi 2009.06.09. 22:10:42

@Schulteisz, az ikrek: mi van, totaw kimoderalt, aztan ki kell engedni a gozt? szerintem menj mashova jatszadozni..

EnZsolt 2009.06.09. 22:13:42

@Schulteisz, az ikrek: szerintem meg neked van takarodó, anyu nem szólt, hogy aludni kéne?

Tsabi 2009.06.09. 22:16:29

@EnZsolt: :) remeltem, hogy ennyire azert megse :)))))

DJ BOBO 2009.06.09. 22:29:35


Khmm...

Látom ezt a blogot is elrántották már a Szigetes bérkommentelők.

Srácok mennyit fizetnek óránként a Gerendaiék nektek ezért a folyamatos offolásért?

EnZsolt 2009.06.09. 22:30:55

@DJ BOBO: Nekem most sikerült beszélnem velük, azt mondta G., hogy 1000 Ft/karakter. Szerintem korrekt :)

Tsabi 2009.06.09. 22:33:14

@EnZsolt: bazz, a te szerzodesed jobb, nekem az eur/huf kulonbseg napidij. Hol van ilyenkor az ugyvedem... @DJ BOBO: Hejj DJ, lehet nalad szamot kerni? Ha igen, akkor a Szketmendzsontol a Bipappoppet kernem, es kuldenem mindenkinek aki szereti!

Bit Rot 2009.06.09. 22:37:36

@vinersniccel:
Az egyetlen bajod, hogy túl sokat felszedtél a külföldi mentalitásból!
Egy német vagy osztrák az asztalra csap, ha át akarják cseszni, a magyar meg csak lapít és elkullog.
Ld. a hozzászólót aki szerint ha látod az átverést, ne vásárolj, de kussolj!

DJ BOBO 2009.06.09. 22:40:39

Bibappop, Bibappop írta és előadja: Szketmendzson

Bipappopp, bibappop
Átbaszunk mi minden nop

Bibappop, bibappop
Holnap is átbaszonk

Yeeee, Yeeeeűűű
Bibappop

Akkor is átbaszunk ha nem kéred
Bibappop, bibappop

Yeee, Yeeeűűűű
Bibappop

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.09. 22:46:36

@demisrussos: @DJ BOBO: Fizetnek? Hol?!
Akkor vaze kő gazdgok lennénk, csak a Sziget még a bérkommentelőit is átb*ssza?!

@Bit Rot: Nem, ha a magyar az asztalra csap, akkor még be is viszik. D ehogy szétszopatják, az tuti.


Egyébként meg hogy OFF legyek, emberek szétszopatása mindenhol én mindenkivel szemben csúnya dolog.

Na jó éjt, reggel jön anyós, és az meredek lesz :(

EnZsolt 2009.06.09. 22:48:26

@DJ BOBO: Én pedig szeretném kérni a Tessék nekem egy 200 kilós sünleányt szarni című számot Zámbó Bracótól és küldöm mindenkinek, aki megérdemli :)

EnZsolt 2009.06.09. 22:49:41

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: anyós meredek? Miért, olyat mondasz neki, hogy eldől 45°-ba?

Tsabi 2009.06.09. 22:52:59

@DJ BOBO: gyonyoru :)
@Bit Rot: egy osztrak vagy nemet merlegel, hogy megeri-e az asztalra csapni. Az ido penz.
@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: joejt es sok sikert holnapra :)

DJ BOBO 2009.06.09. 23:06:19

@EnZsolt: ok még ezt az egyet de aztán lefexem filmetnézni

Zambo Braco:
Tessék nekem egy 200 kilós sünleányt szarni.
előadja DJ Bobo

üüüü űűű üüüü űűű üüüü űűűű

...ÓÓÓ kedves jegyeladó, ooóááávavva
ne haggy ki engem óó áá
basszál át engem is
minnél töőbszőőr óó áá

...ÓÓÓ kedves jegyeladó, ooóááávavva
hagy küldjek néked egy nápolyi dalt
oó áá
hagy turkálj zsebeimben,
lopjál még, lopjál még oó áá


...ÓÓÓ kedves jegyeladó, ooóááávavva
nehaggál engem se ki, ne próbálj áátverniiíí oó áá

Tessék nekem egy 200 kilós sünleányt szarni oo áá úúú ááá


No remélem tetszett, idén is fellépek a szigeten meg a szandon.

Vegyetek rám jegyet könyörgöm!!

AlulírottFentemlített 2009.06.09. 23:17:40

Bezzeg Balatonfüreden mindig napi középárfolyamon számolnak és még grillezni is lehet!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 23:37:20

4 dollaros aron van elado sajtom
a keszlet erejeig

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 23:39:36

raadasul Mary rantott hust akar zabalni
most klopfolhatok, meg mindig raragad a zsemlemorzsa a kezemre
idegeimre megy a no
mondjuk a koretet O csinalja

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.09. 23:42:26

ja ez az unio meg baromsag, ki mennyi gdp meg tudom en
aki EUt tag hasznaljon eurot
nekem senki nem ondja a szlovakok jobbak vagy akarmi
ha unio unio
felveszunk holnaptol eurod van
lecet
hat ez vicc valaki EU tag es ketfele penze van

i hate the police (törölt) 2009.06.10. 00:04:31

@Kitalátor feljegyzete: hát én sem.Eddig 2x voltam:93-ban és 2oo1-ben.Mindkét esetben uazt láttam, drogosokat és koszt..na, ez már 2o-on évesen sem jött be..kb, 1-1 órát voltan kint a zsigeten.@kiccsibe: vajon miért drága a a jegy?Talán, mert egy olyan ember szervezi, aki kijelentette, hogy az ő hazája nem Magyarország, de azért itt élösködik
@hagyma: igy van, nem EU kell, nemzetállamokra van szükség

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.10. 00:16:43

@i hate the police:
ez lehet az EU is akar
en nem tudom
de nekem furcsa lenne ha kentuckyban dollarral fizetnek floridabam meg maravedivel
jo tudom az unio nem egyesult allamok, ehat mas
mert anyelv meg stb.
mondjuk itt is eltartott egy darabig mire az 50 allam egyesult

i hate the police (törölt) 2009.06.10. 00:23:22

@hagyma: nem, az EU irányitói nem ezt akarják.Csak egy példa:Irország már egyszer-demokratikus népszavazáson-nemet mondott a Lisszaboni Szerződésre.Erre Szarközy és más társai megismételtetik ezt a szavazást, pusztán azért, mert számukra nem hozott kedvező eredményt!Az USA-ban elképzelhető lenne ez?Kötve hiszem

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.10. 05:09:50

@hagyma: Ez akkor űködne mint az USA-ban, ha eléggé központosítva lenne az országközi törvénykezés.

Így elég lazák a törvények, és ha valamelyik ország nem tartja be a megállapodásokat, nem sok mindent lehet lehet vele kezdeni.
Most ennek így sok értelme van. Viszont kitűnően lehet lobbizni, pénzeket sikkasztani.

Valószínű ez a lényeg vagy mi.

b[ALien] (törölt) 2009.06.10. 05:42:51

Ha pénzt kapnék az offolásért, már rég egy szigetről írnék
És nem a hajógyáriról

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.10. 07:43:23

Üdvözletünket küldjük a Lupa szigetről!
Az offolásért kapott könyvjutalványokat cseréltük el utazási csekkekre, így jutottunk ki.
Eredetileg Hawaiira fizettünk be fejenként 450 ezret, de mondták, hogy ezzel jobban járunk mert 8% felárért (amely a szingaléz maki és az örmény font árfolyamának különbözetéből adódik) repülő helyett görkorcsolyával mehetünk, ami sokkal kényelmesebb és az árban benne van egy penny sajttúra is!
Egyéves elhozta a mainecoon-mintás bikinijét, ami férfiemberről lévén szó, felettébb kínos, ahogy ColT is megjegyezte. Szerintem is sokkal trendibb a sima házimacska-mintás kis rózsaszín szívekkel. (Nálam olyan van.)

Pocsay Imre & Pocsay Imre
(jajj, pont fordítva, de most már mindegy, sajnos már elküldtem a kommentet)

EÖ (törölt) 2009.06.10. 07:50:23

@Nelson Mandula: majd nem leszel ilyen irigy a bikinimre, amikor meglátod mennyien kérnek fel tangózni a kék osztrigában ma este! :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.10. 08:11:41

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): Alig várom! Amikor a zenekar rázendít a Guernicara Dosztojevszkíjtől...! (aki a kedvenc hőlégballonosom amúgy) És aztán végigkocsizunk a Stefánián egy törött rönóval... hejj... élni tudni kell!

EÖ (törölt) 2009.06.10. 08:15:29

@Nelson Mandula: az is lehet, hogy nem is veszem fel a bikinit, hanem egy kovácsoltvas radiátor-takaróban monokinizek!

2009.06.10. 08:25:55

"Ha Te Magyarországról vásárolsz, de például egy külföldi cég számítógépén, előfordulhat, hogy emiatt a külföldi jegyrendelő oldalt látod..."

LOL! :D:D:D

Mert a thai cég, kábelen, Thaiföldről idehozza az internetet.
Onnan lehet észrevenni a thai cégeket, hogy mindegyik egy 1,5méter átmérőjű, mélytengeri optikai kábelt húz maga után, és nem az adott országban fizet elő. A felhasználó számítógépének nációja tökéletesen mindegy. :D

Lényeg nem néztek kőhülyének! :d

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.10. 08:38:38

@Hivatásos beszólóművész: Hm, az az érdekes, hogy pl. én finn cégnek dolgozom, aztán ha megnézem hogy honnan netezek (itthon), akkor azt mondja a cucc hogy FINNORSZÁG.

Miért? A cég teljes hálózata VPN, és Finnországban van a gateway.

UTakeMe 2009.06.10. 09:04:25

Nem kell elmenni olyan szarságra, mint a sziget. Főleg nem ennyiért. Vagyél inkább rajta pár jó CD-t és hallgasd otthon.

EnZsolt 2009.06.10. 09:43:18

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: én is finneknek dolgozom. Nálatok sincs szauna meg Finlandia mi?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.10. 10:20:32

és??? és???

máshol meg csak euróban lehet fizetni..

a sziget Magyarországon van, a cég Magyarországon van bejegyezve, itt pedig tudotmmal még mindig a magyar forint az elsődleges hivatalos fizetőeszköz. el lehet fogadni eurót, de nem kötelező. sőt, elvileg az egész gazdaság áttérhetne a saját szakállára euró alapúra, de ez sem jelenté azt, hogy részei lennénk a tényleges eurózónának. sebaj, gyarmatnak még jók vagyok, és ha valami köcsög németországból nem tud euróért venni jegyet egy magyar cégtől egy magyar rendezvényre, akkor nekiállhat hőbörögni.. hát, szíve joga.

talán tetszettek volna nem szétkúrni a gazdaságot, és akkor már euró lenne itt is.

vagy tetszenének nem harmadrangú állampolgárként tekinteni ránk ebben a tetves, álszent unióban.

vinersniccel 2009.06.10. 10:33:39

@Bukowszky: te srác, menjél már el hangyát szedni vagy csigát sétáltatni, nehogy itt reseteljen a pészmékered, ha így felhúzod magad sejj!

azér' kérem szépen a szigetet ne kevergyük mánn össze a száunddal, bár ugyanaz a köcsög kenguru bagázs szervezi, de azért szerencsére (eddig még) zongorázni lehetett a különbségen!

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.06.10. 11:44:28

@Bukowszky: Hé, hé, hé! Itt nem készpénzes fizetésről van szó, kérem szépen, hanem (bankkártyás) elektronikusról. Amióta tehát konvertibilis a forint, illene normális árfolyammal számítani. Olyat nem lehet csinálni, hogy ha huf-fal fizetsz akkor azért, ha eur-ral akkor meg azért vernek át. Comprende?

birob 2009.06.10. 12:24:14

@kezike: ebben mondjuk a hegyalja fesztivál is élen jár, akik faithless-t hirdetnek, holott csak dj sett lesz. a soundon legalább hírt adtak a változásról a honlapon.
www.sziget.hu/balatonsound/hirek/kedvezmenyek_pentekig.549.html

Fanatikus Oltás 2009.06.10. 17:24:02

hát de akkor is lejáratnak minket magyarokat...

moli 2009.06.14. 22:46:49

@adört: es milyen szamitogepen probaltad? amerikai ibm-en vagy kinai lenovo-n?
süti beállítások módosítása