Xer sorozatban szívott a UPC ügyfeleként, aztán a DIGI kevéért meg is szakította a sokéves viszonyt, ami nem ment könnyen, például azért, mert a két év hűségidő arrafelé a szokásosnál jóval tovább tart. Panaszáradat alant.
A panelházunkba idén év elején bekötötték a DIGI-t, aminek nagyon meg is örültem, mivel sokkal olcsóbb mint a UPC, aminél jelenleg vagyok. Átnéztem ekkor a UPC papírjait, ahol nem találtam semmit, ami írná, hogy meddig tart a hűségidő, csak egy olyan papírt, amin rajta volt hogy 2007.06.29-én lett kötve a szerződés. Emlékeztem rá, hogy 2 éves hűségidő lett kötve a UPC-nél, tehát naívan azt hittem, hogy 2009.06.29-én jár le. Mivel ez a nap már elég közel volt, ma elmentem elintézni a dolgokat. Előtte gondolkoztam azon, hogy bemenjek-e a UPC-hez érdeklődni, de mivel szomszédoktól már hallottam, hogy hogyan intézték el az átköttetést, ezért nem mentem be. Ilyen meleg időben, úgy hogy egymástól távol van a két szolgáltató ügyfélirodája, senkinek sincs kedve még egy plusz kört tenni. Úgy gondoltam, hogy elég lesz mindkét helyre egyszer bemenni. Először a DIGI-hez mentem megrendelni a szolgáltatást, nehogy az legyen, hogy lemondom a UPC-nél és aztán derül ki, hogy a DIGI nem tudja időben bekötni és napokig itt leszek TV, telefon és internet nélkül. Ott minden simán ment, az ügyintéző hölgy is kedves volt, mindenben segített. Amikor kérdezte, hogy mikortól szeretném a szolgáltatást, én azt mondtam, hogy 2009.06.29-től, mivel naívan arra gondoltam, hogy a 2 éves hűségidő 2 évig tart. Majd elmentem a UPC-hez is, ahol kiderült, hogy a 2007.06.29-én kötött 2 éves hűségidő 2009.08.31-ig tart. Ezen úgy meglepődtem, hogy köpni-nyelni nem tudtam. Ahogy számolom ez 2 év, 2 hónap és 2 nap! (Hiszen a június nem 29 napos, nem mondhatják, hogy egyik hónap végétől a másik végéig.) Persze mivel nekem a UPC-től csak egy X-elgetős lapom volt, ami nem írta, hogy meddig tart a hűségidő én azt gondoltam hogy 2 évig, hiszen annak idején azt beszéltük az ügyintézővel. Mivel nekem előtte már volt internetem a UPC-nél, csak az 1. hűségidő lejárta után meghosszabbítattam a hűségidőt, ezért még csak azt sem mondhatják, hogy csak 08.31-én jöttek bekötni, hiszen már be volt kötve. Én 2007.06.29 napi hatállyal igényeltem a szolgáltatásukat a 2 éves hűségidővel együtt. Az ottani ügyintéző szerint viszont az akció nekik 08.31-ig tartott (amit nagyon nem is értettem, mert ahoz most mi közöm van, hogy addig tartott a akció, amikor én nem akkor rendeltem meg). Ekkor zavartan távoztam és elmentem a DIGI-hez. Ott hátul csak röhögtek az informatikusok, hogy a UPC már megint nagyot aratott. Szerencsére az ügyintéző hölgy kedves volt és sikerült elintéznem vele, hogy az internetes szolgáltatást csak akkor indítják, ha lejár a UPC, a UPC-nél pedig lemondom a TV-t, mert csak az internetre van a hűségidő.
Hát így jártam, többet nem is üzletelek én a UPC-vel, sokszor megszivattak már. Röviden elmesélem ezeket is, azért hogy okuljanak belőle mások.
1. eset: Mivel a 2005-ben a UPC-vel kötött szerződés volt az 1. nekem, ami hűségidős volt, ezért nem is figyeltem rá, hogy mikor jár le. Természetesen ez az én hibám is volt. Egyszer csak 2007-ben megkaptam a számlát, amin kétszer akkora volt az internet díja, mint eddig. Rögtön kapcsoltam is és beszaladtam a UPC-hez meghosszabbíttatni a hűségidőt. Az ügyintéző kérdezte, hogy nem kaptam se figyelmeztető levelet, se emailt arról hogy le fog járni? Mondtam neki hogy nem. Következő hónapban megérkezett az email, amiről beszélt...
2. eset: Tavaly év elején vettem egy új számítógépet. Kiderült ekkor, hogy a UPC-nél hálókártya cím alapján adják a netet és ezt át kell regisztrálni. Amíg nincs átregisztrálva, addig nincs internet, egyedül az ő weblapjukat lehet elérni. Gondoltam hogy semmi gond, elintézem az online adminisztrációs micsodájukon. Fölmentem az oldalra (prov.upc.hu) beírtam a felhasználónevet, majd a jelszót és nem fogadta el. Ezt még eljátszottam legalább háromszor, majd rákattintottam a jelszóemlékeztetőre (azóta sajnos átalakították az oldalt és már nincs ilyen gomb), ami ki is írta, hogy elküldtük a UPC-s emailcímére a jelszavát. (Gondoltam hogy remek, hiszen ahoz az email címhez is ugyanaz a jelszavam kell.) Majd betelefonáltam egy ügyintézőnek, adott új jelszót, amivel szintén nem engedett fel. Megkértem hogy regisztrálja át ő a hálókártyacímet, ott ahol ül. Hiszen ha látja az adataimat és jelszót is tud újat adni, akkor biztos megy neki az is. Igaz hogy nehézkesen, de megtette. Ekkor már hozzáfértem az új jelszóval az emailekhez (az admin micsodához még mindíg nem) ahol láttam, hogy a jelszóemlékeztetőnek küldött emailben az a jelszó szerepelt, amit én írkáltam be folyamatosan és nem fogadta el. Tehát nem én felejtettem el a jelszavam.
3. eset: Ez nemrég történt, talán 1 hónapja. Már pár napja percenként szakadozott a net, amikor betelefonáltam a UPC-hez. Eddig azért nem tettem meg, mert hallottam egy olyan pletykát, hogy emelni fognak a régi előfizetőknek is és gondoltam, hogy hátha a "nagy munkálatok" miatt szakadozik. (Megjegyzem, hogy a régi, hűségidős, hozzájuk hű előfizetőknek amíg 1.25 megás nete volt, addig az új, hűségidő nélküli előfizetőknek folyamatosan emeltek és persze nekik olcsóbb is volt. Akkor már 4 megás volt náluk a net az árban az én csomagomhoz közeli csomagnál.) Betlefonálás után az ügyintéző azt mondta hogy nem emelnek és rá akart beszélni egy nagyobb, drágább csomagra. Már beszélt egy ideje, amikor megkérdezte, hogy "...vagy először inkább a hibára koncentráljunk?". Gondoltam, hogy sokra megyek vele, ha emelnek a neten és az fog szakadozni. Mondtam neki hogy igen, először a hibára. Kapcsolt egy másik embernek, aki azt mondta hogy náluk nincs semmi probléma, nem tudnak mit csinálni, nálam van a hiba. Hát ez duplán átverés volt... 1-2 nappal később olvastam ezt a hírt. Ebből egy rövidet idéznék is: "A UPC weboldalán semmilyen információt nem talátlunk a hibáról, ezt az illetékes azzal indokolta, hogy ugyan az ő előfizetőiket érinti a probléma, de annak forrása nem a UPC hálózatán belül van." Tehát ha úgy gondolják hogy nem ők a hiba forrása, akkor úgy vannak vele, hogy az előfizetőket nem is tájékoztatják, aki betelefonál arra rákenik a hibát. A másik átverés pedig az volt, hogy nem emelnek. Hónap végén emelték 4 megásra a netet, tehát akkor is csak az ügyintéző akart rábeszélni egy drágább csomagra.
Ezek után azt javaslom mindenkinek aki teheti, hogy messziről kerülje a UPC-t!
Üdv,
Xer
brummancs 2009.06.12. 00:24:19
Azóta is vígan digizünk :)
Lépcsőn Búsuló Bamba Nyuszi 2009.06.12. 00:24:22
Lépcsőn Búsuló Bamba Nyuszi 2009.06.12. 00:29:12
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.06.12. 00:37:33
és egyre csak közeledik. vagy ez egy jövőből írott poszt?
Lépcsőn Búsuló Bamba Nyuszi 2009.06.12. 00:41:32
erre felfigyeltem én is...
Tom$ 2009.06.12. 00:46:38
Mi nagyon meg vagyunk Velük elégedve. 2006-tól vagyunk náluk. Akkor jöttek be a városba. Idén márciusban +2évet írtunk alá(ami ápr. 1-től lépett életbe), amit módosítottam így május végére tolódott ki a hűség vége.
Springeln 2009.06.12. 01:14:29
Tom$ 2009.06.12. 01:19:26
Megdobbent 2009.06.12. 01:20:02
ajh 2009.06.12. 01:27:41
a net azert szakadozott mert a upc kulfoldi vonal szolgaltatojanal volt valami hiba (volt az indexen is hirben)
olvasd el a szerzodest amit kiikszelgetsz
mnvcs 2009.06.12. 01:30:23
Világmárka mi? Gratulálok. Attól még fos, hova szarjak attól hogy Németországban támogatja a Bundesligát? Jobb lesz nekem? Nem..
UPC sem tökéletes, de a T-online akkora hulladék volt(hozzáállásban, minőségben) hogy ahhoz is keveset szolgáltattak hogy jól az arcukba röhögjek..
Ennyit a világmárkákról.
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.06.12. 01:33:30
jesszumpepi (törölt) 2009.06.12. 01:59:58
Nyuszi!
Nem is vagy te annyira bamba :-)
Komment Elek 2009.06.12. 04:19:57
Megdobbent 2009.06.12. 04:33:24
bjuszika 2009.06.12. 06:10:47
( azt, hogy az üzletkötő mit mond azt hagyjuk, el kell olvasni MINDEN apróbetűt)
Don Bolesz 2009.06.12. 06:46:43
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.12. 06:51:59
Aha, ilyen nekem is volt UPC-vel, de nagyobb bajom sosenem volt velük... Amúgy nyugi, már a T is eljátszotta ezt.
Egyébként a 2 év 2 hónap 2 nap hűségidős dolog meg bájos. Gondolomn azért nem derül ki a postból hogy miért is van ez, mert a UPC-s üfsz. se tudta megmondani. Mert CSAK.
"Szerencsére az ügyintéző hölgy kedves volt és sikerült elintéznem vele, hogy az internetes szolgáltatást csak akkor indítják, ha lejár a UPC, a UPC-nél pedig lemondom a TV-t, mert csak az internetre van a hűségidő."
Be fog csődölni a Digi, ha ilyen ügyfélbarát hozzáállást tanúsít... :( Úgy tűnik itthon csak a fasz cégeknek megy a dolog.
sütibaba111 2009.06.12. 06:54:44
EnZsolt 2009.06.12. 07:01:52
Xer303 2009.06.12. 07:09:47
-nem rendelkezek nagy írói vénával, van benne még 1-2 apróbb hiba :S
@ajh:
-azóta van routerem, de már az adminisztrációs micsodájuk is jó :)
-tudom már azt is hogy a hiba azért volt és azt is olvastam azóta hogy megtehették volna, hogy más útvonalon irányítják a forgalmat, de nem tették...
-a szerződést pedig elolvastam és nem írja :P összesen annyit ír a hűségidőről, hogy be van X-elve, hogy Hűségidő: VAN. de nem írja hogy meddig :)
rezsöatya 2009.06.12. 07:17:58
kepfeltoltes.hu/view/090612/upc_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
EÖ (törölt) 2009.06.12. 07:29:01
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.12. 07:55:28
Köztudott, hogy a UPC visszatért a Julianus naptár használatához. Akkor osztogattak a z ugyfeleknek kis számolotáblákat amivel át lehetett számolni Gergely-re. Posztoló nyilván elhagyta
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.12. 07:59:39
Nem ez a poszter volt takarékjegyért a postán?
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.12. 08:14:57
Secnir 2009.06.12. 08:16:01
Frucsasz 2009.06.12. 08:32:27
rez 2009.06.12. 08:40:05
Tzl 2009.06.12. 08:44:05
Pedig én nem írtam alá a szerődést, csak homárt olvasok! :o)
pizsama 2009.06.12. 08:45:22
Én tavaly februárban újítottam meg a hűségidőt, rá egy hónapra megszűnt az a csomag, és a hűségidő is, gyorsabb és olcsóbb is lett, persze én szívtam tovább a régi csomaggal. Most februárban lejárt, semmi értesítés, csak a csekken duplázódott meg az összeg! Lusta vagyok, próbáltam neten, és telefonon elintézni az ügyet (lefelé módosítás), de leszartak, mert régi ügyfél vagyok, akivel csak a baj van. Kénytelen voltam bemenni a Kinizsi utcában. Kölyökképű Bill fogadkozik, hogy holnaptól él az új csomag és köv hónapban már azt számlázzák, sőt jóváírják ez előző havi, már befizetettből. A nagy lófaszt, kiküldték megint azt a baromi nagy hűségidő lejárta utáni összeget, és mondták, hogy majd következő hónapban jóváírják. UTÁLOM a UPC-t! Itt van a Digi irodája egy köpésre, ahol olcsóbban kapnék gyorsabb netet, de ezen a címen nem szolgáltatnak (persze, mert a UPC megvette a házat!) Sikertelen-e vagyok!
cra5zy 2009.06.12. 08:45:57
2 év alatt fel tudott sorolni 3 dolgot, amik mellesleg apróságok, hogy mi baja volt a UPC-vel... Na majd kíváncsi leszek hogy ez az idióta mikor fog sikítva menekülni a digitől...
Laktam UPC-s területen, valóban előfordult néha hiba, de nem sűrűn. Laktam digis területen, és folyamatosan szakadozott a netük és szemcsés volt a tv, de nem foglalkoztam vele, me ocsóé ennyi jár... Most UPC directem van, ami rohadt nagy viharban is működik. Anyósnál meg Digi van, aminél most hétvégén láttam, hogy jött egy kis felhő, és meg is halt az egész...
hagyjuk már a digivel példálózást...
Ocsó-ocsóóó... csak ezt tudja hajtogatni a sok paraszt, de majd ők fognak rinyálni a legjobban hogy mekkora fos... Egyre gyorsabbak a net elérések, egyre olcsóbbak, mégis mindenki egyre többet rinyál... Tipikus magyar mentalitás hogy csak rinyálni tudtok!
cra5zy 2009.06.12. 08:51:59
balazst 2009.06.12. 08:57:21
SLacc 2009.06.12. 09:03:03
SLacc 2009.06.12. 09:05:22
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.12. 09:11:23
Kádár et. odacsapott anno a UPC-nek
daat 2009.06.12. 09:15:26
Mielőtt leidiótázol valakit, tudd hogy miről beszélsz, nehogy magadból csinálj idiótát.
pizsama 2009.06.12. 09:21:33
cra5zy! Már bocs, de ártottam én neked bármivel is, ami miatt ilyen stílusban írsz nekem? Tudod, le style c'est l'homme! És ne haragudj, hogy 20 évvel a "rendszerváltoztatás" után olyasmire vágyom mint a szabad szolgáltató választás. Ugyanis itt már rég nem az "ez van, ezt kell szeretni" időszaknak kéne lennie, kár hogy sokan még mindig eltűrik és természetesnek fogadják ezt.
zooDoo 2009.06.12. 09:24:21
aztán engem is áthúztak 1 hónappal, a kedves ügyintéző megígérte, hogy leállítja a netet, mikor átköltözöm másik helyre. De elfelejtette, és +1 hónapot fizettem.
A trükkjeik mellett még korlátozzák is a netet, torrentezni szinte lehetetlen.
bekbórd! 2009.06.12. 09:48:34
esef 2009.06.12. 09:56:53
Marhára nem mindegy, hogy a DigiTV vagy DigiKÁBEL!
A TV az érzékeny az időjárásra. Anyósomnak is volt, úgy is lett felszerelve... Megigazítottam, utána ment rendesen.
A KÁBEL viszont a nevében foglaltatott módon jön, nem érzékeny az időjárásra (na jó, az árvízre és a tornádóra talán igen), mellesleg egész jó áron.
cra5zy 2009.06.12. 09:57:57
Abban is igazad van hogy már nem a rendszerváltásban élünk, de egy kissé mégiscsak átestek az emberek a ló túloldalára.
Engem nem az zavar hogy az ember válogatni akar, hanem az, hogyha nem tud, akkor rinyál! És nem tud mást, csak rinyálni! Ha nekem valami nem tetszik akkor váltok ha van rá lehetőségem, de nem rinyálok. Viszont ha nincs lehetőségem rá, akkor befogom a pofám és nem rinyálok, hanem eszem ami van. Mindenkinek van lehetősége másik döntést hozni, mást választani. Mitől lesz jobb ha rinyálunk hogy ez így szar, az úgy szar??? Jobb nem lesz ettől...
De irigylem azokat az embereket, akiknek életük legnagyobb problémája az, hogy szakadozik a net, vagy szemcsés a kép... sikeresek lehetnek! Úgy tűnik én nem vagyok, mert vannak nagyobb problémáim is annál, minthogy ilyen apró-cseprő faszságokkal foglalkozzak.
De mégegyszer elnézésed kérem a stílusomért!
Daat: "Laktam UPC-s területen, valóban előfordult néha hiba, de nem sűrűn. Laktam digis területen, és folyamatosan szakadozott a netük és szemcsés volt a tv, de nem foglalkoztam vele, me ocsóé ennyi jár..."
Szóval figyeltem, és írtam kábeles példát is... Azt a műholdas példát csak kiegészítésként írtam.
De a stílusért természetesen utólag elnézést kérek az érintettektől.
cra5zy 2009.06.12. 10:00:22
A kábel arra érzékeny, ha elállítódik az erősítő, vagy nem kap áramot a fejálommás, stb... ugyanúgy lehetnek problémák kábelen mint műholdon, csak más jellegűek...
kavinton 2009.06.12. 10:09:24
Akkor most jojjon a valosag, amibol a 90-s evek ota nem lattal semmit. Van egy haz ahol csak UPC van, megjelenik mondjuk a DIGI lakok megorulnek, mert kibaszot sokat fizetnek a UPCnek es magasivbol szarnak a fejukre a T szolgaltatonal. Kiirnak egy gyulest, hogy akkor savazzunk arra h az uj szolg bejohet-e, erre persze a kozos kepviselo rendesen hagy idot. Majd jon az amit te nem latsz, mert meg almodsz a 90-s evek ota. Szoval vagy a KK vagy a UPC kepviselo felkeresi a masikat es megegyeznek abban hogy ha a KK kap egy ingyenes vagy kedvezmenyes csomagot akkor megakasztja a a masik szolg kiepiteset. Hidd el van ra eleg lehetosege. Es ime a UPC megvette a hazat. Ezt persze a barmok szerintem a mai napig rogzitik a nyilvantarto rendszerukbe, mert anno meg en talaltam ki hogy kellene ezt nyilvantartani. Ehe ehe.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.06.12. 11:20:36
vagy ha már egyszer megtetted akkor ne sírjál hogy mások hűség nélkül olcsóbb és gyorsabb csomagot kapnak.
Hallode 2009.06.12. 11:22:21
1. a upc-nél mint minden rendes helyen a jelszó egy idő után lejár!!! érted azért jó egy ideig mert nem járt még le aztán ha lejárt nem jó... eccerű nem? arra sarkall téged hogy változtasd időnként hogy mások ki ne találhassák, vissza ne élhessenek vele... ennyi
2. bármilyen szolgáltatóról legyen szó, vannak területek ahol szinte tökéletes a szolgáltatás és vannak ahol nem, tudjátok a fizika törvényeit - amit ti is tanultatok általános és középiskolában - sajnos a szolgáltatók sem tudják megkerülni, egy szolgáltatóról se tudok ahol szupermenek dolgoznának...
van ahol jó a szolgáltatás és évekig nincs gond vele, van ahol meg a körülmények miatt sok gond van vele...
tehát attól függően hogy hol lax lehet a upc-d is jó és rossz, meg lehet a digid is jó és rossz...
Karl Boro 2009.06.12. 11:29:01
Hallode 2009.06.12. 11:30:24
3. hűségidő... én sem szeretem és ellene vagyok természetesen, de a szolgáltatóknak szükségük van rá, és rá is jönnél miért ha gondolkodnál: a legtöbbb helyen ingyenes a bekötés vagy alacsony díjjal jár, de számoljunk mennyi is egy bekötés? a modem ára, a kábelezés ára, amit lehet hogy nem csak a szomszédtól kell áthúzni... meg aztán a szerelő fizetése aki ki megy és beköti...
és akkor még nem is használtad csak bekötötték mondjuk 20-30 ezerből, és te kifizeted az első havi 4-9ezer forintos számlát majd le akarod mondani... minden cégnek az az érdeke hogy profitot termeljen nem az hogy veled jótékonykodjon, mert akkor hamar csődbe megy... úgyhogy hűség idő van hogy megtérüljön a bekötés és utána a fenntartás is!
persze én is rühellem a hűségidőt... de ez van
diginél nincs, mert a digi nem 1-1 ügyfélnek szolgáltat hanem ügyfélcsoportnak akikböl ha 1-2 lemondja marad még..., de kertesházban sose lesz 30 megás digi neted, mert nekik nem éri meg ott szolgáltatni... CSAK emeletes házakban, ahová kihúznak 1 kábelt, ráraknak egy relatíve olcsó elosztót, és arról az 1-ről 8-16 lakásba szolgáltatnak...
Zalzan Kavol 2009.06.12. 11:33:22
Az én szerződésemen (meg anyósékén is) rajta volt, hogy pontosan meddig tart a hűségidő, ami az akkor akciós feltételekhez tartozott.
Amikor én hűségidőm vége felé jártam, rájuk szóltam, hogy most hogyan tovább. Ők mondták, hogy vagy listaár, vagy újrakötök hűséggel.
Szóval nekem az ügyfélszolgálatukkal nem volt gondom, ettől függetlenül egy szar, szemét, trágya banda, akik amellett, hogy a havi adatmennyiséget korlátozzák, még a letöltéseket is lassítják, valamint tojnak a régi előfizetőkre.
Most a Digi befosatta kicsit őket, és bizonyos társasházakban, már annyiba kerül a net+telefon+tv, mint a Diginél, megemelték a sávszélességet is 15/1-re, de ez is egy vicc, mert a 3havi átlagkorlát ugyanannyi maradt, mint mondjuk 1,2/256 esetén, és a p2p-t ugyanúgy lassítják.
Egyébként Digi netem van, és maximálisan elégedett vagyok velük.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.12. 11:55:57
Most az lehet hogy egy fos az egész, de világmárka :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.12. 11:57:11
SLacc 2009.06.12. 12:12:25
A mostani jelenleg így szolgáltat nekem 4. éve. Nem volt hűség és bekötés, mégsem mondtam le.
DaM 2009.06.12. 13:08:47
Magyarországon kétféle szolgáltatót láttam idáig: aki megszívatta az ügyfeleit és aki meg fogja szívatni. Amúgy sem lehet olyan megoldást találni, ami 100k embernek tetszik vazze! Régebben mindenki azért tépte a pofáját, mert a mocsok szolgáltató újrahűségezte automatikusan. Ez meg itt azért rinyál pár társával egyetemben, hogy van pofája nem újrakötni. Az értesítés nem jött meg.. na ja, tényleg gáz. De b+ nem lehet figyelni, hogy egy-egy szerződésed mikor telik le?! Szerinted ki kell nyalni mindenkinek a tomporodat, csak mert "te vagy az ügyfél"? A B2C értékesítés sem diktálhat homlokegyenest más metodikát, mint a B2B: mindkét fél felelősen KELL, hogy gondolkodjon, cselekedjen.
Ezzel szemben mi megy? Az ügyfél adja a pénzt, a szolgáltató meg a szolgáltatást. Mindkettőben vannak "elvárttól eltérő" alkalmak: az ügyfél késve fizet, eltűnik, stb, a szolgáltató meg nem fog neked 99.9999% rendelkezésreállást produkálni, FŐKÉNT MERT NEM FIZETED MEG.
És mennyi mindent lehetne még mondani ide, de gondolom fölöslegesen. Abba is hagyom.
szepi79 2009.06.12. 14:06:10
Xer303 2009.06.12. 14:56:47
@Frucsasz: Olyanra nem emlékszek hogy jött volna, de lehet hogy tényleg jött csak itthon elkeveredett valahol :S
@Tzl: Itt az 1. hónaptól kellett fizetni.
@cra5zy: Köszi a kultúrált megfogalmazást. Mellesleg igazad van, gyökér vagyok, mert olyan apróság hogy a UPC sz***k az ügyfeleire, mert volt olyan hogy 1 hétig használhatatlan volt a net és mert nem jó az admin menüjük. Mellesleg biztos én vagyok az miatt is a gyökér, mert összekevered a műholdas és a kábeles szolgáltatást. És az miatt is én vagyok a gyökér, mert most itt a válság és nem mindegy nekem hogy 10.000 FT-tal többet vagy kevesebbet fizetek.
@Hurrá Torpedó: Akkor még csak olyan csomagok voltak amikor meghosszabbítottam. Kb. 0.5-1 évre rá jöttek a kedvezőbbek.
@Hallode: Itt nem olyan hogy egy idő után lejár a jelszó. De ha le is járna, akkor is olyan lenne (vagy olyannak kéne lennie) mint az összes többi helyen... Be lehetne lépni a lejárt jelszóval, csak utána rögtön meg kéne változtatni.
@Kulabácsi: Persze, igazad van, a hűségidőben én is hibás vagyok... Viszont a prov.chello... bejelentkezésnél jó jelszót írtam be és azt nem fogadta el. Ahogy írtam, az után hogy új jelszót kaptam, azzal sem engedett be oda, csak az emailekhez. Az pedig érdekes lenne, hogy ott mindíg elírom a jelszót, emailnél pedig nem :)
@DaM: Nem azt mondom, hogy én vagyok a tökéletes, a hibátlan ügyfél, aki nem tehet semmiről. Én is hibáztam annál, hogy nem figyeltem a hűségidőt. Sőt ott is hibáztam hogy mielőtt bementem a DIGI-hez nem mentem el a UPC-hez. De fizetési problémáim SOSEM voltak. Nem hozom magamat olyan kellemetlen helyzetbe, hogy elmaradjak a számlákkal (mellesleg csoportos beszedési megbízás mellett nehéz is elmaradni). Egyszóval én nem azt mondom, hogy mindenben teljesen ártatlan vagyok, de pl. arról nem tehetek, hogy a 2 éves hűségidő tovább tart, vagy nem jó a prov-os oldaluk, vagy egy hétig használhatatlan a net és rámkenik hogy nálam van a gond, sőt amikor nem figyeltem arra hogy mikor jár le a hűségidő abban hibás voltam én is, tényleg figyelnem kellett volna rá, de azért a UPC-nek is kellett volna levelet és emailt is küldenie (legalábbis az ő ügyintézőjük szerint kellett volna).
Xer303 2009.06.12. 14:59:33
Hallode 2009.06.12. 15:21:52
Xer303 2009.06.12. 16:09:32
Xer303 2009.06.12. 16:12:21
C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.06.12. 17:15:03
erotika.indavideo.hu/video/Hello_Kitty_Dual_Sim_Erintokepernyos_Mp3_Media_mobil_telefon_cica__sex
pizsama 2009.06.12. 17:18:57
Elnézéskérés elfogadva.
És nem nyafognék, ha az az egy szolgáltató normálisan viselkedne, de nem így tesz. Aláírtam 1 évre, és 12 hónapig kénytelen voltam magasabb árat fizetni a lassabb netért, mint aki 2 hónappal később írt alá az újfajta belépőszintű csomagra. Váltást nem engedélyeztek, mert 1 évre aláírtam. Max. felfele módosíthattam volna, egy drágább csomagért (nekem elég a legolcsóbb, legegyszerűbb net, nem akarom a fél pájretbéjt letőteni).
Igazad van, nem lesz jobb a UPC attól, ha siránkozok, de hadd elégedetlenkedjek már (azt csak szabad, nem?), legalább kiadom magamból a dühöm!
A ház "megvásárlást" meg kavinton leírta már. ADSL-t tudnék meg bekötetni ide, de
1. azt nem szeretem, a kábel jobb
2. egy csomó macera lenne vele (albérlet, nem saját lakás, és semmi sincs kiépítve - nincs telefon!)
3. Trékom se lehet sokkal jobb mint UPC
odanézz 2009.06.12. 18:00:27
Jelenleg is 2 percenként megszakad :(
Egy SZAR ez!!!
facsipesz 2009.06.12. 18:08:05
T-mobile: anyáméknál 5-10másodpercente szakad meg, használhatatlan. Ők meg onnan menekülnek. Na nem upc-hez:))
Tom$ 2009.06.12. 18:16:35
Waka · http://blogkocsma.blog.hu/ 2009.06.13. 14:21:17
Én tavaly október 20-án, 22-ei hatállyal szüntettem meg az UPC-nél az előfizetésem, ehhez képest 21-én már nem engedélyezték a számhordozást, mivel rendezetlen volt az előfizetés. Mindegy, azóta Digi van, és legalább nem hívogat mindenféle piac- és közvélemény kutató. 2500 Ft az internet, 2700 Ft a TV, a telefonért pedig csak a forgalom után kell fizetnem. A net sávszélessége 30-60 mega körül mozog(letöltés), és eddig kétszer fordult elő, hogy gondom volt vele, az is megszűnt néhány perc alatt.
Nekem ez jött be, és eddig nem volt okom megbánni a váltást.
Uff!
Stevwe 2009.06.14. 05:27:53
Kigyó 2009.06.20. 23:22:44
2010.05.30. 14:01:52
Egyetértek. Akinek csak az számít, hogy ócsóér kapjon minőséget, az valahol nagyon máshol él...
ár-érték arány mondd valamit ezeknek a balfaszoknak?
2010.05.30. 14:08:36
A lényeg a profit. Nem vesznek olyan node-t ami elbír 500 végponttal, mert az drágább, különben is, minek ha egy harmadannyiba kerülő kínai szar elbír 350-t? Szóval jó lesz a 250-es is, az előfizető meg kapja be, ugyis dolgozik egész nap, a legtöbb szakadozást, ingadozást észre sem veszi.
Hát így megy ez, nem csak Magyarisztán-ban hanem mindenhol a világon. Nagytőkés, globalizált, profitorientált, költségcsökkentő menedzser-gondolkodásmód.