Tékozló Homár

Szívatta a centrumos a balesetet szenvedett terhes anyát

2009.06.17. 12:24 | szily | 496 komment

A Homárt még a fizikai erőszaknál is jobban bosszantja az echte magyaros, dölyfösportás-mentalitás. A mikrohatalom kéjes érzése és az ebből fakadó kicsinyes csicskáztatás. Ennek extrém szemét példáját mutatta be a minap egy centrumos-közterületes parkolóőr páros a Fiumei úti baleseti ambulancia környékén. A főszereplők egy magát nemrég összezúzó, orvostól orvosig rohanó terhes anya, a férje, a tilosban leparkolt Suzuki és a két portáslelkű fickó. Sztori alant, amint megérkezik a videó is, rögvest beposztoljuk. Ja, a levelet a Centrumot elvileg felügyelő kerületi jegyzőnek írta a leendő anya.


2009. június 15-én sajnos történt egy baleset 23 hetes terhesen reggel 8 órakor indultam dolgozni, amikor is a lakhelyünkön a lépcsőházban elcsúsztam és 3 lépcsőfokon keresztül csúsztam a gerincemen lefelé a lépcsőn.

Ezen balesetet követően a vőlegényem Y. Zsolt kb. 8:30–kor bevitt autóval a Fiumei úton lévő baleseti Ambulanciára, ahol az épület körül, az ambulancia Gázláng u. felöli bejáratának közelében nem volt parkolási lehetőség. Az állapotom miatt (a legfontosabb, hogy nem tudtuk, hogy a kisbabánknak lett-e valami baja, veszélyben van-e az élete, valamint a bal oldalamon zúzódások voltak, a bal lábamra alig bírtam ráállni és zsibbadt a balkezem és enyhén sokkos állapotban voltam, csak sírtam), ezért az ambulancia közelében csak olyan helyen tudtunk megállani az autóval, ami nem szabályos (hangsúlyozom, hogy sem az autós, sem a gyalogos, sem mozgássérült jármű és sem a mentő forgalmat nem akadályoztuk). Abban a helyzetben sem én sem a párom nem foglalkozott azzal, hogy az autóval hol sikerül megállni, csak a baba és az én egészségem miatt aggódott. Úgy gondolom, hogy abban a helyzetben senki nem foglalkozott volna az autó szabályos parkolásával, mert egy emberi életről volt szó.

A parkolást követően bementünk az Ambulanciára, ahol kb. 30 perces várakozás után megtörtént a vizsgálat, ahol az én állapotomról megállapították, hogy nem történt törés, a babát nem tudták megvizsgálni és javasolták, hogy menjünk át a nőgyógyász szakorvosunkhoz, aki a Bajcsy Kórházban dolgozik és ott nézessük meg a babát. Ekkor elindultunk az épületből kifelé, amikor is messziről észlelte a párom, hogy a kocsin rajta van a kerékbilincs, odaértünk a kocsihoz, amikor a szélvédőn lévő papíron találtunk egy telefonszámot, amit a párom 9:13 -kor felhívott, hogy azonnal jöjjenek ki és szedjék le a bilincset, mert át kell mennünk a Bajcsy Kórházba, ami a X. kerületben van. Ekkor még mindig nem tudtuk, hogy a babánk élete veszélyben van-e, emiatt egyre jobban aggódtunk. Eltelt 10 perc még mindig nem érkeztek ki, ekkor már én zokogva telefonáltam, hogy jöjjenek már, mert egy emberi életről van szó – amire a diszpécser hölgy azt mondta, hogy tegyük le és megsürgeti, hogy jöjjenek a kollegák leszedni a bilincset.

Ekkor érkezett egy fiatalember, aki szólt a páromnak, hogy a másik sarkon állnak a bilincs leszedő kollegák, a párom odaszaladt és kértem, hogy azonnal jöjjenek és szedjék le, mert nagy a baj és sietnünk kell a X. kerületbe a Bajcsy Kórházba. Ekkor a Centrum Kft. alkalmazottja (fekete hajú, fekete pólót viselő úr) cinikusan azt mondta „Tessék? Talán légy szíves” – ekkor szó-szót követve elkezdte a 1520 sorszámú Közterület-felügyelet alkalmazottjával (szőke hajú, fehér inget viselő, telt úr) együtt a KRESZ szabályokat sorolni ahelyett, hogy bármiféle segítőszándék lett volna bennünk a bilincs leszedésére vonatkozóan. Ezután lassan, kényelmesen megközelítették az autónkat, majd odaérkezve szépen lassan kiszálltak az autóból és a probléma ismeretében is továbbra sem sürgették meg a kocsink kerekének szabaddá tételét, hogy elindulhassunk a másik kórházba. A Centrum Kft. dolgozója a 15000 Ft ÁTVÉTELÉT KÖVETŐEN a céges autónak támaszkodva a nyugta 5 db adattal történő kitöltése közben, a másik kolléga fényképezett és továbbra is a KRESZ szabályokat sorolta. Eközben én sírva könyörögtem a Közterület-felügyelet dolgozójának, hogy amíg az egyikük írja a nyugtát, addig ő szedje le a kerékbilincset a kocsiról, hogy minél hamarabb mehessünk. Erre azt a választ kaptam, hogy „Ő nem szedheti le, majd a kolléga miután megírta a nyugtát leszedi”. Ekkor eltelt még kb. 10 perc ezzel a húza-vonával. Majd a leszedést követően akadályozták az elhaladásunkat, nem tudtunk tolatva elhaladni, így csak a járdaszegélyen tudtuk elhagyni a helyszínt. Az esetről videó felvétel készült, amellyel bizonyítani tudjuk a jogszerűtlen eljárást, valamint amely alapján megkívánjuk tenni a panaszunkat.

Mellékelten csatoljuk a baleseti ambulancia által kiállított ambuláns kezelőlap másolatát, (amely igazolja, hogy a fenti időpontban valóban az ambulancián tartózkodtam), a 15000 Ft kifizetésére vonatkozó nyugta másolatát és a jegyzőkönyv másolatát a kerékbilincs alkalmazásáról.

Budapest, 2009. június 15.

Tisztelettel,

X Adrienn

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodonmaria 2009.06.18. 11:21:03

Amikor az ember lánya kisbabát vár, akkor sokkal jobban megijed egy apró sérülés miatt it. És ez így normális.
Gondolom én a hölgy férje is átvette párja idegességét. Ők már eleve ilyen lelkiállapotban jutottak el az orvosig.
Ilyenkor az ember nem gondolkodik, csak próbál minél hamarabb a dolog végére járni.
Ami a parkolóőröket illeti. Igen, ők a munkájukat végezték. Ez érthető. De attól még nem kell kivetkőzni emberi mivoltukból!

pipacsaripacspapucs 2009.06.18. 11:22:46

@goobyhill: Ha engem kérdezel, hogy én mit tettem volna hasonló helyzetben, (mint férfi, férj, vőlegény) akkor mostani fejemmel azt mondom: Hagytam volna a kocsit, ahol van, vagy legalább a feleségemet elküldtem volna egy taxival.

De most nem vagyok abban a helyzetben, hogy egyzserre aggódjak a babám meg a babám édesanyja miatt, nem vagyok abban a helyzetben momentán, hogy előre felmérjem és beszámítsam a Tisztelt Hatóság bunkósági szintjét, viszont mivel már volt kerékbilincsem (nem tudom a posztolónak volt-e már - gyanítom, hogy nem), tehát a tapasztalatok alapján én azzal az "előnnyel" indulnék, hogy tudom: ha a világ legempatikusabb és legsegítőkészebb kerékbilincselőivel is találkozom, a kerékbilincs-levétel hosszadalmas procedúra. Tehát én nem bíznék abban, hogy ha odahívom a közterest, az megértően bólogat, és előhúzza a kulcsot. Viszont azt tapasztalat nélkül is ki lehet olvasni a papírokból, hogy ha aznap nem intézem el a befizetést, másnap dupláját kll már fizetni.

Tehát én csak annyit szerettem volna értésedre hozni a kifejezett értetlenkedésedre, hogy mielőtt megítélsz valakit, hogy miért nem mérlegel komoly stresszhelyzetben, tapasztalatok és (többek között a jövőre, a történések menetére vonatkozó) információk hiányában úgy, mint te a karosszékben, hideg fejjel, próbáld meg elfogadni, ha beleélni nem is tudod magadat, hogy az adott pillanatban lehet, hogy te is másképp döntenél: vagy rosszabbul, vagy jobban, és ez múlhat rajtad, a feleségeden, az információidon, meg a többi résztvevő partneren is.

Ha túllőttem volna a gúnnyal a célon, akkor elnézést!

bodonmaria 2009.06.18. 11:23:08

@gentry: Talán pont azért nem ültek taxiba, mert a gyerekvállalásra spórolnak.....
Nem?

pipacsaripacspapucs 2009.06.18. 11:28:03

Az azért látszik a kommentelők javaslatain, hogy Magyarországon a legnépszerűbb szakma a problémamegoldói. Közvetlenül utána jön a futball-szakértő, a miniszterelnöki tanácsadó, meg az orvos - ezekkel is Dunát lehetne rekeszteni, de stresszhelyzeti "interim magager" láthatóan minden utcasarokra jut tucatszám - talán csak pont a kórház előtt épp nem volt egy sem, hogy hasonló tanácsot adjon a felzaklatott párnak.

pipacsaripacspapucs 2009.06.18. 11:35:36

@goobyhill: Tehát számoljunk: 15.000 a kerékbilincs levétele, ez már bebukva. Az autó a bilincs levétele után működőképes, és még tilosban is parkol, hát a legelső, hogy vigyük el.

Ha nem visszük el, a taxi mondjuk 5.000, (jóindulatú voltam), hazafelé mégegyszer 5.000, a kerékbilincs másnap plusz 15.000 (a már bebukott 15.000 fölött).

Ha jól számolom, egy babaágy áránál tartunk, ami nyilván nem mindegy egy Suzukis fiatal párnak, különös tekintettel az általuk elképzelt egyszerűbb megoldásra, és a feltételezett emberségre...

bodonmaria 2009.06.18. 11:38:08

@pipacsaripacspapucs: a többi költségről ne is beszéljünk ami a babavárással jön....

trallalalala 2009.06.18. 11:43:28

@Haaat1: jééé, egy önérzetes közterületes. pofád lapos kisköcsög. remélem rálépnek a nyakadra előbb-utóbb neked is és addig nem szállnak le róla, amíg hörögsz.

koxi 2009.06.18. 11:48:19

Tök jó melled van Macskássy Lukrécia

koxi 2009.06.18. 11:52:43

@A55ho1e: Azért nagy iq bajnok vagy te is...

bodonmaria 2009.06.18. 11:57:48

Azért azt jó lenne tudni, hogy mit csinálnak avval a pénzzel, amit beszednek az emberektől parkolás gyanánt... Mert mondjuk ha azt látnánk, hogy az az összeg visszaforog a közéletbe... Akkor még csak elfogadható lenne. De így.... Ez a Centrum kft. lassan olyan cég lesz, mint a Microsoft (már ami a vagyont illeti).

pistii 2009.06.18. 12:02:45

Ebben az országban mindenki bírságol, büntet, ítélkezik, rendre utasít, fenyeget, fegyelmez. De senki nem támogat, segít senkinek, nincs együttérzés. Ezért leszünk mindig egy balkáni, fos ország. Sok beteg, lelkileg sérült ember kezébe adnak ilyen hatalmat.Undorító!

bodonmaria 2009.06.18. 12:08:56

@pistii: Nincs avval a balkánnal olyan sok gond!! Jó hely az.
Ja. Abban biztos lehetsz, hogy tőlünk a "balkán" felé és onnan tovább a szitkozódásokban SOHA nem szerepel egy másik ember Édesanyja!

goobyhill 2009.06.18. 12:09:33

@pipacsaripacspapucs: Ezt nagyon frankon kiszamoltad, csak azt hagytad ki a kepletböl, hogy ha mondjuk közbe a gyereknek valami baja lesz akkor mar nem nagyon van szükseg a gyerek agyra. Az utolagos okoskodasrol meg annyit, hogy vannak akik tudnak dönteseket hozni meg akik nem. Baratunk azt a döntest hozta, hogy ö a kerek bilincset akarja leszedetni. Ennek semmi köze nincs a szörnyüseges lelki allapothoz vagy akarmihez. Az ilyen dolgok zsirgerböl jönnek. Ezeken nincs mit gondolkozni.

DEKI 2009.06.18. 12:16:04

Ez annyira tipikus Magyarország!!!!!!! Amíg ilyen faszkalapok lakják ezt az országot soha de soha nem jutunk ki a béka segge alól. Amint egy pici "hatalom" a kezében van, azonnal visszaél vele. Kegyetlen, gusztustalan, undorító emberek! Fuj!

Lalikiraly 2009.06.18. 12:18:52

Ezt a sok patkány barmot itt sorban. Megnézném ha a barátnőddel vagy közeli hozzátartozóddal baj lenne, te nyugodtan mennél parkolóhelyet keresni.

Kettő a centrum meg a világ egyik legnagyobb pénznyelő maffiája. Bazmeg az adónkat veszik el, amiért cserébe még meg is büntetnek...

Igazat adok pistii nek. Tényleg Undorító ezt tudom legfinomabban is mondani...

Komolyan mondom hogy ennyi együttérzés ne legyen már az emberben ez félelmetes. Most megkérdezem a kedves embereket, ha a Barátnődet balset éri oda se rohansz hozzá? Jájj megbüntetnek parkolásért ott maradsz azt csinájj egyedül amit akarsz. Azt megnézem hogy az ilyen barmoknak mit fog szólni a barátnője a hozzászólás láttán. Barmok rosszabbak vagytok mint az állatok. Mert az állat is tudja gondozni a másikat.

ha-ha 2009.06.18. 12:25:07

Sajnálok mindenkit aki ezt a sok szart végigolvassa (a hozzászólásokra gondolok) persze tisztelet a kivételnek! Csak az első 15-20 hozzászólásig bírtam. Én nagyon ritkán olvasom el a hozzászólásokat, úgy látom jól tettem! Úgyhogy további jó kurvaanyázást mindenkinek! És a vélemény olyan mint a segglyuk: mindenkinek van, de senkit sem érdekel a másiké! :))) Ezen most jót röhögtem!

goobyhill 2009.06.18. 12:25:50

@DEKI: Na ennek a sztorinak mi köze van a politikahoz ? Majd ha mas lesz kormanyon akkor minden ember viragokkal fog szaladgalni a kezebe es azt se tudjak, majd hogy legyenek meg kedvesebbek a masiknal? Ez mar kicsit tul lö azert a naivitason.

bodonmaria 2009.06.18. 12:26:21

Az az igazság, hogy bárkivel is történik baj a családban (gyereked, feleséged, férjed, nagymamád, stb.) mindig ideges az ember. És azon fáradozik, hogy minél hamarabb a bajbajutottat a megfelelő helyen ellátásban részesítsék.
Ilyenkor ki foglalkozik a parkolóval??

Miron 2009.06.18. 12:26:35

Most olvasom, "Megjegyzésed csak előzetes moderációt követően fog megjelenni."

Ezek szerint Schulteisz és társai iszonyatos szövege még nem érte el a határt.
NAGYON SZERETNÉM TUDNI, MIT KELL AHHOZ LEÍRNI, HOGY A MODERÁTOR KITILTSA AZ EHHEZ HASONLÓKAT.

NGA 2009.06.18. 12:30:55

Már máshil is leirtam, de itt is megteszem. Nem értem az egészet. Természetesen megértem azt, hogy megáll a tilosban addig, mig bekiséri a feleségét. De lehet én vagyok a hülye, amint leültettem a váróban, kimegyek, és elállok a tilos helyről, keresek egy parkolót. Itt meg a férj ott ücsörgött fél órát, és ott hagyta tilosban parkolva az autót.

Amikor mentünk szülni (kb hasonló stressz állapot) akkor odaálltam a korház bejáratához, besegitettem a feleségem, ott átvette a nővér, és elmentem leparkoltam a kocsival, mivel tilosban álltam meg. Nem volt azonnal hely, de kerestem. Majd felmentem, és vele együtt vártunk tovább. Kb 5 percig tartott az egész. Én azt nem értem, hogy ha a felesége ott volt már a váróban, és várta, hogy szólitsák, akkor mi a francért nem ment ki és parkolt le?

goobyhill 2009.06.18. 12:35:24

@DEKI: Bocsi. Felre olvastam amit irtal.

Asmtrong429 (törölt) 2009.06.18. 12:42:55

VAN EGY MONDÁS: TÉGY MEG, AMIT AKARSZ, AZTÁN FIZESD MEG AZ ÁRÁT! SZÓVAL A HÖLGY TILOSBAN PARKOLT. FIZESSE IS KI SZÉPEN A BÜNTETÉST! TESSSÉK ELHINNI, ISMEREK NEM EGY EMBERT, AKI HASONLÓ OKBÓL SZABÁLYT SZEGETT (TÚL GYORSAN MERT SIETETT, TILOSBAN PARKOLT, MERT KÉSÉSBEN VOLT), DE MINDEGYIK SZÁMOLT VELE, HOGY EZÉRT BÜNTETÉST KAPHAT, ÉS NEM Ő VOLT FELHÁBORODVA, MERT VÉGÜL KI KELLETT FIZETNIE!

TuskóHopkins 2009.06.18. 12:46:04

Azt olvastam valahol, hogy kerékbilincset csak rendőr, vagy közterületfelügyelő alkalmazhat, feltéve, hogy a kerületi önkörmányzat úgy rendelkezik.
Ha ez igaz, akkor a centrum bekaphassa.

Asmtrong429 (törölt) 2009.06.18. 12:46:25

Egyébként én ha leesek három lépcsőfokot, nem rohanok azonnal kórházba, és kicsit beverem a lábam meg az oldalam, felállok, és megyek tovább, legfeljebb kicsit sántítok.

Egy-két lila folt messze nem életveszély!

Asmtrong429 (törölt) 2009.06.18. 12:48:34

A hölgy idegbeteg, aki minden semmislgen kiakad. Nem is sértült meg, csak beparázott, egy-két lila folt nem a világ. Én, ha két-három fokot csúszok a lépcsőn, nem kórházba rohanok, hogy jaj Istenem, bevertem a lábam, életveszély, hanem felállok, és besántítok dolgozni. Iga, nem is vagyok oléyan elpuhult picsa, aki minden semmiségen hisztériázni kezd.

NGA 2009.06.18. 12:49:57

@Asmtrong429: A hölgy aki megsérült, babát várt. Látom elég szelektiven olvasol. Tudod ez olyan állapot, amikor a nőnek a méhében van egy baba. Hallottál már róla?

claudette 2009.06.18. 12:54:14

Asmtrong429: Eddig mintegy kismilliószor mondta el a hölgy, és a posztból is kiderül, hogy jogosnak tartotta a kerékbilincset és a 15 ezer forintos büntetést is, tehát nem azon volt felháborodva, hogy büntetést kapott, és ki kell fizetnie. Azon volt felháborodva, hogy miután kifizette a büntetést, még vagy fél órát szívatták, nem engedték el. Nem igaz, hogy ezt nem lehet kiolvasni a posztból meg a hölgy (vagy vőlegénye) hozzászólásaiból. Ezen kívül egy kismama nem veszi olyan könnyen az eséseket, mint amilyen könnyen akkor venné, ha éppen nem lenne terhes. Nem az érdekelte őt se, hogy belilul a lába (miután a gerincére esett, logikus lenne), hanem az, hogy esetleg a gyerekének nem tett jót az esés.

bodonmaria 2009.06.18. 12:58:58

@Asmtrong429: Nem a hölgy parkolt rossz helyen, hanem az ura!
A hölgy igaz, lecsúszott a lépcsőn, beütötte az oldalát, de nem azért volt szegény ideges, hanem a KISBABA miatt.
Igen, Amstrong! Képzeld el, a kismamák általában idegbetegek, amikor babát várnak! Igen! És ez normális.
Az ura meg valószínű nem akarta ott magára hagyni szegényt a váróban olyan állapotban.

umaapuma 2009.06.18. 13:12:06

Megdöbbent az a sok, empátia hiányát tanusító vélemény, amit itt olvasok a leírásra való reagálásként.

Csupán arra lennék kíváncsi, hogy azok az elképesztően nagy intelligenciával megáldott embereknek gúnyolt ösztönlények, akik itt értetlenségüket fejezik ki a kismama reakciójával kapcsolatban, vajon hogyan viselkednek egy hasonló szituációban, ha az ő feleségükről, kedvesükről van szó, vagy ha az ő hamarosan születendő gyermekük életét veszélyezteti valami.
Bár sajnos el tudom képzelni, hogy sehogy, inkább felszállnak az első bkv buszra, anyut elküldik az ügyeletre, ők pedig mennek a tesco-ba beszerezni az akciós kevertet. Nyilván nem szobafestők...

Na ezért tartuk itt. Itt bárkivel történthet bármi, mert ha nem te vagy elszenvedő, simán feldobhatod a pacskert, hiszen senki nem segít. Miért is tenné? Eltelik az életéből 10 perc, úgy, hogy nem kap semmit cserébe. Lehet, hogy a spanyol nátha sem volt véletlen. Tényleg kész csoda, hogy még nem pusztultunk ki.

T5 2009.06.18. 13:18:00

@prometheus_X:

Te mekkora egy megkeseredett vezércsicska vagy, TE JÓÉG!!!
Sok örömöd nem lehet az életben.
Sajnáljuk mindannyian a helyzeted...

bodonmaria 2009.06.18. 13:23:14

Centurm parkolási kft és a kerékbilincs története .....

Ahhoz mit szóltok, amit ezek a Vajdahunyad vára környékén művelnek??

pipacsaripacspapucs 2009.06.18. 13:44:11

@Asmtrong429: Így, a hatodik szülésed után, érthető,hogy ennyire nyugodt vagy...

jabba74 2009.06.18. 13:47:29

Ez az eset nem egyszerűen portásjelenség vagy a hatalommal való visszaélés; ez az általános magatartástorzulás: valamit valakinek meg kell bosszulni!
Ez az általános bosszúvágy működik mindannyiunkban legbelül, amikor bliccelünk a buszon, ha eladóként fölényeskedünk a tanácstalan vevővel, amikor rendőröket dobálunk utcakővel, amikor rendőrként húszan verünk össze egy ártatlant, amikor szavazunk -sosem valakire, hanem valaki ellen.
Erre nincs orvosság csak az ha mindenki maga megpróbál a lehetőségekhez képest kedves lenni másokkal. És ez vonatkozik mindenkire!

Bromwyn 2009.06.18. 13:52:23

Az igazságtalanság elszenvedőivel nagyon együttérzek. Örülök, hogy a babának semmi baja.

Viszont ezzel a mondattal: "Sajnos Magyarországon az emberekben nincs együttérzés, mert egy ilyen esetben pl. Görögországban meglincselték volna ezt a két embert az utcán, annyira családcentrikusak és összetartóak" a lehető legkevésbé sem értek egyet.

Athénban van csak nehéz dolga egy kismamának (pláne ha még kétévese is van a nyolchónapos pocak mellé). Nem is tudnám elkezdeni sorolni az engem ért sérelmeket, mert oldalakat foglalna el. Higgyétek el, hogy Budapesten még így is százszor jobb.

bkpipa 2009.06.18. 13:57:10

A büntetés jogos. A büntetést el is ismerték. Ha nálam történt volna, az a két ember lélegeztetőgépeken lenne most. És aki azt a baromságot mondja, hogy a párja maradjon kint és parkolásszon, az az ember még soha nem érezte, mi az a felelősség és szeretet. Jobban tenné, ha hallgatna, minthogy irogat ide. Én nem hagynám ennyiben az ügyet, főleg, hogy bizonyíték van rá, hogy emberi élet gondatlan veszélyeztetése fennállt, halmozva ezt a munkaköri visszaélésel. Persze hozzáteszem, ha az én gyerekemet veszélyeztették volna, nekem már nem volna szükség feljelentésre. Ezek állatok. Kiráz a hide, ha rá gondolok, mit érezhetett az a két szülő!! Csak felhúzom magam....

bodonmaria 2009.06.18. 13:58:02

Nem csak evvel a poszttal kapcsolatban, hanem a többivel is az jutott eszembe, hogy:
Magyarországon nem jó terhesnek, gyereknek, idősnek, hajléktalannak, cigánynak, zsidónak, magyarnak, mozgássérültnek, tanárnak, orvosnak, ovónőnek, vállalkozónak, mezőgazdasági dolgozónak, stb, stb, stb lenni.
Akkor kinek jó ez az ország és az ország nyújtotta "lehetőségek"???
Ki az, aki MA azt mondja, hogy én baromira jól érzem magam, mert a fentiek közül valamelyik kategóriába sorolható vagyok??
Van ilyen?

tarsolya 2009.06.18. 13:59:37

@Izmir: hacsak nem veszélyeztetett terhes, többet is simán kibír az a baba, mint egy szimpla esés.

Csak a "modern" világban meg jólétben picsásodnak be ennyire ezek a önértékelési zavarokkal küszködő szerencsétlen kismamák a sok "életmód" gurunak köszönhetően , hogy azt hiszik a légy rászál, aztán már vetélni is fog egyből ...

Ezt a helyzetet meg lehetett volna oldani normálisan, kerékbilincs és ekkora kibaszott nagy és felesleges dráma nélkül is.

Emberéletről van szó, persze. A Centrumos köcsög előbb fog megdögleni idegösszeroppanásban a sok hisztis kismamától, mint az életveszélyes lila zúzódásokat szerzett zombi meg a férje :D

gentry 2009.06.18. 14:01:17

@Izmir:
Ha egy taxi kifizetése problémát okoz, akkor ne vállaljanak gyereket! Ez a baj, hogy ebben az országban az emberek nagy része felelőtlenül gyereket vállal, aztán meg nem győznek sírni...

bodonmaria 2009.06.18. 14:04:23

@tarsolya: Jaj Kedves tarsolya! Hát ne beszélj már így egy emberről! Olyan rossz ezt olvasni.

Ugyan miért ne lehetne egy kismama hisztis? Legyen.
Persze a nő testéről most nem tartunk előadást, de a magzatvíz a legjobb védelem a gyermek számára az anyaméhben! Az maga a csoda, ahogyan a női test a terhesség alatt átalakul a magzat védelmére.
Csak ennyi

pipacsaripacspapucs 2009.06.18. 14:05:04

A magam oldaláról összefogllnám, nem kitérve arra, hogy minősítsem a terhes kismamareakcióját a balesetére:

- Tilosban állt meg az autó, ezért kijár a daci, mégakkor is, ha nyilván 99,9% így tett volna vészhelyzetben (vagy vészhelyzetnek vélt esetben).

- Bevitte az úr a menyasszonyát a kórházba, és nem hagyta magára a váróban, hanem mellette maradt. Valószínűleg rossz döntés, de tekintettel arra, hogy egyrészt nem az én elsőszülöttemről volt szó, könnyen minősíthetek. Másrészt, mint döntéshozó, tudom, hogy senki sem hoz csak jó döntéseket. Aki ezt állítja, az vagy hazudik, vagy isten, vagy nem tudja, mit beszél.

- A kórházból kijőve ott a kerékbilincs az autón. Azt már tudja a párocska, hogyanyuka megúszta, de azt még nem, hogy a baba is megúszta-e, feltételezhetően egyiküksem szülész-nőgyógyász-bábaképzős, és nem is sokgyerekes, rutinos szülő. Tehát a kerékbilincs ott van, fogcsikorgatvael kell ismerni a jogosságát, és a tizenöt misit kiköhögni. Ehhez kell egy pénzbeszedő is...

- Mivel a kerékbilincs feltétele kb. 36 mp-be tellik, aki nem találkozott ilyennel, feltételezheti, hogya levétele sem tarthat tovább, sőt. A legészszerűbb reakció, hogy fizessük ki, vegyék le, oszt húzzunk már el a Bajcsyba, hogy él-e még a baba. Ha elmondjuk a parkolóembernek, nyilván segít gyorsan elintézni, különösen ha fizetünk - elvégre nyilván őt is anya szülte. (ebben egyébként vannak kétségeim, mint ahogy sok nagyokos kommentelővel kapcsolatban is...)

Vagyis: Eddig egy normális ügymenete egy baleset után hiretlen hozott (megengedem) rossz döntés következményének. Normális ember, még ha kerékbilincselő is, nem szivatja azt, akit már megszivatott munkaköri kötelességének megfelelően: Hadd menjen, hisz siet, és fizetett, no meg hát kismama...

- Itt lép be az úgynekvezett BF, vagyis bunkósági faktor: A parkolóőr, ha már egyszer mindenki utálja, és a felesége otthon csak néhány kiloponddal nagyobbat rúg a tökébe esténként, mint előtte délután a főnöke tette, most majd jól megszakérti a (félelmei, sokkos állapota, sietni-vágyása és tehetetlensége miatt) kiszolgáltatott kismamába, és szándékosan szabotálja a bilincs levételét. Nyilván azért teszi meg komótosan, türelmesen magyarázva a KRESZ vonatkozó szabályait, hogy minden egyes másodpercét a lehető legmélyebben kiélvezze a helyzetnek. Nyilván el kell tenni befőttnek a délutáni találkozásra a főnökkel meg az otthoni kivilágítatlan sodrófa kezelőjéhez, hogy legalább másodpercekig embernek érezhesse magát majd fordított helyzetben. "Végre nem én hisztizek, végre nem engem aláznak - és még formailag jogos is, amit teszek, sőt: jót cselekszem mert felvilágosítom, és kiváló pedagógiai módszerekkel indirekte rávezetem a helyes magatartásra ezt a hisztis némbert!" - dörzsölgeti markát képzeletben, és befelé széles, földöntúli mosollyal jutalmazza saját emberi nagyságát - azt a néhány centimétert...

De kár, hogy a tilosban parkolókat nem lehet a helyszínen főbelőni! Bár az talán kevesebb kéjérzettel járna, és úgy lassan elfogynának a szivatható páciensek - leszámítva a parkolóőrt, aki azért továbbra is kézreesik a bossznak meg az asszonynak...
---
Egyébként szerintem nem a Centrum emberei voltak, hanem közteresek, önkormányzati alkalmazottak. Annak az önkormányzatnak méghozzá, amelyik a mi kegyelmünkből (a mi voksolásunk következtében) a mi adónkból kapja a baksist azért, hogy vészhelyzetben hátráltasson és megalázzon.

Valaki másképp látja?

bodonmaria 2009.06.18. 14:06:33

@gentry: Ne.... ne beszélj már. Ugyan már, mit tudunk mi az ő körülményeikről??
És Te mit tudsz a gyermekvállalással kapcsolatos anyagi vonzatról??

Talán nem az lenne a felelőtlenség, ha valaki ilyen esteben visszamegy a lakásba, beborogatja a fájós hátát a magzattal nem törődve??

bodonmaria 2009.06.18. 14:11:10

@pipacsaripacspapucs: Jól írsz! Egyetértek Veled.
De azért engedd meg, hogy megkérdezzem, nem lehetett volna pusztán egy csekket odabiggyeszteni az ablaktörlő alá???

NGA 2009.06.18. 14:15:34

@bkpipa: Miért? Mi baja történhet az alatt az 5 perc alatt a váróteremben? Kórházban van. Szerintem a vizsgálatra sem engedték be a leendő apukát. Teljesen érthető, hogy amig bekiséri a feleségét, addig odaáll. De utánna mi a francért nem ment parkolóhelyet keresni? Azthitte, hogy ránéznek, jé ez egy szuzuki, akkor ez biztos az állapotos feleségét hozta be viszgálatra aki leesett a lépcsőn. Annak a droidnak honnan kellene tudnia, hogy miért "parkol" a tilosban? Neki az a dolga, hogy büntessen. Nekem nem volt felkapcsolva a tompitott, csak a helyzetjelzőm menet közben véletlenül, megbüntettek. Jogosan. A kresz előirja, mit kell tenni. Ha meg tilosban parkol, akkor számithat rá, hogy megbüntetik. Ha nyugodtan ott ül fél orát, akkor meg biztosan, főleg ilyen helyen.
Itt az a baj, hogy két irányban elment a vita. Szerintem azt ők is elismerik, hogy jogosan büntették meg őket, ezzel itt nincs is semmi baj. A gond ott van, hogy lassan vették le a bilincset. Mivel itt sokan jogtalannak tartják a kerékbilincset, azt is vegyük figyelembe, hogy nem 5 percig voltak ott, hanem fél órát. És a jegyzőkönyből egyértelműen megállapitható lenne, hogy mikor rakták fel a bilincset. Bár semmin nem változtat a dolog, mivel ha valaki tilosban parkol, ott nem az a lényeg, hogy 5 perce, vagy fél órája. Ha akarta volna, elkerülhette volna a szituációt azzal, amit az elején is irtam, hogy bekiséri a feleségét, és ha szerencséje van, annyi ideig még nem érnek oda a közterületesek. Ő azonban azzal, hogy azt választotta, hogy bent ül a feleségével, ezzel vállalta azt, hogy megbüntetik a tilosban parkolásért.

abadaba 2009.06.18. 14:17:20

miért ugat itt mindenki mentőről meg taxiról? ezerszer gyorsabb, ha az ember beül a saját kocsijába, és azzal megy... ettől függetlenül meg nem értem teljesen a pár felháborodását, talán a sietségen kívül...

pipacsaripacspapucs 2009.06.18. 14:19:52

@Izmir: Szerintem igen. És közteressel is találkoztam már, aki - nem vészhelyzetben! - normálisan viselkedett: Megtaláltam a csekket, utánamentem, kérdőre vontam. Rlmondta, hogy mit hibáztam, elmondta, hogy a lehető legkímeéletesbb módon járt el velem szemben, és elmondta a jogorvoslati lehetőségeimet is - tartózkodó, korrekt hangnemben. Aztán - kézfogást mellőzve - viszontlátásra-köszönéssel elváltunk. Én meg gondolkodtam, aztán fizettem. Kész.

Ezért mondom, hogy ezek beteg emberek, de azok is, akik kiküldik ezeket a forgalomba, meg azok is, akik elvárják, vagy eltűrik, hogy így viselkedjenek.

(Köszönöm!:-)

bodonmaria 2009.06.18. 14:21:05

@NGA: Szépen viselkedett ez a férfi a párjával, nem hagyta magára a bajban! Látni, mennyire szereti a hölgyet!
Remélem, hamar elfelejtik ezt a történetet, a kisbaba megszületik és boldog család lesznek!
Egyébként ebből a férfiből igen jó és a családjáért élő ember lesz!
Bárcsak minden férfi így viselkedne a HISZTIS állapotos párjával, mint ő!

NGA 2009.06.18. 14:30:35

@Izmir:
Lehet én látom rosszul, de én ha ennyire aggódnék, akkor nem hagytam volna várni fél órát a feleségemet, hanem azonnal összetrombitáltam volna a kórházat. És nem a baleseti sebészetre viszem a feleségem azonnal, hanem a szülészeti klinikára, ha a gyermekemért is aggódok. Ugyanis ott van ultrahang, amivel azonnal meg lehet nézni, mi van a babával, mig egy sebészeten nincs. Mivel gondolom a leendő anyuka is a babát tartotta a legfontosabbnak.

NGA 2009.06.18. 14:33:57

@Izmir: Egyébként még annyi, hogy az, hogy leültetem a váróban a feleségem, és elállok az autóval, és visszajövök hozzá, nem hinném, hogy cserbenhagyásnak minősülne. Amikor szülni mentünk én is képes voltam elállni a tilosból, és nem ott parkolni 0:30-tól 21:15-ig, amig tartott a vajudás, és a szülés, ugyanis én is étlen szomjan ott voltam bent a szülőszobán vele, és tartottam benne a lelket. De ő is megértette, hogy nem hiányzott volna egy sokezres büntetés.

bodonmaria 2009.06.18. 14:34:01

@NGA: Akkor azt kellett volna tenniük, amit most leírt és akkor nem történt volna meg ez a kerékbilincs story. Akkor most miről írogatnánk?

NGA 2009.06.18. 14:41:04

Ami még eszembe jutott: Ha ebben az esetben pl kihívták volna a mentőt, az kiérkezik, ott van orvos, aki meg tudja állapítani, hogy van-e törés, vagy hasonló (ezt még a helyszínen is szerintem) és ő rögtön tudja hova kell vinni a kismamát. Igy egy csomó idegességet, pénzt, időt megspóroltak volna. Való igaz, hogy mondjuk eltelt volna 20-30 perc is, mire kiér a mentő, de azért a kórházig ha súlyos az eset sokkal gyorsabban eljut egy mentő, mint egy személyautó lavírozva kórháztól kórházig a reggeli csúcsforgalomban. Ha jól megnézzük, majdnem 1 óra múlva kapta csak meg a megfelelő ellátást a kismama, és nyugodtak meg. Néha nem az a gyorsabb, amit annak hiszünk.

bodonmaria 2009.06.18. 14:43:14

Nekem ez az utolsó mondatom evvel kapcsolatban:

Remélem, hamar elfelejtik ezt a történetet, a kisbaba megszületik és boldog család lesznek!
Üdv.,
Izmir

gentry 2009.06.18. 14:56:52

@Izmir:
A szövegből azért annyi kiderül, hogy vagy nincs pénzük taxira (akkor minek akarnak gyereket), vagy annyira sz.rrágók, hogy fontosabb kétezer forint, mint az, hogy gyorsan a kórházba érjenek (akkor meg a születendő gyereket sajnálom a szülei miatt).

Ami a gyerekvállalás anyagi vonzatát illeti, szerintem egy gyerek alsó hangon olyan 30 millió forintos plusz kiadást jelent. Ez eloszlik kábé húsz évre, azaz akkor szabadna valakinek gyermeket vállalnia, ha biztos benne, hogy elkövetkezendő húsz évben lesz minimum 30 millió forintnyi plusz pénze a normál szükségletein kívül. Na ezért nem lesz nekünk gyerekünk.

Matschkássy Lukrécia 2009.06.18. 14:58:07

@Schulteisz, az ikrek: @Schulteisz, az ikrek „Gazdaságos az anyád, ezerötér tutti-fruttit vállalt a múltkor!”


Na idefigyelj kiskoruak szegyene! Eloszor is, tanulj meg helyesen irni... Vagom miert szitkozoldol itt szegyenletes modon, es idegen embereket probalsz lehuzni. Valoszinu edesanyukad mikor megfogantal vagy hard-core-os bableveses volt, vagy csak light-osan sztiptizelt roman vendegmunkasoknak azert utalod a terhes noket! Azt ajanlom, keress fel egy pszihologust surgosen, mert Te beteg vagy, es ezt komolyan mondom! Buta es ignoralt vagy.

bodonmaria 2009.06.18. 15:01:09

@gentry: Nekem hála a Jó Istennek van! És annyiba kerül, amennyibe. Nem baj. Csak legyen és cseperedjen.

Gentry Kedves! Amikor majd idős leszel, nem lesz jó visszaemlékezni a szavaidra! Hidd el nekem.

Baltás Jenő 2009.06.18. 15:16:27

@Professzore: Köszönöm, így fogok eljárni. Sajnos eddig az ügyelettel sem volt túl sok jó tapasztalatom.

1899.hu 2009.06.18. 15:29:04

Továbbra is köszönöm az aggodó hsz-kat!

Taxira nem volt pénz, elég volt a 15OOO Forint, nem hiszem, hogy annyira el van engedve anyagilag mindenki, mint ahogyan itt okoskodnak.

Mentő: arra meg egy név: Kolonics György...

A kórházban megtörtént a vizsgálat, nem értem miért nem vizsgálták meg a baba állapotát, csak a Páromat.(de ebbe már nem megyek bele)

Ezért gondoltuk gyorsan átmegyünk a nőgyógyászatra.

MEG IS ÉRDEMELJÜK, ezt a parkoló mizériát!!!
Ilyen hozzászólások alapján...
KÓRHÁZ MELLETT HIÉNÁSKODNAK, máshol meg nem mernek ránézni a terepjáróra, mert ráförmednek.
DE igazatok van én vagyok a paraszt:
Éjjelig melóztam arra ébredek reggel 8kor, hogy a párom elesett és siróhangon telefonál rám, félmeztelen rohanok le, majd viszem a kórházba.
Azt se tudom mi a probléma talán elment a kicsi, még most sem vagyok benne biztos hogy nem történt baj.
Ott vagyunk a rendelőbe, nem történik semmi, 30p után fogadnak az orvos is halál nyugodt...
Megyek ki kerékbilincs, ismétlem magam (sem mentő, jármű,gyalogos,rokkant nem akadályozok eldugtam az autót....)
Nem hittem volna, hogy megteszik,amúgy gondoltam rá.
A két parasztot a legközelebbi ilyen alkalommal telibe vágom, és akkor majd nem irogatok, hanem lecsücsülök, de nem lesz ez az ideg bennem.
Leszedték a bilincset, nem szállnak be az autóba kitolatni, ezért nem tudok elindulni továbbra sem, csak elöre ahol sérül az autó,mert olyan a járdaszegély semmi gond én vagyok a köcsög, mi?
ÉN CSAK A BABÁRA + MAMÁRA gondoltam semmi más nem érdekelt!Hozzáteszem, kórházba hál'Istennek nagyon keveset járunk, nem voltam ebben rutinos, de tanultam az esetből!

Amúgy meg szlovákiában megszüntették a parkolást, mivel nem lehet úgy pénzt szedni, hogy nincsen szolgáltatás, ennyivel elörébb járnak!

tarsolya 2009.06.18. 15:39:55

Hát itt kurvára nem a két parkolós a hunyó ...

Szánalmas hangulatkeltés.

tarsolya 2009.06.18. 15:41:44

Ja és akkor most az utcán esett el vagy a lépcsőn? :D

1899.hu meg a nője 2009 inkább ...

NGA 2009.06.18. 15:58:13

@1899.hu:
Kolonics György:
"A belső vizsgálat eredményét az Egészségügyi Minisztérium sajtóosztálya juttatta el az MTI-hez. A közleményből kiderül, hogy a bejelentés 10:22-kor érkezett a mentőszolgálat hívásfogadó központjába, a diszpécser 10:24-kor adta az utasítást az indulásra és a rohamkocsi 10:25-kor elindult.

A helyszínre a mentőautó 10:42-kor érkezett, a defibrillátor archívumából pedig kiderül, hogy a sportoló újraélesztését 10:44-kor megkezdték.

A mentőszolgálattól kapott tájékoztatás szerint az esetek 78 százalékában tudják tartani a 15 percen belüli kiérkezési időt - amely európai uniós ajánlás -, ez az arány a fejlett európai országokban 90-92 százalék körül van. Az OMSZ naponta kétezer sürgősségi riasztást kap, az esetek 4 százalékában viszont 30 percen feletti a kiérkezési idő."

A barátom mentőzik, és sok felvételét láttam, amikor a sok hülye autós nem is hallja a szirénázó esetkocsit, mert üvölt a zene pl. Szóval a Kolonics esetben is bebizonyosodott, hogy időben kintvoltak, de nem lehetett megmenteni.

Matschkássy Lukrécia 2009.06.18. 16:19:19

@1899.hu: Megneztem a videot. Teny, hogy nem kapkodtak levenni a bilincset, ami erdektelensegbol fakad, de ugyanakkor Adrienn is offenziv volt. En is voltam terhes, es tudom hogy milyen erzelmi hullamokon megy keresztul az ember....Az az igazsag, hogy meg kellett tanulnom nekem is, hogy eroszakkal semmit nem lehet elerni. "Ha megdobnak kovel, dobd vissza kenyerrel" - es milyen igaz! Egyszeru pszihologia, a "kodobalo" megtorik, mert nem tudja mi a fene van amikor kenyerrel dobjak vissza nem pedig kovel. Probald ki, be fog valni!

Banán Joe 2009.06.18. 16:24:26

Na szóval mivel van jó pár ismerősöm az adott felügyeleten kicsit pontosabb képem van az adott szituációról, gondolom érdemes megosztanom veletek!
De az elején azért tisztába tennék egy-két dolgot, félreértést.
Adott utcában ( Gázláng u.) ahol emberünk „úriember” módjára telibe parkolt adott zöldfelületen,amit a korház gondoz és információim szerint ők kérték itt a fokozott ellenőrzést, mert pontosan az ilyen se istent se embert nem ismerő autósok miatt képtelenség rendben tartani.
Hivatkozik különböző parkolásokra, ezek egyike a 7. kerületben a centrum központja előtt, már másik felügyelet hatáskörébe tartozik.
Hivatkozik a Baross utcai parkolásra, ami fővárosi terület lévén a fővárosi felügyelet hatáskörébe tartozik. Tehát se joga se lehetősége nincs az adott felügyeletnek ezeken a helyeken bírságolni.
A 15000-res díj nem emelkedik, nem duplázódik napok múlva sem, ez adott.
A másik a billincs le ill felszerelését a centrum szakavatott alkalmazottja végezheti kizárólag szintúgy mint a nyugtaírást. Amíg a pénz átvétele és a nyugta átadása nem történt meg, tilos a bilincset eltávolítani a gépjárműről.
Térjünk rá az adott intézkedésre, ne csak részleteiben ismerjük.
Főhősünk (Y. Zsolt) futva érkezik a helyszíntől kb 250 m.-re lévő közterületeshez és centrumoshoz. Már itt messziről üvölt, a legfinomabb szavai a „mocskos zsidó gecik”. ennek ellenére ők késlekedés nélkül ( nem volt semmilyen talán légy szíves ez mese habbal!!! ) autóba vágják magukat és kb 30mp alatt a helyszínre érnek. Itt a videóban is hallott mosdatlan szájú főhősnőnk hasonló szavakkal illeti üvöltve őket. Közben megérkezik főhősünk, aki szintén üvöltve, idézem „nyisd ki ezt a szart mert megszurkállak, kibelezlek te mocskos cigány”! A videón is látszik körülbelül 15-20 mp míg a centrumos megírja a nyugtát. Közben főhősünk egy nagyobb darab kődarabbal fenyegeti őket. Érdekes ezek már lemaradtak a videóról. A bilincs levételre került, ez az egész történet körülbelül 5-6 perc alatt zajlott le. Bátor főhősünk közben még nehezményezi, hogy nehezen tud kiállni a szabályosan parkoló gépjárművektől. Közben súrolja is egyiket. Hatalmas gázt ad és a kődarabbal azért még intelligens ember módjára megdobja a bilincses gépjárművet. Ezek után sietvén a korház helyett!! elmegy a baross utcába panasszal élni majd átkocsikázik a 7. be szintén szajkózván az igazát.!
Szóval akkor mennyire is sietett orvoshoz?????
Én pontosan az ilyenek miatt nem csinálnám ezt a szakmát, sajnálom is őket. Kb a második ilyen mosdatlan pofájú férget a nőjével együtt rommá ütném.
Remélem most már tisztábban látszik a teljes történet. ellehet dönteni kinek van igaza.
Azért kíváncsi lennék főhősünk parkolása miért lett már kihomályositva a videóban? Szívesen megnézném…
Üdv!

Kencel 2009.06.18. 16:48:51

jéééééézus Isten. En amikor elolvastam a posztot azon gondolkodtam hogy mindenki a poszt iroja melle fog allni hiszen ez evidens szamomra.Nem gondolotam volna hogy ennyi taho paraszt ember el a vilagban akik kepesek felhozni olyan dolgokat amelyek a centrumosok melle probalja allitani az olvasot. Azoknak akik a posztolo ellen vannak felszolitom hogy takarodjanak az orszagunkbol mert igy szegyellem hogy en is magyar vagyok mint ezek a baromallatok. Bar gyanitom hogy azok is valami hasonlo beosztasban dolgoznak mint emezek az idiotak, vagy ciganyok.
mas lehetoseget nem latok.
faterom mindig azt mondta nekem hogy akkor szokott ilyen elofrodulni amikor a jelentektelen ember kezebe hatalmat adnak, es vegre erezheti magat fontosnak az amugy jelentektelen elete mellett.

Ro3 2009.06.18. 17:19:10

@Banán Joe: Hát tudod hiszi a piszi. Kedves Banános Dzsó: az a 2 ember megérdemelne egy felfüggesztettet 1részt, másrészt az ilyen aljadékoknak, mint ők a kutya sem hisz.

Ro3 2009.06.18. 17:20:59

@Banán Joe: Őőő te egyébként honnan tudod az infókat? Ott voltál? Másodkézből? Harmadkzből? 100adkézből? Ugye, ugye?

Banán Joe 2009.06.18. 17:29:30

@Ro3: ne aggódj elég közeli az infóm. egyébként a video eléggé alá is támasztja az elmondottakat. mennyi idő alatt történt meg a nyugtaírás? 15mp ? hallottál egy rossz szót kúlturálatlan szót a másik oldalról ? akkor miről beszélsz, mert olvastál egy totális szubjektív írást egy ilyen oldalon és talán szembesülhetsz az igazsággal?

NGA 2009.06.18. 17:31:29

Kis értelmező kéziszótár :-)
"Lesz@rom azt a bizonylatot, szedd le a kocsiról azt a kurv@ bilincset"
magyarul:
"kértem, hogy azonnal jöjjenek és szedjék le, mert nagy a baj és sietnünk kell a X. kerületbe a Bajcsy Kórházba."

1899.hu 2009.06.18. 17:45:28

Még magyarázkodjak??? Vicces!!!
A telefont akkor bányásztam ki a zsebemből amikor már, tehetetlenségünkben nem tudtam mihez folyamodni...Olyan dolgokba kötsz bele, úristen!!!!!
szép szóval nem ment a dolog, az vesse ránk a követ, aki ebben a helyzetben nyugodt marad! És nem csúszott volna ki a szájából egy cifra mondat!!!

Álszentek!

bkpipa 2009.06.18. 17:53:42

@NGA: Olvasd már el az első mondatom. Te most tetteted..........?

bkpipa 2009.06.18. 18:01:12

Továbbá: Nem értem miről folyik itt a vita. Nagyon nem a parkolásról, bilincsről meg büntetésről szól a dolog. Az ügy a bunkóságról és érzéketlenségről szól és VESZÉLYEZTETÉSRŐL. Ez a lényeg. Ez a két ember tahó volt és, ha ezt a centrum vezetőségéből valaki olvasná, a helyében az első lépés az elküldésük. A buszsofőröket is oktatják a konfliktushelyzetek kezelésére. A rendőrt is a tűzoltót is. A közterületeseket miért nem?????? Miért nem oktatják a megfelelő viselkedésre? A lényeg, mégegyszermondom, NGA-nak is!!, hogy a két tapló elmeállapotáról kéne szóljon, nem a parkolási szabályokról, és azok jogosságáról!!

Matschkássy Lukrécia 2009.06.18. 18:27:13

@bkpipa: Kevedheto amugy barki taplosaga, csak nem igy sajna, mert ellenszegulnek, es a nap vegen a kismama szivja meg. Hiaba magyarazod a koreai vamosnak, hogy kutyat enni etikatlan. Ugysem fogja megerteni, sot begorombodik. Jobban jarsz, ha bloffolsz neki egy uj receptet, es a vegen meg szuvenirt is kapsz tole.

NGA 2009.06.18. 18:27:57

@1899.hu: @bkpipa:

Tudjátok mi a bajom? Elmondom. Ott ültök 30 percet a váróban, és nem buritjátok rá az orvosra az asztalt, és utánna kimentek, és szinte megveritek a közterületest? Talán azért, mert az ember nem mer az orvossal orditani, de a közterületes kisember, vele lehet orditani?

Bevallom végignéztem a videofelvételt többször is. És átgondoltam. Nézzük a másik odlalról.
Közterületfelügyelő vagy. Megszoktad, hogy az emberek hihetetlen kifogásokkal élnek a bilincs levételekor. A párodon éppen hogy csak észrevenni, hogy babát vár. Ezek alapján mit kellett volna tennie? Valószinűleg ki lehet nekik adva utasitásba, hogy csak a pénz átvétele után vehetik le a bilincset, vagy ha átadta a csekket, és felirta az adatokat. Gondolom neki is lehetett negativ tapasztalata.

Nolite iudicare, ut non iudacemini.

Ne itélj, hogy ne itéltess. Nem agresszióval kell megoldani a helyzetet.

Remélem, hogy egészséges, boldog babátok születik, aki szeretetben és boldogságban fog felnőni, és nem fogja megismerni az erőszakot, és agresszitó. Ezt kivánom neki!

Ro3 2009.06.18. 18:37:55

@NGA: @Banán Joe: A különbség az, h ilyen esetben (az igazolás naluk volt) a közteres jobban tenné ha papírírogatás nélkül levenné a bilincset, amilyen gyorsan lehet, mert nem hiszem h a bíróság úgy mérlegelné, h ilyen esetben a 15e HUFnak elsőbbsége van a baba eléetével szemben. A non+ultra, h a férgek a kórházhoz mennek bilincselni, akárki is kérte. De Joe, NGA, csak annyit kívánok, ne kerüljetek olyan helyzetbe, h egy ember fontosabbnak értékelje egy hülye papír kitültését, mint az egyik szeretted életét. Ennyi.

NGA 2009.06.18. 18:48:55

@Ro3: Azért ha annyira életveszélybe lett volna (úgy itéli meg az orvos) akkor nem engedi beülni az autóba, hogy végigdöcögjön a városon, hanem egy mentővel átküldi. Én legalábbis igy látom.

Ro3 2009.06.18. 19:01:48

@NGA: Én meg úgy, h történnek halálesetek orvosok, mentősök illetve a rendszer miatt. Hányszor volt olyan, h kitették a beteget, vagy másik kórházba küldték és út közben meghalt? Egyébként a magzatot nem vizsgálták. Ergo gőzük nem volt róla, h mi van vele. Ergo a kórház is erősen felelősségre vonható. Szerintem.

NGA 2009.06.18. 19:08:15

@Ro3: És vajon mivel vizsgálták volna meg? Szerinted egy baleseti sebészetnek van ultrahangja?

Na ez az egész már csak egy fingfürészelés, ahogy egy tanult baártomat idézem, értelme semmi nincs.

Pereljük be az egész világot :-)

Ro3 2009.06.18. 19:16:11

@NGA: Nem, de esetleg biztosíthattak volna mentőautót. Pl. De tény, h fingjuk nem volt róla, h mi van. Tehát az "Azért ha annyira életveszélybe lett volna" mondatod nem állja meg a helyét.

NGA 2009.06.18. 19:31:06

@Ro3: Úgy látom ott voltál, annyira tájékozott vagy, igy vitába sem szállhatok veled. Igy bizton tudhatod, hogy életveszély állapota forgott fent, és az orvosoknak fingjuk sem volt róla, hogy mit kell tenni. Ehhez felesleges bármit is hozzátenni :-)

Ro3 2009.06.18. 19:40:36

@NGA: :)
Csak azt írtam, h nem lehetett tudni, h mi van vele. Ilyenkor egy apa a legjobb tudása szerint a legrosszabbra felkészülve próbál cslekedni. Tehát pl nem heherészi el a dolgot, h úgysincs baja, hanem életszerűen rohan, ideges, miegyéb. Ja, mármint egy jó apa.

NGA 2009.06.18. 19:58:47

@Ro3: Én lehet nem vagyok jó apa, de én azonnal orvost keritettem volna, nem pedig fél órát ücsörögtem volna a váróban. Ez alapján mondtam azt, hogy nem hiszem, hogy közvetlen életveszély lett volna.

tarsolya 2009.06.18. 21:12:28

A videó alapján simán hihetőbb és reálisabb Banán Joe verziója, mint ennek a két két mocskosszájú prolinak az "Életveszély" c. melodrámája.

kamushamus 2009.06.18. 21:56:55

@1899.hu: Öreg nem kéne parasztozni!A bilincsesek a MUNKÁJUKAT végezték!Nem kéne összekeverni a szezont a fazonnal.Amilyen az "adjonisten",olyan a "fogadjisten".Ha engem leparasztoznak,lehet hogy le is köpném az illetőt,főleg hogy a munkámat végezném!Kicsit túl van lihegve a szitu.

pestiesen 2009.06.18. 22:27:53

Hát igen sajnos nagyon sok az elborult paraszt ember, aki azt hiszi, hogy Ő mindent megengedhet magának, még a munkájukat végző emberekkel szemben is.Hülye bunkó a párjával együtt,elborult agyu barom és kedvese.Nézze meg a videóját és gondolkozzon el az Ő szájukból hallott ocsmányságokról és a másik két ember normális reakciójáról, akik még akkor sem vesztették el a türelmüket amikor az ilyen tahó és annak kedves párja már rég mást érdemelt volna.Szegény gyermek akinek ilyen szülei lesznek!!!!

pestiesen 2009.06.19. 07:02:25

Az előzőekhez még csak annyit, hogy aggodó apukának arra volt ideje, hogy videó felvételt készítsen és ne az állítólagosan életveszélyben lévő magzatával foglalkozzon.Sőt, arra is volt gondja, hogy a saját autóját, illetve inteligens mocskos szájú barátnőjéről felvétel ne készüljön. Hát ennyit a nagy aggódásról és rohanásról. Aki elveszti türelmét és rögtön ilyen alpári, az mit csinál majd ha gyermeke tesz olyat ami őt (őket) felidegesíti???

pestiesen 2009.06.19. 07:30:59

Kedves Kencel! Hát Neked aztán nem azért kellene szégyellned azt, hogy magyar vagy amire hivatkozol, hanem azért mert nem tudsz helyesen írni. Ha már ennyire kommunikatív vagy, akkor először talán a magyar helyesírást kellene tanulmányoznod, mivel ott ékezetek is vannak és egyéb szabályok is. Apukád ezt nem mondta????? Szerinted ki az akinek takarodnia kellene ebből az országból??!!!!

Matschkássy Lukrécia 2009.06.19. 14:10:33

@pestiesen: Csak ugy volt obudaiasan... ilyen okoskodo barmoknak kellene takarodni mint te "pestiesen"! Belekotni tudsz mas emberekbe, es lefogadom, hogy rohadt MSZP szavazo voltal. Az, meg hogy hol kell vesszot tenni, a mai napig vita kerdese a nyelveszek kozott kedves pestiesen. Es hangsuly fuggo. Nekem sincs ekezetem. Arra nem gondoltal meg, hogy olyan geprol ir, ahol nem adatott az ekezetes betuk hasznalata? Tudod, kedves "pestiesen" az bosszant fel, hogy ellensege vagy a sajat fajtadnak. "pestiesen" juj de gaz nev, lol, aki igazi budapesti, az sosem hasznalja azt, hogy pesti. :DDD

moli 2009.06.19. 20:55:18

@1899.hu: azta jo budos kurva anyat! hat hogy beszel ez?!

moli 2009.06.19. 20:58:52

@Banán Joe: elkepeszto. raadasul a video es a leirt sztori koszonoviszonyban nincs egymassal, tehat a sztori meg az altalad leirtnal is joval durvabb lehetett!

pestiesen 2009.06.19. 21:36:59

Kedves Lukrécia! Azt még elfogadom, hogy nincs ékezet, nem ezen volt a hangsúly ha nem vetted volna észre!! Ha már a nyelvészeket emlegeted, akkor magyarázd meg azt, hogy milyen szó amit leírtá?? BEGOROMBODIK
Te kis bizonyos obudais!!!!! A Lukrécia az nem gáz, biztosan illik rád, már el is képzeltelek, hogy milyen vagy.

pestiesen 2009.06.19. 21:48:04

@Matschkássy Lukrécia: Kiegészítésként még annyit, hogy amit nem neked írnak, arra minek reagálsz!Egyébként meg honnan veszed az igazi budapestit te kis........??
Az meg, hogy ki kire szavaz hogy jön ide te elvakult...!!!!!

flea 2009.06.19. 23:25:27

YouTube is down for maintenance. wtf?
Akkor nem nézem meg, hogy tényleg öngól-e a videó.

flea 2009.06.19. 23:38:17

Annyit azért még hozzátennék az "emberi élet veszélyeztetése" témához, hogy az eset megtörténtekor a kismamát már ellátták, a magzat pedig betöltött 24. hét előtt jogilag (hangsúlyozom: jogilag) nem minősül élő embernek. De ettől függetlenül is elenyésző volt az esélye, hogy egy hátraeséstől bármi baja legyen (nem is lett).

moli 2009.06.20. 14:00:28

@flea: tovabba -az orvosokon kivul, akiknek erre eskujuk van- senkitol (SENKITOL) nem varhato el, hogy segitsen barkin is, aki kurvaanyazik.

en visszaraktam volna a bilincset.

kispista 2009.06.22. 01:50:57

Ha valaki nem láta volna a videót a suttyó ribanccal:


www.youtube.com/watch?v=_ylltJd3YdQ

moli 2009.06.22. 10:06:45

@kispista: igen, ez erdekes, hogy a neve masnak nem tunt fel.

kispista2 2009.06.23. 00:03:42

A hírtv-n is végighazudozott a hisztis kismama barátja

kispista2 2009.06.23. 00:05:10

De nem adták le a videóból a kismama trágár őrjöngését.

Ráadásul megint szerepeltették a Rühellünk Fizetni A Parkolásért És Bármi Másért Egyesület nevű gittegyletet!

kispista2 2009.06.23. 00:08:35

"ki van fizetve parasztgyerek"
Milyen kedves megszólítás! Vajon melyik kisebbségre jellemző, hogy a másikat parasztozzák? És még a barátja tesz fel videókat a cigánybűnözésről, amikor ők is úgy viselkednek mint a lincselő romák!

"leszarom azt a kibaszott bizonylatot, szedd le a kocsiról azt a kurva bilincset"
Igazi értelmiségi kismamához illő beszéd? A gyermekével is így fog beszélni?

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2009.07.20. 16:06:10

Én is jártam így. Az utolsó harmadban voltam jókora pocakkal. Iszonyúan kellett pisilnem, berohantam egy Burger Kingbe - úgy parkoltam le, (tilosban)hogy senkit nem zavartam vele, s egy pisilés ugyebár nem tart órákig. Mikor kijöttem, éppen rakták fel a kocsimra a bilincset - az időkeretből 100%ban tudtam, hogy látták, hogy kismama vagyok. Iszonyú kacsázó futással rohantam hozzájuk, hogy bocsika, bocsika, de ugye a baba rúgja a hólyagomat, és hát a szükség ilyenkor nagy úr. Erre olyan stílusban kezdtek beszélni, amitől kiborultam (a kismamák ugyanis nagyon könnyen kiborulnak) és elájultam. A kocsi mellett fekve két romagyerek jött oda és oltották le a parkolóőröket, hogy ugyan szégyelljék már el magukat, mit csinálnak. Nem bűntettek meg, köszönhetően nekik. De én még vagy 10 percig nem tudtam elindulni, úgy remegtem az idegtől. Zokogtam, mert megijedtem az ájulástól, akármi bajom eshetett volna. Ezek a centrumosok sajnos ilyenek. felvételi követelmény a szív és gerinc hiánya.
Csak néhány példa: 3 gyerekes falusi család véletlen rossz helyen állt meg az Állatkertnél. Egyszerűen nem tudták, mivel mások is álltak ott, beálltak ők is a sorba. Egy kb. 35 éves rozoga asszem wartburggal(?) jöttek, Szabolcsból. Valószínűleg erre az állatkerti kirándulásra nagyon sokáig spóroltak. Megbüntették őket, tönkretéve ezzel a hónapok óta dédelgetett, különleges gyermek álmot. Az anyuka sírt, az apa végtelen megalázottnak érezte magát, a gyerekek nem értették a dolgot, csak hüppögtek) Nem tagadom, akkor ott, több autós társunkkal (akiket egyébként szintén megbüntettek)teleragasztottuk a szélvédőjét annak a kerékbilincselős autónak szép, piros figyelemfelhívó papírokkal. Pontos alapossággal tapétázva, jól rákörmözve az üvegre. Azt hiszem, megérdemelték, de nagyon. Ezen az úton is szívből kívánom annak a bilincses-párosnak, aki így járt el, hogy a pénzösszeg százszorosát költsék patikára, nehéz fizikai munkából előteremtve a rávalókat, mégpedig a legfontosabb szerettük élete legyen a tét, s végül fulladjon kudarcba a próbálkozás. Ennyi jár nekik...

Vannak helyzetek, ahol egyszerűen aljasság az ilyesmi. A Péterfy kórház előtti szakaszon 99%-ban olyan kocsik parkolnak, akik oda mentek. Nem csak látogatók, de betegek, vagy éppen hazatérni vágyó kisbabák szüleinek kocsii is. Ezek pedig ugyebár nem kiszámítható ideig tartó dolgok. Na ott is aljas dolog a büntetgetés - én azért is ütnék, ha olyan lennék.

Ebben az esetben a FÉRFI az elnézést kér és gyorsan cselegszik. A suttyó kisköcsög az papírozik, és bürokratáskodik. A fiú ruha nem kötelez sajnos férfiasságra. Ez a kaller bizony nem férfi, csak egy kretén, szánalmas kis csimbók, kolonc a Világ nyakán.
(Aki felismeri, azonnal kenjen kutyaszart a kocsijuk kilincsére ;) )

Amúgy a gyermekét féltő kismama még cifrábban is tud ám káromkodni - és nem fog így beszélni a gyerekével, csak azzal aki a gyereke bántja.

kencel 2010.01.02. 15:57:50

szinten kedves pestiesen. TUdod en vettem a faradtsagot es megtanultam vakon es gyorsan gepelni rendesen 10 ujjal amire te nem lennel kepes. Amiert nem hasznalok ekezetet annak az az oka hogy az angol billentyuzetet tanultam meg mivel csak olyan programot talaltam.

koszonom
süti beállítások módosítása