Tékozló Homár

Mégis kivágta a UPC a Mezzo zenecsatornát

2009.07.02. 00:49 | szily | 70 komment

Emlékszik mindenki, mekkora aláírásgyűjtéses-cikkcunamis kultúrbotrány tört ki, amikor a UPC ki akarta venni a Mezzo komolyzenei csatornát a programjából? Vissza is rakták ijedtükben. Na, mostanra megnyugodtak, és szép csendben kivágták az analóg programból. Tibor magaskulturális hörgése következik.


Légy szíves bátran érthetőre, homárosra fogalmazva közhírré tenni a rossz hírt: az upc-nak (undormány patarugdosandó cickányfejűek) minden külön előzetes értesítés nélkül ismét sikerült kitakarítani a Mezzo műsorát a Silver nevű (analóg) csomagjából. Mint emlékezetes, egyszer már megpróbálták, akkor el lettek irányítva a ...-ba (vérmérséklet szerint kitöltendő), és visszatették.
Ez lehet, hogy most az új digitális csomagjaik felé történő terelési taktika része, de attól még az örömszerző kisiparos kedves felmenőági hölgyrokonukat! Félek, hogy az ismételt népharag sem bírja ezeket jobb belátásra, mint ahogy az egyetlen kultúrfilmüket is sugárzó Europa-t is büntetlenül eltüntették.
További sikeres ollócsattogtatást minden mihaszna legnagyobb rémületére
Tibor
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abakus(z) 2009.07.02. 00:57:38

Olvastan. Nem nézem.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.07.02. 01:25:58

folyamatosan veszik ki a csatornákat a kínálatból, hogy az előfizető térjen át a drágább digitális csomagra. Amíg monopolhelyzetben vannak, megtehetik.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2009.07.02. 01:56:09

De a digitális csomag nem is drágább. Csak a boxot kell megvenni, és már jönnek is azok a csatornák, amik nem digitális extra csomagban vannak.

FAQlyás Menyét 2009.07.02. 02:13:29

A Zone Europa már csak lengyelül sugároz (meg még talán eredeti nyelven is egy hangsávon, de hivatalosan akkor se érhető el magyarországi lakhellyel rendelkezőknek).

Megdobbent 2009.07.02. 03:27:41

Na a Mezzo azert kicsit veszett, szoval kulonleges tudatallapotban lehet csak maradektalanul elvezni :) Nalam meg van, igaz se nem upc, se nem index altal promotalt 120 megabies net nincs... Deazert valahogy vagyogatok ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.02. 03:32:47

Különben sem tudnám a Mezzo-t élvezni, mert két éve kidobtam a kanapém az utcára. Lejárt a zöldkártyája ugyanis. A Mezzo-t meg kanapéról kell nézni.

Gabbesz 2009.07.02. 03:51:49

Hát igen, a világ leghomárabb dolga, hogy legnézettebb csatornát már csak gold csomagban kapod. De ugye a kínai, az orosz, meg a görög csatorna maradt? Mert azokat viszont rendszeren nézem!!! :D

Megdobbent 2009.07.02. 05:23:53

Azaz, a cctv4-nek es a ptp-nek egyszeruen nincs parja :)

carey 200 2009.07.02. 06:45:53

A Digi sem különb:kedvezményeivel átcsábította a nézőket(plusz internet és telefon),aztán szépen kezdi ÜZLETI ÉRDEKEINEK MEGFELELŐEN ALAKÍTGATNI a csatornákat.A kb.52 csatorna közül mintegy 20-at néznek rendszeresen.A FILMMÚZEUM,amelyik az egyetlen világhírű filmeket játszó csatorna-KIVETTÉK A KÍNÁLATBÓL,holott sokan ENNEK KEDVÉÉRT VÁLTOTTAK SZOLGÁLTATÓT!!!

carey 200 2009.07.02. 06:48:20

Nem kötelező a MEZZO-csatornát nézni,mint ahogy az éjszakai pornó-csatornákat sem! El kell fogadni-ha tetszik,ha nem-az időtálló értéket a KOMOLY ZENE KÉPVISELI!

2009.07.02. 07:24:25

A kedves levélíró tudhatná, hogy a Zone Europa megszűnt.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.07.02. 07:52:22

Miért kell folyton a tévét bámulni?????????

jesszumpepi (törölt) 2009.07.02. 07:58:10

@carey 200:

A komoly zenétől a "komoly" jelző sokak kedvét elveszi.

Ezen a téren szerencsésebbek azok a nyelvek,amelyekben klasszikus zenének nevezik.

Alex_79 2009.07.02. 08:03:05

Engem a BBC kivétele háborított fel! Helyette semmit nem raktak be. El is kezdtem keresni új szolgáltatót...

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2009.07.02. 08:05:58

Pécsett fos az upécé, csak silverig van kábeltévé. Kemény harmincvalahány adóval.

Taurusz 2009.07.02. 08:06:04

@jesszumpepi: A klasszikus zenét ketten veszik komolyan. Az egyik Aleksey Igudesman, a másikért tessék megkeresni a honlapjukat, ha valaki eddig nem tette volna meg :) Na, ők nem veszik el a kedvet a zenétől.

Zalzan Kavol 2009.07.02. 08:06:25

Még mindig vannak olyan naiv emberek, akik azt hiszik, hogy a szolgáltatók vannak értük?

EÖ (törölt) 2009.07.02. 08:15:23

én azt se tudom milyen adók vannak a csomagban, sőt még a távirányítót sem tudom kezelni, még karácsonykor az egyik vendég átkapcsolta Private Spice Gold XXX Chanel-re, azóta azon van
már fejből tudom mikor hozza a matróz a pizzát a takarítónőnek :D

gftamas 2009.07.02. 08:17:07

Mivel sose néztem a számomra érdektelen MEZZO-t, így nekem nem fáj. A UPC állandóan változtatgatja a csatornáit. A mi fejállomásunkról a Travel Channel tűnt el 1 éve, nekem meg az fáj.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.07.02. 08:29:02

Igaza van a upc-nek. A zenét nem nézni kell. Akinek esetleg a rádiójáról is eltávolítják a klasszikus adókat, még mindig vehet kottákat és olvasgathatja.

@Egyéves Önkéntes: érdekes. én erről a private csatornáról mindig azt hittem, hogy valami sport adó. Egyszer láttam egy edzőtermes jelenetet, aztán meg egy uszodásat. Mondtam is a csajomnak, hogy mindjárt megyek anyukám, csak megvárom míg elkezdődik a verseny, de fura módon mindig csak a bemelegítést mutatták.

Frucsasz 2009.07.02. 08:39:58

patarugdosandó? PATARUGDOSANÓ?!
Mégis miért kéne megrúgdosni a patájukat? Az neked jobban fájna, mint nekik...
A cickányt meg ne bántsd, az egyik legédesebb állatka, a feje pedig kimondottan aranyos. Ne tessék egy napon emlegetni a júpícível.

A zenét hallgatni kell, nem nézni, egyébként.

EÖ (törölt) 2009.07.02. 08:42:00

@Nelson Mandula: változatos csatorna, én sokáig barkács műsornak hittem, mert volt egy szegény nő, akinek alig volt ruhája, otthon is csak fehérneműben volt és ez még nem elég, szegénynek még a csapja is elromlott, hívni kellett egy szerelőt
na de tudod milyen romantikus emberek ezek a mesterek, egyből nekiállt udvarolni
pedig még virágot sem vitt

Mighty 2009.07.02. 08:54:39

:O@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Hogy lehet monopol helyzetben egy kábeles tv szolgáltató a műholdas sugárzás korában?

Dervenkál Egon 2009.07.02. 08:58:05

Nálunk se UPC van de az eljárás ugyanaz: CNN, RTL, MTV Europe (nem a magyar szar, hanem az angol szar), BBC Prime, stb. eltűnt. Helyttük: Story TV, Budapest TV, Hallmark, IQ TV vagy mi, és hasonló igénytelen faszságok, ezért könyörgött biztosan 40 ezer nyugdíjas előfizető......

A másik, hogy a Sport1 helyén let RTL-es Sport Klub+, ami a sima Sport klub Bundesliga másodosztály mellett most már a Bundesliga harmad és negyedosztályú mérközéseit is otthonunkba szállítja. Kiváló!

Kandúrvarázsló 2009.07.02. 08:59:50

@Mighty: van olyan ház/lakás, ahol "nem látja" a műholdat a parabola (északi fekvés, hegy takarja, ház takarja, stb). Falun, kisvárosban meg csak egy szolgáltató van, azt köll szeretni.

májgeriberi 2009.07.02. 09:04:36

lesz helyette két pornó csatorna ott is van néha magascé :)

ködkürt 2009.07.02. 09:08:39

Azért egyvalamit ne tévesszünk szem elől:
A fejlődést nem lehet megállítani. A lóvasutat lassan felváltotta a gőzmozdony, ma meg TVG-vel száguldunk.
Pontosan ugyanez a helyzet a kábeltévével is. Az analóg rendszer felett - fáj, nem fáj - lassan eljárt az idő. A sávszélesség véges, de egy analóg csatorna helyén 6 digitális csatorna továbbítható, igencsak jelentős minőségjavulás mellet, interaktív szolgáltatásokkal, stb. Lehet azon puffogni, hogy miért kell haladni a fejlődéssel, de ennyi erővel akkor irány vissza a kőbaltához, f@sznak kell nekünk ütvefúró...
Az átállás ezzel jár, folyamatosan meg kell szüntetniük az analóg csatornákat, hogy újabb és újabb digitálisok indulhassanak el, és igenis, aki mezzo-t akar, vegyen boxot.
Azt is tudjuk, hogy a magyar ember ilyen. Akármelyik csatornát is áldoznák fel a haladás oltárán, mindig lesz egyvalaki, aki hiányolja majd azt, meg anyázni fog. Legyen az akármilyen szutyok nézhetetlen csatorna - és most nem a mezzo-t minősítem ezzel, félreértés ne essék. Ez van emberek, tessék kérem haladni a korral! Legyen az akár UPC, akár más szolgáltató!

ködkürt 2009.07.02. 09:14:41

@ködkürt:

"vegyen boxot" - ez így nem állja meg a helyét. Tudomásom szerint nem megvásárolni kell...

DaM 2009.07.02. 09:15:18

@Frucsasz: Azért óvatosan komám! A cickány nagy K1-es bajnokállat, simán nekizúz a kígyónak is. Amúgy tényleg cukimuki, kivéve, amikor a macskánk redesignolja a nóziját. Mondjuk ilyen a tápláléklánc, valakinek mindig szívnia kell a másik miatt.

kispista2 2009.07.02. 10:40:34

"Félek, hogy az ismételt népharag"

Milyen népharag? Népharag akkor lenne, ha a retekklubbot vennék ki! Így max bár ember reklamál, azokat meg leszarják!

tétova teve tova 2009.07.02. 10:44:49

@terry_sanfransisco: Mint FAQlyás Menyét írta, nem szűnt meg, csak kishazánkban, de Lengyelországban él és virul - ja, Franciaországnyi hirdetési piaccal.
ködkürt: a fejlődés egy dolof, az undorító módszer egy másik, mi a fülért nem lehet előre tájékoztatni (a csak a szerződés megkötéséig KEDVES ügyfelet, akinek az aláírás a pillanatában neve zavaró tényezőre véltozik)?!
Ja, és a Mezzo volt az egyetlen csatorna, ahol jazz volt nézhető, hallgatható. Igen, vannak olyan előadók, akiket érdemes nézni is ...

tétova teve tova 2009.07.02. 10:45:54

Bocs, dolof = dolog, véltozik = változik

moli 2009.07.02. 10:46:11

@Tibor: menj at digitv-re, ott meg van. erdekes, hogy a zoneeuropa-t kivettek, mert a upc a tulajdonosa.

moli 2009.07.02. 10:47:24

@Király Rák: monopolhelyzet? digitv mindenhol van (ahol van ralatas delre)

tétova teve tova 2009.07.02. 10:48:56

@kispista2: Azért az első próbálkozásuknál csak ért valamit az aláírásgyűjtéses-cikkcunamis kultúrbotrány tört ki - ld. Homár bevezetője. Na a most lesz@rják, az igaz.

JDG 2009.07.02. 12:49:45

Nem nagyon nézek TV-t, és ha érdekelne a klasszikus zene, akkor sem TV-n nézném valószínűleg. Viszont itt Angliában tökéletesen fogható a UPC.

Én meg azon vagyok kiakadva, hogy sehol sem ismétlik a Dallast szombat délután.

hawkeye 2009.07.02. 13:21:13

@ködkürt: nálad a fejlődés, a haladás a multiknak kiszolgáltatott előfizetők feletti terrorját jelenti?

Érdekes álláspont.

Tudod az óceán túlfelén, és az innenső oldalon is pár országban te magad állítod össze a nézni kívánt műsorcsomagot.

Egyenként.

Mert a mostani digitális korban ez pár mozdulattal megoldható a call centerekben.

Hogy nálunk miért kell megvenned az általad favorizált 10-hez még ötvenet?

Mert nem merjük kinyitni a pofánkat, és ezek az idetelepült "felsőbbrendűek", azaz a multik (UPC, T-fahrt, etc.) vezetői úgy gondolják, hogy kár a disznók elé a gyöngy...

Nickon (törölt) 2009.07.02. 13:21:19

Isten sújtson halállal, UPC!

ködkürt 2009.07.02. 13:39:13

@hawkeye:

"Tudod az óceán túlfelén, és az innenső oldalon is pár országban te magad állítod össze a nézni kívánt műsorcsomagot."

Ennek feltétele az, hogy digitális legyen a teljes kínálat. Ugyanis csak azokon a rendszereken oldható meg műszakilag.

Akkor most miről is beszélünk?

Az átállás meg nem úgy működik, hogy megnyomnak egy nagy piros gombot, és puff, digitális minden. Ez idő, tudod?

epeficam 2009.07.02. 13:42:47

Miért kell tv a klasszikus zene hallgatásához? :O

JDG 2009.07.02. 13:48:26

@moli: Aztarohadt, ezt nem gondoltam volna. No látod, ilyen sokat tévézek. :)

hawkeye 2009.07.02. 14:07:36

@ködkürt: úgy beszélsz, mint 1 UPC-s. Nem kell maszatolni, még akkor se, ha az új főnököd kiemelt prémcsit ad érte neked.. :)

1. Nem feltétel, hogy az egész kínálat digitális legyen! Ugyanis a digitális kínálatban párhuzamosan most is benne van az analóg műsorválaszték.

2. Mára gyakorlatilag minden nagyobb KTV-nek van digitális szolgáltatása. Ez így már most alkalmas az egyenkénti műsorcsomag összeállításra.

3. És ne nagyképűsködj a piros gombbal! A cégem látja el a magyar kábeltévés társaságokat a digitális vételhez, ill. sugárzáshoz szükséges berendezésekkel. Úgyhogy én - veled ellentétben - tudom mit beszélek!

4. Végül: lassan írom, hogy te is értsd, az egyenkénti csomagösszeállításnak egyetlenegy ellenérdekeltje van, ez pedig maga a szóbanforgó ktv társaság.
Kevesebb lenne a bevétel, mert gondold végig, mennyi nézője lenne pl. a DW, vagy a Zone Club cstornának?
Mostanság így el tudják ezt is adni...

Meg hát a változtatásokkal több macera, azaz több munka lenne a call centeres műkörmös HSZP-knak...


Ennyi röviden...

ködkürt 2009.07.02. 14:53:57

na állj! Most akkor arról vitázunk, hogy miért kell egy vagy több analóg csatornát megszüntetni a digitális szolgáltatás kedvéért, vagy arról, hogy kell-e egyáltalán a digitális kábeltévé az emberiségnek??? Mert nagyon nem mindegy...
Kicsit elkanyarodtunk a témától.

Nem baj, ha a sértegetésekre nem reagálok?

Amúgy a UPC-re meg szarok, csak ez elvet nem értem...

Viktus 2009.07.02. 15:12:44

Ez az első csatorna amit felprogramozás után törölni szoktam a listáról ...

hawkeye 2009.07.02. 16:39:02

@ködkürt:

1. Azért mert 1 analóg csatorna helyére befér 4 digitális. MPEG2-ben.
Egyes kapzsi ktv-knél 8. Olyan is. Lásd: UPC Direct, ahol 1 transzponderen 12 is előfordul.

2. MPEG4-ben ennek kb. duplája.

3. Igen, kell, de messze nem így, magyar módra, ahol még az digitális átállás technikai kérdéseiben is hozzá nem értő, egyébként meg becstelen politikusok döntenek.

4. És értsd meg, ha beméssz egy boltba kenyérért, ugye nem kell megvenned az összes fajta pékárut egy csomagban, mert külön is megvásárolhatod, akár egyenként.
Na, ez valósítható meg a digitális adásrendszerben, nem is túl nehezen.

De a kábeltévéknek nem érdekük, mert ők az összes sz@rt ránksózzák az általunk kedvelt csatornák mellé.

5. Ilyenkor aztán hivatkoznak a statisztikákra, felmérésekre, meg egyebekre. Ilyenek tényleg készülnek, de szokás szerint a csőcselék, azaz a dudvaként termő győzike rajongók szavazata a több.
Ettől kezdve maradnak a szinvonaltalan gagyitévék, retekklub, gagyitévékettő, hitgyülis atv, ...etc.
Az EGYETLEN komolyzenei adó meg ki van rúgva...

Ennyi.

A sértegetést meg csak visszakaptad, tekintsük a dolgot döntetlennek... :)))

Erikator 2009.07.02. 17:10:01

Nem előzetes figyelmeztetés nélkül vette ki az UPC. Kb 1,5 hónapja, a számlalevél hátára nyomtatva közölték, hogy ez lesz és punktum.

Tom$ 2009.07.02. 22:02:15

Zone Europa-t nem kivették, hanem már nem sugároz Magyarországnak! A Mezzo-nál meg... váltani kell digitálisra. :D
Amúgy érdekes, hogy több városban folyamatosan veszik ki az analóg csatikat, itt nálunk meg még mindig változatlanul 50csati megy :D

hawkeye 2009.07.03. 10:58:30

@Tom$: Nem az a baj, hogy át kell állni digitálisra. Ezt a kor hozza.
Sokkal inkább ott van az eb elföldelve, hogy ezt a folyamatot nálunk szakszerűtlenül - általában szemét politikusok irányításával - vezénylik le.

Csak két pontot nézzünk meg, a minőséget figyelembevéve.

1. Az adók, pl. a gagyitévék, stúdióiból analóg jel indul el. Ezt a fejállomásokon átkonvertálják digi SD-re. Te a set top boxoddal visszakonvertálod a tévéd számára analógba. Vicc....

2. A kábeltévék, különösen a T-hányadék, olyan kicsi sávszélességgel adja a digitális adásokat, hogy az a vételi oldalon, pl. a gyors mozgásoknál, bekockáz, vagy kimerevedik.
Nekem eddig kétszer cseréltek beltérit, hogy biztosan az a hibás, mert a bejövő jelszint jó.
A helyzet azóta is változatlanul sz@r.
Minden bizonnyal már a József u-ból így jön el, bárhogy tagadják ezt a PR szagembereik....

Tom$ 2009.07.03. 13:08:28

Stúdióból analóg jel jön? A upc az összeset digitálisan kapja. Vagy műholdról, vagy optikán kapja közvetlenül a stúdióból. Az, hogy én a boxból analógon kapom a tv-be, azért van, mert régi tv-m van. A HD-boxnál már digitálisan megy a tv-ig. De még scarton keresztül is sokkal szebb a minőségük.
A kicsi sávszélességet, eddig csak "kissebb" csatikon vettem észre, illetve az axn-en. De pl m1, m2, rtlklub, tv2(m2 kivételével ezek optikán mennek), meg még pár adó ami néha minőségi műsort ad, annál kristály tiszta a kép. Gyors mozgásoknál sem kockásodik.

valerio 2009.07.03. 15:11:50

Bocs, de megyek üdülni.

1. Intergalaktikus sünt az UPC hátuljába!

2. Sajnos a komolyzenerajongók kedélyét sokszor borzolja fel a klasszikus operák gyakran igen aberrált rendezéseinek közvetítésével. Nem beszélve olyan koncertekről, amik max. demózásra valók. Euro-sünt nekik!

3. Ingyenes gyorssegély komolyzeneügyileg:

www.medici.tv/
3. hallgatni innen kell, már ha elég kb. 80 csatorna:

www.classical-toolbar.com/

Online video forrás:

www.livestream.com/guide/search?origin=embedplayer&count=&search_tag=classical%20music

(bocs, ez ronda hosszú, de hasznos:)

Úgyhogy, ha lejár az UPC "hűségem", nem is kell más tv-zésre, mint ez az igen fincsi progi:
readon-tv-movie-radio-player.software.informer.com/

valerio 2009.07.03. 15:16:37

@Viktus: "az üresség mindig irtózik a tartalomtól...."

hawkeye 2009.07.03. 15:16:58

@Tom$: kisebb, ha szabad kérnem....!

A stúdióból analóg jel jön? Igen.

Párat kivéve. Ami biztosan digitális, az Echo Tv, s a Hír Tv is konvergál efelé...


Az, hogy pl. a József u-i fejállomás optikán kap jelet valahonnan, semmit se határoz meg az analógból, vagy digitálisból.


Az utolsó bekezdésben pedig mindent összekeversz.
Ami tény, hogy a Retekklub, és a Gagyitévékettő stúdióiból analóg jel jön ki.

A többit nincs időm kibogozni...

Kellemes hétvégét!

Lancelot0 2009.07.03. 19:29:42

Követeljük vissza a Nickelodeon-t!

Modika 2009.07.03. 23:40:17

A UPC az ASZF előírása szerint egy hónappal előre jelezte a Mezzo kivételét az analógból.------8Nem úgy mint egyses szolgáltatók)
Nem értem a felháborodást,mert a Digitálison továbbra is ott a Mezzo! Egyébként fizetsz az analógért 5700 ft ot (47 csati)
Vagy a digitálisért 6200 ft(76 csati)

Van olyan multi szolgáltató aki analóg és digitális szolgáltatást is bíztosít,de az analógban 45 csatornát ad.

Baldvogel 2009.07.04. 20:20:20

@Modika: Nem érted a felháborodást? Irigyellek. Tudod, vannak olyan elvetemült, haladásellenes alakok, akik nem akarnak plusz 500 forintot fizetni azért, hogy az eddigi 7 kedvenc csatornájukhoz hozzájussanak. A 29 "csati", amennyivel többet kapsz a digitális csomagban, szerintem igen keveseket tölt el múlhatatlan örömmel, mert ez sokaknak csak annyit jelent, hogy ezentúl nem 40 csatornát nem néznek, hanem 69-et. Ezt hívják úgy, hogy parasztvakítás. Te sem örülnél, ha a piacon egységnyi ehető mellé kétszer annyi rohadt paradicsomot kapnál - drágábban.
Lehet, hogy az upc másfél hónappal előbb értesített bennünket, de ki a fene számít cs-kiosztásváltozásra júliusban, amikor eddig mindig januárban változtattak? Ha ez nem önkény, akkor nem tudom mi az. Állítólag közvéleménykutattak, ki mit szeretne - ez a kutatás nem jutott el hozzám és gondolom sok, más upc-vel sújtott sorstársamhoz sem.
A Mezzo volt az egyetlen klasszikus zenét sugárzó adó, és rádióból is csak 1 ilyen van. Értékközvetítő ereje vitathatatlan, talán még azok számára is, akik Wagnerről azt gondolják, hogy labdarúgó a luxemburgi 3. osztályban. Ezzel szemben van néhány teljesen minősíthetetlen szemét, hogy mást ne mondjak, a szerencsétlen emberek elkeseredését pénzesítő, a büntetőjogi felelősség határait feszegető jóscsatorna. Miért maradhat az, és miért tűnik el a Mezzo? Válaszaim vannak erre a kérdésre, de sok nyomdafestéket nem tűrő szót tartalmaznak, ezért inkább nem írom ide őket.

moli 2009.07.04. 22:27:24

@Baldvogel: te most nem mondod komolyan, hogy tenyleg azt hiszed, hogy a tobbseg egyetert veled... persze igazad van.

Baldvogel 2009.07.05. 09:40:13

@moli: Nem beszéltem többségről/kisebbségről. Szerintem vannak esetek, amikor a többség véleménye nyugodtan figyelmen kívül hagyható. (Na bumm, sérül a demokrácia! A kultúra sohasem volt demokratikus.)
Úgy gondolom, nagyon kevesen néznek klasszikus zenét televízióban, és ez nem feltétlenül baj. De nagyon remélem, hogy sokkal-sokkal többen vannak azok, akik a klasszikus zenét értéknek tartják (vagy legalábbis tolerálják), és nem értenek egyet azzal, hogy az egyetlen ilyen csatorna kikerüljön a (z analóg) kínálatból. Én például szökőévente nézek sportot, de az egyetlen sportcsatorna elvétele felháborítana (ha ilyesmiről lenne szó). Mindenki kapja meg, amit nézni akar, de nehogy már a többség szava döntsön a kulturális kínálatban.

Baldvogel 2009.07.05. 09:42:15

@bizso: Jó ez a cikk. Az UPC megmagyarázza nekünk, hogy amikor kiraboltak minket és kaptunk két nagy pofont, az nem veszteség, hanem nyereség, aminek örvendeznünk kell. Cuki pofák. :-/

moli 2009.07.05. 18:08:29

@Baldvogel: MI teljesen egyetertunk. csak az a baj, hogy a tobbi 9.9 millio nem.

Baldvogel 2009.07.05. 18:50:39

@moli: Az sem baj, ha a többi 9,9 millió nem ért egyet abban, amiben MI például egyetértünk. A baj az, hogy egy nemzetközi cég a végeken olyan politikát folytat, amelyért otthon már régen fenékbe lenne rúgva. Mert itt megteheti.

Metál -e a bimetál? 2009.07.06. 11:39:44

érdekes-érdekes, megnéztem, upc, megy a mezzo. fel kéne már fogni, hogy az analógból mindent kivesznek (nagyon helyesen!), a jövő a digitálisé. szóval megy a mezzo faszán, a cím félrevezető (index.hu, szily...).
én mondjuk ha komoly zenére vágyok, zakó fel, aztán irány a müpa vagy valami ilyesmi hely. aztán meg a kocsma.

szőkecsa 2009.07.09. 15:50:30

Az UPC,mint szolgáltató úgy viselkedik,mint egy hatóság,diktál egyoldalúan,mint a bankok is,mivel monopolhelyzetben van.Persze mi is elfelejtettük??,hogy kapitalizmus van a tőke egyértelműen hízásra,gyarapodásra törekszik.A szerződéseket egyoldalúan módosítgatják,az árakat emelik és a szolgáltatás mértéke csökken.(csatornák száma)Miért nem foglalkozik ezzel a témával a Fogyasztóvédelme Hatóság,vagy a Versenyhivatal????

szőkecsa 2009.07.09. 16:02:14

@Baldvogel: Igazad van,mert nem csak fejed,eszed is van.A szolgáltató csak akkor lenne igazán értünk,ha nem szemetekkel megspékelt csomagokat sózna ránk,hanem mi választhatnánk ki azt az 5-10 csatornát,ami érdekel.Az ilyen értékesítésnek már adottak a technikai feltételei.Vajon a szolgáltató,miért nem él vele?

sorica123 (törölt) 2010.01.13. 12:44:40

@ColT: És? Mi van akkor, ha te nem nézted? Akkor most ha akarnád se tudnád nézni.
Amúgy lehetne azt csinálni, hogy adott mennyiségű csatornát lehet választani. A fele mondjuk, mivel szerződéses, ezért alapban benne van, de a többit a megrendelő válogatja össze. Ez rossz lenne valakinek?
süti beállítások módosítása