Márton furcsa, üledéskes + valami oldott szennyezést is tartalmazó Margitszigeti ásványvizet vett a Batthyány téri csarnokban. A tulajdonos Pepsi azzal hitegette, hogy a laborjukban megvizsgálják, aztán eltüntek és nem válaszolnak a megkeresésekre, miközben a zavaros, egészségre talán káros, talán nem káros vizet az áruházban továbbra is árulják. Sztori alant:
Esetem némileg régi, de most untam meg a várakozást.
Március végén vásároltam 12 üveg, szénsavmentes Margitszigeti
Kristályvizet. Itthon azt vettük észre, hogy az ízével valami nem
stimmel. Vizuális vizsgálatát követően a képen is látható homályosságot
tapasztaltunk a vízben. Felvettem a kapcsolatot az illetékes céggel.
Rövid utánjárással kiderült, a Pepsi-nek kell írni, levelemet ezért az
info@pepsi.hu címre küldtem:
-----------------------------------------------------------------------
Tisztelt Pepsi!
A mai napon, 2009.03.25-én a Batthyány téri Spar csarnokban vásároltam
12 üveg, szénsavmentes (rózsaszín) "Margitszigeti Kristályvíz" nevű
terméket, melyeket gyanúsnak találtam.
A levelemhez csatolt képen látszik a problémám. Ott a termék egy
szénsavas kivitel mellett szerepel, és a különbség szembeötlő. A
szénsavmentes változat homályos, és ha kicsit felrázom, apró, fehér
valamik sokasága úszkál benne. Homályosságát mindazonáltal nem ezeknek
köszönheti, hanem mintha valami oldott anyag keveregne benne. (A képen
látható mindkét üveg bontatlan.)
Azt szeretném kérdezni, hogy ez rendjén van-e így, továbbá hogy van-e
esély rá, hogy a szénsavmentes verzióba került valami, ami az egészségre
káros?
-----------------------------------------------------------------------
Annak elméleti rendje és módja szerint másnapra megkaptam a remélt
választ, melyben a minőséggel kapcsolatos felelősséggel rendelkező,
vezető munkatárs megnyugtatott, hogy komolyan ellenőrzik a termékeiket,
de előfordulhat, "hogy a kereskedelmi lánc valamelyik pontján a
napsugárzás hatásának kitéve tárolják a terméket vagy egyéb nem kívánt
hatásoknak teszik ki azt."
Hozzátette: "Természetesen esetlegesen más is lehet az íz és egyéb
elváltozások oka, de ennek megállapítása csak a kifogásolt termékek
vizsgálata után állapítható meg, melyet az üzemi laboratóriumunkban
és/vagy az ÁNTSZ akkreditált laboratóriumában tudunk elvégezni."
Mindezek után végig aláhúzva írta a következőket:
"Ezzel kapcsolatban kérném az Ön segítségét amennyiben lehetséges. Kérem
legyen szíves biztosítani számunkra a lehetőséget, hogy a kifogásolt
termékekből párat vizsgálat céljából elhozzunk (természetesen az Ön
által vásárolt hibás termékeket kicseréljük), melynek eredményéről
természetesen tájékoztatjuk."
Ez idáig teljesen rendben van. Egy újabb levél keretében az illető
(pepsi-s) e-mail címére megküldtem a szintén bekért kódot a kupakról,
hogy elvégezhessék a náluk tárolt ellenminták vizsgálatát, továbbá a
címemet, telefonszámomat, hogy a nálam lévő termék általa említett
elvitele/kicserélése megtörténhessen. Még azt is felajánlottam, hogy én
elviszek pár üveggel hozzájuk, ha az úgy egyszerűbb.
Innentől kezdve nem kaptam semmilyen visszajelzést, ezért majd egy
hónappal később, szintén az illető címére írtam egy érdeklődő levelet,
melynek egy részlete:
-----------------------------------------------------------------------
Szeretném megkérdezni, hogy a kifogásolt ásványvizet tartalmazó
palackokra szükségük van-e még, várható-e még, hogy az általam megadott
címre eljönnek érte, illetve hogy találtak-e valami olyan anyagot az
ellenmintában, ami miatt a nálam lévő víz nem fogyasztható?
-----------------------------------------------------------------------
Erre sem kaptam választ. Ezért 06.03-án írtam még egy levelet, ismét az
info@pepsi.hu-ra, mert oda az előző megérkezett, és hátha csak a
spam-szűrőjük ette meg a közvetlen mail-jeimet. Ebben megkérdeztem:
-----------------------------------------------------------------------
Ennyi idő múltán a boltba már nem tudom a vizeket visszavinni. Meginni
nem szeretném, ezért ezúttal ezen a fórumon is megkérdezem, hogy
szükségük van-e még rá, vagy kiönthetem?
-----------------------------------------------------------------------
Azóta sincsen reakció. A cseréről már lemondtam, de az nagyon frusztrál,
hogy az üzletben, ahol vásároltam a vizeket, annak ellenére árulták még
hónapokkal később is az ugyanilyen abnormalitást mutató Margitszigeti
Kristályvizeket, hogy még a vásárlás napján szóltam az egyik ott
dolgozónak a problémáról, aki azt mondta, szól a másnapi
részlegvezetőnek(?) (a titulusra már nem emlékszem pontosan).
Talán nekik is írni kellett volna?
Most már csak azért sem öntöm ki a nedűt, hátha kiderül egyszer az igazság.
Üdvözlettel:
Juhász Márton
Az utolsó 100 komment: