Tékozló Homár

Az ember, aki nem tudta, hogy meg fogja alázni a T-Home

2009.07.08. 08:59 | szily | 70 komment

Aki Marco Matterazzi hátvéd útját keresztezi, legyen indián vagy fehér, buddhista vagy katolikus, bebongozott LMP-s vagy cigányevő jobbikos, az mind jól tudja, hogy fel fogják rúgni, mint mint fiatal MSZP-s a poharat. Akji savas kádba merül, az jól tudja, hogy fel fog oldódni. Aki a T-csoporttal akar szerződni, az jól tudja, hogy rituális megalázásban lesz része. Barni nem tudta, ezért úgy meglepődött, hogy kisregényt írt nekünk.


Ünnepélyes pillanat a mostani, ugyanis ez az első levelem Nektek. Kicsit hosszú...
Nem mondom, hogy panaszmentes életet éltem ezidáig, előfordult, hogy sírnom kellett, hogy egy-egy szituációból nyertesen kerüljek ki azonban valahogy sosem sikerült a szolgáltatóknak azt a mércét megütniük, hogy panaszomat ne közvetlenül nekik mondjam el. Kivéve most.
Egy szó: T-home. Ha lehet, mellőzzük a sikerességi mutatóimat oké?
A helyzet röviden: Pár éve költöztünk feleségemmel egy lakóparkba, Bp-től cirka 30 km-re egy kisvárosban. Két fontos feltételem volt a költözéssel kapcsolatban: lehessen pizzát rendelni, és legyen gyors internet. A pizzarendelés megoldott, mégiscsak egy városról beszélünk, az internetszolgáltatót pedig, ha nem is nyolcvankettő közül, de csak ki lehetett választani. Egy akkor még viszonylag kis, de barátságos céget választottunk, aki vezeték nélküli internettel foglalkozik. A cégre egy rossz szót nem tudok mondani, tökéletesen meg vagyok velük elégedve a mai napig. (A Wnex-ről van szó, megérdemelnek egy kis dícséretet)
Az igényeim azonban változtak, és a többi szolgáltató egyre nagyobb sebességet garantált egyre olcsóbban, a meglévő internet-csomagom sebessége viszont a wireless technológia korlátai miatt végesek. Ezért úgy döntöttem, búcsút intek a Wnexnek, és átpártolok T-home-hoz.
Elhatározásomat megkoronázandó fel is mentem a homie oldalára online megrendelés végett, rákattintottam a "Milyen szolgáltatások elérhetők Önnél, illetve milyen kedvezményekre jogosult" linkre, kényelmesen elhelyezkedtem a fotelemben (ahogy az a reklámban írva vagyon), és belekezdtem.
A címem megadása után behozta, hogy egy csomó csomag közül választhatok, ípétévé, ádéesell...tiszta kánaán. Rendeltem már akkor TV-t is, miért ne? Összeállítottam a nekem leginkább megfelelő csomagot, megadtam az összes adatomat, a kutyám születési okától kezdve édesanyám vércsoportjáig mindent, kaptam mindenféle azonosítót, jelszavakat...teljesen meg voltam elégedve, hogy akkor most nekem hamarosan jó lesz. Ez utólag belegondolva kicsit ilyen rídörszdájdzsesztes, mármint, hogy milyen megnyugtató is tud lenni egy értelmezhetetlen sorszám. Én kérem már kaptam sorszámot is akkor most velem foglalkozva van, pánikra okom nincs, minden a legnagyobb rendben van, Óceánia mindig is Keletázsia ellen viselt háborút.
Néhány nappal később hívnak, hogy ők nagyon, de tényleg, és hogy adminisztrációs, meg fatális, éshogy a rendszer az oka, de sajna olyan gyors internetet nem tudnak biztosítani, de valószínűleg az én hibám lesz, mert nem előminősítettem magam. (Azt hogy kell?) Mit szólnék mondjuk egy negyedolyan lassú csomagért, mondjuk ugyanannyiért? Repestem. Átgondoltam, döntöttem, egye fene, bár tudom, hogy csak mézes madzagot húzigáltak az orrom előtt, azért csak lekövetem: megrendeltem azt. Itt megint kaptam egy csomó azonosítót meg jelszót, tehát egy szavam nem lehet, Óceánia mindig is Eurázsia ellen viselt háborút ugye, nemhogy elindult az ügyem, de már szinte folyamatban van. Rá pár napra megint hívnak, teljesen oda voltam a gyönyörtől, hogy mennyire fontos vagyok nekik. Ügyintéző hölgyemény mondja, hogy látja, folyamatban van egy netes rendelésem, mondom igen, de azóta telefonon is megrendeltem, azt mondja, akkor lezárná az online megrendelést, hiszen a telefonos folyamatban van. Mondom oké, tegye azt, de azért rákérdeztem, hogy és a telefonos megrendeléssel mi a stájsz? Azt mondta, hogy az oké, hétfőn hívnak a szerelők, jönnek, bekötik, mennek.
Hétfőn nem jöttek, következő hétfőn sem, ezért gondoltam megeresztek egy telefont. Felhívom tét, mondom mizu? Elkérték az azonosítóimat, és közlik, hogy ilyen megrendelés nincs. Puff. Nem baj, telefonos kiszasszonka bizonyára a második megrendelést (is) kitörölhette, megoldjuk, akkor legyen már egy harmadik megrendelés is gondoltam. Ismét elmondom, mit szeretnék, milyen internetet, memmyiért, milyen TV csomaggal (fejből ment már az összes paraméter), mire szól, hogy oké, de ilyen csomag nincs is, és mielőtt egy kicsit is beleélném magam, felejtsem el az internetet, mivel azon a címen, amit megadtam, nem létesíthető internet szolgáltatás. És ennyi. Max mobilinternet (már van), párszáz kilobittel (jelzem: sosem sikerült még a száz kilobitet sem elérnem vele), a fele királyságomért cserébe. Hát kösz, de kösz nem. Kicsit elpattanhatott egy ér az agyamban, mert végiggondoltam, hogy ha lemondom a jelenleg meglévő internetemet, merthogy ugye hétfőn jönnek a szerelők bekötni az újat (hihető), akkor mi van? Ismét fizethetem ki a beszerelési költségeket, totál feleslegesen. Még jó, hogy régóta homár-olvasó vagyok, így ismerem a rémtörténeteket, és nem mondtam le addig, míg nincs bent a másik. Szóval elpattant egy ér az agyamban, és megadtam egy panaszt, hogy legyenek kedvesek vizsgálják már ki, hogy mi történt, hogy történhetett meg, és írjanak nekem hogy milyen lépéseket tesznek meg azért, hogy az esetlegesen nem Homáron felnőtt nemzedék ne kerüljön ilyen helyzetbe. Nem anyáztam, higgadtan elmondtam, hogy ez azért fontos, hogy tudjanak róla, sajna ilyen dolgok előfordulhatnak a cégüknél, tanuljanak a hibájukból. A válaszlevélre meg nem azért van szükségem, hogy bekeretezzem és relikviaként őrizzem hogy bizony a Nagy Té benyalt nekem egyszer, hanem azért hogy lássam, tényleg eljutott az infó oda, ahova azt szántam.
Erre ma kaptam tőlük egy válaszlevelet, hogy ők igazán sajnálják hogy  el kellett utasítaniuk a megrendelési kérelmemet, ők igazán mindent megtesznek, meg fejlesztenek, meg bla-bla. És értsem meg az álláspontjukat. Úgy tűnik, ők nem értették meg az enyémet.
A dolog sluszpoénja, hogy felhívtam a Wnexet, elmondtam nekik, hogy kicsit sokba kerülnek, egy szó nélkül majdnem a felére csökkentették a havidíjamat. És megköszönték, hogy náluk maradok. Bizony maradok.
Mekkora különbség nem?

Kösz ha meghallgattatok!
Barni.

U.i.: Első! És végigolvastam!
(Egyszer nekem is legyen már benne részem)

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abdab 2009.07.08. 09:01:05

Már megint T-Home?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.08. 09:01:54

mindjárt elolvasom, csak én is trés lettem, így most gyűjtöm a bátorságot.

akarom tudni, hogy mi vár rám?

elwood 2009.07.08. 09:05:29

ilyen hosszú levelet írókat az első pillanattól lehet,

kilövési engedély megadva

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.07.08. 09:07:01

Azért nem kötötték be, mert nem grilltálat kértél...

Cukrosmacko 2009.07.08. 09:08:04

Postolónak ér elsőzni? :D

betépett felhasználó 2009.07.08. 09:08:39

ha ha ha es ha majd megkapod az elso uvegdbot,phinaszhort,doglottlegyet vagy barmit tartalmazo pizzat,akkor leszel igaza megelegedett az uj lakhelyeddel.

ha ha ha

elwood 2009.07.08. 09:10:30

"elpattant egy ér az agyamban,"

ezt hívják stroch-nak ? az enyhítő körülmény, ilyenkor az invitellel kell szerződni az ablakon kihajolva

betépett felhasználó 2009.07.08. 09:10:43

"Wnexet, elmondtam nekik, hogy kicsit sokba kerülnek, egy szó nélkül majdnem a felére csökkentették a havidíjamat. És megköszönték, hogy náluk maradok. "

haaaat, nem tudom nem e megbantak azt a koszonetet....
foleg hogy most minden wnexes rohanni fog fiftizni a berleti dijat.

Impega 2009.07.08. 09:11:01

Elolvastam az elejet meg a veget. A kozepe hosszu volt.

Smacika 2009.07.08. 09:11:50

Na bassza meg, eztet mennyi ideig írtad haver?
Mindig és folyamatosan a tré...
Ha ennyire fostaliga, hogy állandóan bacctatják, szidják őket, akkor hogy a gecibe él még mindig?

Smacika 2009.07.08. 09:13:45

@elwood: A sztrók, az nem elpattanós, hanem vérrögmegakadós, lebénulós, ágybavizelős.Szerintem.
Az elpattanós asszem az agyvérzés.

Don Bolesz 2009.07.08. 09:14:20

elolvastam! "Mit szólnék mondjuk egy negyedolyan lassú csomagért, mondjuk ugyanannyiért? Repestem. Átgondoltam, döntöttem, egye fene, bár tudom, hogy csak mézes madzagot húzigáltak az orrom előtt, azért csak lekövetem: megrendeltem azt."
kevesebbet az eredeti árért? ez már megér neked egy sünt.

elwood 2009.07.08. 09:15:50

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: aha , akkor be kell menni az invitelhez is. strochosokkal szoktak ablakon át ...

helianthus 2009.07.08. 09:20:21

Hát én ezt imádom. Lehet ma már olvasnom sem kell (mármint mást, mert kielégült ezen igényem). A kedvenceim:
1, Ez utólag belegondolva kicsit ilyen rídörszdájdzsesztes, mármint, hogy milyen megnyugtató is tud lenni egy értelmezhetetlen sorszám. Én kérem már kaptam sorszámot is akkor most velem foglalkozva van, pánikra okom nincs, minden a legnagyobb rendben van, Óceánia mindig is Keletázsia ellen viselt háborút.

2, az esetlegesen nem Homáron felnőtt nemzedék ne kerüljön ilyen helyzetbe.

3, U.i.: Első! És végigolvastam!

Barni!!!
Ne foglalkozz senkivel, aki majd osztani fog (végülis Homáros vagy és tudod, hogy Óceánia mindig is....).
Szerintem tök jót írtál. Mármint formailag. A tartalom persze szomorú, vagy mégsem? Ezt nem tudtam eldönteni.

kim.bauer 2009.07.08. 09:25:19

szily, jó voltál a rádióban reggel, szegény pikó próbálta visszafogni a röhögést, nem sok sikerrel. :)

Frucsasz 2009.07.08. 09:26:14

Ez egy termékeny nap. Van egy UPC, egy T, egy Pannon. Kell még a Voda, és kész is a sor. Ejha!

É2I 2009.07.08. 09:27:31

Bizony nagy a tré szopatócsöve, de azért én megnéztem volna, hogy van-e kábel a környéken. Addig nem érdemes rágni magad.
Én is vagy három évig nézegettem, hogy nem képesek harminc métert bekábelezni. Aztán egyszer csak lett és működik. Csodák-csodája még nem coptam, de hát ami késik nem múlik :P

(Más pedig itt nincs és a hálózatukra -a törvényekkel ellentétben- mást nem engednek. Baccpapucs.)

É2I 2009.07.08. 09:31:24

@É2I:
Ja, a 3G-t haggyuk! Az extrafeláras cumiztatás mindegyik mobil cégnél.

Smacika 2009.07.08. 09:32:38

Mi a pálya ágicával?
Oly rég kommentelt valami szépet...
Csak nem szabin van a szentem?

Szódás Lova 2009.07.08. 09:37:28

@É2I: Átfér a tré szopatócsövén egy ideges tarajos sül? :)

Barnebyte 2009.07.08. 09:40:18

Kábel van, de fibernetes. Az éj leple alatt húzták be a kábelt a házig, felásva a frissen füvesített udvarunkat, holott senki sem kérte. Tehát már csak azértsenem. Valahogy mindig megtalálnak ezek...
Upc jelenleg három havi kötbérrel lóg, azóta nem tudnak kicserélni egy hibás műholdvevőt, de most már inkább várok, naponta 600 forinttal nő a tartozásuk. Szóval vannak dolgok.

Ofélia . 2009.07.08. 09:42:27

A költözés feltétele hogy legyen pizza?? az mi a szar én a költözésnél a környéket szomszédokat lakásméretet árat ilyesmit figyelnék de de pizzát......

Orvos mikor látott:)))

Az a bizonyos ér kezd huncutkodni a fejemben:((

tugezőőr uuuii uuillö 2009.07.08. 09:45:25

Amikor tavaly lakást vettem, minden szolgáltató 1-2 nap alatt megvolt, kivéve a T-homár. Két hónapig tartott behozni a telefont (még a vezeték is megvolt) és újabb két hónap, mire bekapcsolták az internetet. Ezek nem az ügyfelekből élnek.

dekaszta 2009.07.08. 09:51:48

Első!
És különben is F5

HandG 2009.07.08. 09:54:23

ötvennyóc
Nem tudom miért, de az jutott eszembe, amikor a medve a sokadik találkozás után megkérdezi a vadászt: "oszt vadász tulajdonképpen miért is jársz ide az erdőbe?!":)

Impega 2009.07.08. 09:54:55

A merci kikerult mar?

Ofélia . 2009.07.08. 09:59:30

@Sün‼: A pizzaevőket:)))

@Impega: Már régen ukrajnában va kivéve a csillagot mert az nálan:))

havajj 2009.07.08. 10:04:05

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: ágica elutazott, majd nyár végén jön, addig ne is keresd

mthrfckr 2009.07.08. 10:08:14

én már edzett t-home előfizető vagyok, voltak hasonló tapasztalataim, szerintem mindennapos eset ez náluk. :)

eszenix 2009.07.08. 10:09:45

"A helyzet röviden:"

Hát azért ez nem volt olyan rövid :D

pizsama 2009.07.08. 10:21:55

Nem igaz hogy a Telekom nem bír összehozni egy olyan céges adatbázist, ami mondjuk hetenkénti frissítéssel jelző, hogy hol milyen szolgáltatást tudnak nyújtani. A kedvencem az volt, mikor az előző albérletemnél kirakták a faliújságra a hirdetést, hogy "óccsó ADSL, fizess elő hülyegyerek!". Elmentem a legközelebbi helyre, ahol is kiderült ott ők nem szolgáltatnak. Azóta UPC-vel nyögök (velük is vannak gondok)!

Nikorene 2009.07.08. 10:24:46

Sztem két hét se kell, és megjelennek a magenta szakik, hogy hát "gyüttünk bekötnyi a Zinternettet"

Pibolya 2009.07.08. 10:25:02

Részvétem.
Én UPC-s áldozat vagyok, még 2 hónap a hűségnyilatkozatból és talán kaphatom ugyan ezt a szolgáltatást annyiért, mint az új belépők........... féláron.
Nincs más választásom, pedig én is DIGIT akarok!!!!!!!

Don Bolesz 2009.07.08. 10:25:17

@Sün‼: a postolót. aki elfogadja a kevesebbet teljes árárt megérdemli

Kandúrvarázsló 2009.07.08. 10:28:35

Nem olvastam el. Ha ezért Sün!! idejön, kap tőlem sört, csak ne vizsgáljon meg.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.07.08. 11:04:43

én egyszer próbálkoztam a t- matávval, adsl-t akartam az újonnan vett kecómba. azzal utasítottak el, hogy van egy élő adsl a lakásban. az előző tulaj azt vitte magával két házzal arrébb. ezt papírral felvértezve magyaráztam nekik az ügyfélszolgon. a saját pecsétes papírjukat nem fogadták el. mondtam nekik höjjenek ki, mérjék be, nincs vonalam. nem jönnek. azóta wifizek, vettem hozzá cuccost, és lopom a szembe szomszédtól e netet. az matávos, és nekem ingyen van. Agyarország.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.07.08. 11:31:21

remek pizzareceptem van. és hamarabb elkészül, mint amennyi alatt kihozzák Neked a bótból. ez most releváns infó?

na__most__akkor 2009.07.08. 11:33:45

"wifizek, lopom a szomszédét" ???

Micccsssoda disznóság, gazemberség, ezért tart itt az ország, ez itt balkán, messze vagyunk még az eutól ...


... ne tudjátok meg, mennyi ideig csináltam ugyanezt. Két szomszéd is volt.

Baszkurátor 2009.07.08. 11:40:02

Én kb. 1 -1.5 hónapja kértem online sat tv-t,netet ( lejárt ) és a telefon tarifa változtatását.Minden pöpecül, zökkenőmentesen ment.Első nekifutásra iptv-t akartam de mivel itt még nincs optika ezért ez egyelőre nem lehet amit ez az online megrendelő bizbasz közölt is velem.
Nem tisztem megvédeni a T-t ( sem én sem más rokonom nem dolgozik a T-nél ) de nemlehet, hogy a tisztelt postoló volt a balpöcs?

Kentetsu 2009.07.08. 11:40:28

T-Kín nekem is megvolt.Ahol lakom szinte utcákra le van osztva a terület a szolgáltatók között-mondjuk szerintem ez nem túl szabályos ...- és nálunk maradt a Home.Szerződéskötés neten detto a fentiek szerint zajlott le.Majd telefonos megkeresés- 3x - újra és újra elismételt rendeléssel.
Holnap jön a szerelő-mondta a hölgy.
3napra rá találkoztam is a szerelővel...azaz a hangjával.Hívott,hogy jönne bekötni a Tv-t,kb most.
Mire én kérdeztem:
-Az internetet is megcsinálja?
-Internet?Arra nincs rendelés....
Na @nyád!Hívtam az ügyfélszolgálatot és elkövették azt a hibát,hogy kb40percet várattak.Az idő múlásával nőtt a feszültség bennem.Ennek függvényében jól le is ordítottam a ügyszolg srác fejét,főleg amikor elkezdett gizdázni,hogy én biztos elrontottam és nem rendeltem netet...NA AZ ANYÁDAT!!!
Supervisor,top manager,megatöbbi állat is le lett ordítva és érdekes módon másnap délelőtt megjött a szerelő,aki tv-t internetet bekötött és azóta is megy a gépezet.Bár hozzátenném,hogy szerződést azóta sem -5hónapja- írtunk alá ...Csak azt nem értem,miért az a bevett eljárás mindenhol,hogy alapvetően biztos az ügyfél hibája,ha valami nem a megrendelés szerint történik..

szelephézag 2009.07.08. 11:52:04

Ami azt illeti, ebben az országban több területen is lehet büntetlenül olyat árulni, ami nincs is. Ráadásul szerződéssel!

Ténél nekem is volt ilyen esetem, illetve ennek egy mechanizmusára tudok reflektálni:
Amikor felveszik a telefont, és megnézik, hogy áll a szerződésed, gyakran kapsz olyan választ, hogy nincs is, de most csinálhatsz egyet gyorsan.
Ennek egyszerű oka van: az éppen aktuális Micike lazán törli az előző szerződést és köt egy újat, mert így neki megy a jutalék. (És ezt egy belsős mondta nekem is, miután elkezdtem letépdesni különböző testrészeket különböző ügyfélszolgálatosokról... Balkán ez, haver, nem Óceánia :))
Szóval a "legjobb", amit tehetsz, hogy nem érdeklődsz, hanem vársz.
De még jobb, ha alternatívát keresel, ahogy tetted is, és nem szarakodsz ilyen cégekkel, ahol nagyüzemi átcseszés is folyik, mert akkora a cég, hogy felelőst sosem találsz semmiért...

Netuddki. 2009.07.08. 11:53:09

"A dolog sluszpoénja, hogy felhívtam a Wnexet, elmondtam nekik, hogy kicsit sokba kerülnek, egy szó nélkül majdnem a felére csökkentették a havidíjamat. És megköszönték, hogy náluk maradok. Bizony maradok."

OK, hogy senki nem ellensége a saját péztárcájának, de miért kellett ehhez felhívni őket? Mármit a díj csökkentéséhez.

Netuddki. 2009.07.08. 11:54:13

@kovi1970: Na, aki félreértené. Miért kellett egy hívás, hogy csökkentsék a díjat. Miért nem saját maguktól tették?

Pszt! 2009.07.08. 11:57:26

"Két fontos feltételem volt a költözéssel kapcsolatban: lehessen pizzát rendelni, és legyen gyors internet."

Ezek tényleg a legfontosabb dolgok az életben?

gpetersz 2009.07.08. 12:02:33

@Baszkurátor:

Vagy csak 10-ből 1x lemegy jól a megrendelési processz.... 1 siker még nem bizonyít semmit.

Az én esetemben is 3x jött ki a szerelő míg 1x lett net. Közben a folyamat haladgatott a T-útvesztő adminisztratív folyamatai közt... :P

Wiza 2009.07.08. 12:05:33

Már én is többször megjártam a Tisztelt T-Home-mal.

A múlt év utolsó negyedévében többször kerestem meg Őket telefonon, mert díjcsomagot szerettünk volna váltani. Az internetelőfizetésünket is hozzájuk szerettük volna vinni. Az ügyintézés hónapokon keresztül nem indult el, mert minden alkalommal egymástól egészen eltérő felvilágosítást kaptam az ügyfélszolgálatuktól. Ezek az információk arról szóltak, hogy miért is nem tudok én még náluk előfizetni (hozzáteszem, hogy addig is az Ő előfizetőjük voltam telefon és TV ügyben). A technikai feltételek adottak voltak, de szerintük előbb le kellett volna mondanom az eredeti internet-előfizetésemet, majd megrendelni az újat. A régi megszűnéséig Ők nem kezdik meg az átállítást, a szerelést. Ez azt jelentheti bizonyos esetekben, hogy 3-4 hétig internetelérés nélkül maradhatunk. Majd olyan felvilágosítást is kaptam, mely szerint a T-Kábel előfizetésünket is le kell mondani, így előfordulhat, hogy az új rendszer üzembehelyezéséig (ez lehet néhány hét) nem fogjuk tudni használni a TV-t. A kb. 3 hónap alatt 6-7 alkalommal beszéltem az ügyfélszolgálatukkal, alkalmanként min. 20-30, sokszor 40 perces várakozással, de nem jutottunk előbbre. Majd végre egy olyan kollégájukkal hozott össze a sors, aki nagyon segítőkészen egy telefonhívás alkalmával minden segítséget megadott és néhány lépésben elintézte, hogy végre előfizethessünk a kívánt csomagra és a régi internetelőfizetésünk is felmondásra kerüljön. Az előzőekben erről (a felmondás menetéről) is teljesen valótlan felvilágosítást kaptunk. Néhány nap múlva megindult az új internet (T-Online) működése, a beállítás is sikeresen megtörtént.

Majd előzetes időpont egyeztetés után - végre megjelent két kollégájuk, akik a végső beszerelést (TV, telefon, internet) végezték. Ennek eredménye az lett, hogy az addig működő telefonunk immár nem működött, s ugyanígy az addig működő internet sem. A TV adása többször hosszú percekre fagyott le. Férjem egyik este hosszas a gyorsszervizükkel folytatott telefonálás eredménye képpen el tudta indítani az internet működését, telefonunk azonban hetekig nem volt. A gyorsszervíz munkatársa közölte, hogy ez a munkálat 1200,- Ft-ba fog nekünk kerülni, s szorult helyzetünk végett férjem ezt elfogadta.

Azonban tekintve, hogy a szerelő urak úgy hagyták itt a munkát, hogy arról később kiderült: három dologból kettő nem működik, nem látom be, hogy az esti hibajavításért miért terhel bennünket költség. Ezt megreklamáltam, nem is kellett végül kifizetnünk, hurrá!
A telefon hibáját többször bejelentettem, de a részükről nem történt semmi. Majd egy szombati vagy vasárnapi napon - kb. 3-4 hét elteltével - előzetes bejelentés vagy bármilyen egyeztetés, jelzés nélkül megjelent egy szerelő kollégájuk és orvosolta a hibát. Ezt az említett hónapot persze hiánytalanul kiszámlázták felénk. Tekintve, hogy a szolgáltatás, amit nyújtottak enyhén szólva is hiányos volt a számlázott időszakban, kértem, hogy a következő számlánkon ezt jóváírni szíveskedjenek. Úgy ítélem, hogy abban az esetben, ha az ember egy csomagban vásárol meg bizonyos szolgáltatásokat, úgy joggal várhatja el, hogy a csomag minden eleme működjön. Kaptam is 1500,- jóváírást, hú!


Azt is igen felháborítónak tartom, hogy a T-Kábel előfizetéskor a SET TOP BOX-ot készségesen a lakásunkra tudták szállítani, azonban az előfizetés lemondásakor (megjegyzem, náluk van az új előfizetésünk is) nekem kell T-Pontot felkutatni és visszavinni a készüléket. S amíg ezt nem teszem meg, addig Ők számláznak. Szívesen kértem volna minderről telefonon felvilágosítást (pl. hogy hova kell vinnem a készüléket), de újabb kb. 30 perces vonalbanvárakozás után sem sikerült élő emberrel beszélnem. A lakhelyemhez legközelebb eső T-Pont nyitvatartása persze tökéletesen alkalmazkodik minden ember munkaidejéhez (8,00-17,00). Ez nem könnyíti meg az ügyintézést.

szelephézag 2009.07.08. 12:11:38

Ja, majd elfelejtettem! :)
Amikor huszonötször rákérdeztem, mit fog beszerelni a cég, hogy legyen net, ügyfélszolgálatosok hada mondta rá a következő szavakat: "kütyü", "szerkezet", "mütyür", "digitális cucc", "doboz", "dobozos izé" stb.
És amikor úgy döntöttünk, hogy veszünk egy wireless routert, hogy legyen, a legutolsó ügyfélszolgálatos benyögte, hogy az eddigi definíciók, amiket mondtak, az pont egy wireless routert takar...
Nem lettem kurva dühös, hogy ügyfélszolgálatilag nem sikerül szakértő módon alapfogalmakat megtanulni, és ez nekem kerül pluszpénzbe.
Tipikus Anyád-kategória.

Eladó lakás Pécs legszebb helyén · http://elado-lakas.internode.hu/ 2009.07.08. 12:21:38

úgy tűnik, a homáron felnőtt nemzedék nem szeret olvasni 5 sornál hosszabbat (gondolom, mert akkor már nem emlékszik az elejére), és azt is csak akkor ha vicc van a végén.

Jó post volt. Én már régóta követem azt az irányvonalat: matávtól semmit.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2009.07.08. 12:41:49

A riddle-ös Barnebyte? Mer akkor tuti a T-home csak azt akarta, hogy kitaláld mire utalnak a sok süketeléssel:)

Mária 2009.07.08. 12:53:11

@Abdab:

A Tré biztosan fizet a Homárnak, hogy bármit, csak naponta írjanak róla valamit... jót meg ugye, nem sokat lehet :)))

soroslo 2009.07.08. 13:15:11

@na__most__akkor:
"wifizek, lopom a szomszédét" ???

Micccsssoda disznóság, gazemberség, ezért tart itt az ország, ez itt balkán, messze vagyunk még az eutól ...


... ne tudjátok meg, mennyi ideig csináltam ugyanezt. Két szomszéd is volt. "
Egy kanadai ismerősöm szerint ott ez bevett szokás a diákszállókon: akinek van annyi pénze, hogy internetet használ a diákszállón, az a minimum, hogy megosztja a többiekkel wifin.
... és milyen messze vagyunk Kanadától!!
T-vel nekem is hasonló sztorim van, de nem untatom vele a nagyérdeműt.
Minden szolgáltatást cseréljetek le a legkisebb szolgáltatóra. Rendszeresen, mert egy idő után kinövik magukat.
(már ha van rá lehetőség, egyre több a területi monopólium)

KopaszMercis 2009.07.08. 13:18:14

T-home nalunk 3-bol 3 triplat kurt el

gratulalok

KopaszMercis 2009.07.08. 13:19:31

jah T-fritzboxszat nem lehet ADSL modemkent hasznalni, hiaba allitom be ahogy bekene.. igy szepen a 100 rongyos apple ruter hasznalhatatlan a mobil me-vel .. ennyt a disk shariingrol...

balfasz majmok

C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.07.08. 13:27:35

Júpiszi nem reklámozujk?
Wnex- meg milyen cég? alkudozunk mint egyiptomba az araboknál.

light 2009.07.08. 13:40:08

Velem is majdnem ugyanez történt 2 éve.
ADSL online megrendelés, utána hívnak, hogy nem jó. Aztán másodszorra személyesen mentem a T-pont üzletbe, ahol csináltak egy újat. Gond volt a wlan router kiszállítással is. 1 hónapig nem volt net, persze az elozo szolgáltatót már lemondtam. Közben jött egy követelés a T-online-tól, hogy tartozok 3 havi pénzzel. Kiderült, hogy 2 ugyanolyan díjcsomagot jegyeztek be egy címre/telefonszámra, azaz az online megrendelésem mégis sikerült. Nagy nehezen elintéztem, hogy ne kelljen befizetnem.
Aztán miután 1 év után lejárt a huség, és felmondtam, jött pár levél egy behajtó cégtol, hogy mennyivel tartozok, az említett egy idoben futó szerzodés miatt. Nemrégiben pedig egy másik behajtó próbálkozott pénzt kihúzni belolem, úgyhogy ilyenre még számíts esetleg :)
Kár, hogy akkor még nem voltam Homár olvasó.

2009.07.08. 13:45:54

@Pibolya: ha jót akarsz, nem akarsz digit... hidd el... (rémtörténet szemlélője voltam) rosszabb, mint a tré... a nyúlpíszí eddig a legkevésbé szar. ilyenkor mindig arra gondolok, hogy inkább ők, mint bármi más... szolgáltatás meg sehol nincsen. ez nem erről szól. te fizess, ők meg azt csinálnak veled, amit akarnak... ez róluk szól, nem rólunk.

2009.07.08. 13:47:44

ja, és még valami, hogy tré: vettünk anno két mobilt, mert kici volt és ócó, ákcijjós, és 4 hónap alatt tönkrement mind a kettő. nem írtam be ide, mert minek, sünt nekünk, mert hülyék voltunk.

Barnebyte 2009.07.08. 14:06:57

Igen, a Riddle-ös Barnebyte. :)
Van másik is? :)

   2009.07.08. 14:45:22

@Szabó Borka:
Nálunk a Digivel semmi gond nem volt, szóval nem lesz az feltétlenül borzalmas. És hasít is, torrentezésnél simán hozza a max sebességet.

agyman 2009.07.09. 05:02:48

ez hülye, leelsőzte a saját levelét, igazi jó arc, bírom

hatesz 2009.07.09. 10:58:15

"Pár éve költöztünk feleségemmel egy lakóparkba, Bp-től cirka 30 km-re egy kisvárosban. Két fontos feltételem volt a költözéssel kapcsolatban: lehessen pizzát rendelni, és legyen gyors internet."

EZEK VOLTAK A FÖ SZEMPONTOK????????????
minek írjak én még ide valamit...

kéjenc 2009.07.09. 17:52:56

bp től 30 km re?röhögnöm kell.a hungária tököli sarkán nem tudnak adsl t adni.szánalmas nagyrakás szar banda.a 21.században,a főváros közepén pittyogós modemmel neteznek.

storage 2009.08.02. 15:12:45

Mennyivel jobb lett volna neked, ha szó nélkül bekötik, utána meg szakadozik, folyamatosan leáll... akkor bizonyára elégedett lennél gondolom. Ilyen egy szemét céget... hallatlan!

Gratulálok! Kb. annyi eszed van mint egy darab viasznak és még világgá is kürtölöd a homáron!
süti beállítások módosítása