Tékozló Homár

Saját zsebre dolgoznak a tatabányai Gyémánt strandon?

2009.07.15. 00:09 | szily | komment

A Homár főleg a cégek, boltok, államigazgatási szervek és a Naiv Ügyfelek konfliktusaival + örömeivel foglalkozik, így üdítő változatosság Zuzanko levele, aki azt vélte látni, hogy egy strandfürdőt magkárosítanak a saját alkalmazottai. Virtigli nyári történet alant:


Ma július 13-án délelőtt 11-kor két darab felnőtt egész napos belépőt vettünk a Tbányai Gyémánt strandon darabját 1.700 Ft-ért. Az eladásnál minden korrektül történt, a forgókapuknál oda is nyomtuk az érzékelőkhöz az órákat, sípolt, beengedett.

Kifelé jövet kb. 15:15-kor az egyik pénztáros csaj kifutott elénk és elkérte az órákat még a forgókapuk előtt. Mi odaadtuk, még meg is voltam hatva hogy milyen kedvesek, én babakocsit toltam a férjem pedig két táskát cipelt, arra gondoltam biztosan látja mit szerencsétlenkedünk ezért segít.. Mondta majd ő lehúzza a leolvasón mi pedig menjünk ki a toló- illetve babakocsis lengőajtón. Én visszafordultam megköszönni neki a kedvességét ekkor látom hogy már befelé tart a jegypénztáros-fülkébe. Hátrafordult, látta a bamba értetlen képemet, visszafordult és az üzemen kívüli leolvasóhoz odanyomta mindkét órát, onnan tudom hogy nem működött hogy nem világított és nem is csipogott, pedig elég hangos a csipogója, befelé menet felkelt rá a babakocsiban szunyókáló kisfiam.
Ekkor szóltam az uramnak hogy ez már mekkora kamu, elveszik az órát a leolvasó előtt hogy nehogy rajta legyen a kimenet időpontja aztán meg tuti eladják másnak, este nyolcig még van rá idejük. A csajok hallották amit mondtam, alapjáraton is hangosan beszélek, de most még fel is emeltem a hangom, de csak lapultak az ablak mögött.
Pár perc alatt bepakoltunk az autóba és amikor a pénztár előtt elgördültünk az autóval látjuk hogy két embert ugyanaz a csaj valószínű a mi másodszor eladott óráinkkal enged be a mozgássérült kapun. Ennél a kapunál nincs leolvasó meg ugye értelemszerűen forgókapu sem.
Szóval a pénztáros csajok kerestek rajtunk 3.400 Ft-ot, minket nem károsítottak meg max a strandot, de felháborító, mert szóljon már hogy van ez a lehetőség, felezzünk :o))).
Gyes után  pedig jegypénztárosnak fogok jelentkezni a Tatabányai Gyémánt strandra, ha csak naponta egyszer csinálom meg ezt a húzást akkor is mindjárt 3.400 adó és verejtékmentes forinttal lesz több a családi kasszában.

Üdvözlettel,

zuzanko

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.15. 00:10:25

maris olvasom
de van ket masik uj

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.15. 00:19:01

ennyi sor utan nekem ehhez ido kell az erdemlegeshez
orakat nyomkodnak bamba keppel nezve
kis pihenesre van szuksegem asszem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.15. 00:21:25

most jom ofelia, higy kocsogseg az lso harmat elfoglalni
eszek is egy mazsolas chiit mert Mary ugyis bebaszott
a fel liter vodkatol es alszik

Don Bolesz 2009.07.15. 00:34:23

@hagyma: rá se bagózzzzzz! marynak minek adsz annyi becézett vizet ha ez az eredmény?

nyúzott arcú lány 2009.07.15. 01:51:36

Magyarországon mindenki ott lop és csal ahol tud.
Ez ellen kellene végre fellépni.
Amig én otthon éltem, én is rá voltam kényszerítve, hogy a céget megkárosítsam, ahol dolgoztam.
Ugyanolyan csalás ez is, mint amikor a céged minimálbérre jelent be, de zsebbe kapsz még mellé 50-60 ezret. Ugyanúgy megkárosítja az államot is ( adó) meg téged is, de majd csak nyugdíjas korodban jössz rá, amikor minimálnyugdíjat kapsz. Az emberek fejében van otthon a probléma, nagyon el lett szúrva az egész. Az az érdekes, hogy külföldön viszont a magyar ember is tud becsületesen dolgozni, adót fizetni, az orvosnak nem hálapénzt ad, hanem kifizeti a vizitdíjat... MIERT NEM TUDUNK MAGYARORSZÁGON IS BECSüLETTEL, MUTYIZÁS NÉLKüL MEGLENNI???

Kokibaba 2009.07.15. 06:21:40

@nyúzott arcú lány: azért mert itt máshogy nem lehet megélni. Ilyen egyszerű.

vidéki suzukis 2009.07.15. 07:32:05

@nyúzott arcú lány:

A saját nyugdíjadat nem csökented minimálbérrel, mert mire odajutsz nem lesz már nyögdíj. Ha a zsebbe kapott pénzt jól befektetetd 10x jobban jársz.

Valamint tolvajtól lopni nem bűn. Az állam a legnagyobb tolvaj, az államtól lopni nem bűn.

Sir Mortzosch 2009.07.15. 07:33:51

Gyerekek, dolgozni kell. Becsülettel.
A mohóság nem célravezető.

Megdobbent 2009.07.15. 07:41:09

@hagyma: Huha, ha ezt otthon nala megtudjak, akkor vegleg a nyakadon marad ;)

pizsama 2009.07.15. 07:59:57

Anti-mutyi díjat zuzanko-nak!

Fairy Girl 2009.07.15. 08:01:32

HAHAHA ezért tart itt...!

ghck 2009.07.15. 08:17:49

Döbbenetes, ahogyan páran megmagyarázzák, hogy miért szükséges és helyes a lopás és csalás...

Lehet fogni az államra, a többiekre, a válságra, bármire. Döbbenetes. :(

szőkecsa 2009.07.15. 08:20:28

Sajnos nálunk lopni,csalni bocsánatos bűn.Én is azt mondom,hogy a fejekben kellene rendet teremteni és ezt már óvodában kellene elkezdeni.(OKTATÁS!!!)Hiányzik a példa értékű kommunikálás és ez a média hibája.Rosszak,vagy hiányosak a vonatkozó törvények.Tudjuk,hogy a csalások melegágya a JÓzsefvárosi,a Verseny utcai és egyéb piacok,ahol soha senki nem kap nyugtát,tehát a csalás a szemünk előtt zajlik.Ezeket a piacokat be kell zárni.Állampolgárok figyeljetek!! Minden vásárlásnál kérjetek nyugtát.

Impega 2009.07.15. 08:23:30

Hazug embert hamarabb bla, bla, bla

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.07.15. 08:26:37

A becsülez lovagjainak üzenem, én se csaltam, mert csúnya dolog, de 120 ezerből nem lehet eltartani a gyereket. ezért kell a mellékes. nem szívesen teszem, de muszáj. ha most valaki azt írja ide, hogy minek csináltam kölköt, annak azt üzenem, hogy azért, mert nem vagyok egy önző liberális fasz szingli.

Gorcsev_Iván 2009.07.15. 08:42:13

Ausztriába menet, autópálya-matrica vásárlás a határ előtti utolsó MOL kúton, fiatal kutas-srác kérdezte meg hogy jövünk-e visszafelé is. Matrica a sarkánál szélvédőre felragaszt, hazafelé kútra bemenni és simán visszavették... Nem tudom miért kell ezen meglepődni, mindenhol ez zajlik...

Smacika 2009.07.15. 08:49:30

Hát, ez nem túl szép dolog.Bár anyukának csak az fáj, hogy nem ajánlotta fel a kis buksza, hogy:
Figyu, eladom még 1x a jegyeteket, itt egy ezres érte, és nem láttál semmit.
Ha így csinálták volna a jegyszedők, most nem lenne ez a poszt.
Ezzel együtt sem itélkezem felettük, mert mindenkinek attól koszos a keze, amivel dolgozik.
A tolvajtól lopni nem bűn felfogású emberektől meg kérem privát üziben a címüket, és megyek.

Frucsasz 2009.07.15. 08:55:41

@Bodzaszedő Manager: kinyílt a bicska a zsebemben a korlátolt hozzáállásodtól. Aki nem akar gyereket, például, mert:
-nem szereti a gyerekeket- ilyen is van;
-vagy mert nem érzi szükségét, hogy tovább szennyezze a humán mocsokkal-lásd: ember- a bolygót;
-vagy egyszerűen csk mert nem érez rá késztetést;
-esetleg simán csak tudja, hogy úgy sem tudná megadni neki mindazt ,amit szeretne, és így inkább nem vállalja be, hogy a gyerek nyomorogjon

az neked mind önző liberális fasz szingli?
Tudod, én nem fogok a világra pottyantani egy "kölköt" (de kedvesen hívod egyébként...) csak azért, mert így akarom bizonyítani, hogy nem vagyok önző liberális fasz szingli. Ez nem indok a gyerekvállalásra.

EnZsolt 2009.07.15. 09:08:54

@szőkecsa: "Tudjuk,hogy a csalások melegágya a JÓzsefvárosi,a Verseny utcai és egyéb piacok,ahol soha senki nem kap nyugtát,tehát a csalás a szemünk előtt zajlik."

"Ezeket a piacokat be kell zárni."

Na itt dőltem a röhögéstől...
A piac magától is bezárna, ha nem lenne rá igény, de van. Inkább ezen kell elgondolkodni.

Nikorene 2009.07.15. 09:41:16

Minél többen és minél jobban csalnak, annál nagyobbak lesznek a terhek azokon, akik nem... Így egy idő után ők is, aki meg azért sem, az meg beledöglik. Ördögi kör. Meg kell baszni nagyon csúnyán, akit elkapnak, és ha lesz elrettentő ereje a lebukásnak, akkor majd nem csalnak olyan sokan, akkor lehet majd csökkenteni a terheket.

Szko 2009.07.15. 09:41:56

@Bodzaszedő Manager: A becstelenségre nem indok, hogy más is csinálja, és a gyerek sem! Ha becsületesen nem tudod felnevelni, ne vállalj gyereket, mert csak a becstelen emberek számát szaporítod.

Smacika 2009.07.15. 09:43:27

"Tudjuk,hogy a csalások melegágya a JÓzsefvárosi,a Verseny utcai és egyéb piacok,ahol soha senki nem kap nyugtát,tehát a csalás a szemünk előtt zajlik.Ezeket a piacokat be kell zárni.Állampolgárok figyeljetek!! Minden vásárlásnál kérjetek nyugtát."
Aham, kérjél a kínatól nyugtát.

Kistvan_from_tb 2009.07.15. 09:48:37

Az miért van, hoyg itt mindenki a csalásról a lopásról a kormányról-az ellenzékről a másikról köpköd-rug-harap-vonyít,

MIKÖZBEN

nem történt semmi!!!!!!

A tatabányai Gyémántfürdőben minden vendéget úgy engednek ki, hogy elkérik a karperecét és ők húzzák le.
Hogy nem hallod csipogni, az igaz, mert számítógépes olvassón húzza le.


Az ok nagyon prózai, és sokkal inkább homáros:
A kedves vendégek nagyon-nagy hányada felejtette el visszaadni a karkötőjét kimenetelkor!
Nem azért mert lopni akart (tételezzünk fel jót!), nem azért mert mégegyszer be tudna menni vele, hanem mert már megy el, másra koncentrál, gyereket terel-babakocsit tologat, stb.!!!

Ez karkötőnként kb 3- ezer Ft-os kár a fürdőnek.

És hogy ez így homáros cikk lett, az jellemző a homárra.
Az persze nem lesz homárros cikk, hogy bocsi, de nem volt igazunk.

Szumóné 2009.07.15. 09:53:39

@Frucsasz: egyetértek.
Minek a gyerek, ha nem tudom eltartani, tisztességgel felnevelni, mindent megadni neki, amit szeretnék? A gyermekválallás önzés is lehet, egyese esetekben. Hallottam olyanról, aki csak azért vállalta be, hogy öregkorára ne legyen egyedül. Okoooos...

A posthoz: tényleg, itt Mo.-n az emberek rákényszerülnek a csalásra. Akik tudnak. Főleg a vállalkozói szférában. DE. Mindennek oka van! Egy nagyon elrontott "felszabadulási gazdálkodás" a kommunizmus után. Ebből nehéz lesz kimászni.
A megoldás: format magyarorszag:\

Továbbá nagyon kíváncsi vagyok, hogy a tbányai strandtól kapunk-e választ, hogy utánajártak a dolognak. Esetleg a postíró megadhatja nekik a számlaszámát, hogy megküldjék neki a risztet. :-D
(Risztelni = elosztani a keresményt, vagy hasonló).

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.15. 09:53:56

a nemtommelyik megyében a segélyezettek fele elutasította a közmunkát (háromszoros pénz a segélyhez képest)

persze ők nem adócsalók. talán fényevők. de biztosan van mobiljuk, plazmatévéjük stb. valami karitatív szervezettől, ingyér.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.07.15. 09:56:33

广州海珠区阅江中路308号琶洲展馆

Szumóné 2009.07.15. 09:57:42

@Kistvan_from_tb: nincs igazad. A Homár követi egy blog utóéletét és volt rá példa, hogy leírta a másik fél szempontjait, netán belátta, hogy tévesen ítélt.

A nickedből ötletelve biztos te is ott dolgozol a strandon, ezért véded őket! Te mennyit kapsz naponta a karperecek árából???

Olvass pontosan: a postiró karkötőjét levették ÉS az új vendég UGYANAZON karkötővel a MOZGÁSSÉRÜLT bejáraton ment be, ahol nincs leolvasó és chip. Egyértelmű a csalás esete.

Normális strandokon meg nem probléma leadni a karkötőt, mivel ahogy kicsekkolsz - ott le is kell adni.

Kistvan_from_tb 2009.07.15. 10:04:45

@Szumóné:
A homár a kezdettekkor igenis korszakalkotó volt, de ma már csak köpköd. Sajnos ez van.

Nickemből max arra következtethetsz, hogy tb-ányai vagyok, ugye édes?
Bár már tatán lakom, én mégis büszkén tatabányainak vallom magam.

És nem dolgozom ott, remélem nem is fogok. Nem azért mert nem jó hely (direkt nem írtam arról semmit, hogy maga a fürdő milyen, mert az amúgy sem számítana), hanem mert nem lenne türelmem a kedves vendégek hadához.

Hogy mi egyértelmű, és mi nem, azt szerintem te sem tudhatod. TE is csak olvastad, de még a posztíró is a babakocsijára figyelt.

És hogy belefér-e a tatabányai strand a "normális strandok" körébe? Ugye ezzel a mondatoddal nem szeretnéd eldönteni?

Az tény, hogy egy újjonann nyitott ilyen jellegű intézménynél lehetnek és vannak apróbb bakik, pl "körforgók" után nem egyértelmű, hogy mit kell tenned a karkötőddel.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.07.15. 10:06:03

És erre mit csinál a gyémánt fürdő vezetősége? Jaj, milyen kevés jegyet adunk el. Sajnos el kell bocsátani az egyik pénztárost. Gratuálok!

@Kistvan_from_tb: Azért van a kapu, hogy ne tudjál simán kijönni és elvinni az órát. És ott is el lehet kérni a kapu után! Persze ez így kevésbé gazdaságos.

(Nézzétek el nekem, hogy nincs rövidített linkem, amit beszpemmelhetnék ide)

Kistvan_from_tb 2009.07.15. 10:11:39

@ReWriter: Aki itt hozzászól, az már volt ott?
Tény, ahogy előbb is írtam, hogy nem jó az elrendezése.
Persze tény az is, hogy a kedves Vendégeknek rossz elrendezés mellet is illenne leadniuk a karkötöt.
De sajnos nem így van.

Frucsasz 2009.07.15. 10:37:42

@ReWriter: Nem, szerintem nem fognak elküldeni senkit. Inkáb megemelik a belépők árát. Ezáltal persze ki fogja meginni a pénztárosok kis magánakcióját? Persze, hogy a strandolni vágyó vevők. Tehát amikor a posztoló azt írja, hogy " minket nem károsítottak meg max a strandot", nagyon téved. Mert lehet, hogy a belépő egyébként 800, max 1000 HUF lenne, de az üzemeltetés kénytelen számolni a pénztárosok csalásának köszönhető veszteséggel, így ezt is beépítik az árba.
Ugyanez van a BKV-nál. Azért fizetünk cca. 10 e HUF-t a bérletért, mert meg kell fizetnünk a bliccelők jegyeit is.

KopaszMercis 2009.07.15. 10:43:08

@Kokibaba:

persze ha egy tanulatlan majomfasz vagy akkor nem is..

Épületdiagnosztika (törölt) · http://www.epuletdiagnosztika.hu 2009.07.15. 11:08:54

"Amig én otthon éltem, én is rá voltam kényszerítve, hogy a céget megkárosítsam, ahol dolgoztam."

Pisztolyt tartottak a fejedhez, gondolom :)

phaszfej 2009.07.15. 11:11:44

A Dagályon ugyanez ment pár éve. Ott a biztonsági őrök is benne voltak. Gondolom, ezért vezették be a karszalagot. De az is milyen már, hogy megjelölnek karszalaggal, mint valami birkát.

Impega 2009.07.15. 11:32:43

@Bodzaszedő Manager: Na tessek, reggel ota esz a fene. Persze mindenki lop csal hazudik, ki nagyban ki kicsiben, Te is en is, a sun is . de kerem, legalabb normalisan csinaljak, ne ennyire usztustalanul. Varjak mar meg hogy amazok eleg messzire erjenek

EnZsolt 2009.07.15. 11:33:44

@phaszfej: aki emiatt birkának érzi magát...

Trejo 2009.07.15. 11:39:58

"Hátrafordult, látta a bamba értetlen képemet..."

Ez tetszik, igazi önirónia!

Navarone 2009.07.15. 11:41:44

Ismerem a fürdő tulajdonosait. Szólok nekik.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.07.15. 11:52:16

Nem fogjátok elhinni, de nyugtát kaptam ma a kínain. igaz, hogy csak egy 250 forintos kulcstartóról, de tényleg.

Kistvan_from_tb 2009.07.15. 11:58:09

@Navarone:
Mármint az önkormányzatra gondolsz?
Mert a tulajdonos a Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata.

queenga 2009.07.15. 12:16:35

@Kistvan_from_tb: Pénztárosoknak lopni szabad, vendégnek karkötőt nem? 3:P

parmenion 2009.07.15. 12:38:54

@vidéki suzukis: "Valamint tolvajtól lopni nem bűn." Ezért lopni fognak a tolvajtól. Tehát ők is tolvajok lesznek. Rövid idő múlva már alig lesz normális hozzáállású ember. Szerintem kb. itt tartunk most.

vape 2009.07.15. 12:44:47

Én is voltam már pár ilyen karkötős strandon. Emlékeim szerint ott is a pénztáros elkérte az órákat kilépéskor, és ő olvastatta le mindet a maga olvasóján.
Kérdés, hogy a tatabányai adott-e végszámlát fizetéskor. Ha igen, nincs mutyi. Ha nem, akkor meg ügyesen csinálja.

Nem védem a pénztárost, csak lássuk a másik oldalról is a dolgokat.

AlulírottFentemlített 2009.07.15. 13:23:00

Ráckevén ilyet sosem csinálnak a pénztárosok, legfeljebb csak risztelt májat cinnamonnal.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.15. 13:50:54

Kdves posztoló, ha már kiléptél ne forgolodj, figyelj a srácaidra ( na jól van igazad van,de). Szegénylánykák napi 8-12 órát ülnek azokba a kis bodékba 36 fok melegbe,valahonnan össze kell szedni az esti disco belépő árát, s ne feleddneked is és annak is segitőkész volt akinek a te belépődet tovább passzolta, summa egy segitőkész fiatal, ezmamár ritka és még leleményes is.

staropramen 2009.07.15. 14:14:02

@AlulírottFentemlített:
Hát persze Sztrovacsek,mert ott óra, vagy karkötő helyett nyakbaakasztós kolompot adnak és azzal nem tudsz lelépni,mert hangos.Ha mégis, akkor csak azt kell megnézni merre vonulnak utánad a birkák és már meg is vagy.

AlulírottFentemlített 2009.07.15. 14:16:55

@staropramen:

Utánam a pocsay család jön platós ifával. Ja azok nem is ők, hanem a Nelson!

staropramen 2009.07.15. 14:32:01

@AlulírottFentemlített:
A sor végén meg a juhász kergeti a birkáit.

Krisztina (törölt) 2009.07.15. 14:38:49

@Frucsasz: Talan van itt, akinek ismeros vagyok, az tudja, hogy nem szokasom anyazni, szidalmazni senkit es masok velemnyet minositeni. Na de idefigyelj, sajat magadat meg a sajat szuletesedet minositsed emberi mocsoknak, te szarhazi, ne az en fiamat meg azok gyerekeit, akik tisztesseggel probaljak nevelni, dolgoznak es adot fizetnek ebben az orszagban. Azokat a gyerekeket, akik majd eltartanak teged ha nyugdijas leszel es fizetik azt az egeszsegugyi ellatast, amibol teged apolnak majd. Jobb is, ha te nem szaporodsz ilyen vilagszemlelettel. szegeny anyad.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.15. 15:11:49

@Krisztina:
hat erdekes hozzallas az teny
ha a szulei igy allnak hozza most nem irogat...
ennyi

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.16. 21:24:37

Csak szólok, hogy hulyeség
Ha kifele nem érzékelte a szenzor hogy kijöttek, aztán eladják másnak a karkötőt , az bemegy a szenzor letiltja a karkötőt és kijövetelkor gond van
Nem hulye volt a programozoja sem

ghck 2009.07.16. 22:54:20

@horex: "két embert ugyanaz a csaj ... enged be a mozgássérült kapun. Ennél a kapunál nincs leolvasó"

Nem volt hülye a csaj sem, hogy befelé leolvastassa a karkötőket. Csak szólok.

tomato 2009.07.27. 14:34:58

Szia!
Ott dolgoztam a strandon és ez nem rendellenes. Pl. nyitáskor alig működött néhány ilyen kapu és nekem kellett néha kártyával beengedni szegény vendégeket. :D Szóval nincs itt semmiféle csalás vagy olyan, hogy még felhasználják, főleg, hogy a pénztártól jobbra ott a főnök... :D
Nem azért mondom, mert ott dolgoztam, de én amikről tudok ilyen ügyekről, azok nem a csalás miatt vannak....
süti beállítások módosítása