Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tékozló Homár

Videózza az öltözködő nőket a Dagály egyik kabinosa?

2009.07.17. 09:40 | szily | komment

Bár meztelenség van benne, ez nem pikáns, hanem igazán ijesztő történet: ml azt állítja, hogy a kabinban, öltözködés közben valaki kamerás mobillal felvételt csinált róla, erre kikapta az illető kezéből a telefont. Mint kiderült, maga a kabinos volt a perverz. Leskelődés alant.


Az alábbi eset történt velem 2009. július 3-án délután 18 óra körül a Dagály fürdőben:

Fürdés után, hazaindulás előtt, egy szál törölközőben várakoztam az öltözőkabinok előtt, kezemben az utcai ruhám + táska, de mivel nagyon sokan voltak, percekig álltam ott, nem jutottam be egyik kabinba sem. Ekkor a kabinos fiatalember odajött és készségesen felajánlotta, hogy menjek be a mozgássérültek részére fenntartott kabinba átöltözni, mely a sor végén, a fal mellett van (a fal és az utolsó kabin között van egy keskeny rés, ahova jól el lehet bújni). Beengedett és én elkezdtem átöltözni. 

Öltözködés közben véletlenül vettem észre, hogy egy fémes tárgy alul belóg a kabinba. Pár másodperc után jöttem rá, hogy valaki a kamerás telefonjával benyúlt és feltehetően fényképet / videofelvételt akar készíteni. Hirtelen nem is tudtam mit tegyek, gondoltam arra is, hogy kirúgom a kezéből a telefont, de nemsokára visszahúzta a kezét, így nem tudtam tenni semmit. Ezután már résen voltam, úgy öltöztem tovább, hogy folyamatosan figyeltem. Nemsokára a kabin felső pereme fölött vettem észre megint a telefont (ha nem figyelek, észre sem vettem volna, mert nekem olyan magasan van). Annyira dühös lettem, hogy hirtelen felindulásból, gondolkodás nélkül felpattantam a padra és kikaptam a telefont az illető kezéből. Először arra gondoltam, hogy gyerekek szórakoznak, mivel elég sok iskolás volt akkor az öltözőben. Gondoltam, ha végeztem, visszaadom a telefont a kabinosoknak, hogy ha valaki keresi a telefonját, akkor azt jól szidják le, hogy ne csináljon ilyet többet. Folytattam az öltözködést, de nemsokára erős dörömbölés hallatszott, majdnem beszakadt a kabin ajtaja. Ekkor már kezdtem megijedni, hogy mi lesz, ha kimegyek.

Mikor kész lettem az öltözködéssel, kinyitottam a kabin ajtaját és megdöbbenve láttam, hogy a kabinos férfi követeli vissza a telefonját! Azt hangoztatva, hogy én elloptam az ő telefonját, kikapta a kezemből és sietve elkezdte nyomogatni a gombokat (gondolom gyorsan kitörölte a rólam/ill. esetleg másokról készített felvételeket). Sajnos így a bizonyítékokat megsemmisítette, így nem tudtam volna alátámasztani, hogy nekem volt igazam. A kabinban egyedül voltam, így nem volt tanúja a kamerázásnak, viszont amikor kiléptem a kabinból, többen is ott voltak, amikor meggyanúsított a lopással. kisebb szóváltás volt közöttünk, de végül nem vertem ki a balhét, és nem jelentettem a vezetőségnél az ügyet (sajnos - utólag már így gondolom). Amikor mentem kifelé a fürdőből, gondoltam rá, hogy szólok a biztonsági őröknek, de attól tartottam, hogy mivel az állításomat bizonyítani nem tudom, még a végén engem hurcolnak meg rágalmazásért, ill. a telefon eltulajdonításáért. Ezért gondoltam, hogy internetes fórumon osztom meg ezt a történetet. 

Hölgyek, ha mennek a Dagályba, a szekrényes öltözőben legyenek résen!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapasssucks 2009.07.17. 15:28:08

a faszé nem tanulnak meg a csajok karatézni.
Leütöd, rendőrt követelsz, aztán a telefont csatolják bűnjelnek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.17. 15:29:54

@csodalámpa:
az is eletszerutlen , hogy valaki kitalal ilyesmit

en soha eletemben nem voltam a dagalyban es utoljara 8 evesen kukkoltam a noket az egri strandon
de ez mar elevult ugyhiszem

Ofélia . 2009.07.17. 15:37:50

Valyon zoomolási lehetőség is volt a mobilon mert ez FONTOSH kérdés a képminőség szempontjábol:))

Egyébként a sikítva visítás lett volna a megoldás de úgy, hogy a hanghatást még az igazgató is hallja ha már a tökön rúgásra nem volt esély:((

fourgee 2009.07.17. 15:37:56

@S. Annyi: A Dagály kabinosa, a f.szával :)))

Ofélia . 2009.07.17. 15:39:13

@hagyma: A kukkolás soha nem avul el csak a kukkolás alanya de akkor már minek kukkolni??:))

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.07.17. 15:44:12

Véletlenűl megtaláltam volna a legérzékenyebb pontját a lábammal,de lendületből.........

kyanzes (törölt) 2009.07.17. 15:53:06

(Csak a tréfa kedvéért) nyugtassatok meg, hogy a történet alanya nő... :)

májgeriberi 2009.07.17. 15:55:15

@csodalámpa: nagyon naiv vagy drága!

azt el tudod-e hinni, hogy vannak olyan bácsik akik a gyereket szeretik?

ez életszerű?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.17. 15:58:59

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
kifejezetten lukak voltak furva az elvalasztofalakba, fabol volt telen a kabin
/nem en voltam/
de ott volt a luk
a no is
es 8 eves voltam
meg halozati telefonunk se volt nem mobil
hat igy esett

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.17. 16:01:50

es kibaszott jo melle volt de aztan letakarta az osszes lukat flottirtorulkozovel
pedig igyekeztem csendben maradni es akkor meg ivareretlen voltam
csak a kivancsisag
a golya hozzaba nem volt meztelen no


ezt a pasit meg fel kell jelenteni ilyen helyen nem dolgozhat aberralt, megha neha jo is kukkolni valakinek

csodalámpa 2009.07.17. 16:24:36

@szalontüdő: hűha, most lebuktam :D

De mellélőttél, én csak egy törzsvendég vagyok, cca 4 éve.
Viszont a törzsvendégek nem a földszinten öltöznek, hanem az emeleten, ahol külön női/ffi rész van azonos nemű szekrény-záró/nyitó emberkével.
Ettől függetlenül nem bírom elképzelni, hogy este hat körül - posztoló is írta, hogy sokan voltak - a többi kabinra ácsingózó fürdővendégnek nem tűnt volna fel egy gyanúsan helyezkedő kabinos bácsi.
Vagy csak a fantáziám reménytelenül sivár...

donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2009.07.17. 16:28:33

Mit lehet filmezni egy nyugdíjason?
Ha a nőci csinos volt,akkor meg örüljön neki, hogy örömet szerzett másnak. Hülye tyúk.

virgil76 2009.07.17. 16:38:36

Telefon elvesz, összetör, benyúló kezet öngyújtóval ropogósra süt. esetleg előtte kölnit szór rá a nagyobb hatás érdekében.

szalontüdő 2009.07.17. 16:40:34

@csodalámpa: Ok, bocsot kérek a gyanúsításért!
Én nőből vagyok, de ki nem tudnék találni ilyet, ha nem történt volna meg.
Persze, nem vagyunk egyformák.
Nemrég egy 18 éves lány kinézett magának egy férfit, feljelentette, hogy zaklatja, e-mail-ben és egyéb módon.
Szerencsétlen férfit el is vitték a rendőrök, alig tudta tisztára mosni magát.
Na az ilyen csajoknak a sünt.

csodalámpa 2009.07.17. 16:54:17

@szalontüdő: nem szívtam mellre. :) Max annyiban, hogy a személyzetből jópár embert ismerek, és velük nagyon jóban vagyok. De a lenti kabinos pasit speciel nem. Úgyhogy teljes egészében nem cáfolnám meg a sztorit, de az a mozgássérülteknek fenntartott átötltöző kabin, amiről én tudok, az pont a kabinsor közepe táján van, nem a végén. A női oldalra eső sorvégen tutira nincs még egy, a férfi oldalra eső sor végén sincs szerintem, de ez nem 100%.
Legközelebb megnézem :)

i hate the police (törölt) 2009.07.17. 16:59:11

@KopaszMercis: 14:37:31::)))))Kár, hogy ritkán jössz a homárra, végre valami humor:))))))

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.07.17. 17:35:08

nagyon nagyon kamu szagú a történet!

jesszumpepi (törölt) 2009.07.17. 17:39:20

@csodalámpa:

Én is törzsvendég vagyok évek óta a gyerekkel,néha Bandival.

Lent öltözünk,mert az emeleti rész lepukkant,a földszinti meg modern,felújított.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.17. 17:42:05

@don-kanyar:

A te logikád szerint minden nő örüljön,ha megerőszakolják,mert örömet szerzett másnak.

De jó,hogy a Vörös Hadsereg katonáinak sikerült örömöt szereznünk a II.világháború végén!

AvgDvl 2009.07.17. 17:42:36

@aardwark: "van saját birtok szomszéd nélkül balaton parton, saját napozó és stég, so, ott nincs kabinos és én szoktam fotózni de nem mobillal (az nem telefonálásra való?), és eddig senki nem akarta kivenni-kiverni a kezemből a gépet..."

Fúúúú de menő csávó vagy...
Autogramot adsz-e?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.17. 17:44:02

@Prinzessin Erbsen:

Tévedsz.

70-80 éves nőket is megerőszakolnak.

Fiatal fiúkat is.

Senki nincs teljes biztonságban :-(

jesszumpepi (törölt) 2009.07.17. 17:46:49

@gio:


Ezt majdnem minden posztnál elsüti valaki.

májgeriberi 2009.07.17. 17:46:55

@jesszumpepi:

"70-80 éves nőket is megerőszakolnak."

na azokat sajnálom, de csak azért mert ott nem tudni ki örül jobban XD

Átlagarcú 2009.07.17. 18:31:53

Nem tudok a problémába egyik oldalról sem belehelyezkedni:(((

csodalámpa 2009.07.17. 18:41:26

@jesszumpepi: hát lehet, hogy lepukkantabb, de nincs olyan nyüzsi meg tömeg, ezért én jobban szeretem. Az öltözőszekrények között meg nincs túl nagy differencia :)

csodalámpa 2009.07.17. 18:43:10

@májgeriberi: azért a kukkoló kabinos és a pedofil között van némi szintkülönbség. Utóbbiakat nyilvánosan és nagyon fájdalmasan végeztetném ki...

C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.07.17. 18:44:39

- Uram, a fél arca már teljesen lesült, a másik meg hófehér! Miért nem fordul meg?
- Nem tehetem, mert csak fél napra váltottam jegyet.

májgeriberi 2009.07.17. 18:45:16

@csodalámpa: az életszerűségről volt szó

májgeriberi 2009.07.17. 18:52:12

@csodalámpa: van fogalmad róla, hogy hány ilyen aberrált faszfej van?

én csak egy ember vagyok, de találkoztam életem során 3 alkalommal szatírral!

nem volt élmény..

b[ALien] (törölt) 2009.07.17. 19:12:03

@májgeriberi: basszus, én úgy szeretnék találkozni egy szatírral
vagy egy állatkínzóval
csak ne legyen túl nagy darab
én ugyanis olyan űrlény vagyok, akinek nem csak a szája jár:)

Impega 2009.07.17. 19:16:18

Nem volt Net a cegnel egesz nap. Es egy ilyen posztrol maradtam le.

csodalámpa 2009.07.17. 20:02:40

@májgeriberi: igen. A kukkolás életszerű, a kabin melletti hasalás számomra nem. Írtam már, hogy sivár fantáziával rendelkezem :)

csodalámpa 2009.07.17. 20:04:00

@májgeriberi: nyilván sok. De akkor sokat végeznék ki nyilvánosan.

kyanzes (törölt) 2009.07.17. 20:17:16

Egy időben volt egy kollégám, aki minden alkalmat megragadott, hogy ilyen képeket készítsen. A legvalószínűtlenebb helyzetekben kamatoztatta korábban látensnek hitt paparazzi képességeit. Bemutatott pár felvételt, hát mit mondjak, eléggé meglepett, hogy mekkora "kockázatokat" mert vállalni. Persz erkölcsileg is elítélendő - természetesen :) - bár ez is egy hobbi. Amíg pofán nem verik :)

Grafit Macsek 2009.07.17. 20:56:36

Amikor észrevette lent, akkor rá kellett volna taposni két lábbal a kezére, és kicsavarni belőle a telefont. Majd kézenfogni, szintén talppal, kettővel és hívni a rendőrséget. ARRÓL a telóról. ha én ráléptem volna a kezére, még most is ordítana a fájdalomtól!
Tom, rém okos vagyok itt a monitor előtt...

Saci Pererê 2009.07.17. 21:10:42

@Impega: nyomd fel őket a szakszervezetnél! :D

nyilas1976 2009.07.17. 21:13:36

@Grafit Macsek: teljesen igazad van de a félhülye rendörség helyett jó esetben a férjét/barátját kellet volna hívnia vagy egyedül elintézni a gyökeret.Bár én a kukkolók pofátlanságán jól tudok szórakozni.

ZON 2009.07.17. 21:30:45

Boratnak is ez volt a főhobbija: beutaz varosba és nezni madamok pisil es kakil... Az jobb ? Mégis csipem, csapolj bele !

Sajtkukac 2009.07.17. 22:06:30

Látom nem jártok a Dagályra...
Hétfőn én se, mert akkor tényleg sok a proli, meg a brazil gépsor.

"a fal és az utolsó kabin között van egy keskeny rés, ahova jól el lehet bújni"
1. Ilyen ott nincs, az egy átjáró ajtó a bejárat és a szekrények között.
2. A mozgássérült kabin meg középen van.
Ennyit a cikk esetleges valóságáról vagy inkább a hölgy (?) hiszékenységéről.
Annyi biztos igaz az egészből, hogy gyakran ott kell állni vizesen, cuccal a kézben, mire a sok szöszmötölő nyugdíjas hajlandó végre kijönni a kabinokból.
Fiatalabb csajok nem is várnak a kabinra, gyakran a (koedukált) szekrénysorok között öltöznek át. Aztán meg vannak sértődve, ha az ember akárcsak véletlenül is odanéz (bár nem szokott véletlen lenni :D ).
Múltkor az egyik csaj elkezdte takargatni az éppen vetkőző barátnőjét (aki nem is vett észre engem), de kérdeztem is tőle: hogy irigykedik, hogy nézem a barátnőjét (őt meg nem) vagy mi? Telefon és egyéb képrögzítő eszköz sajnos nem volt nálam... :D

A karszallag meg tényleg dühítő, mert az a tolvaj biztonsági őrök miatt lett bevezetve. A kerítésen nagyon kevesen ugráltak be...

i hate the police (törölt) 2009.07.17. 22:29:55

@Sajtkukac:no, akkor kamu..a hölgy csak szerette volna, hogy kukkolják:)Egyébként tavaly nyáron a Siófoki nagystrandon egy nő lazán átjött zuhanyozni a férfi öltözőbe-ez persze nem zavarja a nőket/tisztelet a kivételnek/,bezzeg forditva mi lenne..elöttem már 2-en vártak, hogy le tudjanak zuhanyozni/egy zuhanyzó müködött/..kb. 5 percet vártam, aztán igen határozottan kizavartam és még ő volt felháborodva...
@Orbán elég a 20 évedből, új, hiteles elnök kell!!: jó a nickneved, én még annyit tennék hozzá, hogy kollégisták takarodó!:))

S. Annyi 2009.07.17. 22:33:02

@fourgee: Bocsi, de mintha a szádon lenne egy kis sárga pötty....

S-1-5-7 2009.07.17. 22:35:23

Kabinajtó kifelé nyílik, nem lehetett volna simán kirúgni amikor előtte térdelt?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.18. 01:03:18

Csak ugy kérdem, érvényes vót-e a vizsgája ml-nek, merthogy biztos azért photozta le Pötyi bácsi
Örülhet, hogy nem szoritotta le és lökte a parkoló autónak.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.18. 01:04:43

@hagyma:
És azóta is a retinádba van égve a nő logoja?

AvgDvl 2009.07.18. 01:20:30

@MVP-pajzs: nem, a dagályban a kabinajtó befelé nyílik, és a lehajtott paddal támasztod ki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.18. 04:20:39

@horex:
nem egett be
mar nem is emlekszem csak arra
hogy lattam ket noi mellet es egy puncit
es szerintem rendes volt hagyott egy percet mielott takart

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 07:23:59

@MVP-pajzs:

A Dagályban olyan kabin van,hogy két ajtaja van,egy a bejárat felől,egy a szekrények felé.

Bemész,behajtod az ajtókat,lehajtasz egy padot,és az zárja be az ajtókat.

Ha végeztél,felhajtod a padot,és nyithatod az ajtókat.

Nincs az ajtón zár,ami el tudna romlani.

csodalámpa 2009.07.18. 08:47:04

@Sajtkukac: Na, akkor jól emlékeztem mégis.
Akkor fenntartom a baszatlan pitschát! :DD

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.07.18. 08:48:27

Dagályban azért lopnak is, az engem jobban zavar. (Végül is hol nem) Érdekes módon később meglett a táska. Kérdezték, hogy mennyi pénz volt benne. Gondoltam, ha ők voltak, akkor most összeugrasztom őket és a 4ezer helyett 60ezret mondtam. Na, azokat az arcokat kellett volna látni, ahogy vérbe borultak. Gondolom a bűnös kapott hátul pár pofont a "hiány" miatt.
És mielőtt bárki megfedne, hogy egy esetből általánosítok, pár nap múlva megint az alkalmazottak találtak meg egy tárcát. A sasszeműek. Pedig egész jó hely lenne.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.07.18. 09:00:09

@espadazo: Vadász-vadász, te miért jársz a Dagályra?
/tudod, nem igy szol a mondoka/

májgeriberi 2009.07.18. 11:51:26

@b[ALien] a kopasz baba: a barátaim is ezt mondták akkor :)

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 12:02:41

@csodalámpa:

Baszatlan picsának nevezni egy nőt,akinek problémája van,bizonyítvány arról,aki mondja.

Ezen az értéken kezelem az ilyen megjegyzéseket.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 12:14:15

@espadazo:


Lopást még nem tapasztaltam,de nem kizárt.

Tavaly volt viszont egy botrány,jócskán csaltak a pénztárosok,főoldalon volt az indexen.

Utána vezettek be újításokat,pl.karkötő.

Az a masszőrnő,akinél egyszer voltam,nemcsak modortalan,hanem masszőrnek egy nagy nulla.

Férfiakat és nőket csak egy lepedővel elválasztva masszíroznak,holott félmeztelenre kell vetkőzni.

Engem az is zavart.

Oda nem mentem többet.

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 12:35:04

@jesszumpepi: te nem érted a humort:)Azért nevezte b....lan p.nak ,mivel kamuzott a hölgy:))
Mit főzől ma Bandinak?Bár, gondolom, úgyis megdicséri majd:))

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 12:47:31

@i hate the police:


Így nevezni egy nőt elég alpári.

Számomra ez nem humoros.

Bandi túrázik.

Magamnak főzök.

Lecsót.

Puliszkát akartam főzni hozzá,de nem kaptam kukoricadarát.

Nem baj,anélkül is jó lesz.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 12:51:07

@i hate the police:


Nagyon sok posztnál nem tudjuk,hogy kamu-e.

De gondolkodni nem tilos.

Nem kizárt,hogy kamu,de mi érdeke lenne ilyet leírni valakinek?

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 12:53:41

@jesszumpepi: nekem meg az nem vicces, hogy itt mindenki látatlanban itélkezett és kivánt minden rosszat a kabinosnak.Akkor most, hogy kiderült, hazudott a posztoló, neki mit kivánjunk?Mondjuk egy csiklószoritót?:)))
És hogy-hogy elengedted a Bandit?

EÖ (törölt) 2009.07.18. 12:58:29

Egy bayerischer Gebirgsschweisshund-dal és egy üveg Zirbenschnaps-al kényelmesen berendezett teraszról minden érintettnek boldog születésnapot kíván a Pocsay család.

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 13:01:38

@jesszumpepi: nézd, én 15 éve csak természetes vizhez járok, strandra nem,de mivel többen megerősitették, tuti, hogy kamu.Gondolkodni egyébként valóban nem tilos, csak nem árt a tényeket sem figyelmen kivül hagyni.
Miért lenne érdeke?Talán túl sok az ideje..vagy csak alacsony a kerités...

EÖ (törölt) 2009.07.18. 13:05:32

válaszcím:

D-1114 Ausfahrt
Einbahnstraße 13/B
Félemelet jobbra

csodalámpa 2009.07.18. 13:51:51

@jesszumpepi: elszégyenltem magam egy kicsit, ezért megkövetlek Téged és a többi kommentelőt. Baszatlan pitscha visszavonva. De valami hasonlót gondolok róla továbbra is.
Többen rávilágítottak már itt ugyanis a sztori ingatag pontjaira...
Problémája van a hölgynek, szerintem is...

csodalámpa 2009.07.18. 13:56:38

@jesszumpepi: a fenti masszírozót már bezárták, lent külön kabinokban vannak.
Egyébként a legvicesebb az volt, hogy a masszázsjegyeket összeszedő hölgyike szó nélkül mászkált be masszázs alatt a masszírozóhelységbe...

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 14:03:37

@csodalámpa: bizony, problémája van, nem is kicsi:))
A másik:no, akkor a masszázsjegyeket összeszedő hölgyike a másik példa arra, amit én a siófoki nagystrand kapcsán írtam:)

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 14:32:37

@i hate de police

"de mivel többen megerősitették, tuti, hogy kamu."

Ha a mozgássérülteknek fenntartott kabin máshol van,az még nem jelenti azt,hogy az egész történet kamu.

A kabinos becsaphatta a nőt.

Évek óta járok a Dagályba,de én se tudom,melyik a mozgássérültek kabinja.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 14:33:41

@csodalámpa:

Ha egy félmeztelen nőt masszíroznak olyan helyen,ahová mások beláthatnak,az más dolog,mintha egy félmeztelen férfit masszíroznak.

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 14:37:36

@jesszumpepi: látom, te nem veszed tudomásul a tényeket, csak hajtogatod a magadét.Egyébként, miért lenne más?Egyenjogúság van vagy te úgy gondolod, hogy a nőknek mindent szabad?Még jó, hogy nem minden nő gondolkodik így...

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 14:38:53

@Egyéves Önkéntes:


Szia!

Válaszoltam neked.

Vagy eltűnt a kommentem,vagy később jelenik meg.

Vagy nem is küldtem el?

Pedig csak fröccsöt ittam ebéd után.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 14:42:14

@i hate the police:


Bandival sziámi ikrek voltunk.

A szétválasztó-műtét jól sikerült.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 14:46:04

"(a fal és az utolsó kabin között van egy keskeny rés, ahova jól el lehet bújni)."


Még egyszer elolvastam a posztot.

Aki a posztot beküldte,itt írja le,hová bújt el a mobilozó kabinos.

Az,hogy az utolsó fülke a mozgássérülteké,azt a kabinos mondta neki.

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 14:49:14

@jesszumpepi: ???Ezt nem értem:Bandi világgá ment?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 15:09:28

@i hate the police:

"Többen rávilágítottak már itt ugyanis a sztori ingatag pontjaira..."


Átolvastam a posztot és a kommenteket.

csodalámpa írta,hogy a mozgássérült-kabin nem a sor végén,hanem a közepén van.

A nőnek,aki beírt,a kabinos mondta,hogy a sor végén van.Ő elhitte.

Lehet,hogy én is elhinném,mert sose figyeltem még,hogy hol van,pedig évek óta járok oda.

csodalámpa leírta,hogy 4 éve törzsvendég,és a személyzet néhány tagjával jóban van.

Pozitív irányban elfogult,ami nem baj,de a véleményalkotást befolyásolhatja.


Sajtjukac írta,hogy a sor végén nem rés van,hanem AJTÓS ÁTJÁRÓ a bejárattól a szekrényekhez.

Szerinte ez bizonyítja,hogy a "hölgy kamuzott".

A kabinsor két végén NINCS AJTÓ,hanem keskeny,egy embernek elegendő átjáró van.

Én évek óta járok oda a gyerekkel,és előfordult már többször is,hogy vécére kellett mennie,és nem a kabinba mentünk előbb,hanem átmentünk az átjárón a mosdók felé,és utána mentünk a kabinba átöltözni.

Gondolkodjunk el rajta,hogy mi a valószínűbb!

1.Ahol emberek átöltöznek,ott valaki leskelődhet.

2.Valaki ilyet kitalál.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 15:14:35

Sajtkukac meg hétfőn nem jár a Dagályba.

Indok:sok a proli.

A belépő tényleg drága.

Aki szeretne gyógyvízben fürdeni,úszni,szaunázni,de kevés a pénze,azt sértegetni kell?

A másik indok:a brazil gépsor.


Értékén kezelem a kommentjeit.

csodalámpa legalább elnézést kért az alpári megjegyzésért.Respect.

Kevesen teszik meg.

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 15:19:38

@jesszumpepi: a 2. pont/tehát:kamu/ a valószinübb, olvasd el újra.Amúgy kérdésekre nem válaszolsz?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 15:31:55

@i hate the police:

Melyikre?

Arra,hogy miért engedtem el Bandit?

Azért,mert ő szeret túrázni,én meg nem.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 15:33:32

@i hate the police:

Mit olvassak el újra?

A poszt melyik részét,vagy melyik kommentet?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 15:36:12

@Egyéves Önkéntes:

Azt írtam,hogy jó pihenést!


Ha eszel valami finomat,megírod?

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 15:38:29

@jesszumpepi: nem, több kérdés is volt, de lényegtelen.Mindkettöt olvasd el újra

májgeriberi 2009.07.18. 15:50:43

szerintem csak front van

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 16:16:21

@i hate the police:

"te úgy gondolod, hogy a nőknek mindent szabad?"

Hol írtam ezt?

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 16:28:17

@jesszumpepi: nem írtál ilyet, csak a kommentjeidet olvasva így tünik..
Mindegy, a lényeg, hogy Bandi most jól érzi magát:))

csodalámpa 2009.07.18. 16:39:37

@jesszumpepi: annyit tennék hozzá,
- hogy a mozgássérült kabin a kabinos által zárható, tehát ő engedhet be oda valakit vagy nem (vallomás: egyszer én is éltem evvel, igaz nekem a kabinos néni engedte meg, és abban is biztos vagyok, hogy ő nem kukkolt, viszont utólag tényleg szégyenlem magam érte, minden cinizmus nélkül)

- a többi kabin viszont nem kulccsal záródik...

- a női oldal sorvégén lévő átjáró valóban egy szűk kapu és nincs rajta ajtó

- a férfi oldal sorvégén nem tudom mi van, mert nem szoktam arra járni :)

- tényleg jóban vagyok a személyzet néhány tagjával, ami miatt lehetnék elfogult, de nem érzem magam annak. :) Sőt szerintem pont pl az általad említett lópokróc stílusú masszőrnővel volt is konfliktusom...szerencsére én nem kerültem a fakezei közé, hála Istennek.

csodalámpa 2009.07.18. 16:44:10

@jesszumpepi:
nem feltétlenül Sajtkukac védelmében, de (majd kijavít, ha nem) a prolizás inkább a viselkedési kultúrára vonatkozott, nem az anyagi körülményekre.
Eléggé jól meg lehet különböztetni azokat a vendégeket, akik rendszeresen járnak oda, azoktól, akik csak strandszezonban, ill az olcsó napokon.
Ilyen apróságok, hogy nem ugrálok a nyakába az úszómedencében a másiknak, nem úszok keresztbe, nem hűtöm ki a szaunát, etc.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 17:36:28

@csodalámpa:


Abban egyetértek,hogy nagyon sok a kulturálatlan viselkedésű ember.

És ez nem feltétlen az anyagi körülményekkel függ össze.

Nincs női vagy férfi sorvég.

Mindkét oldalon lehet menni a medencékhez.

Lehet,hogy azért nevezed így,mert a szekrények utáni helyiségben az egyik oldalon női mosdó van,a másik oldalon férfi.

De a kabinoknál mindegy.

A masszőrnő meg tényleg fakezű.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.18. 17:38:59

@i hate the police

"a kommentjeidet olvasva így tünik.."


Aki az én kommentjeimből ezt szűrte le,annak egészségére.

i hate the police (törölt) 2009.07.18. 19:11:53

@jesszumpepi: most erre mit mondjak?Otthon minden renben, nem vagy picit frusztrált?

jesszumpepi (törölt) 2009.07.19. 06:27:41

@i hate the police:


Minden rendben.

Bár egy picit frusztrált vagyok.

Kivettem a könyvtárból A Jedi visszatért című könyvet,és az első lapján van egy szakadás :-(

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.07.19. 10:53:45

Én fényképeztem, csak kis felbontású a telefonom és nem fért rá a csaj segge.

i hate the police (törölt) 2009.07.19. 12:15:57

@jesszumpepi: na, ez jó hír, örülök, hogy minden rendben

jesszumpepi (törölt) 2009.07.19. 16:08:35

@rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr:


Most plagizálni fogok:

"Maga mindig ilyen üdítően hülye?"

Megdobbent 2009.07.20. 02:58:33

Ez mar a hetvegi, tessek mondani? :(

apuc 2009.07.21. 07:49:43

Aki mozgássérült öltözőben öltözik(nem mozgássérültként) az eleve nem lehet sikeres ember/asszony.
Csak örülhet hogy az ő szabálysértésére karmikusan ilyen hamar letörleszthette az adósságot...
Most nem értem miért zavarja ha pár ezer netes rajta élvezne?
Ekkora sikere enélkül soha nem lenne valószínűleg.
Lehet csak az zavarja hogy bozontos volt és nem készülhetett fel a castingra?? >o)

Sajtkukac 2009.07.28. 10:39:27

Kicsit megkésve bár, de reagálnék:
Szóval a "proli" és a "brazil" nem anyagi vagy faji, hanem viselkedésbeli megkülönböztetés akart lenni.
Egyébként most voltam kint hétfőn is, és az említett embercsoportoknak nyoma sem volt... Biztos nem volt elég meleg. Mert ha 30 fok feletti a hőmérséklet, akkor elszabadul a pokol (nem lesz sokkal több ember, csak az említett csoportok jelennek meg nagy számban).

A kabinsor végén volt ajtó, de nemrég leszerelték. Nem figyeltem...
Igazság szerint egyszerűen nem értem, hogy hova állt be a nő átöltözni, pedig ismerem a helyet. Csak erről van szó, nem arról, hogy egyből hazugsággal vádolnék bárkit is.

Egyébként meg dögöljön meg aki a strandot üzemelteti, hogy az árakat emeli fel a csillagos egekbe (lassan már én sem tudom megfizetni), de közben meg fél óra míg bejut az ember (még akkor is, ha kevesen vannak), a 50-es medencében nincs víz (érdekes módon pont hétfőn), közben meg hallgathatatlan zene bömböl a hangszórókból (100 méter távolságból is zavaróan hangos).
süti beállítások módosítása