Tékozló Homár

Büdös szájú biztonsági őr rángatta az ügyfelet a Raiffeisen Bankban

2009.08.12. 00:07 | szily | komment

Ritkán nevez Naiv Ügyfél bárkit is "bűzös borz"-nak, nem is nagyon emlékszem precedensre, hajdúsági olvasónk, Kekecke,  viszont igazi indulattal borzozik, ugyanis egy biztonsági őr ordított vele, karon ragadta és ráncigálta, amiért motoros felszerelésben akart pénzt kivenni egy bankfiók előterében lévő automatából. A Homár már egy csomószor csinált ilyemit, és szerencsére sosem inzultálták borzok. Agresszív sztori alant:


Ma (augusztus 7-én) délután háromnegyed négykor voltam a Raiffeisen bankban pénzt felvenni az automatából. Motorral voltam, nyitott sisakkal, látható arccal, protektoros dzsekiben. Máskor is így mentem ugyanebbe a fiókba, sosem volt gond, lévén az automata az előtérben van, az ügyféltérbe nem kell belépnem. Most ordítva (!) jött az ór, hogy vegyem le a sisakomat, vagy menjek ki. Kicsit csodálkoztam a stíluson, és hát igen, nem vettem le a sisakomat, csakazértsem.
Erre mi történt? Az őr elkezdett rángatni! Nem igazán izgatott lévén protektoros a dzseki, nem tudta a karomat megragadni. Akkor még viszonylag higgadtan megkérdeztem, hogy ugye tisztában van vele, hogy nem nyúlhat hozzám és hogy feljelenthetném?! Erre ő azt mondta, hogy nyugodtan. És olyan közel jött hozzám, hogy majdnem elhánytam magam a szagától! Olyan büdös volt a szája, hogy a görény is sírva könyörgött volna a titkos receptért!!! Ahogy ő, úgy én is emelt hangon kommunikáltam vele, és felhívtam a figyelmét a testi higiénia fontosságára. A neve: XY. Munkáltatója a K-SZEKTOR. A bankfiók, ahol ezt a bűzös borzot elviselik: Raiffeisen Bank Debrecen, Bem téri fiókja. Szégyen a bankra, és szégyen a munkáltatójára. Ha nem lennék olyan, amilyen, feljelenteném azért, mert megrángatott. De inkább Téged kérlek, hogy tedd ki, sokkal többet tudok ezzel tenni. Nem csak a bűze zavart. Hanem az, hogy ezt meg merte tenni. Egy nővel. Semmi nem volt nálam, semmivel nem fenyegettem, az arcom nem volt eltakarva, és be sem léptem a bank ügyfélterébe. Ja, és a tiltó piktogramok között nincs ott a bukósisak... Nincs látható tiltás, hogy nyitott sisakban nem vehetek fel az automatából pénzt... Ja, és egy darab ügyfél nem volt a bankban. Csak a dolgozók. Azok meg moziztak...

kekecke
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maya:-)) 2009.08.12. 17:48:39

Na elbasztam!Az előző Cid-nek ment!

CID 2009.08.12. 17:53:06

@maya:-)): ugye-ugye tévedni emberi dolog.:) Ettől függetlenül ezen, még át kell rágjam magam :(

CID 2009.08.12. 17:54:18

Ja értem ázsiaival élsz ? :)

maya:-)) 2009.08.12. 17:57:51

@CID:Kínaival élek:-))Egy mopsszal:-))Meg van perzsa családtagom is jó??!!!

CID 2009.08.12. 18:03:32

Basszus, és nem bántja a perzsa a kínait. Nálunk az angol mindig gyepálja a magyart, pedig az angol kb. 30%-kal kisebb :)

maya:-)) 2009.08.12. 18:11:04

@CID: Látom vetted a lapot:-))Azt nem mondtam hogy szeretik egymást,csak hogy velük élek:-))A perzsa fél a kínaitól:-))Pedig 3x akkora.Igazából csak a szőre nagy és ezt ő is tudja...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 18:16:24

3 blokkra lakunk a "bankunktol"
ezert oda setalunk
multkor Mary egyedul ment es 1 blokkra a banktol egy pasi kert tole aprot
/hajlaktalan/
mondta nincs
a pasi kovette es meg a bankba is bement utana
Mary meg szolt a bankosnak hogy ez a pasi koveti 1 blokk ota
2 perc mulva ott volt 4 rendorauto
es meg buko se volt a pasin

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 18:19:22

a STOP tabla meg tenyleg jobb es egyszerubb a jobbkezszabalynal meg a korforgalomnal is
az teny itt szinte mindenhol lampa van
de nem tul forgalmas utakon hasznaljak a 4 stoptablat
azt normalis ember latja ki er oda elobb
lecet
mondjuk ez otthon nem mukodne az is igaz

maya:-)) 2009.08.12. 18:21:08

@hagyma: Milyen tábla vagy mi van??!!Ez most hogy jön ide??

CID 2009.08.12. 18:26:28

Na azért amerikás szintre remélem nem süllyedünk . Mi van, meg ki dönti el, hogy ki ért oda a stop táblához először. 30-as övezet az igazi.

maya:-)) 2009.08.12. 18:31:27

Baszki ha ennyire imádod a STOP táblákat rakd körbe vele a házad kerítés helyett!!!Ahol én lakom 30 van meg jobbkézszabály!!És jól működik...

CID 2009.08.12. 18:35:10

@maya:-)):
Basszus. Remélem, férfiember nem választ magának ilyen nicket :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 18:43:25

@maya:-)):
fentebb valakik ertekeztek a dologrol es reagaltam

amerikas szintre sose tudtok sullyedni:)

CID 2009.08.12. 18:46:49

@CID: Ezt nem e lehetne törölni :)

CID 2009.08.12. 18:47:59

Neked legyen igazad Makó büszkesége.

The Good Boy 2009.08.12. 18:56:43

látod maya és a többiek, akik egy egy részt a sztoriból harmadszorra vesznek elő, és tárgyalják ki újból, ahelyett, hogy elolvasták volna a kommenteket. Kb. 300 hsz.-el korábban volt szó a stop táblákról, meg úgy általában a felhajtott elejű bukókban látható és felsimerhető arcról, meg a többi fontos mozzanatáról a sztorinak. Mielött ész nélkül osztjátok az igét, elötte olvassatok, hátha más már elmondta (esetleg többen többször is) a frankót.
És akkor nem kérdeznél ilyet, hogy hogy jön ide a stoptábla. hagyma vette a fáradságot, és mielött kommentelt olvasott, és utána véleményt mondott. Ennyi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 18:58:22

@CID:
mert mar annyira alatta vagytok az utobbi 20 evben hogy hihetetlen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 19:00:55

@The Good Boy:
en hulye vagyok
ha van 1-2 oram akkor netezek
namost
ha ven egy uj
elolvasom
aztan sorban a hozzaszolasokat is
mert erdekel ki mit gondol
aztan kommentelek
tudom hogy szarul meg majom vagyok
dehat ez van

The Good Boy 2009.08.12. 19:06:10

@maya:-)): "Ahol én lakom 30 van meg jobbkézszabály!!És jól működik..."
Irigyellek, hogy nálatok jól müködik a jobbkéz szabály! Ahol én lakok, ott nem igazán ismerik a népek ezt a dolgot, mert ha úgy gondolják, hogy mivel ők egyenesen mennek, akkor elsőbbségük is van, igen furán szoktak nézni, amikor az ilyen kereszteződésben ráülök a dudára és közben mutatom nekik a jobb kezemet, hogy ezt kéne figyelembe venni. És 10 ből 9szer látszik rajtuk, hogy fogalmuk sincs, miért dudálok, meg miért mutogatok nekik (gondolom utána ilyen autózz.hu blogokba meg ingerülten irnak este, hogy egy majom autós a kereszteződésben dudált mint egy féleszű, aztán a jobbkezét mutogatta).
Szerintem meg a jobbkéz szabályt meg kellene szüntetni, és táblákkal jelölni az olyan kereszteződéseket!

The Good Boy 2009.08.12. 19:11:04

@hagyma:
nincs mit:)
én is úgy szoktam 1-1 témához hozzászolni, ha elötte elolvasom a kommenteket (egyrészt érdekel, mit gondol a homár népe, másrészt nem irom le ugyanazt a f*szságot 25.ször::)
Ha megt van elöttem 300 komment és nincs időm/kedvem végigolvasni, akkor vagy nem szólok hozzá, vagy úgy kezdem, hogy: "bocs, ha már valaki irta, de nem olvastam végig az összes kommentet..."
Amúgy voltatok magyarisztánban Maryvel? Azaz megkaptad az itteni sokk hatást, vagy majd csak ezután jöttök (én 3 hétig nem voltam gépközelben, nem tudom lemaradtam-e valamiről::))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 19:13:51

@The Good Boy:
ahh nem tudunk menni csak jovo nyaron
Mary mar nagyon varja

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 19:17:17

@The Good Boy:
ettol fuggetlenul japan kocsit motort nem veszunk:)

The Good Boy 2009.08.12. 19:31:35

@hagyma: ezt most miért mondod:) pedig jó gépek! mondjuk az 5,5 méteres amcsi cirkálóknak is van feelingje, de én maradok a 4,5 méteres méretosztálynál. Najó, egy charger, vagy shelby cobra, esetleg egy corvette a régi időkből. talán... Mert azok ugye kisebbek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 19:35:41

@The Good Boy:
mert ugy gondoljuk amerikanak jobb ha amerikai kocsit veszunk
nincsenek lenyeges kulonbsegek
Mary rednek
hidd el
O tok komolyan gondolja ezt
megha szarabb is a Ford, de amerikai

The Good Boy 2009.08.12. 19:49:21

erről a nagy hazafiságról már sokat hallottam/olvastam, alapvetően tetszik, csak itt mutyiországban még a szélsőségesen lokálpatriótákat is el tudják üldözni (pont most irtam egy másik forumon, hogy eddig nem helyeseltem a szlovák rendszámos autóvételt, de legközelebb nekem is olyan lesz).
Itthon gyártanak suzukit (az nem az én igényeim szerint van tervezve, mert a legnagyobb csomagtartójú esztergomi autó is csak 270 literes és ennél azért nekem több kell::), audi TT-t, A3 kabriót megint csak nem nekem készitik, esetleg a nemsokára épülő mercigyárban készülő babymerciből talán veszek egyet (asszonynak úgyis mercis zabigyereke van, azaz smart. annak a motorján úgyis mercedes felirat van, meg merci emblémás keréktárcsák, úgyhogy az már majdnem igazi merci).
bár ti ott a nagy viz tulóldalán eszre sem vennétek egy 2,5 méteres valamit a forgalomban::::)))))

Pilgram (törölt) 2009.08.12. 20:25:08

@kekecke: nem Kekecke, nincs igazad. velünk is történnek nap mint nap dolgok, sőt, rossz dolgok, mégsem fogjuk fel ezeket úgy mintha katasztrófák lennének, ennyi. de sajnáltasd tovább magad.

Pilgram (törölt) 2009.08.12. 20:26:23

@hagyma: ott a pont, de főleg japcsi motort nem :)

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.12. 20:47:33

Ezt levélben is elküldtem:
Tisztelt Címzett!
Olvastam az oldalukon a Büdös szájú biztonsági őr című "írást". Ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy hogy engedhették, hogy ennyi konkrétum (munkahely megnevezése, munkáltató azaz biztonsági cég megnevezése, szolgálat idejének pontos leírása benne lehessen a Kekecke fedőnevet viselő levélíró "levelében"?!? Ezen infók alapján könnyen beazonosíthatóvá vált az őr. Az az őr, akit büdös szájúnak, görénynek, bűzös borznak titulál a "kedves" író. Ezek az állítások v. igazak v. sem. Mikor rákérdeztem erre, Kekecke ezt válaszolta:

"A büdössel kapcsolatos állítást nem tudom bizonyítani. A többire ott a banki felvétel, ha van."

(A válaszát Önök is megtekinthetik a hozzászólások közt.)

De ha esetleg - mert nincs kizárva, hogy igaz, hogy büdös volt az őr lehelete -, akkor is, hogy lehet, egy embert ennyire bealázni???

Én nem tudom, hogy Önök jogilag helyesen jártak-e el, de emberként - szerintem - nem.

Előre is köszönöm a válaszukat!

maya:-)) 2009.08.12. 20:49:16

@The Good Boy: Menj már!Téged ki kérdezett?Írtam én neked bármit is??És mi van akkor ha nem láttam hogy mi volt előtte??Normálisan nem lehet visszaírni??Egyből flegmázni kell hogy megmutasd te vagy a király??

maya:-)) 2009.08.12. 20:51:13

@CID: szerintem ez egyértelmű hogy nőre utal...

Kenderice 2009.08.12. 20:53:55

Sajnos, ez az ország már arról szól, hogy minden szabad, ami nem tilos. Elég arra gondolni, hogy mi folyik "odafent".
Egyre többen gondolkoznak így.
én is motorozok, de nem gondoltam arra, hogy sisakkal a fejemen menjek be a bankba. A benzinkúton viszont nem veszem le, csak felhajtom az elejét, ezért még sehol sem szóltak rám.
Nem hinném, hogy bármi is tiltaná pl. azt, hogy harisnyával a fejemen sétáljak be bankba, üzletbe, nyilvános helyekre, mint pl. ebben a videóban:
www.break.com/usercontent/2008/6/Regular-shopper-with-stocking-on-his-head-514085.html

Hogy az őr azt gondolta, hogy esetleges bankrablást előzhet meg ilyen módon konvergál ahhoz, mintha engem letartóztatnának nemi erőszak kisérletével, merthogy az elkövetés "eszközét" megtalálták nálam.
Rólam ne feltételezzen senki semmit.

The Good Boy 2009.08.12. 21:23:26

@maya:-)): hozzád szólhatok?
eddig nem tudtam, hogy a kommentelőktől engedélyt kell kérni, ha nekik akarunk címezni valamit.
Tudod a hsz-ed alatt a válasz erre felirat valószinüleg azért lett odahelyezve, mert lehet egymás kommentjére reagálni.
Mégegyszer bocs királylány ezért a hibámért, bár én nem vagyok itt olyan régi tag mint te:), biztos azért kerülte el ez az apróság a figyelmemet.
Bár szerinted állitólag flegma vagyok, abba meg még bele is fér az ilyen. Ha te mondod, biztos úgy van:)
Egyébként igen mókás tud az lenni, hogy van egy poszt, ahol az első száz komment a szokásos homáros bemelegités (elsőzés, sünözés, román lótolvajos, hétvégi posztozós, szabad-e már a posztírót...-os stb), aztán a következő 200 kommentben a téma ki van aprólékosan pro-kontra vesézve (a délelött ráérők által), aztán jön valaki, aki még arra is lusta, hogy legalább 10-20 hsz-t visszaolvasson, és elkezdi a témát boncolgatni elölről, amihez társul 5-6 hasonszürű akik ugyancsak nem olvasnak vissza (ezek a délután net közelbe lévők). Aztán az ötszázadik komment környéként a munka után hazatérő 6-8 emberke újra elkezdi az addigra már kétszer alaposan kivesézett sztorit az elejétől taglalni. Mert persze ők sem veszik a fáradságot, hogy visszaolvassanak pár korábbi kommentet.
Persze a tőrzs homártagot, aki elolvasta a hsz-eket, azt le lehet teremteni olyan miatt, amikor vagy 400 kommenttel korábban (amikor ő nem volt a gép elött, de visszaolvasta) irt dologra reagál. Na az sem volt ám túl kultúrált, kicsi 58 kg-os királylány.

CID 2009.08.12. 22:07:37

Még jobban alatta lennénk, ha itthon maradtál volna :) Nem tudom szó szerint idézni, de igaz kicsi sárga meg savanyú, de a miénk :)Te pont úgy, sosem leszel igazi amerikai, mint én. Persze azért szeretjük a hagymát, pörkölthöz elengedhetetlen :)

Megdobbent 2009.08.12. 22:17:25

cid, maya: nem volt jo telleg az irc? Ide kell jonni csetelni? :(

CID 2009.08.12. 22:20:14

Ja, hogy ez nem csetoldal ? Kis butus vagyok, de végigolvasva egy két postot most és az elmúlt pár évben, azt hittem. Egyébként mi közöd hozzá ? :)

maya:-)) 2009.08.12. 22:25:56

@Megdobbent: Attól mert váltottunk pár szót írásban itt az már baj??Nem is ismerjük egymást CID-del ha kíváncsi vagy rá bár nem tartozik rád!Nézd meg hányan írtak egymásnak utána írj ilyeneket:-))Köszöntem

maya:-)) 2009.08.12. 22:31:52

@The Good Boy: 1.nem vagyok királylány,2.az a bizonyos ember akinek írtam normálisan tudott válaszolni,az ő véleménye érdekelt,nem a tiéd!!!Tőlem írhatsz bármit,nem fogok megsértődni,meg nem is érdekel igazából a véleményed:-((((Ja és én egyik csoportba sem tartozok amit felsoroltál!

The Good Boy 2009.08.12. 22:45:48

@maya:-)): 1. ha én vagyok a király, általad, akkor az a minimum, hogy te királylány legyél!
2. tulzottan nem hat meg, hogy érdekel-e téged a véleményem vagy nem. Ez nem az a hely, ahol adok olyan véleményére, akivel elöször kommunikálok.
3. senki nem akarja, hogy megsértődj, főleg, hogy nekem nem szokásom hölgyeket sértegetni, ha valami úgy jött le valami, akkor sorry!
Visszanéztem újra a (talán) első kommentedet, tudod a végig nagybetűset:
"A MI B.ŐREINK ANNYIT ÉRNEK MINT EGY MARÉK SZAR!RÁADÁSUL AZT HISZIK ŐK A VILÁG URAI,ÉS MINDENT MEGTEHETNEK!!ÉS IGEN IS BUTÁK MEG HÜLYÉK MINT A SEGG!!KB A 90%!EZ A SZAKMA HAZÁNKBAN ARRA JÓ,HOGY AKI NEM AKAR TÉNYLEGESEN DOLGOZNI,MERT LUSTA,VAGY HÜLYE MINDENHEZ,ELMEGY ŐRNEK!"
Nem akarom védeni a bizt.őröket, mert sokszor én is elitélem a stilusát (az adott emberét, nem egy kalap alá véve több ezret), de azért ez a fenti szösszenet is megér egy misét! bár mint tudjuk nem nekem szántad, de mivel én is követem a poszt történéseit, igy ezt is sikerült elolvasnom. (de visszanézheted, nem regáltam erre sem korábban, sem más hasonló hsz-ére, mert nem nekem tisztem megvédeni egy szakmát, vagy egy egyes embert) De ha már flegma vagyok, meg úgyse érdekel a véleményem, akkor már leirom, mit gondolok. Ugye nem baj, nemkirálylány?
Ja, és felesleges találgatások megelözésére: sem bizt. őr, sem hasonló nem vagyok, nem is akarom védeni őket, mert tényleg van köztük néhány oda nem való, de ez azt hiszem minden szakmában így van, csak ők jobban előtérben vannak, mint mondjuk egy rendszerfejlesztő

Rock me Amadeus 2009.08.12. 22:56:00

szerintem herpesze volt a csajnak, anno volt ilyen reklám, azért ment be sisakban

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.12. 23:20:29

Megjegyzem, meg is csókolhatta volna a a csajt a bizt.őr.
:)

Megdobbent 2009.08.13. 00:32:04

@maya:-)): Nem baj, de furcsallom, hogy miert valtasz ide ircrol. Amugy elegge ismerlek, ha az az amcsiba ki-ki latogato ex-tanulmanyi osztalyos csajszi vagy, szal ne aggodj ;>

Megdobbent 2009.08.13. 00:34:22

Ja de telleg, szoval ha en lettem volna az or, es a ribanc bejon sisakban (siman rautalo magatartas), keresem ellenere jusztis fenthagyja, hat ugy baszom ki a nyakanal fogva, hogy a laba nem eri a foldet. A bank maganterulet, en orzom, vedem. Igy teszek, annyi. Hisztire mehet bankhoz, felveteleket visszanezik, mar mehet is a feljelentes ellene. Aztan vigye a szaros kis penzet ahova akarja.

Megdobbent 2009.08.13. 00:41:20

Nade tenylegesen en sem vagyok biztor fan, bar tudok koszonni es koszonest fogadni, szoval bunkoval meg nem talalkoztam. Illetve egyel igen, de az sem a sajat teruleten hisztizett, rovid szocsata utan fakepnel hagyott, en meg javasoltam neki egy kommunikacios treninget. Egyszer viszont ludas voltam egy kis megvasarolhato dugasz keszulekben hagyasaban, merthogy nem tudtam kiszedni a nyomorultat. A dugaszbol vettem egy csomaggal, penztar utan acsorog egy fiatal or, elnezest ker, elmondja mit lattak zartlancun, en elismertem, hogy ludas vagyok, felajanlottam, hogy ha adnak egy fogot kiszedem a dugaszt. Azt mondta, hogy o majd megcsinalja, en megkoszontem, es ennyiben maradtunk.

Az egesz szitubol az jott le, hogy ha valaha orseget berelek, ettol a cegtol hozatok embereket, mert lattam milyen korrektek.

De ha ramkerulne a sor egy osanban (eh-eh, ahanyszor odalatogatok), akkor sehova nem kovetnem az or(oke)t, eleve en hivnek rendort, hogy akkor lassuk mire alapozva szurtak ki a tomegbol.

vauvauvau 2009.08.13. 00:50:38

Örülj neki, hogy nem lőtt le!
A bankba tilos bukósisakban bemenni!

nem1lehuto 2009.08.13. 08:00:06

@Megdobbent:
1. A "ribanc" csak az eloterbe ment be.
2. az "or" tulreagalta a dolgot.

Lehetosegek:
1. "ribanc" lenyeli a brekit leveszi bukojat es jo kislanyt jatszik, tulreagalo "or" orul maganak milyen kurva hasznos tagja o a tarsadalomnak es milyen kituno munkat vegzett.
2. "ribanc" nem ert egyet az "orrel" es megemeli hangjat, "or" is megemeli a hangjat. "ribanc" megteheti mivel o a kliens, "or" elmehet a picsaba az ilyen stilussal.

Konkluzio: "ribanc" nyujtson be panaszt a banknal ha ugy erzi szukseges, "ort" rugjak ki hogy laba sem eri a foldet ha ilyet megenged maganak (az eloterben!)

Velemeny: a posztban szereplo "or" egy faszkalap.

Egyetertesben az egyik elottem szoloval az itt posztolok tobbsege egy kis buzi segg aki csak akkor erzi jol magat ha barkit aki mas velemenyen van mint a tobbseg baxtathat kedvere. Undorito es szanalmas. A szatokba kene szarni es jol szetkenni lapattal.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 08:26:52

@korxi: azért tette, mert máskor is így szokta, nem volt belőle gond.
És mert sietett. És mert siettett, gondolta, simán megy, mivel már máskor is megtette, gond nélkül.

És mert sokak figyelmét elkerülte: büdös bagószagú szája és áporodott izzadságszaga volt a droidnak. És kapásból ordítozással kezdte. Nem kért, ordítozott. Velem, a bunkó ügyféllel, aki pénzt hoz a banknak, és nem visz, mint az őrt foglalkoztató cég...

kornel1234 2009.08.13. 08:30:17

és te 5. elem a felsőbbrendű lény meg bármit megtehetsz . teis szarjál sünt

kornel1234 2009.08.13. 08:32:55

boltban dolgozom napmint nap találkozom szépszámmal ilyen szarháziakkal mint te . akik azt hiszik mert vesz egy zsömlét már le kell őket szopni . üzenek az összes ilyen kis köcsögnek hogy kár hogy a babakocsijukat nem a vonat tolta.

maya:-)) 2009.08.13. 08:37:26

@Megdobbent: Te miről beszélsz??Most itt írtam életemben először kommenteket!Ráadásul semmilyen ilyen szaron nem vagyok fent.Te azt hiszed a világon minden névből és kitalált névből is csak egy van??De hülyeségeket én is ki tudok találni!Csak szerintem nem ez a téma hogy ki tudja jobban basztatni a másikat!Mindegy!Inkább nem írok többet mert nem vagyok kíváncsi az ilyen primitív fasszopókra amilyen TE vagy!Olvasgasd ezeket a szarokat,ennyi örömöd legyen az életben hogy itt osztod az embereket és minden hülyeséget kitalálsz.Nekem sajnos nincs ennyi időm mint neked hogy egész nap írogassak szóval urald csak az oldalt,köss bele mindenkibe.Gondolom te is az a fajta vagy aki írni bármit mer de az életben egy kis csótány akit mindenki eltapos....gratulálok

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 08:39:00

@Pilgram: sajnálom, ha neked ennyi jött le, hogy sajnálatom magam.
Ha valóban az lett volna a szándékom, akkor megyek hisztizni a fiókvezetőhöz, vagy a bűzbomba főnökéhez.
Nem ezt tettem, mert még véletlenül sem szorulok ismeretlenek sajnálatára.

"Teccik érteni?" (sic!)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 08:40:26

@kornel1234: nem szabad emberek között dolgoznod. Válassz olyan munkát, ahol nem kell KISZOLGÁLNI. Ahhoz kell egyfajta alázat. Benned nincs meg.
Bennem sem, nem is szolgálok ki...

kornel1234 2009.08.13. 08:45:41

haha . évekóta csinálom és ráadásul jól is . de a szarháziakat ki nem állhatom . alázat is van bennem . minden vevőnek előre köszönök , kedves vagyok . de aki paraszt menjen osanba . oda való

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 08:49:15

@kornel1234: nyilván jól csinálod. Ezt gondolhatja minden vevőd.
Hagyjuk...

kornel1234 2009.08.13. 08:52:17

akik ide járnak igen . akik nem azok nem járnak ide .

kornel1234 2009.08.13. 09:05:02

tudom te csak a saját igazad fújod. de ha ember lennél és lenne empatikus képességed akkor végiggondolnád az egészet mégegyszer . adoot egy őr a bankban , lehet hogy másik munkahelyen is melózik , így nem mindíg van ideje rendesen tisztálkodni amin esetleg a szolgálati műanyag ingje még rásegít egy kicsit . szóval ez a szerencsétlen melózik és lehet hogy már szóltak neki , vagy utasították hogy a bunkósisakosokat tegye a helyére (mert már többször is láttak pár parasztot akik bunkósisakba mennek be . ekkor jössz te , mivel senki nincs a bankban gondolja ez jó alkalom arra hogy megkérjen téged hogy vedd le , de mivel azt hiszi nem hallod jól ezért kicsit hangosabban szólít meg , amire te támadásba lendülsz . ő a munkáját féltve próbál eleget tenni a követelményeknek . hogy a családja esetleg beteg kislánya jusson elég pénzhez . erre te meg jössz az azértseveszemle énvagyokacsászármorzsa nanehogymárapénzemethasználó bankmondjamegmilegyen mentalitásoddal és csodálkozol hogy megrángat.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 09:08:09

@kornel1234: nagyon empatikus vagy.
Kár, hogy a konkrét történet köszönő viszonyban sincs az elméleteddel.
A büdös bagószagú szájra nincs mentség.
A beteg kislányát gyógyítatthatná a bagóra elköltött pénzből... :-D

Bableves 2009.08.13. 09:12:32

Nekem ez ugrik be:

Iván Szibériában kiskatona, három éve nem volt otthon, de váratlanul hazaengedik szabadságra. Visszaérve társai kérdezgetik Ivánt:

- Mi volt az első, amikor hazaértél?
- Jól megdöngettem az asszonyt!
- És utána mit csináltál?
- A biztonság kedvéért még vagy ötször ugyanazt!
- Na és ezután?
- Lecsatoltam a síléceket!

A cikkíró otthon nem lehet valami izgató bukósisakban dugás közben...

kornel1234 2009.08.13. 09:28:18

kekecke mi közöd ahhoz hogy mire költ ?
minek tartod bankban a pénzed?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 09:34:25

@kornel1234: csak ugy spriccel a konny a szemembol a meghatottsagtol. A biztonsagi or fojtsa magaba a banatat!!
Ha or vagy attol meg moshatsz fogat.
HA a fogmosas hinya felboszit, akkor se legyel fasz.
Vagy a biztonsagi or verbalisan mar nem is ertekelheto, csak a testi eroszak?(hu.wikipedia.org/wiki/Vogonok)

The Good Boy 2009.08.13. 09:44:12

@kekecke:
"aki pénzt hoz a banknak, és nem visz"
"voltam a Raiffeisen bankban pénzt felvenni az automatából"
Drága kekecke! Most vitted, vagy hoztad a pénzt?
Egyébként lenne egy diszkrét kérdésem feléd (ha válaszolsz, megköszönöm, ha nem az sem gond). Ha már úgyis a kibertérben létezel, akkor gondolom azt az apróságot is megoszthatnád velem(ünk), hogy mivel foglalkozol, amikor dolgozol? Mi a foglalkozásod?
Ha már a biztonsági őrőktől kezdve a bolti eladókig mindenkivel bajod van, had tudjam már, hogy az ilyen tökéletes emberi lények milyen területen ténykednek.

kornel1234 2009.08.13. 09:55:24

neked is teljesen igazad van . a személyi higiénia fontos dolog. az őr nagyot hibázott , nem járt el teljesen okosan. de így kb 1-1 re áll a meccs . igazságot tenni nem lehet mert nem voltunk ott nem láttuk nem szagoltuk a görény pofáját nem hallottuk a bukósisakos kiabálását se. mivel a post írója se volt teljesen ártatlan az ügyben ,így alakult ki ez a nagy vita , és mivel lehet innen nézni lehet onnan nézni igaza van mindkettőnek . a probléma ott van hogy kekecke ezt nyilvánosság elé tárta, és mivel az első ballépést ő követte el miszerint bukósisakban ment a bankba , így ezt akár provokációnak is tekinthetjük és a naiv ügyfél kifejezés sem állja meg a helyét . így hiába van igaza kekeckének , aki miatt még ki is rúghatják szegény szerencsétlen görénykét , emberileg szerintem inkább ő hibázott nagyobbat. és itt a gond , hogy nem ember hanem csak egy nekemjogomvaehhez akármi .

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.13. 09:55:54

@The Good Boy: Kekecke emberekkel foglalkozik. Ezt írja: "Ez egy takarító cég. Én volnék a vezető koordinátor és többek között a kiválasztás - HR, ha nagyképű akarnék lenni - is az én munkám. És teljesen leszívták az agyam a jelentkezők." Azért legalább őszinte.:)))

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.13. 09:57:40

Na, jó, azért az egyik blogtémájában, azért láttam némi empátiát is felcsillanni a részéről, mikor nem akarta zsigerből kirúgatni az egyik embert - bár a végén az mondott fel magától, önként -

kornel1234 2009.08.13. 10:07:49

akkor kekecke hivatásos paraszt

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 10:15:28

@kornel1234: huhh, de ellentmondásosak vagyunk...
Ezt írod: "..a családja esetleg beteg kislánya jusson elég pénzhez..."

Tehát neked lehet hozzá közöd, nekem nem...
Tiszta sor!
:-D

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 10:16:29

@The Good Boy: jujj, de okos vagy.
A bank felszámít költséget a pénzkivételért, tudtad?

EnZsolt 2009.08.13. 10:17:53

Komolyan miért nem hagyjátok már ezt a nyomorult trollt a picsába???

Legyen neki igaza, bokszolja rá a macskáját, hogy most aztán megmutatta és kész.

Inkább gyertek a szar CIB-es postba, ott legalább jó a hangulat.

kornel1234 2009.08.13. 10:19:57

kekecke csak fújja :
1 forint a perec!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 10:20:05

@EdinaEdina: bizony. És az utóélete: azóta már az albérletéből is kirúgták a jóembert. A volt feleségének elege lett abból, hogy döglusta és belőle él, nem hajlandó dolgozni. Ő is elzárta a pénzcsapot...

Remélem, elégedett vagy.
Én is megnéztem a tiédet, és már értem, hogy miért vagy ilyen vehemens az őrök védelmét illetően.
Ne tedd, kevés a normális. Nem vállalhatsz közösséget mindegyikkel és felelősséget mindegyikért.
Neked is jobb lenne, ha feltisztulna a szakmád és hullana a férgese.
Ha megbecsülést akarsz a szakmádnak, szabaduljatok meg az oda nem illőktől.
Mint pl. a büdös őrök...
Neked elég könnyű dolgod van, járj utána, hogy ki volt és rá fogsz jönni, hogy igazam van a testi higiénia elhanyagolását illetően - is.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 10:22:32

@kekecke: már ne haragudj

egy szakma felhígulása nem ott kezdődik, hogy egy munkatársnak test- vagy szájszaga van

jó helyen tapogatózol, de a te alapvető problémád sem az volt, hogy milyen szaga van az őrnek.


lecet

Trevize 2009.08.13. 10:22:53

@EdinaEdina: Erről az alábbi örökbecsű klasszikus jut eszembe:

Ne kívánd tanárod halálát! Viselkedj úgy, hogy ő maga kívánja azt! :)

anarcho78 2009.08.13. 12:07:58

nem mehetsz be bankba bukóban... szerinted hány ezer bankot raboltak már ki így????

The Good Boy 2009.08.13. 12:24:04

@kekecke: ne haragudj, de vissza kell térnem a kb. 24 órával korábbi megállapitásomhoz, ami nem biztos, hogy nyomdafestéket akarom mondani kiberbetűket tűrő lesz.
Te egy flusztrált, kielégületlen, negyedik ikszen túllévő, változókórba lépett, magát karrieristának gondoló, kényszerszingli vagy (vagy megvan még a 2007-es nagy szerelem?), akinek az internetes siránjai a legnagyobb öröm az életében. A munkája során azt hiszi, hogy ő az atyaúristen humánerőforrásos akárki, aki mások életével játszhat kénye-kedve szerint.
Sajnálom sekélyes életedet. További jó netes siralmakat kivánok!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 12:44:16

@The Good Boy: rossz helyen kapisgálsz, ne menj kvízjátékba játszani.
És az fRusztrált.
De engem nagyon szórakoztat, ahogy itt gyűlölködsz, és közben fingod sincs semmiről. Még egy normális képet sem tudsz kialakítani a rendelkezésedre álló információkból, JóFiú...
Kérlek, írj még, mert komolyan megédesíted a napomat! Sekélyes vagy és tévúton jársz, de annál nagyobb a szórakoztató értéked... :-DDDDD

hatesz 2009.08.13. 12:49:10

én már csak egyet akarok tudni:

Meg lett csöcsörészve???? Vagy legalább zúmolt a biztonsági ör a kamerával a didkókra?

@The Good Boy:
ez a "kényszerszingli" nagyot ütött nálam, köszi az új szót a szókincsembe!

helianthus 2009.08.13. 13:17:30

@kekecke: Te nagyon sekélyes és magányos vagy (partnertől függetlenül, mármint, hogy van-e vagy nincs.)
És úgy látszik azt gondolod, hogy ez a figyelem, amit itt kapsz kielégíthet (érzelmileg), de nem fog.
Mi lenne, ha nyitnál egy kicsit a világra. Kezdd kis lépésekkel, pl. legközelebb belépsz valahova (bank, bolt, butik, pláza...) persze szigorúan bukó nélkül, köszönj és mosolyogj rá arra, aki ott van. Meglásd a többség vissza fog mosolyogni, mert tele van a világ lehet, hogy egyszerűnek tűnő, de kedves szerehető és SZERETŐ emberekkel.
Kívánom, hogy ezután őket vedd észre, és ne a sok hülyét, mert azok is körülöttünk vannak, de kit érdekelnek? Nevess rajtuk egy jót.
Részemről én most rajtad nevetek, miközben sajnállak is, de ez csak azért van, mert én ilyen kis érzelmes emberke vagyok.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 13:27:43

@helianthus: jaj, de édes vagy, hogy így ismeretlenül szórod a tanácsaidat...
Szerencsére nem azonos az értékrendünk, maradjunk ennyiben.

kornel1234 2009.08.13. 13:47:11

értékrend??????
kekeckedés-menő
köszönni-luxus
bunkósisaklevétel-nemférbele
másokat alázni-cool
??
erre gondoltál?

kornel1234 2009.08.13. 13:48:53

ha fennvagy iwiwen megnézném az adatlapod

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 13:51:08

@kornel1234: sokat abból sem tudnál meg rólam. De tégy egy próbát...

Paraym 2009.08.13. 13:53:49

Kekecke monnyon le! Kekecke monnyon le!
Kekecke monnyon le! Kekecke monnyon le!
Kekecke monnyon le! Kekecke monnyon le!
Kekecke monnyon le! Kekecke monnyon le!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 14:20:46

@kornel1234: oldd meg, ha kíváncsi vagy.
Én nem vagyok...

The Good Boy 2009.08.13. 14:31:08

@kekecke: sajnos nálam már elég rendesen elvágtad magadat a 10 éves gyerekeddel kapcsolatban irt posztod által. Egy anya soha (érted: SOHA) nem beszélhet, viselkedhet, vélekedhet így a gyerekével, ahogy te tetted ott abban a pár mondatban (még ha gyilkos lenne, akkor sem, mert a gyereked!). Én öszintén sajnálni kezdtem azt olvasva a gyerekedet, meg a környezetedben élőket, mert amit és ahogy ott irtál az több mint depressziv. Védekezhetsz, hogy nem találtam el a jellemrajzodat (szerintem meg nagyrészét nagyon is), csak te azok közé az emberek közé tartozol, aki soha nem fogja magának bevallani, ha valamiben hibázik, vagy valami baja van. Inkább kötözködik a bizt. őrrel, az elsőbbséget véletlenül meg nem adó nénikével (aki amúgy kétszer is elnézést kért tőled, mégsem volt neked elég - te irtad az autózz.hu-n...), meg gondolom a hentessel, a fodrásszal, a parkolóőrrel, a szerelővel stb.
Tényleg sajnállak (már ha ez számodra jelent valamit), és ahogy itt olvasom, nagyon sokan igy vannak vele(d)...

helianthus 2009.08.13. 14:41:50

@kekecke: Szerencsére....ebben az egyben értünk egyet.

@kornel1234: szerintem ne firtasd, az értékrend olyan divatos szó, bár, hogy mit jelent, azt sokan nem tudják.
Számomra az ÉRTÉKrend, az értékek rendjét jelenti. Az érték szintén számomra a pozitív dolgokat jelentik.
És ezzel el is mondtam minden mondanivalómat ezzel a poszttal kapcsolatban.
@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: megyek, veled bárhová, bármikor. De hova is megyünk, már a sziget sarkában malackodós rész jön??? Mert arra még nem készültem fel lelkileg.

Off

Na ezzel a kommentemmel lehet, hogy összezavartam egy kicsit a dolgokat, papolok itt értékrendről, aztán meg tessék....ezért szeretném jelezni, hogy nem szoktam a sziget sarkában malackodni MPL-lel (sajnos) csak virtuálisan. :D

On

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.13. 14:49:52

@The Good Boy: megint mellélőttél, de nem baj, nem vártam mást. Ha lehetne, ne itt offolj rólam, van rá lehetőség, hogy rajtam éld ki a FRUSZTRÁCIÓ-idat. (így kell írni helyesen, tudtad?)
Az egy szem parkolóőrrel, akivel dolgom akad elég jó viszonyban vagyok, rendes srác.
Hentesem nincs. A fodrászom jó barátnő.
Az összes szerelő haver.
Kár, hogy nem jönnek be a jóslataid...
De még mindig szórakoztatsz. És nem kerülsz semmibe. :-D
Ja, sajnálat... Hát én meg véletlenül sem sajnállak. Kellenek a prédák is...

The Good Boy 2009.08.13. 15:16:23

@kekecke: hát akkor most rosszul kell éreznem magamat, este pedig rosszul kell aludnom? asztarézfánfütyülőjét.
kekecke neked további szép napot, figyelj erősen, kivel kekeckedhetsz legközelebb, látom igy teljes az életed, hát sok sikert hozzá!

NICKTELEN 2009.08.13. 18:54:01

Én esmeg visszakanyarodnék a sisakhoz. A felcsapott rostély alatt a sisak miatt csücsöri kis gádzsira talán a saját anyja sem ismerne rá. Pláne protektorban. Ami kissé hajaz egy golyóálló mellényre.
Ha csak simán egy automatánál - nem bankban - a rendőr helyében látnék egy sisakos mandrót, csak megkérdezném, hogy a saját kártyájáról vesz le vajon egy hasznos összeget, vagy csak nem szeretné, hogy az automata által készített képen felismerhető legyen.
Térjünk vissza a középkorba. Akkor divat volt a most is használt egyezményes jelekkel biztosítani a másikat, hogy legalábbis nem jár tilosban az ember. Alapvető együttélési szokások ezek.

Legközelebb menj be a fiókba, de csak a sisak legyen rajtad és csókold szájon az első eléd penderülő biztonsági őrt vezeklésül.

És még ezek a nők várják el, hogy az ember előre engedje az ajtóban...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.14. 08:45:30

@NICKTELEN: térj vissza rá, nézd meg a linkelt fotót, aztán gondolkozz el. Csak a hajam takarta el, a teljes arcom látható volt.

Hoppázó Beléndek 2009.08.14. 13:00:05

@The Good Boy: ne kínlódj tovább kekeckével sztem. archeotipusa a 30 feletti unalmas, baszatlan, megfakult magyar nőnek, kinek szánalmas élete mindenki hibája, csak az övé nem.
mindneki ismer ilyet a környezetében, itt van még 1. oszt jó napot..

Wreck Garr 2009.08.14. 20:03:21

Sziasztok!

A biztonsági bácsi valóban nem a legjobban kezdett neki a manővernek a leírtak szerint, de meg tudom érteni, hogy nem engedte a bukót.
Nem tudom mennyire vagytok képben, de mostanában nagyon odafigyelnek a bankok az autómaták kezelésére. Rendkívüli módon elszaporodtak a kártyamásolások, amelynek során kis kütyűket tezsnek az atm-re és gyűjtik a kártyaadatokat, majd egy óvatlan pillanatban kifosztják az automatát, mielött reagálhatna a bank.
Ezért biza harapnak, ha valaki nem beazonosítva használná az automatát.
Ez van el kell fogadni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.08.17. 12:17:33

Miért is hívta vajon a nagyobbik fiam kiskorában bunkósisaknak a motoros fejvédőt?

doki1981 2010.08.19. 12:45:39

A bank biztonsága komolyabb érdek, mint az, hogy egy ügyfél lusta levenni a sisakját. A biztonsági őr jó csinálta.
süti beállítások módosítása