Tékozló Homár

Magyargyűlölő horvát rendőrökre panaszkodik a megalázott mohácsi férfi

2009.08.12. 00:09 | szily | 92 komment

Sokba volt Jánosnak, hogy tavaly eltévedt Zágrábban. Azt állítja, hogy elesett mellette egy motoros, ő csak segíteni akart és kiszállt, aminek a vége rendőri zaklatás, 1000 kuna kifizettetése, fogvatartás, majd papírok erőszakos aláiratása lett. A sztori azért aktuális, mert a Peches Ügyfél most tudta meg, hogy bukott a biztosításon is, miközben állítja, hogy a motor egyáltalán nem is sérült meg. Alant olvasható a mohácsi férfi levele a horvát nagykövetséghez.


Tisztelt Nagykövetség

Egy közel egy évvel ezelőtti esemény miatt szeretnék panaszt tenni az intézkedő rendőrök, valamint az állítólagos károsult ellen.

2008.09.12.-én Sibenikből hazafelé tartva eltévedtem Zágrábban. 16 h.-körüli időben odaértem egy 2 sávos nagy körfogalom elé. Nagy volt a sor,tehát megálltam. Mellettem a jobb oldali sávban csak egy motorkerékpár közlekedett. A kerékpár rendszáma xx xxxxx L. Az én szgk.é pedig yyy-zzz. Valamilyen oknál fogva amikor mellém ért a motorkerékpár eldőlt de nem ért hozzá az autómhoz, én kiszálltam és megkérdeztem a vezetőjét jól van-e?

Amikor a fiatalember meglátta a magyar rendszámot elkezdett köpködni, és a sisakját odavágta a földhöz. Én felállítottam a motorkerékpárt, amin egy karcolás sem látszott. A srác meg elkezdett telefonálni a rendőröknek. Ezután átmentünk a körforgalom másik oldalára, tehát a helyszint elhagyva a szembelévő oldalra mentünk. Nem sokkal ezután megjelent egy motoros rendőr, de nem tudtunk kommunikálni vele mert nem tudom a nyelvüket. Elvette az irataimat és otthagyott bennünket. Nem sokra rá kijött egy rendőrautó és úgy vigyázott ránk, mint egy bűnözőre. Olyan 21 óra körüli magasságban odaért a tolmácsnő, és nem sokra rá a rendőrök. Lerít az arcukról a magyargyűlölet. A tolmács megkérdezte, hogy mi történt én elmondtam neki, mire ő azt mondta hogy nincs is semmiféle sérülés sem S. Rudolfon sem a motorkerékpárján minek kellett ezért rendőrt hívnia. A rendőrök közben beszéltek a Rudolfal és készítettek azén autómról valamint a motorkerékpárról egy fényképet. Na ekkor már sejtettem hogy itt valami nem stimmel. Beültettek a kocsijukba és közölte velem a vezető mellett ülő rendőr hogy fizessek 1000 kunát. Én mondtam, hogy mire föl hiszen nem csináltam semmit csak segíteni akartam.

Azt mondta őt nem érdekli ha nem fizetek akkor bíró elé állítanak, és becsuknak. Erre aláírattak velem egy rakás papírt amire nem engedték hogy ráírjam hogy kényszer hatására írom csak alá. Minél előbb szabadulni akartam ezért beleegyeztem, hogy kifizetem az 1000 kunát de mivel hazafelé tartottam nem volt nálam ennyi pénz. A tolmácsnő elvitt egy ATM-hez ahol kártyára kivettem 1000 kunát. Utána visszavitt az autópálya melletti rendőrségre ahol még 1 órát várakoztattak. Közben megérkezett a helyszínelő rendőr aki azt mondta a tolmácson keresztül hogy ne nagyon ugráljak mert még többet fizetek. Nemsokára megint egy rakás papírt hoztak elém hogy írjam alá. Én mondtam a tolmácsnőnek hogy ráírom hogy csak kényszerből írom alá hogy haza tudjak menni. Erre ő azt mondta hogy ne tegyem mert  akkor nem engednek el. Kényszeredetten aláírtam a papírokat és kifizettem az 1000 kunát. Ezután visszakaptam a papírjaimat. Majd a Barcsi határátkelőhelyen elmeséltem az esetet az ott szolgálatot teljesítőknek.

Ők is csodálkoztak hogy ilyen megtörténhetett.

A magyar AB-EGON biztosítótol több  papírt kaptam amire egyértelműen ráírtam hogy nem ismerem el hogy én okoztam balesetet, és hogy csak kényszerből  írtam alá azokat a papírokat mert különben nem engedtek volna el. Nemrég kaptam egy levelet az EGON-tól hogy az én kötelező biztosításomra  kifizettek S. Rudolfnak közel 180.000 ezer forintott az összetört motor kárára.

Kérdem én hol vannak a helyszínen készült fényképek?

Nincsenek mert nem történ semmi a motorban nem történt meg az állítólagos kár, és valószínűnek tartom hogy hogy a helyszínen készült fényképek is eltűntek, ami mérvadó lett volna. Ha-történt volna valami. Nem tettem akkor panaszt mert el akartam felejteni az egészet, de ezt most már nem hagyhatom szó nélkül. Az undorító, láthatóan magyarellenes viselkedést, a nemlétező balesetből ügyet csinálást, rendőrök láthatóan magyarellenes viselkedését. A nem létező motor kárra felvett közel 5-6000 kunát. Szégyellném magam a rendőrök  és S. Rudolf helyében is a magyarellenességükért, valamint hogy olyan eseménynek voltak a részesei ami  szégyent hoz a Zágrábi rendőrökre, és az állampolgárokra is.

Valószínü hogy ezek után nem tudok jó képet festeni az országukról, a rendőreikről,az állampolgáraikról, De én csak kivétellel találkoztam?
 
Maradok tisztelettel:
F. János
Mohács

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

faqtya 2009.08.12. 00:12:30

ha kuna matat a motoros

faqtya 2009.08.12. 00:14:32

szerintem azért dőlt el a motoros, hogy bedőljön az autós ennek a trükknek.

faqtya 2009.08.12. 00:15:50

a többiek a büdös szájúval vannak elfoglalva?

Don Bolesz 2009.08.12. 00:17:04

a panaszhoz miért kellet egy évet várni? az efféle dolgokat jobb rögtön frissibe intézni.

faqtya 2009.08.12. 00:17:05

nem is tudta, hogy a kötelező külfüldre is fizet. bár autóm sincs

faqtya 2009.08.12. 00:19:11

belerondítottak a monológomba de azért folytatom.

faqtya 2009.08.12. 00:21:11

csak azt nem tudom, hogy ha nem tud horvátul, hogyan kérdezte meg, hogy jól van-e.

faqtya 2009.08.12. 00:24:04

nem is tudtam, hogy én a nagykövetségen dolgozok.

2009.08.12. 00:27:41

Ár ju ólrájt? Ezt mindenki ismeri. Amúgy meg ezt a magyar rendőrök is megcsinálnák bármelyik turistával, szerencse hogy a magyar motorsok nem ilyen bénák hogy egy körforgalom előtt állva eldőlnek.

faqtya 2009.08.12. 00:29:04

8/10. nem is rossz. most ezért érdemes volt fent maradni? nem.

selymesszőrű tejbegríz 2009.08.12. 01:03:28

Na a szlovák agyrém már horvátora is elterjedt?

statuslaci 2009.08.12. 01:17:31

Vajon ha nem lenne ilyen közel a tengerpartja hány magyarnak lenne kedve Horvátországba utazni? Szerintem ha pl. az osztrákoknak lenne tengerük tőlünk éhen is halhatnának a horvátok! Mikor tanuljuk már meg, hogy itt Európa közepén csak magunkra számíthatunk!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.12. 01:44:20

Mary zuhanyzik
az egesz stoy erthetetlen nekem
tolem oszt eldolhet barki
ha csak hulye
es a sisakjat foldhozvagja meg feleszedem a motorjat
na haggyatok mar

2009.08.12. 02:51:41

Megeszi valaki, hogy az ottani biztosító is olyan magyargyűlölő, hogy sérülés nélkül ilyen összeget kifizet a motorosnak és azután az egon meg olyan hogy csak úgy bemondásra utalja az összeget? Lófaszt! Mese habbal. A motoros is csak amikor meglátta a rendszámot (a kocsi oldalán?) kezdett köpködni. És rendőrt hívott a semmire? akik büntettek a semmire? Na jó, nagy az isten állatkertje. ez a fazon kamuzik és nagyon idétlenül teszi. Simlis seggfej.

sevcsik 2009.08.12. 03:01:29

Én csak azt nem értem, hogy a biztosító hogy fizet 180ezret csak úgy, mikor itthon évekig kell hadakozni velük, hogy kicsikarjuk a pénzt?

2009.08.12. 03:12:34

A másik dolog, hogy egy árva lipát sem perkálok senkinek, ha semmi látható sérülés nincs a motoron. Se tanú, semmi csak sértetlen motoros állítása? Ugyan már! Olyan isten nincs, hogy bármit is aláírjak, vagy egy kunát is fizessek. Főleg, ha még tolmácsom is van. Olyan perrel fenyegetem be az egész bagázst, hogy ott helyben összehugyozzák magukat. Sok tapasztalatom van a horvát rendőrökkel és érdekes, csak jó, pedig sikerült gyorsan mennem, mezítláb vezetnem hazafelé, stb. Érdekes velem miért voltak jó fejek? Ez a sztori nem egyszerűen nem igaz, hanem egy tetves hazugság.

deputy sheriff 2009.08.12. 03:28:46

Szerintem tul nagy gazfroccsot adtal es atcsusztal Eszak-Koreaba. Vagy ott nem Kuna a fizetoeszkoz?
Mindegy, majd utanad kuldjuk Clinton-t...vagy Gordont?

Col.Maybourne 2009.08.12. 06:34:50

Posztolo oruljon, hogy meguszta ennyivel es nem csuktak be 3 napra egy szep nagy kancigany melle... Horvatorszag a Balkanon van, ezt posztolonak tudnia kellett volna. Tipikus balkani lehuzas, motoros a penzt azota osztotta a rendorokkel (fekete Afrikaban rosszabbul jartal volna ilyen esetben).
Egyebkent nem fogyasztovedelmi tema, mivel a rendorseg hatosag es legkevesbe sem szolgalatas amire panaszkodni lehet.

gftamas 2009.08.12. 07:26:08

Nem túl friss ez a történet, kíváncsi lennék, miért most jutott eszébe a károsultnak megírni.

Eric_Cartman 2009.08.12. 07:29:27

Nem kiszállni kell, hanem kiszólni a hülyéjének, hogy ha megáll, rakja le a lábát.
Különben sincs olyan rendszám, hogy yyy-zzz. Meg az egész kamu.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.12. 07:42:51

Nem magyargyűlölet.


Hanem pénzimádat.

2009.08.12. 07:53:41

Eh, majd én megmondom, hogy volt: postoló állt a dugóban, izzadt, és az az ötlete támadt, hogy majd az ajtóval legyezi magát. A motoros meg közbe jött hátulról, meglátta, hogy a hülyéje nyitja az ajtót, és inkább eldobta a motort, minthogy átugorja az ajtót. Behorpadt a kipuffogódob, letört a lábtartó, váltókar, egy-két műanyag burkolat, új alkatrésszel, fényezéssel simán megvan 180e a kár, oszt alig látható. Postoló befeszített, hogy ő nem hibás, a motoros erre rendőrt hívott, és a rendőrök megvédték.

hvcs 2009.08.12. 08:00:27

hülyéééék
vagyis szegény autós.
a horvátok ritkán magyarellenesek (a.k.a. lesz**ják a magyarokat), viszont minden hülye turistát szívesen lehúznak

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.12. 08:02:08

@gftamas: azért most írta meg, mert most szólt a biztosítója, hogy kifizetett egy nagyobb összeget a kárra.
Más kérdés, hogy a történet épp ezen a ponton válik hihetetlenné.

"Lerít az arcukról a magyargyűlölet"

Ez hogy működik? Valami spéci nézéstechnika? Csak hogy tudjam alkalom adtán, hogyan lehet megkülönböztetni pl az általános utálkozástól, vagy a lengyel-, svéd-, hollandgyűlölettől.

2009.08.12. 08:04:51

@deputy sheriff: de a kuna a fizetőeszköz, s akkor most már azt is tudod, annak pedig a lipa a váltópénze :)

EÖ (törölt) 2009.08.12. 08:05:23

@Nelson Mandula: "Ez hogy működik? Valami spéci nézéstechnika?"

nézzél meg egy tök átlagos szlovák arcot, amikor magyarul szeretnél valamit megkérdezni....
Ha angolul próbálkozol, akkor változatlan arckifejezéssel angolgyűlölőkké válnak.
bocs az általánosításért, de még nem találkoztam kivétellel. pedig semmivel nem vagyok tahóbb kinn, mint itthon.

bekbórd! 2009.08.12. 08:08:34

Mentél volna inkább Füredre nyaralni. A Séta utcába van egy jó panzió.

hvcs 2009.08.12. 08:11:19

Jajjaj, ha semmit nem történt, sehol egy karcolás, és a mostoros köpköd meg lerí az arcáról a magyargyűlölet (??) akkor nem kell ám megvárni vele a gonosz rendőröket. Főleg h azok arcáról is nyomban lerí a magyargyűlölet.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.08.12. 08:12:14

@Igazi Trébics: A sztori sajna hihető.
Gondolom, Te (és a többi kételkedő) még nem voltál hasonló helyzetben.
Én sem vagyok egy magambaforduló szótlan bólogató nyunyóka, mindig, mindenkinek kimondom ami a szívemet nyomja. De voltam már én is olyan helyzetben, hogy "nekem8csakszabaduljakmár!" és aláírtam. (A történet nem publikus.)
Igaz, amikor már nem voltam az ottani szorított helyzetben, megtettem a szükséges lépéseket. Azonnal, nem egy év után.

2009.08.12. 08:12:19

@Sevcsik:
azért majd megnézném a nagy arcodat ilyen éles helyzetben.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.08.12. 08:20:51

@salapapa:
Bakker, a link nem az... bal lent, a zsarus kép. :D

Afi 2009.08.12. 08:22:28

Velünk hasonló eset történ splitnél kb 4éve?
Akkor a motorosnak nem sikerült elöttünk bevenni a kanyart és elperecelt mi megáltunk segíteni. A motor darabokban a gyerenek lényegében semmi baja. Kihívtük a mentőket a rendőrök fél perc alatt kint voltak és egyből az autót nézték de azon egy karcoláés sem volt. Fotoztak mindent majd bevittek minket. A srácot meg a mentők. Kb 3óra múva hozzán is szpltaka jardon egyikük tudott angolul és elmondtuk hogy mi trötént. Ő lefordította a tásainak jött tolmács is.
Azt mondta indításnak, ogy bajban vagyunk. Mi megleődtünk. Miután felvették a jegyző könyvet aláírtuk stb.
Elengedtek minek és megköszönteék a rendörök hogy megáltunk segíteni. A tolmács meg elmehet a picsába az intézkedésével. Az angolul tudó rendőr magyarázta hosszasan hogy nem mi okotuk a balesetet a motor is megerősítette és ő is meköszönte a rendőrökön keresztül a segítséget

zauberpferde (törölt) 2009.08.12. 08:23:10

Kedves János!

Vagy kiállsz az igazad mellett, vagy nem.

Aláírtad a jegyzőkönyvet?
Igen, aláírtad!
Akkor most mi a problémád?

Mellesleg, pláne ha tolmácsod is volt, simán ráírhattad volna a jegyzőkönyvre, hogy nem értesz egyet az abban leírtakkal. Jogod van hozzá. Valószínűleg nem tartottak stukkert a fejedhez a rendőrök, hogy kényszerítsenek.

staropramen 2009.08.12. 08:29:17

Sztrovacsekek!
1997 decemberében egy ocsmány hajnalon ,- éppen kezdett világosodni- kisteherautómat egy faluban megállította két horvát rendőr.Tudtam, hogy biztonsági övileg sáros vagyok ezért szóhoz jutni sem hagyva őket azonnal kérdezgetni kezdtem, nerre van a Sesvete nevű város.Persze tudtam, de hátha ....Türelmesen elmagyarázták, majd egy kecses fordulattal közölték, hogy 200 kuna az öv miatt.Próbáltam magyarázni, hogy nálunk az öv csak lakott területen kívül kell és bocs.Persze nem hitték.Mutattam, hogy csak forint és schilling van nélam.Nem baj mondták, a kocsmáros vált pénzt.Mondom, jöjjenek be velem, egyszerüsítsük a dolgot. Összenéztek, bejöttek.Kérdezem, isznak-e valamit. Háát nem is tudják, vége a műszaknak, tkp akár egy vodka beférne.
Scillinggel fizettem, kunában adott vissza.Kéerdem a zsarukat:akkor mennyi is az annyi?
A válasz:jó utat, és övet bekapcsolni.Nem sütött róluk a magyargyűlölet.

metal · http://electric.blog.hu 2009.08.12. 08:36:28

Ha ilyen hülye voltál, hogy aláírtál bármit is, akkor megérdemled!

Frucsasz 2009.08.12. 08:39:31

"Lerít az arcukról a magyargyűlölet. " Az milyen? Mert olyat már láttam, hogy lerítt valakinek az arcáról a gyűlölet. De milyen az, ha magyargyűlölet rí le? Piros-fehér-zöldre vált az arcszíne?

Egyébként felesleges a horvát rendőrökre rászállni. Ugyanilyen sztorik megesnek osztrák rendőrökkel is. Még kb fél éve a zugügyvéden olvastam hasonlót, csak az még cifrább volt. Mindjárt ki is keresem.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.12. 08:41:30

@1éÖ:
nem ér, így én is ismerem. az az általános utálkozás. mondjuk a horvátok minden turistára egyforma undorral tudnak nézni és bármilyen nyelven próbálsz kommunikálni, biztos lehetsz benne, hogy horvátul fognak válaszolni. ebből kifolyólag kicsit már tudok horvátul. (a tengerparton kicsit visszafogottabban - összeszorított fogakkal - csinálják.)

Dr.Traktor 2009.08.12. 08:41:45

A tanulság egyértelmű.
Kamuesést bemutató motorost ott kell hagyni a retekbe legközelebb.

Én mikor láttam volna, hogy semmi baja, szépen beszállok a kocsiba és elhajtok, tőlem aztán karattyolhat amit akar.
Másrészt nem fizetek 1000 kunát, zlotyit vagy réztallért csak azért mert azt mondják.
De hát különbözőek vagyunk.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.12. 08:50:11

át kellett volna rajta hajtani:)) ha már lúd, legyen kövér

2009.08.12. 09:00:58

@salapapa: az ember aláírása az egyik legfontosabb dolog, nem érdekel soha, ki mennyire siet, türelmetlen, átolvasom részletesen, s ha bármit nem értek, vagy bármivel nem értek teljes mértékben egyet, akkor vagy átfogalmazza, vagy nem írom alá. Ha pedig idegen nyelven van és nem értem, akkor semmiképpen sem írom alá.
Itt kezdődik a problémaelhárítás.

É2I 2009.08.12. 09:03:36

@Dr.Traktor:
Akkor meg a határőrök kapcsolnak le a körözés eredményeként. Rendszámod van, ennyi.

Egyébként amikor én is kimentem hozzájuk - egy-két kivétellel -, én is azt éreztem, hogy megtűrt személy vagyok. Azóta csak Görögbe, ha nem kell nekik a pénzem, hát nem viszem oda.

2009.08.12. 09:09:18

Én egy évvel ezelőttig olyan sokat jártam horvátba, hogy volt nap, amikor ott voltam többet és nem itthon - határ mellett lakom. Magyar vagyok, horvátul kicsit szégyen a határ mellett, de igen keveset beszélek. Nem részletezem, a horvát rendőrökkel csakúgy mint a horvát emberekkel csak jó élményeim vannak, illetve minden ugyanolyan hétköznapi, mint akár itthon. Pedig rengeteg kontaktom volt velük. Szerintem egyenesen barátságos nép, soha nem éreztették velem sehol, hogy azért, mert magyar vagyok, problémájuk lenne azzal. Ellenkezőleg.

Rózsaszín baby 94 2009.08.12. 09:21:54

@ericcartman: Persze, hogy nincs ilyen rendszám, mert gondolom János nem szerette volna megadni, ezért odaraktak egy nem létező rendszámot.
Szerintem Te sem szeretnéd, leírni egy blogban a rendszámodat, főleg nem ilyen esetben.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.12. 09:59:42

@bolesz:
Nem várt anynit, már tegnap beposztolta a horvát orvosos posztba
:)

oldyan 2009.08.12. 10:01:35

A poszt kapcsán összeszámoltam, az elmúlt 4 évben közel 20 alkalommal autóztam többet-kevesebbet a horvátoknál. (A végcél mindig tengerpart volt.)
Kizárólag jó tapasztalataim voltak a rendőrökkel. Eddig még egyszer sem büntettek meg, pedig talán ha az összes út 5 %-ka volt olyan, hogy a megengedett sebességnél nem mentem gyorsabban.
Az a tapasztalatom, hogy csak ott mérnek, ellenőriznek, ahol tényleg fontos, hogy figyeljenek az autósok (iskolák környéke, útépítések).
Többször volt olyan, hogy útszűkületeknél maguk a rendőrök integettek, hogy gyorsabban menjenek az autók.
Itthon sokkal rosszabbak a tapasztalataim. Lehet, hogy a magyar rendőrök inkább magyar gyűlölők?

MrZed001 2009.08.12. 10:07:52

Hát igen, inkább 1 hét Hajdúszoboszló, mint 2 hét Horvát tengerpart.(ez a kisbalkán, az meg a nagyonnagy)
És ezzel a magyarokat támogatom, ebből kapok vissza (ide megy adóba, onnan kórházaknak, iskoláknak ... politikusaink zsebébe még most)
Szóval aki nem csak névleg akar hazafi lenni az vegyen magyar terméket, és menjen országon belül nyaralni.
A környező országokban meg egyébként is él a PT(rianon)SD

Eric_Cartman 2009.08.12. 10:16:57

@Rózsaszín baby 94: hú, köszi szépen. ezek szerint a moci rendszáma sem xx xxxxx volt ????? az is csak ilyen leplezős dolog ? üggyes trükk.

staropramen 2009.08.12. 10:20:17

@MrZed001:
Hú Sztrovacsek te aztán kemény gyerek vagy!Csak így tovább ökölbeszorított tekintettel a hajduszoboszlói idegenforgaloméet !
gratula!!

Apa a távolból (törölt) 2009.08.12. 10:28:37

Valahol elhatározták, hogy most a horvátokkal kell bajszot akasztani, vagy mi a rosseb? A horvát rendőr, de az emberek is százszor normálisabbak, mint amit átlagban az ember itthon tapasztal.
Ezeknek itthon annyi eszük sincs, mint a porceláncsibének. Nézzük pl. a gyalogátkelőhely kérdését: ha horvátországban egy gyalogos áll a járda szélén a zebránál és az autós nem áll meg neki de azonnal! - akkor horvátországban főbenjáró bűnt követ el és a fejét veszik a hejszínen - nagyon helyesen!!!
Ugyanez magyarországo hogy néz ki? A legyen kötelező 30-ra lassítani baromságtól kezdve (főrendőrök találják ki!) mindenféle agyament ötlet, miközban csak egyet felejtenek el: a KRESZ létezése óta azt mondja, hogy a gyalogos a gyalogátkelőhelyen olyan, mintha ki lenne téve az autósnak oda egy elsőbbségadás kötelező tábla. Csak ezt kellene betartani. Ne pofázzunk balkánról a közlekedésben is lényegesen műveltebb horvátok vonatkozásában. Nálunk sokkal nagyobb balkán van.Főleg a vezetők, kiváltképpen pedig a politikuspk fejében.

isti77 2009.08.12. 10:31:05

Egy dolgot nem értek: miért a horvát/szlovák/román utál bennünket? A fordítottja jobban érthető lenne, elvégre tőlünk csatoltak elég jelentős területeket hozzájuk és nem fordítva.
Esetleg elkövettünk valamit, amiről nem tudok?
Nyertünk mi valaha is valamit az ő kárukra?

zauberpferde (törölt) 2009.08.12. 10:36:39

@staropramen:
MrZed001 javaslatára Hajdúszoboszlón a közlekedési jelzőlámpák piros-sárga-zöld fényeit, kicserélik piros-fehér-zöldre. Rövid próbaidő után az egész ország területén alkalmazásra kerül a rendszer. Ezzel egycsapásra megszűnik a sokat vitatott sárga jelzőfényen áthajtás problémája is.
He-he-he...

ZON 2009.08.12. 11:01:26

Ismerem S. Rudolfot. Előző nap adta el az oldalkocsiját egy magyarnak... Másnap minden lámpánál így járt.
Ma már milliomos.

staropramen 2009.08.12. 11:06:36

@ZON:
Sztrovacsek! Ez qrva jóó!! :-))

staropramen 2009.08.12. 11:09:51

@zauberpferde:
De cak akkor Sztrovacsek, ha a lámpát magyar asszony magyar gyereke készítette, ha magyar autó platójáról cserélik, magyar csavarhúzóval, magyar csavarral, és közben jó kukacos szabolcsi almát ropogtat a mester magyar protézisével.Ha pedig valami elromlik ,csúnya magyar szavakat sorolva hangosan.

indapasssucks 2009.08.12. 11:38:31

Lehúztak, itthon is csinálják a turistákkal.

Rendőrségi ügy.

Tanulj meg horvátul, attól félnek.

eznemisénvagyok 2009.08.12. 14:03:52

Szomszédomba tavaly egy szűk utcán haladva beletolatott a parkolóból Aradon egy autó. Végigszántotta a Honda Accord teljes első ajtaját meg a sárvédőjét. A srác persze rendőrt hívott, hogy legalább itthon a biztosító kifizesse. A román rendőr némi sutyorgás után közölte, hogy nem történt itt semmi, hajtson tovább, vagy megbünteti gyorshajtásért.

A múlt héten egy ismerősöm Macedóniából hazafelé jövet felfelé haladt egy szerpentinen, amikor szemből egy Audi átsodródott az ő sávjába és szépen -illetve inkább csúnyán - végkarcolták egymást. Rendőrt hívtak, meg a magyar konzulátust is telefonon, hogy legyen tolmácsuk. A végén úgy engedte el őket a rendőr, hogy 50-50%-os felelősséget állapított meg.

Ilyen az élet emberek.

vörösbor(de)minőségi 2009.08.12. 14:04:25

@ZON: má ezé érdemes volt ide....:))))
köszi.

újraregisztráltrégifelhasználó 2009.08.12. 14:19:30

Motoros S. Rudolf azért dőlt el, mert nem bírta a protektorja seggpinaszagát.

Ezerkúnás piktogramsünöket a magyargyűlölő rendőröknek!

flea 2009.08.12. 14:20:57

Én ebből egy q..a szót nem hiszek. Hogy miért, azt mások már jobban megfogalmazták előttem...

Valamint a horvát sztorik elszaporodása miatt kezdem azt gondolni, hogy a balatoni érdekközösség gerillamarketingje megy itt... Ne a horvátokat sározzátok, aranyapám, inkább mutassatok fel valamit.

staropramen 2009.08.12. 14:32:17

@flea:
Lehet Sztrovacsek, hogy tényleg itt van a kutya elásva.

Apa a távolból (törölt) 2009.08.12. 14:56:30

@flea: igazad lehet. A következő sztori valszeg majd nagy fehér cápa felbukkanása lesz a horvát vizeken. Meg erdőtüzek, meg ételmérgezés, ami ilyenkor szokásos, jönnek majd vele hamarosan.

renugard 2009.08.12. 15:18:31

Nyomják a krahácsiakat?

renugard 2009.08.12. 15:22:18

@isti77: A válasz 896 környékén keresendő. Amúgy meg mi vagyunk mindenszomszédgyűlölők. Csak aza a kérdés, hogy a tyúk, vagy a tojás?

A sztori nagyon szaglik.

Alikam 2009.08.12. 15:35:15

@staropramen: Hát sajnos nem mindenki ilyen Gandalf, mint te...

russell 2009.08.12. 16:09:26

Milyen érdekes, hogy ezeket az állítólag megtörtént eseteket mindig a valakinek a valakije meséli el, még véletlenül sem az akivel megtörtént. A "szomszédom", a "haverom" kezdetű anekdotáktól már lábrázásom van.

Én is álltam már olyan ember mellett akit már majdnem megbüntetett egy rendőr (vagy fog, vagy nem).

Isaura 2009.08.12. 16:14:32

Le kellene már akadni a mindenki magyargyűlölő témáról. Utáljuk mi saját magunkat eléggé, vastagon sz...rnak ránk a többiek.

Marha könnyű mindenkire ráfogni, hogy magyargyűlölő.

Másrészt, mit szeressen azon egy balkáni ember, aki lenézi őt... mi a baj a Balkánnal???

Kezd az országhatároknak egyre kevesebb értelme lenni, itt meg sokan még mindig ott határokat huzogatnak.

moli 2009.08.12. 16:29:07

@F. János: alairtad a papirt? akkor meg?
masnap feljelentetted az egesz bagazst? akkor meg?

Alikam 2009.08.12. 16:40:36

@moli: Na a másik agytröszt. Ha nem írja alá, akkor benyomják a Horvát gyűjtőbe. Az sem élmény valszeg.

A hülyeség az volt, hogy segítőkész akart lenni.

zauberpferde (törölt) 2009.08.12. 18:05:37

@Alikam:
A hülyeség az, hogy te ilyen barom vagy.
Téged kéne valamilyen melléknév nélküli "gyűjtőbe" benyomni!

Apa a távolból (törölt) 2009.08.12. 19:45:44

@Alikam: ha nem követett el semmit, akkor még kártérítést is kapott volna. De ha nem követett volna el semmit, akkor nem is vitték volna sehova. Mint ahogy ő sem írt volna alá valamit, amit azért ne feledjük, egy tolmács lefordított neki!

gedeonbácsi 2009.08.12. 22:46:37

@russell:

Kedves fiam, majd ha egysezr kimégy Szerbiába (nem ajánlom), el fogsz csodálkozni, hogy te leszel a sorban a harmadik magyar autós, akit pont 74-gyel mérnek ben a pisztoly-traffipaxon.

Sőt! A mögötted jövő magyar is 74-gyel fog menni.

Nem baj, leszel még tapasztaltabb is, addig meg hiheted magad bölcsnek.

chris-v 2009.08.12. 23:41:57

@isti77: Erre én is kiváncsi lennék!

Egy kis off:
De leginkább arra lennék kíváncsi hogy a szlovákok miért utálják a magyarokat?
Mit tettünk mi ellenük?
Töri óráról se emlékszek semmi olyan eseményre ami ezt éltetné.

Bár ha abból indulok ki hogy a törököknél a úgy tanítják hogy Magyarországon 1526-tól csak vendékeskedtek.....

chris-v 2009.08.12. 23:49:39

Jaj hát most jut eszembe!
Szlovákia még csak 16 éve létezik!
Így nem is tudthatok semmit a történelem órák emlékeiből, hiszen jóval idősebb vagyok mint Szlovákia! :D

szepi79 2009.08.13. 10:20:21

"Amikor a fiatalember meglátta a magyar rendszámot elkezdett köpködni, és a sisakját odavágta a földhöz."

vagyis akkor még rajta volt a sisak, amikor köpködni kezdett? :DD egyrészt akkor ritka hülye volt a motoros (mondjuk az már lehetett az esés következménye), másrészt meg ezt honnan tudta a posztoló? megnézte a sisak belsejét is, nem nyálas-e? :D

moli 2009.08.13. 10:32:31

@Alikam: igy meg elismerte, hogy lerakott 19 tonna veszelyes hulladekot Stenjevecben, ugyanis az alairt papirban az volt.....

2009.08.13. 11:52:16

ezt tényleg nem értem, mire számit szegény károsult? Ha aláirta a papirokat nincs az az isten meg nagykövetség aki segithetne rajta.

Én is a balatoni vendéglátós maffia kezét látom abban hogy elszaporodtak a Horvátország ellen uszító posztok.

Elmeséljem hogy jártam tavaly Hawaii-n ?

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.08.13. 15:11:06

Ez a tipikus rendőr ismerőssel elkövetett biztosítási csalás esete horvát módra...

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.08.13. 15:17:11

Már 3 alkalommal nyaraltam Horvátországban, összesen több mint 1 hónapot töltöttem el magyar rendszámú autóval. 1 alkalommal sem állítottak meg, még igazoltatás céljából sem. Sőt a segítségüket is kértem útbaigazításhoz és korrekten elmagyarázták az útvonalat a szegényes angol tudásukkal.

Nikorene 2009.08.13. 16:20:53

@gedeonbácsi: én voltam az utánad jövő ezexerint :D

2009.08.13. 16:28:22

@CRMSys: csak ironizáltam. Még a kövesúton túl sem jártam, nem, hogy az óceánon túloldalán.

NoOne 2009.08.14. 13:55:17

Marhaság. Viszonylag én is közel lakom a határhoz, jártam már Horvátországban néhányszor, de ilyen hülyeséget még nem hallottam. Meg hogy magyarellenesség a horvátoknál? Ja, van ott is jónéhány hülye ember, rendőr is, de ez eléggé meseszintű...

eznemisénvagyok 2009.08.14. 15:51:55

@isti77:

Hogy miért utál minket szlovák, román, szerb? Mert igencsak lenéztük és elnyomtuk őket amíg egy hazában laktunk. Meg is kaptuk érte a magunkét 1848-ban, meg aztán Trianonnal. Nem szeretnék erről vitát nyitni, nem is érdemes, hogy ki volt itt előbb, meg ilyesmik, de egy példát erre megemlítenék:

Az 1907-es lex Apponyi például előírta a magyar nyelv fokozott tanítását a nemzetiségi iskolákban. A tanuló, lett légyen az bármilyen nemzetiségű, a negyedik osztály után „gondolatait magyarul élőszóban és írásban érthetően ki kell tudja fejezni”. Hiába tiltakoztak a nemzetiségi egyházak, pártok, kötelező volt a magyar iskolafelirat, a magyar nyomtatványok használata, a tantermek magyar történelmi tablókkal való díszítése az olyan falvakban is, ahol magyar nem is élt. Néhány éven belül meg is szűnt a nemzetiségi iskolák jelentős része, miközben az 1910-es népszámláláskor az ország lakosságának majdnem a fele vallotta magát nem magyar anyanyelvűnek. Maga Apponyi Albert így érvelt a törvény mellett: „Ezen törvényjavaslatnak az éle nem irányul egyetlen felekezet, egyetlenegy nemzetiség ellen sem ebben az országban. Mindenkinek oda van nyújtva a magyar államnak a baráti jobbja. Ha ezt a baráti jobbot nem akarja megszorítani hasonló szeretetteljes érzelemmel, akkor vessen magára, ha ez a jobb őt össze fogja törni.”

A szokásos lehülyézésektől eltekintenék amennyiben lehetséges. Ez nem állásfoglalás volt, hanem válasz egy kérdésre.

seric2 2009.08.16. 14:59:34

Nem kell Horvátországba menni. Drága, köves, sünös, lehúzós és még a rendőr is magyargyűlölő.Akkor voltam utoljára, amikor a plitvicei tavaknál megálltunk a két gyerekkel 5 percre fotózni, és a bekötőút végén a tulaj egy puskával hadonászva adta értésünkre, hogy az ő területén állunk...

/tno+DA= 2009.08.17. 19:57:11

Kádves posztoló!
Hogy a faszomba lehet á'tévednyi a Zattópáján, ami már tavaly is Split-ig (Bőőőőven Sibeniken túl) nyúlik. tán spóroltunk az autópályadíjon és így tévedtünk el Zágrábban? Hát legközelebb ne spóroljuk el azt a 10 e Ft-ot pályadíjra mert könnyen megkamatozik 180 ruppóra. :D Meg még 1000 Kunára (kb. 40 000 Ft). Tanulság: Nacionalista horvátgyűlölő magyar féltestvérünk kint a nyelvet nem beszélve feltételezhetően köpködött az elcsatolt magyar területek miatt ami nem teccett valakinek és jól megszivatták. :D Loller!
Nálunk a családban van aki tud horvátul. Eredmény. Alkudozás nélkül mindenhol járt kedvezmény (10-15 kuna nem sok de sokszor 10-15 már 10-150 is tud lenni, ami megint nem sok 4000-5000 Ft, de valahogy mégis jól esik), és igyekeztek magyarul megköszönni és elköszönni, mert ez amolyan Vica Versa dolog.
Nem beszélve parasztbácsiról aki nem értette miért akarunk mi fieztni a másfél littyó Rakijájáért, amit ő ingyen gondolt ajándékba adni. Ja, mert talán mi beszélni, de legalábbis megpróbálni gadac hrvatska. Érthem?

/tno+DA= 2009.08.17. 19:58:29

Kádves posztoló!
Hogy a faszomba lehet á'tévednyi a Zattópáján, ami már tavaly is Split-ig (Bőőőőven Sibeniken túl) nyúlik. tán spóroltunk az autópályadíjon és így tévedtünk el Zágrábban? Hát legközelebb ne spóroljuk el azt a 10 e Ft-ot pályadíjra mert könnyen megkamatozik 180 ruppóra. :D Meg még 1000 Kunára (kb. 40 000 Ft). Tanulság: Nacionalista horvátgyűlölő magyar féltestvérünk kint a nyelvet nem beszélve feltételezhetően köpködött az elcsatolt magyar területek miatt ami nem teccett valakinek és jól megszivatták. :D Loller!

Bloberf 2009.08.27. 05:02:37

Ez a történet érdekes csak az a baj, hogy az elsö betütöl az utolsóig meg lehet kérdöjelezni. Ahogy nézem itt a kulcsszó a "magyargyülölet" ez a magyarázat mindenre kivéve a biztósitókat. Az ilyen biztositók hamar csödbe fognak menni. A szlovákok lényegében világosan kimondják, hogy a magyarok, magyarositani akarják Dél-Szlovákiát. Nyelvileg és kultúrálisan. Képzeljük csak el ha Észak-Magyaroszágon és Budapesten a szlovák nyelv majdnem uralkodó lenne. Meg ezekben az oda-vissza gyülöletekben fellelhetö sokminden. Gazdasági problémák, kulturális különbségek az egyének hatalomvágya az ezt követö nacionalizmus az "oszd meg és uralkodj", stb, stb.

hoci3 2009.09.22. 20:01:33

Talán 2006.júniusában volt, mikor Bush volt Zágrábban : Annyira bedugult az autópálya, hogy a régi, Karlovaci úton próbáltam leutazni, de eltévedtem a városban. Annyira elbénáztam az utat, hogy egy bevásárlóparkból az egyirányú úttal szemben haladtam. Pár méter után nagy csikorgással lefékez előttem egy autó, civil ruhás rendőrök kiugranak, kiabálnak,lehülyéznek. Családdal voltam, két gyerekkel. Valami kevert orosz-horvát dialektusban próbálom elmagyarázni, hogy turista vagyok és eltévedtem. Erre megenyhültek, feltették az autó tetejére a villogót és kivezettek az autópályára, majd JÓ UTAT KÍVÁNTAK (kézjellel)Ezért nekem szuper pozitív véleményem vam a horvát rendőrökről !
süti beállítások módosítása