Tékozló Homár

Hogyan szívatják a rendőrök a parkolókártyával a szklerózisz multiplexest

2009.09.02. 11:16 | szily | komment

A "mozgássérült parkolókártya"a modern magyarban a "leánykereskedelemmel", a "nyersópiummal" és a "progresszívvel" azonos hangulati értékű kifejezés. Emiatt nyilván annak a törpe minoritásnak a legrosszabb, akik valóban rászorulnak a kártyára, és nem bűnözők. Alanti, megrázó történetünk főszereplője súlyos beteg, tehát logikus, hogy a rendőrség minden szóbajöhető eszközzel lehetetlenné tegye az életét. A sztori érdekes és fontos mellékszála, hogy miért nem oldható meg, hogy maga a rokkantkártya ne legyen értékes, vagyis ne legyen más által felhasználható. Jó sok kártyalopós-autófeltörős sztorit hallottunk eddig is, ahol a cél nem a pénz, hanem a rokkantkártya volt, az ügy megoldása látszatra egyszerű lenne, de az illetékesek, fogalmam sincs, miért, mindent hagynak a régiben.

Húsz éve vagyok szklerózis multiplexes beteg.

Sajnos az állapotom pár  éve sokat romlott, minek következtében nehezen és keveset tudok menni.  Pár éve kértem a közútkezelőt, jelöljenek ki mozgássérültek számára fenntartott parkoló helyet a házunk közelében. Ezt egy év múlva ki is jelölték.

Itt kezdődött a kálváriám.

Természetesen a helyet illetéktelenek használták, hiába jeleztem a közterület felügyeletnek,
még csak ki sem jöttek. Pedig más esetekben, és környéken olyan szívesen büntetnek. (Illetve az első időben kijöttek és megbüntették, aki jogosulatlanul állt a helyen.) Mára már ki sem jönnek, szóval, aki nem ismeri az állapotom (hogy mennyire fontos nekem ez a hely), vagy csak olyan kedve van, az beáll a helyre. Én meg bosszankodom, és persze tehetetlen vagyok. A rendőrség? Arra még gondolni sem merek, nehogy már ilyennel zavarjam az amúgy is leterhelt kapitányságot, ami tőlünk kb. 300 méterre, van. Augusztus elején épp a „helyemen” parkoltunk, reggel jön a szomszéd a jó  hírrel: éjjel feltörték a kocsit! Semmi mást nem vittek el csak a mozgássérültségemet, igazoló kártyát. Igaz ez már a második autó  volt - a szomszédomét pár nappal ez előtt törték fel, fényes nappal. Neki is ugyan csak a kártyáért.

Természetesen kihívtuk a rendőrséget, ők rendesen tették az ilyenkor szokásos dolgukat.

A kártyát pótolandó  elmegyünk az okmányirodába. Ott kiderül, hogy az ellopott kártya októberig érvényes, tehát az új kártya is csak októberig lesz érvényes, és 2400-forintba kerül.

Hát nekem ez nagyon sok pénz egy hónapra bár valószínűleg jobban jártam volna, ha kiváltom, mert így nem parkolhatok a házunk előtti mozgássérült helyen. Ahol egy picit alacsonyabb a járdaszegély és ott van a KRESZ tábla oszlopa, amibe bele lehet kapaszkodni, hogy könnyebben fel tudjak lépni a járdára.

Gondoltam miután senki, soha nem ellenőrzi ezt a parkolóhelyet, az előbb említett okokból használom a parkolót. Hát tévedtem………feljelentett a rendőrség…..éjjel kettőkor. Ha lett volna kártyám, sem tudtam volna, hogy éjszakára a kocsiban merjem-e hagyni. Gondoltam (persze megint rosszul), hogy nincs gond, végül is „nyoma van” a rendőrségen, hogy mi történt a kártyával pár nappal a feljelentés előtt. Kiderült: A rendőrség a két ügyet nem kapcsolja össze(!!!!) Ha majd megérkezik hozzám a büntetésről szóló határozat, akkor 5000-ft ellenében (!?) talán felebezhetek.

Hát……….szomorú. Megjegyzem még, Budapest egyik legrosszabb utcájában lakom, ahol este , éjjel csoportokba verődve drogoznak, hangoskodnak, szemetelnek az autókra ülnek és  állnak honfitársaink. Hogy a rendőrség persze ilyenkor hol van? 300 méterre innen , de nem erre járnak a kapitányságra (kivéve az én esetemet), mert akkor intézkedni kéne és arra ugye nincs elég  rendőr.

Most már csak azt szeretném tudni, mit csináljak?

Ha kiteszem a mozgássérült kártyát- feltörik az autót ( mert a hozzáértők nem tudnak, vagy akarnak  olyan jogszabályt hozni, hogy ne legyen értéke a más nevére szóló kártyának), ha nem teszem ki- megbüntetnek. 22-es csapdája…………

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ritter01 2009.09.02. 13:06:51

Sziasztok,

Külföldön ezt a kérdést, könnyebben kezelik! Indoklás! A mozgássérült-igazolvány kiállításkor a gépjármű forgalomba helyezésekor, vagy egyéb tulajdonos váltáskor a gépjármű általános adatai mellett, a tulajdonos adatinál bejegyzésbe kerül: mozgássérült tulajdonos/üzembentartó. Természetesen ugyanugy kiállítanak igazoló dokumentumot, de lássd, ha egyéb ok miatt az igazoló dokumentum nem áll rendelkezésre, az intézkedő hatósági személy a nyilvántartásból láthatja, hogy a jármű jogosult az igénybevételre, vagy sem...

HandG 2009.09.02. 13:07:18

Szomorú, de ez van ma itthon!:(

Véleményem szerint az ombudsmanok sok jó ötletük mellett egy baromi rosszat is hoztak.
Eltörölték a személyi szám használatát, ami, akár minden rendszerben is használható lett volna. persze ha van megbízható ügyintéző ebben az országban. Esetleg összekapcsolódhatnak a nagy állami rendszerekben a folyamatok? Amik megkönnyítenék mindenkinek a munkáját és az állampolgárok problémájáz is gyorsabbá tehetné. Tudom, tudom, visszaélhetnek az adatokkal. Mert most nem élhet vissza vele aki akar?!?!

Kíváncsi lennék az Ombudsman Úr véleményére is, hogy az USA és Köztünk miért ekkora a különbség?
Ott elég 1 számot fejben tartani.
Infrastruktúrális problémákban nem hiszem, hogy nagy különbség lenne a 2 ország között, max. ami a fejekben van.

abcd1 (törölt) 2009.09.02. 13:08:49

@Igazi Trébics: nyugi, lesz még elszámoltatás:))@ViPleX: azt nem fogadják el@helianthus: semmit nem érne el vele, sajnos

Jurij Kakarin 2009.09.02. 13:13:58

Úgyvolt, hogy amikor Balsoj elvtársnak visszatéréskor a fékezőraketta hibája miatt összelappadt a tüdeje egyből lerokkantolták. De az állami volgával bárhová parkolhatott, mert ha akármilyen cetlit rámert volna bárki rakni, akkor ő egyből hívta volna telefonon Rahmanyin marsallt, a Szovjetúnió és a Déli Sark hősét, aztán a cetlirátevegető egyből egy An2 gyomrában találta volna magát útban a kamcsatkai olajmezők felé.

Madzsarisztánban pedig átvették az ősi román szokásokat.

magyar állampolgár 2009.09.02. 13:21:57

"89 üres lámpavasait nyögjük."

helianthus 2009.09.02. 13:22:23

@Hozzá Szóló: "Majd, amikor szarabbul leszel, te is drogozni fogsz"
Hát ehhez sokat nem tudok hozzáfűzni, csak annyit, hogy ha 20 SM-ben eltöltött év alatt nem kapott rá a drogra, akkor már nem fog. Nyugodj meg, a drogon kívül annyi minden lenne még, ami szebbé teheti az életet, akár milyen szarul van, de ezekről nem mesélek neked, mert nem hordok a Dunába sem vizet (ha érted mire gondolok).

"Na, ezek után legyen veled toleráns az, akinek két anyja van," a tolerancia nem választás kérdése akarom vagy nem akarom. Az van vagy nincs. Benned nincs, ezért ne is akarj tőle másokat megfosztani.

helianthus 2009.09.02. 13:23:34

@abcd1: persze, tudom, csak ironizáltam a sündőrségi eljáráson.

Secnir 2009.09.02. 13:24:01

háh
sajnálom a posztolót, de szopóágon van úgy érzem.
megértést legfeljebb csak tőlünk várhat, a HIVATALtól nem. a HIVATAL nem azért van, hogy megértő legyen, vagy kedves. ő a TÖRVÉNY betűjét tartatja be - még ha ezzel be is tart.

megértést naggyon kevés helyen fogsz találni, még ott sem, ahol elvárnád.
kétéves sztori:
ülök kinyújtott lábbal a körzeti SZTKban a röntgenre várva. rajtam bő szárú, széles tréningruha, rádiót hallgatok. fiatal (kb 30) nővérke fel-alá szaladgál, a folyosó kb. 4 m széles. első két alkalommal még kikerülte a lábaimat, azonban utána rájött, hogyha a lábaim nincsenek útban, akkor kisebb körívben tud befordulni ahhoz az ajtóhoz, ahonnan ki-be rohangált. tömeg.
úgy a huszadik fordulónál unta meg, és rámkiabált:
-húzza beljebb a lábait, mert nem lehet magától közlekedni!
és elviharzott. én meg nem húztam be magam alá. mikor jött kifelé, megint rámkiabált:
-az előbb már szóltam, hogy nem lehet magától közlekedni! és különben is miért nem adja át a helyét annak a néninek, mi?
én ránéztem, mint apa a hülyegyerekére, mosolyogtam, és azt mondtam:
-rendben asszonyom
ezzel elővettem a két mankómat, és felálltam, ezzel a hosszában elvágott tréningruha meglibbent, és lehetett látni, hogy bokától combközépig gipszben vagyok, majd odaszóltam a néninek:
-tessék leülni, mert azt mondták.
majd elkiabáltam magamat:
-mindenki húzódjon félre, hogy a doktornő kényelmesen tudjon szaladgálni a folyosóóón!
olyan vörös fejet rég láttam. elkezdett magyarázkodni, hogy üljek le, meg bocsánat, meg nem tudta, de erre meg úgy néztem rá, mint valami bélféregre. a tömeg meg vihogott.

szóval ahol az ember elvárná a megértést, ott sincs.

abcd1 (törölt) 2009.09.02. 13:30:18

@helianthus: ok, lesett.Az a szomorú az egészben, hogy a posztoló valszeg naponta ugyanott parkol, így a rendőrők nyilván ismerhették az autóját,mégis megbüntették, bár jogszerüen, de embertelenül

McKelek 2009.09.02. 13:34:16

Azért tényleg húzós, hogy az autópályamatrica rendszámhoz van kapcsolva, a mozgssérültigazolvány meg nem. Legalább a momzgssérültek tulajdonában levö autókhoz lehetne ilyen...

abcd1 (törölt) 2009.09.02. 13:38:57

@McKelek: ezzel több gond is lenne:1,mi van ha elvesziti/ellopják a rendszámot 2, ha nincs autója, más-akár több személy is- szállithatja, stb.No, ezért személyhez kötött a parkolási engedély

Hány Éves 2009.09.02. 13:44:14

"A 10 milliónál drágább autókban szériatartozék a rokkant-parkoló-kártya vagy lopni kell hozzá?"

hanyeves.blog.hu

Apa a távolból (törölt) 2009.09.02. 13:50:54

A dolgok úgy működnek, hogy amivel szopatni lehet a polgárt, azok a dolgok mind össze vannak kapcsolva és szopató elvtás és elvtársnő tudja, hogy hol keletkezett rés a pajzson és azonnal büntet, ezért van kitalálva.
Magyarul: APEH, TB, egészségbizti, munkaügyi központok mind fazsányosan össze vannak kötve , de mondok példát: ha nem jelentesz be egy olyan változást, amit szerintük neked kellene, akkor már büntetnek. Láthatnák ők is, pl. hogy családi pótlékot kapsz, de ha nem jelented be adóalap növelő bevételnek jövőre, akkor szopatnak jó nagy büntikkel. Nem, mert nem látna át a rendszer egyik részéből a másikba, hanem azért, mert ott le tudnak nyúlni.
Persze mindez is csak azért van így, mert az össze lámpavas üres maradt '89-ben, ahogyan azt előttem már emlegette valaki.

isti77 2009.09.02. 13:52:48

Ez a fonetikus leírás a címben fájt.

clementino1 2009.09.02. 13:54:16

nem lehet szavakkal kifejezni, hogy mennyire undorodom a magyar rendőrségtől. ez a sztori csak rátett egy lapáttal, nem látok más megoldást, mint menekülni innen, de gyorsan.

egy hete minket azért bírságolt meg két eszméletlen sötét rendőr, mert este kilencor söröztünk egy belvárosi parkban (másik kb 100 emberrel egyetemben).

mi nem foglalt még 2009.09.02. 13:56:06

@bátor Sir Robin: ami nincs azon nem is eshet csorba.
senki nme tudja úgy rombol ni a testület tekintélyét mint maguk a rendőrök.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.09.02. 13:57:36

@papugaja: Hulyeséget ne tanácsolj!
A rendőr éjjeli járőr során tette a dolgát, nem volt ott a rokkant kártya
Honnan tudhatná, hogy ellopták?

Jött a büntetés, válasz megy az indokkal,pénzbe nem kerul. buntetés elengedve
Ebben az esetben nem kell ekézni a rendőrséget, direkt nem irok sünt.
A rokkant , ha éjjel megy haza , akkor azért anyázott volna, mert nem buntetik meg az ő helyén parkolót.

Normális indokkal nemegyszer engedett el a rendőrség, még közteres büntetést is.
Amennyi erővel ide irt a rokkant, irhatott volna a rendőrségnek is.
HA a rendőrség nem veszi figyelembe az indokokat, na akkor lehet sünözni.

Az meg , hogy mé' lopják a rokikártyát
miért csodálkozás. Jó pénzt adnak érte a sötétitett terepjárósok
Nem kulönb ez ,mint amikor az öreg paraszt malackáját lopják ki az ólbol éjjelente
Ecce Hungaria

isti77 2009.09.02. 13:58:23

Illetve csak félig fonetikus, mert a multiplexet nem "multipleksz"-nek írta az "illetékesz". Biztosz, hogy "sz"-nek kell ejteni az utolszó betűt a szkleróziszban?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.09.02. 14:03:43

@The Hitman: Viszont több esetben a rokkant nem tud vezetni, őt is szállitják

gosalaus 2009.09.02. 14:05:35

Jól emlékszem? Egyszer valaki lefénymásolta a rokkant igazolványát, hogy ne lophassák el, és azt tette ki. Eljárás indult ellene okirat hamisításért...

Mezőbándi 2009.09.02. 14:06:59

@Gergő77: "Ha már az autópályadíjnál meg tudták csinálni, hogy nem kell semmit fizikailag kitenni,"

A mozg.sér.ig. esetében azért nem lehet, mert nem autóhoz, hanem személyhez van kötve. Így tehát pl. családtag vagy szomszéd is szállíthatja az igazolvánnyal rendelkező személyt vizsgálatra, ügyintézésre, stb. és ilyenkor ezzel a kártyával parkolhat a kijelölt parkolóhelyen, hogy az utasa normálisan ki- és beszállhasson.

Bal 2009.09.02. 14:11:10

Azért ugye a posztíró sem panaszkodhat, hogy a mozgássérült parkolóban cetli nélkül álló autóját megbüntették, elvégre maga is többször kérte ezt.

Hogy a két ügyet nem kötik össze, ez várható a magyar adminisztráció szintjét ismerve. A helyzet nem kaffkai, a fellebbezéssel meglesz rá a módja, hogy korrigáljanak. Hasonló rendszer mellett szerintem bármelyik országban ugyanez történt volna.

Személyesen persze szívás, de ilyen a rendszer tehetetlensége. Ha valaki ennél szebb-jobb eljárást akar, az fizesse ki a matricáról központi adatbázisra átállás költségét. Azaz válasszon politikusokat, akik több pénzt juttatnak a rendőrségnek, és fizessen több adót. Vagy keressen kompetensebb rendőri vezetőket, akik ugyanannyi pénzből megoldják, hogy az adminisztráció minden megbírságolt autónál utánanéz a tulajdonos feljelentéseinek, és egyúttal kiszűri a csalókat, akik esetleg azért jelentenek fel, hogy utána parkolhassanak a mozgássérült helyen cetli nélkül. Mert ilyen is lesz, ha már a kocsit feltörik a cetliért.

De ha találnak is ilyen kompetens embert a rendőrségben, tegyék valami sokkal-sokkal fontosabb helyre, mert máshol nagyobb szükség lenne rá.

Röviden: kicsit gondolkodjon már az a sok idióta, aki a rendőrséget szidja az ügy kapcsán.

A posztolónak meg részvétem, de azért a rendszer valahol érte van, még ha néha ellene fordulni látszik is. A jót (itt például azt, hogy egyáltalán létezik mozgássérült parkoló, amit az ő kérésére jelöltek ki) persze nem látjuk, mert az természetes, arról nincs miért panaszkodni.

Hozzá Szóló 2009.09.02. 14:20:36

@helianthus: Legális vagy illegális, gyógyszernek nevezett, vagy anyagnak nevezett, tökmindegy. Szklerózissal későbbiekben a fájdalmak miatt muszáj valamit tolni. (Nekem is betegségem van, amire használok illegális szert a fideszes nácik nagy bánatára.)
Majd, ha többet tudsz a szklerózis utolsó stádiumáról, akkor magyarázz, addig szépen maradj csöndben.

2009.09.02. 14:28:44

Bakker nem kívánok egyebet, csak hogy az érintett rendőrök valamely közeli rokona is essen ebbe a betegségbe. Majd megtudják hol lakik a magyarok istene!
Rohadék egy banda! Pfujj!

abcd1 (törölt) 2009.09.02. 14:29:08

@horex: nem fogják figyelembe venni.Lehet sünözni..
@Mezőbándi: ezt írtam én is:)
@Bal: jelöld már meg nekem azt a jogszabályt, ami alapján korrigálhatnak..
Nem fogsz ilyet találni.Na, ezért kellett volna némi emberség a rendőrök részéről...

The_Genius 2009.09.02. 14:29:41

Mi a megoldás?

ATOMOT!

Grigorij 2009.09.02. 14:32:08

Mit csinálj?

Minden, az ügyben érintett rendőr nevét, számát feljegyzed és nyilvánosságra hozod!

Fasiszták ellen csak így lehet!

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2009.09.02. 14:32:45

A rendőrök két dolgot tudnak: trafizni kint felejtett 30s táblánál, illetve maszkban, kézben százlövetűvel pózolni, amikor különösen veszélyes, pl 30g marihuánát birtokló bűnözőket tartóztatnak le.
Csicska banda.

Grigorij 2009.09.02. 14:33:37

És kedves szily!

"Emiatt nyilván annak a törpe minoritásnak a legrosszabb, akik valóban rászorulnak a kártyára, és nem bűnözők."

Ez a mondat bizonyítja, hogy gyakorlatilag halvány fingod sincs a valóságról!
Antiújságíró módon szándékos mellébeszélés - hogy meglegyen a botrány!

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2009.09.02. 14:38:58

@Ritter01: Minek egyáltalán forgalmi, mozgássérült igazolvány, kötbizt csekk? Rendőr - már amikor nem trafizik vagy maszkban, kezében százlövetűvel pózol - előkapja PDA-ját, vagy beül a rendőrautóba, a megfelelő alkalmazás segítségével online ellenőrzi, amit kell. Ennyi.

bonafide 2009.09.02. 14:40:50

@littlesue:
"(amúgy nekem új, hogy a rendőr is bírságolhat, ha rossz helyen parkol vki. nem csak a közterületes?)"

Hogy a sünbe ne? Nálunk a tecsó parkolójában a rendőrök rendszeresen ellenőrzik ezt, és aki odaáll kártya nélkül, azt jól megbírságolják, több esetben láttam ezt.

prunoki 2009.09.02. 14:44:01

A házunk előtt van egy mozgássérülteknek kijelölt parkolóhely. Három napja elfoglalta valaki, a gazdája amikor hazajött szólt a rendőröknek, akik egy órán belül elszállították a tagot. Mindez Belgiumban. De valahogy így kéne csinálni otthon is, ugyanis a büntetés nem oldja meg az okozott problémát.

Viktus 2009.09.02. 14:47:29

@abcd1:

Nuygatabbra meg északabbra a rendszám nem az autóval vándorol, hanem a tulajdonos tulajdona.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.09.02. 14:48:24

@abcd1:
"nem fogják figyelembe venni.Lehet sünözni.."
Üveg BB pezsgőbe, hogy igen
Térjünk rá vissza amikor a posztos ide irja az eredményt!

Sátán meg a Jocó 2009.09.02. 14:48:48

Kedves posztoló.

A sündőrséget nem szépen beszélve kell kihívni.

Azt kell nekik, mondani, hogy a csúnya Gárdisták épp cigány gyerekek vérét isszák a számodra kijelölt parkolóhelyen.

Hidd el, hogy szempillantás alatt ott lesz pár autónyi rendőr.

Kis hazánkban ugyanis csak ilyesmire jut pénz, paripa, fegyver, kis naiv.

bonafide 2009.09.02. 14:50:34

@helianthus:
"Hát ehhez sokat nem tudok hozzáfűzni, csak annyit, hogy ha 20 SM-ben eltöltött év alatt nem kapott rá a drogra, akkor már nem fog."

Pedig a kannabisz, amit drognak tekint a jog, egy hathtós megoldás az SM-re, ugyanis a tüneteit nagyban csökkenti vagy meg is szünteti!
Persze, aki akar, az kínlódhat fölöslegesen, jogában áll.

nápolyi maszti 2009.09.02. 14:51:41

A címlapon a cím alatt olvasható lead ("Míg a bűnözők vidáman csalnak, beteg olvasónkat megalázza az érzéketlen rendőrség") juszt lászlói magaslatokat ostromol! Gratulálok!

Zorgo 2009.09.02. 14:51:50

A megoldás:sötétített üvegű, fekete Merci!Azt soha sehol nem bántják sem a rendőrök,sem a parkoló őrök!Megfigyeltétek?

abcd1 (törölt) 2009.09.02. 14:53:25

@Viktus: elhiszem, de ez itt nem így van.
@horex: ok, állom a fogadást!

Viktus 2009.09.02. 14:53:50

@Megköszönöd az italt,hazamész, kivered:

Na ne, és akkor mi lesz a megérdemelt éjszakai szunyókálással?

facsipesz 2009.09.02. 14:55:32

Néha azért szar ebben az országban élni, mert a rendőrség-bkv-máv-posta-önkormányzat-apeh-egészségügy, szóval maga az állam olyan szinten SZÁNDÉKOSAN SZOPATJA a saját állampolgárait, hogy az ellen már tehetetlen a becsületes ember.

És nem csoda, hogy ezt kurvasokan megunják, és mennek a retekbe nyugatra, ahol külföldiként is embernek érezhetik magukat. Gyász.

Joindulat SC 2009.09.02. 15:09:26

@The Hitman: De jól beszélsz! Csak halkan :(
Kevesen halljuk (látjuk)

helianthus 2009.09.02. 15:18:14

@Hozzá Szóló: mondtam, hogy nem értesz, semmiféle szerekről nem beszéltem.
És hogy jön ide megint a fidesz? Politikai blog lettünk csak én nem vettem észre?

Dunába vizet?

csssc 2009.09.02. 15:23:26

jogosultként két esetem volt, tanulság: érdemes levelezgetni:

- a közterület felügyelőnek nem tetszett a járdán parkolás, büntetést szabtak ki, nem fizettem, rendőrség első fokon büntetett, másodfokon büntetett, de az ügyintéző biztatott, menjek bíróságra, ott végül tárgyalás nélkül felmentettek.

-fénymásoltam az igazolványt, ráírtam, hogy ezen a telefonon jelezzenek és odaviszem azonnal az eredetit, megbüntettek, még aznap megtaláltam a feljelentőt - nem vonta vissza, megtaláltam a főnökét -nem vonta vissza pár nap múlva a központba vittem be az eredetit, akkor törölték a büntetést.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.09.02. 15:34:11

@helianthus: Ezt ne írd (hogy ne osszák az észt egyből a /jogosan panaszkodó/ posztolónak), mert emiatt leokoskáznak, holott csak kurvára igazad van.

Ez a történet olyan ocsmány és elkeserítő, hogy azt mondanám, az egész országot döngöltessük le és adjuk oda az osztrákoknak; termeljenek rajta búzát, kukoricát, csináljanak bármi hasznosat, mert úgy lesz értelme ennek a földdarabnak.
A közeli hozzátartozóm szklerózisos, úgyhogy tudom, hogy nem majális a dolog...
Az ocsmány közterületfelügyelő maffiának pedig tarajos sül-családot kívánok, keresztben elhelyezve a végbelükben.

redriot77 2009.09.02. 15:36:18

Skleroziszos emberrel a saját háza előtt gecizni. Ez nagyon meg, hát persze.

A posztíró meg vegyen vmi régebbi Mercit, hófehéret, vagy metálbordót. Vegyen rá ízléstelen krómfelniket, zebramintás huzatot, a kalaptartón hagyjon Bódi Guszti cédéket, a tükörre akasszon keresztet meg fűzért, és innentől kezdve parkoljon ott ahol jólesik neki. Virágágyás közepén, zebrán, bárhol. Nem fog packázni senki.

joed 2009.09.02. 15:43:02

Ha úgy is ingyen parkolnak, miért nem lehet bevinni a rokkant parkolást a mobil parkolás rendszerébe? Szerintem, a m.sérültnek megérné az az alkalmankénti 20 forintos (esetleg díjmentes?) SMS, hogy ne lopják el a kártyáját, ne rongálják meg az autóját stb.

EnZsolt 2009.09.02. 15:43:37

@helianthus: Imre hagyjad!

Aki úgy gondolja, hogy a drogosok megemlítése arra kellett, hogy legyen kit szidni, és nem arra, hogy a rendőrök őket basztassák, nem pedig az ártatlanokat, az egy troll és nem szabad tovább etetni.

A fideszes megszólalás pedig...

Szóval, tényleg, hagyjad :)

Mint én a bukósisakos kekeckét :D

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.09.02. 15:44:29

@Hozzá Szóló: ja, tényleg, apuci-anyuci lóvéjából vásárolgatott kokózás-hernyózás ugyanakkora toleranciát kell, hogy ébresszen, mint az, aki egy súlyos idegrendszeri eredetű betegség miatt - olykor már - fiatalon alig tud járni plusz egyéb tüneteket produkál. Valóban.
Amiatt nem vagy toleráns a súlyos betegekkel, mert a posztoló leírta, hogy a környéken drogosok vannak? Hm...
IQ-dat mérték már? Elérte esetleg a pozitív tartományt?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.09.02. 15:48:24

@csssc: Akik további burokráciára utasitottak, minimum sünt nekik egybekötve "végkielégitéssel" és egyék azok keserű kenyerét
:), de igazán nem humor akart lenni

helianthus 2009.09.02. 15:51:44

@morrisal_: @EnZsolt :) avincesztori.blog.hu (:: jól van srácok, ne aggódjatok, hagyom!
Ja és ha leokoskáznak, akkor teljesen igazuk lesz. :D

Apa a távolból (törölt) 2009.09.02. 15:52:13

Mert az ugye nagyon megterhelő lenne, hogy kapjon egy felhívást, 8 napon belül mutassa be a rokiigazolványt, s nem, akkor megy bünti.
De ebből kevesebb lé folyna be. Ja, hogy emberi, meg igazságos, meg normális lenne? Miért? Érdekel az valamit szerencsétlen közös kis hazánkban? Talán, ha demokrácia lenne, esetleg ...

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.09.02. 15:52:31

@Hozzá Szóló: És neked az egész posztból ez volt a lényeg? Szánalmas vagy.

krivoli 2009.09.02. 15:53:47

@nora300:

Sajnos az enyém is az. A belvárosban laktam annak idején. Soha nem volt egyszerű a megállás, de soha eszembe nem jutott, hogy a rokkant helyre álljak. Történt egyszer, hogy este egy b... nagy terepjáró begördült a rokkant helyre - én kb. 25 perc kőrözgetés után találtam parkolót - majd kipattant belőle egy "csodálatos szőke cica", természetesen rokkant kártya az ablakban. Én meg nem voltam rest és megállítottam, majdnem szó szerint leordítottam a fejét. Mondtam neki, hogy látom, hogy mennyire rokkant. S megkérdeztem, hogy ha éppen a rokkant édesanyámat hozom haza, akkor 5 utcával arrébbról cipeljem a hátamon? Meg még egyéb szitkokat is öntöttem rá. Először próbálkozott visszadumálni, de annyira felhúztam magam, hogy a végén már leordítottam a fejét. Beült a kocsiba és eltakarodott. Bár ezzel eredményt nem lehet elérni, mert jön a következő bunkó és ugyanúgy odaáll. :(

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.09.02. 15:53:50

@helianthus: igen, velem kapcsolatban is igaz a jelző, "-ka" nélkül. :D:D

nyu 2009.09.02. 15:56:13

"egy hete minket azért bírságolt meg két eszméletlen sötét rendőr, mert este kilencor söröztünk egy belvárosi parkban"

Legtobb keruletben helyi rendelet tiltja a kozteruleten alkoholfogyasztast...

Ha meg nem tunt volna fel, legtobb ejjelnappalinal ki van irva, hogy mennyi a birsag, ha az uzlet elott iszol.

bambapacák 2009.09.02. 15:57:15

A rokikártyáról jut eszembe, hogy egy régebben igen jól szituált belvárosi ingatlanberuházó cégnél volt gyakran jelenésem sokszor és a Mozsár utcai (belváros sok pénzért lehet megállni) székháza előtti kétoldali parkolósoron számoltam meg 11 (kb 30 %)mozgássérült kártyás 4-7 millás újnak kinéző autót. A főnökök a mélygarázsban parkoltak, a segítőkész cégnél meg a sok jólfizetett mozgásérült. Ki mondja, hogy itten kis hazánkban a mozgássérült éhenhalhat a rokkantnyugdíjából, amikor kártyás sportos, ültetett, turbós szuper Golfot is láttam sportkormánnyal, meg rövid sebváltóval. Bár ezek mind jó állapotú, extra orvosi ellátásban részesültek lehettek, mert se spec kéziváltót, se egy automatát nem láttam a 11 kocsi között. Hurrá ez már szinte Florida

csssc 2009.09.02. 16:05:23

@krivoli: én már nem merek szólni, mert vagy kopasz bunkó a vezető, vagy szóke cica, akinek van kopasz bunkója....

abcd1 (törölt) 2009.09.02. 16:12:12

@horex: azért még ne hidd, hogy megnyerted a fogadást:))Vicc nélkül:természetesen örülök, hogy a fönök ez esetben emberséges volt, de sajna, nem ez az általános.Az első esetében-amennyiben a jogszabálynak megfelelően parkolt a járdán/1,5 méter betartása, igazolvány jól látható helyen a szélvédő mögött elhelyezve,stb./-a szervek eljárása tényleg felháboritó és igazad van, minimum sünt a bürokratáknak

DocBulywood 2009.09.02. 17:09:51

Mélységesen fel vagyok háborodva "rendőrségünk" eljárásával szemben.

Azt szeretném tőled kérdezni, hogy minden igazolásod évekre visszamenőleg megvan?

- SM igazolás a doktor bácsitól
- rokikártyák kiváltásáról valami bizonylat
- igazolás az önkormányzattól, hogy tényleg, évekre visszamenőleg neked mindig adtak rokikártyát

Ezeket fénymásolva benyújtani és panaszt tenni a rendőrségen arra hivatkozva, hogy téged, mint beteg állampolgárt meghurcolnak, nem veszik figyelembe sem azt, amit mondasz, sem azt, hogy betegséggel küszködsz. A panasz mellé az ombuszmannal fenyegetőznöd kéne, hogy állampolgári jogaidat csorba érte - ártatlanság vélelme!
(Tetves svédeket védik - csak a gyilkosokra gondolok -, bezzeg Szögi Lajost ki védte meg? Hány évet kaptak - fejlövés/méreg/kötél helyett - a gyilkosai?)

Az az elszomorító ebben a telibe rakott országban, hogy az ártatlanokat szopatják, a bűnösöket meg kitüntetik és megdicsérik. Már várom a sok lázongó Molotov-koktélozó köcsögöt, meg a M.Gárdát, mikor megy végre rendet követelni? SZERINTEM SOHA.

Ha megadod a címed, szívesen kifizetem helyetted a 2.400Ft-ot és most ne utasíts vissza kérlek! Sőt, ha van igazolásod, vagy bármi, szívesen sorba állok az új kártyádért.
(A pofájába vágnám az önkormányzatodnak, hogy még ennyire is rászorulnak... )

Apa a távolból (törölt) 2009.09.02. 17:17:36

Megoldás: Szólni a fityesznek, hogy perkálja le azt a pár milliárdot, amit ellopott beléptetőrendszer fedőnév alatt és abból kiépíteni egy egy rendesen működő elektronikus csekinget, minden rendőrnél legyen PDA és seszt perc alatt egy adat ismeretében megkaphatja a többit. Zaklatnia sem kell a ssaját hülyeségük miatt az állampolgárt, aki az adójából azért tartja ez a f@szkapalokat, hogy őt szolgálják, a szentségit!
Megint a befőtt rakja el a nagymamaát! S ez nincs így jól!

tempi 2009.09.02. 17:36:00

Sajnos ez a mai megyar helyzet csak a saját zsebükre gondolnak dolgozik a jelenlegi kormány.Kár a fityeszt emlegetni mikor a bolsevik rablobanda garázdálkodik.A mozgássérülteket semmibe veszik mivel leértékelödött a mozgsérült parkolokártya arravonatkozoan,hogy mindenki használja.Jomagam 20 éve használom a kártyát naponta mert városban csak igy lehet boldogulni a sok várakozni tilos tábla erdöben,járdán valo megálláskor és a parkolokban is természetes lenne ,de ritkaság ,hogy legyen hely.Többségében egészségesek elfoglalják hamis kártyával ami a rokkony nevén van és mindig öket szállitják,persze ezt mindenki tudja,hogy hazugság.Tisztelt sorstásal együttérzek tudom mit jelent ez az életvitel.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.09.02. 17:55:18

be kellene látni, hogy a fizetős parkolás ebben az országban nem működik.

az autósok fele csal nap mint nap. de nem hibáztatom őket, ugyan kinek van több tízezer forintja parkolásra havonta.

a legjobb meg az, amikor előre nem látható okból elhúzódik egy elintéznivaló, és emiatt megbüntetnek, hiába fizet a parkolásért.. ez így megoldhatatlan. éves parkolóbérletek kellenének, de a magyar átlagfizetéshez mérten, nem pedig ilyen megfizethetetlen horror árakon.

ja, és külön jó lenne, ha ezek a pénzek nem mocskos, adócsaló, korrupt bűnözőkhöz kerülnének. mert amíg ez a helyzet, én például nem vagyok hajlandó fizetni parkolásért. végképp nem ennyit. és nem ilyen szarakodós módon. ez így totál csőd, rákényszerítik az amúgy tisztességes embereket is a csalásra.

kyanzes (törölt) 2009.09.02. 18:27:43

Komolyabb bírságokra van szükség. Ha valaki jogtalanul parkol mozgássérültnek fenntartott helyen, akkor 500 róka bünti plusz jogsi bevon. Ez még egy X6 tulajt is zavar valamennyire. Ha mégsem, akkor legalább van 500 ropija a hatóságnak. Ha kiderül, hogy az adott időpontban jogosult volt, csak nem volt kirakva, akkor valami szimbólikus összegre csökkentik a büntit, pl. 1000 Ft.

Ha az emberek nem érzik a súlyt, akkor rá kell pakolni. Még, még és még, amíg meg nem érti, hogy "bazd meg, ott nem lehet parkolni".

Egyébként mindíg is úgy gondoltam, hogy anyagi háttér alapján kellene szabni a bírságokat. Ez történhez pl. a szabálysértő jármű értéke alapján is. 2 millás autó. 200 róka bünti. 10 millás autó, 1 milla bünti.

Persze hogy leszarja az ML Merciből a tag, amikor 5-10 ropi büntetésen legfeljebb elröhögi magát. Még borravalót is ad. Nesze köcsög, legyen 20.

Intrika 2009.09.02. 18:43:49

Nem is vártam mást a rendőrségtől, csak velünk nagy a szájuk.
Édesapám szintén rokkant, bottal tud csak járni, 20 év után volt lehetősége kocsit váltani, és sajnos nem a luxus mercit választottuk.
Belvárosban lakunk, ahol sikerült kerületi parkolási matricával, mozgássérült kártyával megbüntetni a parkoló társaságnak a ház előtt, kijelölt parkolózónában. Miután fél évente leveleztünk, kiküldtek egy ügyvédi levelet, egy 64 ezres csekket, és hogy megyünk a bíróságra. Erre ügyvéddel válaszoltunk csatoltuk az iratokat és közöltük "amíg szar van lesz veréb is". Most megint csönd van fél éve...várom a szappanopera folytatását. Budapest, Budapest, te csodás...

indapasssucks 2009.09.02. 19:12:03

elmondom mit kell csinálnod.
Bemész a közterületesekhez, egy lefűrészelt csövű vadászpuskával, és szétlősz mindent egy tolószékből.

a puskát lerakod az ajtó elé, és megálsz.

letartóztatnak, és az állapotodra való tekintettel 'szabad lábon' védekezhetsz.

a bíróság elítél, de állapotodra való tekintettel a végrehajtást felfüggesztik.

minden marad a régiben, de te sokkal kiegyensúlyozottabb leszel.

gpetersz 2009.09.02. 19:14:13

"Most már csak azt szeretném tudni, mit csináljak?"

Szavazz a Jobbikra!

joszif 2009.09.02. 19:18:13

@DocBulywood:
Miért is vagy felháborodva? Azért mert végezte a munkáját amiért v.színű nem egyszer lett betelefonálva a rendőrségre az uriembertől?
Honna a fenéből kéne tudnia a rendőrnek hogy az az autó ott rokkant kártyával rendelkezik csak éppen ellopták?
Az hogy külön kezelik az eseteket biztos van rá valami okuk, nem tudom...
De tény hogy kártya nélkül parkolt ott az ember még ha beteg akkor is. Volt okmány irodában nem váltotta ki a kártyát mert gondolta spórol, gondolom ebben az egy hónapban sehova nem ment volna vagy sose áll be rokkantaknak szóla parkolóhelyre...
Itt a fizetsége... 100% hogy el fogják engedni a büntetést egy fillérjébe nem fog kerülni, lehet a fellebbezés árát ki kell fizetni lehet azt is elengedik.
2400 forint helyett fizet 5000-et és meg kell alázkodnia mindenki elött magyarázkodni bizonyítani stb... Le lehet szűrni a tanulságot a filléreskedésen.

dezso__ 2009.09.02. 19:21:43

A rokkant kártya az csak egy papír kéne legyen, lehet persze hologramos, vonalkódos, stb. A jogosultságot nem kéne automatikusan jelentsen. Az ellenőrzés ma már megoldható lenne mobiltelefon fénykép, mellé rendszám, típus, ilyesmi. Valahova felküldi, a rendszer meg visszaküldi, hogy JOGOS vagy NEM JOGOS. 1 perc az egész. Egyből nem lopnák mert felesleges lenne. Jó persze biztos lehet olyan, hogy valakinek a valakijének a jóismerőse a központban meghekkeli a rendszert és beimportálja az ismerős adatát, de azért az ilyent is ki lehet szűrni.
Aki meg a közel-távol egyetlen rokkantak részére kialakított helyre permanensen beparkol kívánom, hogy jogos legyen.

joszif 2009.09.02. 19:24:03

Félre értés ne essen sajnálom az embert ne történjen a családomban ilyen de hibázott és most végig kell járni azt az utat ami bizony nagyon kellemetlen. Még akkor is ha jogtalan ami ugye azért nem teljesen az. Csak emberi tédevedés ami bárkivel megeshet ha azokat a szabályokat amiket elvár mástól máskor sose szegje meg mert rá is vonatkoznak ugyan azok a következmények amiket elvár akkor amikor jogtalanul áll ott egy másik jármű...

M. Péter 2009.09.02. 19:41:38

Hogy dontene el barmilyen rendszer, hogy mi jogos es mi nem? A kartya szemelyhez kotott, nem kocsihoz, es a jogosultnak kell vezetni, vagy a kocsiban utasnak lenni. Egy litvan rokkant mehet Portugaliaba nyaralni a torok baratjaval, es leparkolhatja annak az autojat a litvan rokkantkartyajaval, es ez teljesen szabalyos. A jogosultsag ellenorzesehez mind kiszallaskor, mind beszallaskor ellenorizni kellene, de ez a szemelyi jogok vedelme miatt nehez.

P.W. 2009.09.02. 19:59:22

Ekkora link dumat!
1: a fellebbezes teljesen ingyenes jelenleg Magyarorszagon, semmilyen illetek nem vonatkozik ra
2: mi az, hogy talan fellebbezhetsz? vagy igen vagy nem, ez hatarozattol fugg, es hogy kire illetve mire voatkozik
3: a sajat vedelmedre barmit felhozhatsz
4: mivel roki kartyad nem volt, mert elloptak, ezert ez csak szabalysertes, igy a szabalysertesi hatosaghoz kerul az ugy. Mi koze ennek a rendorseghez? miert a rendorseg kapcsolna ossze az ugyet?
5: tajekozodj, mielott badarsagokat irsz!!!ugyis lesz olyan, aki racafol a link dumadra!

formax 2009.09.02. 20:02:26

Vigasztalásként ajánlom Ephraim Kishon (Kishont Ferenc) "Jóbból is megárt a sok" című humoreszkjét (pl. Az eszed tokja című válogatásban is benne van)!

NICKTELEN 2009.09.02. 20:40:28

Azért lássunk valamit. Hősünk kifogásolta, hogy bár többször szóvá tette, a parkolóját mégis használhatta valaki a kártya nélkül.
Amikor ellopták a kártyáját, de mégis ottmaradt a kocsival a placcon, mi történt? Jött két rendőr, és azt látták, hogy olyan áll a parkolóban, akinek szemmel láthatóan nincs rá jogosultsága. És nem volt az egyiknek sem az eszében, hogy nahát, nem volt vajon ez a kocsi feltörve a napokban, és nem lopták el a kártyát? Feljelentették.

A postolónak meg nem itt kellene rinyálnia, hanem a szervnek bemutatni, hogy neki van jogosultsága, volt kártyája, lehetett is volna, de megspórolta a rávaló pénzt, két hónapot el kívánt sunnyogni, megbánta és kéri a hatóságot, hogy tekintsen el a büntetéstől.
Nem, ehelyett szidja a rendőröket, és bár eleddig szerette volna, ha a parkolót megtisztítják a jogosulatlanul használóktól, az ő esetében természetesen mással kellett volna foglalkozniuk, és meg is jelöli azokat az eseteket, amik helyett egyébként eddig a szervnek a parkolót kellett volna őriznie.
Szóval sajnálom, hogy beteg, de orvosi felügyelet mellett szarjon steril sünt, mert elvárja, hogy mind őt, mind az autóját személyesen ismerje az összes közterületen bírságolásra feljogosított hatóság.

Addig azonban

NICKTELEN 2009.09.02. 20:43:33

@joszif: Jó magyar szokás szerint nem megalázkodik, hanem támad. A szervek meg ne legyenek összezavarva.

abcd1 (törölt) 2009.09.02. 20:53:44

@formax: na, ezzel a marhasággal elrontottad a napom:)Én meg ajánlom neked a Mein Kampfot, az értelmesebb olvasmány

sajt · http://sajt.tumblr.com 2009.09.02. 21:33:21

Volna nekem egy ötletem. Mi lenne, ha nem mozgássérült kártyát adnának, hanem a rendszámot kellene valahol bediktálni? És ugyanúgy mint ahogy a parkolóellenőrök ellenőrzik például a mobiltelefonos fizetést, ugyanúgy ellenőrizhetnék ezt is.

NICKTELEN 2009.09.02. 21:49:40

@sajt: Nem az autónak jár, hanem a személynek.

TAXI 2009.09.02. 22:15:39

Jó lenne az esetleges éves parkolóbérlet.
Csak sajnos elvileg közel 3X akkora az átlagkereset, mint a minimálbér.
(2009. augusztus 19., szerda 10:57
"A KSH adatai szerint a teljes munkaidőben alkalmazásban állók átlagos bruttó keresete 198 200 forint volt...")

M. Péter 2009.09.03. 00:20:57

@sajt: Mi akadalyozza meg azt, hogy a rokkantkartya tulajdonosa helyett mondjuk a nagynenikeje olvassa be a rendszamot? Hacsak nem ugy gondolod, hogy a mozgaskorlatozottak testehez bilinccsel hozzaerositenek egy mobilt, es parkolaskor be kell mondani a cimet, es ellenorzik, hogy tenyleg onnan jon-e a hivas.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.09.03. 09:31:17

@sajt: Jaj, de ostoba ötlet, méghogy rendszám alapján lehessen tudni, ki jogosult parkolni, behajtani meg ilyesmik, hát ekkora hülyeséget, méghogy toljuk arrébb a kocsmát!

Gondolom, te is belátod, hogy ez az megoldás egyeszerűsége és tökéletessége miatt kivitelezhetetlen! Abszolút nem illik bele a rendőrség vagy a parkolótársaságok gyakorlatába.

helianthus 2009.09.03. 09:34:11

@TAXI: imádom ezeket a statisztikákat, összecsapják 10 magamféle átlagon aluli bérét egy BKV végkielégítéses nyugdíjas aktívan dolgozó hóhányó hölgyike bérével és máris kijön, hogy átlagban 11-es bruttó 2 ropit keresünk.
Véleményem szerint az átlag bér számításnál az átlag emberek bérét és nem az alsó felső király ász vezetők bérét kéne figyelembe venni, máris lemenne a 2 ropit egyre vagy még lejjebb.

/tno+DA= 2009.09.03. 11:23:54

@Gergő77:
Ezt azért nem tudod megtenni, mert amíg az autópálya matrica arra való hogy egyszerre csak egy autó koptassa az aszfaltot (hülyeség mert ha két kocsim van és váltva egyszerre csak egyel használnám miért nem jó, főleg ha a kategóriájuk is egyezik és nem kamion vs. motor, na midnegy elkanyarodtam már megint...), addig a roki kártya emberhez kötődik. Ha csak rendszámra lenne érvényes a rendőrnek nicns joga felülvizsgálni a kocsiból kiszálló állapotát, míg eza kártya személyre szólván igazolja és EZT a rendőr el tudja kérni mint okiratot. Igaz a rendszámot lekérhetné a központi adatbzáisukból és egy személyi igazolvány ellenőrzése után bár kiderülne, hoyg ki használta az autót és jogosult e rá, de ez az egyszerű járőrtől nem elvárható szellemi befektetést igényelne és pótlék illetve külön tréning járna ére...

Mindenesetre elég kacifántos a törvény mert pl egy eset. ÉN behajtok egészségesként egy rokkant parkolóba vagy egy belvárosi területre ahol ilyen engedéllyel egy erre jogosult személy megállhat de én nem. De mivel én az autót pl a nagypapámnak viszem vissza mert ő ott szokott parkolni, így végülis helyesen járok el, de a rendőr mit lát? Jövök én nem is rám vonatkozik megbüntet hiába mondanám, hogy az autó és akáertya jogos tulajának hozom visza olyan helyre leparkolva ami számára megfelelő lenne. Az eset egyébként megtörtént, és nem is annyira speciális eset mint gondolnátok mert van rokkant aki bár rendelkezik jogosítvánnyal és alkalmas még autóvezetésre, de ha lehetősége van rá inkább más családtagjával barátjával oldja meg a vezetést. De ilyenkor ha a kocsi és a kártya tulaja nincs jelen, máris lehet feljelenteni aztán meg jó pénzért bizonyíthatom, hogy igazam van...
Jogállam. Ezért nem hiszek a jogban.

Tehát ez egy elég kacifántos dolog, ezért nem lehet simán csak rendszámmal, vagy egy kártyával igazolni és lekövetni.

abcd1 (törölt) 2009.09.03. 11:52:03

@/tno+DA=: nagyon jó példát írtál le a rendőrség helytelen jogértelmezésére!Én is írok egyet:pl. valakinek a mozgássérült hozzátartozója a Várban, az Uri utcában lakik.Ugye valahogy be kell hajtania a védett övezetbe, hogy szállitani tudja a mozgássérültet és miután visszavitte, ki is kell hajtania a védett övezetből.Namost, értelemszerüen a szállitás előtt ill. után a mozgássérült személy nélkül hajt ki ill. be, tehát az idióta rendőri jogértelmezés szerint büntethető/mivel akkor már nincs vele a jogszerűen szállitott mozgásssérült/..

Bamba Barack 2009.09.03. 15:01:38

Nagyon sajnálom az írót:((Viszont felmerül bennem a kérdés: egy ilyen súlyos betegnek szabadna autót vezetnie?

P.W. 2009.09.03. 19:03:53

@abcd1: Hahahaha!Latod, milyen kis buta vagy!Ha nem ertesz a jogertelmezeshez, es meg a jogi kifejezeseket sem tudod hasznalni, kerlek, maradj csendben. Nem kell az autoban ulnie a mozgasserult szemelynek! Eleg, ha erte mesz...A lenyeg, hogy tudjon rola a mozgasserult, es a roki kartya hasznalata vele osszefuggesben tortenjen pl: legyen a kozelben, vagy eppen ot varod

abcd1 (törölt) 2009.09.03. 21:34:24

@P.W.: te idióta..jogot végeztem és ismerem a rendőrség jogértelmezési gyakorlatát.Te viszont nem, amint látom..sértegetni tudsz csak, mást nem..

abcd1 (törölt) 2009.09.03. 21:37:27

@P.W.: és még valami:milyen jogi kifejezéseket nem tudok használni? Ird már le , te jogtudor..

TAXI 2009.09.03. 21:39:06

@helianthus: Ha jobban belegondolunk, akkor legalább 100-120.000 Ft-al kevesebb a dolgozó ember átlagbére sajnos.
Csak vannak azok az érdekes dolgok, hogy pl XY állami végvezető felvesz pl. havi 30 millió forintot. -Azért a pénzért valaki 30 ÉVET dolgozik pl egy kisboltban- Tehát valahogy rendbe kellene szedni ezt az országot, csak senki se tudja, hogy hogyan. Sajnos.

abcd1 (törölt) 2009.09.03. 21:43:05

@P.W.: Ja és próbáld meg egyszer, amit leírtál..azonnal rabosítani fognak../de ott próbáld meg, ahol leírtam, tehát a Vár ki ill. bejáratánál, amikor már nincs veled a mozgássérült/

helianthus 2009.09.04. 09:45:42

@TAXI: Igazat szóltál.
De tudják, hogy lehetne rendbeszedni, csak nem akarják. És ez a sajnos.

P.W. 2009.09.04. 14:11:58

@abcd1: en is jogot vegeztem, de ilyen nem szerepelt tanulmanyaim soran, hogy rendorsegi jogertelmezes. Te idiota. Es veled ellentetben, en alkalmazom is a jogot.

P.W. 2009.09.04. 14:18:44

@abcd1: maximum az ugyeszseg allasfoglalasa nem helytallo. maga a rendorseg sosem dont ilyen dolgokrol sajat hataskorben!
ez pont olyan, mint amikor valaki hamis berletet hasznal. az egyik Ugyeszseg szerint maganokirat-hamisitas, a masik szerint max. szabalysertes. Pedig ok is jogot vegeztek, megsem fogja at a tudatuk, hogy a berlet, amely femjelzessel van ellatva, rendelkezik a mo. formai felteteleivel.

moli 2009.09.10. 13:47:20

ird ra a kartyara a neved/rendszamod vastag filccel...

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2009.11.16. 10:30:32

tanulság: nem tudja a bal kéz, mit csinál a bal.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.02.02. 09:57:09

Villanyász vagyok. Bármelyik köcsög rendőrnek bekötöm a delejt úgy, h garanciálisan agyonb@ssza...
süti beállítások módosítása