Tékozló Homár

Re: Trágárkodott, elvették az internetjét - Olvasónk nem csak írásban durva, egy zárat is összetört az ügyfélszolgálaton

2009.09.18. 00:03 | szily | 408 komment

Ezt már szeretjük: a megtámadott cég válaszol, de nem csak a levegőbe beszél, hanem olyan súlyos váddal illeti a Naiv Ügyfelet, ami az egész ügy megítésélést erősen befolyásolja. A szavazógép tanúsága szerint olvasóink teljesen megosztottak voltak abban, hogy elfogadható volt-e, hogy a Dunaweb szerződést bontott Benderrel, amiért a kuncsaftjuk egy fórumban gyalázta őket. Flamich Péter DW-ügyvezető válaszában azt állítja, Bender nemcsak kommentléskor kemény, pár napja vad viselkedésével megijesztette az ügyfélszolgálatos lányokat, majd összetörte a helyiség ajtajának zárját, és úgy távozott. Tömény izgalom alant:


A DunaWeb Kft. ügyvezetőjeként úgy érzem, hogy fontos nyilatkoznom a Blogon megjelent bejegyzés és a kapcsolódó parázsló fórum vita miatt. Elsőként megjegyezném, hogy a DunaWeb Kft. több tízezer előfizető számára nyújt távközlési szolgáltatásokat, kiemelt figyelemmel az internet szolgáltatásra. Nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos hálózatfejlesztésre az előfizetői igények minél teljesebb körű és lehetőleg problémamentes kiszolgálására. Nem állítom, hogy nem fordulhatnak elő műszaki problémák vagy ügyfélkezelési panaszok. De azt állítom, hogy ezek minimalizálására és minél gyorsabb korrekciójára törekszünk, ha előfordul. Véleményem szerint ma egy szolgáltató sem engedheti meg, hogy ne a leghatékonyabban próbálja meg kiszolgálni előfizetőit.

Ügyfélszolgálatunk javarészt fiatal hölgyekből áll, akik szívükön viselik az előfizetők kéréseit és panaszait, megfelelő toleranciával kezelik a hasonló helyzeteket. Nagyon ritkán fordul elő az itt közzétetthez hasonló eset.

Eddig egyszer bontottunk szerződést előfizetővel, aki véleményünk szerint átlépett minden normális etikai korlátot megnyilvánulásaival és azt a döntést hoztuk, hogy a netikett-re való hivatkozással szerződést bontunk. Sajnos léteznek olyan konfliktuskereső és olyan módon viselkedő emberek, ami egy szolgáltató számára is elfogadhatatlan.

A blogba bejegyzést küldő előfizető ügyfélszolgálatunkon szeptember 10-én két hölgy ügyintézőnket a reszketésig megfenyegette, akiknek férfi munkatársaik segítségét kellett kérniük a helyzet lecsillapításához. Az ügyfél az ügyfélszolgálat zárját összetörve távozott.

Cégünknél kínosan ügyelünk a személyi adatok kezelésére és az ügyféladatok tárolására. Csak és kizárólag hatósági megkeresésre adunk át információt. Ilyet sem egyéb külső, sem saját belső célú kezdeményezésre nem teszünk.  A néhány bejegyzésben emlegetett nyomozás mítoszát szeretném eloszlatni, az előfizető egy fórum bejegyzésben leközölte az ügyfélszolgálatunk által neki küldött emailt, melyet a levél küldője fedezett fel. Ez alapján nem volt kérdéses a személy.

Az ügyfél kifogásolható viselkedése ellenére, a jelen probléma megvizsgálásával is arra törekszünk, hogy fejlesszünk az ügyfélkezelési eljárásainkon a gyors és szakszerű problémamegoldás érdekében. A magunk részéről a jövőben is a megbízható és ügyfélbarát szolgáltató kívánunk maradni! Célunk az előfizetőink elégedettsége és ennek érdekében folytatjuk munkánkat. Továbbá, bízunk benne, hogy ez csupán egy szélsőséges és kirívó eset volt és a jövőben nem kell hasonló ügyekre reagálnunk.

Egyet pedig nagyon nem szeretnénk, biztonsági őröket alkalmazni ügyfélszolgálati irodáinkban.

Tisztelettel,
Flamich Péter

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pada0ne 2009.09.18. 12:20:29

@HgGina: Ezt nevezik hitelrontasnak(mar ha van meg ennek a cegnek), ami miatt a ceg perelhetne.

Pada0ne 2009.09.18. 12:21:33

@wzoli: De egyszer talan. De most is azt mondom, ha en is ilyen leszek nem is varok mast, mint amit en is nyujtottam. Nem is lenne jogom mast varni.

hulyemagyar 2009.09.18. 12:25:44

wwzoli 2009.09.18. 12:10:45
@hulyemagyar:
"nem várható el MINDEN EGYES vevőtől"

Ahogyan az sem, hogy a szerencsétlen eladó, akit a faszkalapja a többi vásárló füle hallatára kurváz folyamatosan, miközben egy számla is bizonyítja, hogy a reklamált készüléket nem is abban a boltba vette, minden körülmény közepette hellyel, meg vízzel kinálja, esetleg a vállát is maszírozza meg, nem?
Úgy dobom ki az üzletből, hogy a nyaka törik ki. És azért a számlán való név eltérés elég konkrét érv az eladó igaza mellett. Aki ebből sem ért, azt nyugtatgassa más.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.09.18. 12:31:32

@hulyemagyar:
a vevőnek kell kommunikációt tanulnia és ha nem sikerül, akkor hívhatja a túlművelt főnököt, aki nyilván azért IS a főnök, mert ért ahhoz amit csinál
tehát a problémát kezelnie nem a vevőnek kell hanem az eladónak tudnia, ez is egy szakma mondjuk

ráadásul konkrét esetben nem ez merült fel, mint írtam vala

Ha előttem dobsz ki egy ilyen vevőt, akkor azt gondolom hogy egy újabb faszkalap vállalkozó, és én sem jövök többet, esetleg megírom a Homárnak is, sőt a vevők könyvébe is beírok, mert jól esne. Biztos jó megoldást választottál?

Próbálkozz újra!

Nervus 2009.09.18. 12:32:47

Én is elég jól ismerem Bendert személyesen, kurvára nem az az alak, akitől sírva bújnak össze az ügyfélszolgálatos lánykák :D
És max. annyit tudok elképzelni, hogy becsapta az ajtót...

Nervus 2009.09.18. 12:35:05

Ja és mellesleg amikor már bement az ügyfélszolgálatra és becsapta az ajtót, már fel volt bontva a szerződése tudomásom szerint...

GentleSpecter 2009.09.18. 12:36:03

@BKV reszelő: Csak próbáltam nyomatékosítani! :D Mert a hangsúlyt sajnos nem érezni egy írott szövegben, ezért megpróbáltam az élő beszédet visszaadni kedves agyhalott barátunknak, hátha így könnyebben felfogja.
És még a sorok között sem kell olvasnia.

a Jani 2009.09.18. 12:40:31

Sajnos kis hazánkban a "szolgáltatás"nak rossz az elnevezése. A szolgáltatás azt jelenti, legalább is szerintem, hogy nekem kell valami, valaki azt oda adja, akinek az épp van, én meg adok valamit cserébe. Nálunk ez úgy működik, hogy a lehúzásról szól, mert igaz, valamit adnak azért cserébe, amit tőlem elkérnek, de közel sem azt, amiben megállapodunk. A netszolgáltatók szlogenje lett pl az "akár...". Én, egyszerű paraszt azt gondolom, legyen mindig net, vagy ha nem, akkor ne, amikor alszom, és ne akár legyen 10Mb/s, hanem mindig. Mindezért szívesen leperkálom, amennyit ezért kérnek, nem többet, nem kevesebbet, pont annyit.
Felqrom az agyam, ha nincs net. Telefonálok, persze, nem veszik fel. Bemegyek személyesen, meg elhajtanak a halál faszára, amellett, hogy hülyének néznek, hülyére vesznek, hülyét csinálnak belőlem, és még nekem kellene szégyen szemre elkullognom. Hát, kedves szolgáltatók, ha nem ismernétek fel, én vagyok az ÜGYFÉL. Én tartlak el, haver. Amíg kis baktafasz voltál, hazudtál, nyaltál, hogy menjek hozzád, most, hogy tele a zsebed, meg leszarsz? Én raktam a segged alá a Q7-est, b+! Én az ilyen lekezelően megmagyarázó kis baktafasz flamikpétereknek letekerem a fejét, nem csak az ajtóját rúgom szét, mert átvertek, megloptak, aztán meg szemtelenül le is ugattak.
Axeleros voltam, tökéletes volt, tréofflájn lett belőle. Elmenekültem, mert lehetetlenek voltak. Fizetni csak szerencsés esetben lehetett, ha nem, korlátoztak, kikapcsoltak, felszólítottak, behajtással fenyegettek, az ügyfélszolga szemtelen volt, sorolhatnám. Most Vidanetes vagyok, szeretem, korrektek, működik. Aki teheti, keressen rendes szolgáltatót, mert aki csak a pénzre hajt, az soha nem lesz ügyfélbarát. És nem is írok többet...

Trackback 2009.09.18. 12:43:43

Nem az a kérdés, hogy kinek van igaza, hanem az, hogy amíg egy vevő megteheti, hogy rinyálva a Homárhoz szalad, addig egy kereskedő csak nyel.

Húsz éve csinálom a kereskedelmet, minden nap találkozom négy-öt idiótával (igaz, tudom kezelni őket), de így is az idő nagy része az ügyfélszolgálaton azzal telik, hogy segítünk a kuncsaftoknak megértetni, hogy mennyi kétszerkettő, meg hogy mi a munkanap fogalma, és hogy mit is jelent a bevizsgálási- és az expressz díj.

Mert persze mindenki azt gondolja, hogy csak ő vár a sorára, miközben fizetni lehetőleg senki nem akar semmiért, de lehetőleg két perc alatt intéződjön el minden dolga, húsz év garanciával.

Mítosz, hogy egy kereskedőnek bármikor, bárkitől, bármit el kell tűrnie. Ha egy számla szerződés, akkor annak két szerződő fele van: az esetek 80%-ában a vevők azt sem tudják, mit írnak alá, és úgy követelőznek.

Tisztelet a maradék 20%-nak.

És nincs olyan, kedves öntudatos vásárlók, hogy "hülye vevő", meg "hülye eladó": hülye emberek vannak, akik néha vásárolnak, és néha eladnak. Ennyi. Siralmas, ami ebben az országban kapitalizmus címszó alatt folyik.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.09.18. 12:44:42

Ivan Somlo: Eladás felsőfokon

"...A legfontosabb szempont annak szem előtt tartása, hogy eladni annyit tesz, mint problémát megoldani. Az eladónak segítenie kell a vevőt problémája megoldásában. Ha a vevő nincs teljesen tudatában valamely problémájának, az eladónak kell tudatosítania oly módon, hogy élővé teszi, dramatizálja. Amikor a vevő már látja, hogy a probléma olyan nagy, hogy tennie kell ellene valamit, az eladó megmutatja, hogyan oldható meg a probléma vagy hogyan elégíthető ki a szükséglet az ő áruja vagy szolgáltatása segítségével. Más szóval a technika abból áll, hogy az eladó először beláttatja a vevővel, hogy mi rossz, majd rámutat, hogyan lehetne azon segíteni.

A negatív dolgokkal kapcsolatos általános elutasítás ellenére, ha lehetséges, adjunk igazat a vevőnek. Ez pszichológiailag lekötelezi, és másképpen lesz érdekelt...."

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.09.18. 12:46:56

@hulyemagyar:
A_Jani bár hsz-szel előbb összefoglalta a problémáit, ami kezelhető volt, más megoldotta neki
nem udvarias, mondhatni problémás tipus, most másnak fizet azért, amiért minimális erőfeszítéssel oda is fizethetne...
Megérte?

Pada0ne 2009.09.18. 12:51:49

@a Jani: 'mert aki csak a pénzre hajt, az soha nem lesz ügyfélbarát.'

Minden ceg a penzre hajt. Ezek nem jotekonysagi intezmenyek.

@wzoli: Ezt meg lehet kezelni. Amugy ott a cegnek nem kellett ilyen problemakkal foglalkozni, mert monopol helyzetben volt.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.09.18. 12:55:08

@Pada0ne:
...azonban az ügyfélbarát cég több pénzre hajthat.

sajnos ez a baj a monopól helyzettel

Pada0ne 2009.09.18. 12:58:53

@wzoli: '..azonban az ügyfélbarát cég több pénzre hajthat.'

Szep is lenne, ha igy lenne. Egy jobb vilagban....

hulyemagyar 2009.09.18. 13:00:03

A vevőnek meg illemet! Igaz, az nem szakma, azt otthonról hozza az ember.
Hát, ha te a fenti sztoriból ismételten csak azt tudod kihozni, hogy faszkalap vállalkozó (a vásárló meg a szent), akkor menthetetlen vagy.
Egyébként egyre jobban az az érzésem, hogy te vásárlóként az a típus vagy, aki A VEVŐNEK MINDIG IGAZA VAN ÉS BÁRMIT MEGENGEDHET MAGÁNAK, ÉS AKÁR ÁLLATKÉNT IS VISELKEDHET, MERT Ő A VEVŐ téves elvet vallja.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.09.18. 13:00:47

@Pada0ne:
Te ha találsz két boltot melyikbe mész szívesebben, amelyikről tudod hogy ügyfélbarát, vagy amelyikről tudod, hogy nem az?

Sir Flamich Péter 2009.09.18. 13:03:50

Azon gondolkozom, hogy a Homár miért törli a hozzászólásaimat? Kitörlöm az Internetet!

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.09.18. 13:04:11

@hulyemagyar:
nekem meg az az érzésem, hogy ez esetben egy problémás vevő gondját nem tudták megoldani

nekem meg rólad az a típusú vállalkozó jut eszembe, aki örökölt, vagy 89-ben ügyes volt, és ugyan tanulatlan és ostoba, de úgy gondolja, hogy örüljünk neki, hogy ő egyáltalán létezik és annak adja el a dolgát, akinek neki tetszik, tahó, fogalma nincs, hogy kell bánni az ügyféllel, és vérig van sértve ha ezt megkapja
ha már személyeskedtünk :)

Azt kívánom, nálad mindig csak IQ140 feletti, jól nevelt, művelt, illemtudó vevő vásároljon, akinek vasalt az inge. Hamar tönkremész!

betépett felhasználó 2009.09.18. 13:09:33

en ebbol ezt ertettem:

"pár napja vad viselkedésével megijesztette az ügyfélszolgálatos lányokat, majd összetörte a helyiség ajtajának zárját"

fiatal hölgyekből áll, akik szívükön viselik az előfizetők kéréseit=kedvesmelindasunaznalak,lehet?

hölgy ügyintézőnket a reszketésig megfenyegette = orgazmus

férfi munkatársaik segítségét kellett kérniük=gangbang ájshátmájseri....

akkor most erényövzárat törtek össze, vagy mit?

Pada0ne 2009.09.18. 13:10:10

@wzoli: En konkretan lesz@rom :) Ott vasarolok ahol jo az ar ertek arany. A punnyadt, bunko, kedves, akarmilyen alkalmazottak nem erdekesek, mert tudom kezelni akarmilyen is legyen.

a Jani 2009.09.18. 13:16:28

Amíg tele az ország demagóg komcsiideologista "volt pártfunkci és ebből lopás útján meggazdagodott" újgazdag vállalkozókkal/szolgáltatókkal, addig mi, ÜGYFELEK csak kussolhatunk?
Olvastam itt olyant is, hogy kidob a boltjából (megnézném, hogy csinálja... :) ), meg olyant is, hogy a vevőnek nincs joga hőbörögni...
Buta emberek, ha tennétek a dolgotok, és rendesen kiszolgálnátok/szolgáltatnátok, nekünk meg csak fizetni kellene, tán nem lenne mi miatt JOGOSAN hőbörögnünk. De ha nem lennétek seggfejek, ezt nem is kellene magyaráznom. Így meg felesleges. Minden esetre, bízzatok benne, hogy nem megyek be a vállalkozásotokba vásárolni, vagy épp udvarias napotok van, mert ellenkező esetben megmutatom, hogy egy fecske is csinál nyarat...
Az ügyfélbarát dolgot is felesleges félre magyarázni, de egy hasonlat: ha már fáj a fogam, és el kell mennem kihúzatni, azt ne egy nagydarab, a pofámba büdös leheletet fújtató nagytenyerű kan állat, hanem egy nagy mellű, köldökig kigombolt szőke nőstény tegye...
persze, hogy lop, aki tud, de inkább az lopjon, akivel amúgy meg vagyok elégedve...így elég konkrét?

hulyemagyar 2009.09.18. 13:18:33

wzoli 2009.09.18. 12:46:56

Akkor mégegyszer: Nem azt mondtam, hogy nem kell az ügyfelet megbecsülni! Azt állítom, hogy van az a szitu, amikor többet nyerek azzal, ha elhúz a francba. Érted?
Minek jössz nekem olyan példával, ami egy olyan dolgot bizonyít, aminek az ellenkezőjét én nem mondtam?
Én csak azt állítom, hogy nem kell a baromarcú ügyfélnek, vásárlónak mindent elnézni és megengedni. Erre hoztam is egy példát, amit egy jóérézsű embernek nem nagyon kell magyarázni. Ha erre te csak annyit tudsz böffenteni, hogy "faszkalap vállalkozó" akkor te pontosan olyan felfogással rendelkezel mint az, akit kibasztak a boltból. Ha az eladónak kommunikációt kell tanulni, akkor a vásárlóknak meg alapvető illemet. Mert bármennyire is fáj, nem a seggéből rángatta ki az eladót, a vevő emberileg semmivel sem több, mint az, aki a pult másik felén áll. És az alapvető emberi tiszteletet a másikkal szemben nem írja felül semilyen eladó - vevő viszony. Biztos vagyok abban, hogy te vásárlóként a MINDIG NEKEM VAN IGAZAM csoportba tartozol.

Mondd, te az általam említett esetben a számla magyarázatát követően milyen titkos fegyvert vetettél volna be, hogy megértesd a vásárlóval: nem ott vette a cuccot? A vizet sörre cseréled?

Pada0ne 2009.09.18. 13:20:40

@a Jani: Na pl ha szolgaltato lennek es ilyen lenne a hozzaallasod es a stilusod repulnel siman. Igy lehet megcsinalni. A vevo nem szent. Ha paraszt en miert ne legyek az?

hulyemagyar 2009.09.18. 13:21:34

a Jani 2009.09.18. 13:16:28

És amikor nem fizet, de höbörög, amikor kikapcsolják a telefonját?
Akkor is a cég a hülye?

szaporító 2009.09.18. 13:22:37

Blaa-blaa-blaaa... bebaszta az ajtót, miután kibasztátok az irodátokból, és megrepedt a műanyag ajtó.
Ennél többet nem kellett volna locsogni.

Pada0ne 2009.09.18. 13:23:06

@wzoli: De azert biztos volt mar olyan akivel sehogy nem tudtal kijonni. Elofordul. Ilyen az elfogadhato veszteseg kategoria.

hulyemagyar 2009.09.18. 13:26:29

a Jani 2009.09.18. 13:16:28

Rólad a vonatfütty jutott az eszembe. Tudod az milyen?

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.09.18. 13:26:38

@hulyemagyar:
te meg a NEKEM MINDIG IGAZAM VAN vállalkozó vagy. Már ebből is látszik, hogy azt mondod a vevőnek illemet kell tanulnia. Nagy tahóság. Minden embernek illik illemet tanulnia, a vevő is beletartozik. De nem csak az vásárolhat, aki ennek eleget tett.

Mondtam, csak ilyen vevőd legyen, oszt halj éhen.

drhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (tör 2009.09.18. 13:28:51

@Pada0ne:
eddig nem

de nem kell meggyőznöd az igazadról, így indul
hagy hogy igaza legyen

újra idekopizom a tankönyvből:
"A negatív dolgokkal kapcsolatos általános elutasítás ellenére, ha lehetséges, adjunk igazat a vevőnek. Ez pszichológiailag lekötelezi, és másképpen lesz érdekelt..."

további szép napot nektek, nekem mennem kell, kidobok egy pár embert ma pár boltból :)

hulyemagyar 2009.09.18. 13:29:03

wzoli 2009.09.18. 13:26:38

Nem az vagyok. Csak egy normális vevő, aki nem hiszi azt, hogy mindig igazam van. Hát, nem vagyunk egyformák. :)

Baszkurátor 2009.09.18. 13:30:11

@hulyemagyar: Hozzánk is jött már be vevő úgy, hogy mi mekkora köcsögök vagyunk mert a szomszéd fiának a lánya aki informatikus mondta, hogy amit mi eladtunk neki tápot az szar és átbasztuk és a kurva anyánkat.A bolt persze televolt vevővel.Megtehettem volna, hogy elküldöm a halál faszára barackot kapálni.Viszont én ( bár néha eléggé lobbanékony vagyok ) egy sokkal jobb módszert választottam.Szépen, higgadtan megmutattam neki, hogy téved, azt kapta amit kért majd kaján vigyorral megkértem, hogy adja át üdvözletemet az informatikus ösmerősnek :) Szegény, mint akire ráborítottak huszonnyóc liter fórróvizet.

Netuddki. 2009.09.18. 13:31:47

Hát most egy könnycseppet azért elmorzsoltam meghatódottságomban.
Hülye!

Ha nálam történne ilyen, akkor:
1.) Utánanéznék miért reklamál az ügyfél.
2.) Ha tör-zúz akkor kihívnám a rendőrséget.
3.) Szerződést csak akkor mondanám fel ha nem fizet!

Esetleg nem lesz üresedés a DunaWeb kft.-nél? Pályáznék vezérigazgatói állásra. ;)

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.09.18. 13:36:56

de hol marad herr flamich péter?

345 komment azért már számít nem?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.09.18. 13:39:05

@tutis:
Szövegértő olvasás, 3. osztály... Nem azt mondtam, hogy nem értem meg Bendert (nagyon is!) hanem azt, hogy egy igazgató (ha az) ne gányolja itt az infót, hanem valami kézzelfogható, hozzáértő tényt közöljön!

Ezzel ugyanis nem csak hogy a vérigsértett mimózát játsza és nyávog itt, hanem a csekély technikai hozzáértését is bebizonyította.

Peace!

Trackback 2009.09.18. 13:41:23

2002, Budapest, Ferihegy 2B terminál, Információs pult:
- Jónapot, honnan indul a gépem?!
- Jó napot kívánok, hová utazik?
- Hát Lásztminutba!
- A célállomásra lennék kíváncsi...
- Hát LÁSZT-MI-NUT!
- Elnézést, olyan nincs.
- Gyere, menjünk innen, majd megnézzük a világítós táblán, ez hülye!

Pada0ne 2009.09.18. 13:41:48

Na en off. Vege a melonak . Itt a hetvege! Sziamia Homarfold :)

a Jani 2009.09.18. 13:47:07

Annyira gyenge taktika kiforgatni, amit nem értesz! :) Egyrészt elárulod a értelmi szinted, másrészt a tehetetlenséged is. A téma adott. Szar volt a netje. Arra fogták, hogy tartozik 120 pénzzel, amit be akartak hajtani rajta. Aztán kiderült, az sem igaz. Mivel addigra ideges volt -ki ne lenne az- erre fogták, hogy kirúgták. Ez röhej. És gyenge is.
Nem azt mondtam, mindig az ügyfélnek van igaza, kár terelni. De amit nem értesz, TE vagy értem, és nem fordítva. Adj rendesen, és én fizetek. Ha nem tudsz adni rendesen, a minimum, hogy elnézést kérsz, nem pedig okoskodsz. Ez a baj, hogy ezt nem érted. Én az ilyent elküldeném a mezőre, ott talán nem tesz nagy kárt, de vállalkozni nem engedném, vagy csupa ÜGYFELET kívánnék neki, és a sok szemed alatti tipli után hamar becsuknád a boltot. Vagy amikor már a kutya is csak hugyozni lépi át a küszöböd, és éhen halsz. Megint egy példa: név nélküli szolgáltató, webes felület, havonta ott lehet leadni az óraállást. Látszólag működik, leadok időben, várom a számlát, és azt, csoportos beszedésben vigye a pénzem. Aztán jön a felszólítás, rendre, mert az őáltala részemre, és sokunk részére rendelkezésre bocsátott felülete szar, emiatt az óraállás nem érkezik be a rendszerébe, nem készül számla, így a következő havi sem, így nem vonnak, elvileg tartozom, és fenyegetnek. Tudom, szerinted én vagyok a hibás. Nem én vagyok. Ha a felület szar, nem üzemeltetem, hanem letiltom, megszüntetem, deszkát szegelek rá, más fórumot biztosítok a bejelentésre, küldöm a számlát, vonom a lóvét, béke van. Aki azt mondja, nem így kellene, az nem normális...
Aki nem tud szolgáltatni, ne szolgáltasson, aki nem bírja a hibái miatt reklamálókat, az ne hibázzon...ennyi...

Trójai 2009.09.18. 14:07:31

Nah. Hát ahogy már eddig is gondoltam, a kedves ügyfél egy vadparaszt. Legalábbis nem az általa cselekedett dolog a kulturált 21. századi problémamegoldás példája.

Viszont szerintem az igazságot sohasem tudhatjuk már meg, mert mindketten csak 1mást sározzák, és ki tudja ki mit hazudik. Szerintem le kéne ülniük megbeszélni egymással, /kiordibálni magukból/ a problémájukat, aztán ha lenyugodtak; mindenki ismerje el a rá eső szemétséget, és azt ha hibázott, aztán kösenek békét. Így nem maradna senkiben tüske. Tudom ez tök sci-fi szerű meg utópisztikus, de milyen nagy lenne már ha kibékülésük esetét megírnák a homárra. A homár érdemei eztán megkérdőjelezhetetlenek lennének. :))

Ja amúgy aki az előző posztban kardoskodtak a személyes adatok védelme érdekében, most megtudták, hogy a cég nem illegalitásban tudta meg a fogyasztó kilétét, hanem a levélből amit odamásolt a fórumra.

Trójai 2009.09.18. 14:09:42

Viszont vicces számomra, hogy végre itt egy igazgató, aki nem agresszív és arrogáns stílusban válaszol, hanem normálisan. Aztán most nem a szokásosat mondják a kommentelők (kurvaanyádte beképzelt fasz) hanem azt, hogy mit rizsázik, meg mit "mítoszozik".
Eddig csomószor azt olvastam a kommentek között, hogy mekkora reklám lenne egy cégnek, ha normálisan válaszolna a homárra.

Trójai 2009.09.18. 14:13:08

Én addig 1iknek sem hiszek amíg nem mutatnak bizonyítékokat. Beszkennelt dokumentumok, kinyomtatott oldalak szövekiemelővel, hangfelvételek (pl 1 halálrarémült információs hölgy ilyedt sikojai) képek egy törött rázzól, videó egy ajtóletépésről, vagy valami ilyesmi.

Az izgibb lenne mint egy szimpla levél. :)))

Trójai 2009.09.18. 14:16:36

@hulyemagyar: ezt úgysem fogják megérteni akik anyázni akarnak.

Trójai 2009.09.18. 14:18:08

bocsánat, nem sikoj hanem sikoly :D

Bender (törölt) 2009.09.18. 14:25:16

Azért az a "reszketésig megfenyegette" kicsit erős... :D
Kértem a hölgyet, hogy tudassa velem, hogy mivel sértettem meg az ÁSZF-et.
Sőt még talán olyat is mondtam, hogy addig el nem megyek amíg nem mondja meg (Ez aztán valóban igen súlyos fenyegetés :D). Erre ő elment és visszajött a fórumból nyomtatott papírfecnivel és a "férfi munkatárssal". És szerintem elég sokan becsapnák maguk után az ajtót, amikor közlik velük, hogy egy fórumon írt dolgaik miatt szüntetik meg az internetjüket... :D

Baszkurátor 2009.09.18. 14:30:07

@Trojai: Ezt már egyszer lejátszottuk de azért mégegyszer.

Mit is ír a jóember??

"A néhány bejegyzésben emlegetett nyomozás mítoszát szeretném eloszlatni, az előfizető egy fórum bejegyzésben leközölte az ügyfélszolgálatunk által neki küldött emailt, melyet a levél küldője fedezett fel."

Miből tudja Ő vagy éppen mondjuk Te, hogy az előfizető ugyan az aki egy fórumon, nick névvel közzétett egy emilt?

Még egy rendes, postai úton küldött levélnél sem lehetnél biztos abban, hogy a címzett és az aki kirakta ugyan az.

Lehetett éppen a szomszéd is aki a nem kellően védett wifin bement a gépbe és lenyulta az emilt majd kitette egy fórumra.

zsírfeka (törölt) 2009.09.18. 14:31:22

ide is minimum 500 commentet

a Jani 2009.09.18. 14:43:06

trójai: ez a sok faszság nem ment volna bele egy postba? :)
Amúgy sokan bele esnek ebbe a hibába, mint te is: attól, hogy valaki nem kurvaanyázik, még nem biztos, hogy igaza van, és annak, aki kurvaanyázik, meg nem biztos, hogy nincs. Ez az igazgató úr amiatt írt ilyen mézes-mázasan, hogy a veled hasonszőrűek neki higyjenek, mellé álljanak, de a szép beszéd még nem jelenti, hogy nem hazudik. Azt azonban megnézném, ha veled csinálná ezt a szolgáltatód-bármelyik-te hogy menedzselnéd le, mert itt qrva okos tudsz lenni...
Írták rám, hogy a mindig igazam van táborba tartozom. De inkább tartozom oda, mint a mindig leszopatható lúzerekébe, mert az ilyen senkik teszik lehetővé, hogy a szolgáltatók azt higyjék, az ügyfél van értük. Csak nézzétek meg, internet szolgáltató, biztosító, apeh, mind-mind minket baszkurál, de csak a birkákat húzzák le, hát akkor csak legyetek birkák.

Trójai 2009.09.18. 14:51:41

@a Jani:
Igen, az én faszságaim is külön -külön kommentekbe kívánkoznak, ugyanúgy mint a tieid. :)))

"Ez az igazgató úr amiatt írt ilyen mézes-mázasan, hogy a veled hasonszőrűek neki higyjenek, mellé álljanak, de a szép beszéd még nem jelenti, hogy nem hazudik"

Lehetne hogy olvasnál és értsél is?
Pont azt írtam pubi, hogy _én egyiknek sem hiszek_. Ne keverd össze azzal, hogy kifejtettem, szerintem nem ez a kulturált ügyintézés módja az újkorban.

idemásoljam mit írtam fentebb? Hátha most elolvasod rendesen:

"Viszont szerintem az igazságot sohasem tudhatjuk már meg, mert mindketten csak 1mást sározzák, és ki tudja ki mit hazudik."

"Én addig 1iknek sem hiszek amíg nem mutatnak bizonyítékokat."

Baszkurátor 2009.09.18. 14:53:27

@Trojai:

"Szerintem le kéne ülniük megbeszélni egymással, /kiordibálni magukból/ a problémájukat, aztán ha lenyugodtak; mindenki ismerje el a rá eső szemétséget, és azt ha hibázott, aztán kösenek békét."

Így kellett volna kezdeni és nem lenne ügy.Ez pedig, hogy nem így kezdődött az igazgató úr sara.Ebből az esetből talán tanul majd Ő is és mások is.

Trójai 2009.09.18. 15:01:45

@Baszkurátor:
"Miből tudja Ő vagy éppen mondjuk Te, hogy az előfizető ugyan az, aki egy fórumon, nick névvel közzétett egy emilt?"

Nyilván nem tudja, de joggal feltételezheti. Nem? Amúgy meg elétették a kinyomtatott cuccot (szerintem ez lett volna a tesztelés), hogy most akkor ő volt, vagy tagadja vagy mi. De amúgy gondolom 1ből beismerte, mert hülyének nézték volna,és 1általán nem hihető, ha azt mondja erre, hogy ezt nem én írtam, hanem a Pisti gyerek a szomszédból, meg a Laci haverom.

De a te elméleted kb olyan, mintha lenne valakivel 1 nézeteltérésem, erre jön tőle 1 levél nekem, amiben ő anyáz engem, erre +keresem az illetőt, ő pedig erre felháborodva pattog, hogy ezt a levelet nem is ő írta, honnan veszem hogy ő? Megsértettem a személyiségi jogait mert elmentem a levélen látható címre. Honnan is veszem, hogy ő írta? Felháborító!!! Szóval a te elméleted nekem groteszk.

Amúgy meg kár ezen vitázni, mert szerintem nem tudjuk, hogy volt igazából. Szerintem mind2 fél sáros és mind2 fél hazudozik vagy ferdít kissé, hogy ő tűnjön fel jobb színben. olyan ez mint az oviban 2 veszekedő kisgyerek, csak nem az óvónénihez mennek árulkodni, hanem a homárra.

Trójai 2009.09.18. 15:03:07

@Baszkurátor: "Így kellett volna kezdeni és nem lenne ügy."

Szerintem is.

Viszont annyi különbséggel, hogy sztem nem csak az igazgató sara hanem az ügyfélé is. 1ik 19, a másik 1 híján 20

Trójai 2009.09.18. 15:05:55

@a Jani:

azért sem süllyedek le a szintedre.

te retardált faszfej.:))))))))))

(Milyen jólesett h mégis. :D)

Trójai 2009.09.18. 15:11:21

@a Jani: "ha veled csinálná ezt a szolgáltatód-bármelyik-te hogy menedzselnéd le, mert itt qrva okos tudsz lenni..."

Már volt rossz tapasztalatom a szolgáltatómmal 2-szer is, le is írtam amúgy még a másik posztnál. Nekem mégis sikerült megoldanom. Ja, hogy én nem azzal akartam megoldani, hogy fórumokon szidom a céget?:D Igaz azért h megoldódjon nem ajót letépnem kellett, hanem azt tudni, hogy hogyan kell hivatalosan intézkedni. Talán nekem ezért sikerült. És lehet, hogy nem csak ezért vagyok "qrva okos" . ;)

Bender (törölt) 2009.09.18. 15:21:02

Még vissza kell vinnem a modemet, de nem merem... A végén még azt találják ki, hogy felgyújtottam az irodát vagy megerőszakoltam a kutyájukat vagy valami... :D

Bender (törölt) 2009.09.18. 15:35:03

www.punaweb.hu/mail/dw1.png
www.punaweb.hu/mail/dw2.png

Megszüntettem az oldal üzemeltetését ezért egy hónap múlva kitaláltak mást, ami miatt "kirúghatnak", persze arról egy szót sem írtak, hogy pontosan mi volt az :)

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.09.18. 15:54:39

@Bender: Beküldöd postán vagy valamelyik haverral.

Amúgy Peti rendes ember, csak mostanában nagyon belemélyedt a szcientológiába.

Baszkurátor 2009.09.18. 15:54:55

Tápról kábelt levágni, azt bevinni.Csak azt kérik ...

Bender (törölt) 2009.09.18. 15:56:29

@Turk Hava Yollari: Sok helyen hallottam, hogy személyesen ajánlott bevinni a modemet és átvételi bizonylatot kérni róla, mert szokásuk a bevitt eszközt kifizettetni... :)

JDG 2009.09.18. 16:08:36

Korrekt, a másik oldalnak is lehet néha igaza. Übertapló ügyfeleket tessék felakasztani, boldogabb lesz a világ!

cantaloupe 2009.09.18. 16:10:53

Nekem erről a sztoriról az jut eszembe, hogy íme, egy vevő és egy szolgáltató, akik megérdemlik egymást.

Amúgy arra én is kíváncsi vagyok, hogy a fiatalka hölgyek, azon kívül hogy dekoratívak, mennyit értenek a nethez, hibaelhárításhoz.

A Dunaweb képviselője, Flamich Péter levele pedig mind helyesírásilag, mint stilisztikailag kívánnivalót hagy maga után.
Többször gondolatot ismétel, és miért kell kötőjellel írni, hogy netikett-re?

Ez a legnagyobb baj, hogy egy cégvezető egy egyszerű válaszlevelet nem tud normálisan összedobni. Le is lehet mérni a szolgáltatás milyenségét ebből.

Bender (törölt) 2009.09.18. 16:12:22

@JDG: Egy idő után a legjámborabb előfizető is űbertapló ügyfél lesz ha elég ideig húzzák az agyát szolgáltatóék.

JDG 2009.09.18. 16:24:53

@Bender: Szerintem jobb megoldás lett volna, ha megköszönöd eddigi "szolgáltatásukat" és keresel egy másik szolgáltatót anyázás és zárletépés helyett.

imnag 2009.09.18. 16:50:53

Nem vagyok nagy kommentelő, de amikor ezt a hírt megláttam , újra előtörtek a Dunawebbel kapcsolatos régi „szép” emlékek.

Szerencsére már 1,5-2 éve nem vagyok a cég ügyfele, de korábban sajnos belementem egy 2 év hűségidős szerződésbe.

Csak röviden:
Az előfizetetthez képest, a letöltési sebesség folyamatosan csak a 20-30%!!-át érte el.
Folyamatosan reklamáltam, de a válasz mindig az volt, hogy a szerződésbe foglalt minimumnak ez is megfelel.
Ez így ment 1évig, aztán ismeretség útján sikerült elérni egy kis változást, de ekkor is csak az előfizetett sebesség 70%-át kaptam. (Kilépni nem lett volna túl gazdaságos, mert akkor a hátralévő időt, havi 8800 Ft-tal számolva ki kellet volna perkálni.)

A szolgáltatás teljesen megbízhatatlan volt, gyakoriak voltak a kimaradások.
Ebből nem egyszer származott tényleges károm, amikor pl.pókerezés közben elment a net, de ettől eltekintve is ha valamiért fizetek (nem is keveset), akkor azt kapjam meg.
Persze itt is a szerződésre hivatkoztak.
Ha jól emlékszem a szerződés szerint, akár 72 órán keresztül is kimaradhatott a szolgáltatás ”büntetlenül”.

Amikor lejárt a hűségidő, emailen és az ügyfélszolgálaton személyesen leadott levélben is jeleztem, hogy nem kívánom a továbbiakban igénybe venni ezt a csodálatos szolgáltatást.
Kaptam papírt is róla, hogy ezt tudomásul vették.
Azt hittem minden rendben, aztán pár hét múlva kaptam egy levelet, aminek a lényege, hogy fizessek be 55 ezer forintot, vagy jönnek a behajtók, és majd ők elintézik a dolgot.
Az indok az volt, hogy vezeték nélküli internetem volt, és nem adtam le az ehhez szükséges, hozzám felszerelt antennát.
Mondanom sem kell, fél órán belül bent voltam a Dunawebnél.
Kérdeztem, hogy miért nem tájékoztattak a szerződés felmondásakor, hogy milyen módon kerülnek vissza az eszközök hozzájuk (utólag gyanítom,hogy ez nem volt véletlen), vagy utána miért nem értesítettek.
Azt mondták a szerződésben benne van, hogy a kapcsolatot e-mailen keresztül tartják és ezt meg is tették., e-mailen küldtek felszólítást.
Mondtam, hogy felmondtam a szerződést és a felmondás után 3-4 nappal már Inviteles netem és email címem volt, tehát meg sem kaphattam a levelüket.
Ezen felül:
miért nem tudtak esetleg telefonon vagy postai levélben értesíteni
miért nyúljak én az antennához, amikor azt ők szerelték fel, illetve a szerződésben az van, hogy az a Dunaweb Kft. tulajdonát képezi
Mindez nem érdekelte őket.
Már ekkor sem voltam túl nyugodt, de utána.

Kérdeztem, hogy akkor most mi a megoldás.
Gondoltam azt mondja majd, hogy jó akkor 1-2 napon belül hozzam be az antennát, és el van rendezve a dolog.
Ehelyett választhattam, hogy kijön a kollegájuk 6000 Ft-ért leszereli, és fizetek még 10000 Ft.ot adminisztrációs költség címen, vagy leszerelem én, és akkor „csak” a 10000 Ft-ot kell fizetnem.
Mondtam, hogy én leszerelem, behozom, de egy fillért sem vagyok hajlandó fizetni.
Azt mondta, hogy akkor nem veszi át, és a behajtókat küldi az 55000-ért.

Körülbelül ekkor kerültem olyan állapotba, hogy lefejelek minden Dunawebest aki a közelembe jön,és széttöröm a berendezést. Ekkor már a feleségem is kiabált, aki egyébként egy galamblelkű hölgy.

Másnap visszamentem az antennával, odatoltam a 10 ropit és fellélegeztem, hogy végre megszabadultam tőlük.

Baszkurátor 2009.09.18. 16:58:09

@Turk Hava Yollari: Oda pedig kell lapátolni a zsetont rendesen.Lehet emiatt kurvult el az úriember..

belekotty 2009.09.18. 17:05:49

@imnag: Hüjje vagy! Bemész 2 tanúval és odabaszod nekik. Perejjenek! Ja és fenyegesd meg őket az NHH-val! Egy mukkot nem szóltak volna.

Bender (törölt) 2009.09.18. 17:14:24

@JDG: Az irodában nem anyáztam. És nem is kiabáltam. Nem tudok olyat :)
Zártörés sem volt, csak az ajtót vágtam be magam után. Ezzel is jelezve, hogy igen, én egy újabb elégedetlen ügyfél vagyok.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.09.18. 17:15:38

@imnag: Szépséges történet. azt hiszem, hogy mindjárt váltok is Dunawebre. Szeretem a csetepatékat, meg a behajtólegényeket. Majd jönni fog biztosan 4 év után egy új behajtós levél, hogy márpedig 12345 forint kezelési költséget nem térítettél meg, úgyhogy a kamataival együtt most fizesség 234567 forintot, amely minden újabb napon 4567 forint késedelmi díjjal növekszik. Én a helyedben nem lélegeznék fel, elvégre Kulaweb.

JDG 2009.09.18. 18:53:45

@Bender: Hmm... akkor valamiről lemaradtam. Ezesetben a sün máshová bandukol, remélem tud úszni.

2009.09.19. 08:36:50

@imnag: ez megint egy nagyon durva sztori. Még hogy csak egy elégedetlen ügyfele van ennek a cégnek...jéézusom.

CID 2009.09.19. 18:06:31

Jól tették, hogy kibaszták a tuskót. Megsúgom, ha ilyen modortalan, öntelt, ki ha nem én majomként viselkedik, mindig lesznek problémái. Értem én, hogy vannak problémái, ha valósak, szerződést bonthat, anélkül, hogy kötbért kellene fizetnie. Ha ezt mégsem tudja megtenni, valószínűleg nem olyan nagyok azok a gondok.
Megjegyzem, ha az én kolléganőimmel beszélt volna trágár módon, még pofán is basztam volna. ( persze nem az irodában ) :)

Bender (törölt) 2009.09.19. 21:12:57

@CID: Ha megnézed nemcsak én vagyok az egyetlen, aki nincs velük megelégedve és modortalanul fogalmazott.
Pl: www.dunawebpanaszkonyv.pontcom.com/index.php?lapoz=460
és környéke

vauvauvau 2009.09.20. 04:27:11

Szégyelje magát az ügyfél! Ha én lennék Homár már régen az ADSL-zsínóron odamentem volna hozzá éjjel és össze-vissza csípkedtem volna!

Az Igazgató Úrnak jó egészséget és Cégének sikereket kívánok!

megmondtam előre 2009.09.20. 14:16:48

Szemét, lehúzós,T-kábel.Akkor most ki leszek rúgva?

CID 2009.09.20. 14:22:47

Olvastam................. valami baj lehet arrafelé a klímával.

Bender (törölt) 2009.09.20. 19:44:06

@CID: Vagy kedves DW már elérte náluk is azt a pontot, amikor kedves ügyfél agya kattan és spontán tajparasztképződés áldozatává válik

csillagház 2009.09.20. 22:48:02

Bender úr nemcsak a szolgáltatónál szokott modortalan lenni, hanem a Virtus nevű internetes újságban is. Nagyon szeret másokba belekötni és provokálni másokat. Sajátságos nézetei miatt nem örvend nagy népszerűségnek. Ha most feljelentik Dunawebék, akkor legalább egyszer alaposan megszívja.

csillagház 2009.09.20. 22:51:59

Ami pedig a szolgáltatókat illeti, azok mindenre képesek és ezt mindenki tudja, aki valaha is valamelyikkel szerződést kötött. Pl. rossz a gép, nincs netre lehetőség három hétig: a fix havidijat így is be kellett fizetni. MÉLTÁNYOSSÁG? Multiknál ismeretlen fogalom, a többi se sokkal különb. De ez nem menti Bender úr viselkedését.

Bender (törölt) 2009.09.21. 07:48:33

@csillagház: nem is hallottam még arról a zinternetes újságról... :)
És Bender nem "szokott" modortalan lenni. Csak egyszer fordult elő, de DW megérdemli.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.09.21. 14:24:50

@CID:

aztán ő meg úgy hókon csap (te kis szájkarate pöcs), hogy még anyád is elismerően csettint egyet a nyelvével amikor a kettéhasadt vízfewjedet borogatja!

te kis barom!

imnag 2009.09.22. 08:28:11

@CID: Csatlakozom az előttem szólóhoz.
CID, nekem van egy olyan érzésem, hogy te igazából lány vagy, csak próbálsz úgy dumálni mintha fiú volnál. Ha tévedek, akkor pedig egy igazi műmájer vagy.
Egyébként van neked Dunawebes szerződésed?
Ha nincs, akkor ajánlom, hogy köss egyet és próbáld ki milyen érzés 1-2 évig, havi több ezer forintot fizetni gyakorlatilag a semmire

Bender (törölt) 2009.09.22. 10:55:06

De abban ugye mindenki egyetért, hogy szüljön farfekvéses sünt a DW? :D
Aki nem, az kérem indoklással jelezze :)

Chamea (törölt) 2009.09.24. 15:15:21

Közfeladatot ellátó személyeknek minősülnek a Dunaweb dolgozói. Az olyan, mintha hivatalos személlyel(mondjuk egy rendőrrel, határőrrel) csinálta volna meg ugyanezt. Miért nem tesz a szolgáltató igazgatója a rendőrségen feljelentést? Indokolt lenne.

MC leeroy 2009.09.25. 07:55:07

Nem azt mondtam, hogy fiatal tudatlan picsákkal. Vannak olyan fiatal picsák, akik bankokban ülnek, és ha hiszitek ha nem....értelmesek :) Ott is szívesebben beszélgetek egy fiatal hölggyel, azok még dinamikusabbak és rugalmasabbak mint az idősödőek. Ne értsétek félre, az idősebbeknek biztos nagyobb a tapasztalatuk, de haladni kell a korral, a fiataloknak jobban vág az eszük. Az hogy hülyéket alkalmaz egy cég, az már egyéni szoc. problem :D

imnag 2009.09.25. 07:57:01

@Chamea: Te valamit tudsz, amit én nem.
Magyarázd már el hogy van ez, hátha rólam is kiderül, hogy közfeladatot ellátó személy vagyok.

Bender (törölt) 2009.09.25. 11:57:56

@Chamea: Ha megtörtént volna, amit a F.P. állított akkor feljelentést is tett volna... :)
süti beállítások módosítása