Tékozló Homár

Ingyen próbalencsétől kábult el a Boldog Ügyfél

2009.09.24. 10:31 | ge | 64 komment

Vannabe Svájcban érezte magát, amikor az optikus a próbalencséért nem kért tőle egy fillért sem, ami nagyon nem szokás, hiszen mi van ingyen, ugye. Meglepő kis történet a Mammutból.

A történet szempontjából lényeges, hogy eléggé ragaszkodom a lencséhez, szemüvegben nem tudok rendesen vezetni, zavar a mindennapi életvitelben, 20 éve mióta kontaktlencsét hordok csak vészhelyzetben veszem fel a szemüveget. Ha véletlenül lencse nélkül maradok elég rosszul szoktam érezni magam, így ezekben az esetekben fontos a gyors segítség.Történt, hogy a pár nappal ezelőtt a régi lencsém megadta magát, elszakadt, így kénytelen voltam új kontaktlencse után nézni. A pesti agglomerációból érkezve a Pólus Centerben lévő Vision Expressz megfelelő helyszínnek látszott.

Nagyon kedvesek voltak, hamar sorra kerültem, megvolt a kötelező vizsgálat, de szomorúan közölték, hogy sajnos október elejére tudnak berendelni olyan próbalencsét, ami passzol a szememre, ha megjön be kell mennem, felpróbálni ha stimmel megvehetem a próbalencsét, és megrendelik a véglegeset. Tényleg nem bántva őket, mert nagyon készségesek voltak de ez az út elég rögösnek ígérkezett, fel is merült bennem, hogy mi van, ha nem jó, amit rendelnek, akkor újabb 2 hét? Nekem 1 nap is nehéz szemüvegben nemhogy hónapok, mind1 majd lesz valahogy alapon beleegyeztem a tervbe, és távoztam. 

A nap további részében a Moszkva Téren volt dolgom, és mit veszíthetek alapon bementem a Mammutba az Optiris-be. Félénken előadtam a problémát, hogy hát a konkurenciánál kezdtem, és nagyon sok idő mire megjön, és, hogy már megvizsgáltak a másik helyen, és nem lenne e valami mód, hogy legyen lencsém gyorsan. Vártam, a megjegyzéseket meg a fintorokat de semmi. Egy kivételesen készséges fiatal srác mondta semmi baj, jöjjek be a vizsgálóba, rögtön szedte elő a lencséket kibontott 2db-ot ami a vizsgálati papír alapján kellet, felpróbáltam, jó e, az egyik nem volt az igazi, mondta semmi baj, bontott egy másik típust, majd egy harmadikat aztán a 4. után jó lett, megvizsgálta, hogy passzol e, minden rendben volt. Amik nem voltak jók az természetesen kuka.

Egy jó fél órája próbálgattunk, meg beszélgettünk mire vége lett,a szememben a tökéletes lencsével kérdeztem, hogy mivel tartozom? A válasz: SEMMIVEL, zéró, 0,  ha gondolom, hívjam fel őket és rendelnek a lencséből.

 

20 éve hordok lencsét, az 40 szemvizsgálat, de ilyet én még soha nem tapasztaltam .És nem a 0 Ft a lényeg, hanem maga a hozzáállás. Egy percre megéreztem  milyen lehet Svájcban élni. Ezek után nem hiszem, hogy gondolkodnom kell, hogy honnan veszem a továbbiakban a lencséket. 

2009-09-23 Budapest,

Optiris Optika

Mammut 1 üzletház 1 emelet.
Üdv: Vanabble

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lódarázs 2009.09.24. 10:33:21

Mindig lemaradok, ez nem ér!

2009.09.24. 10:34:43

Ez nem inkább az Aldiban volt?

littlesue 2009.09.24. 10:35:21

tapsvihar az optikának!

Mogyoró007 2009.09.24. 10:36:20

Annyit a vision expressz védelmében, hogy személyen ellenpéldám van. A nyugati pu.-nál mentem be a párom szemüvegszárát megjavíttatni. Eléggé elgörgbült, ami a lencse keretét is érintette. Az ott dolgozó lány felvette a javítást, felírta telefonomat, majd mondta hogy max. egy hét múlva jön majd vissza a szervízből.
Két nap múlva hívott, hogy kész, mehetek érte. Meglepődtem hogy felhívtak, meglepődtem hogy ilyen gyorsak. Aztán azon is meglepődtem, hogy amikor átvettem, a javításért nem kértek egy fillért sem.

Gea 2009.09.24. 10:36:31

Amúgy asszonypajtival egyszer pont a Visionban volt ugyanez. Ingyen próbalencse azonnal. Igaz akkor valami akció volt... :S

BékiPeti · http://kiberloves.blogspot.com 2009.09.24. 10:44:31

Amikor még lencsét hordtam, mindig követtem a legelső optimeristámat az Ofotértből a különböző Vision Expressz üzletekbe kilenc éven át. Minden félévben kaptam egy pár próbalencsét a féléves adagom (havit hordtam) mellé. Ingyen, mert a próbalencse nem árusítható, de a féléves kivizsgálások alkalmával "jár" egy próba, hogy jó-e a vásárolni szándékozott lencse. Szomorú, ha megváltoztatták ezt az üzletpolitikát.

lódarázs 2009.09.24. 10:49:20

- Vihetsz innen lencsét, akár két marokkal is - mondta Hófehér Rövidlátó Alfonznak
www.youtube.com/watch?v=aXC_QGUrayE&NR=1
2 percnél...

hex.kelly 2009.09.24. 10:51:23

A próbalencsék csomagolására rendszerint rá van írva, hogy free sample, vagy ilyesmi. 6-7 évvel ezelőtt az olivér optikákban is ingyen volt, ha jól emlékszem.
Elvileg más helyeken is ingyen van, vagy szemvizsgálat + kisfolyadék árban kapsz szemvizsgálatot, próbalencsét és kisfolyadékot. Szóval a lencse végülis ingyenes.

Tökös Veréb 2009.09.24. 10:53:25

"...Nekem 1 nap is nehéz szemüvegben..."

még jó, hogy nem korábban születtél erre a világra, mi lett volna veled?!

drhb (törölt) 2009.09.24. 11:05:39

Én nem értem az alapproblémát. Bátyám hord kontaktlencsét, szemüveget is, és olyan nincs hogy megpusztul a lencséje, és akkor nincsen, mindig van neki több is mikor rendel. Pedig ő kibírja szemüvegben is.

Nekem csak szemüvegem van, a múlt hétvégén megadta magát, hétfőn megyek újat csináltatni. Persze hogy van tartalék, miért ne lenne.

Joco74 2009.09.24. 11:09:54

Nah...

Holnap olvashatjuk, hogy a "készséges fiatal srác" köszöni szépen, de a főnökség is olvasta a postot és kirúgták...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.09.24. 11:11:11

Én a vision (ferihegy market c.) védelmében:
1, Anyósom szemüvegének javítása (szár hajlítgatás, csavar pótlása, polírozás) helyszínen, azonnal - ingyenes
2, az én szemüvegem tisztítása (ha már ott voltam, nem azért mentünk) - ingyenes
3,Párom (üdv hagyma:) ) szemvizsgálata (ingyenes)
4, illetve vékonyított lencse vásárlás (kb. 20e) mellé a szemüvegkeret (ingyenes)
5, és valami pár forint biztosítás kötése, melynél a javítás ultrakezdvezményes, törés, lopás esetén meg az új szemüveg árából 50% kedvezmény...

Ja, és: zárás előtt fél órával estünk be, várakozás nulla perc, kedves személyzet ééés: még zárás előtt készen is lettünk mindennel cakk-pakk, pedig jött pár további vásárló utánunk (őket is kiszolgálták)

Reed 2009.09.24. 11:12:30

15 éve van lencsém, az első naptól ugyan az a kedves optometrista szolgál ki a pécsi Ofotértben, és ha nem csal az emlékezetem az ingyen lencse nagyon régi téma. Ez alatt az idő alatt volt egy-két elveszett lencse :) de mindig ingyen kaptam pótlencséket, no persze nem éltem vissza a kedvességével.
Budapesten élek már kb 5 éve, de mindig visszamegyek Pécsre, mert bármikor számíthatok segítségre vészhelyzetben.

É2I 2009.09.24. 11:17:42

Akkor most Svájcban így működik? Vagy ez miből lett leszűrve?

Bozdurgán 2009.09.24. 11:22:45

@É2I:

Szerintem svájcban minden ilyen faszán működik, mert az egy ilyen ország.
Egyszer voltam és láttam ahogy tavak mellett épült banszékházak között békésem legelő lila teheneket kerülgetik a boldog óragyártók a smartjaikban.
Az egy boldog világ ott arra.

KáposztaMedve 2009.09.24. 11:27:50

@Joco74: Pont ezt akartam mondani én is:D

madgie 2009.09.24. 11:29:12

Próbalencsét ingyen biztosít minden szerződött gyártó az optika részére, ebből következően pénzt kérni érte ordas lehúzás. Majd fizet utána a páciens a 3-6 darabosé' eleget ;)

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.09.24. 11:31:39

Boldogok akiknek jó a szemük...

Ypszi · http://ypszi.blogspot.com 2009.09.24. 11:44:44

A próbalencsét az optika is ingyen kapja, azért próbalencse.. sőt, láttam már olyat, szines lencsénél, hogy bele volt nyomva, hogy próba, hogy véletlen se lehessen eladni..

De a hozzáállás dicséretes, kár, hogy nem ez az alap :(

hatesz 2009.09.24. 11:49:23

Ez lenne az alap, de örülök a BÜ-nek. Szerintem nem reklám, csak manapság meglepödünk ha valami valahol úgy müködik, ahogy kellene. Merthogy én is úgy tudom, hogy a próbalencse elee ingyenes.

betépett felhasználó 2009.09.24. 11:51:28

INGYEN még a szám'széle se ér össze
bezzeg
PÉÉÉNZÉRT...!

Xmas 2009.09.24. 12:28:24

@AnnaM: Nekem még az óidőkben az elgörbült szemüvegszárat azonnal javították. Igaz, az ilyen SZTK keret volt. Belemártogatta valami vegyszerbe, kézzel kiegyengette, és már tökéletes is volt. Szóval, ahhoz képest ez a két nap visszafejlődés :D

HandG 2009.09.24. 13:05:10

Utálom a lecsét!

Üdv.
Hamupopócska:)

Bambuló Házisárkány 2009.09.24. 13:11:19

Én tegnap ingyen kaptam teszkós szatyrot, hogy kipróbálhassam haza tudom-e hozni a vásárolt cuccot. Halleluja

catrin 2009.09.24. 13:24:26

Évek óta bejáratott optikusom van nekem is, nem is véletlen járok át 50 km-ről Veszprémbe a Reider Optikába. Ők is abszolút korrektek, díjmentes éves szemvizsgálat, negyedéves ellenőrzés. Próbalencsét díjmentesen adták, egymás után kétszer is, mert az első nem volt tökéletes, sőt a megmaradt bontatlan csomagolásomat, ami már nem volt tökélesen jó a szememhez, azt újra becserélték!
Ráadásul minden alkalmazott kedves, és jókat szoktunk beszélgetni!
Szívesen járok hozzájuk!

Layosh 2009.09.24. 13:30:18

Kedves post író, azért gondolom adtál a srácnak egy 500-ast... Nem, igaz?

Mylady 2009.09.24. 13:46:26

A próbalencse ingyen van. Kötelezően. Rá van írva. Olyan, mint a termékminta.
Én egyszer egy egész dobozzal kaptam (5 pár), mert olyan akció volt. Csak annyit kértek, hogy először a próbalencséket használjam el (számomra új fajta volt), mert annyiból már kiderül, ha mégsem jó és akkor a megvett 3havi adag normál lencsét visszaveszik (bontatlan dobozban persze).

@drhb: "Persze hogy van tartalék, miért ne lenne."
Szerencsés ember vagy. Nekem amikor legutóbb csináltattam szemüveget (2 éve), akciósan közel 60ezerbe került, pedig a keret a legolcsóbbak közül volt (20ezer alatt) és a lencsén sem volt semmi extra fényre sötétedő meg hasonló úri huncutság.
Úgyhogy nekem sosem volt tartalék szemüvegem.

Mylady 2009.09.24. 13:48:10

Aki meg nem bírja szemüvegben egyetlen napig sem, annak üzenem, hogy orvosilag megállapították, hogy kb 15-20évig bírja a szem a lencse napi viseletét. Utána allergiás lesz rá és egyszerűen nem lehet viselni.
Marad a szemüveg, vagy a műtét.

bldo 2009.09.24. 14:13:53

@olimami: Ilyesmi "szabály" a Duna Plaza-s Vision-ban is volt anno, de ott a 3 havonta történő vizsgálat fejében kapott az ember valami kedvezményt a lencsére. Ellenben a 3 havi vizsgálat szart sem ért, mert egyik alkalommal még megdícsért a vizsgálatot végző, hogy milyen szép egészséges a szaruhártyám, a következő alkalommal pedig egy másik "doki" azonnali hatállyal örökre eltiltott a lencseviseléstől. (Azóta csak alkalomszerűen (néhány havonta egyszer egy pár óra) használok eldobható, egynapos lencsét (sport, ilyesmik esetén)).

Bozdurgán 2009.09.24. 14:20:18

@blackdogone:

Igen ezek az anomáliak nekem is feltűntek, volt olyan hogy egy vizsgáló ráncolta a szemöldökét, hogy hinnye ez már a végét járja és csak a rettenetesen nagyonnangyon levegőáteresztőképességű kurvadrága lencse lesz a jó, aztán fél év mulva egy másik helyen meg ugyanígy dícsérgettek, hogy nem mondanák meg hogy hány éve viselem a lencsét.
Lehet, hogy közben meggyógyultam?:) úgy tudom a szaruhártya sérülései nem regenerálódnak.

kk_kk 2009.09.24. 14:22:50

Teljesen ugyanezt tapasztaltam a Lövőház utcai ATEX optikában...
Azzal súlyosbítva, hogy a próbalencsém jó volt, vettem is egy fél évre valót.
Aztán hogy, hogy nem, mégis valahogy kényelmetlen volt 3 hét után.
Visszavittem, visszavették egy szó nélkül, és teljes szettet kaptam egy másik márkából...

Nyilván azóta is csak odajárok, a szemüvegeimet is ott csináltatom, ott is simán volt garanciális csere határeset ügyre...

jokkmokk 2009.09.24. 16:04:05

Kontaktlencsét a netről szoktam rendelni, kb 30%-al olcsóbb, mint optikusnál.

Időnként megvizsgáltatom a szememet és ha változtatni kell, akkor kapok ingyen próbalencsét.

Respektálom az üzletet :)

Fairy Girl 2009.09.24. 16:11:10

Húúú de jó hogy jó a szemem! (Sikeres-e vagyok-e?)
Viszont azt az optimetrista (ugye?) szót, még nem is hallottam, ő kifejezetten lencsékkel foglalkozik? (gyakorlatlan lévén kérdezem)
Amúgy munkakörömnél fogva van szemüvegem, ami a monitorozásos neonfényes viszonyokra készül, de dioptria nélküli (vagy mi), és a munkáltató állja (a negy részét legalábbis). Szóval szemvizsgálatra is járok meg minden, próbálom óvni védeni. Tökjó hogy nem romlott még a szemem, mert mindkét tesóm szemüveges már.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.09.24. 16:43:39

@sambalabammbumbumm:
Áruld el mi volt az apróbetüs részben!
Nincs ingyen semmi, vagy vegyél egy örökéletű késkészletet és kapsz mellé még 10-et ingyen, a kés maga 100,000
:)

moli 2009.09.24. 17:23:02

mennyi lehet mar legyartani egy kontaktlencset? kb tobb nagysagrendi toredeke az aranak.

Megdobbent 2009.09.24. 19:14:28

Ahaha, es a felcigany recepcios-vendegfogados is mosolygos svajci volt? Mert akkor mas bolygorol erkeztel :P

drhb (törölt) 2009.09.24. 20:31:24

@Mylady:
Legolcsóbb keret 20 ezer körül? Eléggé válogatós lehetsz. Nekem a legdrágább keretem volt valaha 10 ezer Ft. Lencsével együtt kb. 15-25 ezer között tudok venni szemüveget. Persze nem Ofotért, mert ott 30 alatt nem úsznám meg.

És akkor kapaszkodj meg, mert én ma már pontosan tudom milyen árrésekkel dolgoznak, még azok is akik 15 ezerért árulják, nem 60 ezerért. Mikor Bulgáriában voltam, a piacon láttam hogy mínuszos szemüvegeket is árulnak. Rájuk van írva hányasok, igaz csak azoknak jó akiknek szimmetrikus, nekem akkor még nem volt eltérés a két szemem között, azóta lett valamennyi. Na azok a szemüvegek semmivel nem rosszabbak mint az itthon kaphatóak, a lencsék minősége is ugyanaz, leszámítva hogy speciális igényeket nem elégít ki, pl. fényvédő réteg nincs rajta. És mindez került egy darab 3 levába, egy leva akkor kb. 125 HUF volt, de volt ahol 2 leváért is kaptunk. Persze mondani lehetne, hogy azok szarok, egészségügyileg nem jók, előbbiről annyit hogy az itthon kaphatók nagy része is szar ha azok gyenge minőségűek, utóbbiról pedig annyit, hogy az itthon kaphatók egészségügyi megbízhatóságáról sem vagyok meggyőződve. De azért 20 ezer vs 400 Ft érdekes... Nyilván itthon is lenne 400 Ft-os szemüveg a boltokban, ha mínuszosnál is lehetne ezt nálunk is.

Na szóval 2 tartalék szemüvegem onnan van, meg még van 1 ami gyengébb mint a mostani mert romlott a szemem.

drhb (törölt) 2009.09.24. 20:36:15

Ja és ahol 15-25 ezer között kapom a szemüveget, ott mindig megvizsgálják előtte a szemem, pontosan ugyanazok az eszközeik vannak mint a szemészeten és ugyanaz a procedúra(gépi vizsgálat, szemnyomás mérő, majd hagyományos vizsgálat). Tehát azért kerül 15-25 ezerbe mert vizsgálnak, belerakják a lencsét, és azért nem 400 Ft-ba mint a bolgár piacon, ez ugyanis egy olyan szolgáltatás amit a piacon nem kapok. Azonban a 60 ezres szemüvegen mindig elképedek, jó ahol én veszek ott is lehet kapni 50 ezres keretet is akár, de van egy csomó 10 ezer alatt is. Ráadásul ennél olcsóbb helyet is ismerek, ahol kb. fele árak vannak.

S***ci 2009.09.24. 20:46:50

Kb. 20 éve hordok kontaktlencsét, és a próbalencse eddig mindig mindenhol ingyen volt. Fotex-nél, Vision-nál Ofotért-nél, világvége kisváros Bt-nél, mindenhol...

ufocska6 2009.09.24. 20:54:45

Ez szerintem is reeeeeeeeeeeklááááááám!

2009.09.24. 21:32:17

Faszom, szilveszter van, hogy mindenki a kibaszott lencséről beszél? Rohadt boldog új évet!

drhb (törölt) 2009.09.25. 00:14:28

Már csak 36 nap van Karácsonyig.

megmondó ember 2009.09.25. 10:15:17

@Gea (az igazi):

szerintem itt az emberkék nincsenek tisztában a lencsézéssel - 1. a vision expressnél ha valaki nem volt ügyfél, akkor orvosi vizsgálat nélkül nem adnak semmilyen lencsét. (főleg nem bontogatnak puszira-pacsira próbalencséket, még sima szemüveglencsét sem adnak vizsgálat nélkül...) 2. a próbalencse ingyenes. 3. "ha véletlenül lencse nélkül maradok" - namármost ha valaki régóta használ lencsét, tudja, hogy az utolsó pár kibontásakor már megrendeli a következő adagot - a szokott helyén, vagy a szokott üzletláncnál, ahova rendszeresen jár szemvizsgálatra... abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán lencsehasználó ember írta ezt a sok hülyeséget...

megmondó ember 2009.09.25. 10:17:20

@megmondó ember:
jah még valami: szerintem egyik helyen sem bontogatnak próbalencsét vizsgálat nélkül...ránézésre ugyanis nem lehet megmondani, hogy egyáltalán hordhat-e az ember lencsét, ha igen, akkor milyet...és bemondásra sem szokott működni a dolog.

flea 2009.09.25. 10:56:59

én csak azt szeretném megkérdezni, hogy ha a BÜ úgy ír alá, hogy Vanabble, akkor a felvezetőben miért kell úgy nevezni, hogy Vannabe?

szilvacska 2009.09.25. 23:56:34

ahova én járok, ott is kaptam legelején legalább 8 féle lencsét ingyen, megnézték géppel jó-e, majd kaptam kézhez kettő havit és azt kellett hordanom irritál-e, majd megrendeltem.. ha probléma volt, és késett a lencse, kaptam próbalencsét - havit...

szilvacska 2009.09.25. 23:57:56

@megmondó ember: vision expressz szr.. máshol adnak bemondásra, biztos azért mert szépen nézek

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2009.09.26. 01:41:31

a mamutban nekem is ingyen szerelték össze a szétesett szemüvegemet. Ez a jó hozzáállás, ha valami más hasonló gondom lesz, biztosan oda megyek legközelebb is.

nyulambulam 2009.09.27. 09:59:07

Hehe, mostanra biztos elfogyott az ingyen lencse, mert minden hajléktalan ott áll sorba ;)

Bozdurgán 2009.09.28. 08:01:59

@megmondó ember:

posztot is olvasol vagy csak kommentelsz?
1, Ott a posztban, hogy megvizsgálták.
2, Ha nem ismered a Visiont akkor miről mondassz véleményt, nekem is ki kellett fizetnem. számlám is van róla.
3, aki régóta visel lencsét az tudja. hogy a következő adag is csak a szokásos vizsgálat után jön, nincs automatikus megrendelés, legalábbis jobb helyeken.
És aki visel lencsét biztosan járt már úgy,hogy papir szerint volt még pár hete a lencsének a gyakorlatban meg elszakadt, nem szokatlan.

Szeritnem barátom inkább olvasd el a posztot újra.

SLacc 2009.09.28. 08:25:23

Úristen, nem tudok szemüvegben vezetni! Jajj!
A tartalék lencse az vajon mi?
:(((

megmondó ember 2009.09.28. 08:45:19

@Bozdurgán:
na jó egy kis megkövetés:
1. jól ismerem a visiont, (régebben ugyebár fotex optika): tavaly - miután elvileg megszűnt a softlens 66 gyártása, kipróbáltam néhány más lencsét - akkor még ingyen. Szerencsére a raktárkészletből azóta is lehet vásárolni sl66-ot, bár ez tényleg szerencse kérdése.
2. vizsgálat nincs minden lencsevásárláskor, hiszen fölösleges lenne pl háromhavonta orvossal megnézetni a szemet. a visionnál évente egyszer kötelező a (még ingyenes) szemvizsgálat. Ha nem vizsgáltatja meg az ember több mint egy évig, akkor elveszti az ingyenességet - legalábbis így volt korábban.
3. - és itt jön a megkövetés - bementem most a visionba újabb adag lencsét és lötyit vásárolni, megkérdeztem a próbát. VALÓBAN VÁLTOZTATTAK A GYAKORLATON: 20 percet lehet az üzletben hordani a lencsét, ha nem vagyunk biztosak, akkor majdnem 5.000forintért EGY pár lencsét el lehet vinni próbára. Hát erre mondtam, hogy kicsit drága ez a történet főleg úgy, hogy 20 perc alatt nem derül ki, hogy a lencse bírja-e a 8órás monitor előtti munkát...Állítólag a sok visszaélés miatt szüntették meg az ingyenes próbalencsét.

Bozdurgán 2009.09.28. 13:19:09

@megmondó ember:

Félévente minden adag előtt vizsgáltatni szoktam magam.
Nagyon régen lencsézek, és korábbi hozzászólásban írtam hogy egyik helyen majdnem letiltottak a lencséről a másik helyen meg lelkendeztek, hogy milyen jó állapotban van a szemem.
Inkább fél évente megvizsgáltatom magam.
Legutóbb a VE-ben voltam a fizetős próbalencse is akkor lett nyilvánvaló.

Nem tudom nennyire jó üzletpoltika,én szeretem legalabb 1 hétig viselni a próbalencsét mire megrendelem.

vkindustrial 2009.09.28. 14:17:02

Az ember elég sok mindent meg tud szokni, még ha sz.r is. Én 25 évig voltam szemüveges, mire megszabadultam tőle, lézeres kezeléssel (2004). Azóta is jól látok; szerintem megérte az árát, még akkor is, ha egy összegben kicsit húzós volt kifizetni.

Bozdurgán 2009.09.28. 17:54:31

@vkindustrial:

gondolkodtam rajta, de végül nem mentem neki.
Valahogy nem érzem, hogy lenne elég tapasztalat az ügyben, kb 20 éve csinálják,lézeresen meg kb 10. mi van ha 20 év mulva jönnek ki a mellékhatások?:) vagy nem is tudom, lehet, hogy csak gyáva vagyok:)

Gaspacho (törölt) 2009.09.29. 08:27:24

@Bozdurgán: Ugyanezek az érzések mozognak bennem is a műtét ügyében.
És még pénzem sincs rá :(
süti beállítások módosítása