Tékozló Homár

Az Arena panaszkezelése magyarosan keménykedő

2009.10.13. 13:30 | ge | 95 komment

Miután a Lukács szekrénéyből ellopták Drew cuccait, sokáig azt hitte, csak egy boldog ügyfél poszt jön ki a sztoriból: kártérítést kapott az uszodától és később a banktól is. Ám ekkor úgy döntött, hogy az Arena boltjában vásárol úszószemüveget, ezzel kiérdemelve a naív ügyfél címkét is.

Vannak olyan dolgok az ember eleteben amik folyamatosan adnak. Februarban volt egy olyanom amikor elloptak a cuccomat a Lukacs furdoi szekenybol (feszites nelkul). Irtam az igazgatosagnak es kepzeljetek el, kaptam karteritest. Hozzacsatoltan megtalalod a levelet. Ennek kapcsan 10 ezer forintba kerult, hogy letiltsam a bankkartyamat. Fel voltam haborodva, irtam a bank vezerigazgatojanak es visszakaptam a penzt! Habar kellemetlen volt elvesziteni a cuccomat legalabb mukodott ketszer egy jol fogalmazott level.

Azota nem nagyon usztam mert a szekrenyben volt az uszoszemuvegem. Tegnap dontottem, hogy uszok egy jot a szechenyiben de utkozben bementem a Mammutba, hogy vehessek egy szemuveget. Hervis-re gondoltam eloszor de mivel szuleimnek van sajat uzletjuk amerikaban akkor inkabb tamogatom a magyar kiskereskedot es bementem az Arena Mammut-ba. Felprobaltam egy csomo uszoszemuveget. Mondtak, hogy gyozzodjek meg arrol, hogy jol fogja a szememet. Jol fogta ugyhogy kifizettem az 5 ezer forintot es mentem a furdobe.

Sajnos az elso masodperc-tol bejott a viz a szemuvegbe. Szorosrahuztam ezerfelekepen de mindig tele volt vizzel. Duhos voltam, hogy nem volt jo a szemuveg.

Masnap (ma) bementem a boltba es targyaltam a vezetojevel aki semmifelekepen nem volt hajlando kicserelni egy masik-ert. Javasoltam, hogy kuldjuk vissza a gyartonak de mindenre nemet mondott. Megkerdeztem, hogy tudhatom, hogy nem jo hogyha nincs egy vodor viz a boltjaban. Mondtam neki, hogy amerikaban kapasbol kicserelnek az arut es az volt a valasz hogy ,,ez magyarorszag". A vegen otthagytam a szemuveget mert tenyleg nem lehetett semmit csinalni vele.

Hogyha kicserelte volna en biztos vasaroltam volna meg valamit a jovoben de igazabol sok ilyet tapasztaltam es lehet, hogy csak a Hervis-ben meg a Tesco-ban erdemes vasarolni mert legalabb van valami kovetkezmenye hogyha valami nem jo. Ertem, hogy ez nem amerika - hala istennek - de kar, hogy meg mindig a legtobbszor a kunsaftnak nincs igaza magyarorszagon.

Udv,

Drew bácsi

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 13:36:03

"Hervis-re gondoltam eloszor de mivel szuleimnek van sajat uzletjuk amerikaban akkor inkabb tamogatom a magyar kiskereskedot es bementem az Arena Mammut-ba."

Na ezt dekódolja már nekem valaki! Jelen stádiumban erős a gyanúm, hogy a panaszos orra nem a magyar/eu szabvány szerint áll, ezért nem jó rá az a cucc.

kriszur 2009.10.13. 13:36:12

Majd megkapod, ha annyi pénze van a szüleidnek, miért szarozol 5.000 forinton, ha nem tetszik, ami itt van, akkor miért jössz Mo-ra, miért írsz nyelvtanilag hibásan!:)
Egyébként teljesen igazad van, ha igaz a sztori. Vannak jogok és elvárások, csak sajnos Magyarisztánban nem annyira divat szóvá tenni, utánajárni. Ennek következménye a sokszor siralmas és visszataszító kereskedői magatartás.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.13. 13:36:15

Nem értek egyet a post tolóval.
Az Aldiban érdemes vásárolni, nem a Hervisben, meg a Tescóban.

zsírfeka (törölt) 2009.10.13. 13:36:45

vegyé magyar billenytűzetet

cworm (törölt) 2009.10.13. 13:40:38

Ede, de bedezodoroztad magad! Tán csak nem névnapod van? Boldog névnapot!!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 13:41:41

Egyébként az ilyen úszószemüveget a legkönnyebb tesztelni. Kell hozzá egy könnyűbúvár-pipa, egy orrcsipesz, meg egy paprikaspré.
Pofán fújod magad, ha kifolyik a szemed, spórolsz, ha nem, jó a szemüveg.

A panaszosnak meg szóljon már valaki, hogy a vazelint a szemüveg tömítésére (is) kell kenni, nem(csak) a saját ánuszrózsájára...

gyilkoshód 2009.10.13. 13:41:42

Továbbá Fontosch kérdés az is, hogy dioptriás volt-é azon úszószemüveg. Ötezeré'

gyilkoshód 2009.10.13. 13:42:55

@Kitalátor feljegyzetei:
A 'szecskába' minek vazelin? Nem oan hely az kérem : )

staropramen 2009.10.13. 13:48:31

Sztrovacsekek!
Mi köze a beázó szemüvegnek a posztíró amerikai boltos szüleihez?
Úszószemüveget csak a piacról magyar őstermelőtől szabad venni.
Ha jól olvasom, semmi vásárlók könyve, meg ilyesmi hanem otthagyta a rossz szemüveget(5000 pénz), hogy a boltos hiéna eladhassa újra.
Hát így támogatható a magyar kereskedő.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.10.13. 13:48:47

BalatonfürEDEn boldog névnapot kívánok minden EDE nevű embernek, különösen, ha FINTA is!!!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sertésmájkrém 2009.10.13. 13:51:05

Vajon hol engedte be a vizet a szemüveg?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.13. 13:51:08

Akkor ez most BÜ post, vagy csak kicsit az?
Vagy nem is az?

buvarpocok 2009.10.13. 13:53:03

Nekem eddig mindig kicseréltek mindent, mindenhol.

De nekem szép nagy boci szemeim vannak.

Tökös Veréb 2009.10.13. 13:53:32

amerikában minden csudajó, pffff!

Meklén és Tamara 2009.10.13. 13:57:10

tetszett volna neten rendelni, akkor semmi próbléma nem lenne. Most lettek befenyítve a webáruházak.

Meklén és Tamara 2009.10.13. 14:00:02

és még annyit, kedves Drew bácsi, magyarországon a kunsaftnak sosincs igaza.

elwood 2009.10.13. 14:02:10

a szemüvegbe bele kell pisilni, akkor nem párásodik

Kobe 2009.10.13. 14:03:45

@Kitalátor feljegyzetei: nekem is ez volt az első gondolatom, hogy ezt valaki értelmezze külön a számomra. Nem igazán értettem, hogy jött a képbe dollárpapa (furcsamód mostanában minden postban kötelezően meg kell említeni, hogy lássák mekkora világ metropolitája az ember....akkor már én is, őseim finnországban élnek, mégsem tudtak mit tenni a kisboltban vásárolt büdös háztáji csirke ellen, bezzeg finnországban....), illetve a Mammutnak meg a hazai kiskereskedőknek mi köze egymáshoz ? Kb semmi ?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 14:06:07

@Kobe: Mit szólna ehhez a moszkvai kozmopolita őszentsége...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.13. 14:06:48

@buvarpocok:
Szeva Pocok!^^
Tényleg bociszemeid vannak?

"Azota nem nagyon usztam mert a szekrenyben volt az uszoszemuvegem."

Én mindig szemüveg nélül úszom a patakban.
Próbáld ki te is!

Firefly81 (törölt) 2009.10.13. 14:07:08

@buvarpocok: :-)))))

Ha a Mammut 1-ben lévő Aréna boltról van szó, a mozgólépcső melett, ott én csak egyszer voltam de olyan bunkók voltak hogy ki is kanyarodtam 2 perc után.

kriszur 2009.10.13. 14:13:01

@Firefly81:

Mégis megélnek "valahogy". A magyar törzsvásárlónak sajnos sokszor mindegy a kiszolgálás, két füles után is "fogyaszt".

É2I 2009.10.13. 14:14:16

@elwood:
Rosszul tudod! Bele kell köpni, az szorítja ki a betörő vizet.
Egyébként meg biztos tengeri szemüveget vett. Annál külön számítanak a sóra, mint tömítésre, így az édesvízben használhatatlan.
Ez biztosan fel volt tüntetve a csomagoláson, csak rá volt ragasztva tizenöt felárazott leárazó címke, így nem látszott.

buvarpocok 2009.10.13. 14:14:43

@Sün‼: igen :D De igazi, nem bociból van persze ^^

gyilkoshód 2009.10.13. 14:17:03

@Kitalátor feljegyzetei: Az első gondolatom volt ez.
A posztoló részéről az összes többi csak terelés (amerika,búvárszemüveg,meg azIstentudja).

reunalla 2009.10.13. 14:21:21

amúgy a lényeg a poszt vége...irány a Hervisz és a Teszkó :D

Pilgram (törölt) 2009.10.13. 14:21:28

vazelin...húgy...beleköpés...ti jól vagytok? miért nem szartok bele rögtön, akkor nincsen gond?!
a köpködés max a párásodás ellen jó, de attól még simán belemegy a víz, ha szar a szemcsi.

@Kobe: értsed már jól: Hervis: Multi. valszeg külföldi tulajjal, de minimum franchise.
Arena bolt: kiskereskedő. nem multi, nem franchise, magyar tulaj (jó esetben)

éérted?

sorica123 (törölt) 2009.10.13. 14:24:38

@Kitalátor feljegyzetei: khm. Az a rém egyszerű összeesküvésmentes valóság van, hogy akinek van kereskedő a családjában, hajlamosabb a kiskereskedőt támogatni, mert tudja, hogy működik egy ilyen. Egyébként meg olyan nincs, hogy egy flexibilis úszószemüveg-tappancs ilyen orron megtartja magát, másfélén meg nem. Nekem is volt vacakom,ami nem tartott, meg jó, ami tartott, és nekem se simul épp bele az orrom az arcfelületembe egyenletesen:)
Amúgy már én se használok szemüveget egy ideje, pedig most megint elkezdtem úszni.

sorica123 (törölt) 2009.10.13. 14:26:44

@Pilgram: jó esetben... ha neked jó, ha ún. honfitársad böfög a szádba azzal, hogy 'íggyártáá', egészségedre.

Lajszlo 2009.10.13. 14:33:04

"...a panaszos orra nem a magyar/eu szabvány szerint áll..."

Ez most akkor burkolt zsidózás???

É2I 2009.10.13. 14:39:51

@Pilgram:
Értsed már jól: irónia.

akikaztmondjákni 2009.10.13. 14:41:01

Én meg azt nem értem,hogy mikor tanulják már meg ezek a sznobok,meg burkolt dicsekvő dumás idioták,hogy ide nem érdemes irni ilyeneket,mert ugy is le lesznek hurrogva...ezt a p@cst...
Menjél anyucihoz Amcsiba,ha ott jobb minden!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 14:45:22

@Pilgram: "simán belemegy a víz, ha szar a szemcsi."
Mi az a szemcsi? Ezek szerint hajófenék...

"Faszcsi-e vagy? Küldd a neved és a faszcsi - szót a 17634-re!
Pl. Pilgram - faszcsi a 17634-re!"

nácivadász tűsarkúban 2009.10.13. 14:45:25

@Lajszlo: nem is burkolt. Gondolom a Fidesz EU szabványos orr-kutató részlegénél fog majd Molnár úr alatt dolgozni jövőre. Kár hogy innen nyugatra (ami tényleg Európa Mo.-al ellentétben ) az ilyen nem yner kormáynzati és össztársadalmi támogatást. És már elküldtékvolna mindenhova a kommentelők.
Az ilyen elmebetegeknek az is oka z.s.idózásra ha kisüt a nap.
elképesztő.

Amúgy az aréna mammut mióta kiskereskedő??

akikaztmondjákni 2009.10.13. 14:45:56

És nem is hiszem el a sztorit se.Valamit muszáj lett volna csinálniuk.Még ha Magyarisztán is.

nácivadász tűsarkúban 2009.10.13. 14:46:55

@Kitalátor feljegyzetei: :-D
Ha véletlenül arra az adóra kapcsolok, egyszerűen lemervedek attól a hirdetéstől és szeretném megvonni a cselekvőképességét annak, aki erre a számra sms-t küld.
Amúgy a poén tökéletes :-D

sorica123 (törölt) 2009.10.13. 14:59:45

@bombalurina / nácivadász tűsarkúban: orr-kutató érthető másképp is:)) inkább lenne úgy érthető, addig csendben lenne...
@Kitalátor feljegyzetei: ennél már csak az 'itt van százezer forint a borítékban, há nemmhiszemel, hogy nembírjátok kitalálni hogy közért hárombetű már egy órája!!'-féle emeltdíj-halászat a jobb.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 15:01:43

@bombalurina / nácivadász tűsarkúban:
Adott egy alighanem kínai óvodások által összeállított úszószemüveg.
Adott az EU, ahol alig pár héttel ezelőttig még az uborka görbületére is szabvány volt.
És adottak azok az agyfaszkórosok, akik szinte minden szóban zsidózást látnak, (számomra) kedves rokonuktól, Mórickától eltérően, akinek ugyebár meg dicséretes módon mindenről a pina jutott eszébe...

(Az csak hab ezen a pár megélhetési érzékenykedő trottyon, hogy a kínaiak - tudtommal - a kaukázusi rasszhoz tartozókat "nagyorrú"-nak hívják.)

fiatka 2009.10.13. 15:10:53

Üdv!

A probléma,hogy az Arénába akartál vásárolni. Én csak a Pólusban lévő boltjukat ismerem,de az is bőven elég. Két unott pofával a pult mögött ücsörgő hölgyemény...amikor segítséget kértem ,meg voltak teljesen sértődve,hogy fel kellett állniuk. Nekem egy életre elvették a kedvem az Arénától,mondjuk nem is magamnak akartam vásárolni,hanem anyukámnak. Nézhettél volna például Adidas szemüveget,nekem nagyon bevált és csak 2000 Ft volt.

2009.10.13. 15:11:22

én se értem hogy jön a képbe az amerikás szülők, de hiányzik a posztból egy terhes anyuka és hogy kisgyerekkel volt úszószemüveget venni.
Amúgy sajnos igaza van a posztolónak, totál lutri úszószemüveget venni: nekem is mindegyikbe belemegy a víz.
Valami víznél nehezebb közegbe kellene úszni: paraffinban esetleg higanyban... akkor biztos nem folyna be a víz.

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2009.10.13. 15:18:03

@Kulics: a Decatlonban vettem Speedo Futurát, az drága, de még a fejeseket is bírja. Csak a sós vizet le kell öblíteni, mert azt nem bírja 3 évnél tovább :)(ez tapasztalat :( )

akikaztmondjákni 2009.10.13. 15:18:30

@fiatka: Na nekem volt közöm a 3 csíkos termékekhez:) Volt nálunk is a 2000FT-os tipust.Vitték mint a cukrot:)
Viszont a páromnak Arena van,már vagy 5 éves,valami versenyúszó szemCSI.Teljesen jó.

Kobe 2009.10.13. 15:25:21

@Pilgram: kiskereskedő= a sarki órásmester, a kis zöldséges, és a többi. Egy igen drága, nívós bevásárló centerben berendezett bolttal rendelkező magyar boltos, minden, csak nem "kiskereskedő", éééérted ?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.13. 15:41:07

szóról szóra ugyanez történt a párommal is.hiába vitte vissza a szemüveget, 'használva lett a termék'címszóval nem cserélték..nem számít, hogy használat nélkül nem derül ki,hogy használhatatlan...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 15:41:47

@akikaztmondjákni:

"Faszcsi-e vagy? Küldd a neved és a faszcsi - szót a 17634-re!
Pl. akikaztmondjákni - faszcsi a 17634-re!"

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 15:45:52

@Kontárblog: Nekem meg a kotont nem hagyták felpróbálni a Tescoban. Azt mondták, menjek az Aldiba.

akikaztmondjákni 2009.10.13. 15:52:25

@Kitalátor feljegyzetei: Szerinted mi a bübánatosért irtam NAGY betüvel a csi-t??????????????????

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 15:56:26

@akikaztmondjákni: Gondoltam telcsiről kommencsizel...

(A tűzróka NEM húzza alá azt, hogy "telcsiről". Hova kéne kivándorolni?)

Leadfoot 2009.10.13. 16:03:54

Ha "otthagyod" az 5000 forintos szemüveget, és hopp, elbuksz 5 rugót, ő meg röhög a markába, soha semmi nem fog változni.

Vásárlók könyve, fogyasztóvédelem, stb.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 16:18:21

@Leadfoot: De ha kiszúrsz a szemével, elhordhatja az úszószemüveget...

2009.10.13. 16:43:28

@Kitalátor feljegyzetei:
ne viccűjé, ma egy olyan nénit láttam a villamoson, hogy nem volt egy szeme. De frankón össze volt varrva a bőr és nem ám szimulációs üvegszemet tettek be neki :(
Borzalmas látvány volt, mint egy küklopsz.

Secnir 2009.10.13. 17:25:29

Drew bácsi, de buta vagy.
ha már a kiskereskedőket támogatod,igazán vehettél volna a szomszéd vízszerelőnél gumiámot, azzal szépen kinyomod a hézagot az idomtalan fejed és a szemüveg között, hagyod megszáradni, és kész!

Olcsóbb megoldás (ha sűrűn jársz úszni), ha veszel ilyen pisztolyos kinyomót és szilikont. azzal csak egyszer kell kinyomni (vigyázz, szembe ne kerüljön!) , és a megszáradt negatívot ferrobonddal felragasztod a szemüvegedre.

Biyb 2009.10.13. 17:43:24

@Kobe: Kiskereskedelmi láncolat az Arena

Fairy Girl 2009.10.13. 18:33:39

@Kulics: Melyik kórházat is szidták itt mostanában annyit? Na biztos ott csinálták neki a korrekciós orrműtétet, csak elcsúszott kicsit.

Amúgy szegény néni :(

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.10.13. 19:27:06

kellett neki arra a tetütanyára menni pénzt szórni

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.10.13. 20:08:02

ÖTEZER FORINT EGY ÚÚSZÓÓSZEMÜVEGÉRT??????
elnézést.
egyébként what else is new?

facsipesz 2009.10.13. 22:44:59

Én nem akarom a posztolót bántani, de ezt az "ámerikás" típusú felvágósdi már középsuliban sem menő.

Ha a posztoló úgy érezte, hogy ennek közlése elengedhetetlen a sztori szempontjából (nemaz), akkor ne ilyen szánalmasan bújtatott formában adja elő, mert így olyan, mintha kis frusztrációját, meg a megszivatottságát, lúzerségfílingjét akarná ezzel kompenzálni.

A tudatos vásárló nem hagyja ott a megvásárolt javakat a kereskedőnél, ha az nem hajlandó visszafizetni értük a pénzt, hanem vásárlók könyvéért nyúl, plusz ha franchise jellegű a kisker, akkor megpróbálja felnyomni a boltot a főnökségnél is.

Nemtudatos vásárló meg megpróbál villantani az külföldre szakadt szatócsboltos szüleivel, mérsékelt elismerést váltva ki a Homározók közt...

Ha az illető meg nemmagyar, akkor én kérek elnézést, azért is, hogy ilyen tahó boltossal hozta össze a sors.

/tno+DA= 2009.10.13. 23:00:57

"Hervis-re gondoltam eloszor de mivel szuleimnek van sajat uzletjuk amerikaban akkor inkabb tamogatom a magyar kiskereskedot es bementem az Arena Mammut-ba."
Namost ITT kellet volna főbelőnöd magad.
MIVA'???
írásjel nuku, halmozott kötőszó (demivel deviszont, kelletett, há' maúnika há' haránfekvésbe' vót bennem a Csenge!) annál inkább, Amerika kisbetűvel.
Te sikeres ember nem lehetsz.
Még nem olvastam el a posztot de az írója már látatlanban is szarjon himnuszt! :D

/tno+DA= 2009.10.13. 23:02:57

Baszki végigolvastam.
Már megint egy olyan poszt ami azért lesz pörgős mert anyázhatjuk ezt az amerikából ideszakadt faszt???
Hát takarodjon már az ilyen a picsába el!

Trójai 2009.10.14. 01:55:29

"Hervis-re gondoltam eloszor de mivel szuleimnek van sajat uzletjuk amerikaban akkor inkabb tamogatom a magyar kiskereskedot es bementem az Arena Mammut-ba."

Aha, értem.
Úszószemüveg vásárlás= szüleimnek van saját "üzletjük" (üzletük te &#>{@#{) Többi helyesírási hibát nincs energiám kijavítani, de borzalmas.

"inkább támogatom a magyar kiskereskedőt"-->Ezért bemegyek a Mammutba. lol

Kedves posztíró: Vásárlók könyve?? Hö?

És miért hagytad ott a szemüveget te isten barma??? Bunkó volt veled, erre még adományozol is, azt, amit már kifizettél? A saját tulajdonod? Hogy a boltos eladhassa mégegyszer egy gyanútlan vevőnek?

Trójai 2009.10.14. 02:05:08

ja, amúgy nekem minden úszócuccom Speedo, és mindegyik bejött. Az úszószemüveg is tökjól fekszik. Javaslom az ő boltjukat keresd fel.

Megdobbent 2009.10.14. 03:48:23

Nekem nincs uszoszemuvegem :(((

renugard 2009.10.14. 05:34:25

Én szemüveg nélkül is látok úszni...magyar-e vagyok?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.14. 05:39:04

Hervis-re gondoltam eloszor de mivel szuleimnek van sajat uzletjuk amerikaban akkor inkabb tamogatom a magyar kiskereskedot "

Te posztoló, a szüleid az smafu?
Ki a farkat érdekel,mid van a szuleidnek, felvágos vagy

Asztánmeg aszt irod, felprobáltad a boltban a szemuveget.
Vazze, elöször szemészhez kelett volna menni, az feliraja a helyes úszószemuveget és márse lenne gond
Másodszor ,ha én uszószemuveget veszek, olyan boltba megyek amelyiknek van medencéje, hogy ténylegesen a vizben is kiprobálhassam.
A Hervis nem ilyen, jó hogy nem vebsop-ban vetted.

Esetleg a fejformádat kellett volna elöbb szkenelni és csináltatni a szemuveget, nem gagyi redimédet venni.
De hol vannak már az "úri szabók", az ilyenek miatt halnak ki.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.14. 05:42:00

@Trojai: "Javaslom az ő boltjukat keresd fel"
Mé'? Neked is bejött/a viz, amiröl itt szó van/
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.14. 05:49:32

@Kulics: Mit küklopsz, ő maga volt a Küklopsz.
Látszik te se vagy egy Odisszeusz, hogy borzongsz
Néni meg csak kacsintott rád,kissé hosszan
:)

B@nális coitus 2009.10.14. 07:04:47

Szeretem az ilyen majmokat, hogy "nálunk amerikában így meg így megy"!!! B.meg csak éppen Magyarországon vagy tökarcú!!! Ez nem amerika!!!

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2009.10.14. 10:06:37

@renugard: haver, én is látok, csak az a kibaxott 4 dioptria hiányzik, amit kénytelen vagyok kontaktlencsével pótolni, amit meg a szemüveggel kell "benntartani" :) Most akkor nem tudom a nemzeti identitásomat, ha már ez számít :(

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.10.14. 10:58:47

Offtopic
Tényleg, mi az uszodában használatos orrcsipesz rendes neve? Hun' adják féláron? :)

Szemüregem az szabványos, de bajuszt viselek az alá meg ügye befolyik a víz így a könnyűbúvár szemüveg nekem elérhetetlen - vagy marad a szilós "megoldás" ?
/Offtopic

Ha már a vásárlók könyvébe nem írt be a poszter és a szemüveget otthagyta akkor legalább felgyújtotta volna, vagy rituálisan ledarálja, iratmegsemmisítőzi stb.

Lesbőltámadószárítókötél 2009.10.14. 13:20:29

@Kitalátor feljegyzetei: Muhahahaha!
Nem eu-szabvány orr!
Lehet, hogy pl. a Holt-tengerben nem lett volna gondja a szemüveggel..vagy a Genezáreti tóban, vagy ilyesmi :)

Ficak 2009.10.14. 13:30:59

"..de mivel szuleimnek van sajat uzletjuk amerikaban akkor inkabb tamogatom a magyar kiskereskedot "

Ne izgulj Drew bácsi a posztolók csak irigykedek, savany a szőlő...

Egyébként annak ellenére, hogy az én szüleimnek magyarországon sincs üzletük, én is magyar üzleteket részesítem előnyben a multikkal szembben. Ez szerintem abszolút normális magatartás, semmi kivetnivaló nincs benne. Sajnos vannak olyan magyar kereskedők, ahova még egyszer be nem teszem a lábam de pl. magyar öltönyt jó áron és olyan helyen tudok venni, ahol igazán udvariasak.

HideousGenius (törölt) 2009.10.14. 15:15:56

Na, az én barátom szüleinek bezzeg nincs úszószemcsiboltja a júeszéjben, pedig ott laknak :D

De el nem cserélném Jeffet senki dollárpapájáért :D

Amúgy úszni nem tudok, de szemüveget hordok, de azt csak lefekvésnél veszem le, sikeres- e vagyok?

Amúgy meg a posztolónak van igaza.

renugard 2009.10.14. 20:25:32

@Ficak: Nemes dolog. Biztos sok pénzed van, hogy kiskereskedőkhöz jársz vásárolni. Nálunk spec minden forintnak megvan a helye és a kaján ezreket lehet spórolni, ha multinál vásárlunk MAGYAR termékeket.
A CBA multi?

Pályaelhagyó autóversenyző 2009.10.14. 21:31:37

kedves iq fighter hozzaszolok (akit erint, pl facsipeszt nem, mert vegul megtippelte, mi a helyzet),

a post bekuldoje szuletett amerikai, ezert irta, amit irt. jonehany eve itt el magyarorszagon, es hatarozottan jol beszel / ir magyarul. (nem amerikas magyarok leszarmazottja, nincs magyar rokona)ha igy sem tetszik a helyesirasa, akkor lehet vele versenyezni, mondjuk talalkozunk 10 ev mulva, es megnezzuk, hogy megy a koreai, ok?

az egyeb vadakrol: nem izraelita, a lanyokra gerjed, nem volt katona a tescoban, palkovicsne batzpapucsaban nem gyalogolt el EDElenybol a rackevei strandra.

ami a lenyeget illeti: egy kulfoldinek teljesen termeszetes, hogy ilyenkor a bolt cserel, kedvezmenyt ad, vagy egyeb modon probal a vevo kedveben jarni, mert az majd jo hiret fogja kelteni.

Coholol 2009.10.14. 22:45:56

"Hervis-re gondoltam eloszor de mivel szuleimnek van sajat uzletjuk amerikaban akkor inkabb tamogatom a magyar kiskereskedot es bementem az Arena Mammut-ba."

Ez most mi és minek és miért?

sunyeb 2009.10.15. 09:50:41

A posztolót szabad már?

"Habar kellemetlen volt elvesziteni a cuccomat legalabb mukodott ketszer egy jol fogalmazott level."

Jól megfogalmazott? Ha olyan volt mint ez, akkor...
Amúgy a boltosnak meg sünt. A vásárlók könyvét valóban meggyalázhattad volna.

ergerberger 2009.10.16. 02:14:07

@É2I: "Bele kell köpni, az szorítja ki a betörő vizet."

Én úgy tudtam, hogy használat előtt bele kell kulázni, és akkor szép barna szemeid lesznek tőle.

Subculture 2009.10.16. 07:19:13

"Megkerdeztem, hogy tudhatom, hogy nem jo hogyha nincs egy vodor viz a boltjaban" -???

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.16. 11:33:03

@Lesbőltámadószárítókötél: Speciel és az Amúrra vagy a Sárga folyóra goindoltam, kivételesen...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.16. 11:38:43

@Ficak: Azt én is, Debrecenben a Rigó utcán, a (talán Bátor nevű) mongoloknál... Azt is ott tanultam meg, hogy a mongol címeren az a "kopjafa" a lángot és a lelket jelenti.

Leonard Zelig 2009.10.20. 09:47:12

Nálunk a MAGOSZ hétfőn és szerdán árusít úszószemüvegeket, magyar tökből faragják, tökéletesen illeszkedik a turáni fejtípusra.
süti beállítások módosítása