Tékozló Homár

Re: Súlyosan átveri a vásárlókat egy rakás magyar webshop - A világ kicsit szebb lett Virág Jácint miatt

2009.10.13. 00:04 | szily | komment

Vicces és lelkesítő a magyar online webáruházakkal foglalkozó posztunk utóélete. (Aki nem olvasta volna sem ezt, sem a folytatását: a bejegyzésekben arról írtam, hogy egy rakás magyar webáruház, dacolva a hatályos kormányrendelettel, nem cseréli vissza 8 napon belül a kiszállított árut, ha a csomagolást a vevő felbontotta. Pedig kormányrendelet kötelezné rá őket. Szóval vicces és lelkesítő dolog történt, ugyanis az első posztban megemlített összes bolt megváltoztatta az üzletszabályzatát a bejegyzés publikálása után. Erre Dodzsellariusz hívta föl a figyelmünket az alábbi példával, köszönet érte:

"Szilícium webshop
Idézet a szövegből: "Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a csomagolást felbontotta."

E helyett most ez áll az oldalon:
A Vásárló jogosult elállási jogát gyakorolni abban az esetben is, ha a csomagolást felbontotta."

Az érintettek egyike, a GlobalElectro ügyvezetője nem egyszerűen módosított, de levelet is írt a Homárnak, íme:

Üdv mindenkinek!

Ma kaptunk egy értesítő e-mailt, hogy nem tartozunk a megbízható webáruházak közé!
Nagyon kellemetlenül érintett, hiszen úgy reklámozzuk magunkat, hogy a megbízható webáruház!
ÉS EZ IGAZ!
Hibáztam! Elismerem.
Nagyon elfoglalt vagyok, ezért egy szakembernek "hitt" ismerősömet kértem meg, hogy állítsa össze a felhasználási szabályzatunkat úgy, hogy az mindenben megfeleljen a hatályos törvényeknek és előírásoknak.
A mai negatív értékelés miatt, azonnal felkerestem az ügyvédemet, hogy olvassa át a webáruházunkban közölt felhasználási szabályzatot és a fontos információkat!
Észrevételüket köszönjük!

További kérdéssel kapcsolatban szívesen állok  rendelkezésére mindenkinek, bármelyik elérhetőségemen!

Megjegyzés: Kérem, ha lehetőség van rá, ezt jelezzék mindenkinek!

Segítségüket előre is köszönöm!

Tel.: 06/20-209-6150 (közvetlen)
Tel./fax.:06/25-232-751
E-mail.: info@globalelektro.hu, v. adony.elektrocenter@gmail.com
Web: www.globalelektro.hu

Tisztelettel: Virág Jácint Ügyvezető


és a végére egy jó hír:

Megnéztem az általam legtöbbet használt webshopot (BestByteBolt) és náluk az eredeti jogszabály olvasható (az oldal alján van a link).
Gondoltam, nem árt a pozitív példa sem.

Hamanyó

Hát ennyi egyelőre, ilyen gyors hatásban nem reménykedtem őszintén szólva. A második posztban szereplő cégek közül az első weboldala karbantartás miatt leállt, a másik kettőn az üzletszabályzat egyelőre változatlan.
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.10.13. 00:11:04

Hiába, a Homár Power az igazi! Amiót a Homárt olvasom, a mosóporom is jobban kiszedi a foltokat!
:)

GentleSpecter 2009.10.13. 00:21:36

Kaptam levelet néhány cégtől, érdemben reagálva a posztokra.
Küldöm őket, de megvárom a reggelt, hátha más is rászánja magát a válaszra.
A fogyasztóvédelem egyelőre nem írt vissza, de ebben nem is bíztam...

Zsú - Csodanő.hu · http://csodano.hu 2009.10.13. 00:27:39

Az igen! Csak így tovább Homár, és remek PR érzék a globalelektro Virág jácintjától! Így kell ezt! :)

Hajrá HomárPower!

Új jelentéssel bővült a HP betűszó? :)

Zabkása 2009.10.13. 00:44:49

OFF:

@IQ_Fighter: te téll iq fighter vagy.... lol spammelj máshol

ON: azért simán ráfogja másra :D persze nem zárom ki, hogy igaz, a lényeg, hogy gyorsan ragáltak és alakul a molekula

facsipesz 2009.10.13. 00:55:28

Kezdheti magát a Homár _mérvadó_ fogyasztóvédelmi-jellegű fórumnak nevezni...

facsipesz 2009.10.13. 00:57:11

Ja, egyébként tud valaki segíteni?

Úgy néz ki, hogy Angliában feladott cuccom - gyaníthatóan a magyar posta szupermátrixában - eltűnt.

Mi a legtutibb hely, ahol lehet asztalt verni?

gemby 2009.10.13. 00:59:33

...és így vált tényezővé a homár a fogyasztóvédelem színterén.

örülünk.

Véglegény 2009.10.13. 01:00:41

@IQ_Fighter: Senki ne kattintson a suttyó linkjére! Ha mégis érdekel az oldal, a / utáni rész nélkül másold be a címsorba a címet!

norbi2k 2009.10.13. 01:05:47

@facsipesz: tudtommal az angol postanak van tracking szolgáltatása, nem tudom hogy adtak fel, de elméletileg nyomon követhető... ha te adtad fel magadnak kintrol akkor biztos kaptal rola vmi papirt, ha meg feladták akkor a feladot kérdezd meg :)

drukkker 2009.10.13. 01:13:27

@IQ_Fighter: Egy hatalmas nagy lófütyit nektek. Aztán kapom a kéretlen leveleket, mert jóőénzért eladjátok a címemet.
Az ilyen üzletekre mondta volna Khon bácsi, "ÜGYES"
Nem akarok pókerezni !!!!!!!!!!!!!!!!!

gitáros 2009.10.13. 01:26:22

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy a webshopok üzemeltetői nem olvassák a saját apróbetűjüket...
Nekem tök életszerű a levélben, hogy a pali megkérte a kollegát, intézze el, az meg berakta azt a sablonszöveget, "ha tíz évig jó vót, most is jó lesz", oszt annyi.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2009.10.13. 01:44:56

Bevallom töredelmesen, hogy ha én csinálnék webshopot, tuti úgy készíteném a szabályzatot, hogy előbb elolvasnám a többiekét. És tuti nem gyanakodnék arra, hogy ami mindenhol egyformán van, az törvénysértő. Viszont olyan szerintem nem létezik, hogy egy webshop vezetője nem ismeri az összes szövegüket. De mindegy, a lényeg, hogy elég volt bedobni a kavicsot a tengerbe. Gratula Homár!

vauvauvau 2009.10.13. 01:47:34

Homár! Nem félsz a bérgyilkosoktól vagy a fehér portól? Annyi ellenséged lehet, hogy nem irigyellek.

.Adrián. 2009.10.13. 01:55:09

Es az Aldi mikor valtoztatja meg?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.13. 02:30:15

Én mostantól mindent csak a www.globalelektro.hu-n fogok megvásárolni! :)

Na jó, azért nem, de szerintem sokat elárul a hozzáállásról a következő idézet az ügyvezető leveléből:

"Hibáztam! Elismerem. "

Itt rohadjak meg, ha ilyet láttam valaha is a Homáron ezelőtt, szóval minden tiszteletem! :)

A szerelő 2009.10.13. 03:16:23

No, ezen én is meglepődtem! Elismeri, hogy hibázott! Ez valami új, ismeretlen dolog. Grat Jácint úr :)
Körül is nézek a shopjában, hátha akad valami érdekes :)

Rókakígyó 2009.10.13. 03:46:23

szegény netes áruházak nem pénzelnek képviselőket, így könnyű eredményt elérni. A bankoknál más a helyzet, bár szabálytalanságból kicsit több van ott.

Rókakígyó 2009.10.13. 03:49:33

@IQ_Fighter: Ez a spam megérne egy postot. Lehet, h iq fighter abbahagyná a linkelgetést. Az oldal az 50 dollárért cserébe (ami valójában 1 dollár), bekéri a személyes irataid szkennelt verzióját, ami szvsz nem korrekt. Lehet, h lenne olyan hivatalos szerv, akit ez az eljárás érdekelne.

A szerelő 2009.10.13. 03:50:33

No, megkukkoltam az árut :)
Egy aprócska észrevétel, hogy vegyesen van használva a 220V és a 230V-os feszültség, sőt, még a címben is 220V szerepel, holott már jó régen 230V van a konnektorban.
A kiszállítás kicsit drága, talán ha több áruház közösen szervezné, akkor lehetne olcsóbb. Én rendszeresen rendelek alkatrészt, amit ingyen hoznak ki (www.fdh.hu). Ha ők meg tudták oldani, akkor másnak sem lehetetlen :)
Talán holnap rendelek is, amit a tesco-ban szoktam venni, de pocsék minőség, most azt megpróbálom innen, ... és bízok :)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.10.13. 04:25:39

Valószínűleg Homár olvasó és tudja mit kíván a "véresszájú" magyar nemzet. Nem mint-e de?

renugard 2009.10.13. 06:04:22

Komolyan hívnak valakit Virág Jácintnak? Kegyetlenek tudnak lenni a szülők. És miért nem virágkötéssel foglalkozik?
Amúgy meg riszpekt

kpityu2 2009.10.13. 06:10:12

Nagyszerű. Amúgy a GlobalElectro-snak van ügyvédje és mégis egy "ismerőssel" készítteti el az üzletszabályzatot ? Na mindegy.
Hiába a nyilvánosság ereje itt is megmutatta magát. Nyilván egy webshop jobban figyel a webes véleményekre.

esef 2009.10.13. 06:41:27

Megnézném úgy két hét múlva ismételten, hogy mit írnak a webáruházak. Gyanítom, hogy akkorra már lecseng ez a sztori (nem üthed minden akkorát, értED-E?), garantáltan vissza lesz állítva a régi apró betűs rész...

Ofélia . 2009.10.13. 06:43:56

Jó reggelt homár!
Ó anyám már megint ezek a mindenféle sopok ahol a magyar kiélheti a spórolási vágyát!
Oszt ha rácseszik nyavajog!

Hányszor kell még mondani, hogy nem az étlap jobb oldala számít mert annál drágább nincs amit kihajítok(ehetetlen) ahelyett,hogy megbízható forrásbol vásárolna még ha esetleg 40 százalékkal is drágább??!

Megjegyzem az első detektoros rádió óta vagyok műszaki beállításu és vallom,hogy nem kell minden hülyére raklámozott cikket megvenni de ez az egyéni szocproblémám:))

@facsipesz: Asztalt edénél lehet verni de csakis üveget amúgy hatástalan:))

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.10.13. 07:47:20

A fideszes pécsi banda nem a neten, hanem valóságban rabolta el a pécsi Vízművet.

Orbán teszteli a magyart, hogyan reagál ha az ő uralkodása alatt várható hasonló gerilla akciók megvalósulnak.

anterosz omniposz 2009.10.13. 08:20:29

Hát én is elkövettem a slendrián szerződés szövegezés bűnét, amikor volt saját üzletem, sikeresen be is perelt a kedves ügyfél. Úgyhogy lehet ezt csinálni, csak hülyeség, egy internetes áruháznál meg nem tudom elképzelni, hogy ne rágnák meg, mikor állhat el az ügyfél.

Nanemá 2009.10.13. 08:23:30

@Orbán helyett jobbat, hiteleset érdemlünk!: Gondolom, te is csak a lakcímed miatt számítasz "magyar" ember (?)-nek, ha ennyire pártolod a fhanszhia gyarmatosítókat.

Fairy Girl 2009.10.13. 08:23:35

@renugard: Pont ezt akartam én is, szegény. Bár nekem van Réti Boglárka nevű ismerősöm is... na az se rossz. Meg a Napsugár és társai nevek (amúgy szép, csak bizonyos vezetéknevekkel hümm.)

Na jó reggelt.

Andie 2009.10.13. 08:29:02

Jácint korrekt és életképes üzletember, ha megtartja ezt a hozzáállását, végig sikeres lehet.
Biztos vagyok benne, hogy ő olyan ember, hogy ha a Homár cikk nem is rántotta volna le a fátylat az apróbetüs turpisságról, de szembesitette volna egy ügyfél a visszássággal, vita nélkül visszavette volna az árut, sőt, megváltoztatja az apróbetüt.
Mondom ezt úgy, hogy nem ismerem őt, és még nem is vásároltam nála, de ezen most változtatunk :)

Remélem a többi webshop is észhez tér előbb utóbb.
Péternek meg köszi, hogy elinditotta a forradalmat :)
(csak nehogy falhoz állítsák :P )

szmolkal2 2009.10.13. 08:32:30

Gratulálok a sorozathoz!
Szép munka!

Rejtélyes 2009.10.13. 08:35:27

UPDATE: Silvercomp is engedi már a felbontást :)

gezabá (törölt) 2009.10.13. 08:41:19

homár powa! a reklámozott boltot pedig rögtön meg is könyvjelzőzöm!

Ofélia . 2009.10.13. 08:46:18

@Orbán helyett jobbat, hiteleset érdemlünk!:

Eltévedtél kicsi huszár ez itt nem a kampány blogja:(((((

@Nanemá:
ÁÁ csak főrészvényes a hogyanlehetkibaszniamásikkal rt-ben:((

Diopapa_sok 2009.10.13. 09:03:37

Nemá', hogy bedőltök a kamu dumának... Persze ismerőssel csináltatja meg a weblap gyakorlatilag lefontosabb részét, de egy homárpost után már az ügyvédje nézi át hát persze!!! Nekem meg tollas a hátam. Valamint eddig nyilván egy ügyfél sem hivatkozott az elállási jogra, csak a post után lett furcsa a saját ASZF-je... Aham...

Kisangyal 2009.10.13. 09:08:03

Már nem olvasok Homárt, most sem olvastam el, csak a címet, azt is csak az Index címlap miatt. Hagyma is elment, már nem a régi ez a blog...

Csak tájékoztatás képpen:

Itt Canadában (igen, C-vel) élelmiszeren kívül természetesen, egy hónapig bármit vissza lehet vinni a boltokba, mindenféle indoklás nélkül. Max megkérdezik, hogy hibás e, de ha csak annyit mondok, hogy meggondoltam magam és mégsem kell, vagy nem tetszik, simán visszaadják a pénzt egy hang nélkül.
Ez itt teljesen természetes. :)

Továbbra sem olvasok Homárt, a kommenteket sem. :P
Lehet őrjöngeni.

helianthus 2009.10.13. 09:09:31

@Kisangyal: Hi Angel!
Gyere ide:
maincoon.blog.hu/
Hagymánk is van. :)

elwood 2009.10.13. 09:09:46

A neten vásárolt búvárszemüvegbe bele lehet-e hugyozni visszaküldés előtt ?

Ofélia . 2009.10.13. 09:16:31

@Kisangyal:
Angyal a régi képed jobb volt:))

É2I 2009.10.13. 09:18:27

@elwood:
Bele, csak nehéz visszacsomagolni. Bár a búvárpipát könnyebb, csak két parafadugó kell.

monyon le 2009.10.13. 09:21:03

Ok - WebShopok változtatnak az ASZF-n(Általános szerződési feltételeken)!

De mikor lesz megbízható a Vásárló is? Sokszor a vásárló keseríti meg a webshop-ot üzemeltető cég életét

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.13. 09:25:13

@facsipesz: Egy parkerdei pihenő. A hasított rönkfa asztalok jól bírják...

É2I 2009.10.13. 09:29:43

@monyon le:
Lehet, hogy bántó lehet; de senki sem kényszerít senkit, hogy webshopot üzemeltessen. Ennek a műfajnak ez a kockázata, másnak más.
Persze ettől még változhatna a sok kötsögh vásárló.

BKV reszelő 2009.10.13. 09:33:16

"Vicces és lelkesítő a magyar online webáruházakkal foglalkozó posztunk utóélete."

Naív vagy. Ne lelkesedj, csak a szöveget javítják, a visszacsere továbbra is gond lesz.

LouiS 2009.10.13. 10:01:41

Lehetne csinálni Homár Power logót, és azoknak a boltoknak, akik elismerték, hogy hibáztak, pozitív "díjként" kiosztani.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.13. 10:07:23

@renugard:
Üdv. Mindenkinek!

"hívnak valakit Virág Jácintnak"
Mé' a Virág Elvtárs jobb??

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.13. 10:12:41

@A szerelő: "Talán holnap rendelek is, amit a tesco-ban szoktam venni"
Ennyi elég is kommentnek
Probalj meg pizzát is rendelni, azt ingyen szállitják, csak nehogy 20-as borravalot addj
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.13. 10:14:42

@elwood: Persze bele, máskulönben párásodik amikor kiprobálod, oszt' azért kuldenéd vissza
:)

Közöd?? (törölt) 2009.10.13. 10:15:15

@BKV reszelő: Azért ez is valami, a tegnapi kereskedői hozzáállásból kiderült, hogy naná gond lesz a visszavásárlásal, de akkor is a hisztiző kereskedő honlapján feketén fehéren ott lesz: meg kell tennie.

monyon le 2009.10.13. 11:01:04

@É2I:

"lehet; de senki sem kényszerít senkit, hogy webshopot üzemeltessen." - persze, igazad van, de ha neked tartoznának majd 400.000 HUF-el egy online megrendelt termék árával te sem tennél ilyen felelőtlen kijelentéseket!

Mint tegnapi posztban leírtam, sajnos a vásárlói morál, illetve a hiányos honi szabályozás (értékesítő / és vevői oldalon egyaránt)teszi lehetővé azt, hogy vad kapitalista módjára balkáni módszerekkel szopassák 1mást eladók és vevők!
Például Németországban ha a licitálsz barom módjára, vagy megrendeled a terméket és nem fizeted ki olyan pert kapsz a nyakadba, hogy a fejed felől is elvihetik minden vagyonod (lásd Ebay - apró betüs részei eladói oldalon)

R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.13. 11:34:36

Tiszteletreméltó, ha valaki elismeri a hibáját, de másra hárítani nem szép dolog...

NuMilka 2009.10.13. 12:04:48

Le a kalappal. Én is csak annyit tudok mondani, hogy további sok sikert és csak így tovább :)

kocsmatk 2009.10.13. 12:20:21

ritka az ilyen korrekt üzletember.

vagy csak jól tudja, mit szeretnének az ügyfelek hallani.

mindkettő pozitív :)

még ha reklám is volt ez az egész, ugye.. :)

fajturista 2009.10.13. 12:43:39

"... a bejegyzésekben arról írtam..."

Ezeket a bejegyzéseket nem "Peti, a pompás nyomozókedvvel megáldott olvasó" írta?

fingerbangs 2009.10.13. 13:12:03

hat ilyen levelet se olvastam meg soha abszurdisztanban, hogy hibaztam es el is ismerem... miafasz!!!!
viragjacint for president!!!
respect

Pilgram (törölt) 2009.10.13. 13:18:31

némmár a HomarPower megint műxik!

flea 2009.10.13. 13:24:31

@LouiS: igen, igen, igen, igen, igen!!!!!

A "hibáztam, elismerem"-ért pedig respect.

Mob. 2009.10.13. 13:33:56

A BestByteBolt 3 részes reklámját olvashatták, mindenkinek köszönjük a részvételt.

szogedi 2009.10.13. 13:39:30

Én magam webshopot üzemeltetek (ipcamerashop.net), de mai napig nem volt gondom azzal, hogy visszaküldtek volna árut elállási joggal. Ezt betudom annak, hogy az általam kínált árukat élőben ki tudják próbálni még a megvásárlás előtt. Bizonyára nálam is vannak hiányosságok a jogi szövegben, de soha eszembe nem jutott volna, hogy szívassam az ügyfeleket azzal, hogy nem veszem vissza az árujukat. Az viszont már eszembe jutott, hogy az ügyfél (akár a saját konkurenciám is) keresztbe tesz az áru visszaküldésével és ezzel ellen reklámot indít ellenem pl. itt a Homáron. Nem kell rögtön nekiesni minden webáruháznak, hogy milyen szemetek, mert van amikor csak a saját érdekeiket szeretnék védeni. A vásárlók is ezt teszik nemde? Az olyanok ellen szeretne minden webáruház védekezni, akik megrendelik a terméket, szétcincálják a csomagolást, majd pökhendi stílusban követelik a pénzüket. Nem csak "átverő webáruház" listát kellene készíteni, hanem megbízhatatlan vevő listát is! Valahogy így lenne korrekt!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.10.13. 14:04:29

@facsipesz: "Mi a legtutibb hely, ahol lehet asztalt verni?" Asztal boltban.

zeugma 2009.10.13. 17:16:49

@Kisangyal: Janikovszky Évának van erről egy remek írása, a Felnőtteknek írtam című könyvben jelent meg. Sok évvel korábban játszódik a sztori, de jellemző, hogy a magyar kereskedők hozzáállása azóta mit sem változott...

bjelkebolcsesz.multiply.com/journal/item/34/Janikovszky...

borci3 2009.10.14. 08:34:29

Üdv Mindenkinek!

Olvasgatom ezt a blogbejegyzést, hozzászólásokat, és az alábbi gondolatokat szeretném megosztani veletek.

Az idézett kormányrendeletet valószínűleg nem olvasta el a blog írója(, vagy én olvastam túl sokáig), mivel abból egyértelműen kiderül, hogy a magyarországon működő webáruházak többsége nem törvénysértő modon nem veszi vissza a bontott termékeket (pl. egy félig telirajzolt papírt), hanem a bontatlant is csak szívességből. Az emlegetett rendelet nem vonatkozik rájuk!!!

Idézek:

"1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés)."

Aki ezt elolvassa (, és értelmezi) azonnal láthatja, hogy ez csak azokra a vállalkozásokra vonatkozik, akik "kizárólag" (!!!) "távközlő ezközt alkalmaznak". Az az áruház, amelyik személyes megrendelési lehetőséget is biztosít (van nyilvános boltja, irodája) nem esik a rendelet hatálya alá.

Mielőtt megköveznek, törvénysértőnek és vevőellenesenk minősitenek egy törvényesen és (még az is lehet, hogy) vevőbarát módon működő céget, praktikus lenne olvasni és értelmezni. A nyilvános, alaptalan rosszhírkeltés nem szimpatikus dolog.

Ezt az észrevételem a bejegyzésben belinkelt kormányrendelet elolvasása után fontosnak tartottam leírni, mivel úgy tűnik, hogy sokan úgy alkotnak véleményt, hogy nem olvassák el a háttérinfókat.

Ha valami elkerülte volna a figyelmemet, és mégis én tévedek, minden hozzászólást szívesen fogadok, és elnézést kérek.

flea 2009.10.14. 12:26:30

@borci3: azért mondasz butaságot, mert ahogy magad idézed:

"A rendelet hatálya arra a SZERZŐDÉSRE terjed ki, [...] a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz."

Olvasd el és értelmezd: mindegy, hogy a vállalkozásnak van-e nyilvános boltja, irodája, ha úgy adta el nekem a terméket, hogy én oda nem mentem be, akkor ebből egy olyan adásvételi szerződés lett, amelynek megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmazott. És a rendelet hatálya kiterjed rá.

Mondjuk gondold tovább a saját változatodat: van egy webshop, ami nem szeretné betartani ezt a rendeletet, akkor elég nyitni egy 3 négyzetméteres boltot, ami minden második holdtölte utáni első szombatról vasárnapra virradó éjjel fél kettőtől fél háromig nyitva tart? Ugye ezt te sem gondolod komolyan?

Coholol 2009.10.14. 23:30:42

Mér' Hagyma hovalett?

nemezisazis 2009.10.15. 12:57:27

szakembernek hitt ismerősre kenni kicsit régi ahhoz hogy meggyőző legyen.
bitó.

Vagyok és leszek 2009.10.21. 10:04:37

Sziasztok!

Ez így vajon korrekt????

Forrás:
tapeta-bolt.hu/webset32.cgi?VargaMagdolna@@HU@@5@@75098183

"A megrendeléssel kapcsolatos tudnivalók:

Tudomásul veszem, hogy az átadott előlegből, a megrendelés visszamondása esetén, a megrendelés értékének 20%- át az üzlet visszatartja.
A gyár és a beszállító késedelmes szállításából eredő károkért, az üzlet anyagi felelősséget nem vállal.
A várható szállítási idő lejárta előtt 7 nappal, a megrendelés visszamondását, változtatását nem áll módunkban elfogadni, mivel a megrendelt áru már úton van. A megrendelt tapétákat a tapéta üzlet nem vásárolja vissza. A Megrendelő köteles a megrendelt árut a beérkezéskor átvenni és a fennmaradó összeget kifizetni. A gyorspostával érkező megrendelésen nem áll módunkban, a megrendelést követően változtatni.
Az átvett összeget letétként kezeljük!

A rendelés leadásával a vevő tudomásul veszi a megrendelési szerződés feltételeit."
süti beállítások módosítása